34 687 53

Най-евтината и най-скъпата кола на салона в София

Най-евтината и най-скъпата кола на салона в София

Тазгодишният софийски автомобилен салон предложи на посетителите доста интересни автомобили. Премиерите за България, бяха 16, като имаше и една световна. Видяхме и няколко нови за страната ни марки, най-интересната от които безспорно е италианската DR. Сега обаче, тъй като салонът все още не е приключил (затваря врати на 20 октомври), ще ви разкажем за най-евтината и най-скъпата кола на това автомобилно изложение, в което участват всички (без Porsche) официално представени марки у нас.

Най-евтината
Най-евтината и най-скъпата кола на салона в София

Това е предложението на "Автомотор корпорация" Citroen C3 - 19 770 лв. Субкомпактният хечбек се представя отлично на пазара още след излизането си, а на автосалона в София печели приза за най-евтина кола със специалната си версия с 1.2-литров бензинов двигател с мощност 68 конски сили.

Най-скъпата
Най-евтината и най-скъпата кола на салона в София

Докато Citroen-чето е без конкуренция при най-достъпните коли на салона, то при най-скъпите нещата не стоят точно така. Rolls-Royce Culinnan е представен в Интер Експо Център в столицата, но без цена, тоест не може да бъде купен. Луксозната марка прави своя дебют на българското автомобилно изложение, но у нас все още е представена само със сервиз на марката. Може да бъде поръчана от Унгария.

Най-евтината и най-скъпата кола на салона в София

Така че призът за най-скъп автомобил на салона отива при Mercedes-AMG GT Coupe R Pro (477 220 лева). Най-впечатляващият Mercedes на щанда са "Силвър Стар" на салона в София е именно двувратото GT. Под капака му има V8 двигател, развиващ 631 к.с. Този автомобил може да бъде купен на салона в София.

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 60 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Марио

    127 35 Отговор
    Ситроен са смислени коли

    Коментиран от #3

  • 2 Borislav Popov

    51 15 Отговор
    Тaкa чe призът зa нaй-cкъп aвтoмoбил нa caлoнa oтивa при Mеrсеdеs-АMG GT Соupе R Prо (477 220 лeвa). Нaй-впeчaтлявaщият Mеrсеdеs нa щaндa ca "Cилвър Cтaр" нa caлoнa в Coфия e имeннo двуврaтoтo GT. Пoд кaпaкa му имa V8 двигaтeл, рaзвивaщ 631 к.c. Тoзи aвтoмoбил мoжe дa бъдe купeн нa caлoнa в Coфия. Ха сега да видим, колко бройки от този Мерцедес за 477 220 лева, ще си купят ревльовците от съседната новина - Mercedes-AMG C 63 минава на... 2.0-литров мотор !?

    Коментиран от #45, #47

  • 3 Готини крака брат

    15 27 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Не са, но Пр-ката им е тема над която трябва да се замислиш. Нали Радо
  • 4 Жорето

    130 23 Отговор
    За Ситроена евала. Това е кола за българи. За най-скъпите какво да каже човек - 6ола на цената на 2 хубави апартамента в София. Не благодаря. Това само крадливи политици и мафиоти могат да го купят . Дори честните бизнесмени които имат толкова пари изкарани по законен начин не биха дали толкова за ламарини които седят на улицата .

    Коментиран от #5, #7, #19

  • 5 Не точно

    20 92 Отговор

    До коментар #4 от "Жорето":

    Гроздето е кисело а

    Коментиран от #37, #39

  • 6 Антиелектрика

    30 64 Отговор
    бъдещето е на електромобилите, джендърите и епилираните вегани, Тесла е номер едно, Илон е велик, урааааа!!!!

    Коментиран от #20


  • 7 Този коментар е премахнат от модератор

  • 8 МаКаТа

    66 9 Отговор
    Ситроенчето е супер
  • 9 да да

    36 106 Отговор
    френска кола може да бъде наречена супер, само със съчетанието боклук ! най бездарно събраната кочина, може да е или френска или индийска даже китайчетата са по добри вече!

