Last news in Fakti

2 Октомври, 2012 10:10 23 339 89

Тест на BMW 640d Gran Coupe

  • bmw-
  • 6er-
  • gran coupe-
  • 640d

Горе-долу миналата година по това време баварците изнесоха първи официални данни и снимки на серийната версия на новия модел 6er Gran Coupe. Иначе информацията, че BMW подготвя купе с четири врати на базата на шеста серия, се въртеше в интернет пространството много преди това. През март тази година се състоя световната премиера на модела. Това се случи по време на ежетодния автомобилен салон в Женева. Сега този автомобил вече се предлага и у нас, а екипът ни направи тест драйв на една доста интересна модификазция - 640d. Ето и впечатленията ни.

 
Екстериор
Моделът на практика се явява първото купе с четири врати в историята на марката. Иначе версията Gran Coupe e третият представител на новата шеста серия след кабриолета и купето. Сравнено със стандартното купе 6er, новото Gran Coupe е по-дълго със 111 мм (5 007 мм), а междуосието се е увеличило със 113 мм (2 968 мм). Широчината не е променена. Тя е 1 890 мм, а обемът на багажното пространство е по-голям само с десет литра (460 л).
Що се отнася до разликите между серийния вариант и показания концепт в Пекин, трябва да отбележим, че те не са големи. Екстериорните промени личат най-вече в предната и задна броня и във фаровете. Въпреки че на пръв поглед Gran Coupe изглежда като стопроцентов седан, можем да щажем, че при по-детайлен оглед на задната странична част се забелязва добре, че баварците са успели да подчертаят принадлежността на автомобила към модерния клас на четиривратите купета.
 
Интериор
Именно това скосяване в задната част на тавана обаче е един от основните минуси на модела по отношение на интериор и комфорт. В сравнение с купе версията пространството за краката на пасажерите отдзад е увеличено със 113 мм и е предостатъчно, но по-ръстови пасажери определено ще усетят неудобство. Това обаче е може би единственият по-сериозен недостатък на автомобила. Иначе салонът е спортно ориентеран, като от това не старадат функционалността и комфорта му.
Още едно от достойнствата на салона е делимата сгъваема задна седалка, която позволява превозване на дълги предмети и като цяло може да увеличи товарното пространство от 460 до 1 265 литра. Отпред седалките са комфортни и големи, а уредите - типично за марката са силно информативни. Централната конзола е широка и леко завъртяна към водача, а базовото оборудване е толкова богато, че едва ли и най-претенциозните ще имат нужда от допълнителна екипировка.
 
 
Двигател
Модификацията 640d Gran Coupe е оборудвана с трилитров турбодизел с мощност 313 к.с. и максимален въртящ момент 630 Нм. Ускорението и от 0 до 100 км/ч става за 5.4 секунди, а средният разход на гориво е 5.5 литра на 100 километра пробег. Тези сухи цифри обаче се материализират веднага щом натиснете десния педал на автомобила. Ускорението е наистина добро, но най-впечатляващо е т.нар. доускорение на дизеловата шестица. Предвид ниския център на тежестта BMW 640d Gran Coupe е изключително стабилно в завои.
Що се отнася до разхода на гориво, може да се каже, че реалната консумация при тази версия е доста субективно понятие. Първия ден от теста, когато изпробвахме динамичните характеристики на колата, средният разход по борд компютър надхвърляше 14 литра на 100 километра, но след това, използвайки икономичния режим, свалихме разхода до 6.5 на 100. Като стана въпрос за икономичния режим, трябва да отбележим, че Gran Coupe разполага още с два спортни и два комфортни режима, които се превключват лесно с помоща само на един бутон.
 
Цена
Като цяло можем да кажем, че автомобилът ни впечатли с авангардна и същевременно фирмено разпознаваема визия, с динамичен и икономичен дизелов двигател и с типичната прецизна немска сглобка. Качеството на материалите е на изключително високо ниво, базовото оборудване - също. Предвид това, както и имиджът на марката, няма как да се очаква цената да е ниска. Тя обаче е напълно съизмерима с предлагания продукт. Базовият вариант на тестваната от нас дизелова версия 6er Gran Coupe струва 165 600 лв. с ДДС. Ето и началните цени на останалите модификации.

Първата обява за BMW 640d Grand Coupe в сайт номер едно за автомобили в България


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор
    Леле братя страшна е тичам до камората да попълня колекцията си от нови модели на БМВ
  • 2 Михаил

    1 0 Отговор
    Браво! Уникален автомобил. Хем бърз, хем луксозен, хем икономичен.
  • 3 бамзе

    5 2 Отговор
    Комби няма ли да направят???Ако направят ще си поръчам един,но без седалки за да мога да кача повече овце и кози .

