25 502 32

Audi потвърди конкурент на Maybach

На годишното общо събрание на акционерите ръководството на Audi обяви, че флагманският седан A8 ще се сдобие с ултралуксозна версия. Лимузината най-вероятно ще носи името Horch и ще се бори за клиенти с Mercedes-Maybach S-Klasse.

Слухове, че Audi се кани да възроди марката Horch, плъзнаха през миналата есен. По неофициална информация с нея ще бъдат обозначавани най-скъпите и разкошни модификации на A8 L.

Бъдещите "хорхове" ще се оборудват с W-образния 12-цилиндров двигател на Bentley Continental GT. В Инголщад се отказали от идеята да възраждат името Horch като самостоятелна марка, тъй като опитът на Mercedes-Benz с Maybach показал, че продажбите на такива автомобили са значително по-ниски от прогнозните.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Още по темата

  • Audi изправя Horch срещу Maybach

    Audi изправя Horch срещу Maybach

    60 години след последния произведен Horch легендарната немска марка ще се завърне на пазара като конкурент на някогашния си съперник Maybach. Първият ...
    25.09.2018
    17 104
    15

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • lz2019
    Отговор
    1 19:21  23.05.19
    на бас, че ще гори масло :) typisch vw

    Коментиран от #4, #11, #12, #15

  • Boxer
    Отговор
    2 19:33  23.05.19
    Тоз дето ще си купи Хорх, не го вълнува. Нито той ще му долива, нито ще го интересува колко му струва маслото. Тази кола ще бъде много луксозен "костюм".
  • kick
    Отговор
    3 19:48  23.05.19
    Ауди и Мерцедес могат само да мечтаят за качеството и престижа на Майбах и Хорх! Все едно, някой сега да се мисли за великите Моцарт или Бетовен!

    Коментиран от #5, #14


  • Случаен
    Отговор
    4 20:37  23.05.19

    До коментар #1 от "lz2019":

    И какво? Пак е по-комфортен и бърз от японските варели.

    Коментиран от #21, #22, #26

  • Наум
    Отговор
    5 20:51  23.05.19

    До коментар #3 от "kick":

    Kick че си Умник нали мерцедес правят майбах ехх че ги разбираш тия работи чак ти завиждам

    Коментиран от #6, #19

  • Бачо Киро
    Отговор
    6 21:01  23.05.19

    До коментар #5 от "Наум":

    Ти пък кво му даваш акъл? Знаеш ли по колко майбаха и хорха продава на ден... В Горубляне...
  • 4х4
    Отговор
    7 21:34  23.05.19
    Е таа Шкода ми харесва!
  • БАРС
    Отговор
    8 22:19  23.05.19
    Много много важна новина като чета щте има опашки да си купят
  • Факт!
    Отговор
    9 22:19  23.05.19
    Тия курници освен в китай никой няма да ги купи.Ама китай с тия санкции ще ядат пак трева до едно 5-6 години.
  • Име
    Отговор
    10 00:24  24.05.19
    Критикувате флагманите на на известните марки, които масло харчели, много горели, бах кво ги подбирате, като че ли ще слезете от 20-25 годишните варели и ще си ги поръчвате от магазините, евалата разбирачи!

    Коментиран от #24

  • vasik atanasova
    Отговор
    11 01:33  24.05.19

    До коментар #1 от "lz2019":

    ТИ ТОЧНО НИКОГА НЯМА ДА ГО РАЗБЕРЕШ ТОВА
  • Спиро
    Отговор
    12 06:25  24.05.19

    До коментар #1 от "lz2019":

    Двигателите на WV горят масло, така ли?? :))

    Коментиран от #16

  • Поредната УМРЯЛА МАРКА
    Отговор
    13 07:22  24.05.19
    , която след Бугати ( със средна загуба от всеки автомобил по 4.5 млн евро ) и Майбах , който от самостоятелен модел се стопи до вариянт на МБ и ще донесе на амбициозните Акционери ГАРАНТИРАНА ЗАГУБА ! НА Тези марки макар и ( били някога) велики им липсва НЕПРЕКЪСВАЕМА ТРАДИЦИЯ И ЕВОЛЮЦИЯ НА МАРКАТА , като например : РолсРойс , Ферари , Порше . По тази причина и цените на 2-ра ръка на тези умрели марки пада ДРАСТИЧНО !!! А шанса да станат някога класики е почти нулев !!!
  • Мамата
    Отговор
    14 08:13  24.05.19

    До коментар #3 от "kick":

    Майбах от бмв ли се прави,че чак Мерцедес ще ги сънува?
  • 15 08:52  24.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • VW VW VW VW VW VW
    Отговор
    16 09:07  24.05.19

    До коментар #12 от "Спиро":

    VW.VW.VW.VW. ТАКА СЕ ПИШЕ.