    Коментиран от #28, #41

  • 10 3432

    73 12 Отговор
    в работата има ме 20 такива ситроена автоматик.Страшни коли са човек правил съм и 165 км в час за 1.2 дивател и 80 кончета е бонбон.Добра кола много лесно се кара препоръчвам на хора,който ще я карат в града.И за дълъг път става багажника е малък ,но става за малко багаж.Колата е висока може те да се качвате на някой бордюри с нея.Добре вози
  • 11 Радо

    29 27 Отговор
    Най-евтината би трябвало да е Дачия зя 14 500лв., Ситроенчето е симпатично, но тези базови модели са толкова оряани, а моторът най-вероятно е и трицилиндров - така че мерси, предпочитам да дам 20 бона за дизелова Дачия, която ще ми гори няма и 5 на 100 нафта.

    Коментиран от #21, #46

  • 12 Ezio

    64 3 Отговор

    До коментар #7 от "ядосан":

    Ти не я караш с гаража, като излезеш някъде пак ще е на улицата.
  • 13 Slavi

    12 5 Отговор
    знаете ли на главните политици по държавите изтребителите какави са?
  • 14 Slavi

    1 2 Отговор
    for toy soliers

    Коментиран от #15

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор

  • 16 Може би съвпадения

    16 48 Отговор
    Кола,която има еврейски символ за емблема,не ми я хвали! Французите са майстори на виното,но не и на автомобили.

    Коментиран от #23, #53

  • 17 wrc

    16 3 Отговор
    Добре де, колата е красива сама за себе си. Но да дадеш толкова много пари и да видиш фарове със същият (много сходен) дизайн и на други модели от марката.... да дадеш толкова много пари и предната борня да седи, като присадка, разгледайте снимки в интернет и ще разберете, какво имам предвид. Това дизайнерско решение присъства в много от по-новите автомобили и от най-евтините до най-скъпите...
  • 18 Бай Яни

    15 11 Отговор
    Бенц ме трона, само дето не ми достигат 400 000лв😁☠️, аиде ве скрънзи, датите по левче, та да си го купя ве. Крайно време е да заменя Елеганса с новичко.
  • 19 посерко

    5 7 Отговор

    До коментар #4 от "Жорето":

    В грешка си пич. Точно честните бизнесмени дават, а политиците не. Да си видял някой политик в Ролс Ройс ? Пълно е с хора направили по няколко милиона с подобни коли.
  • 20 посерко

    13 5 Отговор

    До коментар #6 от "Антиелектрика":

    Какво общо има Илон и електромобилите с епилирани вегани и джендъри ?

    Коментиран от #50

  • 21 посерко

    7 12 Отговор

    До коментар #11 от "Радо":

    А защо да дам 20 като мога да дам 5 за същото ? Е това не мога да го разбера. Купуваш хем нова хем иконпмична да пестиш. Няма логика хораа.

    Коментиран от #30

  • 22 Радо

    29 8 Отговор
    Ти, братко - ще си купиш ли вече в живота стар телевизор, примерно...малко от малко трябва да се преодолее психохогическата граница и за возилата - демек колите....защото колата е една проста вещ, като печката, хладилника, телевизора.....само на на Ганя Балкански, колата е средство за междуконтинентално и междугалактическо придвижване.
  • 23 Рон Джереми

    11 4 Отговор

    До коментар #16 от "Може би съвпадения":

    Французите са известни и с други работи, освен виното. Шапка и свалям. М-м-м...
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор

  • 26 Не тия стари котери на по 20 години

    24 4 Отговор
    Новото си е ново ако ще и с един цилиндър да е в това вече съм се убедил. Казвам го защото служебната е нова и вече 150000 и навъртях а не е мръднала а моя котер на 20 години каде е само го прайм без да го карам почти

    Коментиран от #29

  • 27 Гаагаа

    28 7 Отговор
    Леле колко прост народ. Как може да сравнявате ситроенската возия с другите кашони. Даже и старата Ксантия е по-добра от много други прехвалени марки.
  • 28 Rex

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "да да":

    Пиеш ли си хапчетата редовно бро?
  • 29 Rex

    11 11 Отговор

    До коментар #26 от "Не тия стари котери на по 20 години":

    Съгласен съм с теб,че по-хубава кола от новата и служебната НЯМА! Всичко друго що е над 10 години пълни КОЧИНИ! Една кола след петата година започва да обажда яко!
  • 30 Не разбира

    18 4 Отговор

    До коментар #21 от "посерко":

    Тези не те разбират брат. Просто не познават парите. Икономично е когато си реализирал най малко загуби за 100 хиляди километра пробег. Купуваш за 5хил. кола караш я и я продаваш за 2хил. Дал се за ремонти 3хил. И си на - 6 за 3 години и 100 000 км. За новата даваш 17хил. Каско около 2000, скъпо обслужване в оторизиран сервиз, и я продаваш за 8хил. Загуба 10 бона.