    Коментиран от #7, #26

  • 4 Ли, Джет Ли

    3 0 Отговор
    Определено дизела е най-подходящ за подобен автомобил. Динамика и икономичност в едно
  • 5 кик

    6 3 Отговор
    леле каква технология.....не само не хар4и ами и пройзвежда нафта и се съхранява в резервоара и после може да я продаваш....забравихте да споменете 4е вътрящия момент е умопомра4ителен

    Коментиран от #84

  • 6 ahaha

    3 1 Отговор
    Vsi4ko e viarno s izklu4enie na razhoda kakto vinagi :) 313hp s 5.5L????? s edin 4ovek, prazen rezervoir i po nanadolni6te moje za okolu 10 secundi da padne do tolkova . 13 gradsko i 8 izvun 100% s babe6ko karane, ina4e s normalno 16 gradsko i 11 izvun. za burzi4koto da ne govorim kak otiva na 28/100 za nula vreme. A 740i e nai-sme6nia vitz koito sum 4el, V8 s 450 konq 8,6/100L? pone 22 gradsko i pone 13 izvun ama minimum kato mravka s galene.
  • 7 Иван Вълчев

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "бамзе ":

    Не ми се вярва да направят комби, комби има пета серия и сигурно има вариант с тоя мотор.

    Адмирации към БМВ.
  • 8 Федя

    3 3 Отговор
    Като ги знам БМВ какви са боклуци. Купуваш го и проблемите започват
  • 9 dockera

    1 0 Отговор
    тея с това скосяване отзад като при х6 като са почнали скоро няма да може да се качи човек по висок от 164см :) красиво отвън ама да се чудиш за к'во ти е ....за х6 говоря :)
    аз мисля да продължа да си карам старата е 39 ка
  • 10 Polaris

    3 0 Отговор
    Не е лоша, но за 200 000 лв. са могли да я направят поне красива и мощна. На къде с тези 200- 300 коня с това голямо купе? Освен това с тези коли е толкова пренаситено, че вече не ми правят впечатление, като ги видя на улицата.
  • 11 The Best

    3 1 Отговор
    В Аутобилд пишеше че получаваш технологиите на 5-та серия на цената на 7-ма серия. За тези пари по добре един нов GT-R и да гледаш BMW-тата в огледалото.
  • 12 Иван Вълчев

    0 2 Отговор
    Абе не знам колко струва нов ГТ-Р ама знам, че имат доста проблеми с трансмисията.
  • 13 Чики

    4 0 Отговор
    Не е ли време някой аграр да каже лафа за лисицата и гроздето?
  • 14 330i

    1 2 Отговор
    на магистралата с двама човека и 120 да речем, разхода пове4е от 5 литра няма да прехвърли, даже среден разход 14 при "изпробване" на автомобила е ни6то
  • 15 гост1212

    0 0 Отговор
    Иван Вълчев ... колко GTR-a си карал, че правиш такова заключение. Това са митове и легенди прочетени от сайтове разни и после някой 15 годишен ми говори за ГТР и скоростите му. + това ГТР май се води супер кар и няма място за сравнение. За сведение БМВ изтегли м5 серията заради дефект в налягането на маслото ли нещо от сорта.

    Коментиран от #32, #36

  • 16 Дошо

    4 0 Отговор
    Изобщо не мога да се нарека фен на БМВ, обаче това е страхотен автомобил!

    Коментиран от #17

  • 17 Дошо

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Дошо":

    А да за разхода няма кой нормален човек да им повярва
  • 18 Maurice

    2 0 Отговор
    Borat: Do this car have a pussy magnet?
  • 19 Евгений Чавдаров

    3 0 Отговор
    Бял като лебед истински красавец.Гроздето наистина е кисело за много хора и пак много неадекватни коментари за БМВ, вече стана безсмислено да им отвърна да направи някой друг фен на БМВ моля.
  • 20 Име:

    1 0 Отговор
    На тоя разход се съмнявам че дори БМВ фанатиците вярват

    Коментиран от #50

  • 21 Rоnin

    1 0 Отговор
    Колата е уникална. Поредното бижу на BMW. Бях на тестдрайв - спира ри дъха.
  • 22 Братанов

    1 0 Отговор
    Няма кой да повярва на заводските данни, но тези които мобиле са отчели при теста са напълно реални. Всичко зависи как се кара тази уникална кола
  • 23 БМВ фен

    2 2 Отговор
    Е убаво де отворковци... Вземете едно такова, тръгнете от София до Пловдив по магистралата и обратно на автопилот с 120км/ч и вижте дали няма да даде под 6/100... Залагате ли си топките обаче?! Нямало, та нямало... Като карате 20 годишни неподържани кошове и на всеки светофар се мъчите да накарате и последните умрели коне да препускат кво се чудите, че имате по 16/100?! Аз и с 10 годишен дизел с нормално извънградско си достигам заводските данни за когато е бил нов!
    Нисан-Рено-л*но forever Hahaha....

