Last news in Fakti

6 Август, 2019 11:20 11 884 41

Краят на аутобаните без ограничения ще се отрази на продажбите на наточени коли

  • аутобани-
  • германия-
  • ограничения-
  • alpina

Мерките ще доведат и до увеличаване на ПТП-тата

Краят на аутобаните без ограничения ще се отрази на продажбите на наточени коли - 1

Това е мнение на шефа на компанията Alpina Андреас Бовензипен. Изказването му е по повод слуховете за премахване на отсечките без ограничения по германските аутобани. По неговите думи, ако Германия се откаже от знаменитите си магистрали, това ще рефлектира върху продажбата на наточени автомобили, каквито произвежда неговата компания.

Безпокойството на Бовензипен не спира до тук. Той заявява, че премахването на отсечките без ограничение на скоростта ще повлияе и на качеството на автомобилите. Според него логиката на автомобилните производители ще е, че няма смисъл да се влагат пари в подобряване на окачване и спирачки, след като автомобилите няма да могат да се карат със скорост над 120 км/ч.

Към подобен извод могат да стигнат и производителите на гуми, които също няма да имат амбиции да правят висококачествени и високоскоростни гуми, а ще заложат на по-твърди и респективно по-евтини смеси, което пък ще доведе до увеличаване на ПТП-тата.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марто

    63 10 Отговор
    Прав е човека. Само у нас обаче ще продължат да се карат резачки, защото тук никой не спазва ограниченията, еле пък тези с наточените и скъпи коли. Но пък ние не сме кой знае какъв пазар.
  • 2 1234

    53 7 Отговор
    Въпреки мощните коли и магистрали без ограаничение, германия е под средното за ес загинали на 1000 а ние сме в топ 2! Което показва че не скоростта убива, а старите трошки, строителите, надзора и възложителя, а след това фирмата за поддръжка на маркировка дупки клони дървета и знаци. Ако германия сглупят, бвп ще им падне с след 1 г поне с 10 процента, защото и влаковете вече не са им точни меко казано. Но това е цената да си внесеш маймуни арабески, германия заприличва на африка и бл изток вместо обратното

    Коментиран от #9, #11, #14, #15

  • 3 Гост

    20 29 Отговор
    Абсолютни безсмислици! По тази логика, производителите ще спрат да правят автомобили на 50 конски сили, защото така или иначе няма да могат да вдигат над 140 км./ч. Доводи на човек, пряко заинтересован от производството на излишно мощни автомобили!

    Коментиран от #4, #20

  • 4 гост

    19 29 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    На всичкото отгоре се загрижил за ограниченията , а не вижда , че до 4-5 години ще е пълно с електромобили , които неговата фирма ще може да "тунингова" само със спойлерчета !!
  • 5 анова

    18 44 Отговор
    Колата трябва да е ефтина проста с малка мощност и конструктивно да не развива скорост над 90 километра в час

    Коментиран от #6, #7, #12, #21

  • 6 нервен ( разбивача на тролове )

    23 9 Отговор

    До коментар #5 от "анова":

    Ти луд ли си бе
  • 7 Анче ми ти тогава

    20 10 Отговор

    До коментар #5 от "анова":

    бягай в лунапарк да си караш!
  • 8 Driving pleasure

    29 4 Отговор
    Джендърските простотии бавно но сигурно убиват всичко на тоя свят!!
  • 9 Айде бе

    25 2 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Забравил си най-важното-задкормилното устрийство.Вярно е,че Германия все още стои добре в класацията,която си споменал,но четеш като дявола евангелието.През последните години има рязко увеличаване на смъртността дори в Германия,което основно се дължи на всички иностранци домъкнали се там.
  • 10 Дъ Клаш

    10 19 Отговор
    Целият тумор Наречен Германия трябва да бъде отстранен с един прецизен замах със скалпела.
  • 11 Крас

    19 1 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Как не спомена и калпавите шофьори, които са причина за поне 90% от ПТП.
  • 12 Хаха

