Брутален всъдеход, построен с възли и агрегати от ГАЗ-66 и Hummer, си търси нов собственик в руския град Можайск. Камионът е изпълнен в стила на американските пикапи от 50-те години и струва 3 999 000 рубли (€56 767).
В основата на "Лесоруб" ("Дървосекач"), както е наречен мутантът, лежи шаси от "Виетнамка". Върху него е монтирана кабина от ЗиЛ-157, а под предния капак е монтиран 7.4-литров V8 от Chevrolet Suburban с модифициран управляващ блок, горивни помпи с увеличен дебит и изпускателна система от Lamborghini Gallardo.
Двигателят развива мощност от 350 к.с. и максимален въртящ момент 640 Нм. Съчетан е с тристепенна автоматична трансмисия от Hummer. Резервоарът побира 240 литра.
Двата моста на "Дървосекача" са снабдени със самоблокиращи диференциали, а междуосевият има принудителен блокаж. Колелата с бедлокове (външни фиксиращи пръстени на бордовете) са изработени по поръчка по модел на гумите на КрАЗ-255Б.
Всъдеходът разполага с бордови въздушен компресор, лебедка, акумулатор с повишен капацитет и хидравлика на волана. Продавачът уверява, че всички недостатъци на конструкцията вече са отстранени.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бай Кольо
17:34 11.11.2019
2 Пеуник
Коментиран от #42
17:35 11.11.2019
3 Савов
17:38 11.11.2019
4 Borislav Popov
17:41 11.11.2019
5 Ал та фанах Атаопънах
Коментиран от #7, #10
17:49 11.11.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 ЗИЛ157
До коментар #5 от "Ал та фанах Атаопънах":
ама гори 100 на 100Коментиран от #8
17:52 11.11.2019
8 Ал та фанах Атаопънах
До коментар #7 от "ЗИЛ157":
Всъщност 40-100, доста ме съмнява шевролетсккия да гори по-малко.Коментиран от #14, #15
17:57 11.11.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Borislav Popov
До коментар #5 от "Ал та фанах Атаопънах":
Баща ти , значи не е чувал как работи дизелака на Прагата, те там вече падаше яко чукане, тропане и треперене, а за огромните кълбета от дим, които излизаха от ауспуха и, ще премълча ! Иначе, където закъсваха джуганите и ЗиЛ-овете-131, Прагата си минаваше спокойно, защото беше по лека от тях.Коментиран от #24, #37
18:03 11.11.2019
11 Хммм
Коментиран от #12, #44, #47
18:15 11.11.2019
12 ЕI Comandante
До коментар #11 от "Хммм":
ГЪЛТАЙ УЕ ебана в СЦЗ мангя. ХЯХЯХЯ!!!18:24 11.11.2019
13 Алфа Ромео
18:44 11.11.2019
14 Алфа Ромео
До коментар #8 от "Ал та фанах Атаопънах":
40/100 по асфалт или гладък път 100+/100 по пресечена местност18:48 11.11.2019
15 Алфа Ромео
До коментар #8 от "Ал та фанах Атаопънах":
Ако газиш дълбока кал може да се стигне и до 10л./1км.Коментиран от #17
18:52 11.11.2019
16 Служих
19:04 11.11.2019
17 Komapak
До коментар #15 от "Алфа Ромео":
За 7 км. блато около Айтос 100л.....Малко повечко харчи... 😂😂😂😂Коментиран от #19
19:52 11.11.2019
18 Zani59
20:28 11.11.2019
19 Алфа Ромео
До коментар #17 от "Komapak":
Приблизително го пишех но си прав, може и повече да изгори, аз го гласих около 1000л/100км но в твоя случай си думнал 1200л/100км, нищо чудно, то в такъв случай може би трябва да се изчислява на час разхода.20:31 11.11.2019
20 Като цяло
20:35 11.11.2019
21 Живко Йорданов
Коментиран от #41
22:02 11.11.2019
22 Онзззи
Коментиран от #25
22:52 11.11.2019
23 Петко
22:59 11.11.2019
24 Газ 66
До коментар #10 от "Borislav Popov":
Нищо което е на гуми не може да мине там където минава Прагата. Ама абсолютно нищо. Виждал съм това животно да минава през пояс от храсти високи над метър и набити със сняг. И ние в каросерията 25 редника се мятъме от едната страна до другата като чували23:09 11.11.2019
25 Алфа Ромео
До коментар #22 от "Онзззи":
Така е, голям звяр е дизеловия Урал, Прагата също, по-малка но много корава машина още вадят дърва с тях както каза колегата.23:12 11.11.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Илия 62
02:53 12.11.2019
28 Илия 62
02:55 12.11.2019
29 Българин във Воронеж
03:33 12.11.2019
30 Бай хой
04:14 12.11.2019
31 Бай хой
04:15 12.11.2019
32 Бай хой
04:29 12.11.2019
33 Бай хой
