Last news in Fakti

11 Ноември, 2019 17:29 46 100 72

Когато ГАЗ-66 срещна Hummer

Брутален всъдеход, построен с възли и агрегати от ГАЗ-66 и Hummer, си търси нов собственик в руския град Можайск. Камионът е изпълнен в стила на американските пикапи от 50-те години и струва 3 999 000 рубли (€56 767).

Когато ГАЗ-66 срещна Hummer

В основата на "Лесоруб" ("Дървосекач"), както е наречен мутантът, лежи шаси от "Виетнамка". Върху него е монтирана кабина от ЗиЛ-157, а под предния капак е монтиран 7.4-литров V8 от Chevrolet Suburban с модифициран управляващ блок, горивни помпи с увеличен дебит и изпускателна система от Lamborghini Gallardo.

Когато ГАЗ-66 срещна Hummer

Двигателят развива мощност от 350 к.с. и максимален въртящ момент 640 Нм. Съчетан е с тристепенна автоматична трансмисия от Hummer. Резервоарът побира 240 литра.

Когато ГАЗ-66 срещна Hummer

Двата моста на "Дървосекача" са снабдени със самоблокиращи диференциали, а междуосевият има принудителен блокаж. Колелата с бедлокове (външни фиксиращи пръстени на бордовете) са изработени по поръчка по модел на гумите на КрАЗ-255Б.

Когато ГАЗ-66 срещна Hummer

Всъдеходът разполага с бордови въздушен компресор, лебедка, акумулатор с повишен капацитет и хидравлика на волана. Продавачът уверява, че всички недостатъци на конструкцията вече са отстранени.

Когато ГАЗ-66 срещна Hummer


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 78 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бай Кольо

    110 14 Отговор
    ЗИЛ157 - ЗИЛ !!!
  • 2 Пеуник

    194 29 Отговор
    Супер е! Няма по-красива кабина от 157мака! Страхотна комбинация с виетнамката!

    Коментиран от #42

  • 3 Савов

    83 14 Отговор
    Да ве в казармата ги наричаха джогани.Но ако могат от Факти да пуснат снимки със статия за Шерп едни по малки машинки но не се плашат ни от вода ни от лед ни от кал ни от паднали дървета в тайгата преминават през всяко препятствие.А тази машина надали ще плува във вода !
  • 4 Borislav Popov

    74 8 Отговор
    Хе, хе, кефят ме ей тези кукички с пружинките, дето завтарят капака на двигатела, бях забравил, че има такива !
  • 5 Ал та фанах Атаопънах

    80 35 Отговор
    Какъв Шевролетски двигател сте му сложили бе хора? На Джугана двигателя си е дзвер. Баща ми едно време като бил в казармата вика че като го запалвали, на всички други станции стъклата им вземали да треперят от грохота на ЗИЛа.

    Коментиран от #7, #10

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 ЗИЛ157

    55 23 Отговор

    До коментар #5 от "Ал та фанах Атаопънах":

    ама гори 100 на 100

    Коментиран от #8

  • 8 Ал та фанах Атаопънах

    67 16 Отговор

    До коментар #7 от "ЗИЛ157":

    Всъщност 40-100, доста ме съмнява шевролетсккия да гори по-малко.

    Коментиран от #14, #15

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Borislav Popov

    58 16 Отговор

    До коментар #5 от "Ал та фанах Атаопънах":

    Баща ти , значи не е чувал как работи дизелака на Прагата, те там вече падаше яко чукане, тропане и треперене, а за огромните кълбета от дим, които излизаха от ауспуха и, ще премълча ! Иначе, където закъсваха джуганите и ЗиЛ-овете-131, Прагата си минаваше спокойно, защото беше по лека от тях.

    Коментиран от #24, #37

  • 11 Хммм

    31 133 Отговор
    Дялани с теслата , като производителите им , а за урала просто нямам думи, произведение на простотията !