    Коментиран от #38

  • 24 маняк

    1 0 Отговор
    OMГ....каквото и да каже човек пак ще е малко за този красавец....
  • 25 330и

    4 0 Отговор
    колкото и да не ви се вярва това е! разход на магистрала със 120 - около 5, то някои, и за разхода на 330и не вярват, но това не променя фактите

    Коментиран от #27

  • 26 333

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "бамзе ":

    ti se bazika6 ,no kom6iqta mi v Daniq s nova 5-ca kombi i golqmo remarke cql den izvozva daneri i trupi ot ka6tata si :D dobre,4e kolite tuk sa skapi i ne gi prodavat dokato ne grohnat ;)
  • 27 Име:

    1 3 Отговор

    До коментар #25 от "330и":

    На кола около 2 тона 5 на 100. Ти вярваш ли в таласъми?

    Коментиран от #30

  • 28 Иван Костов

    2 3 Отговор
    Sega i tuk ako se namerqt iztrapnali palyazi koito da ne haresat kolata ne znam! Karayte si kenefite i zavijdajte samo! BMW FOREVER!

    Коментиран от #29

  • 29 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Иван Костов":

    "скъпо и лъскаво = хубаво" в държава, в която бедността е променила ценностната ни система и чувствата ни за естетика и за възприятия изобщо.....
  • 30 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Име:":

    И с 300коня
  • 31 кик

    1 0 Отговор
    как можаха да сложат тези сплескани тръби на централно място?не можаха ли да ги направят от алуминева отливка и да бъде по естети4но....като за кола в този сегмент това е недопустимо
  • 32 Иван Вълчев

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "гост1212":

    Не съм карал GTR, но следя всичко за тоя модел. Един ден мисля да си го взема като станат на около 10-15к лв.
    Та скоростите с двойния съединител са доста проблемни според инфото в нета.

    Коментиран от #39, #66

  • 33 именит именник

    0 0 Отговор
    абе само аз ли си го чета това 6er като "шер"?
  • 34 Пешо

    1 0 Отговор
    Наистина страхотна кола с красивата задница и предница на двувратката.Ще е яко да направят и M6 Gran Coupe.
  • 35 BRABUS

    3 0 Отговор
    браво на тези от бмв,направили най-после купе с 4 врати,невероятно - открили топлата вода,хахха ,пълни смешковци
  • 36 Иван Вълчев

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "гост1212":

    ... освен това БМВ ще си оправят дефекта гаранционно, вероятно ще сложат по-добра маслена помпа и нещата заспиват. Ама калпава скоростна кутия няма как да подмениш, освен ако нисан не са решили да я направят на ново и да си купиш от новите.

    Коментиран от #40, #45

  • 37 мирослав борисов

    0 0 Отговор
    кво е тва купе като е с 4 врати .........иначе е много красиво
  • 38 ха ха

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "БМВ фен":

    Е хубаво бе отворко ти ще си заложиш ли топките че гори 6?

    Коментиран от #64

  • 39 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Иван Вълчев":

    Вълчев като ти блокира мотора заради маслената помпа ще те видя как ще се оправяш.А и великите майстори на мотори БМВ един двигател не могат да направят без дефекти.
    А ГТР като покараш тогава пиши какви проблеми има.
    Най вече зависи от карача.И най добрата трансмисия мога да ти бракувам само за 15 минути.
  • 40 Клаус

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Иван Вълчев":

    Абе ти бъзикаш ли се? Говориш ми за БМВ, колите с най-лошото задно окачване и с наистина проблемни трансмисии. Напиши в гугъл: bmw transmission problem и чети!!! Имах случай с чисто нова проблемна Х5! Ремонта излезе близо 10 хилядарки, като гаранцията не покри явно фабрични дефект.
  • 41 Max_V

    3 5 Отговор
    Най проблемните коли са БМВ. Няма по големи боклуци от тях
  • 42 Боби Б.

    2 0 Отговор
    Абсолютно!
    Няма значение къде и какво работя, но са ми пред очите!
    Още в гаранционния срок такива ремонти изскачат по тях, бедна ви е фантазията!
  • 43 като гост

    0 0 Отговор
    Па големи сте критици ве бастуни . . :D
  • 44 sinbad0

    0 0 Отговор
    О Шет....това не е кола,а мечта за всеки шофьор...
    Не бързайте да събирате пари за тази кола от закуски...или си пригответе още поне 50 000лв. за шукарий...
  • 45 гост1212

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Иван Вълчев":

    Мисълта ми е, че не може да се твърди за супер кар подобно нещо ... скоростна кутия ... подобен слух има и за волво автоматиците, на ауди а4 авант 2000-2004 мисля за задния мост, на ауди 2.5тди 150hp валовете /износвали се много бързо/, на рено електрониката, на опел агр или гнп клапан не се сещам пак... много относително дефект е при масова грешка другото е липса на късмет и гаранцията го покрива :) или си плащаш.
  • 46 заз 968

    3 3 Отговор
    Хайде сега всички лаици и невежи бегом към японските пластмасови кашони и темподобни тамагочита,оставете на истинските фенове и любители на марката BMW да се порадват на поредния шедьовър.
  • 47 маа френд

    2 0 Отговор
    този по долу казва че това BMW горяло 5 на 100 , това ще гори 5 когато тези 5 ги налееш в бyтилка и ги запалиш приятелю
  • 48 Иван Костов

