Прочутите участъци без ограничение на скоростта по немските магистрали скоро ще бъдат премахнати. Германските власти смятат да наложат мярката като част от стратегия за намаляване на замърсяването на околната среда, съобщава Reuters.
Въвеждането на ограничение на максималната скорост от 130 км/ч е предложено от правителствения комитет Национална платформа за бъдещето на мобилността. Стратегията му предвижда също увеличаване на акцизите на горивата, отпадане на данъчните облекчения за дизелови автомобили и приемането на квоти за електрически и хибридни возила.
Окончателният списък с предлагани промени ще бъде завършен през март, а ако те бъдат одобрени, ще започнат да влизат в сила през 2023 г. Националната платформа за бъдещето на мобилността обаче ще трябва да пребори със съпротивата на повечето германски шофьори и много политици, които смятат участъците без ограничение на скоростта по немските аутобани за национално достижение.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ЙКЛ
Коментиран от #5, #11, #14, #17, #24, #38, #40, #47, #69, #92, #127, #131, #133, #137, #143
10:36 20.01.2019
2 Истината
Коментиран от #147
10:37 20.01.2019
3 Fuck
Никой немисли за жалкия ви живот
Коментиран от #89, #148
10:39 20.01.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 oniq tam
До коментар #1 от "ЙКЛ":
Никой не те задължава да караш със 140.Коментиран от #18, #149
10:42 20.01.2019
6 mediator37
Коментиран от #128
10:45 20.01.2019
7 Бай Тошо
Шофирането или го можеше или не, това е разковничето
Коментиран от #13, #144
10:46 20.01.2019
8 Истината
10:48 20.01.2019
9 dsadas
10:48 20.01.2019
10 некой си там
10:49 20.01.2019
11 Приятел на оня с коня
До коментар #1 от "ЙКЛ":
Тъп си като галош, но толкова се тъп, че никога няма да го осъзнаеш.Коментиран от #50
10:49 20.01.2019
12 Истината
10:52 20.01.2019
13 Пилот
До коментар #7 от "Бай Тошо":
Точно така скоростта убива.Като толкова ви бива в шофирането ходете се състезавахте по пистите да видите колко сте добри.Първи отзад напред ще сте.Коментиран от #49
10:52 20.01.2019
14 Kirumo
До коментар #1 от "ЙКЛ":
Значи според теб ако се тряснем със 140 ще мрем, но със 120 няма да мрем?Коментиран от #16, #25
10:53 20.01.2019
15 Boxer
10:54 20.01.2019
16 Ο Άρχοντας
До коментар #14 от "Kirumo":
Не бе шматка,просто при 120 по-имаш време за реакция, отколкото със 140Коментиран от #22
10:58 20.01.2019
17 Илиев
До коментар #1 от "ЙКЛ":
Ти ако искаш карай и с 50 км/ч никой не те задължава,но не скороста е виновна.Карал ли си мерцедес с140 км/ч и жигула с 140 км/ч за да видиш каква е разликатаКоментиран от #23, #42
10:58 20.01.2019
18 Истината
До коментар #5 от "oniq tam":
Ма то е такива ги правят задръстванията нали го виждам всеки ден...ограничение на моста 80 и той нарочно с 70 а пред него празно не дава газ няма камери няма нищо но той тупана е важен иначе и на 85 км.пак не те глобяват...и това става на аутобан не в градско.Коментиран от #64
10:59 20.01.2019
19 nnn
10:59 20.01.2019
20 Истината
11:00 20.01.2019
21 onq s konq
11:01 20.01.2019
22 Илиев
До коментар #16 от "Ο Άρχοντας":
Пак казвам зависи с каква кола сиКоментиран от #26, #30
11:01 20.01.2019
23 nnn
До коментар #17 от "Илиев":
И кво предлагаш да има различни ограничения за различните марки коли?Ти наред ли си?А съм виждал и достатъчно раздрънкани Мерцедеси на по 5-6 години или някакви лупмени дето нямат достатъчно пари,а се гъзарят със голяма,маркова таратайка през зимата с летни гуми.11:02 20.01.2019
