Горе-долу миналата година по това време баварците изнесоха първи официални данни и снимки на серийната версия на новия модел 6er Gran Coupe. Иначе информацията, че BMW подготвя купе с четири врати на базата на шеста серия, се въртеше в интернет пространството много преди това. През март тази година се състоя световната премиера на модела. Това се случи по време на ежетодния автомобилен салон в Женева. Сега този автомобил вече се предлага и у нас, а екипът ни направи тест драйв на една доста интересна модификазция - 640d. Ето и впечатленията ни.
Екстериор
Моделът на практика се явява първото купе с четири врати в историята на марката. Иначе версията Gran Coupe e третият представител на новата шеста серия след кабриолета и купето. Сравнено със стандартното купе 6er, новото Gran Coupe е по-дълго със 111 мм (5 007 мм), а междуосието се е увеличило със 113 мм (2 968 мм). Широчината не е променена. Тя е 1 890 мм, а обемът на багажното пространство е по-голям само с десет литра (460 л).
Що се отнася до разликите между серийния вариант и показания концепт в Пекин, трябва да отбележим, че те не са големи. Екстериорните промени личат най-вече в предната и задна броня и във фаровете. Въпреки че на пръв поглед Gran Coupe изглежда като стопроцентов седан, можем да щажем, че при по-детайлен оглед на задната странична част се забелязва добре, че баварците са успели да подчертаят принадлежността на автомобила към модерния клас на четиривратите купета.
Интериор
Именно това скосяване в задната част на тавана обаче е един от основните минуси на модела по отношение на интериор и комфорт. В сравнение с купе версията пространството за краката на пасажерите отдзад е увеличено със 113 мм и е предостатъчно, но по-ръстови пасажери определено ще усетят неудобство. Това обаче е може би единственият по-сериозен недостатък на автомобила. Иначе салонът е спортно ориентеран, като от това не старадат функционалността и комфорта му.
Още едно от достойнствата на салона е делимата сгъваема задна седалка, която позволява превозване на дълги предмети и като цяло може да увеличи товарното пространство от 460 до 1 265 литра. Отпред седалките са комфортни и големи, а уредите - типично за марката са силно информативни. Централната конзола е широка и леко завъртяна към водача, а базовото оборудване е толкова богато, че едва ли и най-претенциозните ще имат нужда от допълнителна екипировка.
Двигател
Модификацията 640d Gran Coupe е оборудвана с трилитров турбодизел с мощност 313 к.с. и максимален въртящ момент 630 Нм. Ускорението и от 0 до 100 км/ч става за 5.4 секунди, а средният разход на гориво е 5.5 литра на 100 километра пробег. Тези сухи цифри обаче се материализират веднага щом натиснете десния педал на автомобила. Ускорението е наистина добро, но най-впечатляващо е т.нар. доускорение на дизеловата шестица. Предвид ниския център на тежестта BMW 640d Gran Coupe е изключително стабилно в завои.
Що се отнася до разхода на гориво, може да се каже, че реалната консумация при тази версия е доста субективно понятие. Първия ден от теста, когато изпробвахме динамичните характеристики на колата, средният разход по борд компютър надхвърляше 14 литра на 100 километра, но след това, използвайки икономичния режим, свалихме разхода до 6.5 на 100. Като стана въпрос за икономичния режим, трябва да отбележим, че Gran Coupe разполага още с два спортни и два комфортни режима, които се превключват лесно с помоща само на един бутон.
Цена
Като цяло можем да кажем, че автомобилът ни впечатли с авангардна и същевременно фирмено разпознаваема визия, с динамичен и икономичен дизелов двигател и с типичната прецизна немска сглобка. Качеството на материалите е на изключително високо ниво, базовото оборудване - също. Предвид това, както и имиджът на марката, няма как да се очаква цената да е ниска. Тя обаче е напълно съизмерима с предлагания продукт. Базовият вариант на тестваната от нас дизелова версия 6er Gran Coupe струва 165 600 лв. с ДДС. Ето и началните цени на останалите модификации.