    0 2 Отговор
    Renault GTR e golyam kenef!Mnogo palyandari ima tuk!
  • 49 Иван Иванов

    2 3 Отговор
    БМВ са пълна смрад , не могат дори един двигател да направят без дефекти но иначе разни лизачи тръгнали тук да ги хвалят.
    Костов отивай да си пишеш домашните , коли си виждал само на картинки .Учи защото ако искаш БМВ ти трябват много пари освен да го купиш и за ремонтите които те чакат.
  • 50 520 zender

    3 2 Отговор

    До коментар #20 от "Име:":

    А кажи сега тая кола красива ли е или грозна?Впечатляващ двигател нали..Не!!!Защо?Данеби японците да го могат по-добре това упражнение.За сега само Ауди имат при 313кс 650Нм-при БМВ-630 Нм.Разход-голям ли ти се вижда.Това са данни които се образуват по няква формула май...Факт е че при 313кс Минималния разход може да се вкара със 5 пред десетичната запетая.Причината не е само в комън реила ами и в това че баварката е със 8 скорости.Била скъпа-ми скъпа е-това е ПРЕ-МИ-УМ,кола за масова употреба.И е кола,каквато японците не могат да направят.И тук не говоря изобщо за Хонда и компания.Даже и Лексуса няма такъв двигател и купе.Защо БМВ е на печалба-нали имаше такава тема тука наскоро-Ами защото прави красиви и мощни премиум модели.Това е братле.Колкото и да не ти харесва тая марка ,тя ще просперира,и то без да се коалира и сюзява с други марки.По-скоро тя ги консумира-роувър мини..

    Коментиран от #59, #60, #67

  • 51 коко

    1 0 Отговор
    Виждам, че пак се е събрала тълпа от Голфаджии. Нека ние си караме баварките, а вие си карайте каруците. Люпете си семките и оставете най- популярната марка за познавачите!!!!!!
  • 52 gost

    0 1 Отговор
    520 zender = НЕРЕАЛИЗИРАН МЕРАКЛИЯ
  • 53 BMW

    1 0 Отговор
    До коментар #41 от"Име:"Max_V
    Ти си голям разбирач бе че били проблемни като са 400 000 км или на 500 или 700 хиляди и пише 200 или 100 хиляди и само ти си вярваш че е на тия и викаш проблемни били ... ти си БАЛЪК!!!
    имам поне 15 човека познати които си купиха чисто нови и вече 2 или 3 години ги карат навили са им по 150 до 250 хиляди км и не са пипнали нищо освен консомативи Балъче
  • 54 dockera

    0 0 Отговор
    тоя ПЕШО, голям виц сътвори :) предници...задници.....М6 Gran Coupe.. :) то не е зле да направят х6 на джип и да може да се седи спокойно отзад, че сега нема много место за голем г.ззз :)
  • 55 Меджнун Исмаилов

    0 2 Отговор
    честно казано не ми хареса много. отзад бие на някъв смотан Hundai
  • 56 W164

    2 0 Отговор
    Първия ден от теста, когато изпробвахме динамичните характеристики на колата, средният разход по борд компютър надхвърляше 14 литра на 100 километра, но след това, използвайки икономичния режим, свалихме разхода до 6.5 на 100.уж е дизел и нетрябва да има голяма разлика както и да го караш апък разликата е повече от двойна
  • 57 Sevdalin Georgiev

    0 0 Отговор
    лелеее УЖАС! 6-та серия с 4 врати... ВСЕ ЕДНО ТРАБАНТ ДА ПУСНАТ S-class.... тази кола е създадена да е КУПЕ или КАБРИО. За да си купиш това извращение трябва да си ЧИСТО ЛУД! няма да се очуда ако пуснат и Z4 с 4 врати.......
  • 58 Провинция

    0 0 Отговор
    Брех тия фенове , обвиняват ви, че сте тествали колата.
    P.S Страхотна статия .
  • 59 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "520 zender":

    Lexus приятелю не се занимават са нафтови печки.
  • 60 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "520 zender":

    исках да кажа
    "със- с" нафтови печки, а не "са"
  • 61 анастас анастасов

    1 0 Отговор
    егати и споровете безмислени!!!ще кажа само че ако си закупя автомобил за 165 бона хич няма да ме интересува дали ще слагам гориво за 30 или 40 лв за всеки 100км та това са 300+коня бе хора я се опомнете и си караите 1.4 ,75 коня да ви гори 10 газ в града...
  • 62 анастас анастасов

    1 0 Отговор
    а това че автомобил 300+коня е трудно да се кара с 90/120 км/ч това е ясно еми кво да кажем-да гори-КЕФА ЦЕНА НЯМА....
  • 63 Иво

    0 0 Отговор
    гост 50 зендер
    много си прав те нямат пари за хляб да си купят тръгнали тулк коли за 200000 да ми обсъждат
  • 64 БМВ фен

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "ха ха":

    @38 Абе не аз подскачам че данните са измишльотина, а и съм посочил защо няма причина разхода да не е реален. Доводите против бяха? Щото така им се иска? Щото е БМВ? Хахах...
    Я да ви светне батко ви малко, че сте много назад... Като за начало приведена в движение и с постоянна скорост при идеални условия - абсолютно равен път, теглото на колата (дали 1.5 тона или 2тона) няма почти никакво значение за разхода! - @27 и после @30 като колата е 300 коня, двиейки се на 7-ма с 120км/ч колко коня "работят", а? Четете бе ....и после се обиждат...
    Бегайте да си бутате камиончетата в пясъчника.