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 NikNay
До коментар #14 от "Kirumo":
Със 140 ще умреш по-бързо . . . . Проблема е най-вече в задкормилното устройство.!11:04 20.01.2019
26 nnn
До коментар #22 от "Илиев":
Зависи и с какви гуми си,накладки и хиляди други.Но най-много зависи от СКОРОСТТА.Никой не може да ме убеди че няма разлика между 50 и 100км/чКоментиран от #31, #32
11:05 20.01.2019
27 Ха ха
Коментиран от #35, #37, #39, #93, #103
11:07 20.01.2019
28 Бай Ганьо
11:10 20.01.2019
29 Вуте
Коментиран от #82
11:11 20.01.2019
30 NikNay
До коментар #22 от "Илиев":
Глурости, точно такова мислене е опасно - като колата ти е нова, голяма и бъркана с електроника и екстри прави собственика по-безразсъден.11:12 20.01.2019
31 NikNay
До коментар #26 от "nnn":
Пак повтарям, проблема е главно в задкормилното устройство. Ако то не функционира правилно всички други показатели са без значение за сигурността на пътя.11:18 20.01.2019
32 Kirumo
До коментар #26 от "nnn":
По-спортните хечбеци спират от 100 по-бързо, отколкото Жигули от 50.Коментиран от #34, #73
11:18 20.01.2019
33 ванката
11:19 20.01.2019
34 nnn
До коментар #32 от "Kirumo":
Гениално!За спортни хечбеци скороста няма да се ограничава.Вие луди ли сте?Коментиран от #36
11:22 20.01.2019
35 Kirumo
До коментар #27 от "Ха ха":
Знам, че ако си карам безопасния и комфортен седан с дебели гуми и огромни спирачки на автопилот с 240км/ч. ще стигна 2 пъти по-бързо от теб. Да ти отговоря на въпроса : ако предположим, че това море е на 500 километра от теб, със 120 би отнело точно 4 часа и 10 минути, но със 140 е 3 часа, 34 минути и 17 секунди, разликата е почти 36 минути, което би било напълно достатъчно да се чекирам в хотела, да ида до плажа, да си лежа и да си пия освежаващ коктейл, а в същото време ти още ще пътуваш.Коментиран от #52, #96
11:29 20.01.2019
36 Kirumo
До коментар #34 от "nnn":
Просто казвам, че с по-добра кола, може да се кара по-бързо и по-безопасно.Коментиран от #74
11:31 20.01.2019
37 NikNay
До коментар #27 от "Ха ха":
Въпрос. От къде тръгваш и за кое море?Коментиран от #53
12:02 20.01.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Бесен язовец
До коментар #27 от "Ха ха":
Нали ти обясниха па горе 36мин.как ти се вижда?И за мен е по-добре да престигна 36мин. по -рано да си чекирам багажа и да лежа ня плажа пък ти се тътри с 120 като искашКоментиран от #41, #44
12:09 20.01.2019
40 Марио
До коментар #1 от "ЙКЛ":
Ми да слезна да я бутам.Въвеждайте каквото си искате.Аз под 200 няма да карам на магистралата.За какво са ни хубавите мощни коли.Да въведат ограничение в скоростта само за старите автомобили, които замърсяват повече и са по-опасни.Коментиран от #43, #46, #51, #54, #71
12:16 20.01.2019
41 Ха ха
До коментар #39 от "Бесен язовец":
И дано не ти се налага да слизаш да ползваш тоалетната и да изпиеш едно кафе , че ти отива аванса на кино.Аз пикая по бързо от теб и там ще наваксам изоставането.12:24 20.01.2019
42 Мартин
До коментар #17 от "Илиев":
И каква е разликата а? И двете коли се движат със 140 айде кажи ква е разликата,че с която и да се блъснеш все ще умреш. В единия случай ще умрвш в мерцедес,а в другия в жигули. Кво като карат мерцедеси и бмв-та не се блъскат и не умират ли?12:31 20.01.2019
43 Мартин
До коментар #40 от "Марио":
Мощните коли за комплексари като тебе да се трепят по пътищата,лошото,е че и други хора трепят!Коментиран от #59
12:34 20.01.2019
44 Високата скорост,
