Last news in Fakti

9 Юни, 2020 15:46 6 748 27

Opel с радикална смяна на дизайна

  • opel-
  • mokka-
  • дизайн

Оригиналните стилистични находки на дизайнерите на Opel ще дебютират заедно с новото поколение на кросоувъра Mokka

Opel с радикална смяна на дизайна - 1

Точната дата на дебюта на новия кросоувър все още не е обявена, но производителят постепенно разсекретява някои детайли, използвайки дизайнерски скици. Този път причината за съобщението беше необичайната фраза Opel Vizor.

С тези думи дизайнерите на марката наричат ​​концепцията на предната част на Mokka, която по-късно ще бъде използвана и при други нови модели на Opel. Под "Vizor" трябва да разбираме комбинацията от радиаторна решетка, фарове (предните светлини ще са матрични дори в базовите конфигурации) и фирмено лого, които ще са в едно визуално цяло.

Между другото, компанията нарече известния от миналото култов модел Opel Manta източник на вдъхновение за това решение. „Новият ни Opel Vizor е отличителен и уникален елемент на марката, отразява немската традиция, според която формата следва съдържанието.

Класическата решетка вече няма значение за електрически превозни средства като Mokka-e. Opel Vizor е елемент, който комбинира осветление и други технически компоненти, а също така действа като защитен екран“, казва главният дизайнер на Opel Марк Адамс.

Все още не е уточнено дали този нов дизайн ще бъде приложен за Mokka с традиционните двигатели. Но вече е известно, че Opel ще започне да предлага новия кросоувър с изцяло електрическа модификация. Основата за новия продукт за първи път ще бъде платформата на групата PSA, към която Opel се присъедини преди време.

Компанията планира да започне сглобяването на нова Mokka през четвъртото тримесечие на тази година, така че, очевидно, остават само няколко седмици преди финалната премиера. И е възможно промяната на платформата от американска на френска да отвори достъпа на новия продукт и до други пазари.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    40 1 Отговор
    ако направят нещо като нова манта ще е интересно и приятно за окото

    Коментиран от #20

  • 2 дърт шофьор

    55 4 Отговор
    Ех, каква легенда беше едно време Опел.
  • 3 4321

    50 6 Отговор
    Карам опел от чисто нов
    Много хора не ги харесват и това е тяхно право , но по същество са здрави и добри коли
    Дано да направят нещо ново и интересно за да се стабилизират на авто пазара
  • 4 Дачия

    13 35 Отговор
    Сега номер 1 е Дачия
  • 5 историк

    23 6 Отговор
    доколкото си спомням са произвеждали шевни машини в далечното минало, после автомобили, една от най старите немски марки . пежо са мажоритарен собственик,

    Коментиран от #11

  • 6 стар форд

    43 1 Отговор
    на времето всички немски, чешки и унгарски марки бяха легенди. Шкода, Чепел,Татра, Икарус, Опел, Мерцедс Народната кола. Сега всичко е боклуци еднодневки. Издържат до гаранцията и грох. Фият бяха велики. Всички бяха. Форд с дървено купе.

    Коментиран от #8

  • 7 YAMAHA

    18 13 Отговор
    OPEL вече не е това което беше и няма да бъде
  • 8 Лудогорец8

    16 10 Отговор

    До коментар #6 от "стар форд":

    Опел и форд не са немски марки! И никога не са били! И даже в статията ти го пише досега бяха с американски платформи защото са си подразделения на американски фирми.

    Коментиран от #10, #13, #17, #25

  • 9 барабус

    3 4 Отговор
    Пежо дизайн,мяза на новото 508GT
  • 10 дърт шофьор

    35 2 Отговор

    До коментар #8 от "Лудогорец8":

    Да-а-а, Опел Блиц е хамерикански, нищо че е произвеждан през ВСВ. Неговият двигател после е ползван в Опел Капитен. Легендарна кола. Опел Рекорд също. Къде-къде по-късно собствеността се прехвърля. Простено да ти е, синко! Няма откъде в интернет да научиш тези неща. Трябва да си ги виждал на живо, да си усещал миризмата и звука на онези мотори.
  • 11 Komapak