    Коментиран от #12, #44, #47

  • 12 ЕI Comandante

    39 17 Отговор

    До коментар #11 от "Хммм":

    ГЪЛТАЙ УЕ ебана в СЦЗ мангя. ХЯХЯХЯ!!!
  • 13 Алфа Ромео

    42 5 Отговор
    Не разбрах къде е Хъмъра в този случай!?
  • 14 Алфа Ромео

    36 7 Отговор

    До коментар #8 от "Ал та фанах Атаопънах":

    40/100 по асфалт или гладък път 100+/100 по пресечена местност
  • 15 Алфа Ромео

    27 7 Отговор

    До коментар #8 от "Ал та фанах Атаопънах":

    Ако газиш дълбока кал може да се стигне и до 10л./1км.

    Коментиран от #17

  • 16 Служих

    64 8 Отговор
    в танковата бригада в Сливен. Където минеше танка, след него минаваха единствено джогана и уазката-вана. Другите окапваха, и зил 131 и урала, за джипките уаз, да не говорим. Джоганът е класика!
  • 17 Komapak

    25 7 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Ромео":

    За 7 км. блато около Айтос 100л.....Малко повечко харчи... 😂😂😂😂

    Коментиран от #19

  • 18 Zani59

    46 2 Отговор
    Зил157си беше всъдеход за онова време!Още ме болят палците от волана.
  • 19 Алфа Ромео

    16 6 Отговор

    До коментар #17 от "Komapak":

    Приблизително го пишех но си прав, може и повече да изгори, аз го гласих около 1000л/100км но в твоя случай си думнал 1200л/100км, нищо чудно, то в такъв случай може би трябва да се изчислява на час разхода.
  • 20 Като цяло

    25 24 Отговор
    Морално остарели всъдеходи с лакоми за бензин атмосферни осма и, с един голям плюс няма никаква електроника, и много минус, като например, на ЗИЛ-131,всеки месец нова бензинова помпа защото старата ако не я охлаждащ с бутилка вода с вдигнат капак в пресечена местност буквално се взривява, при разход 100/100.,поне аз докато бях в казармата запомних това докато ходехме по за действия по държавната граница.
  • 21 Живко Йорданов

    17 58 Отговор
    Сложили на тъпия „ руснак ” двигател от Шевролет и какво? Това си е пак морално остарял дърт камион от времето на Сталин

    Коментиран от #41

  • 22 Онзззи

    23 10 Отговор
    Урала е машина, който е карал в казармата знае за какво става дума но дизел, бензиновия е умряла работа

    Коментиран от #25

  • 23 Петко

    33 6 Отговор
    ПРАГА V3S много, много добра още вървят по сечищата ВЕЛИКА!
  • 24 Газ 66

    26 9 Отговор

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    Нищо което е на гуми не може да мине там където минава Прагата. Ама абсолютно нищо. Виждал съм това животно да минава през пояс от храсти високи над метър и набити със сняг. И ние в каросерията 25 редника се мятъме от едната страна до другата като чували
  • 25 Алфа Ромео

    32 1 Отговор

    До коментар #22 от "Онзззи":

    Така е, голям звяр е дизеловия Урал, Прагата също, по-малка но много корава машина още вадят дърва с тях както каза колегата.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Илия 62

    26 2 Отговор
    Много е як "ДЖОГАНА". Зил 157 беше по проходим от чисто новите Зилове 131 и дори от новите УРАЛИ.
  • 28 Илия 62

    9 1 Отговор
    Много е як "ДЖОГАНА". Зил 157 беше по проходим от чисто новите Зилове 131 и дори от новите УРАЛИ.
  • 29 Българин във Воронеж

    16 27 Отговор
    Тез боклуци ги обслужват по два пъти в годината и им правят подготовка за зима и подготовка за лято, за цяла година имат по няколко стотин километра изминати и постоянно са в сервиза, защото при всяко каране нещо де чупи. Затова ги разпродаваха по поделенията по 500лв. Един пич си купи емтелбе за 700лв а то тежи 7000кг кара го по къра едно лято и то се разпадна и го нарязаха за скраб, тез машини стряскат, но са безполезни след стотина км каране и един тон изгорено гориво, стават само за влачене на дърва в русия, положението е същото с тез машини, но наистина са по здрави от новите.
  • 30 Бай хой

    5 5 Отговор
    Колежа, ти излъга, КТБ кой фалира? Кой? Да кажа ли?
  • 31 Бай хой

    8 5 Отговор
    Колежа, ти излъга, КТБ кой фалира? Кой? Да кажа ли?
  • 32 Бай хой

    6 11 Отговор
    Ела да се снимаш бе, още веднъж на Колежа,веднага ,не след четири години. Бесен съм, майка ви на всеки, Боко ти си педераст,прати си пеераститите да ме убият, ти си Ботевиобиец.
  • 33 Бай хой

    6 9 Отговор
    Кой е обиеца на великия Христо Ботев, Бойко Борисов или Георги Самуилов?вярвам че не е , с името Георги, аз съм Георги Сапунджиев..