До коментар #39 от "Бесен язовец":
Особено не по възможностите ,на автомобила, уморява много повече! Този половин час си го изстрадал! Тънкостта е , да се поддържа добра , средна скорост!12:34 20.01.2019
45 Онзи
12:36 20.01.2019
46 Ти си опасен,
До коментар #40 от "Марио":
За себе си и околните! Такива не трябва да имат право да управляват ППС. Отклонение от нормалното си!Коментиран от #60
12:41 20.01.2019
47 някой
До коментар #1 от "ЙКЛ":
хаха, и на 50 да я свалят, пак с 200 ще си карамКоментиран от #130
12:43 20.01.2019
48 Антиелектрика
12:44 20.01.2019
49 Бай Тошо
До коментар #13 от "Пилот":
Не е до състезание а до преценка къде ,кога, и колко може да се натисне газта, това е нещото което е твърде сложно за повечето люде, затова и цената по някога е ! живота12:48 20.01.2019
50 Гай Баньо
До коментар #11 от "Приятел на оня с коня":
Съгласен съм с тебе.........ако баща му е знаел къв ще стане е щял да го хвърли на чекия.12:49 20.01.2019
51 NikNay
До коментар #40 от "Марио":
Ето за това пиша по-горе - ти си типичното дефектно задкормилно устройство.12:55 20.01.2019
52 Безопасно
До коментар #35 от "Kirumo":
IНали знаеш , че тези твои изчисления са само при идеални условия, имам приятел , който мислеше като тебе. На прибиране от Германия решихме да го изпробваме. Тръгнахме от един и същи град по едно и също време, аз карах спазваха ограниченията, той караше възможно най-бързо. Е изпревари ме, беше с 10 минути по рано на границата в Гюргево, но изглеждаше доста по-уморен от мен . И той сам си призна, че 10- те минути разлика не си струват напрежението от бързото каране.Коментиран от #58, #63, #70
12:56 20.01.2019
53 Ха ха
До коментар #37 от "NikNay":
Говоря ви за бг морето къде другаде в европа има 140 на магистралаКоментиран от #101
13:11 20.01.2019
54 Ха ха
До коментар #40 от "Марио":
Ти от толкова тв игри на които играеш и караш с по 200 така си се промил, че чак и Ника ти е като на видео игра( супер Марио)Коментиран от #62
13:19 20.01.2019
55 Mitko
13:26 20.01.2019
56 onq s konq
13:44 20.01.2019
57 просветител
13:48 20.01.2019
58 асддса
До коментар #52 от "Безопасно":
Пропускаш едно нещо, обикновено хората които карат бързо не го правят за да стигнат по-рано. Това ни е последната мисъл. Караш си по-бързо единствено за удоволствие, нищо друго.Коментиран от #122
13:51 20.01.2019
59 Марио
До коментар #43 от "Мартин":
Ми като искаш колата ти на Няма никакво представяне, добро поведение на пътя така става.Нали трябва да не те изнервя като я караш.Нали трябва да има адекватно поведение и да можеш и да караш, не да спиш.13:56 20.01.2019
60 Марио
До коментар #46 от "Ти си опасен,":
Ми с колко да карам бе.Защо са направени тия коли тогава.Дай да среднем и да бутаме.Коментиран от #61
13:57 20.01.2019
61 Марио
До коментар #60 от "Марио":
Да слезнем имах предвид.Извинявам се.13:59 20.01.2019
62 Марио
До коментар #54 от "Ха ха":
Нали затова има две ленти бе.В лявата да го направят да си карам, а вие си пазете със 140 в дясно.Коментиран от #65
14:00 20.01.2019
63 Марио
До коментар #52 от "Безопасно":
Ми ние не се напрягаме от бързото каране.Аз лично се натоварвам и изнервям като карам бавно.Като е по-бързи се отпускам и се кефя на колата.Коментиран от #67
14:02 20.01.2019
64 oniq tam
До коментар #18 от "Истината":
Важното, когато шофираш е да се чувстваш сигурен,да познаваш автоюобила си и да не застрашаваш останалите участници в движението.(По-добре 10 минути по-късно отколкото 50 години по рано!)Коментиран от #150
