4 714 31

Електрическа баничарка на старо - има ли такова животно у нас?

Електрическа баничарка на старо - има ли такова животно у нас?

В България електромобилите все още не са на почит, но предвид световните тенденции, съвсем няма да е далеч времето, когато подобни обяви ще са масови. И докато личният транспорт трябва да носи удоволствие от шофирането, то служебният такъв трябва да е максимално икономичен и ефикасен.

У нас доста от компаниите вече предлагат електрифицирани превозни средства за малкия и среден бизнес, но употребяваните такива съвсем не са много. Все пак обаче се намират. Електрическото Kangoo, което открихме в mobile.bg, е оборудвано с електромотор с мощност от 59 к.с., достатъчни за максимална скорост от 130 км/час.

Батерията е с капацитет от 22 kWh, като автономността на електрическия ван е 170 км. Тази стойност варира силно от начина на шофиране и дори от външната температура. За сметка на това, Kangoo ZE е един от най-достъпните начини за малкия и средния бизнес да транспортират стоки и пратки в градски условия. Освен това платените зони за паркиране не важат за електрическата баничарка, независимо от това дали е купена нова или на старо.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Лошия

    36 20 Отговор
    Тези 170 км като нова не е можела да ги измине. Втора употреба ще е като тролей, от контакт на контакт. Батерията ще е дала фира, а нова струва колкото колата.

    Коментиран от #6

  • 2 Анонимен

    31 9 Отговор
    6 годишна кошница на над 200 000 км за 20000 лв е голяма далавера за продавача.

    Коментиран от #5

  • 3 ники

    24 18 Отговор
    Една от големите куриерски фирми разполагат с такива Рена.Веднъж попитах един от шофьорите им дали тези баничарки са по удобни от дизеловите,а той се намръщи и ме помоли да не обсъждаме тази тема.

    Коментиран от #4

  • 4 гост

    43 13 Отговор

    До коментар #3 от "ники":

    А ти какво очакваш , хахаххаха !!!! Че ще ти похвали кола от която не можеш да откраднеш нито нафтичка , нито масълце ??!! Че той за какво е станал "шофьор" ????

    Коментиран от #9, #13

  • 5 гост

    28 10 Отговор

    До коментар #2 от "Анонимен":

    А не усещаш ли как сам се закопаваш ??? Значи "неудобната" баничарка , дето за нищо не става е успяла да измина над 200 000 за 6 години и то не в разходки , а в РАБОТА , която носи поне лев на километър приход !!!!!!!! Тоест е донесла на собственика си над 200 000 лева без практически никакви разходи освен покупната цена . щото тока дето е зареждала на си заслужава смятането даже !!
  • 6 гост

    11 17 Отговор

    До коментар #1 от "Лошия":

    За твое най-голямо съжаление НОВА батерия може да се вземе и под наем за около стотина лева на месец , а старата ако не ти трябва целия товарен обем да остане в колата , с което със сигурност стигаш към 300 км пробег !!

  • 7 Каракуд

    20 6 Отговор
    Много по логично и екологично е градска баничарка да е електричка, особено ако цената е изгодна, отколкото друсаната Тесла да се хвали с 0-100 за три секунди и 500 км пробег

    Коментиран от #8

  • 8 тъпо

    8 13 Отговор

    До коментар #7 от "Каракуд":

    няма логика Като имаш кола с малка батерия,трябва да имаш още една,за да караш извън града.Тесла се използва като единствена кола,а не ти трябват две.

    Коментиран от #11

  • 9 ники

    9 2 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Много си прав.За това изобщо не се сетих.Имаш голям+от мен.
  • 10 спаркъ

    7 0 Отговор
    Да, има такава баничарка - Нисан e-NV200, за 0.45 лв на минута.
  • 11 Каракуд

    7 5 Отговор

    До коментар #8 от "тъпо":

    Няма логика за сиромасите. Пичовете имат по 2-3 автомобила и не им дреме

    Коментиран от #12

  • 12 Вярно не им дреме на...

