Принципно, германските автомобили се считат за едни от най-надеждните, а марката BMW винаги е била еталон в иновации, бързина и технологии. В това твърдение има немалко истина, но има и изключения. Сега ще стане дума за два модела на BMW, които не са особено скъпи на вторичния пазар, но пък ако се повредят след покупката, ще ви излязат "златни".
Правим уточнение, че става дума за версиите с най-мощните двигатели на тези два модела, които са и с най-много сложна електроника, което пък често е причина за сериозни повреди. И още нещо. Естествено, че от тези две коли има и читави екземпляри, които могат да изкарат още много дълго време, но ви ги показваме, за да имате едно на ум и да подходите с повече проверки при избора на такъв екземпляр.
BMW 1er
Единичката от първото поколение не е скъпа, разполага със задно предаване, което е плюс за едни и недостатък за други, но се характеризира с доста скъпа поддръжка. Проблемите идват най-вече от повреди по електрониката, както и от не много надеждните турбокомпресори на бензиновите двигатели. Мощните версии с механични трансмисии не са препоръчителни.
BMW 7er
На пазара за автомобили втора ръка цените започват от под 10 000 лв., а тази кола блазни купувачите с многото си екстри и съвременни технологии. Седмата серия от снимката обаче вече е старичка и е възможно именно тези технологии, да спрат да работят. Следователно, за малко пари можете да си купите такава кола, но имайте предвид, че новият собственик ще се нуждае от неограничен бюджет за възстановяване на цялата електроника.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Някой си
Коментиран от #31
12:03 08.11.2020
2 автомонтьор
Коментиран от #4, #5, #16, #35, #147
12:05 08.11.2020
3 jap
Коментиран от #38, #107, #124
12:13 08.11.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Някой си
До коментар #2 от "автомонтьор":
Така е като искаш да шофираш с двеста, не само да ги вдигнеш за кратко време и после да се хвалиш цял живот с това, аз шофирам BMW и по автобана където няма ограничения си подържам 190-210 км/ч без проблем.И не е толкова скъпо, комлект предни дискове и накладки заедно със сензора излизат около 450-500 евро в Германия със смяната, говоря за оригинални части на BMW, задните са с около 100 евро по скъпи (ръчната е с накладки, а самите задни спирачки са дискови) за окачването Лемфрьодер ми го препоръчва дори и майстора немец, а по мотора евентуално може да се смени датчика на разпределителния вал е ламбда сондите - около 600 евро с оригинални части.
Като искаш да караш бързо, това си има и цена!
Говоря за Е39.
Коментиран от #17, #42, #79, #135
12:16 08.11.2020
6 ГРАД КОЗЛОДУЙ
12:16 08.11.2020
7 qwerty
Коментиран от #184
12:17 08.11.2020
8 Дърт Шофьор
Коментиран от #22, #23, #43
12:19 08.11.2020
9 bmwe38
Коментиран от #11, #12
12:21 08.11.2020
10 СЪДРАН Ганьо
12:23 08.11.2020
11 Някой си
До коментар #9 от "bmwe38":
Точно!12:25 08.11.2020
12 ДВГ
До коментар #9 от "bmwe38":
Много,много отдавна имах BMW 324-d.Kупих го от Германия на 140000 км. Карах го малко повече от 100000 безпроблемни километра.Изключително здрава кола.Никакви проблеми.Коментиран от #18
12:26 08.11.2020
13 Рено Фен
Коментиран от #20, #21, #61, #71, #95, #163
12:29 08.11.2020
14 Бург
Данъка и застраховките са си сопа.Като цяло е супер колата.Както каза колегата си подържа 200 без проблем.Гори 10-12 нормално.
Марката не е за wannabe гангсери дето като си бръкнат в джоба могат да си напипат само макарите.
Поздрави и безавариино.