    Коментиран от #40, #46

  • 34 Момичето с БМВ-то

    20 4 Отговор
    Ей с такъв звяр по центъра-паркирам където искам и нека се опитат да ме вдигнат с паяка голям смях ще падне.
  • 35 Гост

    20 32 Отговор
    Боже пази България руски крак да не стъпва тук вече.
  • 36 Ацо

    16 6 Отговор
    Какво ли не изобретява братушката, само да не се хаби да строи пътища...
  • 37 Палко

    15 11 Отговор

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    Не съм чул, нито видял закъсал джуган! Единствено танка има по-висока проходимост от джугана!!! За какви Праги пишеш, които са с двигатели на "прахосмукачки" спрямо двигателя на джугана?!

    Коментиран от #39

  • 38 Путин

    15 8 Отговор
    Това е империалистическа диверсия и опит да се заличи идентичността на гениалната съвеЦка машина с джендърски части от Хамър.
  • 39 Borislav Popov

    13 10 Отговор

    До коментар #37 от "Палко":

    Никъде не е казано, че щом ти не си чул и не си видял, че нямв ! Аз пък съм виждал, на едно армейско занятие, като заваля един як дъжд и почвата в полето размекна, Джуганите и ЗИЛ-овете - 131 се окопаваха и сядаха на мостовете си и не можеха да мръднат от мястото си. Изкарваха ги от калта с БАТ-овете, ти знаеш ди поне какво е това БАТ ? А Прагите, с едни по тесни гуми, с голям грайфер, не затъваха и си минаваха покрай закъсалите джугани съвсем спокойно. Той не бил виждал..)

    Коментиран от #43

  • 40 Сатаната

    0 2 Отговор

    До коментар #33 от "Бай хой":

    Ако си ти сапун, аз съм домата. Жив и здрав.
  • 41 Ами

    5 1 Отговор

    До коментар #21 от "Живко Йорданов":

    В света на двг всичко е старо гледам 1н янки възстановил генератор с голям маховик работещ с всякакви горива. 30те ултра супер бензин няма. Та това с 500 кг маховик било половин конска сили. Може да оре да дава ток да реже дърва с цел нова къща и отопление. Та посочи ми какво са развали от 1930. Ел бол дефекти бол и генератор няма ремъци комп. Само вал бутало и клапани.
  • 42 Емил

    3 4 Отговор

    До коментар #2 от "Пеуник":

    Така е, защото е студебекер!
  • 43 Палко

    22 5 Отговор

    До коментар #39 от "Borislav Popov":

    Точно тесните гуми не позволяват на прагите да газят дълбока кал и сняг! В такива случаи джугана изпуска част от въздуха в гумите, гумата става по-широка, което не позволява камиона да потъва дълбоко и повишава проходимоста. Ти май за занятията в армията само си слушал разказите на батковците, ама не всичко си разбирал!???

    Коментиран от #49, #58

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Пената

    2 2 Отговор
    май ще му трябва резервоар от 500 литра :)
  • 46 Даката

    4 1 Отговор

    До коментар #33 от "Бай хой":

    Да та и във неграмотника,дори не е смешно!!!
  • 47 Gost

    3 2 Отговор

    До коментар #11 от "Хммм":

    А ти какво издялка.пресмялсе Кунчо на Кратунчо
  • 48 Кукушка

    10 8 Отговор
    Да ви в промитите кухи лейки с руски простотии Бегайте у Русия да лижете на Путин мъдете
  • 49 Borislav Popov

    7 6 Отговор

    До коментар #43 от "Палко":

    Това, за тесните гуми е истина и ти не си ме разбрал правилно, аз не визирам, че именно заради тесните гуми, Прагата е по проходима, в по ранния си коментар пак тук съм споменал, че е заради много по малкото общо тегло на Прагата. А това занятие, където затъваха и сядаха на корем джуганите и по новите 131-ви зилове, беше в Сливенско, някъде на границата със Старозагорска област. Това, че са ги изкарвали с БАТ-овете, не съм си го измислям и нямам никакъв ризон, да седна тук да се правя на велик войник ! Ти, като си гооолем войн, поне БАТ, виждал ли си на живо и знаеш ли що за зеленчук е това и с какво се яде ??