Коментиран от #40, #46
04:39 12.11.2019
34 Момичето с БМВ-то
06:50 12.11.2019
35 Гост
06:54 12.11.2019
36 Ацо
07:28 12.11.2019
37 Палко
До коментар #10 от "Borislav Popov":
Не съм чул, нито видял закъсал джуган! Единствено танка има по-висока проходимост от джугана!!! За какви Праги пишеш, които са с двигатели на "прахосмукачки" спрямо двигателя на джугана?!Коментиран от #39
08:04 12.11.2019
38 Путин
08:58 12.11.2019
39 Borislav Popov
До коментар #37 от "Палко":
Никъде не е казано, че щом ти не си чул и не си видял, че нямв ! Аз пък съм виждал, на едно армейско занятие, като заваля един як дъжд и почвата в полето размекна, Джуганите и ЗИЛ-овете - 131 се окопаваха и сядаха на мостовете си и не можеха да мръднат от мястото си. Изкарваха ги от калта с БАТ-овете, ти знаеш ди поне какво е това БАТ ? А Прагите, с едни по тесни гуми, с голям грайфер, не затъваха и си минаваха покрай закъсалите джугани съвсем спокойно. Той не бил виждал..)Коментиран от #43
09:00 12.11.2019
40 Сатаната
До коментар #33 от "Бай хой":
Ако си ти сапун, аз съм домата. Жив и здрав.09:46 12.11.2019
41 Ами
До коментар #21 от "Живко Йорданов":
В света на двг всичко е старо гледам 1н янки възстановил генератор с голям маховик работещ с всякакви горива. 30те ултра супер бензин няма. Та това с 500 кг маховик било половин конска сили. Може да оре да дава ток да реже дърва с цел нова къща и отопление. Та посочи ми какво са развали от 1930. Ел бол дефекти бол и генератор няма ремъци комп. Само вал бутало и клапани.09:56 12.11.2019
42 Емил
До коментар #2 от "Пеуник":
Така е, защото е студебекер!09:59 12.11.2019
43 Палко
До коментар #39 от "Borislav Popov":
Точно тесните гуми не позволяват на прагите да газят дълбока кал и сняг! В такива случаи джугана изпуска част от въздуха в гумите, гумата става по-широка, което не позволява камиона да потъва дълбоко и повишава проходимоста. Ти май за занятията в армията само си слушал разказите на батковците, ама не всичко си разбирал!???Коментиран от #49, #58
11:09 12.11.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Пената
11:31 12.11.2019
46 Даката
До коментар #33 от "Бай хой":
Да та и във неграмотника,дори не е смешно!!!12:18 12.11.2019
47 Gost
До коментар #11 от "Хммм":
А ти какво издялка.пресмялсе Кунчо на Кратунчо12:27 12.11.2019
48 Кукушка
12:50 12.11.2019
49 Borislav Popov
До коментар #43 от "Палко":
Това, за тесните гуми е истина и ти не си ме разбрал правилно, аз не визирам, че именно заради тесните гуми, Прагата е по проходима, в по ранния си коментар пак тук съм споменал, че е заради много по малкото общо тегло на Прагата. А това занятие, където затъваха и сядаха на корем джуганите и по новите 131-ви зилове, беше в Сливенско, някъде на границата със Старозагорска област. Това, че са ги изкарвали с БАТ-овете, не съм си го измислям и нямам никакъв ризон, да седна тук да се правя на велик войник ! Ти, като си гооолем войн, поне БАТ, виждал ли си на живо и знаеш ли що за зеленчук е това и с какво се яде ??Коментиран от #53
13:24 12.11.2019
50 Бaй Хой от Aхелой
14:11 12.11.2019
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Кхмер
Имайте поне малко реализъм или попитайте хора който са карали руски машини и не са отровени от омраза.
Служил съм Българската армия до 1986-та. После изкарах две мисии в Камбоджа, а после 8 години в Легиона ( и не не се хваля с това).
Когато в Камбоджа дойдеше дъждовния период, се движеха само нашшите ЗиЛ-131, Урал и тук-таме Уазка. Освен тези коли имаше едни Ман-ове на Французите, които можеха да доставят храна и боеприпаси където е нужно.
В Гвиана само тия манове вървяха. Там нямаше зилове и за това.
Не подценявайте руската техника! Тя може да не е красива и удобна, но е здрава и много-много проходима!
И не,, не съм русофил. Може да отчетете това по малката извадка от моята биография, която ви написах по-горе. Истината е че не трябва омразта да ни заслепява и да ни пречи да виждаме очебийното.
Благодаря за вниманието!