14:05 20.01.2019
65 Гост
До коментар #62 от "Марио":
Като си направиш път с твоите пари, тогава ще казваш на хората къде да карат и как да ти правят място. До тогава се научи да спазваш ограниченията, защото не си повече от другите и не си над закона. Както аз плащам винетка 98 лева, за да има магистрали, така и ти ще се съобразяваш. Аман от самозабравили се малоумници с малко повече пари!Коментиран от #83
14:10 20.01.2019
66 ha ha
14:13 20.01.2019
67 много зле
До коментар #63 от "Марио":
Ти видимо се напрягаш когато мислиш така че не ни обяснявайКоментиран от #84, #85
14:14 20.01.2019
68 незнайко
Коментиран от #75
14:31 20.01.2019
69 333
До коментар #1 от "ЙКЛ":
И като сложат ограничение 120, че ще се спазва. Няма контрол по пътищата, не е висока скоростта. Времето не ти стига да реагираш, защото всеки трети си гледа в телефона, или си бърка някъде, не заради скоростта.14:38 20.01.2019
70 333
До коментар #52 от "Безопасно":
Изморявам се със 120 на такъв път. На места по магистралите има такива ограничения, и това са ми най-омразните участъци.Това, че той се е изморил, не означава, че аз ще се изморя. Зависи и от условията. В петък вечер и неделя не става, но през седмицата като караш по магистралата няма много трафик, и между 135/145 е перфектно. Със 120 в такива условия мога да заспа. До 160 се кара, нагоре вече не е толкова просто, дори да липсва трафик. Да, прав си, при идеални условия е. Но при реални условия, тия, които карат със 110-120, примерно им става досадно, спират. Аз правя София-Бургас за 3 часа, те за 4.5. На практика те шофират повече време, което е фактор за умората. А 140 не е чак толкова висока скорост, че да те изморява. Безопасността не зависи само от скоростта, и често неадекватно ниската скорост също е проблем, особено при условия като у нас с липсващ контрол.
14:49 20.01.2019
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Кико
15:28 20.01.2019
73 Петър
До коментар #32 от "Kirumo":
Глупости говориш,имаш ли представа изобщо каква е формулата за за спирачен път,от 100 кмч до 0кмч ферари и москвич ще са с 10 метра разлика,затова си трябва четене и мислене.15:33 20.01.2019
74 Петър
До коментар #36 от "Kirumo":
Такива като теб радетели за висока скорост са най опасни,сега очаквам да кажеш че не мога да карам-на 43 години съм и имам СУМПС от преди 26 години,карам товарни автомобили и автобуси.15:43 20.01.2019
75 Петър
До коментар #68 от "незнайко":
Абсолютно си прав,от години се питам какъв е смисълът от кола с 300 конски сили като ако се спазват ограниченията ще се движи в пакет с кола от 60 конски сили примерно.15:46 20.01.2019
76 Ввв
15:47 20.01.2019
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Хрис
16:08 20.01.2019
79 Алфа Ромео
Коментиран от #152
16:20 20.01.2019
80 Алфа Ромео
16:27 20.01.2019
81 Fiat
16:29 20.01.2019
82 йьйь
До коментар #29 от "Вуте":
моят си стига до 120 по километраж16:41 20.01.2019
83 Марио
До коментар #65 от "Гост":
Ми докато другите не се съобразяват и аз няма.Ти ри ще ми кажеш.По цял свят в лявата лента си е за бързо шофиране.Ние тук със 140 хванали волана с двете ръце и здраво стискане.Вие не сте шофьори.Коментиран от #90
16:52 20.01.2019
84 Марио
До коментар #67 от "много зле":
Ми аз не се напрягам да му мисля.Като видя такива със 120 в бързата лента директно ги спирам на с едната на пътя да ги посъветвам.16:53 20.01.2019
85 Марио
До коментар #67 от "много зле":
