Last news in Fakti

22 Август, 2012 10:37 18 744 17

Volvo Trucks представя новата серия камиони Volvo FH

  • volvo-
  • volvo trucks-
  • fh16

Управлението и стабилността на новия Volvo FH повече приличат на тези на лек автомобил. Предпремиерното видео, което показва новата серия събра за по-малко от седмица близо 3 млн. гледания в YouTube.

 

На 5 септември от 22:00 ч. българско време ще се състои очакваната световна премиера на новите версии на най-продавания камион Volvo FH и на престижния Volvo FH16. Моделите ще бъдат представени официално на грандиозна гала вечер в Гьотеборг, като паралелно с това ще се проведат и събития в Мадрид, Бирмингам, Париж, Ротердам и Брюксел. Всеки, който е любопитен, може да стане свидетел на премиерния спектакъл онлайн в живо предаване на www.volvotrucks.bg/fh.

„Вече повече от 15 години Volvo FH е надеждна движеща сила както за Volvo Trucks, така и за транспортните фирми в цял свят. Новият Volvo FH ще има същата значима роля. Това е товарен автомобил, който ще ни пренесе далеч в бъдещето“, категоричен е Клас Нилсон, президент на Volvo Truck Corporation, броени дни преди представянето (вижте филма на http://www.youtube.com/watch?v=Yfdbp6YspjM&feature=youtu.be).

Новият Volvo FH е създаден, за да бъде товарният автомобил с най-добро управление на пазара. Това се постига с някои подобрения в структурата, които осигуряват стабилна и универсална конструкция. В допълнение, с новата серия Volvo FH идва и нова система за независимо предно окачване (IFS) за товарни автомобили.

Независимото предно окачване означава, че всяко предно колело е окачено отделно от другото, така че да не влияе върху движението му. Тъй като двете предни колела се движат независимо, резултатът е по-плавно и по-устойчиво движение. Благодарение на факта, че движенията не се предават от едното колело на другото, растат и прецизността и контролът.

„Volvo FH с IFS ще има най-доброто поведение на пътя в света. Той прилича повече на лек автомобил, отколкото на товарен, когато става дума за прецизна реакция и внушаваща доверие стабилност на посоката“, уверен е Мартин Палминг, продуктов мениджър във Volvo Trucks.

За първи път новият Volvо FH бe показан в предпремиерното видео „Демонстрацията на балерината“, което се появи в Интернет на 16 август. В него рекордьорката по ходене на въже Фейт Дики преминава между два камиона от новата серия, които се движат паралелно със скорост, достигаща 80 км/ч. Kадрите са подготвени от майстора на холивудските каскади Питър Педреро, който е работил за създаването на легендарни филми като Джеймс Бонд, Хари Потър и Карибски пирати. Каскадата е заснета преди откриването на нова магистрала в Хърватия под режисурата на номинирания за Оскар Хенри Рубин.

Каскадата е толкова сложна, че от няколко страни ни отказаха, преди да получим разрешение за заснемането й от Хърватска. Трудността в изпълнението и филмирането обаче амбицира още повече целия ни екип”, разказва Хенри Рубин.

„Досега никой не е правил такова нещо ... и вече знам защо”, пък е краткото обяснение на главната героиня Фейт Дики след стотици опити и упорити тренировки.

Успехът на каскадата се дължи, както на свръхконцентрацията и уменията на Фейт, така и на безупречното управление на професионалните шофьори на двата камиона. Те трябва постоянно да поддържат еднаква скорост и стабилно разстояние помежду си. Така въпреки високата скорост, силния вятър и нестабилността на въжето, Фейт Дики успява да премине между двата камиона преди те да достигнат до тунела.

“Това е демонстрация на световно ниво и резултатът спира дъха. Каскадата е достойна за всеки екшън филм”, категоричен е Питър Педреро.

Доказателство за това е, че „Демонстрацията на балерината” вече има близо 3 млн. гледания в YouTube.

Световна премиера на новата серия Volvo FH, можете да проследите на живо на 5 септември, от 22:00 ч., онлайн на адрес: www.volvotrucks.bg/fh

Видеото с Фейт Дики със субтитри на български, можете да видите на адрес: http://www.5x5m.com/lp/14912/theballerinastunt.html


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 VW&Mercedes

    0 1 Отговор
    MAN/Scania i Mercedes-Benz sa po-dobrite.Statiite za tova Volvo FH zapochnaha da stavat dosta tendenciozni.Otnosno vuprosnoto clip-che umeniqta ne se duljat na kamiona a na shofiorite i jenata na vujeto.Na tolkova gladak put i s kamaz moje da se zasneme podobno clip-che.
    Vupros Zashto Mercedes sa nai dobrite koli
    Otg.Zashtoto MAN nepravqt avtomobili

    Коментиран от #4

  • 2 TIR_driver

    2 0 Отговор
    Аз пък карам Волво от доста години, карал съм разбира се и мерцедес и скания, но за мен Волвото са най-добрите.
  • 3 Дошо