Първата обява за BMW 640d Grand Coupe в сайт номер едно за автомобили в България
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БУМЕР КАМОР
10:16 02.10.2012
2 Михаил
10:30 02.10.2012
3 бамзе
Коментиран от #7, #26
10:49 02.10.2012
4 Ли, Джет Ли
10:52 02.10.2012
5 кик
Коментиран от #84
10:56 02.10.2012
6 ahaha
11:00 02.10.2012
7 Иван Вълчев
До коментар #3 от "бамзе ":
Не ми се вярва да направят комби, комби има пета серия и сигурно има вариант с тоя мотор.Адмирации към БМВ.
11:10 02.10.2012
8 Федя
11:15 02.10.2012
9 dockera
аз мисля да продължа да си карам старата е 39 ка
11:23 02.10.2012
10 Polaris
11:25 02.10.2012
11 The Best
11:36 02.10.2012
12 Иван Вълчев
11:38 02.10.2012
13 Чики
11:39 02.10.2012
14 330i
11:58 02.10.2012
15 гост1212
Коментиран от #32, #36
12:04 02.10.2012
16 Дошо
Коментиран от #17
12:29 02.10.2012
17 Дошо
До коментар #16 от "Дошо":
А да за разхода няма кой нормален човек да им повярва12:34 02.10.2012
18 Maurice
12:43 02.10.2012
19 Евгений Чавдаров
12:45 02.10.2012
20 Име:
Коментиран от #50
12:49 02.10.2012
21 Rоnin
12:55 02.10.2012
22 Братанов
13:04 02.10.2012
23 БМВ фен
Нисан-Рено-л*но forever Hahaha....
Коментиран от #38
13:18 02.10.2012
24 маняк
13:23 02.10.2012
25 330и
Коментиран от #27
13:24 02.10.2012
26 333
До коментар #3 от "бамзе ":
ti se bazika6 ,no kom6iqta mi v Daniq s nova 5-ca kombi i golqmo remarke cql den izvozva daneri i trupi ot ka6tata si :D dobre,4e kolite tuk sa skapi i ne gi prodavat dokato ne grohnat ;)13:26 02.10.2012
27 Име:
До коментар #25 от "330и":
На кола около 2 тона 5 на 100. Ти вярваш ли в таласъми?Коментиран от #30
13:39 02.10.2012
28 Иван Костов
Коментиран от #29
13:47 02.10.2012
29 Име:
До коментар #28 от "Иван Костов":
"скъпо и лъскаво = хубаво" в държава, в която бедността е променила ценностната ни система и чувствата ни за естетика и за възприятия изобщо.....14:30 02.10.2012
30 Дошо
До коментар #27 от "Име:":
И с 300коня14:56 02.10.2012
31 кик
15:08 02.10.2012
32 Иван Вълчев
До коментар #15 от "гост1212":
Не съм карал GTR, но следя всичко за тоя модел. Един ден мисля да си го взема като станат на около 10-15к лв.Та скоростите с двойния съединител са доста проблемни според инфото в нета.
Коментиран от #39, #66
15:16 02.10.2012
33 именит именник
15:22 02.10.2012
34 Пешо
15:25 02.10.2012
35 BRABUS
15:33 02.10.2012
36 Иван Вълчев
До коментар #15 от "гост1212":
... освен това БМВ ще си оправят дефекта гаранционно, вероятно ще сложат по-добра маслена помпа и нещата заспиват. Ама калпава скоростна кутия няма как да подмениш, освен ако нисан не са решили да я направят на ново и да си купиш от новите.Коментиран от #40, #45
16:21 02.10.2012
37 мирослав борисов
16:25 02.10.2012
38 ха ха
До коментар #23 от "БМВ фен":
Е хубаво бе отворко ти ще си заложиш ли топките че гори 6?Коментиран от #64
17:00 02.10.2012
39 някой
До коментар #32 от "Иван Вълчев":
Вълчев като ти блокира мотора заради маслената помпа ще те видя как ще се оправяш.А и великите майстори на мотори БМВ един двигател не могат да направят без дефекти.А ГТР като покараш тогава пиши какви проблеми има.
