Last news in Fakti

8 Ноември, 2020 12:00 51 736 188

Две BMW-та на старо, които е по-добре да не се купуват - ремонтите ще излязат "златни"

  • bmw-
  • автомобилът на старо
Две BMW-та на старо, които е по-добре да не се купуват - ремонтите ще излязат "златни"  - 1

Принципно, германските автомобили се считат за едни от най-надеждните, а марката BMW винаги е била еталон в иновации, бързина и технологии. В това твърдение има немалко истина, но има и изключения. Сега ще стане дума за два модела на BMW, които не са особено скъпи на вторичния пазар, но пък ако се повредят след покупката, ще ви излязат "златни".

Правим уточнение, че става дума за версиите с най-мощните двигатели на тези два модела, които са и с най-много сложна електроника, което пък често е причина за сериозни повреди. И още нещо. Естествено, че от тези две коли има и читави екземпляри, които могат да изкарат още много дълго време, но ви ги показваме, за да имате едно на ум и да подходите с повече проверки при избора на такъв екземпляр.

BMW 1er

Две BMW-та на старо, които е по-добре да не се купуват - ремонтите ще излязат "златни"

Единичката от първото поколение не е скъпа, разполага със задно предаване, което е плюс за едни и недостатък за други, но се характеризира с доста скъпа поддръжка. Проблемите идват най-вече от повреди по електрониката, както и от не много надеждните турбокомпресори на бензиновите двигатели. Мощните версии с механични трансмисии не са препоръчителни.

BMW 7er

Две BMW-та на старо, които е по-добре да не се купуват - ремонтите ще излязат "златни"

На пазара за автомобили втора ръка цените започват от под 10 000 лв., а тази кола блазни купувачите с многото си екстри и съвременни технологии. Седмата серия от снимката обаче вече е старичка и е възможно именно тези технологии, да спрат да работят. Следователно, за малко пари можете да си купите такава кола, но имайте предвид, че новият собственик ще се нуждае от неограничен бюджет за възстановяване на цялата електроника.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 58 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Някой си

    92 53 Отговор
    BMW само производство преди 2000 година, 1996 -98 са най-добри и Е 38, Е 39 за бензин, редови шестак, не осем или дванадесет цилиндъра, както и дизел пак редови шестак.

    Коментиран от #31

  • 2 автомонтьор

    321 112 Отговор
    ремонтите на ВСИЧКИ bmw-та на старо са златни, а покупката им е глупост !

    Коментиран от #4, #5, #16, #35, #147

  • 3 jap

    167 16 Отговор
    Въпреки,че се интересувам само от японски коли виждам невежество в тази статия.1-ва серия на BMW в първото си издание няма нито едит бензинов мотор с турбо.

    Коментиран от #38, #107, #124

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Някой си

    44 64 Отговор

    До коментар #2 от "автомонтьор":

    Така е като искаш да шофираш с двеста, не само да ги вдигнеш за кратко време и после да се хвалиш цял живот с това, аз шофирам BMW и по автобана където няма ограничения си подържам 190-210 км/ч без проблем.
    И не е толкова скъпо, комлект предни дискове и накладки заедно със сензора излизат около 450-500 евро в Германия със смяната, говоря за оригинални части на BMW, задните са с около 100 евро по скъпи (ръчната е с накладки, а самите задни спирачки са дискови) за окачването Лемфрьодер ми го препоръчва дори и майстора немец, а по мотора евентуално може да се смени датчика на разпределителния вал е ламбда сондите - около 600 евро с оригинални части.
    Като искаш да караш бързо, това си има и цена!
    Говоря за Е39.

    Коментиран от #17, #42, #79, #135

  • 6 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    39 21 Отговор
    евтиното винаги излиза по скъпо
  • 7 qwerty

    56 22 Отговор
    сестра ми си купи 318 бензин 1999 г., ей така на пук. за времето от когато го притежава ремонтира тампони на задницата, които държат моста, скапа се съединителя, имаше проблем с газовата и тн и тн. реално за ремонти и поддръжка вкара стойността му. но според нея колата е супер. както се казва: кеф цена няма

    Коментиран от #184

  • 8 Дърт Шофьор

    59 35 Отговор
    Която и кола да е след 2000-та не струва. В софтуера й е заложено да ти скъса нервите и да си купиш нова. Често чувам от купили нова кола "да изкара 5 години пък после ще я продам". Към такива имам два въпроса: "За колко ще я продадеш?" и "На мен ли? - не, мерси.

