Румънската марка Dacia подготвя премиерата на новите генерации на моделите Logan и Sandero. Този двоен дебют се очаква в края на месеца, по време на автомобилното изложение в Париж. Въпросните два модела са много важни за компанията, защото, както е известно, това са най-евтините коли на марката и респективно основни бестселъри. Logan и Sandero се правят на една и съща база, но външният им вид досега се различаваше значително
Както е видно от снимките, екстериорните промени на предстоящия Logan включват нови предна броня, радиаторна решетка и значително променени фарове. В задната част впечатление правят различните стоп светлини и новият капак на багажника. Освен това е променен и профилът на автомобила. В салона също има значителни изменения, като най-съществените се откриват във волана, приборите и променената централна конзола.
Седалките също впечатляват с нови форми, а завършен облик на салона дава и иновационната за марката аудио-навигационна система, която разполага с голям сензорен екран. За сметка на последния, управлението на климатичната инсталация е свалено по-ниско. С други думи новият Logan ще е по-модерен, по-функционален и (според представители на марката) качеството на материалите и това на самата сглобка ще е повишено.
Както вече споменахме, Sandero и Logan се правят на една и съща база, като на практика представляват един и същ автомобил във версии хечбек и седан. Именно поради тази причина обликът на предниците на тези два модела сега е фирмено уеднаквен. Новото Sandero прилича на Logan. В салона нещата са идентични. Вътрешното пространство на Sandero на практика е почти същото като това на Logan. И тук впечатление прави подобреното качество на материалите.
Що се отнася до двигателите, е ясно, че и те ще са еднакви за двата модела. Към досега известните 1.4- и 1.6-литрови мотори ще бъде добавен и още един. Новият агрегат ще е трицилиндров с работен обем 0.9 литра. Този двигател е снабден с турбокомпресор и развива мощност от 90 к.с. Останалите технически новости около двата модела на този етап не се разкриват. Те ще станат известни след около десетина дни, когато автомобилите ще бъдат демонстрирани пред публика.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Kvo da kaja ...
Коментиран от #2
10:09 18.09.2012
2 520 zender
До коментар #1 от "Kvo da kaja ...":
Ми по-красиви са от първото поколение.Тоя новия двигател с турбото не ми вдъхва доберие.Не за друго ами защото е трицилиндров.От кого французите пък правят такива..Явно нещо съм пропуснал.Новаторски е тоя мотор но нали идеята беше старите и изпитани мотори да се слагат в Дачия а пък новите и авангардни технологии да бъдат в двигателите на Рено.10:13 18.09.2012
3 Иван Вълчев
Дано и безопасността да са подобрили.
10:13 18.09.2012
4 ...
10:19 18.09.2012
5 Дими
10:45 18.09.2012
6 Анатоли Петков
Коментиран от #16
11:13 18.09.2012
7 ххх
12:09 18.09.2012
8 losho
12:21 18.09.2012
9 ганю
12:23 18.09.2012
10 злеее
12:24 18.09.2012
11 Вожда на даките
А що се отнася до колата, предницата е впечатляваща, отзад стоповете нещо не ми се връзват съвсем, а вътре определено ме дразнят двата големи отвора за въздуха в средата на конзолата. Изглеждат прекалено големи и с тия лайстни ... Купето отвътре е сравнително малко, но нормално за класа си и такива "грандомански" елементи необосновано доминират.
Все пак това е САМО ЛИЧНО МНЕНИЕ и не означава, че автомобила е лош. Имам съсед, който кара Логан комби 1.5 дизел вече 4-та година и е ужасно доволен. Товари го яко, дава му задоволителен разход, а за 4 години - само консумативи без нито една повреда. Дано и новите да са така.
12:31 18.09.2012
12 BATJ
12:57 18.09.2012
13 хммм ужас
13:04 18.09.2012
14 Лудория
13:25 18.09.2012
15 Виктор Георгиев
14:14 18.09.2012
16 Иван Вълчев
До коментар #6 от "Анатоли Петков":
Ами то и седана и хечбека са с еднакви предници колега.Коментиран от #28
14:41 18.09.2012
17 българин
14:52 18.09.2012
18 Иван Вълчев
Иначе за тия пари има и други варианти наистина
15:05 18.09.2012
19 известен паралия
16:31 18.09.2012
20 Евлампи Гъзибарев
16:49 18.09.2012
21 GTE
17:29 18.09.2012
22 хахо
18:32 18.09.2012
23 batkoki
Коментиран от #43
19:03 18.09.2012
24 реалист
19:12 18.09.2012
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Alks
Дано колите са свестни!