Най вече зависи от карача.И най добрата трансмисия мога да ти бракувам само за 15 минути.
17:07 02.10.2012
40 Клаус
До коментар #36 от "Иван Вълчев":
Абе ти бъзикаш ли се? Говориш ми за БМВ, колите с най-лошото задно окачване и с наистина проблемни трансмисии. Напиши в гугъл: bmw transmission problem и чети!!! Имах случай с чисто нова проблемна Х5! Ремонта излезе близо 10 хилядарки, като гаранцията не покри явно фабрични дефект.17:10 02.10.2012
41 Max_V
17:13 02.10.2012
42 Боби Б.
Няма значение къде и какво работя, но са ми пред очите!
Още в гаранционния срок такива ремонти изскачат по тях, бедна ви е фантазията!
17:27 02.10.2012
43 като гост
17:46 02.10.2012
44 sinbad0
Не бързайте да събирате пари за тази кола от закуски...или си пригответе още поне 50 000лв. за шукарий...
17:53 02.10.2012
45 гост1212
До коментар #36 от "Иван Вълчев":
Мисълта ми е, че не може да се твърди за супер кар подобно нещо ... скоростна кутия ... подобен слух има и за волво автоматиците, на ауди а4 авант 2000-2004 мисля за задния мост, на ауди 2.5тди 150hp валовете /износвали се много бързо/, на рено електрониката, на опел агр или гнп клапан не се сещам пак... много относително дефект е при масова грешка другото е липса на късмет и гаранцията го покрива :) или си плащаш.17:56 02.10.2012
46 заз 968
18:11 02.10.2012
47 маа френд
18:18 02.10.2012
48 Иван Костов
18:34 02.10.2012
49 Иван Иванов
Костов отивай да си пишеш домашните , коли си виждал само на картинки .Учи защото ако искаш БМВ ти трябват много пари освен да го купиш и за ремонтите които те чакат.
19:38 02.10.2012
50 520 zender
До коментар #20 от "Име:":
А кажи сега тая кола красива ли е или грозна?Впечатляващ двигател нали..Не!!!Защо?Данеби японците да го могат по-добре това упражнение.За сега само Ауди имат при 313кс 650Нм-при БМВ-630 Нм.Разход-голям ли ти се вижда.Това са данни които се образуват по няква формула май...Факт е че при 313кс Минималния разход може да се вкара със 5 пред десетичната запетая.Причината не е само в комън реила ами и в това че баварката е със 8 скорости.Била скъпа-ми скъпа е-това е ПРЕ-МИ-УМ,кола за масова употреба.И е кола,каквато японците не могат да направят.И тук не говоря изобщо за Хонда и компания.Даже и Лексуса няма такъв двигател и купе.Защо БМВ е на печалба-нали имаше такава тема тука наскоро-Ами защото прави красиви и мощни премиум модели.Това е братле.Колкото и да не ти харесва тая марка ,тя ще просперира,и то без да се коалира и сюзява с други марки.По-скоро тя ги консумира-роувър мини..Коментиран от #59, #60, #67
19:56 02.10.2012
51 коко
21:06 02.10.2012
52 gost
21:20 02.10.2012
53 BMW
Ти си голям разбирач бе че били проблемни като са 400 000 км или на 500 или 700 хиляди и пише 200 или 100 хиляди и само ти си вярваш че е на тия и викаш проблемни били ... ти си БАЛЪК!!!
имам поне 15 човека познати които си купиха чисто нови и вече 2 или 3 години ги карат навили са им по 150 до 250 хиляди км и не са пипнали нищо освен консомативи Балъче
21:52 02.10.2012
54 dockera
22:27 02.10.2012
55 Меджнун Исмаилов
22:42 02.10.2012
56 W164
22:46 02.10.2012
57 Sevdalin Georgiev
23:03 02.10.2012
58 Провинция
P.S Страхотна статия .