    Коментиран от #22, #23, #43

  • 9 bmwe38

    88 17 Отговор
    Bmw не е кола за всеки.Здрава е доста бих казал,но си иска подръжка все пак като всяка кола.Имал съм и е34 ки и 30 ки и 39 ки здрави надежни.Карат се целогодишно няма проблем зима и лете върви без проблем.

    Коментиран от #11, #12

  • 10 СЪДРАН Ганьо

    120 5 Отговор
    Като немам кинти, всичко ми е скъпо. :-(
  • 11 Някой си

    22 2 Отговор

    До коментар #9 от "bmwe38":

    Точно!
  • 12 ДВГ

    62 5 Отговор

    До коментар #9 от "bmwe38":

    Много,много отдавна имах BMW 324-d.Kупих го от Германия на 140000 км. Карах го малко повече от 100000 безпроблемни километра.Изключително здрава кола.Никакви проблеми.

    Коментиран от #18

  • 13 Рено Фен

    38 154 Отговор
    Кой купува коли втора ръка?Трябва да си бхти изпадналия клшар за да си купиш бмв втора ръка

    Коментиран от #20, #21, #61, #71, #95, #163

  • 14 Бург

    107 9 Отговор
    От 12 г. Карам е39 530д.За 200 000 км съм доволен,но ремонтите са си скъпички и си иска подръжка.Носачи,доскове,накладки,хубаво мАсло,за кутията също,кутията смених.
    Данъка и застраховките са си сопа.Като цяло е супер колата.Както каза колегата си подържа 200 без проблем.Гори 10-12 нормално.
    Марката не е за wannabe гангсери дето като си бръкнат в джоба могат да си напипат само макарите.
    Поздрави и безавариино.

    Коментиран от #119

  • 15 Неразбирач

    66 7 Отговор
    Не е скъпо, малко изкарвам
  • 16 Вълчо

    91 8 Отговор

    До коментар #2 от "автомонтьор":

    Колега, вземи си Ауди А-8 на годините на посочената "СЕДМИЦА", за да видиш какво се нарича разход.И богатите плачат.Ауди са страхотни като качество, но поддръжката им направо е жестока.

    Коментиран от #46, #109

  • 17 Пунта Мара

    31 27 Отговор

    До коментар #5 от "Някой си":

    Абе караш дарак който целия струва в Германия под 1000 евро. Смешен си

    Коментиран от #19, #24, #69, #137

  • 18 Някой си

    9 5 Отговор

    До коментар #12 от "ДВГ":

    Ако не е блъснато някъде много вероятно е да е още по пътищата :)
  • 19 Чичо Гошо

    22 52 Отговор

    До коментар #17 от "Пунта Мара":

    Уточни, че тия 1000 евро са седмичната немска заплата бруто. Смешен е. А тези стари коли над 15 години трябва да ги забранят.

    Коментиран от #26, #70

  • 20 Чичак

    41 13 Отговор

    До коментар #13 от "Рено Фен":

    Ти. Или изобщо нямаш кола? Или си на 16 години?
  • 21 Де Факто

    31 33 Отговор

    До коментар #13 от "Рено Фен":

    Имам приятел със "Ситроен" от "Автомотор Корпорация".Към днешна дата казва, че французите още не са се научили да правят коли !!! А иначе дизелите на "Рено" са от най-добрите, щом и от "Мерцедес' ползват някои от тях.