Лятото едни албанци на Ам Тракия.Аз карам с 200 в лявата лента светкам му от далеч дълги- къси , прибира се в дясно и малко преди да стигна до него влиза веднага.Питай го дали следващия път ще си помисли да го направи.Коментиран от #86, #87, #91, #126
16:55 20.01.2019
86 много зле
До коментар #85 от "Марио":
Не се напрягай нищо не ти се разбира.Трудно е да се мисли, а още по трудно да изразиш мислите си в написани правилно подредени думи.Коментиран от #107
17:03 20.01.2019
87 Петър
До коментар #85 от "Марио":
Големо игрище си,бърза и бавна лента изобщо го няма като понятие,ти вероятно като спираш с автомобила пускаш аварийните светлини.17:05 20.01.2019
88 Engineer
17:30 20.01.2019
89 Иванов
До коментар #3 от "Fuck":
Личи си ,че не си излизал от България. Съдиш за света по България,което е мноооооооого грешно17:43 20.01.2019
90 Гост
До коментар #83 от "Марио":
Да, точно аз ще ти кажа. По цял свят такива като теб каращи с 200 км/ч при ограничение 140, директно влизат в затвора. И не се прави на голям мъж, някой ден ще си изядеш боя докато "превъзпитаваш" засичайки хората каращи по правилата. Само не се изкарвай 2 метров 150 кг културист, защото ставаш още по-голяма мишена.Коментиран от #108
17:44 20.01.2019
91 уууууууууууууу
До коментар #85 от "Марио":
Що бе,да не си слязъл в движение та да го биеш,а? ХАХАХАХАХАХАХАОди пред блока да ги разказваш тия
Коментиран от #109
17:45 20.01.2019
92 Някоѝ
До коментар #1 от "ЙКЛ":
А, наѝ добре ходи пеш.18:28 20.01.2019
93 Udriii
До коментар #27 от "Ха ха":
Zavisi ot kade si trugnal. Ako karash ot 1000km shte ti drupna baq, ako sum s burza kola dori i s chas i polovina tova bez da narushavam!18:36 20.01.2019
94 Аладин
18:37 20.01.2019
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 Петър
До коментар #35 от "Kirumo":
Да караш като гламав и да спестиш 30 минути с цел по ранно чекиране в хотел ми звучи като басня.19:00 20.01.2019
97 Bike
Коментиран от #98
19:18 20.01.2019
98 Антон 1
До коментар #97 от "Bike":
А имам велосипед БМВ и сега какво ?Коментиран от #132
19:39 20.01.2019
99 просветител
До коментар #95 от "Кольо Камиона":
Колыо, камиона ли си го карал с 300?19:54 20.01.2019
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 NikNay
До коментар #53 от "Ха ха":
Какво е това "бг морето"? Навсякъде можеш да караш със 140 - проблем е ако те хванат.И пак ще питам от къде точно тръгваш?Коментиран от #102
19:57 20.01.2019
102 ha ha
До коментар #101 от "NikNay":
Пробвай се да караш с постоянна скорост 140 извън нашата мила родина.Коментиран от #145
20:03 20.01.2019
103 Математика
До коментар #27 от "Ха ха":
Аааа, колега, математиката много минуси ти е изкарала. Ама аз мога повече да изкарам, ето по-подла задача, точно като за родни "специалисти". Цялата магистрала си я влачат кротичко-кротичко - че и със 110 карат, няма майтап. А последните 20 км изведнъж се освестват, решават да настъпят, направо излитат! ВЪПРОС: Ако изминеш 20 км. със 120, колко по-бавно ще стигнеш от този, дето ги мине със 180?Коментиран от #106
20:04 20.01.2019
104 ха ха
20:08 20.01.2019
105 проф. ШАРАНКОВ
20:12 20.01.2019
106 ха ха
До коментар #103 от "Математика":
Тук може да вкараме и подусловие : колко ще струва пътуването и на водачът каращ с 120 и този с 180 като се вземе предвид не само горивото, кафето и баничката,а и актовете за превишена скорост.Да не забравяме за ограничението от 90 на един участък от АМ Тракия20:14 20.01.2019
107 Марио
До коментар #86 от "много зле":
