Last news in Fakti

5 Ноември, 2020 11:29 68 400 77

5 евтини коли на старо, които са много скъпи за ремонт

  • автомобилът на старо-
  • евтини употребявани коли-
  • скъп ремонт
5 евтини коли на старо, които са много скъпи за ремонт - 1

Понякога, купувайки евтина употребявана кола, собствениците дори не помислят, че ремонтът на такъв автомобил скоро ще струва повече, отколкото самият той. Експерти от портала obozrevatel съставиха списък на такива употребявани автомобили, чийто ремонт значително ще "удари по джоба" на техните собственици. Ето кои са те.

Nissan Versa (2007 - 2009)

5 евтини коли на старо, които са много скъпи за ремонт


Най-често собствениците се оплакват от трудности с ускорението, прегряване и внезапно изключване на мотора. Сред недостатъците са още счупени предни пружини, които могат да пробият гумата и катализаторите, които се износват преждевременно.

Volkswagen Jetta/Golf (2002 - 2005)

5 евтини коли на старо, които са много скъпи за ремонт


Много популярен автомобил, но основният недостатък е, че тези немски автомобили са много скъпи за ремонт. Сред най-популярните повреди са: неизправни водни помпи, повреди по окачването, късащи се тампони на двигателя,преждевременно износване на разпределителните валове, ангренажните ремъци и др.

Chevrolet Cobalt (2005 - 2007)

5 евтини коли на старо, които са много скъпи за ремонт


Тази кола има проблемна система на сервоуправление, чийто ремонт струва адски много пари, горивните помпи също не са хич евтини, а се развалят, като не особено успешни са и скоростните кутии.

Jeep Compass (2007-2010)

5 евтини коли на старо, които са много скъпи за ремонт


Колата има много недостатъци, проблеми с окачването, които застрашават безопасността на водача и пътниците в него. Ремонтът е много скъп, но още по-скъп е, когато е свързан с често повреждащите се скоростни кутии кутия, неиздържащи на голям пробег.

Nissan Altima (2003 - 2006)

5 евтини коли на старо, които са много скъпи за ремонт


С течение на времето катализаторът се разпада, а множество проблеми с електрониката са способни да скъсат нервите и джобовете на всеки собственик на такъв автомобил.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 106 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 zeus

    252 25 Отговор
    И какво ни интересува тази американска статистика, тези модели ги няма в Европа

    Коментиран от #5, #28, #67

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Аавтомонтьор

    231 52 Отговор
    Гоуфу е ясен.По принцип всеки модел на всяка марка има слабо място.При Попфолксваген трябва да очакваш всевъзможни повреди по всяко време.

    Коментиран от #9, #39

  • 4 БАЙ Х@Й

    109 8 Отговор
    И нито дума за коли които щом влязат през вратата и механиците с вик " Я, хиляда кинта , добър ден!" наобикалят водача!
  • 5 гост

    160 111 Отговор

    До коментар #1 от "zeus":

    Това за Голфа е вица на ВЕКА ! Тоя сайт кога стана хумореска ? !:)

    Коментиран от #14, #48, #49

  • 6 БАЙ Х@Й

    80 12 Отговор

    До коментар #2 от "Тонии28":

    Карах бензинка с години. Железен е смених накладки и пълних клима. Ама я виж колко е съединителя за дизела!

    Коментиран от #11

  • 7 перничанин

    83 17 Отговор
    95 % от хората са се сблъсквали само с Голфа и не са на мнението на писателя. Има много по-скъпи за подръжка коли. Отделно Голф 4 има толкова мотори, че е малко смешно да напишеш скъпа подръжка. Скъпа на кой мотор? Водната помпа на 1.6 бензин е 40 лв. Ангренажа на Поро 4 1.4 бензин е по-скъп от на Голф 4 1.6 бензин. Компаса не знаех, че е проблемен, но знае ли човек. Щом се среща за такива малки пари (сравнен с CR-V или RAF4), значи има нещо вярно.
  • 8 Jjhfh

