Last news in Fakti

26 Ноември, 2019 18:44 44 016 73

Най-често мамят с пробега продавачите на коли от тези марки

  • километраж-
  • пробег-
  • измама
Най-често мамят с пробега продавачите на коли от тези марки - 1

Законодателството в някои държави криминализира манипулирането на пробега на употребявани автомобили. Изгледи това да се случи у нас засега няма. Така е и в Русия, където един от най-големите специализирани портали Avto.ru е провел изследване при коли от кои марки е най-вероятно да се попадне на превъртян километраж.

Проучването се базира на анализ на данните за историята на хиляди употребявани автомобили, пуснати за продажба в Avto.ru. Оказва се, че най-често "коригират" пробега собствениците на американски, японски и руски коли.

"Лидери" по превъртени километражи са Chrysler и Dodge. Делът на колите с манипулиран пробег при тези две марки е съответно 53% и 49%. Малко по-рядко до измама прибягват притежателите на ГАЗ и Lada - 45% и 44%. В петицата попада също Honda (39%). Според авторите на изследването причината се крие в относителната техническа простота, с която се превъртат километражите на автомобилите на тези производители.

Кандидат-купувачите на коли от масови марки като Chevrolet, Citroen, Hyundai, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Toyota и Volkswagen също трябва да внимават. При почти всеки трети автомобил на тези компании реалният пробег няма нищо общо с показанията на километража.

В антикласацията на марките с най-често коригиран пробег попадат също Mitsubishi (37%), Fiat (37%), Mazda (36%), Ford (35%), Skoda (28%) и Kia (27%). Най-честни пък се оказват продавачите на Jaguar (25%), китайските Lifan и Geely (по 24%), Mini (22%) и Datsun (14%).


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 48 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гостилничаря

    143 8 Отговор
    Тук всички марки са превъртени, с много и то....
  • 2 Boxer 3.0

    124 7 Отговор
    Най-вероятно е превъртането на километража на голям автомобил(комби или ван) с дизелов двигател. Още при покупката, като нов, собственикът си прави сметката, че ще трябва да навърти много километри, за да му оправдае по-високата първоначална цена.
    Най-малко километри могат да се очакват от малолитражна бензинка, понеже не са много подходящи за дълъг път.

    Коментиран от #7, #36

  • 3 Ееееее

    65 22 Отговор
    Какво превъртане ви гони, бе. Корекция се казва. Механични броячи няма от 15 години

    Коментиран от #41

  • 4 Джек Лондон

    72 66 Отговор
    На вас не ви ли говори много "факта" че колите
    които подлежат на най-голяма манипулация за
    измами са американските !
    Това говори несъмнено за моралните устои на
    тази отвратителна страна !

    Коментиран от #8, #49, #54, #64, #66

  • 5 Алфа Ромео

    100 3 Отговор
    Тук в обявите почти няма 15-20 годишна кола която да е над 250 000 км което е доста странно.
  • 6 mitko

    91 8 Отговор
    Първи собственик.пенсионер ,или баба ,ходел само в неделя на църква и при пастора без забелешки- на реални 80000-100000км -- ХАХАХА

    Коментиран от #27, #56

  • 7 Алфа Ромео

    71 9 Отговор

    До коментар #2 от "Boxer 3.0":

    Прав си, аз бих добавил че голям пробег може да се очаква от всеки дизелов автомобил, а българите се хвърлят много на такива коли при положение че са на дота години, странно. После кат изпляскат дюзи, помпи, турбина все скъпи части леле майко кво стана...
  • 8 Бесен Язовец

    87 6 Отговор

    До коментар #4 от "Джек Лондон":

    Какво са ти виновни немците италиянците или американците, че нашите търговци на коли, връткат тук километражите, наляво и надясно бе, умньоооо ??
  • 9 Jacques Yvec Moineau

    120 4 Отговор
    Аман от преписвачи. Нашите “журналисти“ вместо да преписват от руски сайтове, да вземат да си вдигнат задниците и да направят разследване за километражите в България....какво ме интересува как е в Русия.

