7 149 33

"Mercedes и всички останали" или как продажбите на марката бързо се върнаха към нормалните си нива

"Mercedes и всички останали" или как продажбите на марката бързо се върнаха към нормалните си нива

По време на онлайн събитието Meet Mercedes Digital, новият ръководител на компанията каза, че вижда признаци за възстановяване на пазара на автомобили. Повечето автомобилни дилъри по света отново отвориха врати, а купувачите се връщат дори по-бързо и от очакваното. Това заяви Ола Калениус, председател на борда на Daimler и Mercedes-Benz.

Mercedes-Benz вижда първите положителни знаци на пазара на автомобили. От 20 април компанията постепенно увеличава производството в заводите си, като това е наложително, тъй като от юни цялото производство на автомобили по света ще започне да работи отново с пълни темпове, каза още ръководителят на компанията.

Здравето и безопасността на служителите са най-важни, заявяват от компанията, всеки използва маски и избягва ситуации, които са опасни за инфекция. 100 000 служители продължават да работят от вкъщи, като 0.5 милиона телеконференции се провеждат седмично, каза Калениус.

Пандемията COVID-19 и последствията от нея ще продължат за неопределен период от време, предполагат от компанията. Специалистите от Mercedes заявяват, че е необходимо всеки да се върне към нормалния ритъм на работа с "новите стандарти".

В Китай, най-големият пазар на Mercedes-Benz, продажбите вече постепенно се връщат към нормалните нива: през април те бяха по-високи, отколкото през предходната година, а тенденцията продължава и през май. Калениус счита за един от най-важните уроци на настоящата ситуация, че индивидуалната мобилност е и остава ценно предимство.

Колата е защитено пространство, осигурява независимост и свобода, каза той. Mercedes-Benz ще продължи да работи с нови технологии, за да запази тази ценна стока. Компанията ще запази програмата за преход към производството на екологично чисти превозни средства и производство с неутрални нива на въглеродни емисии (CO2).

Повече от 30 предприятия за производство на леки автомобили, микробуси и камиони по света ще бъдат неутрални по отношение на CO2 до 2022 г. Компанията потвърждава плана до 2039 година напълно да премине към производство на автомобили без емисии на CO2. Важен компонент от плана на компанията е производството на батерии с неутрално ниво на емисии на въглероден диоксид, като се взема предвид веригата на доставки.

Водещият електрически автомобил EQS, който в момента се подготвя за производство, ще бъде оборудван с батерии, неутрални за CO2. Сега компанията има две фабрики, произвеждащи батерии за хибриди и електрически превозни средства. Заводът в източна Германия (Каменц) беше открит през 2018 г. като център за развитие на глобална мрежа за производство на батерии на Mercedes-Benz.

Мрежата се състои от девет фабрики, в които компанията инвестира 1 милиард евро. Сега тя е CO2-неутрална компания, произвежда батерии за хибридни автомобили Mercedes-Benz Cars и електрически превозни средства EQC, като до момента са произведени повече от половин милион бройки.

През 2019 г. компанията продаде 2.24 милиона автомобила по целия свят (увеличение с 1,3%). Нов завод се строи в САЩ, а още няколко ще бъдат изградени в Европа. Компанията планира през тази година да открие високотехнологичен завод в Германия в Зинделфинген - Factory 56, който ще произвежда новата S-класа, а след това и EQS. До края на 2020 г. компанията планира да стартира производството на 5 електрически превозни средства и на 20 хибридни версии на моделите си.

Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 11 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 жжжжж

    83 18 Отговор
    Mercedes и всички останали беше до преди 20г. След излизането на w203 и w220 стана "Mercedes e като всички останали". Само по-лъскав и с по-скъпа поддръжка.

    Коментиран от #2, #18

  • 2 трошливи каруци

    46 17 Отговор

    До коментар #1 от "жжжжж":

    S-class W220 в мобилето струва колкото голф 4-ка ха ха ха. Що ли?