    36 30 Отговор
    Кой удиот натресе голфа? Да отидеш на сервиз е като на зъболекар. Маслото да ти смени, ама да ти пгледа всичко преди да ти светнат лампите. Мен за за един забавен носач на пасата ми отидоха всичките.
  • 9 БАЙ Х@Й

    37 15 Отговор

    До коментар #3 от "Аавтомонтьор":

    Ами "програмирано стареене" . Само след "бунта на такситата" немците правят единствения отвсякъде як модел на трилъчката!
  • 10 Ко ме интересува

    73 26 Отговор
    Карам си 124-ката и ме боли

    Коментиран от #17, #70

  • 11 Тонии28

    18 40 Отговор

    До коментар #6 от "БАЙ Х@Й":

    За 1.9 tdi как ше е скъп бе пич той е с твърд маховик не е с демферен

    Коментиран от #15, #21, #52

  • 12 Първанов

    66 29 Отговор
    Карам голф 1.6 бензин и нямам проблеми а наближава 20 години.

    Коментиран от #73

  • 13 Гост

    120 6 Отговор
    Друго си е носач на Тесла за 7000 долара.
  • 14 Гост

    65 28 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Не говорят за старите Голфове, а за новите. Нещата са плачевни. Разпределителните валове на някой от моторите са консуматив. Носачите са консуматив още от преди 20 години.

    Коментиран от #16, #54

  • 15 Гост

    84 8 Отговор

    До коментар #11 от "Тонии28":

    Аз съм с 1.9 тди и смених демпферен маховик за 1350 лева. Само 90 коня няма такъв.

    Коментиран от #57

  • 16 Иванчо l-ви

    59 5 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    2002-2005 година. На това ли казваш нов модел ?

    Коментиран от #19

  • 17 Цаца (ама от едрата)

    12 3 Отговор

    До коментар #10 от "Ко ме интересува":

    Нали....
  • 18 Алфа Ромео

    57 17 Отговор
    Не разбрах кое му е много скъпото на Голф 4, то вярно че сме бедни ама чак пък много скъпо!

    Коментиран от #22, #27

  • 19 Гост

    79 10 Отговор

    До коментар #16 от "Иванчо l-ви":

    На всичко след Голф 2 . Той беше последният железен фолксваген

    Коментиран от #29

  • 20 Пламен

    49 26 Отговор
    За голфовете и джетите от тези години написахте голяма глупост, съжалявам! Оттам смисълът на цялата статия отиде в канала.
  • 21 Алфа Ромео

    42 10 Отговор

    До коментар #11 от "Тонии28":

    Демпферен съединител 1000+, турбина 800-1000, горивна помпа 2000-3000 лв., говоря за нови, има вариант за втора ръка или ремонт без съединителя разбира се, май се предлагат някви комплекти без демпфер но не знам доколко са удачни.
  • 22 Алфа Ромео

    29 5 Отговор

    До коментар #18 от "Алфа Ромео":

    Може би е вярно за дизелите, за бензина не мисля.
  • 23 Ford mondeo 2.0 mk3

    32 41 Отговор
    Карам си форда и ме боли фара ,за другите кошници !

    Коментиран от #34

  • 24 Голфа няма място тук !

    100 14 Отговор
    Карам golf 5 1.9 tdi , чук без дръжка !!!! Обслужваш ли колата качествнено и навреме , кола се държи перфектно и няма проблеми !
    Иначе все по-често срещам индивиди които карат коли ,които не могат да си позволят и са по-скъпи от жилищата им ,нямат пари да ги обслужат качественто и пренебрегват малки повреди .Автомобила се съсипва тотално и после реват че колата била боклук ...
  • 25 Глей ти

    55 12 Отговор
    А аз съм чувал, че ФВ Голф никога не се чупи. Тия сега, защо говорят така.

    Коментиран от #32

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Глей ти

    40 7 Отговор

    До коментар #18 от "Алфа Ромео":

    Не са му скъпи частите, но като се чупи ден през ден, накрая ти излиза скъпа поддръжката.

