Last news in Fakti

17 Януари, 2019 11:44 3 213 89

Tesla Model 3 е най-продаваният премиум автомобил в САЩ

  • tesla-
  • model 3-
  • продажби

През изминалата година в Съединените щати са купени 145 864 бройки от Model 3, сочат данните от отчета на Tesla за 2018-а. Това изстрелва най-евтиния електромобил на компанията на върха в премиум сегмента на американския пазар.

Tesla, на която мнозина мастити анализатори и мениджъри от автомобилната промишленост предричаха неминуем фалит заради гигантските разходи, успя да набере скорост и да излезе на печалба само за половин година. За сравнение през 2018-а от премиум кросоувъра Lexus RX са продадени 111 641 бройки.

Model 3 е построен на нова платформа, която тази година трябва да стане основа и за кросоувър с най-вероятно име Model Y. Електромобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.1 секунди и може да измине между 350 и 500 км с едно зареждане в зависимост от модификацията.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 смях

    36 18 Отговор
    Чакам да се включат защитниците на немските премиум пърделници и да ми обяснят защо там стоката им не върви. И чакам да кажат как след 5-10-20 (или забравих вече колко) години VW ще Mercedess да изкара убиеца на Tesla.

    Коментиран от #39

  • 2 Random

    15 37 Отговор
    Те може да са купени, но не са сглобени. А и скоро ще им паднат продажбите, като се усетят хората що за боклук са си взели.
  • 3 dmxl

    20 30 Отговор
    Само краварите могат да изберат това дърво за "премиум"

    Коментиран от #7

  • 4 КГБ Териер

    15 22 Отговор
    Едно време на това му казвахме електрокар! И не се радвайте, това за втора ръка не става, освен ако нямате 20 000$ излишни за батерии!

    Коментиран от #8

  • 5 200

    29 10 Отговор
    Успехът на Илън Мъск е в електрическата технология - когато човек се опита да направи нещо полезно и Господа помага

    Коментиран от #12

  • 6 момент !

    18 10 Отговор
    момент !
    премиум не беше ли модел ес и хикс ?
    а тази 3-ка бюджетен ???
  • 7 Аватар

    6 18 Отговор

    До коментар #3 от "dmxl":

    Крави! какво да се парави крави!
  • 8 200

    20 12 Отговор

    До коментар #4 от "КГБ Териер":

    УБЯГВА ТИ ЧЕ СЛЕД 10г ще има батерии на безценица

    Коментиран от #9, #15

  • 9 КГБ Териер

    7 13 Отговор

    До коментар #8 от "200":

    За натоканите електрокари ли?
  • 10 Електрички за всички

    24 3 Отговор
    Браво на чичо Елън , само че за тяхните стандарти цената на модел 3 не е много , за България обаче все още е неоправдано скъпа
  • 11 Driving pleasure

    10 18 Отговор
    Това не е премиум! Това е просто скъпо! Има огромна разлика, когато плащаш много пари за нещо, правено през куп за грош! И извинете ама каква печалба - 300 милиона - закъсал концерн като Фиат-Крайслер има 3 милиарда чиста печалба след данъците. Поредните пропагандни щуротии за друсания африканец!

    Коментиран от #13

  • 12 Random

    4 10 Отговор

    До коментар #5 от "200":

    Кое му е полезното?
  • 13 Драйфинг pleasure

    13 8 Отговор

    До коментар #11 от "Driving pleasure":

    Ей много обичаш да драйфаш под статии за Tesla. Тези 3 милиарда на тримесечие ли ги печелят? С други думи казваш, че тези закъсалите, които най-малко печелят, печелят поне 12 милиарда годишно? А по колко тогава печелят останалите според тебе, които наистина печелят по много?

    Коментиран от #14

  • 14 Driving pleasure

    8 15 Отговор

    До коментар #13 от "Драйфинг pleasure":

    Що да драйфам бе - колко му е за цялата 2018та на Светията печалбата? 320 и няколко май бяха милиардите. Годишна база за годишна база. Един премиум тоест дребносериен производител като Мерцедес отчете 13 милиарда долара печалба И ТО ПОРЕДНА! Друсания африканец до момента има 10 години загуби да избива и дефакто печалба още йок щото не е избил и лихвите за вложеното!

    Коментиран от #18, #33, #34, #42

  • 15 Антиелектрика

    17 7 Отговор

    До коментар #8 от "200":

    Колкото нефта е на безценица, толкова и батериите ще са на безценица. Никой няма да те остави да караш без пари. Само пеша или с колело си независим.