    Коментиран от #69

  • 65 реал

    0 0 Отговор
    Абе,батко @38 дали колата била 1,5т. или 2т. нямало значение,те защото няма значение всички се опитват да вкарват композитни материали да ги олекотяват автомобилите,ей пълно е с разбирачи,та к'во за "камиончетата".......моля не се изказвайте неподготвени по теми където са ви много далечни.Благодаря!!!(а тоя разход ще го постигнеш в реални условия "когато цъфнат налъмите",Батко???)
  • 66 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Иван Вълчев":

    Точно Нисан няма как.......айде не се превъзбуждай.Имаше някакви приказки за първата версия с 485к.с в последствие тези неща бяха оправени.Айде стига сте мрънкали, че това е все едно 5години след сервизната акция на БМВ, някой да казва:
    -Ама те имат проблеми с маслената помпа и блокират на всеки ъгъл.
  • 67 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "520 zender":

    Стига бе Зендер.Абе ма...а му стара не могъл тоя и оня да направи такава кола.Мможе бе всеки може.Голямо купе с голям двигател и кожен салон може да направи всеки.КИА направиха автомбил от класа на 7-ма серия, Хюндай също.Айде престани с тези изказвания вече и с тоя дизел.ДА хубаво, е че свалят разхода ама японците с дизел не се разправят, защото не са по популизма.В Европа се прави дизел и се тръби как това било много ЕКО.При еднакъв разход дизела изхвърля повече и по-вредни вещества от бензина.Е за това японците много, много не се разправят с дизел.Не че не могат.Някои марки направиха дизели само заради пазара в Европа.Други слагат дизели от Европейски марки за да не хабят средства за разработка, а предпочитат да правят разработки за бъдещето.

    Коментиран от #76

  • 68 330i

    0 0 Отговор
    извънградски разход по книжка и дават 4.8 л на 100, със 90 км скорост, но е възможно да падне и о6те, ако се заси4а при загрят двигател и да ре4ем скоростта е 70, в което съм сигурен, на моята и дават 7.1 бензин на 100, свалял съм я на под 8 газ, заради спорове, а тежи 1550
  • 69 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "БМВ фен":

    Идеални условия. Равен път, без трафик,без завой и без баири.А не искаш ли и попътен вятър или направо движение във вакум??? Ами то направо ще му падне до 0.5 на 100. В истинския свят нещата стоят по по-различен начин.
  • 70 Чичо

    0 0 Отговор
    Батко, осведоми се малко и после пиши коментари.
  • 71 БМВ фен

    0 1 Отговор
    Хахаха...кво подскачате като ощипани моми бре? ;) Аз съм си доста осведомен - виж за вас много се съмнявам, а и по лошото е, че като ви се говори не слушате. @69 - Да, идеални няма, но има примерно доста спускания - примерно София - Пловдив магистрала Тракия. Целта на примера ми беше да разберете значението на масата за разхода на автомобила, а то е голямо САМО при рязко ускорение и голяма денивилация (посока нагоре естествено ;). Я начетените да вземат една книжка на примерно 3-ка и 5-ца с еднакъв двигател (да вземат която и да е марка слагаща еднакви двигатели на различен клас коли) и да видят каква е разликата при 90км/ч... ще ви кажа, не се напъвайте - НИЩОЖНА, а разлика в масите си има...та те така... Внимателно четете и може би, може би и вашите кошари ще дадат по добър разход...
    ПП Видно е от "аргументираните" ви мнения, че пращите от знания... Така, че не е зле да го давате по полека - може и по малко да се изложите следващият път!
  • 72 БМВ фен

    0 0 Отговор
    Дошо пич...СО2 емисии 146 с/у 179 (най-малкото) за бензина и викаш дизела повече замърсявал...Айде бе...я виж как и от каво се определят Евро нормите и пак пиши...Хахаахх...

    Коментиран от #73, #74

  • 73 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "БМВ фен":

    Пич при ЕДНАКЪВ РАЗХОД съм ти написал.Чети по-внимателно.Освен повече СО2 от еднакво количество гориво дизела отделя и множество канцерогенни вещества, които при бензина или отсъстват или са пъти по-малко!