    13 0 Отговор

    До коментар #5 от "историк":

    30те години Адам Опел продава компанията на дженерал моторс. Не са ги бомбардирали по времето на ВСВ по обясними причини. Само един пилот се обърква и им насолва 2 бомби централно😉 Новата визия ми прилича на камаро, но ако я видя цялата може и да си променя мнението.
  • 12 Чавдар войвода

    10 12 Отговор
    Ще са по-добри коли. И с добри двигатели, а не немски масларки...
  • 13 Аууууу

    13 0 Отговор

    До коментар #8 от "Лудогорец8":

    Опел бяха собственост на хамерите преди ВСВ! Още през 1928 купуват 80% от Опел, а през 1931 останалите 20%! Та от 1931 ГМ са еднолични собственици на Опел

    Коментиран от #14

  • 14 Сребролюб Мангизлиев

    15 1 Отговор

    До коментар #13 от "Аууууу":

    Айде и аз да Ви коригирам. OPEL вече е собственост на френската PSA group (Пежо,Ситроен)
  • 15 Емо

    20 4 Отговор
    Страхотни автомобили. Винаги ще си останат най здравите коли, и с хубава визия.
  • 16 VWandMercedes

    18 2 Отговор
    Преди време имах Опел Омега Б комби а след това Пасат б5.5.
    Омегата е чуствително по-голяма и комфортна.Пасата на втория ред седалки е пълна скръб сравнено с Омегата.Подръжката на пасата е точно 2 омеги.Ако искайте вярвайте ако искате недейте.
  • 17 Хайл

    10 0 Отговор

    До коментар #8 от "Лудогорец8":

    лудогорски,за ОПЕЛ си в голяма грешка-опел си е чисто немска фирма създадена от Адам Опел и синовете му,като произвеждат шевни машини а след това велосипеди.след велосипедите започват с колите,а имат и мотоциклет.ако не ме лъже паметта дженерал мотърс купува опел в края на 20-те години на 20 век

    Коментиран от #18

  • 18 Лудогорец8

    1 3 Отговор

    До коментар #17 от "Хайл":

    В това си прав така е. Но това какво променя? Докато е била немска фирма не е имала легендарнитв автомобили за които всеки говори, ако не бяха ГМ тези легендарни коли можеше и никога да не се появят и да ги дискутираме сега нали? Това, че е имало някой си немец създал една малка фирма за шевни машини не я прави директно немска фирма за автомобили, защото тогава даже и не са знаели накъде са.

    Коментиран от #21

  • 19 Ха ха

    6 5 Отговор
    Опел няма да бъде това което беше . Френските пе с и ще съсипят Опел първо защото ще са скъпи и не толко качествени.
  • 20 Ацо

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Един човек да види приликата,браво! Това въобще не е нов дизайн,вижте "Манта а" и ще разберете откъде е взаимстван ,за мен това беше най- красивия опел !
  • 21 Хайл

    5 1 Отговор

    До коментар #18 от "Лудогорец8":

    Защо мислиш че са нямали добри коли за времето си преди да ги купят GM? Погледни какви са били тогава колите а не сега.опел е от първите фирми...само не оставай с впечатление че харесвам опел,просто историята на марката е такава
  • 22 Jack Bauer

    5 0 Отговор
    Французите явно залитат по американски дизайн през последните години. След новото Пежо 508 сега и на Опел искат да сложат дизайн в стил "американски мускул".
  • 23 историк

    5 0 Отговор
    легендадта валтер рьорл постига страхотни успехи с опел, по късно с ауди куатро !!!
  • 24 Такси

    5 0 Отговор
    Опелья е убава кола,като такси и набих 900000 км без ремонт на мотора!
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 »»»»»»»»»»»

    1 0 Отговор
    Ти, за Herr Adam OPEL, Чувал ли си някога, нещо? НЕ си!
    Невежеството и Простотията са ГОЛЯМО НАКАЗАНИЕ...
  • 27 Димов

    0 0 Отговор
    Манта 1 и 2, Опел ГТ, Калибра и може би Тигра са ми любимите Опели. Ама Калибра беше дизайн на Уейн Чери, а сегашните кубчета са плод на някой, завършил онлайн.