Last news in Fakti

18 Септември, 2012 09:59 15 908 47

Вижте новите Dacia Logan и Sandero

  • dacia-
  • logan-
  • sandero

Румънската марка Dacia подготвя премиерата на новите генерации на моделите Logan и Sandero. Този двоен дебют се очаква в края на месеца, по време на автомобилното изложение в Париж. Въпросните два модела са много важни за компанията, защото, както е известно, това са най-евтините коли на марката и респективно основни бестселъри. Logan и Sandero се правят на една и съща база, но външният им вид досега се различаваше значително

Както е видно от снимките, екстериорните промени на предстоящия Logan включват нови предна броня, радиаторна решетка и значително променени фарове. В задната част впечатление правят различните стоп светлини и новият капак на багажника. Освен това е променен и профилът на автомобила. В салона също има значителни изменения, като най-съществените се откриват във волана, приборите и променената централна конзола.

Седалките също впечатляват с нови форми, а завършен облик на салона дава и иновационната за марката аудио-навигационна система, която разполага с голям сензорен екран. За сметка на последния, управлението на климатичната инсталация е свалено по-ниско. С други думи новият Logan ще е по-модерен, по-функционален и (според представители на марката) качеството на материалите и това на самата сглобка ще е повишено.

Както вече споменахме, Sandero и Logan се правят на една и съща база, като на практика представляват един и същ автомобил във версии хечбек и седан. Именно поради тази причина обликът на предниците на тези два модела сега е фирмено уеднаквен. Новото Sandero прилича на Logan. В салона нещата са идентични. Вътрешното пространство на Sandero на практика е почти същото като това на Logan. И тук впечатление прави подобреното качество на материалите.

Що се отнася до двигателите, е ясно, че и те ще са еднакви за двата модела. Към досега известните 1.4- и 1.6-литрови мотори ще бъде добавен и още един. Новият агрегат ще е трицилиндров с работен обем 0.9 литра. Този двигател е снабден с турбокомпресор и развива мощност от 90 к.с. Останалите технически новости около двата модела на този етап не се разкриват. Те ще станат известни след около десетина дни, когато автомобилите ще бъдат демонстрирани пред публика.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kvo da kaja ...

    3 0 Отговор
    не е зле ...

    Коментиран от #2

  • 2 520 zender

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Kvo da kaja ...":

    Ми по-красиви са от първото поколение.Тоя новия двигател с турбото не ми вдъхва доберие.Не за друго ами защото е трицилиндров.От кого французите пък правят такива..Явно нещо съм пропуснал.Новаторски е тоя мотор но нали идеята беше старите и изпитани мотори да се слагат в Дачия а пък новите и авангардни технологии да бъдат в двигателите на Рено.
  • 3 Иван Вълчев

    4 0 Отговор
    Добре изглеждат за бюджетни автомобили. Старото сандеро май имаше по-симпатична предница, но като цяло това е по-модерно.
    Дано и безопасността да са подобрили.
  • 4 ...

    7 0 Отговор
    Въпреки всичко, марката се развива! Браво на румънците!
  • 5 Дими

    4 0 Отговор
    Харесват ми особедно седана!!!!!🚗😊
  • 6 Анатоли Петков

    4 0 Отговор
    Определено седана е с грабваща предница, но според мен по интериора все още има какво да се желае.Неуспорим факт е обаче,че марката се развива.

    Коментиран от #16

  • 7 ххх

    1 0 Отговор
    Дайете да видим цената!
  • 8 losho

    1 6 Отговор
    bokluci
  • 9 ганю

    1 6 Отговор
    грозотии на ръмънските диваци
  • 10 злеее

    1 6 Отговор
    пълен провал на румънските цигани
  • 11 Вожда на даките

    5 0 Отговор
    Браво, така се прави имидж и се печелят клиенти. Ако и цената остане сравнително ниска ще е добре. Казвам "сравнително" защото лично за моето семейство (двама учители) тя е на практика непосилна, но надявам се за много други да е достъпна.
    А що се отнася до колата, предницата е впечатляваща, отзад стоповете нещо не ми се връзват съвсем, а вътре определено ме дразнят двата големи отвора за въздуха в средата на конзолата. Изглеждат прекалено големи и с тия лайстни ... Купето отвътре е сравнително малко, но нормално за класа си и такива "грандомански" елементи необосновано доминират.
    Все пак това е САМО ЛИЧНО МНЕНИЕ и не означава, че автомобила е лош. Имам съсед, който кара Логан комби 1.5 дизел вече 4-та година и е ужасно доволен. Товари го яко, дава му задоволителен разход, а за 4 години - само консумативи без нито една повреда. Дано и новите да са така.
  • 12 BATJ

