4 849 31

Най-популярните премиум марки по страни

Най-продаваната премиум марка в света в периода от януари до септември 2020 г. е Mercedes-Benz, твърди аналитикът на JATO Dynamics Фелипе Муньос. Трилъчевата звезда е лидер по популярност в 28 от 60-та основни пазара по света, а BMW и Audi водят в 17 и 8 държави по света.

Mercedes-Benz е най-харесваният премиум бранд в Австралия, Канада, Франция, Германия, Япония, Мексико и САЩ. В Австрия, Белгия, Бразилия, България, Индия и Русия най-продавана е BMW, а в Китай, Израел, Норвегия, Италия и Турция - Audi.

Шведите и съседите им от Финландия закономерно предпочитат Volvo. Лидер в Исландия е Tesla, а в Южна Корея - Genesis.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 8 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Премиум

    73 1 Отговор
    В бг най-популярно е старо БМВ, нов внос.
  • 3 Браво

    18 29 Отговор
    Мерцедес е номер 1, най доброто, комфорт, лукс, динамика!нищо че моя за близо 100 хил има малък дефект още като нов, представям си другите марки какви дараци са

    Коментиран от #5

  • 4 един от стадото

    30 6 Отговор
    в Казахстан ги мислех за най- убитите, ама те излязоха най- големите тарикати
  • 5 един от стадото

    6 5 Отговор

    До коментар #3 от "Браво":

    ми няма как да си представиш. В Казахстан на 1000км кладенец няма, ти искаш оторизиран сервиз на Мерц в степите. Нали казах, виж по коли и държави какво карат, казаха на какво залага

    Коментиран от #15, #24

  • 6 Това

    8 2 Отговор
    За аудито турция не не

  • 7 шофер

    5 12 Отговор
    Яки германски коку а не източни талиги с купе от станиол тип йенче Кока-Кола: веднъж консумираш и хвърляш! Панамера, АМГ, М-Пайет, ЕрЕс куаттро... Яко!
  • 8 Бг Батка

    22 1 Отговор
    В България най- премиум марката е " Нов внос"
  • 9 Случаен

    9 3 Отговор
    Номерът при премиум марките, а и повечето от останалите е сервизните интервали да се разделят на 2 или най-добре на 3. Това са коли бъкани с електроника, всичко е нагъчкано и е под голямо натоварване. Затова смяна на масло на макс 10хил км, иначе двигателите заминават.

    Коментиран от #11

  • 10 Someone

    22 4 Отговор
    Поредната "класация", в която круши и ябълки сравняват, че да си правят "новинките".... Ето и няколко въпроса: 1. Какво значи премиум марка, като почти всяка от посочените (особено трите немски) имат доста модели в ниските сегменти (за съжаление не и ценово, но все пак). 2. Какво значи "най - популярни"??? Някой си мечтае за тях? Или са най - купувани? Ама как купени? Нови, или втора (трета, четвърта, пета) ръка? 3. Нека допуснем, че става въпрос за нови автомобили (щото нали "премиум", поне да са новички, а не дърти кошници). Та, ако са нови, как точно сравнявате марките? По брой покупки? Тоест три А-Класи са повече от едно Ауди S8? Или може би базова Е-Класа (купена от комплексар, който иска да кара "Мерцедес", ама не знае, че не добави ли 50% от цената в екстри все едно е в каруца) е повече от 3-та серия на БМВ М с наринати всички екстри? Тъпа класация за генериране на трафик и запълване на колоните...

    Коментиран от #12

  • 11 един от стадото

    11 5 Отговор

    До коментар #9 от "Случаен":

    номерът е, че ако имам мангизи ще си взема един Линкълн Континентал с шофьор от пред и една секретарка от зад при мен да брои километрите до смяната на маслото. Ако не забрави..
  • 12 Мерцедес #1

    5 13 Отговор

    До коментар #10 от "Someone":

    Нещо сте объркали коментара към статията или сайта. Такива коментари са по скоро за фен форум. А мерцедес си е мерцедес дори и в ниския клас! .. След това са е Бмв, много след Бмв е е порше, след това е ауди, което е марка която много иска да е на нивото на Мерцедес но но не стават... японски, корейски... за тах нямам коментар, единствено Нисан е добра марка сред тях

    Коментиран от #13, #17

  • 13 Someone

    16 2 Отговор

    До коментар #12 от "Мерцедес #1":

    Хммм и на базата на какво точно почива това ваше твърдение? Последните два автомобила, които карам са Е-Класа точно така, както описвам в коментара ми - закупени нови с 50% от цената в екстри. На около 3 - 4 години връщам старата и вземам нова. Има неща, които харесвам, има такива, които ме дразнят. Приятел си взе същата Е-Класа, но от тези на прИмоция, които в представителството се опитват да шътнат. АМГ отвън и отвътре, но нищо друго. Супер разочарован е, защото за 90 бона колата няма почти нищо вътре и всяка една лимузина от средния клас на другите не "премиум" производители с всички екстри я забиват в земята, като цената е 10 - 15 хиляди по - ниска. Да не говорим, че в официалния сервиз обслужването е 2 бона, а същата услуга в най - добрия сервиз на Мерцедес във Варна е около 350 лева със същите консумативи. Та дали Мерцедес е номер 1? За някои може би е, за други не. Всеки решава, за какво да си дава парите. За мен лично има повече плюсове, откокото минуси, затова и го избрах. Въпреки това спокойно мога да кажа, че марката почива по - скоро на стари лаври и не е това, което може би е била навремето (съжалявам, нямам впечатления от преди 20 - 30 години).