Коментиран от #119
12:29 08.11.2020
15 Неразбирач
12:30 08.11.2020
16 Вълчо
До коментар #2 от "автомонтьор":
Колега, вземи си Ауди А-8 на годините на посочената "СЕДМИЦА", за да видиш какво се нарича разход.И богатите плачат.Ауди са страхотни като качество, но поддръжката им направо е жестока.Коментиран от #46, #109
12:31 08.11.2020
17 Пунта Мара
До коментар #5 от "Някой си":
Абе караш дарак който целия струва в Германия под 1000 евро. Смешен сиКоментиран от #19, #24, #69, #137
12:31 08.11.2020
18 Някой си
До коментар #12 от "ДВГ":
Ако не е блъснато някъде много вероятно е да е още по пътищата :)12:32 08.11.2020
19 Чичо Гошо
До коментар #17 от "Пунта Мара":
Уточни, че тия 1000 евро са седмичната немска заплата бруто. Смешен е. А тези стари коли над 15 години трябва да ги забранят.Коментиран от #26, #70
12:33 08.11.2020
20 Чичак
До коментар #13 от "Рено Фен":
Ти. Или изобщо нямаш кола? Или си на 16 години?12:35 08.11.2020
21 Де Факто
До коментар #13 от "Рено Фен":
Имам приятел със "Ситроен" от "Автомотор Корпорация".Към днешна дата казва, че французите още не са се научили да правят коли !!! А иначе дизелите на "Рено" са от най-добрите, щом и от "Мерцедес' ползват някои от тях.Коментиран от #29, #117, #151
12:35 08.11.2020
22 Пунта Мара
До коментар #8 от "Дърт Шофьор":
Не си дърт шофьор а невеж. Има марката тойота. Корола, Ярис 2001- 2006, бензин. Железни. Ама какво да ти обяснявам. Ти си дърт шофьорКоментиран от #27
12:38 08.11.2020
23 Бай Ганьо
До коментар #8 от "Дърт Шофьор":
Умните казват: Хвали старо, карай ново. :-)12:38 08.11.2020
24 Някой си
До коментар #17 от "Пунта Мара":
Дарак?Ела в Германия и ще ти покажа "дарака" кво може!
Такива дараци - добре подържани до 180 000 км гонят цени от 5000 € нагоре разбирачо, ако вземеш такава за 1000 евро със сигурност трябва да вложиш още поне 2500€ за да можеш да я караш както трябва:)
Продължавай да разглеждаш Auto Scout и Mobile.de :)
12:40 08.11.2020
25 Badjoto
Коментиран от #28
12:41 08.11.2020
26 Някой си
До коментар #19 от "Чичо Гошо":
Изобщо си нямаш понятие от автомобили!12:42 08.11.2020
27 ФАКТИ
До коментар #22 от "Пунта Мара":
'90-те мой приятел ми внесе от Австрия Тойота Корола 1.8-d.Изключително грозен автомобил.Направо ми стана лошо като я видях.Казвам му, че за парите, които давам трябва да издържи поне 100 000 км., а той отговори, че няма проблем.Скоро след това се отървах от колата.Купи я мой познат.Кара я повече от 300 000 км.Оказа се много здрав и надежден автомобил.12:44 08.11.2020
28 Някой си
До коментар #25 от "Badjoto":
При каране на къси разстояния - до работа и обратно може да разтегне веригата на ангренажа още на 50-60 000 км. чисто новото, за останалото си прав.12:45 08.11.2020
29 Рено Фен
До коментар #21 от "Де Факто":
Де Юре немските бклуци никой освен китайските хамстери не ги купува защото са бклук.12:49 08.11.2020
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Hellish
До коментар #1 от "Някой си":
Е що 96-98 да са най-добри? Аз карам Е34 89-та.извинявай ама всичко ми работи, имам същите екстри като Е39, колата е много по-красива, има много по-приятно пътно поведение защото на същите габарити е по-лека. Материалите са и по-качествени.Ся ти като караш 96-та дай да са най-добри.
Най-добри в момента са 2020-та.Скоро най-добри ще са 2021-ва.
Ако ще е дърт кенеф поне да е истински Е28, Е21 Е30, Е34. Истинско BMW с 4 фара от стъкло, не със глупави диоди за да свети във формата на BMW.
Коментиран от #33, #36
12:53 08.11.2020
32 Някой си
До коментар #30 от "Гошо":
Една е 39-ка на старо е много по-добра от доста чисто нови автомобили!13:00 08.11.2020
33 Някой си
До коментар #31 от "Hellish":
Е-34 са още по-скъпи и трудно се намират, двигателя им е по-добър от Е3913:01 08.11.2020
34 Иво
13:03 08.11.2020
35 Hellish
До коментар #2 от "автомонтьор":
Да бе и аз така си мислех. После си купих 30 годишно BMW щото ме грабна как изглежда и звучи. Ремък и ролка континентал 74 лева. Реглаж на клапаните с гарнитура 40 лева. Предни дискове с накладки 150 лева. 4 носача отпред с ремонта 280 лева. Много е скъпо нямам думи, все едно подържам Опел Кадет.А знаеш ли какво пътно поведение има 5-цата,че коли с по 20-25 години по нови като стигнем до заои изчезват в огледата? Колко коли от 89-та идват с 4 ел стъкла, лупи на фаровете, двузонов климатроник подгрев на седалки на огледала, ел огледала, и още куп неща и работят 31 години по-късно.
Колко модерни коли са 95% механични и можеш след като си я ревизираш да караш без да мислиш дали ще светне някоя лампа щото се напрашил задния прозорец и влиза в авариен режим.