    1 3 Отговор
    Не разбирам защо нитериора трябва да е толкова грозен, можело е най-малкото да изкопират от някои. Уникално грозно табло..иначе ако на цена 16 000-18000 лева ще е добра конкуренция на Ловешкия варел.
  • 13 хммм ужас

    0 4 Отговор
    .аси грозното нещо,таз пластмаса вътре е опасна за хората,карайте си голф двойките
  • 14 Лудория

    4 1 Отговор
    И на мен ми харесва... дано в близко бъдеще да мога да си го позволя...
  • 15 Виктор Георгиев

    3 1 Отговор
    Супер е има голямо подобрение и в интериора и в екстериора, ако и цената се запази ще има голям успех
  • 16 Иван Вълчев

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Анатоли Петков":

    Ами то и седана и хечбека са с еднакви предници колега.

    Коментиран от #28

  • 17 българин

    1 3 Отговор
    Трябва да си много зле, че да си купиш такава кочина .... и то, за 20 хилки!
  • 18 Иван Вълчев

    2 0 Отговор
    Еми зле или не - има ги и на старо. Освен това са взели изпитани неща от рено, като например задния мост е от баничарка.

    Иначе за тия пари има и други варианти наистина
  • 19 известен паралия

    1 3 Отговор
    Боклуци за бедни българи
  • 20 Евлампи Гъзибарев

    0 1 Отговор
    Стоповете на LOGAN ми напомнят на стоповете на Honda CITY: http://www.hondakal.com/home/images/stories/slideshow/corp/12city.jpg
  • 21 GTE

    5 0 Отговор
    Ако цената е 18 000 лева, Риото ще спечели, защото за тази сума колата е с дизелов двигател и разход от 3,5 / 100. Вярвам, че ще се опитат да запазят нивата от 13 000 лева за базова версия. Тогава ще са супер конкурентно способни. За разбита градса инфраструктура, като Софийската, нова кола от класа на Логана е по-подходяща, отколкото някой издухляш на 200 К км.
  • 22 хахо

    2 0 Отговор
    Eй това са истински пичеловки! :)))
  • 23 batkoki

    1 2 Отговор
    Няма по голям боклук от Дачия, карам Дачия Сандеро като служебна от 2 години ,що се отнася до разход на гориво е приемливо(говоря за дизела все пак е двигател на рено) но за останалото е кенеф на 21 000км. раждясаса врати и калници на 25 000 км.започнаха проблемите дрънчене на табло,кори и т н т да не говорим за окачване , тъкмо мина гаранцията от 100000км, и на 104000 км. се скапа съединителя и скоростната кутия.От 6 месеца ми се налага да карам Дачия Логан 1.5д пак нова на 12000км. смеси масло и антифриз в сервиза на Дачия казаха няма проблем ще се оправи смениха всичко след 2000км пак същия проблем грешки дава постоянно по електрониката и това е кола от последната версия на Дачия Логън така че не се лъжете повече на тези Ромънски Боклуци за 12-17000лв.

    Коментиран от #43

  • 24 реалист

    4 1 Отговор
    Ей,"баровците" и псевдо разбирачите, не забравяйте,че това са коли,които се карат по 4-5 год. и се сменят с новия модел ! За тия пари какво искате ? Предпочитам една нова Дачия,вместо някой стар Мерцедес с хиляди проблеми и на 1 мил. километра !
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Alks

    0 1 Отговор
    Незнам ама на мен всички нови коли ми изглеждат еднакво. Ей това Сандеро , особено на първата картинка, с тая предница ми изглежда на поло/голф/пасат. Тая черна решетка под бронята пък са я взели от новатя киа оптима.
    Дано колите са свестни!
  • 28 Анатоли Петков

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Иван Вълчев":

    Закачката се приема,но нека все пак да правим оценка на автомобилите,а не на изказванията .За това са + и -
  • 29 kiril

    1 0 Отговор
    Тези коли са за по-възрастни хора - визирам майка ми която след смъртта на баща ми се учи да кара кола тепърва на 55 години. За нея с кеф бих и взел една такава - хем да си ходи по гаранционно обслужване хем да знам че няма да и я откраднат. Да си призная не изглежда лошо - особенно светлосивата.
  • 30 оффффффффффф

    2 1 Отговор
    Много са си хубави даже, особенно сегашния логан.Като си пазиш
    няма проблем.Предпочитам я пред моя 16г. таралясник бмв!
  • 31 taxi