    18 20 Отговор

    До коментар #5 от "анова":

    Тъпак,с мощна кола се правят безопасни изпреварвания(зависи и от шофьора) на такива балами като теб,които се влачат на 1-во качествен път с 65-70 км/ч и правят опашка след себе си.Току що пререгистрирам моя нов автомобил(2.0 турбо-бензин -190 к.с.Като тръгна да изпреварвам някакъв мотльо като теб,караш с 65,нали разбираш ,че в момента ,в който те изпреварват съм със 100+ км/ч.Добре ,че няма такива умници като теб да ограничат колите на 90км/ч

    Коментиран от #35

  • 13 Ввв

    6 1 Отговор
    Xaxa,никой няма да махне ограниченията,джендърите ще изтрещят тотално,но ще им организират повечко паради и ще се кротнат!
  • 14 Христо

    21 2 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Не старите трошки убиват, а магарето зад волана
  • 15 Мамата

    14 3 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Трошките не са виновни,а такива като тебе със самочувствие без покритие...
  • 16 CL500

    18 5 Отговор
    Аз също съм на мнение, че мощният автомобил е по-безопасен (разбира се шофьорът да не е безкрайно тъп). По-мощният автомобил изпреварва за 3-5 сек и се прибира в лентата си, проектиран е да спира по-добре, да е по-устойчив на пътя и с по-добри системи за безопасност. Ако се замислите в/у кадрите от катастрофите по пътя, ще се убедите в това. Знаем кои коли се движат с около 200 км/час по магистралите или с над 100 км/час в двулентов път със завои - скъпите и бързи коли. А колко катастрофи с тях има, нищо, че %-тно са много по-малко, с тях катастрофите се броят на пръсти. Всички инциденти са със старички коли, които пак могат да вдигнат 200 км/час, но изнервеният от трафика и камиона пред него шофьор, тръгва на рисково изпреварване, което трае цяла вечност и ...

    Коментиран от #18

  • 17 ехоо

    2 4 Отговор
    Ехооо, пичове идвайте в БГ. Тук не могат да ви глобяват. А освен офроуд пътища други няма. Това е тъпа констатация. Защо в България се купуват най-наточените? Нали скростта е до 140?
  • 18 123

    3 2 Отговор

    До коментар #16 от "CL500":

    Ами нали всички се пенят, че ускорение като на Тесла не било нужно! А излиза, че даже е по - нужно от колкото висока скорост!
  • 19 Мартин

    4 6 Отговор
    Тоя да си задържи глупавите разсъждения. Всеки разумен човек вижда смисъл в това да има ограничения. Егоист - бизнесмен!
  • 20 Скрий се бе МАЛОУМНИК!

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Прав е човекът! Ако положението се стегне прекалено, кой ще дава пари за кола която вдига250-300км.,ако разрешените са 120 и за 20-30км. отгоре дерат кожи и вземат книжки!? Ако пък толкова са се загрижили за човешкия живот нашите да вземат да оправят здравеопазването, заплатите и пенсиите!
  • 21 Скрий се бе МАЛОУМНИК!

    5 3 Отговор

    До коментар #5 от "анова":

    Оди сина село и карай каруцата на баща си, бе смотльо!!!

    Коментиран от #22

  • 22 анова

    9 9 Отговор

    До коментар #21 от "Скрий се бе МАЛОУМНИК!":

    Благодаря на всички които ме оплюха СКОРОСТ НАД 90 КМ Е ИКОНОМИЧЕСКИ НЕИЗГОДНА ПОВИШЕНО ВЪЗДУШНО СЪПРОТИВЛЕНИЕ ПРЕРАЗХОД НА ГОРИВО ПОВИШЕНА АМОРТИЗАЦИЯ ЛОШ КОНТРОЛ ОТ СТАНА НА ВОДАЧА за това се трепат като кучета по пътищата

    Коментиран от #23

  • 23 CL500

    6 10 Отговор

    До коментар #22 от "анова":

    Недей да си много сигурна коя скорост била най-икономична. Отделен въпрос е, че надали е твоя работа да броиш парите и икономиите на другите. И да се върна да разсъжденията ти - моята е най-икономична към 140-160 дори 180 км/час. И при 200 е ОК, много скача към 250, но такава скорост не можеш да поддържаш дълго, защото много бързо застигаш коли, а те докато реагират и се приберат, трябва да намаляш.

