Прототип на Tesla Model S в новата тримоторна конфигурация Plaid завъртя обиколка на Северната дъга на "Нюрбургринг" с цели 19 секунди по-бързо от Porsche Taycan, съобщава немското сп. Auto Motor und Sport. Постижението от 7 мин. и 23 секунди обаче не може да се смята за официално, тъй като времето е засечено ръчно от журналист от изданието, присъствал на тестовете.
Резултатът има само ориентировъчен характер и по друга причина. В гамата на Tesla Model S все още няма модификация P100D+, каквато емблема носи прототипът. Тя ще бъде пусната в продажба чак догодина, а за рекорд могат да претендират само серийни електромобили.
Новата най-бърза модификация на Model S разполага с три електромотора с обща мощност 772 к.с. и въртящ момент 931 Нм. Същата конфигурация ще се предлага и за Model X и Roadster, но не и за малките Model 3 и Model Y.
Ако Model S P100D+ действително е постигнал време от 7 мин. и 23 сек., както твърдят от Auto Motor und Sport, означава, че оставя зад себе си ракети като Ferrari 812 Superfast (7:27.48), Mercedes-AMG GT 63 S (7:25.41) и Nissan GT-R (7:24.22). Дали "тѐслата" действително е толкова бърза ще стане ясно в края на месеца, за когато за планирани официалните опити за рекорд.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иве
Коментиран от #99
18:10 17.09.2019
2 Дъ Клаш
Коментиран от #12, #91
18:12 17.09.2019
3 Гост
Коментиран от #5
18:16 17.09.2019
4 за гъби съм
Коментиран от #30, #86
18:16 17.09.2019
5 Да точно
До коментар #3 от "Гост":
Също е и с монтирана защитна рамка, която допълнително заздравява купето. На видеото също пишат, че е прототип на Поршето.18:20 17.09.2019
6 гост
Коментиран от #16
18:30 17.09.2019
7 хах
18:30 17.09.2019
8 Driving pleasure
Коментиран от #9
18:31 17.09.2019
9 Хе хе
До коментар #8 от "Driving pleasure":
Той може да е друсан,ама бая им го надруса на Порше! Колко ли Поршета ще се продадат на по-висока цена?Коментиран от #11
18:34 17.09.2019
10 Дъ Клаш
Коментиран от #73
18:35 17.09.2019
11 гост
До коментар #9 от "Хе хе":
На двойно по-висока , да бъдем конкретни !!!18:44 17.09.2019
12 гост
До коментар #2 от "Дъ Клаш":
То да беше само Порше и само електромобил !!!! Aкo Mоdеl S P100D+ дeйcтвитeлнo e пocтигнaл врeмe oт 7 мин. и 23 ceк., кaктo твърдят oт Аutо Mоtоr und Spоrt, oзнaчaвa, чe ocтaвя зaд ceбe cи рaкeти кaтo Fеrrаri 812 Supеrfаst (7:27.48), Mеrсеdеs-АMG GT 63 S (7:25.41) и Nissаn GT-R (7:24.22) !!!!! Май приключихме със всичко , което може да се нарече сериен автомобил , ако ще и в серия от 1000 бр !!!Коментиран от #14, #37, #57, #69
18:51 17.09.2019
13 Бесен Язовец
19:00 17.09.2019
14 Антиелектрика
До коментар #12 от "гост":
Хайде по-полека. Още като поставиха 6:05 минути от VW ID R, стана ясно, че електричките имат потенциал, но пак изостават с почти минута от ДВГ с подобни параметри, както изостанаха от Porsche 919. А времето на Тесла не е кой знае колко впечатляващо за кола с 800 к.с., по-скоро е впечатляващо за семейна кола. И не вади такива времена за Mercedes AMG-GT и Nissan GT-R, защото ги има с доста по-добро времена - първия с 7:04 минути, а втория с 7:08 минути. Така, че е след 30-то място при серийните, а колата не е серийна. При несерийните дори някакво напомпено Субару с едва 600 к.с. е с 30 секунди по-бързо. Нека дадат официално време и ще видим, защото може и да го подобрят и да дадат подробности за самата кола.Коментиран от #15, #19
19:13 17.09.2019
15 Сравнявай
До коментар #14 от "Антиелектрика":
Тук са рекордите. Виж времената.https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
Коментиран от #17
19:19 17.09.2019
16 Зомби с квадратно чело
До коментар #6 от "гост":
Чакай чакай не бързай да се радваш!!!! Първо помисли защо Ска се вади на ринга а не 3ка перформанс???От сега ти казвам и повтарям ринга е мерило само за СЕРИИНИ автомобили за другите си има други състезания. Нека да видим записа колко е пипната тази кола???1.Колко килограма е?