    0 2 Отговор
    Като визия не са зле, даже бих казъл че доста са се постарали. Но ако като държание на пътя не са се променили едва ли ще спечелят нещо от тази промяна. Карал съм дачия логан 1.5 дизелова зимата и честно да ви кажа - повече на такава кола никога няма да се кача. Голям зор докато запали, още по-голям зор докато се кара. То едно че трудно спира, друго е че още по-трудно завива. А за возията нямам думи- пълно дърво. Да видим новата колко ще е добра, дано скоро да успея да направя един тест- драйв.
  • 32 Стар Българин

    1 2 Отговор
    С тези пари ще си взема супер наточена резачка, нищо , че е втора ръка...
  • 33 Иван Костов

    0 2 Отговор
    Tuk v Burgas ima edin iztrapnal bastun kojto predpochita Dacia pred BMW!!! Ne znam kakvo da vi kaja napravo mi idva da go........
  • 34 бе ем хикс ем 3

    2 1 Отговор
    ako obijdate dacia tva ozna4ava 4e obijdate nissan i renault vse pak te sa i proizvoditelite
  • 35 Иван Господинов

    2 1 Отговор
    Много приличен автомобил. Наскоро се возих при една жена таксиметров шофьор . Качихме се 4ма общо 5 човека . направи ми впечатление тая кола и почнах да я разпитвам . Мислех че тия коли са нещо съвсем близко до каруца с умрял двигател а се оказа че бъркам сериозно. Колата ускоряваше с доста солиден ряз за толкова пътници . Пътя не беше никак добър а окачването макар и стегнато поемаше дупките много добре без особено силен шум в купето . Преди това беше карала Логан 300000км с една единствена смяна на съединител това са таксиметрови коли който ги хване ги кара и газ до тенекето като служебна кола ... определено е постижение ремонта е струвал жълти стотинки . Тази на която се возехме беше Сандеро на 250 000км без никакви ремонти с 1,6 двигател който на всичкото отгоре разботеше доста тихо . Определено за работна кола мисля че Дачия е супер и бих я купил .
  • 36 блейк

    0 2 Отговор
    ти си бил на градус, затова ти се е видяла ..златна! хаха
  • 37 Николай

    0 2 Отговор
    От две години карам дачия логан такси сега видях статията и реших да пиша значи колата е купена нова и сега е на 300 000 и няколко километра съединителя е сменен три пъти два пъти се смени перката на радиатора и един път радиатор амортисиорите са разбити но тях не ги сменяме и карам така всеки месец се сменят танпони заради амортисиорите те поемат ударите от дупките.Вътре е ефтина пластмаса което мирише на такава,седалките дървени и много уморяват тази кола е на фирмата иначе дърпа добре мотора но гори яко масло и не бих си купил такава за лична употреба но за такси стават частите са ефтини.

    Коментиран от #45

  • 38 натурален българин

    1 0 Отговор
    ТЪЧ СКРИЙН !!! БРАВО ВДИГАМЕ МЕРНИК И ГОЛФА ОСТАВА И ДРЪЖКИТЕ НА ВРАТИТЕ ДА СА ОПРАВИЛИ И СИ Е ЕДНА ИСТИНСКА КОЛА А НА НИКОЛИЙ ЩЕ КАЖА ЧЕ АКО БЕШЕ НЕМСКА НА ТЕЗИ КИЛОМЕТРИ НЯМАШЕ ВЪОБЩЕ ДА ПАЛИ БЕЗ ПОНЕ СМЯНА НА СЕГМЕНТИ И ЕДИН ПЪРВИ ШЛАЙФ
  • 39 batmusurat

    0 1 Отговор
    само да изкажа едно мое лично мнение , че каквато и кола да вземеш нова която е правена за нашия пазар е пълен боклук в това сам се убедил карал съм чисто нова шкода фабия на 70 хил. км хвърлих съединител датчици разни . един познат взе нова октавиа на 5000 км вкарва вода в цилиндрите . всичко се прави през куп за грош. По добре кола правена за западните страни, според мен.
  • 40 The Bear

    1 1 Отговор
    Стига сте плюли бе! Самите германци от Ауто Билд след тест и сравнение на цените, както и очаквани разходи и проблеми между нова Дачия Лоджи с всички екстри за 32000 лева и 5-годишен Фолксваген Шаран за 32000 лева, категорично отсъдиха, че за предпочитане е новата Дачия Лоджи. Щом тези шовинисти го признават, това значи, че наистина трябва да е така. Щото ако истината е такава, а те пристрастно отсъдят за фолксваген - ще престанат да ги купуват клиентите, от там падат значителни приходи, а останалите приходи ще секнат след намаляне на рекламодателите.... Така че гледат да се придържат около истината..... Излиза, че е добре да си купиш нова Дачия вместо употребяван западен автомобил за едни и същи пари. Освен това всички собственици на Дачия, които познавам не са очаровани от лукса вътре, но пък са много доволни от колата и икономическата й страна като цяло...
  • 41 ТРОШАЧА