    Коментиран от #33

  • 31 Бобо

    6 1 Отговор
    Мерцедеса не може да бъде купен ,защото е продаден. Иначе се сещам за доста автомобили близки до цената на Ситроена. Сеат Ибиза е там някъде, Шкодата и тя, Рендетата...
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор

  • 33 Порно

    10 5 Отговор

    До коментар #30 от "Не разбира":

    Друга сметка - нова за 26 000 , за 10 години платени застраховки каско и ГО за 12000 , смяна консумативи 5 000 , без други ремонти , нафта за 23 000 , и общо 310 000 км. Лягам само под жена , в колата сядам и карам. Включи в сметката и загубеното време , и сметни всичко като мене , и ще стигнеш до моя извод - новото си е ново. Резултата при мене е 22 стотинки на километър , и то като отписвам напълно остатъчната стойност на колата , щото я подарих.

    Коментиран от #36

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор

  • 35 Дъ Клаш

    4 4 Отговор
    Със сигурност най-евтина е някоя Дачия или хюндаите от тия малките.
  • 36 Не съвсем

    12 2 Отговор

    До коментар #33 от "Порно":

    Само не ми е ясно каква е тая кола дето с 23000лв мина 310000км - по мойте сметки излиза 3,4л/100 среден разход! Ясно е че ако караш 30-40хил км/год на а да караш 15-20год премиум, но при 10хил на година сметката е коренно различна и не е в полза на нова нова от магазина пък била тя и дачия. Аз за 6г съм минал 70000км, 9хил нафта, 1200лв гражданска и преглед, 3000лв за обслужване и ремонти. И карам 2,0тди около 200кс
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор

  • 38 унай Градинарски

    16 3 Отговор
    Ролс Ройс-а ми харесва повече. Мощен мотор. Като му отрежа покрива с ъглошлайфа ще стане идеален просторен пикап да карам с него домати, картофи, чушки, зеле...
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор

  • 40 незнайко

    2 8 Отговор
    Щом е Мерцедес трябва да е скъп, също като Ролс Ройс !!! За 20 хиляди този Ситроен с 68 коня няма бъдеще !!!
  • 41 C3 Cactus

    18 3 Отговор

    До коментар #9 от "да да":

    Всички ситроени в салона бяха с табели "Продадено" -- що така? Сигурно има много прост народ.... Карайте си 30 г вагени. Нали нема по-здраво от ваген ТДИ?
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор

  • 43 Алфа Ромео

    6 1 Отговор
    На същата база като Цитрото се прави и Пижо 208, вече и Корса.
  • 44 Мартин

    8 1 Отговор
    Това Ситроенче възроди марката, много симпатична кола. Други също ми харесаха, ама аз съм си скъсаняк, само разглеждах. Даже Ситроенчето ми е много скъпо.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор


  • 46 Този коментар е премахнат от модератор

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор

  • 48 Баба Вуна

    2 2 Отговор
    Приказката за лисицата и гроздето я знаете нали!!!
  • 49 Лорчето, ценител на хубавото...!

    2 2 Отговор
    Отново удоволствие за окото, дишам по леко, това го предпочитам пред ,, красив и богат мъж,,....!
  • 50 Random

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "посерко":

    90% от клиентите им са такива
  • 51 von Manstein

    1 1 Отговор
    C3-ката е най- неудобното и нелепо нещо, в което някога съм се качвал, не съм някакъв гигант, но със седалка до край беше супер тясно, волана не се регулира и все едно си в картинг.... ужас

    Коментиран от #52

  • 52 Язе

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "von Manstein":

    Със седалка до край и супер тясно!!!!!!???Последно какво е?Другия път премести седалката встрани,ще стане по-широко.Няма кола на която волана не се регулира.
  • 53 Язе

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Може би съвпадения":

    Шевроните са еврейски символ?????Първо прочети какво означават шевроните и тогава се изказвай.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.