Скоро един познат се връща така от София 350 км с 60 км в час, защото глупавият нов мерцедес решил да влезе в авариен режим и в неделя нямало къде да я закара да му я оправят?
Всички са големи патрони. Тея дето карали стари коли били клошари. Замисляш ли се, че тоя със старата кола иска да кара старата кола и къщата му струва 500-600 хиляди поне а ти си на квартира ама изплащаш някоя дачия с материали които са 10 пъти рециклирани и с фуги през които можеш да си пъхнеш пръста?
Замисляш ли се, че под капака на някой от 30 годишните коли на пътя я има вкарана стойността на твоето автомобилче 5 пъти?
Всеки с вкусаи преоритетите си. Всички можем да дадем 5 хиляди вноска и да плащаме по 300 кинта на месец
Коментиран от #37, #128
13:05 08.11.2020
36 Някой си
До коментар #31 от "Hellish":
И говоря от позициията на шофиращ BMW, имам е39 и карам нея, е 34 не съм карал и не мога да дам мнение, е34 -ките тук вече минават в колекционерския сегмент и този на йангтаймърите и ако е запазена струва много, колкото до това дали е по-лека от е39 силно се съмнявам, моята е 1480 кг.13:07 08.11.2020
37 Някой си
До коментар #35 от "Hellish":
Недей да вдигаш повече от 100 с тая кола!Приятелски съвет, като ти гледам цените на мастите са или менте или втора употреба!
Ето за това се трепете по пътищата!
Като искаш подръжка като на опел кадет си купи такъв, спирачките на BMW, особено предните САМО ОРИГИНАЛНИ!
Коментиран от #149
13:11 08.11.2020
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Марио
Коментиран от #63
13:12 08.11.2020
40 Никой
13:20 08.11.2020
41 Иван
13:38 08.11.2020
42 Анонимен
До коментар #5 от "Някой си":
а влез у новия век и коментирай, на тва БМВ му е умрел конструктора. Системите за сигурност, ако въобще ги има и те са мъртви. Кво коментираш за дискове. Стискай палциКоментиран от #48
13:49 08.11.2020
43 Анонимен
До коментар #8 от "Дърт Шофьор":
Верно си дърт, ама г**пак. Колко коли кара след 2000г? Защото аз три. Проблеми не съм имал, само консумативи. Не са Дачии, не са и Мерцедес. Говоря за нови от магазина, не кошници на по 500к. Продавам ги на около 150-170к и отново нова.13:56 08.11.2020
44 Знам ли
14:14 08.11.2020
45 Бакшиша
Коментиран от #74
14:49 08.11.2020
46 Не знам що риве
До коментар #16 от "Вълчо":
На А8 подръжка почти няма карам вече трета осмица на около 300000 ги сменям до тогава ходова част само биалетки,масло на двигател дискове накладки на последната вериги 500+800 смяна разход до 160 7-8 дизел14:54 08.11.2020
47 Анонимен
Коментиран от #49
14:56 08.11.2020
48 Някой си
До коментар #42 от "Анонимен":
При добро желание това BMW ще влезе и в 22 век, за разлика от колите, които хвалиш, да са живи и здрави внуците, защото аз няма как да го направя, но те могат :)Коментиран от #58
14:57 08.11.2020
49 Някой си
До коментар #47 от "Анонимен":
М 52 също не е лош, за 295 000 до сега не е разбъркал нищо, бърка само ако не подържаш.14:59 08.11.2020
50 viki lexus
Коментиран от #52, #53, #140
15:05 08.11.2020
51 ВСИЧКИТЕ
15:07 08.11.2020
52 ОпПала
До коментар #50 от "viki lexus":
Ами колега ти си си купил лейка хахаха15:09 08.11.2020
53 Някой си
До коментар #50 от "viki lexus":
Прегрееш ли мотора, изкриви ли се главата така става, 5W40 Castrol на 8 000 км?!Нещо послъгваш май а?
Карам с такова до 15 000 км.
15:17 08.11.2020
54 Пълни лъжи
15:19 08.11.2020
55 За мен
15:27 08.11.2020
56 Простака прост
Коментиран от #57
15:34 08.11.2020
57 Някой си
До коментар #56 от "Простака прост":
Юркането с 200 започва още от подръжката колега, качествени масла, оригинални части по възможност, особенно предните спирачки задължително оригинални, честа проверка на окачването и гуми със съответния товарен и скоростен индекс, след като дадеш 2 хилки в евро тогава можеш да седнеш и да "юркаш" с 200, моторът на BMW е бързооборотен и позволява подържане на много висока скорост на магистрала, само трябва да е винаги загрял, а износването на двигателя се получава когато го "юркаш" студен и си любител на т. нар. kick start....но на магистралата натоварванията са съвсем други, там всичко става плавно и не е толкова опасно за мотора.Този шестак който имам в баира продължава да набира обороти и скорост вместо да се задъхва, хватката е да си над 4 500 оборота.....