    0 2 Отговор
    МОМЦИ НЕ ЗНАМ ЗА ВАС НО СУБАРУ ФОРЕСТЪР 2004год. ХТ 2.0 177КС + ЧИП 35 КС + спортен филтър – никакъв яд ... ТААААА КАКВА ДАЧИЯ КАКВИ 5 ЛВ. ??????????????????????? СУБАРУ КЪРТИ ПОРЦЕЛАН ВСЯКАКЪВ ! ( опитай преди да ръмжиш ...)

    Коментиран от #44

  • 42 КИМИ

    1 1 Отговор
    Дачия Сандеро е фантазия автомобил от където и да го гледате.Струва си поне два пъти цената.
  • 43 The Bear

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "batkoki":

    @23 - от това което коментираш, става ясно че при шофиране явно бъркаш реда на натискане на педали и копчета и мърдането на ръчките. Та иди изкарай още един път шофяорски курс за начинаещи. То заради такива "карачи" като тебе им е излязло името на служебните коли "чужда п..ка кокал няма" - ти квото и да караш ще го скапеш мой човек - виждал съм такива шофьори като теб и то с доста стаж - той цял живот кара на принципа "едно си баба знае - едно си бае" - т.е. винаги по неправилния начин - има си обяснение - умствено ограничение... ти не си виновен - тя природата те ощетила...
    @31 - объркал си се момко - непаленето и трудното вървене не са от колата, а от нафтата през зимата. В един момент всичките ни коли спряха - Нисн примера - 2 бр., Пежо 406 - 2 бр., Ауди 100, ФВ Пасат, Ситроен Евазион - едни поради ледени тапи по горивопроводите - заредили доста вода в горивото от Петрол и ОМВ, други се оказа че имат желеобразна смес в резервоара - заредили от Шел, трети си източваха горивото и си ляха свещи от восък в калъпи - заредили от ЕКО. Нямаше проблем само с нафтата на Ромпетрол - ни вода, ни примеси - безотказна работа. А за твърдото окачване - всяка кола се втвърдява при -20 градуса, а и предполагам не очакваш да получеш возия на Ролс-Ройс на цената на Дачия - там единият амортисор струва колкото Дачия...
  • 44 Виктор Георгиев

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "ТРОШАЧА":

    само че на това Субару разхода му е 3 пъти по-голям, което не леко не се вписва в концепцията за бюджетен автомобил, а недай си боже да ти замине турбинката и ще пляскаш с ръчички 2-3 месеца докато сабереш пари за нова
  • 45 The Bear

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Николай":

    @37 - явно и ти си такъв карач като @23 - как колегите ви таксисти се хвалят че са супер яки коли, а ти примерно си успял да и потрошиш сумати неща за 300000 км. Ама кво ли питам - като ти гледам грамотността на писане от типа "Мойту жина болен, дицата и той", веднага се досещам каква ти е грамотността при експлоатация на автомобил - а той е сложно техническо средство, не като капачка на бутилка, която се отваря на резба с въртене на ляво (в най-честия случай). Та за да не те уморява при дълъг път, желателно е добре да си настроиш седалката, да си на ръст между 1,50 и 2,10 м, и на килограми максимум до 120 кг - ако излизаш от тези параметри, смятам че доста неща от живота ще те умоляват - не само шофирането на Дачия. Нещо обаче не правиш както трябва - ще знаеш. Стотици мои познати са доволни от Дачия - било като личен, било като служебен автомобил, а той се намерил да ни убеждава в друго.... А вземи си едно БМВ и му сметни разходите докато го вкараш в пътя, и после за поддръжка, а включи и каско, щото иначе ще ти го гепат...... но предполагам и математиката ти е трудна ..... та ако по-нататък сметна че заслужаваш, може и да ти направя някои сметки за да видиш нещата в цифрово изражение и да ти е по-лесничко. Като извод - мекото дупе за да се радва на комфорт, трябва доста парички да ръси постоянно....
  • 46 Лада

    0 1 Отговор
    Никой ли не забелязва че прилича на Лада Гранта отвън. Ха-ха-ха.... кой сега е копирал като тая лада излезе преди почти година на пазара...
  • 47 One

    0 0 Отговор
    Сравнете интериора - ако намерите 3 разлики - пишете - http://fakti.bg/avto/47111-avtovaz-predstavi-nai-barzata-seriina-lada :D :D :D :D :D :D :D