    Коментиран от #11

  • 10 Петър

    25 50 Отговор
    От цялата ви статия разбрахме, че трябва лади да копувам. Както обикновено една проруска статия.

    Коментиран от #12

  • 11 Бачо Киро

    26 9 Отговор

    До коментар #9 от "Jacques Yvec Moineau":

    Ми тях ги е страх, че ще се окажат 9 от 10 с превъртяни километражи. Затова не правят за у нас хахахаха.
  • 12 Муйо уйов

    39 5 Отговор

    До коментар #10 от "Петър":

    кОпувай, тъпчо, кОпувай!
  • 13 Да бе Хахах

    25 12 Отговор
    Не е важен пробега а как е гледана колата, майната му на пробега... тцтц омг... Купуваме кола втора употреба наясно сме, че е възможно да е върнат пробега... Мисля, че не ни късаят такива тъпотий

    Коментиран от #14

  • 14 Мамата

    33 10 Отговор

    До коментар #13 от "Да бе Хахах":

    Да бе да...Пробега в тези времена са най важни..Защо ли.Защото колите вече са еднодневки -до Около 200-250 000 км и сменяш всичко по колата после.Така че или ново или седиш в бокса докато събереш кинти или караш старо до 95 година производство.
  • 15 Горублянския

    72 15 Отговор
    Не вервайте на такива статии......... Колите дето ги продаваме на Горубляне са си на по 100 хиляди.......... недейте гледайте че в Германия и Италия коли под 300 хиляди няма. Ние сме късметлии и ги намераме на по 100 хиляди.

    Коментиран от #60

  • 16 Виктор

    46 4 Отговор
    Преди време имаше предаване по темата от сервиза на Дунев.Там казаха следното - на ден виждаме средно по около 50 коли , което съответно на месец прави 1500.От тези 1500 - една не е въртяна!И аз съм склонен да вярвам на тази статистика.Ако отворите мобилето , трудно ще намерите кола над 200 000 км по обява , което е безумно!
  • 17 Е да де

    76 6 Отговор
    представете си честен автотърговец.
    Слага в обявата пробег 358000 км.
    "Умния" клиент си мисли: "хммм, този е написал 358000, значи дръгела е на 550000, я да взема онази на 180000, тя най-вероятно е на 280000......" и така.

    Коментиран от #21

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 smeh

    32 8 Отговор
    Сега да ви кажа и другите "частни" случаи в които се въртят "малко" километри и се плаща не-малка цена. Има хора, които си "навиват на масрафа" да си вземат нещо което наистина харесват. Но това са автомобили извън ценовия сегмент на масата у нас, която търси среден клас за 10-15 хил. лева във замаскирано, но видимо изтормозено състояние. Защото масовката е готова да изсипе на търгаш примерно 15к за служебен Пасат 2010г. в незнайно състояние и пробег, вместо да подбере същото от собсвеник за 20к. Гледаната кола си личи - първо собственика ще може да ви разкаже достатъчно за нея, второ ще знаете какво да очаквате. Та, ако мислите да ползвате дългосрочно, повярвайте ми тея 20-30% разлика ще ви се изплатят многократно!

    Коментиран от #29, #72

  • 20 Бичето

    12 4 Отговор
    Datsun от ков година е ??
    Само в България се намират Датсуни на 120 000 реални км
  • 21 Човека с опелите

    20 3 Отговор

    До коментар #17 от "Е да де":

    Хахах и аз така ...омегата ми е на 700 000км ама държа километража на 240 хиляди белкем някой я хареса
  • 22 Григоров

    24 1 Отговор

    До коментар #18 от "Краси":

    Не съди по себе си. Има хора, които ползват автомобила си при нужда, ползват градски транспорт и тнт. Аз например ходя на работа пеша, защото ми е близо и колата я ползвам само до магазина, когато имам по-тежки покупки.
  • 23 Стефан