2.Какви гуми са използвани??
3.Какви модификации има по окачването и купето.
Иначе в ръцете на опитен инженер и ладата също може да направи прилично време.
Коментиран от #18
19:23 17.09.2019
17 Антиелектрика
До коментар #15 от "Сравнявай":
Сравнявам де: 7:04.632 Mercedes-AMG GT R и 7:08.679 Nissan GT-R NISMO. Кое не разбра?19:24 17.09.2019
18 Антиелектрика
До коментар #16 от "Зомби с квадратно чело":
Чакахме, чакахме модел 3 да разбие рекорда поне на BMW 3-er, ама 450 к.с. май не стигат. Чакаме подробности.Коментиран от #23
19:28 17.09.2019
19 гост
До коментар #14 от "Антиелектрика":
Времената не съм ги извадил аз , а автора на статията , ако не забелязваш !!! И са точно за серийните варианти на въпросните , а не за разни напомпани версии !!! А пък "рекордния" ти VW ID R има толкова общо със сериен модел , колкото муха със слон !! И колкото и да усукваш , Тесла пак навря любимците ти в кучи г..з и това ще така и занапред , свиквай !!Коментиран от #20, #25, #31
19:29 17.09.2019
20 Антиелектрика
До коментар #19 от "гост":
И кои са ми любимците - VW ли? Май като няма какво да кажеш и започваш с глупостите. Те Порше имат 5:19 минути при несерийните и 6:47 при серийните, ама иначе Тесла ги навирала в кучи г@з. Нямам думи колко си облъчен!19:34 17.09.2019
21 Абе ти защо пишеш още?
Коментиран от #22, #28
19:37 17.09.2019
22 Антиелектрика
До коментар #21 от "Абе ти защо пишеш още?":
Ако си Електрика си пиши с ника. Облогът беше много ясен - МОДЕЛ 3 с тези смешни 450 к.с. да слезе под 8 минути. Какво общо има тук модел S с почти 800 к.с.???Коментиран от #26
19:41 17.09.2019
23 Гледай сега
До коментар #18 от "Антиелектрика":
Модел 3 няма да направи рекорд преди Модел С, защото си има маркетинг, ако разбираш! Един по-евтин модел не трябва да е по-бърз от скъпия. Когато скъпия стане по-бърз и евтиния ще е по-бърз. Другата година ще има Лудикроус ъпдейт за Модел 3. Както виждаш технологията я имат!Коментиран от #24
19:42 17.09.2019
24 Антиелектрика
До коментар #23 от "Гледай сега":
Те за това Ягуар направиха рекорд с най-малкия си модел ХЕ. Ама какво ли разбират те?! А облогът беше за тази година!Коментиран от #27
19:47 17.09.2019
25 Зомби с квадратно чело
До коментар #19 от "гост":
Докажи го дай да видим записа и ТТ данните на колата???1.Гуми
2. Тегло
3. Окачване
4. Купе
5.Батерия
Как кажи ми как разбра че това е сериен автомобил а не Ф-Е автомобил със емблема на Тесла????
И пак питам защо С а не 3??? Дали БМВ 7 е по бързо от 3ката замисли ли се?????