    Коментиран от #16

  • 16 Driving pleasure

    15 5 Отговор

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    Мога да се обзаложа, че ако колелото стане масово до там, че колите почти изчезнат и на него ще му сложат такси и данъци :D В момента държавитее смъкват луди пари от данъци и акцизи на горивото - нормално е в даден момент да се прехвърлят тези налози върху електричеството и батериите

    Коментиран от #20, #22

  • 17 Extremo

    14 5 Отговор
    Само комунета плюят. Карайте си москвича!
  • 18 Никой

    18 5 Отговор

    До коментар #14 от "Driving pleasure":

    Нали се усещаш че сравняваш 120 годишен производител с 15 годишен? Смешно е как се опитваш да изкараш под вола теле. Преди това викаше как никога няма да излязат на печалба, сега вече ги сравняваш с другите колко печелили. Айде да видим ти колко печелиш от твоята фирма за автомобили и колко си продал през годината?
  • 19 гост

    16 4 Отговор
    Сметнете сами една таква кола струва 40х.долара, сравнено с кола от този клас и тези характеристики, която е на цена от 30х.долара, или човек дава 10х.долара за електриката, но за сметка на това пести по минимум 3х.долара годишно спрямо такава на бензин. След 3г. си на нула и продължаваш да пестиш до края на гаранцията на батерията от 8г., не е зле май. У нас няма да видим такива предимства на електричките, защото повечето хора са ограничени и приврзани към смърдящите и канцерогенни дизели вместо да се замислят какво причиняват със саждите си на околните. Дори роднините им да се разболеят от рак, децата им да имат задухи и какви ли още не несгоди, тъпака продължава да си кара чернилката, без да се замисли защо е изхвърлено от развитите страни, как може да спомогне за изчистването на въздуха и да намали концентрацията на отрови със собствен избор и пример за останалите.

    Коментиран от #21, #25, #37, #59

  • 20 Никой

    15 5 Отговор

    До коментар #16 от "Driving pleasure":

    При петрола в момента са най-многото пари и най-голямата мафия. Където има петрол, има конфликти. Това не можеш да го отречеш, а говориш за данъци. Според теб има някаква конспЕрация срещу двг, всъщност е точно обратното. Просто някои хора започнаха да се сещат в какъв свят ще живеят децата им ако продължава така.

    Коментиран от #23, #24

  • 21 Никой

    11 5 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Двг кола с подобни характеристики и клас е бмв 340и, което започва от горе долу същата цена. Естествено за тези пари получаваш по-добър интериор, сглобка и звук, но мисля че трябва да дадем малко време на електричките, особено когато големите започнат да го продават, ще станат масови.
  • 22 Антиелектрика

    7 10 Отговор

    До коментар #16 от "Driving pleasure":

    То това е пределно ясно, но повечето предпочитат да вярват в безплатния обяд и светлото бъдеще, докато световните тарикати си презпределят ресурсите. То за това зад електричките стоят парите от петрола.

    Коментиран от #26

  • 23 Антиелектрика

    9 11 Отговор

    До коментар #20 от "Никой":

    А кобалта и лития в батериите от Конго към кой ще те направят зависим? Или викат в Конго процъфтява интелектът и науката и няма изобщо диктатура и злини? Поредната опашката лъжа за по-добър свят, чиято единствена цел е печалбата.

    Коментиран от #27

  • 24 Driving pleasure

    8 11 Отговор

    До коментар #20 от "Никой":

    Ако си мислиш, че света на електрическите возила е по-чист има по-малко далавера и прави света по-добър... имаш нужда от сериозна помощ! А започнах да ги сравнявам, защото вие започнахте да се хвалите.
  • 25 Антиелектрика

    7 13 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    И защо някой трябва да ти плаща електрическите субсидии, след като те отделят повече ФПЧ от поддържан бензинов ДВГ? Ако на държавата и пукаше за екологията, щеше да влезе в ролята си на регулатор и щеше да направи истински пунктовете за ГТП. А за субсидии всеки може да реве - то и аз искам да ми плати държавата половината от газовата уредба и да паркирам безплатно в центъра, но си карам на бензин, защото не ми пука за икономията и не искам да си съсипя колата, без някой да отчита екологичността на инвестицията ми.
  • 26 Driving pleasure

    7 9 Отговор

    До коментар #22 от "Антиелектрика":

    Никак не е за подценяване и чисто социалния ефект на петрола. Една група държави се издържа от него. Еколозите искат да са независими и чисти... ОК, а какво става когато на близо 1 милиард население му спреш единствения възможен доход касаещ и физическото му оцеляване? Казват не трябвало да ги мислим... е бас ловя, че ще са първите които ще зареват "кво стана"... друсаш ли клона ще падне гнил плод!

    Коментиран от #29

  • 27 Ай дубрютру!

    10 5 Отговор

    До коментар #23 от "Антиелектрика":

    Ти чак сега ли го осъзна! Е какво лошо има богатите пак да печелят на наш гръб, но поне да ни е по-чист въздуха, а цената на енергията и транспорта да е предвидима за години напред?

    Коментиран от #30

  • 28 началото на края

    11 8 Отговор
    Ндаа ,свидетели сме ,на началото на края на ДВГ ! Кой кавото ще да пише - след 20-30 години ,превозни средства с ДВГ ще има само по музеите ( то за това русофилистиците реват толкова отчаяно - чалмите и чебурашките ще изпопукат от глад ,щото - нанай висока цена на нефта ,нанай папо ).

