На 5 септември от 22:00 ч. българско време ще се състои очакваната световна премиера на новите версии на най-продавания камион Volvo FH и на престижния Volvo FH16. Моделите ще бъдат представени официално на грандиозна гала вечер в Гьотеборг, като паралелно с това ще се проведат и събития в Мадрид, Бирмингам, Париж, Ротердам и Брюксел. Всеки, който е любопитен, може да стане свидетел на премиерния спектакъл онлайн в живо предаване на www.volvotrucks.bg/fh.
„Вече повече от 15 години Volvo FH е надеждна движеща сила както за Volvo Trucks, така и за транспортните фирми в цял свят. Новият Volvo FH ще има същата значима роля. Това е товарен автомобил, който ще ни пренесе далеч в бъдещето“, категоричен е Клас Нилсон, президент на Volvo Truck Corporation, броени дни преди представянето (вижте филма на http://www.youtube.com/watch?v=Yfdbp6YspjM&feature=youtu.be).
Новият Volvo FH е създаден, за да бъде товарният автомобил с най-добро управление на пазара. Това се постига с някои подобрения в структурата, които осигуряват стабилна и универсална конструкция. В допълнение, с новата серия Volvo FH идва и нова система за независимо предно окачване (IFS) за товарни автомобили.
Независимото предно окачване означава, че всяко предно колело е окачено отделно от другото, така че да не влияе върху движението му. Тъй като двете предни колела се движат независимо, резултатът е по-плавно и по-устойчиво движение. Благодарение на факта, че движенията не се предават от едното колело на другото, растат и прецизността и контролът.
„Volvo FH с IFS ще има най-доброто поведение на пътя в света. Той прилича повече на лек автомобил, отколкото на товарен, когато става дума за прецизна реакция и внушаваща доверие стабилност на посоката“, уверен е Мартин Палминг, продуктов мениджър във Volvo Trucks.
За първи път новият Volvо FH бe показан в предпремиерното видео „Демонстрацията на балерината“, което се появи в Интернет на 16 август. В него рекордьорката по ходене на въже Фейт Дики преминава между два камиона от новата серия, които се движат паралелно със скорост, достигаща 80 км/ч. Kадрите са подготвени от майстора на холивудските каскади Питър Педреро, който е работил за създаването на легендарни филми като Джеймс Бонд, Хари Потър и Карибски пирати. Каскадата е заснета преди откриването на нова магистрала в Хърватия под режисурата на номинирания за Оскар Хенри Рубин.
“Каскадата е толкова сложна, че от няколко страни ни отказаха, преди да получим разрешение за заснемането й от Хърватска. Трудността в изпълнението и филмирането обаче амбицира още повече целия ни екип”, разказва Хенри Рубин.
„Досега никой не е правил такова нещо ... и вече знам защо”, пък е краткото обяснение на главната героиня Фейт Дики след стотици опити и упорити тренировки.
Успехът на каскадата се дължи, както на свръхконцентрацията и уменията на Фейт, така и на безупречното управление на професионалните шофьори на двата камиона. Те трябва постоянно да поддържат еднаква скорост и стабилно разстояние помежду си. Така въпреки високата скорост, силния вятър и нестабилността на въжето, Фейт Дики успява да премине между двата камиона преди те да достигнат до тунела.
“Това е демонстрация на световно ниво и резултатът спира дъха. Каскадата е достойна за всеки екшън филм”, категоричен е Питър Педреро.
Доказателство за това е, че „Демонстрацията на балерината” вече има близо 3 млн. гледания в YouTube.
Световна премиера на новата серия Volvo FH, можете да проследите на живо на 5 септември, от 22:00 ч., онлайн на адрес: www.volvotrucks.bg/fh
Видеото с Фейт Дики със субтитри на български, можете да видите на адрес: http://www.5x5m.com/lp/14912/theballerinastunt.html
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 VW&Mercedes
Vupros Zashto Mercedes sa nai dobrite koli
Otg.Zashtoto MAN nepravqt avtomobili
Коментиран от #4
12:10 22.08.2012
2 TIR_driver
12:23 22.08.2012
3 Дошо
12:29 22.08.2012
4 The Bear
До коментар #1 от "VW&Mercedes":
Само за протокола - да знаеш, че според продължаващи от много години международни класации на камионите по различни критерии - надеждност на техниката, издържливост на конструкцията, комфорт, оплаквания от клиенти и т.н. и т.н. - марката M.A.N. е почти винаги на едно от последните места. Първите винаги се държат от SCANIA, VOLVO и DAF (не задължително в този ред), после някъде са RENAULT и MERCEDES, та чак накрая са M.A.N. - а мои познати тираджии потвърждават тези класации от опит. Та явно хабер нямаш от камиони и не си се интересувал как ги подреждат имащите хабер :) Изказвам мнение тук не за да споря с теб (свещената простота лъхаща от писанието ти не предполага успешно провеждане на спор), а за да предупредя другите четящи да не взимат мнението ти под внимание (та дори и моето), а да се осведомят ако искат от независими други източници....Коментиран от #5, #7