19:49 17.09.2019
26 Супер жалък
До коментар #22 от "Антиелектрика":
Ех ама колко добре те познавам. Виж какво съм написал още преди няколко месеца:https://m.fakti.bg/avto/373245-barza-li-e-nai-barzata-tesla-model-3-na-pat-sas-zavoi-video
Внимавам с обещанията, не съм като тебе
До коментар #90 от "Антиелектрика":
За разлика от тебе, аз внимавам какво обещавам, защото си държа на думата и смятам да го изпълня. Никога и никъде не съм обещавал, че ще спирам да пиша. Освен това, избягвам да употребявам думата "никога" за бъдеще време. Ти отново даде обещание, което така или иначе не мислиш да спазваш, защото твоята дума няма никаква стойност. Доказал си го многократно. Даже не съм си помислил, че ще спреш да пишеш, просто те пробвам отново, колко ниско можеш да паднеш. Ако смяташе да си спазваш обещанието, щеше да уточниш допълнителни условия, както направиха останалите. Ти сега се съгласи веднага, а после ще започнеш да се отмяташ, като поставяш условията, СЛЕД като ВЕЧЕ си изгубил облогът при първоначално приетите критерии.
Коментиран от #93, #97
18:43 11.04.2019
Коментиран от #36
19:50 17.09.2019
27 Какъв беше облога?
До коментар #24 от "Антиелектрика":
Цитирай? Все пак всичко е написано черно на бяло и не се налага да помним!19:52 17.09.2019
28 Зомби с квадратно чело
До коментар #21 от "Абе ти защо пишеш още?":
Това не е сериен автомобил!!!!!!!Чакаме сериина Ска под 8 минути, повтарям СЕРИИИИИИИИИНА!!!!!!!!! Може и да 10000000000000кс, но сериина и не лимитирана серия а нормална серия!!!!!!!!
Коментиран от #35, #40
19:53 17.09.2019
29 Ахаха
Коментиран от #33
19:59 17.09.2019
30 ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА СИ ЗА ГЪБИ
До коментар #4 от "за гъби съм":
ЯВНО САМО ОТ ТОВА РАЗБИРАШ..20:05 17.09.2019
31 Бачо Киро
До коментар #19 от "гост":
Кого са навряли точно в кучи гъз, че не разбрахме? Коли с по 200 коня отгоре прават по-добри времена от Тесла, които всички очакваха да отидат със серийната топ Модел С, а те отидоха с проротип, за който нищо не се знае въобще... И били кое? Серийното време на стандартния Тайкан, който също ще излиза в по-мощни конфигурации. Демек кво са направили? Освен най-после да завършат пълна обиколки, друго нищо. Коли с по 200 коня отдоле правят обиколки с примерно 7-8 секунди по-бързо, камарото примерно, дъртия корвет от 2012, нисан от 2010, хем дори не низмо, пак по бърз с кирливи 500 коня... Въобще не виждам на какво толкова се радваш... Прототип с 800 коня, дето нищо не му е серийно и 10000% е настроен просто за една обиколка, изключени всички системи за прегряване и тн, е направил време по-бавно от мъсъл кар, дърт нисан или корвет и то с 2/3 от мощността му... Ако си беше правил труда да провериш, Теслите са били напълно изкорубени, с много по-широки гуми и раздувки на калниците, с керамични дискове и тн, де факто нищо общо с каквото и да продават, сега или догодина... На 911 ГТ2РС малко го барнаха по аеродинамиката от МР и всички заквичаха, че не било серийно, ти изкорубен прототип тука ни пробутваш за голямата работа, дето нищо серийно не е останало по него... И времето му по-зле от коли с по 200+ коня надоле и то серийни.... Тайканът не е бил топ версията, а 625 коня версията също и в сериен вид поне, макар че няма гаранция дали ще е баш серийният... Със същКоментиран от #34
20:09 17.09.2019
32 kick
20:09 17.09.2019
33 Гост
До коментар #29 от "Ахаха":
Дюзенберг кога са правили коли, не е имало нито Порше, нито Фауве. Къде са сега Дюзенберг? А забравих - селския бек не знае какво е Дюзенберг!20:11 17.09.2019
34 Бачо тъпчо си
До коментар #31 от "Бачо Киро":
Тайкана не е стандартен. Няма седалки, има каркас и т.н. Що не си купиш такъв ТайканКоментиран от #38, #42