    12 2 Отговор

    До коментар #11 от "Каракуд":

    Точно тези, които могат да си позволят две три коли, никога няма да си вземат електромобил с най-малкия пробег, за да спестят три-четири хиляди долара от батерия и да зареждат два пъти по-често, батерията еим да изкара два пъти по-малко години живот и като настъпят педала до дупка да слизат да я бутат да потегли по-бързо. Да не говорим какъв смях ще е през зимата. За 8 часов работен ден при 3 киловата мощност за отопление, ще намали пробегът на Тесла от 520 на 400 км , защото 24 кВтч са отишли за отопление на купето и батерията. Тази баничарка няма отопление на батерията, което ще рече че капацитетът и пада от 22 на около10 киловатчаса при отрицателни температури. Сещаш ли се в колко ще и е пробега, а сещаш ли се колко пъти трябва да я заредиш за да си пуснеш "парното", което се нуждае от 24 квтч при 10 квтч батерия ? На електромобил с малка батерия се казва с трици маймуни да ловиш.

    Коментиран от #14

  • 13 гост

    9 1 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Ами аз питам защо служебните коли не са на газ и никой не ми дава отговор. Не можело, били служебни, не можели да отчитат газта? Касова бележка, литри, разход на газ и точка. Толкова сложно ли е?

    Коментиран от #16

  • 14 Каракуд

    8 5 Отговор

    До коментар #12 от "Вярно не им дреме на...":

    Ако става въпрос за нискочели БГ комплексари с пари изкарани по съмнителен начин и прахосвани в компанията на чалга коври вероятно си прав, но за мен те не са пичове.

    Коментиран от #15, #17

  • 15 непознат

    7 1 Отговор

    До коментар #14 от "Каракуд":

    а ти с каква кола си?Не би ли си купил ел.кола?

    Коментиран от #18

  • 16 гост

    9 6 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Ами всъщност има много фирмени коли на газ и на метан също !!! Проблема е ако шефовете карат дизел или бензин , щото тогава не могат да отчетат горивото за личните си коли !!! А и ако мислиш , че газ не може да се краде , значи мнооого подценяваш изобретателността на българския "шофьор" !!!! Аз лично съм виждал маркучи с два пистолета от двете страни , включваш към двете коли и налягането в двете бутилки се изравнява , тоест половината газ е приватизирана !! И не струват чак толкова много !

    Коментиран от #24, #26

  • 17 гост

    8 3 Отговор

    До коментар #14 от "Каракуд":

    В тоя ред на мисли и ток един ден ще може да се краде , но първо електричките трябва да достатъчно много и второ те са достатъчно компютризирани и свързани за да засекат колко реално енергия е изразходвана и колко заредена и освен това кражба на ток за 1-2 лева която ще ти струва заплатата май няма да е много далавера !!

    Коментиран от #19

  • 18 Каракуд

    9 2 Отговор

    До коментар #15 от "непознат":

    Имам няколко но не и електрическа или хибрид. Не харесвам Тесла, но скоро показаха една Хондичка, ако цената е добра може и да я купя за пазарска чанта.

    Коментиран от #21

  • 19 Каракуд

    11 2 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Ток и сега може да се краде, питай циганите ако не вярваш, но от електромобила е трудно да откраднеш ток, да го сложиш в туби и да си го закараш на село.

    Коментиран от #20, #27

  • 20 гост

    7 5 Отговор

    До коментар #19 от "Каракуд":

    Ако беше прочел какво съм написал , вместо да бързаш да напишеш собствените си "умности" , щеше да видиш какво съм обяснил !! 20 квт ток са 2 лева на нощна и 4 лева на дневна тарифа !!! Дори да ги откраднеш всичките , което е невъзможно , това ще ти е цялата "далавера" , една кутия цигари няма даже !!! И на втория път ще те хванат , щото всеки електромобил записва колко км и с какъв разход е изминал !!
  • 21 непознат

    6 0 Отговор

    До коментар #18 от "Каракуд":

    от коя си най-доволен?Каква би си купил следващия път?