    Коментиран от #6

  • 3 Das ist eine grosse scheise

    30 22 Отговор
    Трошливо немско извращение с техниката.
  • 4 майтап за стара статия

    14 15 Отговор
    Тук е мястото феновете на Бие-иен-вие-то да кажат, че мяза на Бие-иен-вие.
  • 5 Мерцедес

    33 5 Отговор
    w203 и w220 са супер коли ако са гледани добре и не на по 5 милиона километра. Да не е като 124 или 123, но коя марка е като едно време ? Дори рено 19 макар че е рено е била куче преди, сега всичко е различно. Всичко е една конфекция, повечето марки са обединени и бълват едно и също просто няма разлика какво ще си купиш , само да не е пословично лош модел
  • 6 Собсвеник на w220

    42 6 Отговор

    До коментар #2 от "трошливи каруци":

    Пробвай да поддържаш w220 с оригинални части и тогава говори. Цаката е в поддръжката на тая кола, не в покупката. 4 оригинални амортисьора са по-скъпи от НОВ гоуф

    Коментиран от #28, #33


  • 7 Jack Bauer

    20 17 Отговор
    До коментар #1,2,3,4 - Много, ама МННОООооооогоооо ви е кисело гроздето. Когато навъртите поне 4-5'000 км на Mercedes модел след 2015та тогава коментирайте (изключвам A класа).

    Коментиран от #14, #21

  • 8 Факт!

    7 8 Отговор
    Е как се върнаха немската държава е поръчала на полицията и общините да купят Мерцедеси.Трябва да си много глупав за да не схващаш че не едноличните продажби а обществените поръчки са основният дял на продажби на всеки един авто а и не само производител.
  • 9 Bmw

    28 12 Отговор
    Тези от 20г правят само боклуци.Лежат на стара слава , и взимат на по-заможните дядовци парите.
  • 10 Стефан

    15 13 Отговор
    Клишето сега е - Тойота и всички останали, но май и при тях старата слава отшумява.

    Коментиран от #12

  • 11 Дъстър

    3 8 Отговор
    ...И всички останали.
  • 12 Ахахахаа

    22 25 Отговор

    До коментар #10 от "Стефан":

    ПЕЖО и всички останали. Все пак французите купуват нески бранд /опел/, а не обратното и добре, че ги купиха та да направят коли от тях. Да не говорим, че има мерцедеси с френски двигател и трансмиси та дори и товарен спринтер иии да не забравяме и участието в ягуарите, а за мазда да не говорим там почти всички дизели са френски. Та има един виц момченце пита баща си: Тате, Тате, защо лъвчето на ПЕЖО се е изправило на задните си крака? Бащата отговаря: Защото се оглежда сине. Оглежда се за конкуренция на пътя, но уви няма всички дишат прахта на господаря на животните на пътя ЛЪВЪТ!!! Да видиш пежо и ситроен маршрутки и товарни на по 500 000+ не е рядкост и то все още с оригинален съединител и то точно в Германията.

    Коментиран от #13, #26

  • 13 Хахаха

    16 9 Отговор

    До коментар #12 от "Ахахахаа":

    Хахах, в кой клас си?

    Коментиран от #15, #17

  • 14 МерцеДесЛиБе

    8 8 Отговор

    До коментар #7 от "Jack Bauer":

    Верно е това за гроздето, а и леко комично е за това, как колите от едно време са по-здрави :) Отидете купете си нова кола, карайте я 15 години и като видите, че освен консумативи почти нищо друго не сте дали ... пак си помислете какво толкова плюете днешните коли. Да може да има разлика в качеството за дадена марка, но пазара е голям има и други играчи с по-примамливи предложения...
  • 15 Ахахахаа

    4 18 Отговор

    До коментар #13 от "Хахаха":

    В този, който ти никога не си и няма да стигнеш. Там от където аз се врещам ти дори няма и да отидеш. Нямаме никаква база за сравниние. А относно тонът ти. Ами мухъл гърбав изобщо не ми харесва. Мисля, че имаш проблем с възпитанието и решавам на бързичко да те превъзпитам. Колко такива като теб съм превъзпитал ехеееее ти толко косми нямаш. А за моят тон сега, ами той е провокиран от твоят и да не се гордея с него, но живота ме е научил, че с простак трябва да се отнасяш просташки. Пиши си къдета да те нмеря за урозите по възпитание. Не се цупи казвам го с добро. Айде със здраве!