    Коментиран от #78

  • 74 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "БМВ фен":

    Именно заради евро нормите дизела живее.Защо мислиш в Япония, САЩ и Канада дизела, никой не го е.ава?
  • 75 Opel ASCONA

    0 0 Отговор
    Tva BMW E Nai grozniq model na kompaniqta prez ciliqt im period na sushtestvuvane.Moje da uchastva i na klasaciqta za nai-grozna kola vuob6te.Neznam kolko golqm baluk trqbva da si za da si dade6 parite za neq
  • 76 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Дошо":

    Добре ве човек.Аз в Европа живея.Тук се кара и на дизел-популярен е.Ти нали и ти мина на дизел.Не ти ли харесва.Тегли ли добре хондата.Какво ще кажеш.Защо подценяваш евро пазара.Напротив-кореиците искат да го завладея-затова вкараха поносим дизаин и нови дизелови двигатели.Ами Хонда-да не си мислиш че не правят дизели-имам предвид нови дизелови разработки.Техните хибриди за сега не са ефективни.Ефективни са на Тойота и до някъде на Лексус.Така че след тях дизела също е ефективен-особенно ако е втора ръка-шегичка.Аз от туба не зареждам.Недей така пич.Истината е че в дизеловите разработки БМВ и Мерцедес са преди всички,засега.

    Коментиран от #82

  • 77 да ама не

    0 1 Отговор
    Зендере ти какво разбираш от хибриди ,че казваш кой е ефективен и кой не.Хонда има не по малко ефективен хибрид от Тойота а освен това е пионер във водородните задвижвания. Дизелът е ефективен при камиони,за това в Япония го ползват най вече за това. Никой не се сеща колко по скъп е за изработка и за ремонт и поддръжка.Дюзите гърмят като пуканки и са направо консуматив.Всичко което уж пестиш го даваш за ремонти.Дизела замърсява повече , в центровете на японските градове не е разрешено движението на дизели. Не напразно мотокарите работещи в затворени помещения са на газ.
    Замърсяването е несравнимо по малко.
    При новите бензинови разрабоки разхода става близък до дизеловия и все повече фирми се ориентират в тази посока.Да не говорим че бензинов мотор с турбина превъзхожда дизела във всяко отношение.
    А в бензиновите разработки и БМВ и Мерцедес могат много да научат от Хонда например.
    За домашно можеш да провериш кой е най големия производител на бензинови мотори при това с най малко дефекти.

    Коментиран от #79

  • 78 БМВ фен

    0 1 Отговор

    До коментар #73 от "Дошо":

    @73 Добре дошо...карай на газ- най-екологично е. Относно Канада и САЩ - ми с доскоро под 1лв литъра и 2000 долара заплата кво очакваш? Да не говорим, че бавнооборотен огромен по обем бензинов двигател (атмосферен) си се държи като дизел. Много нютонметри и слаба динамика. За Япония бате то там и колите са с ограничител до 180км/ч, има ограничение и по мощност на продаваните в Япония коли...и т.н. и т.н...
    @77 - " При новите бензинови разрабоки разхода става близък до дизеловия", а да ти е хрумвало, че това неизменно ще доведе до "Всичко което уж пестиш го даваш за ремонти" - Хахах...
    А дизеловата технология вече е усъваршенствана. Дизела се скапва от мърлява подръжка, некачественни консумативи и най-вече ГОРИВО... "Да не говорим че бензинов мотор с турбина превъзхожда дизела във всяко отношение." - Най-вече в разхода на гориво ;) и го достига и по цена на подръжката ;)
  • 79 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "да ама не":

    Първо чета Ауто Билд-хората от списанието са тествали всички хибриди и доказаха че хибридите на Хонда са по-малко ефективни от тези на Тойота.Хибрида на БМВ например е много неефективен.И го казвам защото това се доказа с цифри.Както и да е.Туй дето ми го приказваш за дюзи и там незнам си там още кво не е вярно.Защо-ми щото лично съм изминал за 2 години и 2 месеца 100 000 километра с дизеловия си автомобил и не съм имал проблеми с дюзи.Сигурно ти ги разбираш повече нещата за дизелите не от мен от тия които правят дизелови бмв-та мерцедеси и аудита.Какво да ти кажа за бензиновите модели.Еми бмв доста награди вече взе за бензинови двигатели през годините така че харесва ли ти или не баварските двигатели са добри.Абе пич-ти да не си по-умен от всички тия преуспяли хора по света които си копуват ново бмв.Оооо друго щех да ти вметна.Да-бензиновите двигатели с малък обем и битурбо са икономични но да не ги настъпваш.Щото настъпиш ли ги...провери какво се случва например с Голф5 1.4тси-170кс при якя стъпка.Я сравни сега стойноста на разхода с тая на 170кс дизелов автомобил...
  • 80 520 зендер

    1 1 Отговор
    Далеч ъм от мисълта че японския дизел или пък френския дизел са лоши.Напротив.Просто през последните 15-20 години немския дизел се разви и усъвършенства по-добре и бързо от другите.Това е.Давам пример-каскадното пълнене при дизела е въведено първо при БМВ 535д.Първия дизел с 3 турбота е въведен отново от бмв.Да-опелистите направиха добър сдти-битурбо.Бенца също-2.1-204кс.
  • 81 да ама не