    Коментиран от #31

  • 29 Географско положение

    9 3 Отговор

    До коментар #26 от "Driving pleasure":

    Замислил ли си се защо тези държави разчитат единствено и само на петрола? Защото живеят в пустинни райони, където нищо не могат да произвеждат заради силното слънце. Досега предлагаха на света енергия във вид на петрол, но предвид смяната на технологиите имат чудесното географско положение да произвеждат най-евтиния ток през 365 дни от годината, защото там освен че слънцето пече много по-силно, дните са много по-дълги и няма зима, каквато я познаваме ние. Зима казват на температури под 25 градуса.

    Коментиран от #32

  • 30 Антиелектрика

    6 9 Отговор

    До коментар #27 от "Ай дубрютру!":

    Така е, но какво лошо има да премине всичко на метан или водород, който всяка една държава може да си произвежда? Въздухът пак ще е чист, ще е по-евтино и ще сме независими от петрола.

    Коментиран от #38

  • 31 Антиелектрика

    6 7 Отговор

    До коментар #28 от "началото на края":

    Какви русофили ти се привиждат? ДВГ не значи петрол. Да, петрола е зависимост и е вреда, но самолетите ще си продължат да летят с ДВГ на керосин, а влаковете в големите държави като САЩ и Канада ще са на дизел. Така, че стига фантасмагории.
  • 32 Driving pleasure

    4 6 Отговор

    До коментар #29 от "Географско положение":

    това са глупости 99% от тия държави няма на кого да го изнасят тоя ток! Ще чакам с интерес Саудитска Арабия да опъне кабел до Германия, да покрива огромни загуби по трасето, да плаща за пренос през камара държави и да подбие цената на местните производители щото при нея имало много слънце :D Даже отивам д си взема едни пуканки докато чакам ;)

    Коментиран от #50

  • 33 гост

    7 2 Отговор

    До коментар #14 от "Driving pleasure":

    Тесла ,не е била само на загуба.Те инвестираха много голяма част от парите във фабрики и зарядни станции в САЩ и в голяма част от Европа и Китаѝ. Тази мрежа им гарантира продажби за дьлго време,защото другите марки все още нямат изградени такива.С Тесла спокоино можеш да си обиколиш Европа,скоро и източна Европа,без проблем.За това продажбите им ще вьрвят на горе.
  • 34 Иванов

    4 5 Отговор

    До коментар #14 от "Driving pleasure":

    Успеха не се измерва в печалбите, а в това което оставяш след себе си !!! Много от най-известните световни художници, в миналото когато са живели са тънели в мизерия и не са могли да си изхранват от изкуството си.
  • 35 Не ща Бугати искам Тесла

    9 11 Отговор
    Тая кола е мощтна колкото Бугати. Но струва колкото Ауди от среден клас. Освен това е несравнимо по-евтина като разход. Нормално е да се продава като топъл хляб. Виждал съм тестове където връзват една с друга с въже двете задници на Тесла и Тойота Ланд крузер и като натиснаха газта едновременно Теслата повлече големият джип при което и двигалеят му се потроши. Почти същото стана и с Хамър. Същият е ефектът и верху петролната индустрия. Руснаците и саудитите ще си го пият скоро. Кой Крим окупира, кой човешките права потъпка, кой свинщините по света толерира? Да бяха мирно седели не биха Тесла видели. Оръжия и тупане в гърдите, ама друг път. Турчето с мустаците и зализанато китайче да внимават. Следва подхлъзване и изпльоскване по гръб. Чичо Сам знае как да произвежда петрол от царевица за дребните му нужди за пластмаса. На всеки майстора намира. Удря гадовете където най-малко очакват. Сърпа и чука бяха големи но ги счупи като клечки за зъби. А Теслата е левачката му която лети към муцуните на петролните диктатори в момента.
  • 36 Именно

    6 6 Отговор
    "Премиум" нали модел 3 щеше да е бюджетен?
    Какво стана Илончо? Свършиха парите ли?
  • 37 Комунист

    7 2 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Ама това пестене в ОАЕ ли е или в Германия или къде??? Нали се сещаш че цената на тока и на бензина са конюктурни, 60% от цената на бензина в Европа е данъци примерно. Тока в България е силно субсидиран и всички казват че е нереален а в Норвегия е безплатен за коли. Изобщо няма пазарна икономика при тока и горивата а сега това се пренася и при Автомобилите. Да живее политиката на петилетката и КОМУНИЗМЪТ!!!!!
  • 38 И един мармот завива шоколада в станиол

    4 3 Отговор

    До коментар #30 от "Антиелектрика":

    "какво лошо има да премине всичко на метан или водород, който всяка една държава може да си произвежда? Въздухът пак ще е чист, ще е по-евтино и ще сме независими от петрола."

    И от какво ще си ги произведе всяка държава водородът и метанът? Спри да мечтаеш и слез на земята.