    Коментиран от #27

  • Дали е 4х4
    Отговор
    17 10:33  24.05.19
    Че може да им хрумне да ходят на рибка на бедните орица дето ще си го вземат
  • Stormrider
    Отговор
    18 13:03  24.05.19
    Тази сутрин се движех след един Tiguan 2.0 tsi. Мисля че е 200 коня. По едно време, колегата му подаде газ, да се изнесе от кръстовище и блъвна отзад все едно е tdi.

    Коментиран от #23, #28

  • 19 14:41  24.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Чефо
    Отговор
    20 14:45  24.05.19
    Верно е, някога, около втората световна тези марки са били еталон за всички!
  • Балъче ти за лексус
    Отговор
    21 14:46  24.05.19

    До коментар #4 от "Случаен":

    Чувал ли си
  • Лексуса Мейд ин джапан
    Отговор
    22 18:01  24.05.19

    До коментар #4 от "Случаен":

    Можеш само да си мечтаеш за такъв безпроблемен "ВАРЕЛ", в който само пълнят бензин и се кефя!!!
  • 4х4
    Отговор
    23 18:20  24.05.19

    До коментар #18 от "Stormrider":

    Случва се при повечето мощни яатомобили с турбо. Имам познат майстор, който от цвета и мириса на изгорелите газове ти казва кое не ти е наред с газоразпределението, изгарянето и какво ли още там си. Сколонен съм да му вярвам, защото няколко години карах новозакупена Алфа и особено сутрин ,като я запалех от ауспуха веднага замирисваше на истински парфюм. Такова беше мнението и на всички съседи от входа. На четвъртата година тоя аромат изчезна и почна да мирише , като в зъболекарски кабинет и се появяваше черен пушек при форсиране. Алфата беше турбо бензин. Мисля, че още я карат. Страхотен автомобил.
  • Все тая
    Отговор
    24 22:21  24.05.19

    До коментар #10 от "Име":

    Еееее защо им каза така сега? Не си прав. Тук е пълно с мултимилионери, които на година сменят по две коли от тоя клас. Като им навъртат по 400000км. Ама да... гроздето е кисело. В случая направо горчиво. Купил си ганьо кола от Германия на 10+ години. Автоджамбазите скромно върнали 300-400000км от пробега и. Направили я на около 180000км(повечето са на толкова). За тея години швабата минава всеки ден 200+км само да иде на работа, оборотомера е в парманентен мензис. Наш Ганьо я взима и се кефи. Кефа обаче е за кратко и се почва: фолсвагена-боклук, аудито-боклук, опел, форд, рено, пежо, и тн-боклуци. Наш ганьо няма два по един да развали ама дава компетентно мнение за коли на цена надхвърляща няколкократно годишния му доход и то брутния. Капацитет.
  • Ввв
    Отговор
    25 23:59  24.05.19
    С грешка си. Не годишния, а дохода за цял живот на Ганьо, за такава кола от мащаба на Мерцедес Майбах.
  • АLFA Q 4
    Отговор
    26 11:04  25.05.19

    До коментар #4 от "Случаен":

    ПО КИЧОЗЕН ДА,, АМА ПО КОНФОРТ ЕН И НАДЕЖДЕН,,, Н. И. К. О. Г. А.
  • АLFA Q 4
    Отговор
    27 11:08  25.05.19

    До коментар #16 от "VW VW VW VW VW VW":

    АБЕ ТОЙ НЕЗНАЕ КАК СЕ ПИШЕ, ИНАК Е МНОГО ВЕЩ,, И ВСИЧКО ЗНАЕ

  • АLFA Q 4
    Отговор
    28 11:10  25.05.19

    До коментар #18 от "Stormrider":

    ТОЧНО ТОЯ ДВИГАТЕЛ Е ЕДНО ГОЛЕМО,, А. К. О.,,, НЕМА ПО УТРЕПАН И НЕНАДЕЖДЕН ДВИГАТЕЛ ОТ ТОЯ

    Коментиран от #30, #31

  • Veli
    Отговор
    29 12:41  25.05.19
    а вие сериозно ли мислите че тия дето си купуват майбах или хорх им дреме кво гори и колко?
  • Все тая
    Отговор
    30 16:28  25.05.19

    До коментар #28 от "АLFA Q 4":

    Ти кога беше собственик на автомобил с такъв двигател? До вчера може би си имал бентли? Ганьооо, Ганьо. Кога стана циганин, кога ти почерне задника. Народ, който купува талигите които европейците изхвърлят на моргата, тръгнал да дава оценки на коли дето ще може да си позволи когато колата вече е тотал щета на по 600000+км.
  • Все тая
    Отговор
    31 16:30  25.05.19

    До коментар #28 от "АLFA Q 4":

    Опс грешка сори
  • Fas
    Отговор
    32 20:33  25.05.19
    Я си карам голфо и ми дреме на у..о за ваша компетентност разбирачи.Всеки да кара кола по джоба си, с редовна поддръжка навреме иска тарабант нема проблем

Напиши коментар:


Публикувай