    Коментиран от #53

  • 50 Бaй Хой от Aхелой

    6 1 Отговор
    Към всички чули-недочули- двигaтелят нa джугaнa е редови 6-тaк.При включен преден мост и ровене в кaл и сняг минaвa 100/100-личен опит-Болярово 1986-88 3-тa ротa.
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Кхмер

    20 3 Отговор
    Мили, мои рускомразци,
    Имайте поне малко реализъм или попитайте хора който са карали руски машини и не са отровени от омраза.
    Служил съм Българската армия до 1986-та. После изкарах две мисии в Камбоджа, а после 8 години в Легиона ( и не не се хваля с това).
    Когато в Камбоджа дойдеше дъждовния период, се движеха само нашшите ЗиЛ-131, Урал и тук-таме Уазка. Освен тези коли имаше едни Ман-ове на Французите, които можеха да доставят храна и боеприпаси където е нужно.
    В Гвиана само тия манове вървяха. Там нямаше зилове и за това.
    Не подценявайте руската техника! Тя може да не е красива и удобна, но е здрава и много-много проходима!
    И не,, не съм русофил. Може да отчетете това по малката извадка от моята биография, която ви написах по-горе. Истината е че не трябва омразта да ни заслепява и да ни пречи да виждаме очебийното.
    Благодаря за вниманието!

    Коментиран от #62

  • 53 Палко

    4 0 Отговор

    До коментар #49 от "Borislav Popov":

    БАТ е съкращение в превод от руски - Булдозер артилерийски тежък. Със сигурност не е зеленчук и не върви с попчета, ако ме разбираш?!

    Коментиран от #59

  • 54 гост

    4 1 Отговор
    Много добро, няма спор, а и за 56х.евро си е евтино в тези среди.
  • 55 Mihistia

    2 2 Отговор
    Само Зил 135

    Коментиран от #66

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 По спомен🙂

    2 3 Отговор
    БАТ... Булдозер на артилерийска тяга 🙂. Верижна инженерна машина с дизелов двигател разход 280 и нагоре... Дано не бъркам мн време мина🙂
  • 58 До Палко

    0 7 Отговор

    До коментар #43 от "Палко":

    ...Точно тесните гуми не позволяват на прагите да газят дълбока кал и сняг!... Да гумите бяха тесни, но са 8 бр., а на джугана са 4бр. Панимееееш ?

    Коментиран от #60

  • 59 Borislav Popov

    1 3 Отговор

    До коментар #53 от "Палко":

    Ясно, прочел си го отнякъде, а така може и да не си го виждал наживо. А като ти казваш, може и батковците от махлата да са те светнали за този зеленчук.
  • 60 Палко

    4 0 Отговор

    До коментар #58 от "До Палко":

    Хахахаахааааа явно че нещо бъркаш или изобщо не си виждал джуган? Джугана има 6 гуми разпределени на 3 задвижващи моста! Някой маи не е ходил войник. а опитва да обяснява за военната техника?

    Коментиран от #61

  • 61 Ал Купоне прагаджията

    1 3 Отговор

    До коментар #60 от "Палко":

    Прагите също бяха с три водещи моста (6х6) и бяха с 10 гуми , понеже задните 2 моста бяха с двойни гуми . Предимствата им на лош път , пред джуганите им бяха дизеловия шестак, с въздушно охлаждане и по малкото им общо тегло , с около 3 - 3.5 тона бяха по леки от джуганите.