    Коментиран от #25

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 мнение

    10 3 Отговор

    До коментар #23 от "CL500":

    Ахаха! Ясно, като видите скъпа кола, да кара бързо, да знаете че той го прави за икономия! Не че бърза, а е икономично!

    Коментиран от #27

  • 26 мнение

    3 2 Отговор
    Даже, като видите че е най - засилен, веднага отбивайте, защото тогава е в най -икономечния режим и засмуква мръсен въздух и изпуска чист планински!
  • 27 CL500

    7 6 Отговор

    До коментар #25 от "мнение":

    Чудя се как да ти отговоря... От кола до кола има разлика, както е и с двигателите. Моят примерно е атмосферен V8 и е най-жив, когато се развърти. За скорости към 200 си поддържа 3-4 хил оборота, педалът е все още далеч от кик-дауна, аеродинамиката на Мерц е много добра и затова разходът е ОК. Разбира се, ако го настъпиш до и над 250, чудесата с разхода изчезват и там вече гълта яко. Но ти гарантирам, че примерно при 150 км/час разходът ми е чувствително по-малък от 50 км/час за 100 км.

    Коментиран от #28

  • 28 мнение

    4 3 Отговор

    До коментар #27 от "CL500":

    Ти сега ли го разбра? Естествено, че на по-ниска предавка имаш по -голям разход на 100 км.! Най -нисък е разхода на най - висока предавка, на около 1500-2000 оборота, зависи от колата! Това е за равен път! Ако настъпиш на баира на тези обороти, без киг-даун, ще гори! На 3-4 хиляди оборота, колата си гори доста, освен ако не е по надолнище!

    Коментиран от #29

  • 29 CL500

    4 3 Отговор

    До коментар #28 от "мнение":

    Така е, но затова писах не примерно 90 км/час, а 150 км/час примерно. И до 200 км/час на 3-4 хил обороти имам разход към 14-14.5 л/100км, което е ОК, но за 250 км/час, особено ако има спиране, заради по-бавни автомобили и ускорение с кик-даун и пак до 250-260 км/час, раходът ми литва на над 25 л/100 км, да не кажа 27-28 л.

    Коментиран от #30

  • 30 e 220

    1 8 Отговор

    До коментар #29 от "CL500":

    Моята е Е220 190к.c. и също вдига 250 км.ч., но при каране с 200км.ч. харчи 7-8 на 100

    Коментиран от #33

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Ужас

    3 1 Отговор
    Че аз заради Германия си купих колата. Като минавам от там да се кефя. :*(
    Бих казал че добра кола при 200кмч не е по опасна от трошка със 100.
    Поне за водача. Все се убива. Разликата е ако удариш друг с тази скорост.
    Дано не стане това все пак. Бих предпочел по-строго и разширено обучение на водачите, от колкото въвеждането на ограничения.
  • 33 CL500

    1 2 Отговор

    До коментар #30 от "e 220":

    Не знам дали Е220 вдига на равен път 250 км/час и то с разход 7-8 л, да кажем, че е така. Но няма как да сравняваме твоя малкия двигател, с 5500 кубиков двигател, а ти имаш и турбинка... Затова и моят разход е да кажем твоя умножен по 2 :-) Разбира се друг въпрос е колко време ти трябва да ускориш то такива скорости, както и при 200 км/час, ако натиснеш кик-дауна, дали пак ще усетиш лек удар в гърба от ускорението (вероятно ти вече трябва да си на кик-даун и да цедиш целия двигател и чакаш половин минута до 250 км/час примерно ;-) ).