Ми много правилно съм си изразил мислите Това, че ти не разбираш езика си е твой проблем.20:15 20.01.2019
108 Марио
До коментар #90 от "Гост":
Винаги има и по-силни.Знам това.И ти ще биеш и теб ще те бият.Такъв е живота.Бил съм, ама и са ме били много.Мъже сме.Казвам си.Няма нищо срамно.Коментиран от #111
20:16 20.01.2019
109 Марио
До коментар #91 от "уууууууууууууу":
Да спрях го на средата на пътя.Бях с един роднина от Хасково и да бихме го.Мен не ме е страх.И са ме били и ще бия.Това е.Коментиран от #110, #117
20:18 20.01.2019
110 Марио
До коментар #109 от "Марио":
Това разбира се беше.Вече почнаха всички"мъже" да снимат с телефоните и да се оплакват.В един момент на човек му писва да ходи по съдилищата.Коментиран от #112, #114, #120
20:21 20.01.2019
111 Гост
До коментар #108 от "Марио":
Пич, бъди по-смирен и уважавай другите. С тези твои разсъждения ще те гръмне някой пенсионер, който няма какво да губи, с Макаров за 100 лева, който си тръгнал да засичаш, защото не ти е дал път с Жигулата си. Пътят не е място да си ги мерим и да се бием до смърт, защото в живота има далеч по-важни и приятни неща!Коментиран от #116
20:30 20.01.2019
112 роки балбоа
До коментар #110 от "Марио":
Като си мераклия да се биеш ходи в някоя зала по бокс да се пробваш.И ръкавички ще ти дадат и касчица и един на един ще си,приятелки няма да ти помагат.Коментиран от #123
20:57 20.01.2019
113 роки марчиано
21:01 20.01.2019
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 hhh
21:28 20.01.2019
116 Язе
До коментар #111 от "Гост":
Да си припомни случая със Стойчо Стоилов май беше.Играч на Литекс който се беше пречил на някакъв военен пенсионер.Няколко куршума,операции,край със спорта и травми за цял живот.Коментиран от #124
21:31 20.01.2019
117 Язе
До коментар #109 от "Марио":
Като слезнеш от колата,газ до ламарината и ако има желаещи да те развиват след това от полуоските,добре.21:33 20.01.2019
118 българин
02:37 21.01.2019
119 vasik atanasova
КАК ЩЕ СЕ ПРОДАВАТ ПОРШЕТАТА ПИТАМ АЗ
03:16 21.01.2019
120 Иванчо
До коментар #110 от "Марио":
То в един момент и на съдиите ще им писне и някой ще те набута в панделата.Там да си пишеш,,мемоарите,, от шофирането си....на спокойствие.07:08 21.01.2019
121 Бачкатора
08:37 21.01.2019
122 Коментара
До коментар #58 от "асддса":
Е най-после! Това обаче хората няма как да го разберат, а и по-голямата част от бързо каращите са си наистина комплексари и малоумници, за съжаление на останалата част.... Естествено поемаме го под формата на какви ли не малоумни ограничения и безумия в законите. Това с комплексите го има и при бавно каращите, аз примерно като карам по-бавно по една или друга причина, като ме застигне по-бързо движещ се бия десния на удобно място и го пропускам...няма защо да се влачи човекът зад мен...За съжаление повечето се държат по пътищата все едно са на бащите им... От такива ограничения смисъл няма, това което убива са задкормилното устрийство и скапаните пътища.08:51 21.01.2019
123 Марио
До коментар #112 от "роки балбоа":
Ми защото не се познаваме.Аз си казвам, че съм лежал 4 години и точно тия приятели веднага ще дойдат.Коментиран от #129
09:26 21.01.2019
124 Марио
До коментар #116 от "Язе":
Аа да знам го тоя.И такива случаи има.Жарко, че не ми дават разрешителното за оръжие.Може да е полезно в определена ситуация.Но в България такъв трябва да си.Иначе ще те изядат.09:28 21.01.2019
125 Не ги мисля германците
Не може да си напише името а има свидетелство за правоуправление...