    3 1 Отговор
    Гадни немски щайги,жалки са чак.Всеки е виждал как дърпат немски щайгарски камиони да запалят.А дядо ми има камион Нисан и не беше пален 7 години.Зареди за 1 час акумулатора (японски естествено), сипахме малко нафта и взе да работи като часовник.Най-добри са японските камиони естествено,начело с Нисан разбира се.
  • 4 The Bear

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "VW&Mercedes":

    Само за протокола - да знаеш, че според продължаващи от много години международни класации на камионите по различни критерии - надеждност на техниката, издържливост на конструкцията, комфорт, оплаквания от клиенти и т.н. и т.н. - марката M.A.N. е почти винаги на едно от последните места. Първите винаги се държат от SCANIA, VOLVO и DAF (не задължително в този ред), после някъде са RENAULT и MERCEDES, та чак накрая са M.A.N. - а мои познати тираджии потвърждават тези класации от опит. Та явно хабер нямаш от камиони и не си се интересувал как ги подреждат имащите хабер :) Изказвам мнение тук не за да споря с теб (свещената простота лъхаща от писанието ти не предполага успешно провеждане на спор), а за да предупредя другите четящи да не взимат мнението ти под внимание (та дори и моето), а да се осведомят ако искат от независими други източници....

    Коментиран от #5, #7

  • 5 VW&Mercedes

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "The Bear":

    Koe e po tochno sveshtennata prostota luhashta ot pisaneto mi.Blagodarq che me nagrubi .A puk i prostotiqta neznaeh che moje da bude sveshtenna.Ti moje bi pisesh po inerciq zaucheni frazi.No kakvo da se pravi gospodin pravolineen(shablonen) mozuk.Mechok kakto predpolagam zabelqzvash mnenieto mi e purvo taka che nesum imal za cel da sporq s nqkogo.NO ti velikiq mislitel nebesen vednaga rusajdavash za uspesni i neuspeshni sporove.

    Коментиран от #6

  • 6 The Bear

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "VW&Mercedes":

    :) Пояснявам - Простота и Простотия са две различни неща. Аз конкретно имах пред вид простотата - и тя се състои в абсолютизирането - Мерцедес е най-добрата кола, МАН са най-добрите камиони и т.н. - използването на превъзходна степен ей така, е опростяване, а в същото време и подценяване интелигентността на другите читатели.... Може би съм писал малко остро, но както сам си прочел, не налагам на никого и моята информация..... а просто се издразних от поредното най-най- в коментарите..... пак за пояснение - по-мислещите хора по-рядко пребягват до най-най- изказвания. Хайде да не занимаваме другите повече, а!? .... отново бих повторил първият си коментар .....
  • 7 VW&Mercedes

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "The Bear":

    Samo za protokola da znaesh,che..........................ima edna klasaciq i tq e TRUCK OF THE YEAR
    Truck of the Year 2012-Mercedes-Benz Actros
    2011 -- Mercedes-Benz new Atego
    2010 -- Scania R-series
    2009 -- Mercedes-Benz Actros III
    2008 -- MAN TGX и MAN TGS
    2007 -- DAF XF 105
    2006 -- MAN TGL
    2005 -- Scania R-series
    2004 -- Mercedes-Benz Actros II
    2003 -- Iveco Stralis
    2002 -- DAF LF
    2001 -- MAN TGA
    2000 -- Volvo FH The Bear lele...
    1999 -- Mercedes-Benz Atego
    1998 -- DAF 95XF
    1997 -- Mercedes-Benz Actros I
    1996 -- Scania 4-series
    1995 -- MAN F2000
    1994 -- Volvo F
    1993 -- Iveco EuroTech
    1992 -- Iveco EuroCargo
    1991 -- Renault AE Magnum
    1990 -- Mercedes Benz SK
    i.tn i tn....
    Samo kak zvuchi "а мои познати тираджии потвърждават тези класации от опит"Koi sa tezi klasaci bre mechok izlagash se seriozno.MAN sa mnogo ama mnogo dobri i samo da ti kaja imam poznat s speditorska firma i kazva che MAN mai sa nai dobrite.Kato cqlo loshi kamioni nqma no ima po-dobri.Ahaa i sigurno Willi Betz karat Volvo.Nestavai sme6en nai golqmia speditor v europa zalaga na Mercedes-Benz.Neshto da kajesh?