    67 5 Отговор
    Не най често - ВИНАГИ МАМЯТ и лъжат, а някой наглеци още слагат чадър в багажника, бил сменил всичко, масла, ремъци, филтри, даже видях един дето имаше / старите / части , маховик и комплект съединител, но най ме изкефи ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА СДРУЖЕНИЕТО НА ВНОСИТЕЛИТЕ НА АВТОМОБИЛИ ВТОРА РЪКА, изцепи се че ако криминализират връщането на километражите те ЩЕЛИ ДА ФАЛИРАТ, а ако му видите физиономията на тоя чук, ще му дадете 3 години затвор без даже да го познавате.
  • 24 Запознат

    48 10 Отговор
    Въпросът опира до регламент, който държавата не иска да наложи. Първият позитив ще е намаляване на вноса на брички, респективно по малко бараки по улиците. Сега всяко семейство има по 3-4 коли по за 2-3000лв.
    Второ - забрана, подобно на Албания на вноса на автомобили по-стари от 10 години. Имаме достатъчно внесени и вече регистрирани "каруци" да си въртим но вътрешния пазар още 10-15 г.
    Трето -данъците на бараките х 4.
    Вярвайте, ще решим доста проблеми със замърсяването,трафика и паркирането.
    И не на последно място - превъртането на километража е престъпление. Отвсякъде. Набийте си го в главата. Също толкова сериозно колкото да ви оберат. Защото вие не получавате, това за което плащате. Плащате кола на 150000км, а получавате 350000км. Ако не го приемате за кражба, го приемете за измама. Може би е по леко така...

    Коментиран от #26, #30, #32

  • 25 Машината за връщане

    12 5 Отговор
    На километража работи с всички марки. Трябва да се криминализирана това защото продават коли пълен боклук в Бгто изхвърлени за скрап в нормалните държави. Аз отидох да гледам една привидно добре изглеждаща S класа в U. K. с доста добра цена и продавача ми каза че няма сертификат M. O. T. технически преглед ама от истинските много сериозен не от тия при бай Киро къде за 30 лв секви гробове издържат "теста". И каза че е shit точните думи и направо се ориентирах към по скъпа кола. Обаче някой хитрец сто процента ще я продаде в Бгто като перфектна и нов внос на малко километри с ДРЕБНИ забележки. Хаха
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Ха ха

    19 3 Отговор

    До коментар #6 от "mitko":

    Салон като нова, стегната ходова част, двигател идеално състояние, качваш се и карашшш...и ако имаш късмет стигаш да сервиз хи хи
  • 28 Sss

    28 2 Отговор

    До коментар #18 от "Краси":

    Това, че си навъртял толкова, не значи, че всички им навъртат по толкова, хайде мислете и гледайте по далече от носа си
  • 29 Стига ва

    6 2 Отговор

    До коментар #19 от "smeh":

    Без ярмомелки моля, макар и "гледани" дет горят по кофа масло на 1000
  • 30 Ха ха

    8 7 Отговор

    До коментар #24 от "Запознат":

    Не бе по 5-6 коли има всеки от семейство БХне те ли информира?!)))) Смехурко!
  • 31 Трябва всеки да проумее

    15 3 Отговор
    С малко пари какво очаквате да купите.спавнете цените със европейските,работете повече без пари и спестете парички за по хубава количка.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Село София

    35 0 Отговор
    Не са виновни търговците на коли за превъртането на километрите.
    Вие дами и господа искате да ви излъжат.
    Магическото число е 170 000 км.
  • 34 Незнам бе хора

    34 3 Отговор
    Чудя се вече какво и от къде да купувам. Взех преди 6 години от Дупница една Е класа 280цди. Пишеше на таблото 180хиляди. Но намерих сервизна книжка в колата водена до 300хил и то до 3 години преди да я взема. На който казах че ще купувам кола от там всеки каза че съм луд. Но 5 години я карах навъртях 140хиляди без проблеми. Миналата година я продадох и отидох до Германия при мой близък да търсим по нова. Накрая взимам от човек германец по обява пасат на 5 години на 230хил. Провериха ми я в България по номер рама всичко изрядно. До къщата му в Касел отидохме и човека я изкара от двора колата свети. Още в Унгария почнаха проблеми и досега съм дал 11-12 хиляди лева и само ядове.

