Това е мнение на шефа на компанията Alpina Андреас Бовензипен. Изказването му е по повод слуховете за премахване на отсечките без ограничения по германските аутобани. По неговите думи, ако Германия се откаже от знаменитите си магистрали, това ще рефлектира върху продажбата на наточени автомобили, каквито произвежда неговата компания.
Безпокойството на Бовензипен не спира до тук. Той заявява, че премахването на отсечките без ограничение на скоростта ще повлияе и на качеството на автомобилите. Според него логиката на автомобилните производители ще е, че няма смисъл да се влагат пари в подобряване на окачване и спирачки, след като автомобилите няма да могат да се карат със скорост над 120 км/ч.
Към подобен извод могат да стигнат и производителите на гуми, които също няма да имат амбиции да правят висококачествени и високоскоростни гуми, а ще заложат на по-твърди и респективно по-евтини смеси, което пък ще доведе до увеличаване на ПТП-тата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марто
11:22 06.08.2019
2 1234
Коментиран от #9, #11, #14, #15
11:33 06.08.2019
3 Гост
Коментиран от #4, #20
11:36 06.08.2019
4 гост
До коментар #3 от "Гост":
На всичкото отгоре се загрижил за ограниченията , а не вижда , че до 4-5 години ще е пълно с електромобили , които неговата фирма ще може да "тунингова" само със спойлерчета !!11:40 06.08.2019
5 анова
Коментиран от #6, #7, #12, #21
11:43 06.08.2019
6 нервен ( разбивача на тролове )
До коментар #5 от "анова":
Ти луд ли си бе11:44 06.08.2019
7 Анче ми ти тогава
До коментар #5 от "анова":
бягай в лунапарк да си караш!11:46 06.08.2019
8 Driving pleasure
11:47 06.08.2019
9 Айде бе
До коментар #2 от "1234":
Забравил си най-важното-задкормилното устрийство.Вярно е,че Германия все още стои добре в класацията,която си споменал,но четеш като дявола евангелието.През последните години има рязко увеличаване на смъртността дори в Германия,което основно се дължи на всички иностранци домъкнали се там.11:48 06.08.2019
10 Дъ Клаш
12:18 06.08.2019
11 Крас
До коментар #2 от "1234":
Как не спомена и калпавите шофьори, които са причина за поне 90% от ПТП.12:20 06.08.2019
12 Хаха
До коментар #5 от "анова":
Тъпак,с мощна кола се правят безопасни изпреварвания(зависи и от шофьора) на такива балами като теб,които се влачат на 1-во качествен път с 65-70 км/ч и правят опашка след себе си.Току що пререгистрирам моя нов автомобил(2.0 турбо-бензин -190 к.с.Като тръгна да изпреварвам някакъв мотльо като теб,караш с 65,нали разбираш ,че в момента ,в който те изпреварват съм със 100+ км/ч.Добре ,че няма такива умници като теб да ограничат колите на 90км/чКоментиран от #35
12:35 06.08.2019
13 Ввв
12:36 06.08.2019
14 Христо
До коментар #2 от "1234":
Не старите трошки убиват, а магарето зад волана12:37 06.08.2019
15 Мамата
До коментар #2 от "1234":
Трошките не са виновни,а такива като тебе със самочувствие без покритие...12:47 06.08.2019
16 CL500
Коментиран от #18
13:23 06.08.2019
17 ехоо
13:37 06.08.2019
18 123
До коментар #16 от "CL500":
Ами нали всички се пенят, че ускорение като на Тесла не било нужно! А излиза, че даже е по - нужно от колкото висока скорост!14:09 06.08.2019
19 Мартин
14:20 06.08.2019
20 Скрий се бе МАЛОУМНИК!
До коментар #3 от "Гост":
Прав е човекът! Ако положението се стегне прекалено, кой ще дава пари за кола която вдига250-300км.,ако разрешените са 120 и за 20-30км. отгоре дерат кожи и вземат книжки!? Ако пък толкова са се загрижили за човешкия живот нашите да вземат да оправят здравеопазването, заплатите и пенсиите!15:09 06.08.2019
21 Скрий се бе МАЛОУМНИК!
