3 829 8

Новата система за безопасност на VW е революция, подобна на ABS и въздушните възглавници

Новата система за безопасност на VW е революция, подобна на ABS и въздушните възглавници

Volkswagen получи наградата Euro NCAP Advanced за системата за предупреждение за опасности Car2X. Новият Golf е първият модел на европейския пазар с Car2X технология като стандарт.

Смисълът на тази технология е, че колите обменят информация помежду си (без да използват клетъчна мрежа). Автомобилите с Car2X могат да се "виждат" на разстояние от 800 метра и да предават информация не само за тяхното местоположение, но и за потенциална опасност.

В допълнение, те могат да влязат в контакт с транспортната мрежа. Немската организация ADAC тества технологията Car2X. Симулирани са осем типични опасни ситуации, при които водачът, без да получи предупреждение, е по-вероятно да има злополука.

Във всички случаи автомобилът, 10 или 11 секунди преди сблъсъка, информира водача за потенциална опасност. ADAC нарече системата Car2X „нов крайъгълен камък в историята на технологиите“, съпоставим с ABS или въздушните възглавници. На този етап Car2X работи със скорост над 80 км / ч. Но в бъдеще той ще се използва и в градски режим.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 9 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Гостилничаря

    11 31 Отговор
    По-добре да си правят революциите в софтуера, димящи кочини.....
  • 2 Процесор Вучков

    4 15 Отговор
    В моят голф 2 има въздушна възглавница, сигурна като мазна баница, шибам Яница за надница в свинекланица
  • 3 Полицай

    29 1 Отговор
    Двама полицаи стоят на пост и внезапно към тях идват семейство туристи. - До ю спийк инглиш? - Ц... - Шпрехен зи дойч? - Ц... - Парле ву франсе? - Ц... Заминали си хорицата, тогава единия полицай казал на другия: - Абе, не трябва ли да научим малко езици? - Че защо? - Ами да се оправяме. - Е, тез като знаеха много езици да не би да се оправиха... И със системата Car2X .. така.
  • 4 Random

    9 3 Отговор
    Следене под предтекст че било за безопасност.
  • 5 type-R

    5 6 Отговор
    И в крайна сметка всичко пак е електроника, вместо да подобрят конструкцията на колата да поема По-добре енергията. Пак са избрали да минат тънко с един рушвет към АДАК да изпишат всичките тези лъжи. "Революция" и "крайъгълен камък" въшки. Бутнали по един китайски чип и воала! "Великата сигурност"! Немско-турски мошеници!
  • 6 С.С

    2 3 Отговор
    То тогава какво остава като шофиране за водача-хиляди джаджи и асистенти,системи за ранно предупреждение,сякаш се кара совалка. Мисля си,че с внедряването на тази новост швабите искат да позаличат скандалите около "Дизелгейт" и отново да имат ореола на производител на екологични,бързи,здрави и безопасни автомобили.Но веднъж загубено доверие-трудно се връща. Хората искат превозни средства-с двигатели,които карат гумите да пушат, а не микровълнови,или миксери,или пък съдомиялни,които имат фарове и се водят автомобили.
  • 7 незнайко

    1 4 Отговор
    С тази система разстоянията между колите ще скочат двойно и тройно и задръстванията ще са ОГРОМНИ !
  • 8 комбайнер

    2 1 Отговор
    Шибаняци! след Голф 2 - вагените са пълна скръб.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.