23:08 02.10.2012
59 Име:
До коментар #50 от "520 zender":
Lexus приятелю не се занимават са нафтови печки.23:19 02.10.2012
60 Име:
До коментар #50 от "520 zender":
исках да кажа"със- с" нафтови печки, а не "са"
23:22 02.10.2012
61 анастас анастасов
00:07 03.10.2012
62 анастас анастасов
00:14 03.10.2012
63 Иво
много си прав те нямат пари за хляб да си купят тръгнали тулк коли за 200000 да ми обсъждат
00:35 03.10.2012
64 БМВ фен
До коментар #38 от "ха ха":
@38 Абе не аз подскачам че данните са измишльотина, а и съм посочил защо няма причина разхода да не е реален. Доводите против бяха? Щото така им се иска? Щото е БМВ? Хахах...Я да ви светне батко ви малко, че сте много назад... Като за начало приведена в движение и с постоянна скорост при идеални условия - абсолютно равен път, теглото на колата (дали 1.5 тона или 2тона) няма почти никакво значение за разхода! - @27 и после @30 като колата е 300 коня, двиейки се на 7-ма с 120км/ч колко коня "работят", а? Четете бе ....и после се обиждат...
Бегайте да си бутате камиончетата в пясъчника.
Коментиран от #69
01:45 03.10.2012
65 реал
08:54 03.10.2012
66 Дошо
До коментар #32 от "Иван Вълчев":
Точно Нисан няма как.......айде не се превъзбуждай.Имаше някакви приказки за първата версия с 485к.с в последствие тези неща бяха оправени.Айде стига сте мрънкали, че това е все едно 5години след сервизната акция на БМВ, някой да казва:-Ама те имат проблеми с маслената помпа и блокират на всеки ъгъл.
09:10 03.10.2012
67 Дошо
До коментар #50 от "520 zender":
Стига бе Зендер.Абе ма...а му стара не могъл тоя и оня да направи такава кола.Мможе бе всеки може.Голямо купе с голям двигател и кожен салон може да направи всеки.КИА направиха автомбил от класа на 7-ма серия, Хюндай също.Айде престани с тези изказвания вече и с тоя дизел.ДА хубаво, е че свалят разхода ама японците с дизел не се разправят, защото не са по популизма.В Европа се прави дизел и се тръби как това било много ЕКО.При еднакъв разход дизела изхвърля повече и по-вредни вещества от бензина.Е за това японците много, много не се разправят с дизел.Не че не могат.Някои марки направиха дизели само заради пазара в Европа.Други слагат дизели от Европейски марки за да не хабят средства за разработка, а предпочитат да правят разработки за бъдещето.Коментиран от #76
09:22 03.10.2012
68 330i
10:41 03.10.2012
69 Име:
До коментар #64 от "БМВ фен":
Идеални условия. Равен път, без трафик,без завой и без баири.А не искаш ли и попътен вятър или направо движение във вакум??? Ами то направо ще му падне до 0.5 на 100. В истинския свят нещата стоят по по-различен начин.10:50 03.10.2012
70 Чичо
11:53 03.10.2012
71 БМВ фен
ПП Видно е от "аргументираните" ви мнения, че пращите от знания... Така, че не е зле да го давате по полека - може и по малко да се изложите следващият път!