15:51 08.11.2020
58 Анонимен
До коментар #48 от "Някой си":
Аз не хваля никой! Както казах, карам по 150-170к на даден автомобил и купувам нов. Не правя никакви ремонти, сменявам по 2-3 крушки, 2-3 биелетки и комплект предни дискове и накладки, толкова. Предпочитам сигурността в един автомобил да е на топ ниво, при никой над 12г не е! Там вече е до късмет. Както ти казах стискай палци да не разбираш, твоя автомобил реално в какво състояние е!Коментиран от #59
16:03 08.11.2020
59 Някой си
До коментар #58 от "Анонимен":
Знам реалното състояние на автомобила си, можеш да ми вярваш :)Колкото до биелетки, кормилни щанги и каквото се сетиш, всичко е проверено и което е не е било в ред е сменено, спирачките са чисто нови, оригинални, а сервиза в който подържам колата е тук в Германия и майстора който ми проверява и ремонтира колата се е учил и е работил преди в BMW и има само един-два кусура - работи само с оригинални части и в сервиза му влизат само автомобили BMW, чака се много, но за сметка на това си струва!
Коментиран от #60
16:13 08.11.2020
60 Анонимен
До коментар #59 от "Някой си":
Мда, сигурно са ти проверили и стареенето на метала. Еърбегове до късмет, деформации ми зони пак така. Ти си проверявай щангите и спирачките. Вервай си! Всъщност състоянието на автомобила ти хич не ми влиза в работата. Пожелавам ти късмет да не разбираш в какво реално състояние е, както вече казахКоментиран от #62
16:28 08.11.2020
61 Иии
До коментар #13 от "Рено Фен":
Такива като тебе и 90% от българите16:33 08.11.2020
62 Някой си
До коментар #60 от "Анонимен":
То верно баварката, че лети но няма нищо общо с авиацията :)Стареенето на метала е проблем в авиацията, в автомобилостроенето проблема се нарича "корозия", а деформации се получават най-вече ако както си летиш спреш по принуда в някой стълб, дувар или камион :)
То верно, че BMW са започнали именно с двигатели за самолети, но нещата които си споменал се отнасят за авиацията.
Коментиран от #64
16:39 08.11.2020
63 Николай
До коментар #39 от "Марио":
Първите модели от 2004 - 2007 година не се предлагат с този двигател.17:08 08.11.2020
64 Анонимен
До коментар #62 от "Някой си":
Стареенето или умората на метала няма значение в автомобилостроенето? Нещо си в голяма грешка. А корозията е съвсем различно нещоКоментиран от #66
17:11 08.11.2020
65 Милен
Коментиран от #72
17:25 08.11.2020
66 Някой си
До коментар #64 от "Анонимен":
Във всеки случай не такова каквото се опитваш да го изкараш, стареенето на метала има значение за носещите елементи, щанги, биелетки, лагери, амортисьори и всичко свързано с ходовата част на колата, но това са детайли, които рано или късно се заменят поради износване, колкото до купето там значение има само корозията..Апропо, демонтирай си задната седалка, зад нея ти имаш само няколко шини, на е 39 ливузината, която е горе на снимката там има цяла ламарина, не само шини, та като толкова много знаеш, кажи ми защо е цяла :)
Коментиран от #67, #80
17:36 08.11.2020
67 Анонимен
До коментар #66 от "Някой си":
Къде съм казал че карам е39? Казах че си купувам нови коли. Сегашната ми е Пасат 8 2019та.Коментиран от #75
17:58 08.11.2020
68 Случаен
18:00 08.11.2020
69 Случаен
До коментар #17 от "Пунта Мара":
Ще си кара каквото си иска, ти какъв си?18:00 08.11.2020
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Баро
До коментар #13 от "Рено Фен":
Само се виж на какво си фен и ходи да се прегледаш18:03 08.11.2020
72 Баро
До коментар #65 от "Милен":
Я питай ти основите S класи от Балканстар Как се прибират от магистралата с автобусКоментиран от #76
18:05 08.11.2020
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Xxx
До коментар #45 от "Бакшиша":
Ако гледаш на колата като консервна кутия, която да те закара от т. А до т. Б, Да така е!??18:09 08.11.2020
75 Някой си
До коментар #67 от "Анонимен":
Със здраве да си я караш, и късмет , ще ти трябва :)Коментиран от #78
18:14 08.11.2020
76 Анонимен
До коментар #72 от "Баро":
Ко речи? Сам дали го разбираш?Коментиран от #87, #89
18:34 08.11.2020
77 БМВ повече не!