    Коментиран от #8

  • 8 The Bear

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "VW&Mercedes":

    Не четеш внимателно, малкия! Писах, че има много класации - не една. Да се доверяваш само на една класация е несигурно - съвремието ни изобилства от платени публикации.... Все пак е похвално, че си се потрудил да бръкнеш в нета и да изкараш нещо.... Под познати тираджии имам предвид именно тираджии - собственици на спедиторски фирми, механици от техническа поддръжка, шофьори и т.н. Друго важно и вярно нещо - щом има "по-добро", не може да няма "по-лошо" и обратно - двете понятия съществуват само заедно.... А защо най-големият спедитор в Европа залага на Мерцедес, не може да знаем нито ти, нито аз - но бъди сигурен, че решението му за покупка не зависи само то класациите за надеждност и качествата на камионите - бизнесът взема решенията си някой път на базата на неподозирани за широката публика факти и събития....... като в случая Мерцедес може да е решил да се рекламира чрез най-големият спедитор и да му дава камионите си безплатно (едва ли е така, но може да има нещо в тази посока), или пък да е решил да направи масов тест на новата си продукция в реални условия чрез най-големият спедитор и да му ги дава на половин цена..... Бизнесът залага на математиката и прецененият риск..... общо взето всичко се върти около очакванията за най-голяма печалба (съответно най-малки разходи)..... Има много още да се разсъждава по темата, а ти вземи изкарай някои други класации също защото има много.... Аз обаче за последен път се включвам - нямам повече време за гу
  • 9 VW&Mercedes

    0 2 Отговор
    Ti ne se vpuskai v razteglivi obqsneniq kakvo e reshil Mercedes i kakvo ne.V sveta na Ikonomikata s glavno I sashtestvuvat samo cifri.Te izposzvat ot mnogo godini Mercedes koeto shte reche saotnoshenieto ekspotaciq i cena na podrujka + zakopuvaneto na mashinata im e nai izgodno.Ako im izlizashe po evtino i LIAZ shtqha da karat da ama ne.Otnosno klasaciqta tq e nai avtoritetna i nqmam namerenie da ti tursq drugi.Ti qvno si gi chel veche.....:-)) vijdam che si ekspert.Az dnes imam vreme za gubene zatova ti otgovarqh na komentarite sreshtu men.Mnogo interesno zashto reshi da me nagrubqvash tochno men? Vij N:3 kakvi gluposti drunka postoqnno no ne az sum loshiqt koito haresva nemskoto + Scania.Omruzna mi ot kompleksarshtina v tozi forum i izdiganeto v kult na qponkite.Shtom e BMW Mercedes VW MAN znachi trqbva da se spori do dupka.Aman ot tapoumie.Tova mai samo v Bulgaristam moje da se vidi.
  • 10 blabla

    4 0 Отговор
    Мерцедес се опитват да правят от всичко и накрая в нищо не са добри.
  • 11 М_SUX

    0 3 Отговор
    Като цяло съм фен на Бенц, но хилядите коментари които съм прочел от сулъо и пулъо (на лаптопа не знам къде ми е ермалък) ме карат да мисля, че бенц са уникални автомобили като усещане, но са със скъпа подръжка.... защото аз знам какво е усещането в бенц, но не съм подържал и съм се начел на коментари за това, че бенц не се подържа лесно. До колкото знам германците имат респект към МАН и някъде бях чел, че го спелуват буква по буква за да отдадат почитта си. До колкото знам Скания, Волво, ДаФ, Ман, Бенц са най-добрите в този ред, казвам го като човек който е нямал допир до тирове. Иначе имах Ц класа на бенц, но тя беше стара и подръжката и беше малко скъпичка за стара кола, но много рядко се трошеше за около 120хил. км. не бях правил нищо. Имаше 1-2 проблема с които си карах, защото ми искаха по 400-500 лева и така и не стигнах да я оправя. За новите бенцове не съм сигурен дали са толкова здрави, но и да не са, те и другите марки са занижили качеството, но им липсва уникалното усещане на бенц. За ФВ си знаем, че е боклук и си се заблудил защото е тъпанарска марка, която убива атомобилостроенето. Това да карам голф или пасат дори, не мога да си го представя и в най-лошите кошмари. Бащата не ме слуша и се е хванал за главата.

    Коментиран от #13

  • 12 LkwDriver

    1 1 Отговор
    Scania Is Best!
  • 13 ЦЦЦ

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "М_SUX":

    "ь" ще го намериш при Х, а "ѝ" като натиснеш Shift + X
  • 14 самсунг

    1 0 Отговор
    Шофьор сам колеги камиона е хубав винаги като нов екстрите са вид глезотийки
  • 15 Данчо

    1 0 Отговор
    ако за най-голяма спедиторска фирма в България смяташ, че е Wil.. B.tz да знаеш че тя притежава 5-8% от Mercedes Benz заради това карат само техни камиони.

    Коментиран от #17

  • 16 Данчо

    1 0 Отговор
    коментара ми е до The Bear
  • 17 The Bear

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Данчо":

    Ха благодаря! Това не го знаех, но обяснява нещата. Колкото до "най-голямата спедиторска фирма" - това е твърдение на VW&Mercedes в коментар 7, а после и в 9 - а аз се опитвах да му обясня, че може би има скрита причина за това, която ние не знаем, но това не значи че Мерца е най-добрия камион. Твоята информация потвърждава моята теза