    Коментиран от #29, #117, #151

  • 22 Пунта Мара

    37 20 Отговор

    До коментар #8 от "Дърт Шофьор":

    Не си дърт шофьор а невеж. Има марката тойота. Корола, Ярис 2001- 2006, бензин. Железни. Ама какво да ти обяснявам. Ти си дърт шофьор

    Коментиран от #27

  • 23 Бай Ганьо

    60 12 Отговор

    До коментар #8 от "Дърт Шофьор":

    Умните казват: Хвали старо, карай ново. :-)
  • 24 Някой си

    29 27 Отговор

    До коментар #17 от "Пунта Мара":

    Дарак?
    Ела в Германия и ще ти покажа "дарака" кво може!
    Такива дараци - добре подържани до 180 000 км гонят цени от 5000 € нагоре разбирачо, ако вземеш такава за 1000 евро със сигурност трябва да вложиш още поне 2500€ за да можеш да я караш както трябва:)
    Продължавай да разглеждаш Auto Scout и Mobile.de :)
  • 25 Badjoto

    52 12 Отговор
    BMW се купува в два случая: чисто ново и го продаваш до 150 хил км или бензиново произведено до 2004г. Е65 се подминава отдалеч

    Коментиран от #28

  • 26 Някой си

    17 4 Отговор

    До коментар #19 от "Чичо Гошо":

    Изобщо си нямаш понятие от автомобили!
  • 27 ФАКТИ

    64 4 Отговор

    До коментар #22 от "Пунта Мара":

    '90-те мой приятел ми внесе от Австрия Тойота Корола 1.8-d.Изключително грозен автомобил.Направо ми стана лошо като я видях.Казвам му, че за парите, които давам трябва да издържи поне 100 000 км., а той отговори, че няма проблем.Скоро след това се отървах от колата.Купи я мой познат.Кара я повече от 300 000 км.Оказа се много здрав и надежден автомобил.
  • 28 Някой си

    14 6 Отговор

    До коментар #25 от "Badjoto":

    При каране на къси разстояния - до работа и обратно може да разтегне веригата на ангренажа още на 50-60 000 км. чисто новото, за останалото си прав.
  • 29 Рено Фен

    29 37 Отговор

    До коментар #21 от "Де Факто":

    Де Юре немските бклуци никой освен китайските хамстери не ги купува защото са бклук.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Hellish

    48 10 Отговор

    До коментар #1 от "Някой си":

    Е що 96-98 да са най-добри? Аз карам Е34 89-та.извинявай ама всичко ми работи, имам същите екстри като Е39, колата е много по-красива, има много по-приятно пътно поведение защото на същите габарити е по-лека. Материалите са и по-качествени.
    Ся ти като караш 96-та дай да са най-добри.
    Най-добри в момента са 2020-та.Скоро най-добри ще са 2021-ва.
    Ако ще е дърт кенеф поне да е истински Е28, Е21 Е30, Е34. Истинско BMW с 4 фара от стъкло, не със глупави диоди за да свети във формата на BMW.

    Коментиран от #33, #36

  • 32 Някой си

    42 8 Отговор

    До коментар #30 от "Гошо":

    Една е 39-ка на старо е много по-добра от доста чисто нови автомобили!
  • 33 Някой си

    19 9 Отговор

    До коментар #31 от "Hellish":

    Е-34 са още по-скъпи и трудно се намират, двигателя им е по-добър от Е39
  • 34 Иво

    49 17 Отговор
    Здрасти на всички който обичат и не обичат БМВ, така това ми е трето БМВ ще кажа повече никога! това е марка за мазохисти с много ама много голям бюджет.
  • 35 Hellish

    91 25 Отговор

    До коментар #2 от "автомонтьор":