10:43 21.01.2019
126 _he_
До коментар #85 от "Марио":
Ти излез в Германия, светни на някой така, пък да видиш на теб как ще ти светнат едни сини лампи още на следващия изход на аутобана. После се чуди защо, като там няма ограничение на скоростта!Не ни е проблем скоростта на нас, а културата на движение! Случвало ми се е точно в Германия - разсеял съм се нещо, човека зад мен кара на безопасна дистанция и няма да светка, няма да свирка. В момента, в който се свих и му направих път, даде газ и ме задмина като бърз вятър.
Коментиран от #146
10:50 21.01.2019
127 _he_
До коментар #1 от "ЙКЛ":
Ама на теб кой ти пречи да си караш със 120 или дори със 100 на магистралата и с 80 или 60 извънградско? Ограничението е за максимална скорост. Никой не ти казва, че не може по-бавно ако се чувстваш несигурен или си рреценил обстановката, че не позволява 14010:53 21.01.2019
128 _he_
До коментар #6 от "mediator37":
Най-сетне един разумен коментар!Адмирации!
10:55 21.01.2019
129 Гост
До коментар #123 от "Марио":
То голяма гордост, че си лежал в затвора. Казах ти, бъди по-смирен, защото не знаеш кой е по-луд и дали няма на някой да му писне и да ви изпозастреля всичките бабаити от затвора. А ти дори и да имаш оръжие ако знаеш какви кльошави профи стрелци има, ще ви изпонатръшка за половин секунда. Но социопатията и юмручното право са за държави от третия свят.Коментиран от #138
11:29 21.01.2019
130 Лунохода
До коментар #47 от "някой":
Като те сурвакат с 1000 лв за първо такова провинение, с отнемане на свидетелството за второ и ефективен затвор за трето подобно "геройство", ела да се похвалиш пак, душко непоръбена!12:53 21.01.2019
131 Ддд
До коментар #1 от "ЙКЛ":
пак няма да се спазва приятел, пътрулки с камери през няколко км, на магистралите а в града на по-големите кръстовища и при нарушение веднага се глобява, измислено и решение за корупцията, за всяко преместване на колата от мястото където "стои" и чака за нарушители се пише причина още преди да е бил спрян, и ако колата е била местена без да е посочено защо значи нещо не е наред. Лек ден уважаеми13:40 21.01.2019
132 Bike
До коментар #98 от "Антон 1":
Елате в нашия град и ще видите дрифт, забиване в дървета, магазини, спирки от всички каращи BMW. Или карат много бързо или се движат с 5 km/h на зелено и колоната след тях да ги хване червен светофар, до сега не съм видял нормален човек да кара BMW.14:43 21.01.2019
133 Само Дъстър
До коментар #1 от "ЙКЛ":
Ама не зависи от теб!16:03 21.01.2019
134 Schumacher
17:07 21.01.2019
135 Schumacher
Коментиран от #139
17:08 21.01.2019
136 Schumacher
17:09 21.01.2019
137 Пешо
До коментар #1 от "ЙКЛ":
Явно не чететеш, какво пише,че немците нямат ограничение и могат да карат и с 300км и повечеКоментиран от #140
18:08 21.01.2019
138 Марио
До коментар #129 от "Гост":
Е и такива случаи има.Никой не е непобедим.Аз поне си казвам всичко и съм честен.Били са ме и мен.Преди около 10 години едно Пежо ме засече в София.Аз бях се един приятел И беше около 23 часа.Преди да сляза от пежото изкачиха 5 мъже, единият беше над 2.10 и над 110кг.Как са ни били тогава не ме питайте.Само ме е яд, че не се сетих, че в багажника имах един сатър.20:25 21.01.2019
139 Този коментар е премахнат от модератор.