    Коментиран от #16, #23, #24

  • 16 Е тва е

    2 12 Отговор

    До коментар #15 от "Ахахахаа":

    Направо го уби тоя селтак с класа още загубил съзнание.
  • 17 Коня

    8 5 Отговор

    До коментар #13 от "Хахаха":

    Това колко време го мисли? На листче ли си записа мисълта, че то тя е дъъълга дълга да не я забравиш? Сега вземи използваните листче и се забърши, че ....

    Коментиран от #30

  • 18 BMW G POWER

    6 6 Отговор

    До коментар #1 от "жжжжж":

    айде купи си нов като е като всички останали де? а? моля? не чух? Или дайхатсу е по хубаво?
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор

  • 20 хаха

    6 3 Отговор
    или по-точно казано скъпото Рено
  • 21 Много

    3 3 Отговор

    До коментар #7 от "Jack Bauer":

    Правилно го рече. Но няма смисъл защото не искат го осъзнаят. Нали знаеш....На прасето му е най хубаво в кочината. Така че нека си карат кочините и да си мислят че карат коли
  • 22 Plovdiv

    6 0 Отговор
    Аз имам В170 бензин от 2008 г, купих го в средата на май м.г. Досега върви като часовник (Слава Богу), единственият му "дефект" е една изгоряла крушка. Смятам, че най-важният фактор за състоянието на една кола след определен брой километри или години, е поддръжката. При добра поддръжка почти всяка кола ще работи добре дълго време.
  • 23 Ей лъвче

    7 1 Отговор

    До коментар #15 от "Ахахахаа":

    Какво шмъркаш. ....искам и аз от него
  • 24 Хахах

    11 3 Отговор

    До коментар #15 от "Ахахахаа":

    Прочети си коментарите и ще откриеш простака в себе си! Но си прав за едно-нямаме база за сравнение! Аз карам S- клас, ти “полуидиот”(Peugeot), с което идеално се допълвате!И да, нормално е аз да не ходя,където ти и подобни.. сети се сам защо...
  • 25 Готин

    5 3 Отговор
    Почитателите на елитни ,,марки,, са най-прецаканата част от потребителите. Вече няма марки, има само качество. За да можете да получите качествена стока са необходими знания и интелект. За съжаление такива не са приоритет на посредствените купувачи и те предпочитат да се доверят на старите лаври.

  • 26 Ввв

    6 0 Отговор

    До коментар #12 от "Ахахахаа":

    Тоя пък и той си вярва.....Пежо още ли правят коли бре?!
  • 27 Blackthorn

    2 5 Отговор
    Кой? Магарцедес?? :)
  • 28 фен на бмв

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "Собсвеник на w220":

    от Мерцедес никога не са твърдели, че частите им са евтини! Като не те кефи и нямаш възможност, просто не си купуваш, а не да мрънкаш
  • 29 free man

    3 0 Отговор
    Имах С-180 произв.2008г.Освен консумативи смених и напукан тампон на висящ лагер.Поостаря и минах на А-КЛАСА 2014Г.Вече навъртях 60х.км и...нищо.Но след като чета мненията на ималите и имащи такава кофти кола,изпитвам потрес какво ме чака.Тичам да я снимам и пускам за продан.Само ще помоля знаещите за съвет-какво и....останалите да си купя.
  • 30 Хаха

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Коня":

    Че какво бе?!
  • 31 mercedes

    0 3 Отговор
    Аз съм собственик на мерцедес, който от два месеца е в сервиза и няма доставка на част. Не само марката не става, но и сервиза и следпродажбеното обслужване са пълна подигравка с хората и парите им.

    Коментиран от #32

  • 32 Чакай

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "mercedes":

    Възможно е, ако е при някой гаражен майстор и иска да ти го набие дълбоко
  • 33 3838

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Собсвеник на w220":

    Един нов гоуф е около и над 40 хиляди лева стартово. Бах таз 220 пи 10 бона на амортисьор ли идва ?! Питам защото мисля да си купя една s320 за 3-4 хиляди лева да ходя на даскало и до гаджето в горния блок.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.