18:35 08.11.2020
78 Анонимен
До коментар #75 от "Някой си":
Дали? :)Всъщност съм с 5г гаранция, нататък ще видим
Относно какво значение има стареенето на метала, може да погледнеш краш тестове на 10тина годишни автомобили. Определено има значение
Коментиран от #81, #82
18:40 08.11.2020
79 Леля Цецка
До коментар #5 от "Някой си":
Много филми гледаш. Имаш ли въобще книжка и колаКоментиран от #90
18:45 08.11.2020
80 Алоооо
До коментар #66 от "Някой си":
Тия коли за които спориш, се карат до фирма Надин. С 200. И там ги претопяват. Стига глупости. Скраб. Пожелавам ти да си вземеш кола до 5 години. Бъди здрав. НаздравеКоментиран от #83, #94
18:48 08.11.2020
81 Пунта Мара
До коментар #78 от "Анонимен":
Щом е фауве не ми го хвали. Карай 5 години гаранцията и го махай. Взимай нова. Ако можеш- браво18:50 08.11.2020
82 Някой си
До коментар #78 от "Анонимен":
Бай бабо да не те срещне мечката, тогава ще разбереш що е гаранция и какво покрива .....И ми споменаваш за системи за безопасност, апропо знаеш ли, че доста от тях са изобретение именно на BMW?
ABS например?
Само запомни едно нещо от мен, най-добрата система за безопасност в колата е ШОФЬОРА, аз на електроника живота си не доверявам!
Коментиран от #84
19:01 08.11.2020
83 Някой си
До коментар #80 от "Алоооо":
Стига бре, верно ли?ц ц ц ц цъъъъъъъ
Как ли съм стигнал до Германия с нея......
ц ц ц ц цъъъъ
19:04 08.11.2020
84 Анонимен
До коментар #82 от "Някой си":
Странно? АBS е патент на Bosch доколкото съм запознат. Дори е измислен от самия Роберт, далеч преди БМВ да почнат да правят автомобили.Аз също разчитам предимно на мен, но предпочитам да имам системи за сигурност, пред това да нямам. Давам прост пример, без тракшън контрол в локва от едната страна си се завъртял.
Коментиран от #85, #91
19:17 08.11.2020
85 Някой си
До коментар #84 от "Анонимен":
Влизал съм в безброй локви, но не съм се въртял все още, и от едната страна и от двете, там нещата опират до гуми, скорост, опит и хладнокръвие.Всъщност имам и две VW , но под прикритие :)
Едното е Форд Галакси 1,9 TDI, което седем години се мъчих да счупя, но не успях и сега се сина ми се мъчи да го убие, но неуспешно :) вече е на 420 000 км, а скоро купих SEAT Cordoba 1,9 SDI, което си е чисто Поло, но комби и си мисля, че сеата ще надживее галаксито :)
Форда е 1996 година, а сеата 1999 на 240 000 км и му предстои път до България по Коледа :)
На собствен ход :)
19:30 08.11.2020
86 Потребител
А пък вие си разбирайте с вашите опели и рена колкото си искате. Има факти които не можете да промените, опита си е опит
19:47 08.11.2020
87 Баро
До коментар #76 от "Анонимен":
Абе аз не знам дали съм разбрал какво съм казал Ама ти много добре разбра но за да изключим варианта че си много тъп все пак става въпрос за гордите собственици на S класи най-вероятно микрофона на лаптопа е написал това което му се е чуло имам личен приятел който за 12 хиляди километра осем пъти я прибира на пътна помощ до Балканстар кола платена 270 хиляди лв кеш не на лизинг Бъди щастлив19:55 08.11.2020
88 Bmw
19:57 08.11.2020
89 Баро
До коментар #76 от "Анонимен":
А защо си анонимен бе шубеКоментиран от #105
20:01 08.11.2020
90 Някой си
До коментар #79 от "Леля Цецка":
Имам да, горе в един от коментарите ми съм сложил даже снимката и :)Ако искаш ела да те повозя, но си носи памперс и торбички за повръщане, такива екстри BMW не предлагат :)
Нищо че съм на 50 години, като се кача в баварката веднага се подмладявам :)
Коментиран от #92
20:17 08.11.2020
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Баро
До коментар #90 от "Някой си":
Така е BMW то не е за всеки BMW то трябва да го можеш а тия дето не го могат се трепят и после BMW то било скапано скапано е ако си не можач20:22 08.11.2020
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 Баро
До коментар #80 от "Алоооо":
Че той тикото когато го вземеш от магазина беше чисто ново и какво от това никога не е било кола даже беше забранено в западна Европа за продажба20:27 08.11.2020
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Баро
20:53 08.11.2020
98 101
Коментиран от #99
20:54 08.11.2020
99 Психиатъра
До коментар #98 от "101":
А коя е твоята маркаКоментиран от #100
20:57 08.11.2020
100 101
До коментар #99 от "Психиатъра":
Моята марка е Опел.Евтино, евтино , евтино. Има и едно мини за майтап - половин кола, обачеее частите са много скъпи, а екстрите и са скрити подводни камъни.Ако се развалят само БМВ- което значи пара, пара ,пара. А твоята марка кава е?21:02 08.11.2020
101 Психиатъра
Коментиран от #102
21:02 08.11.2020
102 101
До коментар #101 от "Психиатъра":
Искаш ли да поговорим?Коментиран от #104
21:05 08.11.2020
103 Психиатъра
Коментиран от #188
21:07 08.11.2020
104 Психиатъра
До коментар #102 от "101":
Нямаме обща тема21:12 08.11.2020
105 Анонимен
До коментар #89 от "Баро":
И да си напиша името, по явен ли ще съм ти?Коментиран от #106
21:15 08.11.2020
106 Баро
До коментар #105 от "Анонимен":
Не обаче така Имам чувството че ми говори стената21:20 08.11.2020
107 Някой
До коментар #3 от "jap":
Има има, 135 бензин, N54 е мотора и е 3.0 с 2 турбини, по късните модели са със N55, който е с 1 турбина. Тези мотори ги има само в купетата обаче, на хечбека 130 е топ версията. И все пак това не променя факта че статия е скапана.21:21 08.11.2020
108 Кракра
ВСИЧКИТЕ са така!