    Коментиран от #37

  • 35 Слави

    30 3 Отговор
    Карам си моя курник който си го купих в Германия на 420000км,но поддържан и нямам ядове Колата я купих от Дойче рено проверена.Джамбазите копуват от арабската измет,те не стават за скраб дори тези коли.
  • 36 Леля Доти

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "Boxer 3.0":

    Най-вероятни са тези на метан, особено на фабричен метан.
    За останалото - абсолютно съгласен!

    Коментиран от #40

  • 37 Взимай резачката за дърва и я режи

    8 8 Отговор

    До коментар #34 от "Незнам бе хора":

    На скрап. Освен че лъжеш и правиш реклама на дупнишките автоморги. Можеше за по право подобно да кажеш че чак след един месец е започнала да се разваля.

    Коментиран от #38

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Да ама Тва го казваш ти

    6 1 Отговор

    До коментар #38 от "И според теб":

    А дали е истина
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Петарчо простия

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Ееееее":

    Е па многу си светнат баце
  • 42 Гошо

    9 0 Отговор

    До коментар #18 от "Краси":

    Абе жена ти да не спи в колата.Да не шофьор на такси.
  • 43 Ватмана

    31 2 Отговор
    Тук като чета Вие май повече време се возите с колите си а не върху жените си.30000-50000 хил.на година леле ще получите хемароиди на задниците си.

    Коментиран от #48

  • 44 Talisman

    9 4 Отговор
    Имам приятел във Ирландия ,скоро си купи Мазда 6 .Колата е на две години и 100 000 хил, километра.На колко ли километра ще бъде след 8 години???

    Коментиран от #69

  • 45 Бат Мута

    9 7 Отговор
    АЗ СИ КАРАМ124МЕРЧО-КОМБИ С МЕХАНИЧЕН КОМОН РЕИЛ.И ТОВА Е МАШИНА НА 27ЛЕТА НИТО ПУШИ,КАТО ЧИПОСАНИТЕ ИЗМИШЛЬОТИНИ.ТОЕА Е.ИМА И ТУРБО НА 27ЛЕТА.
  • 46 Ккк

    2 5 Отговор
    Продадох митсубиши аутлендър на 2.5г. На 125000 и новата която взех вече е на 10000 за 2 месеца а не съм ходил много надалеч. Незнам хората как се връзват на тея джамбази. А относно за колите с голям реален пробег имах едно е90 и го продадох на 380000 реални без проблем имаше доста неща за правене но споделях всичко на потенциалните купувачи и след няколко месеца се намери купувач, който поне беше наясно какъв коптор си купува и си направи сметката.
  • 47 onq s konq

    13 6 Отговор
    Темата за "Превъртян километраж" започна да става СУПЕРДОСАДНА,но по-лошото е че Показанията на таблото ПРИНЦИПНО нямат никакво съществено значение относно Техн. състояние на Автомобила.Факт е,че Автомобилът се ОГЛЕЖДА НА МЯСТО от купувача,а не се поръчва по Интернет,т.е. ВСИЧКО СЕ ВИЖДА...и "ЧУВА"! Защо нямат особено значение навъртяните километри- ами защото:1/Зависи дали колата е карана предимно в Градски или Извънградски цикъл.2/Какви масла са ползвани и сменяни ли са редовно3/Из какви пътища е карана.4/Удряна ли е колата и къде точно са пораженията/ако е изкривена Рамата- няма оправяне- ще търка гуми поради невъзможност за прецизно регулиране на ходовата част.5/Дали колата е "гаражна" и дали се експлоатира Целогодишно.Всички тия неща си проличават при ПРОБАТА ПРИ ПОКУПКАТА- ДЪРПА ЛИ колата,ПУШИ ли,трака ли по неравностите,виждат се състоянието на гумите,накладките и спирачните дискове и т.н.И повтарям:Показанията на километража ИЗОБЩО няма да ориентират купувача за изброените неща,пък ако не разбира достатъчно,ами да си вземе доверен майстор при огледа!
  • 48 :::

    6 6 Отговор

    До коментар #43 от "Ватмана":

    Ами то кола се взима да се кара бе- не да стои пред блока... Карал съм и кола на газ с разход средно 8/100, сега карам дизелов кораб-майка с разход средно 10/100 (и градско 14+/100) - независимо от колата правя минимум 25 000км., а сега с кораба и повечко щото е комфортен и повечко се разхождаме с него...