    Да бе и аз така си мислех. После си купих 30 годишно BMW щото ме грабна как изглежда и звучи. Ремък и ролка континентал 74 лева. Реглаж на клапаните с гарнитура 40 лева. Предни дискове с накладки 150 лева. 4 носача отпред с ремонта 280 лева. Много е скъпо нямам думи, все едно подържам Опел Кадет.
    А знаеш ли какво пътно поведение има 5-цата,че коли с по 20-25 години по нови като стигнем до заои изчезват в огледата? Колко коли от 89-та идват с 4 ел стъкла, лупи на фаровете, двузонов климатроник подгрев на седалки на огледала, ел огледала, и още куп неща и работят 31 години по-късно.
    Колко модерни коли са 95% механични и можеш след като си я ревизираш да караш без да мислиш дали ще светне някоя лампа щото се напрашил задния прозорец и влиза в авариен режим.
    Скоро един познат се връща така от София 350 км с 60 км в час, защото глупавият нов мерцедес решил да влезе в авариен режим и в неделя нямало къде да я закара да му я оправят?
    Всички са големи патрони. Тея дето карали стари коли били клошари. Замисляш ли се, че тоя със старата кола иска да кара старата кола и къщата му струва 500-600 хиляди поне а ти си на квартира ама изплащаш някоя дачия с материали които са 10 пъти рециклирани и с фуги през които можеш да си пъхнеш пръста?
    Замисляш ли се, че под капака на някой от 30 годишните коли на пътя я има вкарана стойността на твоето автомобилче 5 пъти?
    Всеки с вкусаи преоритетите си. Всички можем да дадем 5 хиляди вноска и да плащаме по 300 кинта на месец

    Коментиран от #37, #128

  • 36 Някой си

    7 2 Отговор

    До коментар #31 от "Hellish":

    И говоря от позициията на шофиращ BMW, имам е39 и карам нея, е 34 не съм карал и не мога да дам мнение, е34 -ките тук вече минават в колекционерския сегмент и този на йангтаймърите и ако е запазена струва много, колкото до това дали е по-лека от е39 силно се съмнявам, моята е 1480 кг.
  • 37 Някой си

    26 13 Отговор

    До коментар #35 от "Hellish":

    Недей да вдигаш повече от 100 с тая кола!
    Приятелски съвет, като ти гледам цените на мастите са или менте или втора употреба!
    Ето за това се трепете по пътищата!
    Като искаш подръжка като на опел кадет си купи такъв, спирачките на BMW, особено предните САМО ОРИГИНАЛНИ!

    Коментиран от #149

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Марио

    4 6 Отговор
    135i какво е?

    Коментиран от #63

  • 40 Никой

    39 3 Отговор
    Глупава статия с цел да създаде глупави спорове. Всеки сам си преценява, нормално като купуваш 2ра употреба кола, която като нова е струвала 150к+ с това си идват и плюсове и минуси. Какво значи 'да не се купуват'? Очевидно авторът има сериозен опит и говори от 1во лице? Или се повтарят едни форумни митове и легенди? Като искаш комфорт и лукс за частица от цената на нова 7ца си вземаш е65 и си свиркаш. Трябва да се гледа внимателно и при възможност да се избере от по-късните екземпляри, но това важи за всички модели. Всеки да кара що си иска, като ти харесва колата вземаш и си я гледаш, всички други приказки са за семкаджиите да чоплят и цъкат с уста.
  • 41 Иван

    32 8 Отговор
    Братя вошкаре, бмв не е за всеки, не става да броиш стинки и да искаш да поддържаш бмв. Не ке, да е
  • 42 Анонимен

    14 15 Отговор

    До коментар #5 от "Някой си":

    а влез у новия век и коментирай, на тва БМВ му е умрел конструктора. Системите за сигурност, ако въобще ги има и те са мъртви. Кво коментираш за дискове. Стискай палци

    Коментиран от #48

  • 43 Анонимен

    17 12 Отговор

    До коментар #8 от "Дърт Шофьор":

    Верно си дърт, ама г**пак. Колко коли кара след 2000г? Защото аз три. Проблеми не съм имал, само консумативи. Не са Дачии, не са и Мерцедес. Говоря за нови от магазина, не кошници на по 500к. Продавам ги на около 150-170к и отново нова.
  • 44 Знам ли

    21 4 Отговор
    Аз карам е39 530 дизел с ръчни скорости. Дали съм доволен, ами да! Колата ми харесва, удобна за каране, стабилна. Частите не са толкова скъпи,вече има под път и над път. Има неща, които са скъпи както при всяка кола с шестак мотор. Ако не ти се дават пари за поддръжка се вози в рейса. Коли хубави много, плиткоумни тролове още повече.
  • 45 Бакшиша