13:27 03.10.2012
72 БМВ фен
Коментиран от #73, #74
13:30 03.10.2012
73 Дошо
До коментар #72 от "БМВ фен":
Пич при ЕДНАКЪВ РАЗХОД съм ти написал.Чети по-внимателно.Освен повече СО2 от еднакво количество гориво дизела отделя и множество канцерогенни вещества, които при бензина или отсъстват или са пъти по-малко!Коментиран от #78
14:09 03.10.2012
74 Дошо
До коментар #72 от "БМВ фен":
Именно заради евро нормите дизела живее.Защо мислиш в Япония, САЩ и Канада дизела, никой не го е.ава?14:11 03.10.2012
75 Opel ASCONA
19:15 03.10.2012
76 520 zender
До коментар #67 от "Дошо":
Добре ве човек.Аз в Европа живея.Тук се кара и на дизел-популярен е.Ти нали и ти мина на дизел.Не ти ли харесва.Тегли ли добре хондата.Какво ще кажеш.Защо подценяваш евро пазара.Напротив-кореиците искат да го завладея-затова вкараха поносим дизаин и нови дизелови двигатели.Ами Хонда-да не си мислиш че не правят дизели-имам предвид нови дизелови разработки.Техните хибриди за сега не са ефективни.Ефективни са на Тойота и до някъде на Лексус.Така че след тях дизела също е ефективен-особенно ако е втора ръка-шегичка.Аз от туба не зареждам.Недей така пич.Истината е че в дизеловите разработки БМВ и Мерцедес са преди всички,засега.Коментиран от #82
19:31 03.10.2012
77 да ама не
Замърсяването е несравнимо по малко.
При новите бензинови разрабоки разхода става близък до дизеловия и все повече фирми се ориентират в тази посока.Да не говорим че бензинов мотор с турбина превъзхожда дизела във всяко отношение.
А в бензиновите разработки и БМВ и Мерцедес могат много да научат от Хонда например.
За домашно можеш да провериш кой е най големия производител на бензинови мотори при това с най малко дефекти.
Коментиран от #79
19:55 03.10.2012
78 БМВ фен
До коментар #73 от "Дошо":
@73 Добре дошо...карай на газ- най-екологично е. Относно Канада и САЩ - ми с доскоро под 1лв литъра и 2000 долара заплата кво очакваш? Да не говорим, че бавнооборотен огромен по обем бензинов двигател (атмосферен) си се държи като дизел. Много нютонметри и слаба динамика. За Япония бате то там и колите са с ограничител до 180км/ч, има ограничение и по мощност на продаваните в Япония коли...и т.н. и т.н...@77 - " При новите бензинови разрабоки разхода става близък до дизеловия", а да ти е хрумвало, че това неизменно ще доведе до "Всичко което уж пестиш го даваш за ремонти" - Хахах...
А дизеловата технология вече е усъваршенствана. Дизела се скапва от мърлява подръжка, некачественни консумативи и най-вече ГОРИВО... "Да не говорим че бензинов мотор с турбина превъзхожда дизела във всяко отношение." - Най-вече в разхода на гориво ;) и го достига и по цена на подръжката ;)
20:14 03.10.2012
79 520 zender
До коментар #77 от "да ама не":
Първо чета Ауто Билд-хората от списанието са тествали всички хибриди и доказаха че хибридите на Хонда са по-малко ефективни от тези на Тойота.Хибрида на БМВ например е много неефективен.И го казвам защото това се доказа с цифри.Както и да е.Туй дето ми го приказваш за дюзи и там незнам си там още кво не е вярно.Защо-ми щото лично съм изминал за 2 години и 2 месеца 100 000 километра с дизеловия си автомобил и не съм имал проблеми с дюзи.Сигурно ти ги разбираш повече нещата за дизелите не от мен от тия които правят дизелови бмв-та мерцедеси и аудита.Какво да ти кажа за бензиновите модели.Еми бмв доста награди вече взе за бензинови двигатели през годините така че харесва ли ти или не баварските двигатели са добри.Абе пич-ти да не си по-умен от всички тия преуспяли хора по света които си копуват ново бмв.Оооо друго щех да ти вметна.Да-бензиновите двигатели с малък обем и битурбо са икономични но да не ги настъпваш.Щото настъпиш ли ги...провери какво се случва например с Голф5 1.4тси-170кс при якя стъпка.Я сравни сега стойноста на разхода с тая на 170кс дизелов автомобил...20:18 03.10.2012
80 520 зендер
20:26 03.10.2012
81 да ама не
Дюза на съвременен комън рейл дизел струва около 1500 лева.За домашно намери колко живот дава на дюза Бош.Провери и колко струва подгревна свещ,колко е разликата в цената на филтрите спрямо бензина,колко струва филтър за твърди частици ( сменя се на 100 000) и т.н и т.н.Като дръпнеш чертата на края дизела съвсем не е толкова икономичен.Японците са практичен народ живеещ в държава с много малко природни ресурси.Ако беше толкова ефективен автомобилния дизел мислиш ли че нямаше масово да го въведат?