19:26 18.09.2012
28 Анатоли Петков
До коментар #16 от "Иван Вълчев":
Закачката се приема,но нека все пак да правим оценка на автомобилите,а не на изказванията .За това са + и -20:00 18.09.2012
29 kiril
20:24 18.09.2012
30 оффффффффффф
няма проблем.Предпочитам я пред моя 16г. таралясник бмв!
20:42 18.09.2012
31 taxi
20:46 18.09.2012
32 Стар Българин
20:48 18.09.2012
33 Иван Костов
21:10 18.09.2012
34 бе ем хикс ем 3
21:16 18.09.2012
35 Иван Господинов
21:59 18.09.2012
36 блейк
22:13 18.09.2012
37 Николай
Коментиран от #45
23:15 18.09.2012
38 натурален българин
00:19 19.09.2012
39 batmusurat
01:28 19.09.2012
40 The Bear
01:48 19.09.2012
41 ТРОШАЧА
Коментиран от #44
02:22 19.09.2012
42 КИМИ
09:33 19.09.2012
43 The Bear
До коментар #23 от "batkoki":
@23 - от това което коментираш, става ясно че при шофиране явно бъркаш реда на натискане на педали и копчета и мърдането на ръчките. Та иди изкарай още един път шофяорски курс за начинаещи. То заради такива "карачи" като тебе им е излязло името на служебните коли "чужда п..ка кокал няма" - ти квото и да караш ще го скапеш мой човек - виждал съм такива шофьори като теб и то с доста стаж - той цял живот кара на принципа "едно си баба знае - едно си бае" - т.е. винаги по неправилния начин - има си обяснение - умствено ограничение... ти не си виновен - тя природата те ощетила...@31 - объркал си се момко - непаленето и трудното вървене не са от колата, а от нафтата през зимата. В един момент всичките ни коли спряха - Нисн примера - 2 бр., Пежо 406 - 2 бр., Ауди 100, ФВ Пасат, Ситроен Евазион - едни поради ледени тапи по горивопроводите - заредили доста вода в горивото от Петрол и ОМВ, други се оказа че имат желеобразна смес в резервоара - заредили от Шел, трети си източваха горивото и си ляха свещи от восък в калъпи - заредили от ЕКО. Нямаше проблем само с нафтата на Ромпетрол - ни вода, ни примеси - безотказна работа. А за твърдото окачване - всяка кола се втвърдява при -20 градуса, а и предполагам не очакваш да получеш возия на Ролс-Ройс на цената на Дачия - там единият амортисор струва колкото Дачия...
10:45 19.09.2012
44 Виктор Георгиев
До коментар #41 от "ТРОШАЧА":
само че на това Субару разхода му е 3 пъти по-голям, което не леко не се вписва в концепцията за бюджетен автомобил, а недай си боже да ти замине турбинката и ще пляскаш с ръчички 2-3 месеца докато сабереш пари за нова10:53 19.09.2012
45 The Bear
До коментар #37 от "Николай":
@37 - явно и ти си такъв карач като @23 - как колегите ви таксисти се хвалят че са супер яки коли, а ти примерно си успял да и потрошиш сумати неща за 300000 км. Ама кво ли питам - като ти гледам грамотността на писане от типа "Мойту жина болен, дицата и той", веднага се досещам каква ти е грамотността при експлоатация на автомобил - а той е сложно техническо средство, не като капачка на бутилка, която се отваря на резба с въртене на ляво (в най-честия случай). Та за да не те уморява при дълъг път, желателно е добре да си настроиш седалката, да си на ръст между 1,50 и 2,10 м, и на килограми максимум до 120 кг - ако излизаш от тези параметри, смятам че доста неща от живота ще те умоляват - не само шофирането на Дачия. Нещо обаче не правиш както трябва - ще знаеш. Стотици мои познати са доволни от Дачия - било като личен, било като служебен автомобил, а той се намерил да ни убеждава в друго.... А вземи си едно БМВ и му сметни разходите докато го вкараш в пътя, и после за поддръжка, а включи и каско, щото иначе ще ти го гепат...... но предполагам и математиката ти е трудна ..... та ако по-нататък сметна че заслужаваш, може и да ти направя някои сметки за да видиш нещата в цифрово изражение и да ти е по-лесничко. Като извод - мекото дупе за да се радва на комфорт, трябва доста парички да ръси постоянно....10:55 19.09.2012
46 Лада
21:47 19.09.2012
47 One
09:38 20.09.2012