Хърватската компания Rimac Automobili се подготвя за премиерата на продуктовата версия на електрическия си хиперкар C_Two с 1 914 конски сили, която ще се проведе през март на автомобилното изложение в Женева. Подгрявайки интереса на феновете към новия продукт, екипът на Римац разпространи най-новото видео от тестовете в социалните мрежи.
Общо Rimac ще изгради 17 прототипа, като те ще бъдат използвани за пътни тестове, за краш тестове, за тестове на стенд, за настройки на шасито и т.н. Първата партида на компанията започна да се пуска по писти по целия свят още през пролетта. Например в началото на този месец вече видяхме официални кадри, направени в техническия център Нардо, който е собственост на един от инвеститорите на Rimac - Porsche.
По-рано Собственикът Римац вече каза в различни интервюта, че серийното електрическо купе ще бъде различно от концепциите, демонстрирани в Женева през 2018 и 2019 г., и ще получи различно име. Сега основателят и изпълнителен директор на марката потвърди обещаните промени в дизайна, ергономията и производителността. В същото време първоначално обявеното връщане на четиримоторна електрическа схема с мощ от 1 914 к.с. и 2300 Nm ще останат непроменени - както и капацитетът на батерията от 120 киловатчаса.
Според изчисленията на производителя, новият хиперкар трябва да ускорява до 100 км/ч за 1.97 секунди, да развие максимална скорост от 412 км / ч и да измине 550 км с едно зареждане в WLTP цикъла. Борбата е не толкова за купувачите, с които Римац няма проблеми, а за поставянето на рекорди - хърватският модел ще се конкурира със следващите Tesla Roadster, Lotus Evija, Aspark Owl и близкия роднина Pininfarina Battista. Ще бъдат построени общо 150 автомобила - огромно количество в сравнение с дребномащабния предшественик, Rimac Concept_One. Всяко копие ще струва на клиентите около 2 милиона долара.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 николов
Коментиран от #4
12:17 18.12.2019
2 007
12:35 18.12.2019
3 Бачо Киро
12:40 18.12.2019
4 гост
До коментар #1 от "николов":
От една страна показаха на надутите немци и италианци , че са сто години назад и десет встрани !! Но от друга те самите са толкова назад и встрани от Тесла !! И това няма да се промени нито с този нито със следващия , нито с по-следващия модел !Коментиран от #5
12:41 18.12.2019
5 николов
До коментар #4 от "гост":
За себе си може би си прав,но не забравяй че тези хора само преди двайсет години водеха изтощителна гражданска война така че колкото и да са назад и встрани им е простено.Ние срещу тях да тръгнем да бягаме не можем да ги настигнем.Коментиран от #6
13:20 18.12.2019
6 гост
До коментар #5 от "николов":
Първо тези "хора" когато България е била под турско "владичество" са били част от Австроунгария !!! И то по-богатата част , щото тогава в Алпийска Австрия е имало само овчари ! Второ по същото време там се е родил и расъл самия Никола Тесла , а и не само той , да не говорим каква промишленост са имали ! Не случайно от Тито до Милошевич бяха готови да колят и бесят , за да запазят тези земи в Югославия , Хърватска и Словения винаги са били развитите райони , които дърпаха селските Сърбия и Македония ! Това са неща , които не изчезват за две-три години гражданска война , но изчезват след 500 г турско и 50 години болшевишко безумие ! А пък ако не знаеш интериорите и на двата Римака са български и България много скоро ще се произвеждат електромобили , не толкова скъпи , но много по-смислени !! Какво точно трябва да ме впечатли в кола за 2 милиона , която не може да докара показатели на такава за 200 000 ???Коментиран от #8, #10, #11
13:40 18.12.2019
7 Гост
14:03 18.12.2019
8 Гост
До коментар #6 от "гост":
Гроздето кисело, а?14:04 18.12.2019
9 Зомби с квадратен волан
Вместо това, жаждата за нефт ни доведе до войни, мизерия, икономическо неравенство, екологична деградация, за която ще плащаме поколения напред. А нефтът, тъй или иначе свършва след по-малко от 30 г.