Ако тръгнеш да ми обясняваш за дизели от преди 20 години да , тогава издържаха повече защото не впръскваха с 1500 атмосфери.
Що се отнася до каскадно пълнене то е въведено от Опел не от БМВ.
А за баварските двигатели не ми говори , скоро имаше статия за проблеми в мазилната система и то на М серията.
Е ако мазилна система не можеш да направиш и то на върховата си серия къде си тръгнал.
Лесно е да направиш един двигател за изложба и някой друг платен журналист да ти даде награда.Трудно е после колата ти да не дава дефекти.
А що се отнася до ум и разум на богатите хора това е съвсем друга тема.
Само ще ти кажа че богатите хора в Америка купуват много повече Лексус отколкото БМВ.А пък Лексус не е взел награди за двигатели.Но това не му пречи да е пъти по здрав от БМВ.
И ако преброиш колко бензинови двигатели е продала Хонда можеш да си зададеш въпроса толкова ли са глупави хората че ги купуват.Завърти се малко покрай сервизите и питай кой двигател дава повече дефекти дали на Хонда или на БМВ.За разход въобще да не говорим това е последна грижа на баварците известни като едни от най лакомите коли.Известни са още като фирмата с най голямо разминаване между официално деклариран и реален разход.
Коментиран от #83
23:13 03.10.2012
82 Дошо
До коментар #76 от "520 zender":
Да и аз минах на дизел.Доволен съм от Хонделата.Върви доста добре за 100-те си коня, изпреварванията не са проблем.Вози учудващо добре за малка кола и най важното - не ми прави мизерии.Направиха ХОНДА още един дизел за Европа, но малък 1.6 120к.с 300Нм .Голям няма да направят поради описаните от мен причини по-долу.
Коментиран от #87
08:42 04.10.2012
83 520 зендер
До коментар #81 от "да ама не":
Спорна репутация ли?И що да е спорна?Тук става въпрос за сухи цифри.Я ми кажи кой вади повече мощност от 3.0кубика.А от 4.0д..Дюзата струвала 1500 лева..ти ся кво-казваш ми кви са цените че аз не ги зная ли..Прави си твоята сметка а не моята.Аз преди имах БМВ5-200кс.Знаеш ли колко гори в София по задръствания този звяр.Лесно се минава цифрата 20 литра на 100километра особенно ако има яка стъпка.А на дълго под 9 немога да го докарам.Ама кой е тоя дето на дълго си кара бавареца със 100,особенно на магистралата.Имаш ли си изобщо напредстава при примерно 12 литра на сто с каква скорост се движа извън града в момента както съм на нафта...Недей момче,не на мен тия.Дизела си дава икономия-особенно ако се кара лекичко.Не казвам че аз така го карам защото в повечето случаи бързам и минавам големи разтояния.Но дори и с чип на 227кс колата ми дава супер разход ако се старая.Рядко ми се случва но пък винаги ме изумява този дизелов шестак.Нещо ми говориш за разход на гориво.Да-ако е бензиново бмв.За дизелово не ми говори щото говориш глупости.Казвам ти ставаш смешен точно на мен да ми говориш за дизели.А за тия новите БМВ-та-еми нали отстраняват неизправноста за три часа.Кво толкоз-бмв нито ще е първата нито последната марка привикала колите си в сервизна акция.За товаааа-не скачай толкоз.Колата на снимката си е красива.И ще се продава независимо колко е скъпа.Залагам си ...да не казвам какво...Коментиран от #85
19:10 04.10.2012
84 БУМЕР КАМОР
До коментар #5 от "кик":
tap si23:45 04.10.2012
85 да ама не
До коментар #83 от "520 зендер":
Зендер понеже явно не си карал друго освен БМВ.Ще ти дам един малък пример който аз лично съм изпробвал.Дизелово БМВ 320 гори средно 6 нафта извънградско при каране 120 , 130. Хонда Акорд бензин 2,0 литра при същото каране гори около 7.При 12 разход понеже попита преди малко хондата се движи с над 200.На 100 000 километра разликата е 1000 литра повече за бензина.Това са грубо 2500 лева.