20:12 17.09.2019
35 Бачо Киро
До коментар #28 от "Зомби с квадратно чело":
Каква лимитирана? Тесла са пратили напълно изкорубени прототипи по които няма нищо от теслите в момента или пък в бъдеще. Джантите и гумите, керамични спирачки, раздути калници, максимум олекотени... Демек това е горе долу лимита на бъдещата Тесла, ако и извадиш всичко и я модифизираш отвсякъде... За серийна кола не са и посмяли да мислят, че щяха да станат за резил пред серийния Тайкан.... Даже в момента са за резил с олекотен прототип, модифициран отвсякъде, а едно камаро е 7 секунди по-бързо....20:14 17.09.2019
36 Антиелектрика
До коментар #26 от "Супер жалък":
Ти Електрика ли си или не? Нали нямаше и ти да пишеш, защото са ти триели коментарите? Ти не виждаш ли статията за която се обзаложихме, че е за МОДЕЛ 3 и в нея се пише САМО ЗА МОДЕЛ 3??? Пак започна с простотиите си!Коментиран от #43
20:16 17.09.2019
37 Driving pleasure
До коментар #12 от "гост":
Гостенинче, времена ли искаш да мерим? Ми да мерим Т'слата с 3те електромотора и системна мощност 770 коня да я премерим с кола с подобни параметри - Lamborghini Aventador LP770-4 SVJ колко секунди под Т'слата дава?7.24 е рекорда на близо 10 годишно Porsche 911 Carrera GTS (991.2) обясни пак за Двигателя за Електродвигателя и за Т'слата ама преди да и ползваш дръжката :)
А на снимката загледа ли се, че гумите на Теслата са сликове, а че окачването не е серийно?
Коментиран от #41
20:18 17.09.2019
38 Бачо Киро
До коментар #34 от "Бачо тъпчо си":
Стига дрънка глупости. Тайканът е pre-production, затова не се говори за сериен автомобил, докато теслите са напълно stripped-down. А да четем преди да дрънкаме.20:19 17.09.2019
39 НАЛИ ТУК НЯМА ЧАК ТАКИВА НАИВНИЦИ
20:19 17.09.2019
40 Облогът не съдържа думата сериен
До коментар #28 от "Зомби с квадратно чело":
Обзаложихме се с антиелектрика, че НИКАКВА tesla не може да направи под 8 минути на Нюрбургринг. Не е ставало въпрос за конкретен модел или модификация, оборудване или дали автомобилът ще е сериен.Честно казано очаквах прототипът на роудстър да падне под осем минути и имах някакви предположения, че новата Тесла модел s с батериите от Тесла модел 3, също ще падне под 8 минути, но дори не предполагах, че ще я изкарат на нюрбургринг преди да влезе в производство.
Напълно очевидно е, че няма как да съм имал сериен модел, когато се обзаложихме. Антиелектрика също не е имало конкретен модел предвид. Дори нямаше претенции с какви гуми ще е Теслата. Той просто не вярваше че tesla може да направи пълна обиколка на пълна мощност.
Коментиран от #44
20:20 17.09.2019
41 Бачо Киро
До коментар #37 от "Driving pleasure":
Не са само гумите, с афтърмаркет джанти са, много по-широки гуми от колкото се предлагат въобще, фендери други заради гумите, напълно обезкостена, керамични спирачки и един господ знае какво още и не може да бие с 800 коня времето на Нисан от 2010 или камаро... Иначе било бъдещето....20:22 17.09.2019
42 Зомби с квадратно чело
До коментар #34 от "Бачо тъпчо си":
Не си прав, рекорда е официален може да провериш. Купето е подсигурено само дотолкова да се осигури здравето на водача, слага се допълнително тегло и динамиката с нищо не се променя. Естествено поршето както и хондата ползват трикове да пуснат на ринга кола която все още не е сериина и после да я направят сериина. Порше обещават че колата в най-скоро ще е на пазара.При теслата не е така, пуска се нещо с полуслик с допълнителен спойлер и не се знае още какви модификации които гарантирано до 1 година няма да се появят на пазара, а след като се появят цената ще бъде като на средно скъпо ферари.