Коментиран от #62
14:55 12.11.2019
53 Палко
До коментар #49 от "Borislav Popov":
БАТ е съкращение в превод от руски - Булдозер артилерийски тежък. Със сигурност не е зеленчук и не върви с попчета, ако ме разбираш?!Коментиран от #59
15:41 12.11.2019
54 гост
15:42 12.11.2019
55 Mihistia
Коментиран от #66
15:56 12.11.2019
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 По спомен🙂
16:06 12.11.2019
58 До Палко
До коментар #43 от "Палко":
...Точно тесните гуми не позволяват на прагите да газят дълбока кал и сняг!... Да гумите бяха тесни, но са 8 бр., а на джугана са 4бр. Панимееееш ?Коментиран от #60
16:13 12.11.2019
59 Borislav Popov
До коментар #53 от "Палко":
Ясно, прочел си го отнякъде, а така може и да не си го виждал наживо. А като ти казваш, може и батковците от махлата да са те светнали за този зеленчук.17:06 12.11.2019
60 Палко
До коментар #58 от "До Палко":
Хахахаахааааа явно че нещо бъркаш или изобщо не си виждал джуган? Джугана има 6 гуми разпределени на 3 задвижващи моста! Някой маи не е ходил войник. а опитва да обяснява за военната техника?Коментиран от #61
17:57 12.11.2019
61 Ал Купоне прагаджията
До коментар #60 от "Палко":
Прагите също бяха с три водещи моста (6х6) и бяха с 10 гуми , понеже задните 2 моста бяха с двойни гуми . Предимствата им на лош път , пред джуганите им бяха дизеловия шестак, с въздушно охлаждане и по малкото им общо тегло , с около 3 - 3.5 тона бяха по леки от джуганите.Коментиран от #65
19:16 12.11.2019
62 Юрий
До коментар #52 от "Кхмер":
Джуган. Урал, газ 66 и уаз 969. Изключително дуракоустойчиви машини.Единственото е че уралите много се чупят , свещите им са 20 сантиметра, резервни части няма. Това беше българската армия.
19:47 12.11.2019
63 Borislav Popov
https://i2.wp.com/autobelyavcev.ru/wp-content/uploads/2015/01/sus1.2.jpg
20:01 12.11.2019
64 Бай Тошо
21:47 12.11.2019
65 Палко
До коментар #61 от "Ал Купоне прагаджията":
Не че нещо ама Джуган-5800кг ; Прага- 5500кг- справка Wikipedia!!!Предимства пред Джугана нямат, ако не броим по-икономичният дизелов двигател!!!
Коментиран от #67
22:07 12.11.2019
66 БНСРП
До коментар #55 от "Mihistia":
Съгласен съм с теб колега но повечето тук не са виждали зил 135. Иначе Зил 157 си е добра машинка карал съм я, а повечето тук не могат да я запалят камоли да тръгнат с нея. Те незнаят какво е манивела и поддържат дискусията само на слухове. А и на Москвича му викахме Джуган, а това е АЗЛК 408. Руснаците имат много такива изпълнения, както и американци правят същото. Но затова ти трябват пари и време да реализираш произведението си.Знам го от личен опит. За мен няма лоша кола има калпаво задкормилно устройство.23:05 12.11.2019
67 Ал Купоне прагаджията
До коментар #65 от "Палко":
Стоп - ХЕНДЕ ХОХ, хванах те в крачка ! Бая време ти трябваше да я измислиш тази лъжа, Палчо ! Пишем в търсачката ЗИЛ -157 и ни излиза статия на руската - Википедия и четем - Производител - ЗИЛ- Години на производство -1958 -1994
- Други имена (прякори) Ступа, Мормон, Труман
- Платформа ЗИС-151
- Дължина - 6684 мм.
- Ширина - 2315 мм.
- Височина - 2360 мм.(с бризент-2915) мм.
- Клиренс - 310 мм.
- Пълна маса - 10190 кг.
После отваряме пак Уикито за Прагата и какво виждаме !? Ще пропусна някой технически подробности и ще напиша само за теглото -Общо тегло - 5470 - 8650 кг. в зависимост от модификацията. Тоест, тези които са по 8.6 тона, вместо кароцерия са със Зенитно оръдие М53/59 на шасито на «Прага V3S», 6x6, 1963 г.
Така, че не на мен тези евтини номера, Палко, не с този човек си тръгнал да спориш и да доказваш, че кака ти не е от онези...!
Коментиран от #70
08:25 13.11.2019
68 гощо
09:37 13.11.2019
69 РуменРадев
14:10 13.11.2019
70 Палко
До коментар #67 от "Ал Купоне прагаджията":
Абе ти явно не можеш да разчиташ технически характеристики? Това за което пишеш е пълната маса на автомобила и характеризира неговата товароносимост! Което показва, че Джугана има по-голяма товароносимост с 1540кг от Прагата при разликата в теглото 300кг!Шах и мат!?!
Коментиран от #71, #72
20:04 13.11.2019
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Бесен Язовец
До коментар #70 от "Палко":
Шах и мат, само, че за теб ! Прагата има товароносимост 3.3 тона нв черен път и 5.3 тона на асфалт,Джугана я има същата товароносимост, даже е с 100 - 200 кила по малко. Защо така нагло лъжеш, че Джугана имал по-голяма товароносимост с 1540кг от Прагата, не те знам ?? В 71-ви коментар ти бях прекопирал подробно всички технически данни и на Зила и на Прагата, в това число и за товароносимоста на двата автомобила. Но модератора го изтри, щото бяха прекопирани от руската Уикипедия и не ми се занимаваше да ги превеждам на български. Утре, ще ти ги преведа, ако си мераклия, а може и линк да ти дам !21:56 13.11.2019