    Коментиран от #41

  • 39 AUDI

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "смях":

    Да те питампонеже явно си запознат. Знаеш в УСА колко пари струва С клас , 7 серия , 5 серия , А4 , а6 ,а8 че говориш ::DD:D там малко ама само малко им е трудно да си помислят да карат истински премиум

    Коментиран от #46

  • 40 има време

    9 1 Отговор
    Не се карайте или завиждайте, всички ще получите по една Тесла с януарските сметки за ток :D
  • 41 Driving pleasure

    2 5 Отговор

    До коментар #38 от "И един мармот завива шоколада в станиол":

    Водорода е най-разпространения елемент в природата и всяка държава може да си направи инсталация за производство чрез електролиза на вода например. Метанът е дори още по-лесен там теоретично дори всяко домакинство може да го прави като за производството му е достатъчно да имаш гниещи биологични материали.

    Коментиран от #44, #45

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Julio

    5 4 Отговор
    Гледам таблото на таз "революция" и да ви кажа Трабанта, който имах преди повече от 20 години имаше повече чар...
  • 44 Антиелектрика

    2 3 Отговор

    До коментар #41 от "Driving pleasure":

    Подозирам, че това е оня многониковия трол, който има зависимост към спора. Ама чак такава глупост да напише, че нямало как да се произвежда от всяка държава водород и метан, не очаквах да напише.
  • 45 И един мармот завива шоколада в станиол

    4 3 Отговор

    До коментар #41 от "Driving pleasure":

    То за моженето, може. Имам един въпрос обаче ."Въздухът пак ще е чист, ще е по-евтино и ще сме независими от петрола." Като е толкова лесно и чисто, ЗАЩО НИКОЙ НЕ ГО ПРАВИ с изключение на някои ентусиасти, за които цената няма значение? Ти произвеждаш ли си метан? А водород? Нима нямаш боклуци, вода и ток? Ако досега никой не иска да го прави, защо смяташ че за в бъдеще някой ще пожелае?

    Коментиран от #47

  • 46 гост

    6 6 Отговор

    До коментар #39 от "AUDI":

    Ами явно ти не си запознат , ама много !!! Щото С-класа и 3 серия в САЩ струват ПО-МАЛКО от Модел 3 , а S-класа и 7 серия струват по-малко от Модел S и X , ама вече две години последните се продават ПОВЕЧЕ от немските , а през тая година Тесла ще бие даже Фолксваген , дето има модели по 15 000 долара в САЩ !!!!! Мъка , мъкаааа !!!!
  • 47 Driving pleasure

    2 5 Отговор

    До коментар #45 от "И един мармот завива шоколада в станиол":

    Дефакто и трамваите никой не ги иска! Изключая дна малка група зомбирани около светия електрическите талиги навлизат заради сериознен политически натиск, а не щото са евтини или практични. А не веднъж съ макзвал, че електричатите и политиците са абсолютни идиoти!

    Коментиран от #48, #49

  • 48 Драйфинг pleasure

    6 3 Отговор

    До коментар #47 от "Driving pleasure":

    А ти понеже си много умен, реши че може да удвоиш мощността на двигателя с скоростна кутия 1:2 и по този начин електричката да измине два пъти повече километри с едно зареждане? Голямото ви самочувствие, че знаете всичко, е точно защото нищо не знаете! Така наречения ефект на Дънинг-Крюгер.

    Коментиран от #51

  • 49 двг мъка

    8 5 Отговор

    До коментар #47 от "Driving pleasure":

    Едни дето „не разбират” ми разправят, че водорода бил с много енергоемко производството, съответно и замърсяване. Скъп за производство, съхранение и разпространение, ами трябва да го горя в долнопробния двг на който КПД-то му отива основно да произвежда топлина и звукови ефекти, а и се нуждае постоянно от масла и чувал с резервни части и консумативи за целия си живот. С какво ли трябва да се занимавам у нас, че да имам достатъчно биомаса, за да си правя метан, как в домашни условия да го съхранявам и закарам до двг-то? Ако говорим за алтернативи не е ли по-лесно да се произведа ток от слънчеви панели и от него да се зарежда електрика, че и за бита да се ползва. Всичкия тоя спор под такива статии е просто излишен, все повече съм убеден, че хората които така зверски защитават двг-то са просто заинтересована страна - работещи в автосервизи, производители, вносители и търговци на потролопродукти, части и консумативи за жалкия двг. Точно те са тези, които истеризират срещу елколите. Но потребителите нямат нужда от вредни емисии, шум и сложни и разваляеми конструкции с турбо, ремъци, гарнитури, ролки, свещи, масла с филтри, егр-и, катализатори и всякакви други простотии, докато напълниш чувала. Все ми е тая кой и защо налага електромобила, само да се маха от улицата тая вибрираща, щракаща и пушеща смрад - двг.

    Коментиран от #53, #60

  • 50 Саудитска Арабия

    4 2 Отговор

    До коментар #32 от "Driving pleasure":

    Точно Саудитска Арабия дори няма нужда да изнася ток, а е достатъчно да спре да гори нефта с който си произвежда токът, за да го изнесе други да се тровят с него.