Коментиран от #62
20:22 17.09.2019
43 Какъв модел 3, бе супер жалък?
До коментар #36 от "Антиелектрика":
Това твои думи ли са? Не споменаваш ли три от моделите на Тесла, само един от които е Тесла модел 3?77 Антиелектрика
95ОТГОВОР
Давайте електрофили, остават още 100-на мнения и ще разводните темата с фиаското на Ринга. То първия роудстър още 2012 г. щеше да поставя рекорди, после уникалната уж модел S с ускорението за 2,4 секунди до 100 км/ч и той за 3 години не записа нищо. Сега се плюнчеха за биене на времето на М3 от 2011 г. и влизане в топ 50, а този уж пърформанс изостана с цяла минута от дъртата тройка с по-малко коне. Повече няма да се чуе за Ринга, а ще се наводни пак с клипове на драг, но до 400 метра, че на миля нещата пак ще са зле за миксера. Фенщината е нелечимо психично заболяване.
Коментиран от #78
22:04 10.04.2019
78 Скоро ще плачкаш
53ОТГОВОР
До коментар #77 от "Антиелектрика":
Помни ми думата. Ще спреш ли да пишеш, ако падне под 8 минути? Много си щедър на обещания и "мъжки" приказки иначе, но не ти стиска да се обзаложиш, нали?
Коментиран от #45
20:26 17.09.2019
44 Зомби с квадратно чело
До коментар #40 от "Облогът не съдържа думата сериен":
Е то така няма смисъл. Всички знаем какво направи НИО-то и т.н. Пак казвам Ринга е мерило само за серийни автомобили макар че (не е виновна Тесла) се нагледахме на какви ле не допинги на тези "сериини" автомобили.Коментиран от #67
20:28 17.09.2019
45 Антиелектрика
До коментар #43 от "Какъв модел 3, бе супер жалък?":
Пак ли се правиш на луд. Я чети за какво си се обзаложил и на кое мнение си писал:"Ceгa ce плюнчeхa зa биeнe нa врeмeтo нa М3 oт 2011 г. и влизaнe в тoп 50, a тoзи уж пърфoрмaнc изocтaнa c цялa минутa oт дъртaтa трoйкa c пo-мaлкo кoнe." Какво се правиш на луд отново? Статията за какво е - за модел S или за модел 3? Поредните никове със същите глупости! Ти отказа да спреш да пишеш, защото не се обзалагал. И да пишеш кой е супер жалък, то си личи кой е супер жалкия, дето нямаш топки да пишеш с един ник, а се криеш като мижитурка да не те разпознаят кой си.Коментиран от #48
20:29 17.09.2019
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Гост
Коментиран от #51, #60
20:37 17.09.2019
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Да припомня на чисто
Антиелектрика: Обзалагаме се! 07:58 11.04.2019
20:43 17.09.2019
50 Антиелектрика
До коментар #48 от "За стотен път - цитирай?":
Това какво трябва да значи, че не правиш логическа връзка между това, което четеш и това, което пишеш ли? В статия за модел 3 и спор с рекорд на BMW 3-er е резонно облогът да е за модел 3. И ако става въпрос за друг модел на Тесла, точно тогава трябва да се уточни - елементарно причинно-следствено действие. Както и да е, утре може да кажеш, че Тесла вдига 10 000 км/ч защото лети в космоса - вече не се учудвам на тъпотиите ти..Коментиран от #52
20:44 17.09.2019
51 Надежда тука всяка остави
До коментар #47 от "Гост":
Porsche то не може да стигне от София до Бургас дори на книга, с 90 километра в час, без да е стъпвала на нюрбургринг. Ако не ме лъже паметта поршето минава максимум 450км по същия цикъл по който Тесла модел s изминава 580км.20:47 17.09.2019
52 Последно за това ли се хвана на бас
До коментар #50 от "Антиелектрика":
Аз: ТАЗИ ГОДИНА, ТЕСЛА, ПОД 8 МИНУТИ НА НЮРБУРГРИНГ. Тава е залога. Антиелектрика: Обзалагаме се! 07:58 11.04.2019Посочи ми къде си уточнил че става въпрос за модел 3, за сериен модел или каквито и да е други подробности различни от просто: Аз: ТАЗИ ГОДИНА, ТЕСЛА, ПОД 8 МИНУТИ НА НЮРБУРГРИНГ. Тава е залога. Антиелектрика: Обзалагаме се! 07:58 11.04.2019
Другите поне поискаха допълнителни уточнения за разлика от тебе, който беше сигурен, че никоя Тесла не може да падне под осем минути. А този е Тесла е точно толкова сериина колкото и Порше Тайкан. Даже може да влезе в производство по рано от него.