    Коментиран от #36

  • 34 никси

    2 1 Отговор
    то тука какви олигофрени има , само това ни трябва сега , я погледнете черната статистика ,и сами си направете извода, на друго място може , защото се спазват законите ,има ред и дисциплина , а тука ще се почернят много семеиства ,опазил ни бог всичките , на ганьо воина нему трябва , един по мощен автомобил му даи ,и после на тапанара му гледаи саира , ама тои да се утепа , но не и невинни хора .
  • 35 Хах

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Хаха":

    Е ти много мощна кола имаш 2.0 турбо с цели 190 коня. То луда работа. Какво си мислиш че много ти върви колата ли? С 2 литра моторче. 4 жалки цилиндърчета. Кажи че караш 330 коня кола и тогава се прави на мъж. Ама с под 200 коня къде си тръгнал да изпреварваш изобщо. Карай си зад този с 90 км/ч и си кротувай.
  • 36 Хах

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "CL500":

    Ти като си на 200км/ч като натиснеш педала до край и удар в гърба ли получаваш??? Да не е толкова силен, че чак да ти чупи врата?? Стегни се малко бе. Като си на 200 км/ч удари няма никакви. Къде хвръкна ти? Какво си мислиш, че само ти ли имаш кола над 300 коня??
  • 37 A5 2017 50tdi

    6 1 Отговор
    С над 200км трудно да рита колата. Аз лично съм с 3ка дизел и пак се чувства колата силно. Бтв, не знам защо тормозите пича с чисто ново е220 при положение, че разликата на еластичността между неговата и 300/350 коня не е съществена. Казвам го, защото малките мотори вече са наистина пъргави и летят много, тъй като изцеждат всичко от тях. Вече не е нужно 5000 кубика двигател, за да си летец ;). Сигурен съм, че с 5тицата на светофар ще взема cl-a при положение, че съм quattro... На сухо, ще се мъча, обаче ако пръснало малко ще ми остане в огледалото, хаха. Иначе хората, където плюят вечно тея с бързите коли, просто нямат представа за чувството зад една такава. С тоя CL мислите ли че на пича му бръмчи и трепери колата като е с 250? Та тя е с по-малко вибрации от половината картони с по 140/150... пък спирачната уредба, както и високо профилните гуми на такъв автомобил оказват сериозно влияние. Един човек не кара с 200, ако не се чувства сигурен в тях. Ще го разберете като покарате такава кола :). Бързаците са окей, простаците не :). Разграничавайте ги.
  • 38 Гост

    0 1 Отговор
    Да не дава Господ, да се качите да карате Тесла, че с толкова малко сиво вещество, ще има доста премазани по пътищата!

    Коментиран от #39

  • 39 Празноглавия с аудито

    2 3 Отговор

    До коментар #38 от "Гост":

    Тесла не съм карал, ама i-pace и i3 съм.... Какво да ти кажа миксери. Jaguar-а беше топ модел иначе, едва ли теслата е нещо по-различно :). Също съм карал rs6ца (първи стейдж, тоест около 700 коня), както и f10 m5. В тея коли е купонът. Стига сте ги хвалили тия прахосмукачки на ток... ако си мислиш, че те "ще те размажат", качи се в нещо 600+ коня и пиши пак. Силните електромобили не са толкова интересни, колкото малките. Те са готини за градско, защото до 100 бива, от там нататък токът не върви :).

    Коментиран от #40

  • 40 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Празноглавия с аудито":

    А къде ги караш, на писта или по държавните пътища, на зиг заг между хората? Или ходиш до Германия, по аутобаните?
  • 41 В България с 90...

    0 0 Отговор
    Ограниченията на аутобана в Германия, ще са препоръчителни, а не задължителни! Прави се е цел ограничаване на вредните емисии.