13:06 22.08.2012
5 VW&Mercedes
До коментар #4 от "The Bear":
Koe e po tochno sveshtennata prostota luhashta ot pisaneto mi.Blagodarq che me nagrubi .A puk i prostotiqta neznaeh che moje da bude sveshtenna.Ti moje bi pisesh po inerciq zaucheni frazi.No kakvo da se pravi gospodin pravolineen(shablonen) mozuk.Mechok kakto predpolagam zabelqzvash mnenieto mi e purvo taka che nesum imal za cel da sporq s nqkogo.NO ti velikiq mislitel nebesen vednaga rusajdavash za uspesni i neuspeshni sporove.Коментиран от #6
13:19 22.08.2012
6 The Bear
До коментар #5 от "VW&Mercedes":
:) Пояснявам - Простота и Простотия са две различни неща. Аз конкретно имах пред вид простотата - и тя се състои в абсолютизирането - Мерцедес е най-добрата кола, МАН са най-добрите камиони и т.н. - използването на превъзходна степен ей така, е опростяване, а в същото време и подценяване интелигентността на другите читатели.... Може би съм писал малко остро, но както сам си прочел, не налагам на никого и моята информация..... а просто се издразних от поредното най-най- в коментарите..... пак за пояснение - по-мислещите хора по-рядко пребягват до най-най- изказвания. Хайде да не занимаваме другите повече, а!? .... отново бих повторил първият си коментар .....13:58 22.08.2012
7 VW&Mercedes
До коментар #4 от "The Bear":
Samo za protokola da znaesh,che..........................ima edna klasaciq i tq e TRUCK OF THE YEARTruck of the Year 2012-Mercedes-Benz Actros
2011 -- Mercedes-Benz new Atego
2010 -- Scania R-series
2009 -- Mercedes-Benz Actros III
2008 -- MAN TGX и MAN TGS
2007 -- DAF XF 105
2006 -- MAN TGL
2005 -- Scania R-series
2004 -- Mercedes-Benz Actros II
2003 -- Iveco Stralis
2002 -- DAF LF
2001 -- MAN TGA
2000 -- Volvo FH The Bear lele...
1999 -- Mercedes-Benz Atego
1998 -- DAF 95XF
1997 -- Mercedes-Benz Actros I
1996 -- Scania 4-series
1995 -- MAN F2000
1994 -- Volvo F
1993 -- Iveco EuroTech
1992 -- Iveco EuroCargo
1991 -- Renault AE Magnum
1990 -- Mercedes Benz SK
i.tn i tn....
Samo kak zvuchi "а мои познати тираджии потвърждават тези класации от опит"Koi sa tezi klasaci bre mechok izlagash se seriozno.MAN sa mnogo ama mnogo dobri i samo da ti kaja imam poznat s speditorska firma i kazva che MAN mai sa nai dobrite.Kato cqlo loshi kamioni nqma no ima po-dobri.Ahaa i sigurno Willi Betz karat Volvo.Nestavai sme6en nai golqmia speditor v europa zalaga na Mercedes-Benz.Neshto da kajesh?
Коментиран от #8
14:00 22.08.2012
8 The Bear
До коментар #7 от "VW&Mercedes":
Не четеш внимателно, малкия! Писах, че има много класации - не една. Да се доверяваш само на една класация е несигурно - съвремието ни изобилства от платени публикации.... Все пак е похвално, че си се потрудил да бръкнеш в нета и да изкараш нещо.... Под познати тираджии имам предвид именно тираджии - собственици на спедиторски фирми, механици от техническа поддръжка, шофьори и т.н. Друго важно и вярно нещо - щом има "по-добро", не може да няма "по-лошо" и обратно - двете понятия съществуват само заедно.... А защо най-големият спедитор в Европа залага на Мерцедес, не може да знаем нито ти, нито аз - но бъди сигурен, че решението му за покупка не зависи само то класациите за надеждност и качествата на камионите - бизнесът взема решенията си някой път на базата на неподозирани за широката публика факти и събития....... като в случая Мерцедес може да е решил да се рекламира чрез най-големият спедитор и да му дава камионите си безплатно (едва ли е така, но може да има нещо в тази посока), или пък да е решил да направи масов тест на новата си продукция в реални условия чрез най-големият спедитор и да му ги дава на половин цена..... Бизнесът залага на математиката и прецененият риск..... общо взето всичко се върти около очакванията за най-голяма печалба (съответно най-малки разходи)..... Има много още да се разсъждава по темата, а ти вземи изкарай някои други класации също защото има много.... Аз обаче за последен път се включвам - нямам повече време за гу14:23 22.08.2012
9 VW&Mercedes
14:57 22.08.2012
10 blabla
15:41 22.08.2012
11 М_SUX
Коментиран от #13
17:35 22.08.2012
12 LkwDriver
18:32 22.08.2012
13 ЦЦЦ
До коментар #11 от "М_SUX":
"ь" ще го намериш при Х, а "ѝ" като натиснеш Shift + X18:46 22.08.2012
14 самсунг
21:49 22.08.2012
15 Данчо
Коментиран от #17
14:42 23.08.2012
16 Данчо
14:43 23.08.2012
17 The Bear
До коментар #15 от "Данчо":
Ха благодаря! Това не го знаех, но обяснява нещата. Колкото до "най-голямата спедиторска фирма" - това е твърдение на VW&Mercedes в коментар 7, а после и в 9 - а аз се опитвах да му обясня, че може би има скрита причина за това, която ние не знаем, но това не значи че Мерца е най-добрия камион. Твоята информация потвърждава моята теза14:47 29.08.2012