Коментиран от #54
20:52 17.09.2019
53 Иво
20:54 17.09.2019
54 Антиелектрика
До коментар #52 от "Последно за това ли се хвана на бас":
Нямам намерение да повтарям едно и също: "В cтaтия зa мoдeл 3 и cпoр c рeкoрд нa BMW 3-еr e рeзoннo oблoгът дa e зa мoдeл 3. И aкo cтaвa въпрoc зa друг мoдeл нa Тecлa, тoчнo тoгaвa трябвa дa ce утoчни - eлeмeнтaрнo причиннo-cлeдcтвeнo дeйcтвиe". Иначе мълчеше като бит г@з за самозаплаването на модел 3, за който гарантираше, че батериите не се палят, а тук се напъваш да спамиш като откачен. Дреме ми на дедовия дали ще спра да пиша тук, не съм спорозависим като теб. Дори бях спрял да пиша - вижда се, защото пиша с един ник, а не като теб многониково човеченце. Дори ако направят батериите по-безопасни и ЕМП падне под 100 микротесли в купето, ще си купя електричка, защото не отричам очевидното! Много време ти отделих даже!Коментиран от #56, #58
20:58 17.09.2019
55 Random
21:01 17.09.2019
56 Знаех си че ще извърташ като фурнаджийск
До коментар #54 от "Антиелектрика":
Знаех си че ще се извърташ като фурнаджийска лопата. Още като се хванахме на бас ти го казах. Още тогава те попитах имаш ли някакви уточнения, преди 8-те минути да са станали факт? Какво общо има заглавието на статията, след като аз се опитвам да се хвана на бас за неопределен модел на Тесла, точно в следващият пост, където си изброил неуспехи на три от четирите модела на марката Тесла? Очевидно не говориш за конкретен модел, а аз с големи букви съм написал само Тесла, а не модел 3.Не ме карай да търся цитати, защото много добре знаеш, че ще ги намеря. Казвал съм че вероятността да се запали батерията на модел 3 е по-малка, а не че е невъзможно. Искаш ли да се обзаложим отново или не ти стиска? Това че страдаш от функционална неграмотност и не може да разбереш смисъла на написаното си е твой проблем. Не го приписвай на мене.
21:11 17.09.2019
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Хайл
До коментар #54 от "Антиелектрика":
Да ти кажа тоя в скоро време сам ще почне да си спори.хората го базикат той скача😉21:15 17.09.2019
59 От завода на Порше
Коментиран от #61, #65
21:16 17.09.2019
60 Хайл
До коментар #47 от "Гост":
Мъжки много си зле21:17 17.09.2019
61 Зомби с квадратно чело
До коментар #59 от "От завода на Порше":
И къде е рекорда къде къде къде???Отваряш и гледаш има само:
1. Tesla 3 performance 9:00 min за къс вариант 19100м ?!?!?!?!?!
2.Тесла S P85D 8:50 на къс вариант 19100м !?!?!?!?
Та пак питам къде къде е този рекорд?