    Коментиран от #28, #29

  • 22 СТИГА СТЕ ГИ ХВАЛИЛИ ТЕЗИ ЕЛЕКТРИЧКИ

    6 4 Отговор
    АМИ КАЖЕТЕ КОЛКО ОТ ВАС ИМАТ СОБСТВЕНИ ТАКИВА КОЛИ И СПОДЕЛЕТЕ ВАШИТЕ ВПЕЧАТЛЕНИЯ КАТО ПРЕДИМСТВА И НЕДОСТАТЪЦИ.ЗНАЕ СЕ ЧЕ Е ЛЕСНО ДА СЕ ЧЕТЕ И ДА СЕ ГОВОРИ НО РЕАЛНОСТА Е ДРУГА.

    Коментиран от #23

  • 23 чичка

    5 3 Отговор

    До коментар #22 от "СТИГА СТЕ ГИ ХВАЛИЛИ ТЕЗИ ЕЛЕКТРИЧКИ":

    Като се започне да се пише за електрически коли и предимства и като започнат да ти цъкат едни минуси.Хората не им се чете,искат да си карат ДВГ.Кой да ти напише?

  • 24 594

    7 3 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Пълни глупости пишеш. Няма как течната фаза на газта да мине през два свързани пистолета.

    Коментиран от #25

  • 25 Аз1

    3 4 Отговор

    До коментар #24 от "594":

    Ти пишеш глупости! Нали преди газта да мине по маркуча, пистолета и накрая до .резервоара пак е била течна в резервоара на газстанцията! Газта е течна когято у под налягане в резервоар, отвории ли го става газообразна докато пак не влезе в резервояр
  • 26 Реалист

    5 3 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Поощрявам творческото ти мислене но си написал ГЛУПОСТ - на тръбата за зареждане на бутилката ако не се лъжа има 2 невъзвратни клапана - единия е като сачма още в началото. Та как тоя маркуч с "два пистолета" елиминира клапаните? Това става само на газова бутилка за битова газ но не и на автомобилна. Правил съм го но е излишен риска.
  • 27 Не в туба, директно в "резервоара"

    4 3 Отговор

    До коментар #19 от "Каракуд":

    Батерията на електрическите автомобили освен да приемат, могат и да отдават електрическа енергия, при това с по-голяма мощност. https://youtu.be/KpZS694oJpc По технологията V2V, може да се свържат двата електромобила директно със зареждания кабел, като се зададе посоката на зареждане.
  • 28 Каракуд

    5 1 Отговор

    До коментар #21 от "непознат":

    1. Порше 2. Всички останали / Слава Богу в гаража си имам “всичко” от което се нуждая, но бих пробеал новата малка електричка на Хонда ако цената е резонна.
  • 29 Каракуд

    4 3 Отговор

    До коментар #21 от "непознат":

    След като публикувах горния коментар си дадох сметка че Порше вдъхва респект заради перфекционизма си, но колата в която бях наистина влюбен и никога няма да забравя, въпреки всичките ѝ кусури е Фиат 124 Спайдер (кабрио). Пожелавам на всеки който има бензин в кръвта да се изкефи на звука с който двата двойни карбуратора на Спайдера засмукват въздуха на високи обороти с пълна газ, както и рева на боксера на втора с пълна газ в тунел.
  • 30 Кемпес

    6 0 Отговор
    Карам Нисан Лийф2, само на ток, просто е Уникално усещането. Минава 300км с едно зареждане
  • 31 майстора

    1 0 Отговор
    Имайте на предвид че при рено да си собственик на колата не винаги означава че си собственик и на батериите ѝ..... така че внимателно четете обявите ако сте решили да се сдобиете с електричка от тази марка

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.