    Кола за в града не ти трябва (освен в София де) - що ти е кола изобщо ако няма да я караш? Да ходиш на вилата 1 път в месеца ли?

    Коментиран от #52, #62

  • 49 Коко

    8 2 Отговор

    До коментар #4 от "Джек Лондон":

    Превъртат ги дилърите които внасят американски коли в РУСИЯ.
  • 50 гощо

    11 2 Отговор
    Края на 2013г си купих кола с първа регистрация 2010г. Купих я извън БГ от представителството на марката! Колата нямаше никакви следи от ползване,не различима от чисто нова! Километража показваше 132хил и ..... Още си я карам тази кола,но назад в годините при някой проверки установих,че колата е била на 200хил. Тези които идват тук с съдраните седалки и протрити волани са над 700-800хил
  • 51 Хммм

    7 2 Отговор
    Кога пък успяват да навъртят на лада километри, че и да и връщат километража , та те са все в реанимация ?!
  • 52 премъдри

    10 1 Отговор

    До коментар #48 от ":::":

    амчи аз от колата не слизам и пак не правя повече от 10х.км. годишно. До работата ми са 10 км., 1-2 моренца и толкоз. И да, карам 15 годишен автомобил на 145 х.км. реални, който ще да вярва.

    Коментиран от #55

  • 53 гост

    4 3 Отговор
    Километри не гледам. Преди имах Датсун, сега карам Geely. Най-доволен бях от Lifan
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Геле

    13 0 Отговор

    До коментар #52 от "премъдри":

    Какво се връзваш тука на някакви пишман коментатори, пишещи едно и също с различни никове. Да си карат служебните коли дето навъртат по 300 000 месечно. Не всички са бачкатори от сутрин до вечер в колата. Пример колата на майка ми е купувана нова от магазин в бг 2004г. Сега е на 74 000 км. ползва я само при нужда.
  • 56 Пенчо

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "mitko":

    Аз винаги такава кола си търся и купувам и съм много доволен. На 1/5 от цената си купувам почти нов автомобил, само че малко по-стар модел, което даже е добре в сравнение с днешните еднодневки.
  • 57 Гост

    6 2 Отговор
    У нас всичко що е внесено отвън се върти.Клиента го желае,на всеки е ясно ,че това не е истинския пробег,но иска да му пише малко км.Имам пежо на 229000км в момента от 2008г. Бях решил да го продавам и клиентите винаги изтъкваха ,че е на много километри едва ли не трябва да я продам на половината цена,а всеки възкликва колко свежо изглежда и как добре работи.Значи нека си направят изводите тези дето са на 140000км на табло как трябва да изглеждат и работят...Отказах се да продавам ,но няма да и пипам километрите.
  • 58 Sofia

    2 1 Отговор
    До 2025 г. Audi планира да съкрати до 9500 човека, което се равнява грубо на 15% от работната сила на марката в Германия. Това ще помогне да се съкратят около 6 млрд. евро разходи, които да се инвестират в догонване на Mercedes-Benz и BMW AG
  • 59 Бойко простия

    11 5 Отговор
    Клоуни, вместо да обсъждате коли за скрап, оправете си държавата и доходите, за да карате нови коли.

    Коментиран от #61

  • 60 ицо

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Горублянския":

    Не късметлии, професионалисти сте:))
  • 61 Истината боли много....