    Коментиран от #65

  • 62 Юрий

    0 3 Отговор

    До коментар #52 от "Кхмер":

    Джуган. Урал, газ 66 и уаз 969. Изключително дуракоустойчиви машини.
    Единственото е че уралите много се чупят , свещите им са 20 сантиметра, резервни части няма. Това беше българската армия.
  • 63 Borislav Popov

    1 3 Отговор
    Спокойно драги зрители не се карайте, ЗиЛ-157 не е лоша машина и наистина е много проходим, но не забравяйте, че все пак и той е почти точно копие, на американския камион - Студебейкър US-6, от 1941 г.
    https://i2.wp.com/autobelyavcev.ru/wp-content/uploads/2015/01/sus1.2.jpg
  • 64 Бай Тошо

    3 0 Отговор
    Газ66 е Виетнамката
  • 65 Палко

    3 0 Отговор

    До коментар #61 от "Ал Купоне прагаджията":

    Не че нещо ама Джуган-5800кг ; Прага- 5500кг- справка Wikipedia!!!
    Предимства пред Джугана нямат, ако не броим по-икономичният дизелов двигател!!!

    Коментиран от #67

  • 66 БНСРП

    3 0 Отговор

    До коментар #55 от "Mihistia":

    Съгласен съм с теб колега но повечето тук не са виждали зил 135. Иначе Зил 157 си е добра машинка карал съм я, а повечето тук не могат да я запалят камоли да тръгнат с нея. Те незнаят какво е манивела и поддържат дискусията само на слухове. А и на Москвича му викахме Джуган, а това е АЗЛК 408. Руснаците имат много такива изпълнения, както и американци правят същото. Но затова ти трябват пари и време да реализираш произведението си.Знам го от личен опит. За мен няма лоша кола има калпаво задкормилно устройство.
  • 67 Ал Купоне прагаджията

    4 2 Отговор

    До коментар #65 от "Палко":

    Стоп - ХЕНДЕ ХОХ, хванах те в крачка ! Бая време ти трябваше да я измислиш тази лъжа, Палчо ! Пишем в търсачката ЗИЛ -157 и ни излиза статия на руската - Википедия и четем - Производител - ЗИЛ
    - Години на производство -1958 -1994
    - Други имена (прякори) Ступа, Мормон, Труман
    - Платформа ЗИС-151
    - Дължина - 6684 мм.
    - Ширина - 2315 мм.
    - Височина - 2360 мм.(с бризент-2915) мм.
    - Клиренс - 310 мм.
    - Пълна маса - 10190 кг.
    После отваряме пак Уикито за Прагата и какво виждаме !? Ще пропусна някой технически подробности и ще напиша само за теглото -Общо тегло - 5470 - 8650 кг. в зависимост от модификацията. Тоест, тези които са по 8.6 тона, вместо кароцерия са със Зенитно оръдие М53/59 на шасито на «Прага V3S», 6x6, 1963 г.
    Така, че не на мен тези евтини номера, Палко, не с този човек си тръгнал да спориш и да доказваш, че кака ти не е от онези...!

    Коментиран от #70

  • 68 гощо

    2 2 Отговор
    На Москвича ХамЪр ли му викаме вече?!?!? Аман от руски буфосинхронистки материали!
  • 69 РуменРадев

    2 1 Отговор
    По грозно нещо само ватенките могат да измислят.
  • 70 Палко

    2 0 Отговор

    До коментар #67 от "Ал Купоне прагаджията":

    Абе ти явно не можеш да разчиташ технически характеристики? Това за което пишеш е пълната маса на автомобила и характеризира неговата товароносимост! Което показва, че Джугана има по-голяма товароносимост с 1540кг от Прагата при разликата в теглото 300кг!
    Шах и мат!?!

    Коментиран от #71, #72

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Бесен Язовец

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "Палко":

    Шах и мат, само, че за теб ! Прагата има товароносимост 3.3 тона нв черен път и 5.3 тона на асфалт,Джугана я има същата товароносимост, даже е с 100 - 200 кила по малко. Защо така нагло лъжеш, че Джугана имал по-голяма товароносимост с 1540кг от Прагата, не те знам ?? В 71-ви коментар ти бях прекопирал подробно всички технически данни и на Зила и на Прагата, в това число и за товароносимоста на двата автомобила. Но модератора го изтри, щото бяха прекопирани от руската Уикипедия и не ми се занимаваше да ги превеждам на български. Утре, ще ти ги преведа, ако си мераклия, а може и линк да ти дам !