Коментиран от #175
21:28 08.11.2020
109 Въчо
До коментар #16 от "Вълчо":
Колега купих Ауди а8 през 2016 друго освен масло и въздушни възглавници аз(веднъж) не съм пипал но задължително само в Ауди21:45 08.11.2020
110 Borislav Popov
21:49 08.11.2020
111 LEXUS
Коментиран от #115
21:53 08.11.2020
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Пешо
21:55 08.11.2020
114 Някой си
До коментар #112 от "Мюнхен":
Хахаха, браво :)21:57 08.11.2020
115 Някой си
До коментар #111 от "LEXUS":
Добра машина, но твърде скъпа.21:59 08.11.2020
116 Баро
Коментиран от #148
21:59 08.11.2020
117 агч
До коментар #21 от "Де Факто":
хмм тея дизели на рено 1.9 DCI ... не я сменям за нищо..22:02 08.11.2020
118 Rusko Davidov
Има са две марки коли на света
БМВ и всички останали!!!!!
А за хейтърите които ще коментират това ,хайде обратно в онази дупка от която сте излезли!!!
GGBMWF
22:08 08.11.2020
119 гост
До коментар #14 от "Бург":
То с такива скъпи ремонти ,всеки почва да си бара макарите.22:08 08.11.2020
120 Торанага Сан
До коментар #112 от "Мюнхен":
Знам знам Гледай го пък тоя с Дъстър грозен е и сигурно е женен с три деца а а пък тоя с хикса е**** пича даже не ме интересува дали е женен22:10 08.11.2020
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 Някой си
До коментар #121 от "Проклятието да си бълхaрин":
Карай си дъстера и не се обаждай!22:59 08.11.2020
123 Не,проклятието да си Байганьовец
До коментар #121 от "Проклятието да си бълхaрин":
Хаха,мЪ ти насила се правиш на т_п,човека ти е написал,че за 10 бона инвестиция( нов мотор, ново окачване и нова трансмисия) и Хикса става като нов,които сервизи те гонят?! По най бързият начин продавай тоя дарак,който караш,не ти влияе добре,превърнал е съня ти в кошмари и само сервизи бълнуваш23:04 08.11.2020
124 Оня с коня
До коментар #3 от "jap":
Спри да се интересуваш за тези японски легени а се интересувай от БМВ само бацка туй е истината.Японецу не мой да прави коли туй го запомни от мене баце.Коментиран от #125
23:15 08.11.2020
125 Някой си
До коментар #124 от "Оня с коня":
Не е баш така, както го изкарваш, има японски коли (бензинови) които изкарват над милион километра, казвам ти го въпреки че съм фен и карам баварец!23:37 08.11.2020
126 Александър
23:39 08.11.2020
127 бмв маняк
A зa ceдмицaтa - "възcтaнoвявaнe нa цялaтa eлeктрoникa" Ceриoзнo ? Aвтoрa мaй нe ce e кaчвaл в aвтoмoбил. Къдe видя някoй дa cмeня цялaтa eлeктрoникa нa 7цa бe или кoятo и дa e билo кoлa ?
Пълнo c нeгрaмoтници.