    Коментиран от #41

  • 28 патриота

    27 4 Отговор

    До коментар #1 от "zeus":

    Какъв американски сайт,На теб в главата ти само американци.Сахте е украински.Там карат още по-големи гробници отколкото в България.
  • 29 до гост

    27 8 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Еми ти си карай цел живот на дядо ти москвича от 67ма че е най-здрав !
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 СССР

    18 4 Отговор
    Много тъпа статия, от утре взимам Заза
  • 34 СССР

    32 22 Отговор

    До коментар #23 от "Ford mondeo 2.0 mk3":

    Тва пък форда е най трошената кола, само окачването не мой му платиш!

    Коментиран от #35

  • 35 Не е така

    45 9 Отговор

    До коментар #34 от "СССР":

    Аз имам ford mondeo 4 генерация , с двигател 2 tdci карам я вече 5 години и не съм имал никакви проблеми ! Калата се държи супер , зимата си пали от раз . Общо взето бях скептичен към ford , но рязко си смених мнението.Много съм доволен !

    Коментиран от #56

  • 36 Оня с коня

    34 32 Отговор

    До коментар #32 от "абе шморхел":

    Братле ще ти кажа само ...Немаш ли голф немаш нищо ! Айде чао .
  • 37 дфгсдф

    31 3 Отговор
    Няма Волво във статията - цената им е паднала драстично, защото ще ти трябват поне 7-8к в ремонти, за да излезе кола от тоя курник.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Pavlin

    13 6 Отговор

    До коментар #3 от "Аавтомонтьор":

    Иди0т, друго не може да се каже за теб. Интересно ми е колко нови коли си карал от различни марки за да имаш такова "обективно" мнение. Сигурен съм че повече от 5000 лв за кола не си давал в живота си, но сега го раздаваш разбирач.
  • 40 Дъгето

    34 13 Отговор
    Ееее една статия да уплюе скъпите за ремонти немски кенефи.Имам 5 кадита 2 дизел и 3 метан.За 4 години по дизелите сме дали 9000 лв.за ремонти а за бензиновите 4000 но са по на 400-500 хил км.От 2 години купихме рена и дачия до момента разхода е само 1000 лв.и то за ходова част.Няма толкова здрави пикапи.Никога повече Фолксваген и Форд конект.
  • 41 Ко?

    24 3 Отговор

    До коментар #27 от "Глей ти":

    Я пак.. Колко пари струва смяната на ангренажната група и пистовите ремъци на 1.9 tdi.. Голф 4 като цяло вече не е особено евтин. Е, днес, 20 години по-късно спрямо новите коли е евтин, но за времето си даже е скъп. Точно с Голф 4 и Пасат Б5 VW си смениха имиджа и вече не са ориентирани към масовия клиент, а по-скоро за едно ниво над средната класа хора. Станаха по-премиум изведнъж :Д
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Голф

    33 5 Отговор
    Много хора се лъжат като си мислят че всички са здрави като голф 2, голф IV не стига че не е здрав комфорта е трагедия шумна кола скърца всичко мърда.

    Коментиран от #65

  • 44 2323

    15 1 Отговор
    Ами всички нови коли се развалят като всяка бяла техника , точно когато изтече гаранцията.И когато ремота е 5000 лева е тоигава е кофти. Да не говорим че, има неодстраними дефекти.
  • 45 Мимо

    31 2 Отговор
    Фолксваген беше евтин до пасат 4 и голф 3, нагоре нещата са различни. Същото е и при Опел и повечето европейсти марки. За съжаление качеството не е по-викоко. От колите след 2010 година - рено, Дачия, кия са що годе евтини и здрави - народни коли
  • 46 Минаващ

    12 13 Отговор
    Това дето го пише за Golf-а според мене е заговор срещу най-продаваният модел в България според статистиката. Фолксаваген: за пътищата на БГ.
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 333

    21 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Като гледам статията е писна в Щатите и преведена в Русия, после на български. А в Щатите да поддържаш VW хич не е евтино. Което е съвсем закономерно, всъщност.
  • 49 Ха ха

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Нали, вторият виц е че гори масло като за световно....
  • 50 did

    24 13 Отговор
    голфа е пълен кенеф и става само за къра
  • 51 Язека

    23 3 Отговор
    След тази статия,сите у Перник че намразат автуро 😄
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Пител

    21 0 Отговор
    Колите са като стопаните си мърляви и други
  • 56 субарУ xv

    6 6 Отговор

    До коментар #35 от "Не е така":

    ЩЕ ВИДИМ НА СЕДМАТА КАКВО ЩЕ КАРАШ !!!