    "Най-големият износител на нефт в света Саудитска Арабия може да се превърне във водещ производител на ток от слънце и вятър. Промяната в политиката се дължи на резкия спад на цените на "черното злато“. „Зелената енергия“ може да върне натрупания финансов дефицит от съкратения износ.

    В следващите шест години страната си е поставила за цел да произвежда ежедневно по 10 гигавата ВЕИ енергия, пишат електронните издания на "Блумбърг“ и "Комерсант“. Първите слънчеви и вятърни електростанции вече са изградени в пустинята, североизточния край на страната. Мощностите спестяват по 80 000 барела нефт. Като се добавят находищата на газ, които трябва да бъдат пуснати в експлоатация до 2020 година, властите ще спестяват над 300 000 барела нефт дневно, нужни на индустрията. Данните са направени от консултантската компания. Wood Mackenzie Ltd. В анализа се казва, че съществуващите мощности могат спокойно да задоволят вътрешното енергийно потребление на кралството. "

    Коментиран от #52

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Driving pleasure

    3 4 Отговор

    До коментар #50 от "Саудитска Арабия":

    Да сипват ток в туби и да пращат за германия! Пожелавам им късмет.
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 панагюрския бик

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Driving pleasure":

    а кардан имат ли си ,ако ли не ,я да им забодем моио, на карета и шлици
  • 55 гост

    3 2 Отговор
    Ha нaй-гoлямoтo тexнoлoгичнo излoжeниe СаnЅесWеѕt, cъcтeзaниeтo зa ĸибep cитypнocт - Тhе Рwn2Оwn, oбяви cъвмecтния cи пpoeĸт c Теѕlа. Xaĸepcĸoтo cъpeвнoвaниe мoжe дa дoнece нaгpaди oт $35 000 дo $250 000 зa ocмeлилитe ce дa тъpcят cлaби мecтa в coфтyepa нa Моdеl 3. A пъpвият, ĸoйтo oтĸpиe бъг в cиcтeмaтa щe cпeчeли и caмaтa ĸoлa.

    Teзи, ĸoитo ycпeят дa oтĸpият cлaби мecтa в cиcтeмaтa нa aвтoмoбилa, щe бъдaт yпoмeнaти нa caйтa нa ĸoмпaниятa.

    Πpeз 2013 гoдинa e имaлo 18 oтĸpити бъгa, 7 пpeз 2014 г. и caмo двa пpeз 2016 гoдинa. Зa пocлeднитe двa тaĸивa пpoeĸтa Теѕlа е дaлa caмo двe пapични нaгpaди.
  • 56 гост

    4 4 Отговор
    Дори и с ток от въглища електромобилите са по-чисти ! Елеĸтpичecĸитe aвтoмoбили ca пo-блaгoпpиятни зa oĸoлнaтa cpeдa oт ĸoнвeнциoнaлнитe мoдeли нa бeнзин и paзлиĸaтa щe ce yвeличи в бъдeщe, ĸoгaтo изпoлзвaнeтo нa въглищa пpoдължи дa нaмaлявa. Toвa e зaĸлючeниeтo нa изcлeдвaнe нa Вlооmbеrg Nеw Еnеrgу Fіnаnсе, ĸoeтo пoĸaзвa, чe eмиcиитe въглepoдeн диoĸcид oт aвтoмoбилитe нa тoĸ ca c 40% пo-ниcĸи oт тeзи нa мoдeлитe c двигaтeл c вътpeшнo гopeнe.

    Paзлиĸaтa e нaй-гoлямa във Beлиĸoбpитaния, ĸoятo paзчитa нaй-мнoгo нa eнepгия oт възoбнoвяeми изтoчници. Ho дopи и в Kитaй, ĸoятo paзчитa дaлeч пoвeчe нa въглищa, eлeĸтpoмoбилитe ce пpeдcтaвят пo-дoбpe.

    Дoĸлaдът дaвa яcнoтa в дeбaтa зa eмиcиитe нa eлeĸтpoмoбилитe пpeз цeлия им живoт - ĸoитo, мaĸap и дa нe зaмъpcявaт пo вpeмe нa движeниe, вce пaĸ нa peдицa мecтa изпoлзвaт eлeĸтpичecтвo, гeнepиpaнo oт изĸoпaeми гopивa.

    Дoĸлaдът пpиeмa, чe eлeĸтpoмoбилитe щe cтaвaт вce пo-чиcти в cлeдвaщитe гoдини, cлeд ĸaтo зaтвapянeтo нa въглищни цeнтpaли пpoдължи, a пoвeчe eнepгия ce гeнepиpa oт BEИ - пpoцec, ĸoйтo e видим пoчти нaвcяĸъдe в cвeтa .
    https://money.bg/auto/dori-i-s-tok-ot-vaglishta-elektromobilite-sa-po-chisti.html
  • 57 Драйфинг pleasure

    2 1 Отговор
    Напротив, каза че:

    "Driving pleasure ОТГОВОР35 18:45 10.01.19
    До коментар #32 от "Драйфинг pleasure":