До коментар #5 от "анова":
Оди сина село и карай каруцата на баща си, бе смотльо!!!Коментиран от #22
15:14 06.08.2019
22 анова
До коментар #21 от "Скрий се бе МАЛОУМНИК!":
Благодаря на всички които ме оплюха СКОРОСТ НАД 90 КМ Е ИКОНОМИЧЕСКИ НЕИЗГОДНА ПОВИШЕНО ВЪЗДУШНО СЪПРОТИВЛЕНИЕ ПРЕРАЗХОД НА ГОРИВО ПОВИШЕНА АМОРТИЗАЦИЯ ЛОШ КОНТРОЛ ОТ СТАНА НА ВОДАЧА за това се трепат като кучета по пътищатаКоментиран от #23
15:48 06.08.2019
23 CL500
До коментар #22 от "анова":
Недей да си много сигурна коя скорост била най-икономична. Отделен въпрос е, че надали е твоя работа да броиш парите и икономиите на другите. И да се върна да разсъжденията ти - моята е най-икономична към 140-160 дори 180 км/час. И при 200 е ОК, много скача към 250, но такава скорост не можеш да поддържаш дълго, защото много бързо застигаш коли, а те докато реагират и се приберат, трябва да намаляш.Коментиран от #25
18:13 06.08.2019
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 мнение
До коментар #23 от "CL500":
Ахаха! Ясно, като видите скъпа кола, да кара бързо, да знаете че той го прави за икономия! Не че бърза, а е икономично!Коментиран от #27
18:54 06.08.2019
26 мнение
19:26 06.08.2019
27 CL500
До коментар #25 от "мнение":
Чудя се как да ти отговоря... От кола до кола има разлика, както е и с двигателите. Моят примерно е атмосферен V8 и е най-жив, когато се развърти. За скорости към 200 си поддържа 3-4 хил оборота, педалът е все още далеч от кик-дауна, аеродинамиката на Мерц е много добра и затова разходът е ОК. Разбира се, ако го настъпиш до и над 250, чудесата с разхода изчезват и там вече гълта яко. Но ти гарантирам, че примерно при 150 км/час разходът ми е чувствително по-малък от 50 км/час за 100 км.Коментиран от #28
19:53 06.08.2019
28 мнение
До коментар #27 от "CL500":
Ти сега ли го разбра? Естествено, че на по-ниска предавка имаш по -голям разход на 100 км.! Най -нисък е разхода на най - висока предавка, на около 1500-2000 оборота, зависи от колата! Това е за равен път! Ако настъпиш на баира на тези обороти, без киг-даун, ще гори! На 3-4 хиляди оборота, колата си гори доста, освен ако не е по надолнище!Коментиран от #29
20:03 06.08.2019
29 CL500
До коментар #28 от "мнение":
Така е, но затова писах не примерно 90 км/час, а 150 км/час примерно. И до 200 км/час на 3-4 хил обороти имам разход към 14-14.5 л/100км, което е ОК, но за 250 км/час, особено ако има спиране, заради по-бавни автомобили и ускорение с кик-даун и пак до 250-260 км/час, раходът ми литва на над 25 л/100 км, да не кажа 27-28 л.Коментиран от #30
20:10 06.08.2019
30 e 220
До коментар #29 от "CL500":
Моята е Е220 190к.c. и също вдига 250 км.ч., но при каране с 200км.ч. харчи 7-8 на 100Коментиран от #33
22:50 06.08.2019
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Ужас
Бих казал че добра кола при 200кмч не е по опасна от трошка със 100.
Поне за водача. Все се убива. Разликата е ако удариш друг с тази скорост.
Дано не стане това все пак. Бих предпочел по-строго и разширено обучение на водачите, от колкото въвеждането на ограничения.
01:28 07.08.2019
33 CL500
До коментар #30 от "e 220":
Не знам дали Е220 вдига на равен път 250 км/час и то с разход 7-8 л, да кажем, че е така. Но няма как да сравняваме твоя малкия двигател, с 5500 кубиков двигател, а ти имаш и турбинка... Затова и моят разход е да кажем твоя умножен по 2 :-) Разбира се друг въпрос е колко време ти трябва да ускориш то такива скорости, както и при 200 км/час, ако натиснеш кик-дауна, дали пак ще усетиш лек удар в гърба от ускорението (вероятно ти вече трябва да си на кик-даун и да цедиш целия двигател и чакаш половин минута до 250 км/час примерно ;-) ).Коментиран от #36
10:20 07.08.2019
34 никси
20:29 07.08.2019
35 Хах
До коментар #12 от "Хаха":
Е ти много мощна кола имаш 2.0 турбо с цели 190 коня. То луда работа. Какво си мислиш че много ти върви колата ли? С 2 литра моторче. 4 жалки цилиндърчета. Кажи че караш 330 коня кола и тогава се прави на мъж. Ама с под 200 коня къде си тръгнал да изпреварваш изобщо. Карай си зад този с 90 км/ч и си кротувай.21:55 07.08.2019
36 Хах
До коментар #33 от "CL500":
Ти като си на 200км/ч като натиснеш педала до край и удар в гърба ли получаваш??? Да не е толкова силен, че чак да ти чупи врата?? Стегни се малко бе. Като си на 200 км/ч удари няма никакви. Къде хвръкна ти? Какво си мислиш, че само ти ли имаш кола над 300 коня??22:16 07.08.2019
37 A5 2017 50tdi
22:45 07.08.2019
38 Гост
Коментиран от #39
23:29 07.08.2019
39 Празноглавия с аудито
До коментар #38 от "Гост":
Тесла не съм карал, ама i-pace и i3 съм.... Какво да ти кажа миксери. Jaguar-а беше топ модел иначе, едва ли теслата е нещо по-различно :). Също съм карал rs6ца (първи стейдж, тоест около 700 коня), както и f10 m5. В тея коли е купонът. Стига сте ги хвалили тия прахосмукачки на ток... ако си мислиш, че те "ще те размажат", качи се в нещо 600+ коня и пиши пак. Силните електромобили не са толкова интересни, колкото малките. Те са готини за градско, защото до 100 бива, от там нататък токът не върви :).Коментиран от #40
00:20 08.08.2019
40 Гост
До коментар #39 от "Празноглавия с аудито":
А къде ги караш, на писта или по държавните пътища, на зиг заг между хората? Или ходиш до Германия, по аутобаните?08:55 08.08.2019
41 В България с 90...
10:06 14.08.2019