Коментиран от #13
15:09 18.12.2019
10 CL500
До коментар #6 от "гост":
И само да те допълня за Югославия, че по него време, всичко, абсолютно всичко е било концентрирано с Белград и Сърбия. Сърболята яко са точили всички републики и войната им е само и единствено за излаз на море. По времето на Тито, дори морските бази в Хърватско са били само с сръбски офицери и под тяхно командване, останалата част от армията също. Хърватите влизат във войната със сърбите едва ли не с ловни дружинки и много по-слабо въоръжение, без тежка техника, без самолети. Но се бият за родните си домове, след години на боеве, сърболята се поизтощават, пращат войничета на по 20 год да се бият там някъде си, нямат мотивация, а срещу тях са мъже, биещи се за семействата зад тях и вековните им земи, на които са живели. Изходът е ясен. А това за Австро-Унгария си прав, хърватите винаги са били с поглед на Запад, сърбите към Русия, от различно тесто са.Коментиран от #18
15:21 18.12.2019
11 николов
До коментар #6 от "гост":
Като писах че срещу тях да бягаме няма да ги стигнем,това което имах предвид Вие го написахте в последвалия коментар а именно много се радвам че сте исторически образован,но мисля че трябва да се придържаме към темата а не да бистрим политиката.Дреме ми каво е било в Хърватия преди 100 години.Съгласен съм че ние също един ден ще произвеждаме наши автомобили дано коментарите Ви тогава са по добри.Коментиран от #15
15:24 18.12.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Не 100, а само 10
До коментар #9 от "Зомби с квадратен волан":
Дори 10 години развитие и желание са достатъчни, за да може да се развие зарядната инфраструктура и да паднат цените на електромобилите и батериите заради икономия от мащаба. Дори и днешните 600км са достатъчни, ако на максимум всеки 20-30 километра можеш да заредиш за 10-15 минути. Основните два проблема в момента са високите цени и липсата на зарядна инфраструктура. Другите са психологически.Коментиран от #16
15:32 18.12.2019
14 benz
15:32 18.12.2019
15 Гост
До коментар #11 от "николов":
Г-н николов! Пиша ви името с малка буква, защото сам сте си го написал така. Я кажете, колко години, след 500г турско робство, й трябваха на България, да стане житница на Балканите? За колко време се съвзехме след робството и с колко души народ, тогава? Май сме били към 3,5 милиона, а? А след депресията, войните и т.н., като станахме соц НРБ, за колко време се съвзехме и построихме пътища, магистрали, заводи, жилища, градове? А как днес, с 7млн народ и вече 30г демокрация, ние продължаваме да затъваме и затъваме, и не можем построи и 1/10 от това, което заварихме след соца? Що тъй бе, г-н николов? Колко още години ще ни е виновен соца? До кога ще се оправдаваме с него?17:46 18.12.2019
16 Гост
До коментар #13 от "Не 100, а само 10":
600км днес са постижими само с влачене и треперене, да не ти угасне миксера насред пътя. А за 15 мин ще зареждаш веднъж на 30 зареждания, като успееш да се вредиш на бърза зарядка, от многото чакащи тарикати като тебе. Редовната картинка, която ще изживяваш ден след ден ще е: 300км с един заряд и после цял ден на щепсела.17:49 18.12.2019
17 Факт!
Коментиран от #19
19:37 18.12.2019
18 Komapak
До коментар #10 от "CL500":
Абсолютно прав си. Синтезиран и точен коментар, Браво!22:39 18.12.2019
19 Коmapak
До коментар #17 от "Факт!":
Кога за последно си бил в Хърватска?ТОВА не е Сърбия и турбофолк, не бъркай двата щата!22:42 18.12.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 На Теслата Дръжката
14:13 19.12.2019