    Ъъъъ зъбчатките не променят мощността? От куги бе?! Вържи един 10 кс ел мотор право към задвижващ вал и без да смятаме загубите имаш 10 кс на колелата. Сложи между тях задвижващи колела с 2:1 предавателно отношение и имаш 20 коня на колелата... Въобще идиотията ти е безкрайна"
    Поне последното ти изречение е вярно като се погледнеш в огледалото и говориш на себе си!
    Та все още ли твърдиш, че скоростната кутия може да удвои мощността и електромобилът да може да измине два пъти повече разстояние с едно зареждане? Димов даже каза че 1300 км могат да се изминат вместо 500, само с добавяне на скоростна кутия, но Илон не давал, защото се правел на велик.
  • 58 Язе

    3 3 Отговор
    Кой ги определя кои модели на марките са премиум?Според статията Модел 3 е в един клас с МБ S класа,Ауди А8,БМВ 7 серия,Порше Панамера!!!!!!Това който го повярва е за лекар.Като започнат след години да заравят излезлите от употреба батерии ще се разбере колко са Еко.И кой си мисли,че някой го е грижа за здравето на хората?

    Коментиран от #63

  • 59 Димов

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Гост, ти каква кола караш?
  • 60 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #49 от "двг мъка":

    Странно защо ми беше изтрит коментара, в който нямаше нито една обида към теб? Та накратко, водорода няма как да смърди и не отделя никакви вредни емисии като гори, а всичко изписано за миксерите от теб, щеше да е вярно ако нямаха отровни батерии и ЕМП колкото 2000 хладилника на 30 см от тялото. Така, че не ми хвали диктатурата за налагане на миксерите, защото тя е само за наивници!
  • 61 kjl

    1 1 Отговор
    В кое точно Тесла 3 е премиум автомобил??? Може би само в цената!
  • 62 Радиофобията е психическо разстройство

    3 1 Отговор
    Не разбра ли, че няма да си решиш проблема тук. Трябва да отидеш при съответния специалист. Няма нито доказана, нито дори теоретична вреда от ЕМП от електромобилите .
    Освен това дори да приемем измислената ти постановка с 2000 хладилника е вярна, какво ще е реалното облъчване? Би ли сметнал? Надали. На 30 сантиметра един хладилник излъчва 0.01 – 0.25 μT. 2000 хладилника биха излъчвали от 2 до 500μT при допустими по наредби усреднени за работния ден 60 000μT с максимални пикове до 2 000 000 μT. Не виждаш ли, че дори 2000 хладилника излъчват до един милион пъти по-малко от допустимата радиация? Хайде отивай да се лекуваш от радиофобия!

    Коментиран от #64

  • 63 Кольо Камиона

    4 0 Отговор

    До коментар #58 от "Язе":

    Тесла Модел 3 е най-близо до БМВ трета серия като усещане за "премиум". Бих сравнил топ модела им Пърформънс с БМВ М3. Сравнения с Ес-класа са просто смешни
  • 64 Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #62 от "Радиофобията е психическо разстройство":

    Някой да пише с теб многоникчо? Писна ми да се занимавам с теб и изкривеното ти съзнание. Да, трябва да отида на специалист, за да те открием и настаним в клиника. То бива тъпотия, но кажеш, че магнитното поле на хладилник било 0.01 – 0.25 μT, вече е трагично. Яко си деградирал пич. Дори магнитчето на врата на хладилника е с 5 mT, а това на земното поле е 50 μT - https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_(unit) Всеки може да измери дори с телефона, че хладилника има магнитно поле от 150 до 300 μT, при мощност 300W на компресора. Така, че всеки сам да си направи сметка какво магнитно поле ще се получи от 2000 такива компресора с мощността на една Тесла S. Не ме занимавай повече!
  • 65 СЗО

    1 2 Отговор
    Според световната здравна организация, ето какви са излъчванията на хладилника

    https://www.who.int/peh-emf/about/WhatisEMF/en/index3.html






    Refrigerator
    3 cm distance (µT) 0.5 – 1.7

    30 cm distance (µT)0.01 – 0.25

    1 m distance (µT)
  • 66 СЗО

    1 2 Отговор
    Според световната здравна организация, ето какви са излъчванията на хладилника
    Refrigerator
    3 cm distance (µT) 0.5 – 1.7

    30 cm distance (µT)0.01 – 0.25

    1 m distance (µT)
  • 67 Знак по-малко

    1 2 Отговор
    Refrigerator
    3 cm distance (µT) 0.5 – 1.7

    30 cm distance (µT)0.01 – 0.25

    1 m distance (µT) по малко от 0.01
    Затова обичам да споря с тебе, защото си ми забавен с изкривената си представа за света и физичноте закони. Радиофобията е сериозна болест. Отивай да се лекуваш, защото доста магнити, електронни и електрически устройства има покрай тебе и има реална възможност съвсем да се побъркаш психически.