140 Този коментар е премахнат от модератор.
141 Марио
До коментар #140 от "Марио":
Ее много е смешно.Само пу.ка използва чужд ник.Не съм го писал това аз, ама то на в България са само страхливци вече, които не са честни и ги е срам Пък аз си казвам.Не ме е срам.Такъв е живота.И ще те бият и ще биеш.Айде сега си пиши с твоето име, не с моето.21:10 21.01.2019
142 Сап
23:01 21.01.2019
143 Аз съм Българче
До коментар #1 от "ЙКЛ":
Ей човече...като не си наясно за аутобаните в Германия и обстановката по тях...по добре не се опитвай дори да даваш каквито и да е коментари или още по-малко некомпетентни мнения...недйе просто ставаш за смях ..не се знае даже дали си карал колата си по тези аутобаните...а второто което за е по важно...на дали знаеш че тази държава е с население над 82.000.000.млн...и знаеш ли за какво движение на автомобили въобще говориш...???00:16 22.01.2019
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 123
До коментар #102 от "ha ha":
В Полша ограничението е също 140!08:28 22.01.2019
146 123
До коментар #126 от "_he_":
Айде сега, чул недочул, и там присветват като се мотаеш из скоростната лента! Но е факт, че където има ограничения си ги спазват, но само да видят знака с край на ограничението, газта хлопва в ламарината!08:34 22.01.2019
147 Иконий
До коментар #2 от "Истината":
Извинявай, но ти не правиш разлика между буквите И и Й. Къде си тръгнал да даваш акъл по обществени въпроси? Неуки хора не трябва да имат право на мнение. Ограниченията са много добра идея за да може такива като теб да не се пребият на пътя.09:44 22.01.2019
148 н901
До коментар #3 от "Fuck":
Ако успееш да си намериш правописната грешка ще дочета изречението ти.09:45 22.01.2019
149 Мокода1
До коментар #5 от "oniq tam":
Но ти дават правото да го правиш. А не съм съгласен някой да лети със 140км/ч по тези пътища с 20 годишното си бмв. Защото решенията на този някой могат да рефлектират върху моето здраве. Разликата е огромна. Подкрепям инициативата, нека се намали скоростта.09:48 22.01.2019
150 БББ9
До коментар #64 от "oniq tam":
Именно! Но този, до когото е твоя коментар очевидно основната му грижа е дали ще го глобят или не. Затова трябва яки глоби и яки ограничения. Човешкият живот е по-важен от парите. Джигитите трябва да бъдат смазани и да не смеят да се дъжат така отново.09:51 22.01.2019
151 nikола
17:03 22.01.2019
152 Дада
До коментар #79 от "Алфа Ромео":
Втори път ти го казвам- смени си колата!Карам 1.2 tsi (тия дето все ги плете фв груп)
Колата си върви спокойно с 180-200, без да подскача, да се тормози (по-важното не ме напряга, а по скоро обратното).
Иначе някак си на парче се работи-мантрата висока скорост и това е.
Нямам против да се ограничи скоростта, където е необходимо, но просто ей така, без да се отчетат другите фактори, не е редно(няма да има ефект върху намаляване на броя загинали.
Нали си давате сметка, че ПТП в участък в ремонт, с изрязани парчета пътна настилкаминава за несъобразена скорост, а на второ четене става висока скорост. А на какво ставам свидетел по пътищата е страшно, едни правят маневри без сигнализация, без съобразяване с другите участници. Други карат автомобили пред разпадне, трети шофират недакватни(пияни, дограни)
Между другото най - критичните ми ситуации са били когато съм бил отпуснат и каращ с ниска скорост...
01:08 23.01.2019