7 907 14

Ново срещу старо: Mercedes-AMG G63

Малко истински всъдеходи могат да се мерят с Mercedes-AMG G63 извън пътя и почти никой - на драг пистата. Немците твърдят, че новият върхов Geländewagen е по-бърз от предшественика си, но на руския фестивал на скоростта Unlim 500+ проверката се смята за висша форма на доверие.

С пакета Driver’s Package новият AMG G63 ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди. Всъдеходът има 4.0-литров V8 с два турбокомпресора, мощност 585 к.с. и максимален въртящ момент 850 Нм.

Предишното издание на G63 е въоръжено с 5.5-литров V8 с аналогична схема на принудително пълнене. Мощността от 571 к.с. и въртящият момент от 760 Нм му позволяват да спринтира от място до 100 за 5.4 секунди.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Гост

    23 5 Отговор
    G-то винаги е топ !!!
  • 2 АУДИттрс420

    17 2 Отговор
    Я апартамента на цветанчо се движел. При това и бързо.
  • 3 мутра

    6 7 Отговор
    бих взел старото всяка неделя

    Коментиран от #6

  • 4 ВОГ

    7 12 Отговор
    в ляво или в дясно е новото !? аз не разбирам
  • 5 Йосип Броз Тито

    11 6 Отговор
    Аз пък харесвам G463 повече (по-старото от клипа). Това си е мое мнение. А и все още ги има чисто нови, които все още не са купени, и ако имам парите и трябва да избирам, бих си взел старият...
  • 6 TIE X1 Advanced

    6 5 Отговор

    До коментар #3 от "мутра":

    Абсолютно. Освен това звукът на старото е по хубав (чувал съм ги и двете наживо, отблизо). За дизайна въобще да не говорим...

  • 7 Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н

    4 15 Отговор
    Jeep srt 8 ги бие за dodge ram srt 10 пък да не говорим
  • 8 LISAN

    6 18 Отговор
    И КОЕ ТОЧНО МУ Е ТОП НА ТОЯ КАЗАН
  • 9 Смешно

    15 15 Отговор
    Mercedes вече е пълна бутафория G63 с двигател 4 литра. И не обвинявайте екостандартите. Ако бяха откровени, щяха да го напишат G40, но ги е страх, че кухите дъски, които се возят в тях нямаше да искат да си го купят. Първите модели 230G и 240GD бяха предназначени за армията и да са здрави. Сегашните са предназначени за балъците с много пари, които имат проблеми с ерекцията и нямат с какво друга да се похвалят... Затова са бутафория!!! Последните реални G-klasse са точно W463, както написа колегата по-горе. Иначе на пистата една Tesla Model X ще ги направи сами да си говорят... Имаше и Jeep Grand Cherokee Trackhawk, така че не е баш почти никой...

    Коментиран от #11

  • 10 Емил

    2 2 Отговор
    Смешно-Много комплексиран травестити си
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 Бат Пешо

    1 2 Отговор
    Смешник, кое колко струва го прави пазара не ти, отивай ги пиши тия в БГмама че някой собственик на Г може да те забремени скоро
  • 13 Бай Хой

    0 0 Отговор
    Старият няма никакъв шанс , тъй като е много не стабилен при високи скорости, новият е с подобрено окачване, вижда се с просто око колко по-добре стъпва на пистата и съответно това му позволява да е значително по-бърз при скорости над 160-200, все пак както е коментирано по-горе си е на Цвъ Цвъ боскониерката
  • 14 Ohhh

    0 0 Отговор
    Старата Г-класа е ПЪЛЕН боклук, но признавам, готин на вид и забавен за каране боклук. Гледайте няколко ревюта в Ютуб поне, преди да говорите! Новата Г-класа е с цели класи по-добра. :)

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.