00:04 09.11.2020
128 Аз съм на твойто мнение
До коментар #35 от "Hellish":
Карам 318д е46 комплект пълен ролки ремък т.н 162 лв... Не се сменят всеки ден, верига с обтегачи 120лв кво да кажа не ме оставила на пътя иконочна е и ми е удобна возя си семейството багаж се буха като патуваме и не мисля да я сменям, с някоя нова бангия нова да ми скъса нервите и джоба единствено което друго ми е харесва за мойте нужди е авенсисче, но за сега съм доволен и тва е :)00:45 09.11.2020
129 Laoban
Коментиран от #139, #174, #176
01:23 09.11.2020
130 Laoban
01:29 09.11.2020
131 Жулиен Гаков
01:55 09.11.2020
132 Транспортер
02:36 09.11.2020
133 Blackthorn
07:44 09.11.2020
134 Blackthorn
Принципно това щеше да е вярно ако го бяхте написали преди 20-30 години!
07:46 09.11.2020
135 Токо
До коментар #5 от "Някой си":
Пръц...08:12 09.11.2020
136 Трол
08:23 09.11.2020
137 105 л
До коментар #17 от "Пунта Мара":
Ела и ми покажи е 39 под 1000 е....ако не е ударено или незнаен километраж...Аз съм в Германия...
08:40 09.11.2020
138 анонимен
08:43 09.11.2020
139 105 л
До коментар #129 от "Laoban":
Не разбрах ...от къде си закупил автомобила.08:45 09.11.2020
140 Гххххх
До коментар #50 от "viki lexus":
Сметни какъв балък си ? Бмв130и най здравата кола по немския тюв проверете няколко години08:53 09.11.2020
141 Циганите
08:54 09.11.2020
142 Лора
08:57 09.11.2020
143 Автомонтьор
09:20 09.11.2020
144 Бат Рамбо с Е61
09:25 09.11.2020
145 Стари каруци
Коментиран от #153
09:25 09.11.2020
146 Цонко
09:31 09.11.2020
147 Ооо
До коментар #2 от "автомонтьор":
Тогава защо по-голямата част от автомобтьорите карат именно старо над 10г бмв ???09:36 09.11.2020
148 Ооо
До коментар #116 от "Баро":
Лошото на това е че винаги се водиш до мангл!И това не е най-лошото че има българи мрънкалници дето са по-зле и от тях!
Коментиран от #170
09:57 09.11.2020
149 Hellish
До коментар #37 от "Някой си":
Мерси за съвета, но не мисля, да те послушам.Дисковете са ми LPR накладките ATI. Дори преминах на размер за 540-ка отпред смених апаратите, колата спира чудно.
Просто за Е34 частите са скъпи. Е добре де повечето, дебитомера е 1350 лева.
Втора ръка не слагам, пак ти казвам по окачването нещата са евтини, обслужването мисля, че го написах, ремък и ролка Continental. Най-скъпият комплект за такава кола - 74лв.
Иначе за теглото моята е точно 1400кг
09:57 09.11.2020
150 Админ
Коментиран от #177
10:00 09.11.2020
151 Anonym
До коментар #21 от "Де Факто":
Ти май съвсем се обърка, Мерцедес ползват само бензинови мотори на рено, а дизела на Пежо е железен. А за БМВ, който го опюва или не е карал или не го е поддържал както трябва за се счупи, като всяка друга кола всъщност.....10:06 09.11.2020
152 Този коментар е премахнат от модератор.
153 Anonym
До коментар #145 от "Стари каруци":
И как точно гумите за БМВ са по-скъпи.... Ако си купиш Мишелин за БМВ или за Пежо на различна цена ли са.... По-голяма глупост никой не беше писал10:13 09.11.2020
154 дойч
Поне дузина специалисти в бранша и сервизни техници са ми казвали да бягам далеч от тази марка на старо. Не случайно я наричат "сервизна кола".