    1 1 Отговор
    Zender пак говориш работи които четеш в Аутобилд , списание с доста спорна репутация.
    Дюза на съвременен комън рейл дизел струва около 1500 лева.За домашно намери колко живот дава на дюза Бош.Провери и колко струва подгревна свещ,колко е разликата в цената на филтрите спрямо бензина,колко струва филтър за твърди частици ( сменя се на 100 000) и т.н и т.н.Като дръпнеш чертата на края дизела съвсем не е толкова икономичен.Японците са практичен народ живеещ в държава с много малко природни ресурси.Ако беше толкова ефективен автомобилния дизел мислиш ли че нямаше масово да го въведат?
    Ако тръгнеш да ми обясняваш за дизели от преди 20 години да , тогава издържаха повече защото не впръскваха с 1500 атмосфери.
    Що се отнася до каскадно пълнене то е въведено от Опел не от БМВ.
    А за баварските двигатели не ми говори , скоро имаше статия за проблеми в мазилната система и то на М серията.
    Е ако мазилна система не можеш да направиш и то на върховата си серия къде си тръгнал.
    Лесно е да направиш един двигател за изложба и някой друг платен журналист да ти даде награда.Трудно е после колата ти да не дава дефекти.
    А що се отнася до ум и разум на богатите хора това е съвсем друга тема.
    Само ще ти кажа че богатите хора в Америка купуват много повече Лексус отколкото БМВ.А пък Лексус не е взел награди за двигатели.Но това не му пречи да е пъти по здрав от БМВ.
    И ако преброиш колко бензинови двигатели е продала Хонда можеш да си зададеш въпроса толкова ли са глупави хората че ги купуват.Завърти се малко покрай сервизите и питай кой двигател дава повече дефекти дали на Хонда или на БМВ.За разход въобще да не говорим това е последна грижа на баварците известни като едни от най лакомите коли.Известни са още като фирмата с най голямо разминаване между официално деклариран и реален разход.

    Коментиран от #83

  • 82 Дошо

    2 0 Отговор

    До коментар #76 от "520 zender":

    Да и аз минах на дизел.Доволен съм от Хонделата.Върви доста добре за 100-те си коня, изпреварванията не са проблем.Вози учудващо добре за малка кола и най важното - не ми прави мизерии.
    Направиха ХОНДА още един дизел за Европа, но малък 1.6 120к.с 300Нм .Голям няма да направят поради описаните от мен причини по-долу.

    Коментиран от #87

  • 83 520 зендер

    2 0 Отговор

    До коментар #81 от "да ама не":

    Спорна репутация ли?И що да е спорна?Тук става въпрос за сухи цифри.Я ми кажи кой вади повече мощност от 3.0кубика.А от 4.0д..Дюзата струвала 1500 лева..ти ся кво-казваш ми кви са цените че аз не ги зная ли..Прави си твоята сметка а не моята.Аз преди имах БМВ5-200кс.Знаеш ли колко гори в София по задръствания този звяр.Лесно се минава цифрата 20 литра на 100километра особенно ако има яка стъпка.А на дълго под 9 немога да го докарам.Ама кой е тоя дето на дълго си кара бавареца със 100,особенно на магистралата.Имаш ли си изобщо напредстава при примерно 12 литра на сто с каква скорост се движа извън града в момента както съм на нафта...Недей момче,не на мен тия.Дизела си дава икономия-особенно ако се кара лекичко.Не казвам че аз така го карам защото в повечето случаи бързам и минавам големи разтояния.Но дори и с чип на 227кс колата ми дава супер разход ако се старая.Рядко ми се случва но пък винаги ме изумява този дизелов шестак.Нещо ми говориш за разход на гориво.Да-ако е бензиново бмв.За дизелово не ми говори щото говориш глупости.Казвам ти ставаш смешен точно на мен да ми говориш за дизели.А за тия новите БМВ-та-еми нали отстраняват неизправноста за три часа.Кво толкоз-бмв нито ще е първата нито последната марка привикала колите си в сервизна акция.За товаааа-не скачай толкоз.Колата на снимката си е красива.И ще се продава независимо колко е скъпа.Залагам си ...да не казвам какво...

    Коментиран от #85

  • 84 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "кик":

    tap si
  • 85 да ама не

    0 1 Отговор

    До коментар #83 от "520 зендер":