    Коментиран от #59

  • 57 Бай Миле

    7 4 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    По голямо прецакване и набиваме на грешни пари за 1.9тди не бях чувал. Платил си тройна цена 🤯
    Докато има балъци ще има и тарикати 😉
  • 58 1.9 tdi космос

    16 6 Отговор
    Има ли саждииииии ??? Колегите вагаджии питам .
  • 59 Гюнтер

    6 2 Отговор

    До коментар #56 от "субарУ xv":

    Със сигурност няма да кара субарУ
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Николай

    4 0 Отговор
    Забрави Mercedes-Benz CL (C215) 2000-2006 година
  • 63 Николай

    6 5 Отговор
    Alfa Romeo всички модели
  • 64 Топгън

    5 5 Отговор
    Алфа е номер едно...
  • 65 Пасат2

    4 0 Отговор

    До коментар #43 от "Голф":

    Казвам същото и за пазарите...след в3, в4...пълна трагедия
  • 66 джими

    5 2 Отговор
    не знам защо спорите за цените на частите. Класацията е хамериканса и там гоуфу е екзотика...нормално е да е по-солен за поддръжка.
  • 67 Немските

    10 2 Отговор

    До коментар #1 от "zeus":

    дараци ги има в Европа. Разбрах ги по трудния начин, че нищо не става от тях. Минах през всичките им марки и нищо като света няма. Фалшив имидж и нищоповече. Специално за ФВ ремонтите не са чак толкова скъпи, но за сметка на това са много чести.
  • 68 Sofia

    7 3 Отговор
    Няма как да ти се счупи Голфу, като караш BMW
  • 69 Sofia

    5 6 Отговор
    6 години вече карам Е46 и само масло,филтри и накладки съм сменял.
  • 70 Inzh Himik

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Ко ме интересува":

    И аз така! Е.. стара кола е, но ремонтите можеш да си ги направиш сам в повечето случаи. Не ми е проблем да залепя нещо тук и там, то няма как от 94-та пред 2020-та всичко да е наред :D
  • 71 Тстстс

    5 3 Отговор
    Няма да ми кажете вие ква кола да си купя....Голфа е железен автомобил.
  • 72 ???????

    0 1 Отговор
    Ами ауди а8 д2 , най вече 3.3 tdi.
  • 73 Николай П.

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Първанов":

    Аз от 5 години и половина карам Volkswagen Bora 2.0 бензин 1998 год. и с двигателя и скоростната кутия нямам проблеми. Проблемите са в микроключетата на бравите на вратите и комфорт модула!
  • 74 Пешо рендето

    2 1 Отговор
    Аз па си пръцам с Трабанто и ми не дреме...това вода, снег, кал...не знам какво е!
  • 75 Siena

    0 2 Отговор
    SAAB 9000 2.3.1991бензин
    До сега накладки,масло,антифриз!
  • 76 Младен

    1 1 Отговор
    Бора 2003 1,9тди-демпферен маховик 1000лв,Кормилна рейка-ремонт 360/+монтаж ,демонтаж,след 19месеца протече/ нова 1000+, поливна помпа 340лв/китайска/, кабели на дюзи- не помня много добре но около 150-200лв,Маркуч на охладителната система-90лв, и много ангренажен ремък +водна помпа-600лв и много други.Направих сметка за 5год и 120 000км среден разход 210лв/месечно.АМИ КАКВО МУ Е ЕВТИНОТО!!!!
  • 77 Кия Пиканто

    0 0 Отговор
    Здравйте искам да си купя Кия Пиканто от 2012година нагоре. Дайте ми препоръки какви биха могли да са проблемите й и дали са скъпи. Ще взимам ръчна.Благодаря предварително