4 371 11

Запознайте се с новото Mitsubishi

Запознайте се с новото Mitsubishi

Световната премиера на новата моделна година на компактния SUV ASX (RVR или Outlander Sport на някои пазари) от Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ще се състои по време на 89-ия Международен автосалон в Женева*1 , който ще се проведе между 5-17 март.

От представянето му през 2009 г. досега продажбите на ASX възлизат на около 1.32 милиона бройки в 90 страни. Най-големите пазари за модела са Северна Америка, Европа, Австралия и Китай. В момента той е третият по продажби автомобил на MMC и ключов модел за глобалната стратегия на компанията.

Екстериорът на модела е преминал през значителна промяна, продиктувана от дизайнерската философия „солиден и прецизен” – израз на слогана на MMC “Drive your Ambition.”

ASX е компактен SUV, проектиран за града, предлагащ набор от екстри, които го правят идеален, както за ежедневна употреба, така и за вълнуващи приключения в края на седмицата. Леката му и компактна конструкция, съчетана с възможностите на SUV автомобил, превръщат шофирането в сигурно удоволствие.

Запознайте се с новото Mitsubishi

На европейските пазари ASX ще бъде с 2.0L MIVEC*2 16-клапанов двигател с 5-степенна ръчна скоростна кутия или INVECS*3-III CVT с 6-степенен спортен режим. Автомобилът ще се предлага както във вариант с предно предаване, така и с 4x4 задвижване.

ASX предлага сигурност и безопасност, благодарение на функции като подсилената RISE конструкция и системата за ограничаване опасността от челен удар - Forward Collision Mitigation (FCM).

Основни промени в дизайна
Концепция
Дизайнерската концепция на модела е ”Impact and Impulse.” Освен че e с подчертано солидно присъствие, усъвършенстваният дизайн подканва водача да се впусне в едно ново приключение.
Изглед отпред
В новия ASX традиционната предна решетка DYNAMIC SHIELD еволюира.
Бронята сякаш обгръща централната част от двете страни, а хоризонталните и вертикалните линии на решетката и маската отдолу вдъхват усещането за сила и мощ. Отличителното разположение на LED светлините – мигачите и фаровете за мъгла са в квадратни панели в двата края на предницата, сякаш „отпечатва“ типичната Mitsubishi визия върху автомобила.

Запознайте се с новото Mitsubishi


Изглед отзад
ASX е със задни LED светлини (с изкл. на мигачите) с изострен дизайн, които се разполагат по широчината на автомобила, акцентирайки върху масивната му стойка.
Цвят
ASX се предлага в наситения, брилянтен Red Diamond, спортен и енергичен Sunshine Orange и изискан Oak Brown.

Подобрения в Smartphone-link Display Audio (SDA) системата
Подобренията в Smartphone-link Display Audio (SDA) позволяват по-добра свързаност на автомобила с околния свят.
Размерът на дисплея е увеличен от 7“ на 8“. Видео файлове, записани на USB, могат да се гледат на екрана на SDA*4.
Най-високото ниво на оборудване идва с Tom Tom*5 навигационна система. Информация за трафика в реално време може да бъде получавана чрез интернет връзка от смартфона.
В момента се разработва приложение, което използва данни от инструментите на автомобила – километраж, оборотомер и др., за да извежда информация за състоянието му. То ще проверява наличното гориво и ще навигира до най-близката бензиностанция, както и ще дава съвети за по-добра поддръжка и следващото препоръчително обслужване.
*4: Само при спрял автомобил
*5: Компания, базирана в Холандия, която произвежда навигационни и картографски артикули.

Запознайте се с новото Mitsubishi

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Готин ама не съвсем

    14 9 Отговор
    Бива си я!
  • 2 Steks

    6 3 Отговор
    Не изглежда зле предницата е доста добра вътре е приличен единствено задницата не ми допада много
  • 3 троши

    9 9 Отговор
    това пежо изобщо не е лошо
  • 4 Баш майстора

    3 2 Отговор
    След 10 години производство очаквах нов модел, а не фейслифт. Интересно как не пуснаха нещо ново на базата на Рено-Нисан, или може би първо трябва да излезе новото поколение на Кашкай-Каджар...

    Коментиран от #10

  • 5 Трифонов

    4 7 Отговор
    Не се лъжете и не си купувайте японски коли. От всички, те са най-скапани. Имах преди години Лансер, чисто нов си го взех, и го обявих за продажба на 6тия месец. Това беше най-скапаната и зле изработена кола, за която бях чувал и първата, която видях с очите си. В нея нямаше нито един детайл, който да не се местеше с милиметър, два във всички посоки. На третия месец прокапа масло от един маркуч, който беше наденат на пластмасовата тръба накриво. Не беше срещу маркера. Намира се точно пред радиатора и като се включи перката, разнася маслото към ДВГ и като отвориш капака изтръпваш - целият ДВГ отпред омаслен. И не можеш да вденеш откъде е проблемът. Всички дизелови Лансери Х, бяха сглобени така. И има много собственици на такива, които и до днес не знаят откъде е това и на какво се дължи. Зле измислен, зле сглобен, зле конструиран - висок център на тежестта, нестабилен - спирачките са за красота, пълна отврат. А Лансер Х бе модел, който се сглобяваше изцяло в Япония. Проверете го това, ако не вярвате. Не се хващайте на маркетинговите трикове за надеждността на японските коли - митове и легенди от 80 години на миналия век.

    Коментиран от #6, #11

  • 6 Бензин

    5 4 Отговор

    До коментар #5 от "Трифонов":

    Абсолютно вярно е, че половината свят кара дизел но също така е вярно, че другата половина им се смее!

    Коментиран от #7

  • 7 Трифонов

    2 4 Отговор

    До коментар #6 от "Бензин":

    Това ми беше първият и последен дизелов автомобил. Но истината е, че единственото нещо, което работеше добре в тая кола, беше двигателят... Защото не беше на Митсубиши!!!

    Коментиран от #9

  • 8 hmhmhm

    1 0 Отговор
    Славчев, иди, ако обичаш , до колегата ти Касабов и му обясни какви са приликите и разликите между този "СУВ" и "баничарката" от вчера...
  • 9 945

    6 0 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    хейтърче , един път бил проблемен двигателя , после пък бил най доброто в колата ! сам не си вярваш пич .
  • 10 BG citizen

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Баш майстора":

    До Баш Майстора Много точен коментар! Правилно си забелязал колега, нищо че са освежили предната и задна част, общият силует не е мръднал като цяло, таблото и др. неща. Само фейслифт.... и нова цена може би? :-)))
  • 11 лекси

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Трифонов":

    не така Трифонов, не така. Купил си несполочлив модел или бройка и правиш заключение за японското автомобилостроене. То и аз така де - един път ме удари тока и от тогава за Тесла неща й да чуя.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.