    Заради знака по-малко ми реже поста след него и публикува само това което е било преди знака. Оправете си сайта. Не е лошо да има и междуредия които оставям за да е по-прегледно но след това всичко става на един ред. < Проба
  • 68 Антиелектрика

    0 0 Отговор
    Проба, проба, май напълно изтрещя? ФизОчните ти закони са само в твоето болно измерение. Нали не приемаш буквално, че Тесла има магнитно поле колкото обемите на 2000 хладилника? Като се научиш да правиш разлика между компресора и тялото на хладилника, тогава се плюнчи. Аз лично съм мерил магнитното поле на РАБОТЕЩ компресор и на 30 см е 150 МИКРО ТЕСЛИ. И колко пъти да ти кажа да спреш да ме занимаваш с болната си зависимост към спорове и писане на лъжи?!

    Коментиран от #69

  • 69 С какво го премери?

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Антиелектрика":

    С телефона ли? Кажи това на СЗО! Според тях дори магнита на вратата на хладилника излъчва повече от капсулования ти компресор. Повече вярвам на тях.

    Коментиран от #70, #71

  • 70 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "С какво го премери?":

    Не ти ли писна? Къде СЗО дава данни за компресора? Ето ти статията от Federal Office for Radiation Safety, Germany от 1999 г. -http://www.bfs.de/SharedDocs/Downloads/BfS/DE/broschueren/str-u-strschutz.pdf?__blob=publicationFile&v=3 Нито има конкретика за мощността на компресора, нито има конкретика за отстоянието на компресора. Като не вярваш на мен, измери го ти, нали имаше критични мислене. А, забравих, че ти разправяше как в трафопост било много полезно и безопасно да се стои. Ако нямаш конкретно какво да кажеш, поне се опитай веднъж да замълчиш, а не да даваш данни, които нямат нищо общо.

    Коментиран от #72

  • 71 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #69 от "С какво го премери?":

    И за да замълчиш, ето ти клип на измерване на магнитното поле именно до компресора на хладилника - https://www.youtube.com/watch?v=25MWlAIeRU4 Именно до компресора магнитното поле е в скалата за опасност. А ти си вярвай и безвредността на цигарите и алкохола ако искаш, все ми е тая!
  • 72 Пак не успя да разбереш написаното

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Антиелектрика":

    Абе на тебе не ти ли омръзна да даваш линкове за неща които аз самият съм казал и които напълно противоречат на казаното от тебе? Ти не си функционално неграмотен, ти си напълно неграмотен. Хайде като прочете какво са написали на 72 стр. от линка:Elektrisch angetriebene Kraftfahrzeuge
    Eine vergleichsweise neue Technologie, mit
    deren zunehmender Verbreitung in naher
    Zukunft zu rechnen ist, sind elektrisch an-
    getriebene Kraftfahrzeuge. Die Feldstärken
    niederfrequenter Magnetfelder in mehre-
    ren rein elektrisch angetriebenen oder mit
    einem Elektro-Hybridantrieb ausgestatteten
    Fahrzeugen wurden vom Bundesamt für
    Strahlenschutz gemessen und bewertet. Lokal
    begrenzt wurde eine Grenzwertausschöpfung
    von bis zu 35 Prozent vor allem während des
    Bremsens und Beschleunigens im Fußbereich
    am Fahrer- und Beifahrersitz festgestellt, in
    anderen Bereichen der Autos und während
    des normalen Fahrbetriebs waren die Magnet-
    felder deutlich geringer. Es ergaben sich
    keine Hinweise auf mögliche Störbeein-
    flussungen von implantierten Herzschritt-
    machern.
    Magnetfelder von einer vergleichbaren
    Größenordnung treten auch im Fahrgast-
    bereich von Eisenbahnzügen auf. Auch in
    konventionellen Kraftfahrzeugen können
    teilweise relativ hohe, vom konkreten Fahr-
    zeug abhängige magnetische Flussdichten
    auftreten.

    В резюме, след измерване електромобили и хибридни автомобили, е установено че няма никаква опасност за пътниците, включително и так
  • 73 Пак не успя да разбереш написаното

    0 0 Отговор
    В резюме, след измерване електромобили и хибридни автомобили, е установено че няма никаква опасност за пътниците, включително и такива с пейсмейкъри. В конвенционални превозни средства са измервани по-високи стойности на ЕМП. ДРУГ ЛИНК ЩЕ ДАВАШ ЛИ?

    Ходи се лекувай от радиофобия, сериозно ти говоря. Вредата от електромобилите е само в главата ти и някой трябва да те лекува психически.

    Коментиран от #74

  • 74 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "Пак не успя да разбереш написаното":

    Знаеш ли как ще те излекувам аз теб?! То бива наглост, но твоето е извън пътя вече! Аз ти давам реален клип на измервания над 100 µT, ти пак ми пробутваш някакви общи приказки как при ускорение достигали 35% от вредните нива. Това с какви електромобили правят изследванията, с каква мощност са, при какво ускорение, на какво разстояние и от кои стойности вземат тези 35% са все неща, които са леко пропуснати. Те и за хладилниците даваха безвредни нива, ама до компресора са си високи - дадох клип. Същото като онези измервания, които даде, че 0,039% СО2 затопляли въздуха, защото "Ловците на митове" били направили такъв опит, но с леката подробност, че повишиха налягането. Ти си един НПО служител, който е готов цял ден да троли, за да изкараш някой лев! Единствения, който има нужда от психично лечение си ти, наби си го в главата веднъж за винаги! СПРИ ДА МЕ ЗАНИМАВАШ ТРОЛЧО!!!