    6 0 Отговор

    До коментар #59 от "Бойко простия":

    То това е интелекта на туземеца който остана в Родината....Дай му да говори за нови пердета и тоалетна хартия !!То Тиквун първи е избран доживотно от електората.....
  • 62 Софиянец

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от ":::":

    Не бе сека седмица си одим до село!
  • 63 Бело Боро

    6 1 Отговор
    Правете си екскурзий по Германия или Италия! В Германия, Австрия и Швейцария,технически са добре,но ламарините ръждясват на 10 -та година. Италия ламарини без ръжда,Може по-одрана тук-там,технически е по-зле. Вие си решавате! Кола от Италия или Испания за мене е вариянт,
  • 64 Моше лихваря

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "Джек Лондон":

    Не ,че харесвам американските кошници(въпреки ,че има и от тях читави коли,но неподходящи за нашите условия),но срещу25$ можеш да получиш информация за колата по номер на рама.Става въпрос за километри катастрофи,проблеми и т.н.Почти всички дилъри в обявите имат и номер на рама(vin number)Ako не излезе никаква налична информация и си придирчив не купув
    аш.Хубавото на колите от Сащ е,че никога не са карани в екстремни режими-ограничение на скоростта65-75mls ,
    а след като им отпадне гаранцията60-100хил мл цената пада доста. 20мили отгоре мисля ,че се води криминално деяние ипреспиваш в ареста,освен голямата глоба и наказателни точки.Между другото не внасям коли от Сащ и да им правя реклама ,само споделям информация,която на някой може да е полезна
  • 65 Чакала

    5 0 Отговор
    Имам познат ,имат три Шкоди купувани нови от тук,едната е Октавия 1.9ТДИ 105- 2006г на 80000км реални но най интересно е че вчера влезна в сервиз за демпферен маховик

    Коментиран от #68

  • 66 fts

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Джек Лондон":

    За морала на ФАЩ не ми се говори, но проблемът там е, че те от автомобила не слизат и разстоянията са огромни. Затова е необходима и сериозна "корекция", че като дойде тук на 500х.км. няма никой да го погледне :) И без това се купуват основно блъснати, дето и без това ги "коригират" за местния пазар. Ама то трябва и акъл ;)
  • 67 Байчо

    1 0 Отговор
    Бях си купил нова Кола от ТМ за 15 г и направих 300 000, и това само лично, в по същото време имах и служебно комби -за него няма да споменавам пробега. Та само се замислям колко ли карат другите.
    Като гледам сайтовете в Германия там кола по 150 к пробег си е скъпа, даже двойно на тези при нас. Евтини са само бръснатите или тези, който са ръждиви и счупени, и заради това не са минали преглед.
  • 68 Уппп

    1 0 Отговор

    До коментар #65 от "Чакала":

    Както жената иска е..на, за да не избяга така и с колата. Не я ли караш тя почва да си заминава. Не разбирам защо ги купувате тези коли, ти ако не ибвъртиш 15к на година то няма да ти е кеш и маслото да смениш, камо ли съединител, на който са му блокирали пружините от седене пред блока.
  • 69 Дого

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Talisman":

    170 000
  • 70 Вартбург

    1 0 Отговор
    Минах 700 000км. преди да я дам на металекс за претопяване...
  • 71 Митсубиши

    1 0 Отговор
    Правил съм коли на малко и много километри. Всичко зависи от собственика и поддържащия сервиз. Виждал съм коли на малко километри, но гробници и обратното. Съветът ми е - НЕ ГЛЕДАЙТЕ КИЛОМЕТРИТЕ И ГОДИНИТЕ, А СЪСТОЯНИЕТО НА КОЛАТА
  • 72 Ами

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "smeh":

    Гледа се собственика комунист и измамник обаче салона свети даже била на инвалид затова цената е 2на има и ремарке та сви 1на моя гира 5кг и напусна преди да го натрошат
  • 73 Стоил

    0 0 Отговор
    Най-големите ви проблеми идват не от въртяните километражи, а от това, че сте малоумни комплексари, поклонници на марки. За 10000 лв може да си купите доста добра кола 2010 година, ама вие предпочитате Е60 или Е90, щото е БМВ. После БМВ-тата се чупели, ами какво очаквате от дизелов дръгел на 15+ години, и половин милион километра, чичо ти Ханс или Фабиан няма да си купи дизелово БМВ, за да стои в гаража. Това важи и за колите от ВАГ-групата.

    Колите не са скъпи, гъзарията е скъпа.