21:43 17.09.2019
62 Хайл
До коментар #42 от "Зомби с квадратно чело":
Ти що не вземеш да родиш от идола ти илон мъсков дете-кръщавате го Теслю Илон Гост Мъсков Квадратночелов модел от 1 до последния 🤣🤣🤣🤣21:49 17.09.2019
63 До тесла фена от Норвегия
Коментиран от #64, #68
22:07 17.09.2019
64 Хайл
До коментар #63 от "До тесла фена от Норвегия":
Как да не е писал-я погледни колко много е спамил от различни никове...той тая тесла в норвегия само от слънчеви батерии я зарежда лятото за да може да кара зимата когато деня е няколко часа 🤣🤣🤣23:12 17.09.2019
65 Язе
До коментар #59 от "От завода на Порше":
Хехехех.Абсолютния рекорд на ринга е на....познай-Порше и то отпреди десетки години.23:16 17.09.2019
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 За стотен път - цитирай?
До коментар #44 от "Зомби с квадратно чело":
Тази Тесла е седем местен семеен автомобил, който ще влезе в производство догодина. Какъв ти е проблема?23:22 17.09.2019
68 гост
До коментар #63 от "До тесла фена от Норвегия":
Освен че не можеш да мислиш не можеш и да четеш!!! Фактите да красноречиви, писах достатъчно. Тесла е номер 1, стогодишните безнадеждно изостават.23:51 17.09.2019
69 NESHTOTO
До коментар #12 от "гост":
А порше ги размазва с 2мин и 5 сек с най доброто време от всички 5 мин и 19 сек с Порше 919 не се прави на умен лек23:54 17.09.2019
70 NESHTOTO
Коментиран от #72
23:59 17.09.2019
71 Дъ Клаш
00:00 18.09.2019
72 Семейни нали
До коментар #70 от "NESHTOTO":
Това Порше 919 е четириврат 7 местен семеен автомобил, нали?Колко от него се движат по улиците? Можеш ли да идеш на почивка с него, като събереш семейството и куфарите с багаж за 10 дни?
00:07 18.09.2019
73 Американеца
До коментар #10 от "Дъ Клаш":
Поне в това са номер 100:14 18.09.2019
74 гост
00:16 18.09.2019
75 Панамера
Коментиран от #77
00:16 18.09.2019
76 Дъ Клаш
Коментиран от #81
00:29 18.09.2019
77 Добре оформен фотьойл
До коментар #75 от "Панамера":
Ти мебели ли си купуваш или автомобил, та не те интересуват техническите характеристики, а само материята и шевовете на седалката?Коментиран от #78
00:41 18.09.2019
78 Джудж
До коментар #77 от "Добре оформен фотьойл":
То тия коли който има пари няма да си ги купи да се състезава с тях а за гъзария и луксКоментиран от #80
01:51 18.09.2019
79 aaa
03:19 18.09.2019
80 Не е само за пред чалготеката
До коментар #78 от "Джудж":
Приеми, че някои хора си купуват автомобилите за да ... ПЪТУВАТ с тях.Тогава техническите характеристики, като например 600 километра пробег с едно зареждане е за предпочитане пред 400 км пробег за два пъти повече пари, само защото някой щял да цъка с език пред чалготеката.
ПП
Вече и опорната точка за писта ли изгоря? Нали това беше най-важният параметър при покупка на автомобил? Почти не остана недостатък на електромобилите, освен високата цена за сега.
Коментиран от #104
08:05 18.09.2019
81 Хайл
До коментар #76 от "Дъ Клаш":
Понеже си най-закоравелия фен на мъск и тесла,ние тук които те бараме по антените единодушно решихме да те наградим с безплатно изтегляне на картинки с тесла и илон мъск,автографи от нас базикащите те и екскурзия на собствени разноски до където пожелаеш...ЧЕСТИТО И ДА ПОЧЕРПИШ08:46 18.09.2019
82 гост
Коментиран от #87
08:54 18.09.2019
83 Госあ
Коментиран от #85
09:34 18.09.2019
84 Шехерезада
09:55 18.09.2019
85 Зомби с квадратно чело
До коментар #83 от "Госあ":
Защото поршето се води сериина, а не кола специално за писта. С нисмото не можеш да излезеш на пътя.Коментиран от #89
10:03 18.09.2019
86 Госあ
До коментар #4 от "за гъби съм":
Глупости. Сравняват круши с ябълки. К'во ни занимават с глупости.10:04 18.09.2019
87 Пираня
До коментар #82 от "гост":
Абе гост хайде кажи ми колко струва тази Тесла на пистата????? Подчертавам на пистата а не тази която е на пазара???? Колко струва?????10:06 18.09.2019
88 Асд
По простичко казано-кола за гъзария, за хора с много пари и малки чурки.