Айде сега да сметнем 4 дюзи по 1500 лева......
Маслото на хондата се сменя на 20 000 на дизела на 15000.Т.е на 100 000 имаш още две обслужвания което е поне 800 лева отгоре минимум, на 100 000 трябва да смениш и филтъра за твърди частици , ако си в нормална държава естествено.
Това са разходи които са ти гарантирани.Не говорим за многото други рискове които крие дизела- помпи на рейла,турбина и т.н и т.н.
Ето за това японците са изчислили , че е по добре масовите леки автомобили да са бензинови.
А това кой колко вади от единица обем е тема на съвсем друг разговор и въобще не е критерий за способност на конструктора а по скоро кой колко е надул турбото.
Ако погледнеш в нета има клипове по 1500 коня от 2,5 литрови мотори.БМВ такъв мотор няма както знаеш.По твоята логика някакви тунери са по добри от инженерите на БМВ щото вадят повече мощност.А този твой чип тунинг сваля разхода защото измества процеса на горене по време но увеличава азотните окиси.
За 3 часа в добър сервиз могат да ти сменят цял двигател.Така че не ми говори колко било обичайно двигател на БМВ да остава без мазане.
Ако седнеш и добре си направиш сметката ще разбереш че дизела съвсем не е по евтин когато дръпнеш чертата на края.
13:56 05.10.2012
86 520 zender
Коментиран от #89
22:15 05.10.2012
87 330i
До коментар #82 от "Дошо":
@82не можах да намеря дизелов хонда 1.6 - 125 коня.
за разхода: ще говоря за моята - бензинов 6-так 2979 кубика, 231 коня при 5900, 300 нм при 3500, 1550 кг - + мен става 1630 кг, та разхода ми на газ със около 120 е 10-11 литра, със 140 - около 12-13 литра и със 80 е под 8 литра, това е лятно време при загрят двигател на дълго, в града зимата ако се кара на къси отсе4ки за по 2-3 км и след като изтине - обратно, газовата не се включва и се кара на бенз (98) тогава разхода е около 17-18, зимно време в града идва някъде около 15-16 газ, и това при нормално (не икономи4но) каране, това е така да се каже средния ми разход зимата, а лятото е около 12
22:13 06.10.2012
88 330и
22:15 06.10.2012
89 да ама не
До коментар #86 от "520 zender":
Благодаря за пожеланията Зендер.Не си ме разбрал добре относно дюзите.Говоря ти за новите модели комън рейл дюзи.Ако някой ти гарантира 400 000 километра за тях ела ми се обади.В България нещата са силно изкривени.Както ти казах филтъра за твърди частици трябва да се сменя но това никой не го прави.Само дето в нормалните държави няма да минеш преглед.Има още много неща по дизела , които постепенно ти намаляват ефекта от икономията.Ако си направиш една подробна разценка на всичко , което се сменя по един дизел да кажем до 200 000 ще видиш ,че бензина накрая излиза по евтин.
А относно E34 BMW и такова съм карал почти година.Най големия проблем беше високия разход.Мотора 2.0 24 клапана в комбинация с тежко не особено обтекаемо купе при скорости над 120 се превръща в ламя унищожаваща бензина за 0 време.
Минималния разход дори при 80 км/ч е 9 . За повредите сега не ми се пише но въпреки всичко е много по здраво от сегашните.
Вчера гледах истинска класика E21 в момента я реставрират наистина можеш да видиш германското автомобилостроене в златните години.Карбуратори , без много електроника връзката човек машина се усеща много силно.Който е карал такова нещо знае за какво става въпрос.
Хайде със здраве.
08:35 07.10.2012