5 052 21

Volkswagen обнови Transporter

Четири години след дебюта си шестата генерация микробуси на Volkswagen претърпя модернизация. Първа от семейството T6 новите си дрешки показва пътническата модификация Multivan.

Немците са сметнали за прекалено скъпо да променят панелите на каросерията, която си е останала практически същата. Оформлението на предницата обаче е сериозно. Нови са радиаторната решетка, фаровете и бронята, а на предните калници вече има ефектни мигачи.

Леко изменени са също стоповете. Multivan вече ще се предлага с нови джанти и палитра от цветове.

Измененията в салона са доста повече. Нови са воланът, арматурното табло и корите на вратите. Срещу допълнително заплащане е достъпен виртуален цифров панел с диагонал 10.25 инча. Базовата мултимедия има 6.5-инчов екран, а като опция се предлагат по-модерни варианти с гласово управление и 8.0- или 9.2-инчов дисплей.

Двулитровият турбодизел търпи леки пренастройки. Мощността на базовата версия нараства от 84 на 90 к.с., а вместо двата варианта със 102 и 114 коня вече ще се предлага само един със 110. Останалите модификации със 150 и 200 к.с. остават непроменени.

Роботизираната трансмисия с два съединителя DSG ще бъде достъпна само за мощните версии. Те могат да се поръчат също със система за двойно предаване 4Motion.

Сред останалите промени по механиката си струва да се споменат електрическият усилител на волана, който заменя хидравликата, и системата Cross Wind Assist, компенсираща страничните пориви на вятъра. Срещу допълнително заплащане могат да се поръчат система за контрол на движението в лентата, автоматично паркиране и др.

Продажбите на обновения Multivan започват наесен, а преди това Volkswagen ще представи по-простите версии Transporter и Caravelle. В семейството на T6.1 ще се появи и електрически бус, разработен от тунинг ателието ABT. Той ще бъде с мощност 112 к.с. и батерия с капацитет 38.8 или 77.6 кВтч и ще може да изминава до 400 с едно зареждане.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 GOLF R

    32 24 Отговор
    Една страхотна икона никога не може да умре! А тия с алфите мога да им направя една DMS АВТОЧАСТИ кампания със ЕСЕМЕСИ
  • 2 Този

    36 13 Отговор
    Това е бусът, уникален семеен автомобил!

    Коментиран от #5

  • 3 Само Опел Бейби

    18 35 Отговор
    С кое уникален с 100 коня базов модел?Напудрен, лъскав, но няма коне, за работа не става

    Коментиран от #6, #21

  • 4 AUDI

    26 17 Отговор
    Най-добрият бус стана още по-добър.
  • 5 Стоил

    20 6 Отговор

    До коментар #2 от "Този":

    Много е красив, безспорно. Но не е ли малко големичък за семеен? Вярно, казва се Multivan, но си е микробус, не е миниван. Е, то пък има и големи семейства де... :-)

    Коментиран от #8

  • 6 ТОЗИ

    16 3 Отговор

    До коментар #3 от "Само Опел Бейби":

    Въпрос на избор е мощността, тя варира от 102 до 204 кончета. Ако имаш парички, в MTM точно този бус може да стане над 470 кончета, предлага се оригинално.

  • 7 124

    25 8 Отговор
    Все си е същия.Един фейслифт не променя много.Фаровете го отварят ,иначе си е същия сандък четвъртит с аеродинамика на гардероб.Карал съмТ5 с малкия двигател.Пълен с хора на най малки наклон и трябва да свалиш предавка надолу,и това постоянно ръчкане на скоростите много изморява и натоварва.Може би с големите двигатели няма да е така
  • 8 AUDI

    18 1 Отговор

    До коментар #5 от "Стоил":

    Семеен по-скоро не , но виж за бизнес шатъл от летището до хотела и обратно е идеален
  • 9 Ванко

    22 2 Отговор
    Семеен си е отвсякъде. Имах Т5 с дизеляка 174к.с. С три деца и мноооого багаж Мултиванчето вървеше много добре. Освен това беше много удобен за дълъг път.
  • 10 електро ваг

    6 9 Отговор
    Защо не е на ток? VW се излагат.

    Коментиран от #12

  • 11 123

    18 2 Отговор
    Карал съм такъв, 2.5 помпа-дюза! Все едно му беше дали вози само мен или е пълен с хора! Хубава машина!
  • 12 Ачхаха

    17 11 Отговор

    До коментар #10 от "електро ваг":

    Къв ток те още сполучлив бензинов двигател не са достигнали. Тока им е далеко още
  • 13 1122

    18 0 Отговор
    От 90 до 100 кс е най предпочитания модел за семеен автомобил,защото не се дават излишни пари за данък,а върши същата работа,а с големите коне е по добър за служебни ...разнос, товарно муле и т н..пренос превоз.Удобни са много,аз имам транспортер от 1988г,отначало работих с него разнос после го използвам за семеен автомобил със 7 места е ,уникално удобен бус,висока база,ползвам го и като кемпер ,,сложих му двигател от ауди б4,ако мога да си купя същия модел но по нов бих го направил,но с тия високи заплати които получаваме откакто минахме на ДЕМОКРАЦИЯ няма да ме огрее.Добре че бусчето не гние,пък и аз съм си го пазил.

    Коментиран от #15

  • 14 1122

    6 0 Отговор
    Към бг факти.Моля покажете ми кога съм давал оценка,като аз сега пиша и сега започнах да давам оценките?
  • 15 Гост

    6 9 Отговор

    До коментар #13 от "1122":

    Добре че минахме на демокрацията,че иначе и стар капиталистически бус щеше да го гледаш през крив макарон!!! Най много за някоя Латвия да си мечтаеше, и из под москвето докато го ремонтираш!
  • 16 Бате

    1 0 Отговор
    ААА.т3.каква возия само.лодка.тия по новите.ооооо
  • 17 1122

    9 0 Отговор
    Към №15 Чети хубаво,казвам,че го карам от 1988,значи е бил нов,и сега още го карам
  • 18 Ботев

    3 9 Отговор
    Какво му е новото, джантите ли? Все същият ковчег на колела

    Коментиран от #20

  • 19 drum

    5 0 Отговор
    Убав е много
  • 20 АLFA Q 4

    3 3 Отговор

    До коментар #18 от "Ботев":

    КАК КВО НОВО БЕ,, ОСЛЕПЯ ЛИ.. ТИ НЕ ВИЖДАШ ЛИ ЧЕ Е В ДВА ЦВЯТА
  • 21 незнайко

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Само Опел Бейби":

    Това е МИКРОБУС а не автомобил за състезания !!!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.