И интересното е, че когато паркирам моята баба Яга набор '84 до Тесла, никой не забелязва електричката, така че мислете хора-това не е вредно за вашето здраве!
10:11 18.09.2019
89 Хайл
До коментар #85 от "Зомби с квадратно чело":
Кой ти каза че не може? Чеха как кара ф2 по пътя10:41 18.09.2019
90 Алфа Вълкът
Коментиран от #94, #101
11:35 18.09.2019
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Алфа Вълкът
С развалената музичка за титаник така се смях, че едвам не се напиках
Коментиран от #93
11:45 18.09.2019
93 Алфа Вълкът
До коментар #92 от "Алфа Вълкът":
Не е истинско видеото, влогъра е просто черен расист и не догледах видеото докрай!12:05 18.09.2019
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 Гост
16:28 18.09.2019
96 haha
19:51 18.09.2019
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Чичовото
21:45 18.09.2019
99 незнайко
До коментар #1 от "Иве":
Къде ги видяхте тези 19 секунди ??? Явно никой не чете какво сте написал и механично Ви слагат плюсчета !!!23:24 18.09.2019
100 Мнение 5
Исках и аз веднъж да съм стотното мнение :).
Егати късмета , както и да е.
Странно ми е че само статиите за Тесла събират по над 100 коментари редовно . Интересно ми е защо..
Чисто любопитство.
Друго интересно е защо повечето хора които пишат за тези коли ги мразят !?
По скоро защо изобщо четат статии за коли които мразят .
Аз мисля че в тези модерни времена на интернет и този океан от информация за всичко и по всяка тема, всеки може да намери и да се занимава или чете , коментира за нещата които обича.
Живото е твърде кратък за да го пилееш за неща които мразиш .
Поздрави на всички
09:58 19.09.2019
101 Даскала
До коментар #90 от "Алфа Вълкът":
Ееех 1 вярно не си улучил :DПърво: за разлика от буталния мотор, електродвигателят издържа на претоварване и от него се вадят повече коне БЕЗ да се докосва - само като му вдигнеш напрежението и тока.
Второ: тези електромотори на всяко колело се управляват с честота 100 ПЪТИ В СЕКУНДА и изобщо няма да разбереш кога другите мотори са коригирали нещата и си продължил по пътя спокойно.
"Експериментална технология"... ама от 19 век. Добре!
Слаб 2, седни си
Коментиран от #105
12:55 19.09.2019
102 Lol
:D
16:06 19.09.2019
103 TSLA BG
Коментиран от #106
21:53 19.09.2019
104 Мдаа
До коментар #80 от "Не е само за пред чалготеката":
И сега к'во сатва - поршето за богати, а Тесла та за бедни. Само да те питам, като провеся удължи тел от прозореца на панелката, за колко часа ще я заредя - за 40,за 50 или 60 часа. После на магистралата със 150 км/ч колко ще е пробега на този автомобил за бедни, разполагащи с цялото време на света за следващо зареждане?23:49 19.09.2019
105 До дас каскала
До коментар #101 от "Даскала":
Много ти е Розова картината.Индустрията отдавна работи основно с ел. Двигатели и далеч не са безпроблемно.
Най-доброто решение са., но има проблеми и с двигателите и с тяхното управление. За батерията изобщо не ми се говори.
Няма как да избяга е от електрички те и предполагам до 15ина години ще са над 50% от продаваните на пазара. Трябва обаче да сме обективни
23:57 19.09.2019
106 Брей
До коментар #103 от "TSLA BG":
При софтуерни симулации ли?Мъск е човек, достоен за уважение, но вие с вашите простотии настройват хората срещу това което е постигнал
00:00 20.09.2019