Коментиран от #159, #173
10:47 09.11.2020
155 Ха ха
10:53 09.11.2020
156 новобогаташ
Коментиран от #168, #172
10:53 09.11.2020
157 Експерт
11:06 09.11.2020
158 Бат Кольо
11:25 09.11.2020
159 пророк Исай
До коментар #154 от "дойч":
когато БМВ - то се движи , то отива към сервиз или се връща от сервиз , но когато БМВ-то е спряла да се движи - това е паметник на БАВАРИЯ МОТОРИШЕН ВЕРКЕ !Коментиран от #171
11:27 09.11.2020
160 жител на София
Коментиран от #165
12:02 09.11.2020
161 жител на София
12:08 09.11.2020
162 Ддддд
Коментиран от #180
12:08 09.11.2020
163 Ха ха ха
До коментар #13 от "Рено Фен":
Ти на богат ли се направи, сигурно нямаш кола да пишеш така, айде автобуса и на спирката, клушар такъв12:21 09.11.2020
164 Ха ха ха
12:23 09.11.2020
165 Софиянец
До коментар #160 от "жител на София":
В това съм се убедил и аз. Въпреки че имам гараж и готина кола. Нервите, изгубеното време в задръствания, търсене на място за паркиране и висене по сервизи за ремонти си го спестявам, разходите също т.е. едно море и една планина безплатни и колата се кара предимно за кеф извънградско и така се запазва във времето.12:26 09.11.2020
166 Кой
12:29 09.11.2020
167 Ха ха ха
12:33 09.11.2020
168 Ха ха ха
До коментар #156 от "новобогаташ":
Че кой е казал че си богат, ти кола никога си нямал12:35 09.11.2020
169 без майстори
13:04 09.11.2020
170 Баро
До коментар #148 от "Ооо":
Какво ми дреме нали съм само за 10 минути а и няма да се женим за него Освен това ако се возиш на yellow или окей проблемът си е твой има фирми които няма м******14:01 09.11.2020
171 Мюнхен
До коментар #159 от "пророк Исай":
Ало чифута Гледай си лихвите и остави колите на нас14:13 09.11.2020
172 Психиатъра
До коментар #156 от "новобогаташ":
Да не би да си си купил вече трамвай14:15 09.11.2020
173 Баро
До коментар #154 от "дойч":
Щом майсторите ти казват Каква кола да си купиш значи нищо не разбираш от коли и нямаш право да говориш14:18 09.11.2020
174 Баро
До коментар #129 от "Laoban":
Ти като си купувал къде си гледал и другия път Вдигни поне капака14:20 09.11.2020
175 Баро
До коментар #108 от "Кракра":
Ти си гледай голфо14:25 09.11.2020
176 Мушмурок
До коментар #129 от "Laoban":
Ти си се объркала името май се казваш Марко Тотев А за наказанието ти не е виновна колата а си виновен само ти щото си голяма ливада и то неокосена14:38 09.11.2020
177 турбо жигули
До коментар #150 от "Админ":
Ай стига с тва задно та задно, едно време руските коли бяха само със задно и пак зимата качвахме балкана. На калпав водач и 4х4 да му дадеш пак ше затъне.Коментиран от #178, #185
16:31 09.11.2020
178 Админ
До коментар #177 от "турбо жигули":
Ама жигулата е 17 коня, а баварецо е 200 и докато се усетиш и си се омотал с дървото.16:36 09.11.2020
179 Някой си
Който не е карал, не знае!
А тия дето плюят както каза един колега като си бръкнат в джобовете и единственото, което напипват са макарите си!
Немаш кинти - плюеш баварците, имаш кинти - плюят те защото с дърта 20 годишна баракуда ги правиш криви на автобана!
Това е истината!
17:58 09.11.2020
180 акъла им в гъ
До коментар #162 от "Ддддд":
Карам А-8 4.2 изпитвам удоволствие от шофирането - да , но когато някое старо и" бързо" БМВ ме задмине , то е защото аз съм му разрешил , и не се чувствам засегнат , нито страдам от комплекси , пускам всеки напред , който е решил да се трепе . Въпрос на манталитет и пътна култура.18:24 09.11.2020
181 Този коментар е премахнат от модератор.
182 Този който....
23:57 09.11.2020
183 Д-р Бръкнипутев
П.С . Много, много прости хора има в тая държава.
05:29 10.11.2020
184 ...
До коментар #7 от "qwerty":
Ама не бъркайте обслужване с ремонт,БМВ не ви е Фолксваген или Тойотките ,говоря за 5та и 7ма серия адски висок клас ,със скъпо обслужване са ,но нямат равни като комбинация от динамика,спорт и комфорт,при правилно гледане са несчупваеми,а това че група от хора до купуват коли,които НЕ могат да поддържат и са над стандарта им,не прави МПСто боклук,а човека-невежа.А и за псевдо Бавараджийте и 38цата ,и 39ката си имат адски скъпи компоненти.Здрави са и надеждни.Само БМВ!15:05 10.11.2020
185 Fan forever
До коментар #177 от "турбо жигули":
Точно и ясно!17:10 10.11.2020
186 Fan forever
17:12 10.11.2020
187 азазаз
23:16 10.11.2020
188 Опелист
До коментар #103 от "Психиатъра":
Ко каза ко? За гниенето остаря тоя лаф на опелите. След 95-та работата седи по друг начин, ако не е удрян няма да гние. 2ри опел карам след 95 с купето и окачване няма проблеми, ама гледам, че спорите за пари за ремонти... на ЕКОТЕК под капака да не ти се налага да пипаш. Карам 2.0 дизел екошпек и гнп - 5к или 2к афтърмаркет.. Алтернатора е 800лв, верига обтегачи към 1000лв. Вече 5 години я търкалям и дано не се чупи нещо под капака ... че...13:37 30.07.2021