    Коментиран от #75

  • 75 Ето ти още един реален клип

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Антиелектрика":

    Няма по-чист транспорт от електромобилите. Зареждането става напълно безплатно и екологично чисто. Сега ще ти предоставя реален клип и съм сигурен, че ще му повярваш защото наистина е реален, като всички онези реални устройства които намаляват сметката за ток като ги включиш в контакта! https://youtu.be/40ld-JeEbsA Има само един огромен проблем с източника на енергия. Излъчва огромна магнитна радиация, равняваща се на десетки хиляди хладилника. Именно затова устройствата с подобни енергийни източници се заобикалят на поне 10 метра от радиофоби като тебе, защото магнитното поле е над 1Т.

    Коментиран от #76

  • 76 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Ето ти още един реален клип":

    Спорозависим многоникчо, поне веднъж се опитай да не си с последно мнение и си набий в кратуната, че НЕ ЖЕЛАЯ ДА МЕ ЗАНИМАВАШ! Толкова си увреден, че не го проумяваш?
  • 77 Радиофобията е реална болест

    0 0 Отговор
    Ти си имаш официална диагноза - радиофобия.
    Ето аз както винаги съм конкретен и това е психическо отклонение. Каква според тебе е моята болест? Здрава връзка с реалността?

    Коментиран от #78

  • 78 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "Радиофобията е реална болест":

    Хайде да не занимаваме хората тук, а да го решим по мъжки, искаш ли? Дай да се видим на живо и да видим кой каква диагноза има, защото ти май от дума не разбираш и ти трябва един превъзпитателен бой!
  • 79 Кога и къде

    0 0 Отговор
    Само обещай, че ще дойдеш сам и невъоръжен и кажи кога и къде!

    Коментиран от #80

  • 80 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Кога и къде":

    Бухахахахахахха. Нито ще съм сам, нито невъоръжен. Ако ти стиска, остави адрес или да мина покрай БАЕПС да те навестя, а?
  • 81 Никога не си бил мъж

    0 0 Отговор
    Поредното доказателство! Ще се разбираме по мъжки, ама не като мъже? Даваш мъжка дума,ама не държиш на нея? Хайде сега се опитвай да убедиш някого за каквото и да било. Кой ще ти има доверие?

    Коментиран от #82

  • 82 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "Никога не си бил мъж":

    Верно бе, те само жените ходят на война и са въоръжени. Ако си бил искрен, трябва да си старец над 65 години, от който не бива да се бои дори и жена ми, така че приятелите ми ще са с мен, за да ми държат оръжието и да снимат докато те превъзпитавам и лекувам, плъхчо. Само ми кажи къде и кога мога да те намеря.
  • 83 Мдаа

    0 0 Отговор
    "Бухахахахахахха. Нито ще съм сам, нито невъоръжен ... приятелите ми ще са с мен, за да ми държат оръжието и да снимат докато те превъзпитавам и лекувам, плъхчо."
    Потвърждаваш мнението ми, че повечето жени, които познавам се държат по-мъжки от тебе, малкото разглезено ..."то" на мама и на тати, дето сам и до тоалетна не може да иде и се страхува листо да изшумули покрай него или не дай Боже да мине покрай някоя тонколона с неодимов магнит, за който в Уикипедия пише, че е излъчва радиация над 1Т. Ужас!

    Коментиран от #84

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Аз първи попитах

    0 0 Отговор

    До коментар #84 от "Антиелектрика":

    Само кажи къде, да те видя кой си, а после ще те намеря когато си сам да се разберем като мъже а не като на мама и тати синчето с бодигардите и оръжията. Аз ти обещавам, че дори няма да те докосна, ти ще си се напикал преди това.

    Коментиран от #86

  • 86 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "Аз първи попитах":

    Мишок, ще ми кажеш ли кога и къде или пак ще словоонанираш? Зад компа е много лесно да се правиш на страшен, паляк. Ако няма да напишеш конкретно къде да те смачкам, повече не ме занимавай.
  • 87 Ха ха ха

    0 0 Отговор
    Както винаги, се описваш много добре, мишок. Ти дори зад клавиатурата трепериш и заплашваш с оръжие и приятели, та на живо ли. Под нивото ми е да бия жени, така че въобще не мисля да се занимавам с тебе. Ако беше мъж, можеше да се срещнем и да си поприказваме без помощта на Уики, да видим кой колко знае на живо, ама и това няма смисъл.

    Коментиран от #88, #89

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #87 от "Ха ха ха":

    Мишок, колкото и да ме трият, ти си един тъпанар и някой ден ще те намеря да видиш кой кого!