    Зендер понеже явно не си карал друго освен БМВ.Ще ти дам един малък пример който аз лично съм изпробвал.
    Дизелово БМВ 320 гори средно 6 нафта извънградско при каране 120 , 130. Хонда Акорд бензин 2,0 литра при същото каране гори около 7.При 12 разход понеже попита преди малко хондата се движи с над 200.На 100 000 километра разликата е 1000 литра повече за бензина.Това са грубо 2500 лева.
    Айде сега да сметнем 4 дюзи по 1500 лева......
    Маслото на хондата се сменя на 20 000 на дизела на 15000.Т.е на 100 000 имаш още две обслужвания което е поне 800 лева отгоре минимум, на 100 000 трябва да смениш и филтъра за твърди частици , ако си в нормална държава естествено.
    Това са разходи които са ти гарантирани.Не говорим за многото други рискове които крие дизела- помпи на рейла,турбина и т.н и т.н.
    Ето за това японците са изчислили , че е по добре масовите леки автомобили да са бензинови.
    А това кой колко вади от единица обем е тема на съвсем друг разговор и въобще не е критерий за способност на конструктора а по скоро кой колко е надул турбото.
    Ако погледнеш в нета има клипове по 1500 коня от 2,5 литрови мотори.БМВ такъв мотор няма както знаеш.По твоята логика някакви тунери са по добри от инженерите на БМВ щото вадят повече мощност.А този твой чип тунинг сваля разхода защото измества процеса на горене по време но увеличава азотните окиси.
    За 3 часа в добър сервиз могат да ти сменят цял двигател.Така че не ми говори колко било обичайно двигател на БМВ да остава без мазане.
    Ако седнеш и добре си направиш сметката ще разбереш че дизела съвсем не е по евтин когато дръпнеш чертата на края.
  • 86 520 zender

    1 0 Отговор
    Пич приятно ми е да споря с човек който не е пубер или пък ако е то е доста на ти с автомобилите.Не че аз много разбирам от коли.Кой-аз-напротив-даже съм аматьор.Сега,тва дето го каза за 320 си е почти така-за хондата-също-консултирах се.Но чистата истина е че дюзи не се сменят на 100 000км.Говоря от личен опит.Ти ако си ги сменявал и за по-късо разтояние -нищо не казвам-просто много зависи и от горивото-казвам и от горивото..така че просто смяната на дюзи не е консуматив за 100 000 ами дюзи се сменят поне на 500 000 или можеби и повече.Виж кво,остави провокативните ми изречения-просто обичам да видя кво толкоз ще се излее срещу мен.А истината е че все някой се намира дето аргументирано ще си защити тезата.Сега говориш ми нещо за дизелов тунинг-по тази тема нищо не зная.Ама сериозно защото ти ми говориш за сериозен силов тунинг.Както и да е-отпивайки си от питието ще ти кажа че нямам кой знае какво против джапанезе-ваген,просто съм умопобъркан бмв-фен.Всъщност ,карай си там кавото имаш-няма никакво значение-важното е колелото да се върти.Купих си отново бензиново Е34 защото то издържа проверката на времето.Така че,какво да ти кажа-и за бензинови модели мога да споря.Все пак говоря само за шестак-.не ми пука от модните тенденции или от високите цени на горивата-моето Е34 520 ще го карам рядко ако се наложи но няма да го продам никога.А пък дизеловата магистрална печка просто е свикнала да бъде абонирана за лявата лента.Естествено мисля като всеки беемвист-генерирано е в моето ДНК.Хайде много здраве ииииии....много безавариини километри пълни с положителни емоции.

    Коментиран от #89

  • 87 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "Дошо":

    @82
    не можах да намеря дизелов хонда 1.6 - 125 коня.
    за разхода: ще говоря за моята - бензинов 6-так 2979 кубика, 231 коня при 5900, 300 нм при 3500, 1550 кг - + мен става 1630 кг, та разхода ми на газ със около 120 е 10-11 литра, със 140 - около 12-13 литра и със 80 е под 8 литра, това е лятно време при загрят двигател на дълго, в града зимата ако се кара на къси отсе4ки за по 2-3 км и след като изтине - обратно, газовата не се включва и се кара на бенз (98) тогава разхода е около 17-18, зимно време в града идва някъде около 15-16 газ, и това при нормално (не икономи4но) каране, това е така да се каже средния ми разход зимата, а лятото е около 12
  • 88 330и

    0 0 Отговор
    и толкова и дават и от БМВ
  • 89 да ама не

    0 0 Отговор

    До коментар #86 от "520 zender":

    Благодаря за пожеланията Зендер.Не си ме разбрал добре относно дюзите.Говоря ти за новите модели комън рейл дюзи.Ако някой ти гарантира 400 000 километра за тях ела ми се обади.В България нещата са силно изкривени.Както ти казах филтъра за твърди частици трябва да се сменя но това никой не го прави.Само дето в нормалните държави няма да минеш преглед.Има още много неща по дизела , които постепенно ти намаляват ефекта от икономията.
    Ако си направиш една подробна разценка на всичко , което се сменя по един дизел да кажем до 200 000 ще видиш ,че бензина накрая излиза по евтин.
    А относно E34 BMW и такова съм карал почти година.Най големия проблем беше високия разход.Мотора 2.0 24 клапана в комбинация с тежко не особено обтекаемо купе при скорости над 120 се превръща в ламя унищожаваща бензина за 0 време.
    Минималния разход дори при 80 км/ч е 9 . За повредите сега не ми се пише но въпреки всичко е много по здраво от сегашните.
    Вчера гледах истинска класика E21 в момента я реставрират наистина можеш да видиш германското автомобилостроене в златните години.Карбуратори , без много електроника връзката човек машина се усеща много силно.Който е карал такова нещо знае за какво става въпрос.
    Хайде със здраве.