    Коментиран от #14, #22

  • 14 един от стадото

    3 5 Отговор

    До коментар #13 от "Someone":

    за това подходих по- лежерно и леко глуповато към статията колега. Това не е специализиран сайт или печатно издание по автотеми. Всякакви се упражняват, карай си Мерца и не бери грижа, и наистина жалко, че не си карал Мерцедес преди тридесет години. Беше като ракетите сега, стреляш и забравяш..

    Коментиран от #16

  • 15 Ахахахах

    8 3 Отговор

    До коментар #5 от "един от стадото":

    В Алмати съм виждал предимно Панамери. Малко мерцове се карата там! Просто не ги харесват! Това е мнооогоооо богата страна. А толупландия да си трае! Последни в не само в ЕС. А по-зле от Албания даже! Не знам да има в цяла Евразия по-бедна и корумпирана страна от България!
  • 16 Someone

    13 0 Отговор

    До коментар #14 от "един от стадото":

    Извинявам се за резкия тон. Разбирам смисъла на написаното от вас. Истината е, че всеки гласува с портфейла си и за съжаление в БГ са ни много тънки и повечето хора гледат новите коли само по списанията и сайтовете... Имам късмета да мога да си позволя нов автомобил (с изработени, а не откраднати пари), но и аз гледам по - лъскавите от моя и "точа лиги". Така е устроен живота. Винаги искаш нещо повече от това, което имаш. Понякога разменяме автомобилите с приятели за седмица - две, или дори месец. Така мога да усетя, какво е да караш различен модел и марка. Мерцедес е нещото, което най - много ми харесва, но известно време карах SQ8 и чувството беше неповторимо. Разбира се автомобила струваше повече, отколкото досега съм давал за всичките ми автомобили взети заедно. Както и да е. Дълга тема. Поздрави на всеки с избора му.

    Коментиран от #23

  • 17 123

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "Мерцедес #1":

    Ти нещо, а....? Говорим за лукс, къде отиваш да сравняваш БМВ и Порше? И кое точно БМВ, и кое точно Порше? И къде отиват марки като RR, Bentley или Maybach? Абе, най добре Г4 TDI с чип!

    Коментиран от #18, #25

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 ПроЗт

    2 0 Отговор
    Що няма отделно изследване за Винкелград?!?
  • 20 Порно

    3 0 Отговор
    За България не е вярно. БМВ има много по малко продажби на нови коли от Мерцедес и Ауди. Новия внос не може да се определи като премиум.
  • 21 Кефь

    1 7 Отговор
    Само дръпнатите цгани се кефят на японските кчини.

    Коментиран от #26

  • 22 667

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Someone":

    90 000 за кола са ужасно много пари за мен.Аз повече от 7-8 хиляди нямам.
  • 23 17:50

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Someone":

    Аз си купих 2 мерцедеса Е класа от магазина и съм много доволен.Но като се загледам Мерцедес и Ауди се карат повече от братчедите. А това ме фрустрира дълбоко.

  • 24 Хайл

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "един от стадото":

    Ти ходил ли си в Казахстан,имаш ли на представа каква е тази държава? Не се изказвай неподготвен-Астана или Балхаш говорят ли ти нещо-информативно питам само

    Коментиран от #29

  • 25 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "123":

    Ако има и "оптичен тунинг" ще ги вкара всички в задния джоб...калник
  • 26 Разходи се до която искаш махала

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "Кефь":

    и ти гарантирам, че няма да видиш нито един японски автомобил. Патладжаните карат само немско и много рядко френско. Така, че простотиите дето пишеш ги разказвай в кръчмата на пияните и може да ти повярват случайно!

    Коментиран от #27

  • 27 Кефь

    1 3 Отговор

    До коментар #26 от "Разходи се до която искаш махала":

    Е то се вижда Виетнам(кафяви цгани) и Казахстан(дръпнати цгани) само те са на лексъкс
  • 28 123

    0 0 Отговор
    Тази статия е платена от ГЕРБ. Целия свят харсва Дачия, а в Холивуд чакат по една година да им доставят новия Логан със супер спортния двигател от Рено
  • 29 един от стадото

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "Хайл":

    и като си ходил в Астана я ме светни какви коли се карат масово. Остави премиумите, той и Ким се вози на такъв. ДЕУ и корейски Шевролет, масово. И за това ли при среща с тях, помолиха ''учтиво'' придружаващата ни ЖЕНА от БГ, част от групата да остане във фоаето докато ние разговаряхме в залата с местните по бизнес делата. А точно тя беше най- големия специалист от нас по темата. И като ги питах що бе, и тя е инженер, оня ме гледа като извънземен. Иначе Астана град, да ближеш улиците..но са още в 13век по манталитет
  • 30 Ха ха

    0 0 Отговор
    България се оказа основен пазар за премиум марки, ти да видиш....
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.