    30 8 Отговор
    На един Дачия Логан аз и колегата за 2г минахме 300х. км и двигателя да чукам на дарво е добре.Не са лоши коли,незнам защо толкова ги плюете.Също така старите Елантри са железни

    Коментиран от #74

  • 46 Не знам що риве

    3 19 Отговор

    До коментар #16 от "Вълчо":

    На А8 подръжка почти няма карам вече трета осмица на около 300000 ги сменям до тогава ходова част само биалетки,масло на двигател дискове накладки на последната вериги 500+800 смяна разход до 160 7-8 дизел
  • 47 Анонимен

    11 4 Отговор
    Всичко до М50 моторна модификация е супер от там нататаче излиза мотото на БМВ. Бърка масло с вода

    Коментиран от #49

  • 48 Някой си

    7 7 Отговор

    До коментар #42 от "Анонимен":

    При добро желание това BMW ще влезе и в 22 век, за разлика от колите, които хвалиш, да са живи и здрави внуците, защото аз няма как да го направя, но те могат :)

    Коментиран от #58

  • 49 Някой си

    7 5 Отговор

    До коментар #47 от "Анонимен":

    М 52 също не е лош, за 295 000 до сега не е разбъркал нищо, бърка само ако не подържаш.
  • 50 viki lexus

    23 24 Отговор
    И преди и след 2000 г. са зверски отпадъци мюнхенските боклуци! От горчив 22 годишен опит го пиша. Най-голям рев и побеляване ми причини прехваления Е46 от 10.1999 г. с обикновения 1895 сс мотор 118 коня атмосферен бензин 8 кл...с ръчна ск. кутия....уж всичко е издържливо! Еми всяка година по 1200 лева ремонти по двигателя и охлаждането! Сменя се маслото кастрол 5-40 на 8000 км. и тече като лейка....ръждяса отвсякъде отдолу и под предните врати и предните калници до огледалата...тече антифриз и най-наглото протече антифриза след смяна гарнитура глава с оригинален бош и спец. бош термо силикон сменен за двигатели и шлаф общо всичко с труд 678 лв. в бош сервиз и 14 дни престой....отделно и пълна подмяна на всички казанчета - уплътнения тройници - четворници и прочмие освен отварянето на мотора и след два месеца протече антифриза пак!!!!

    Коментиран от #52, #53, #140

  • 51 ВСИЧКИТЕ

    9 8 Отговор
    СТЕ СМЕШНИЦИ,няма идеална кола няма идеален човек,нана идеални хора,Говорете само положителни Неща...
  • 52 ОпПала

    15 5 Отговор

    До коментар #50 от "viki lexus":

    Ами колега ти си си купил лейка хахаха
  • 53 Някой си

    13 9 Отговор

    До коментар #50 от "viki lexus":

    Прегрееш ли мотора, изкриви ли се главата така става, 5W40 Castrol на 8 000 км?!
    Нещо послъгваш май а?
    Карам с такова до 15 000 км.
  • 54 Пълни лъжи

    8 4 Отговор
    Имах такова бмв 730д и за 5 години и 80 000км освен нормалното обслужване съм правил веднъж стартер и веднъж предница. Цялата работа нямаше и 3 бона. Купих го 6 годишно на един бог знае колко километра. Продадох го единствено защото зимата на градско на предимно къси разстояния отиваше на 16-17 на 100 разход
  • 55 За мен

    6 7 Отговор
    Бмв само 5та серия и само до е39
  • 56 Простака прост

    17 3 Отговор
    Само глупости пишете и говорите, наистина по старите BMW до и преди 2000г са много по добри от сегашните както се споменава тук в мн коментари за 6цилиндровия двигател без значение бензин дизел. Много хора казват това се е счупило онова се е счупило ами като някои от НАС направи преклоните 60-70 г на пълна газ работа и удари от живота ние как ще сме? Съединител сменили тампони сменили е не е ли нормално?Всичко си има експлоатационнен период както и ние хората. Само искам да попитам но едва дали ще ми отговорят много хора та въпроса е кой от вас си е купил ново БМВ за да го кара с пълна газ около 200000 км да не прави скъпи ремонти и след това да го продаде на някои да си чупи главата с него? Всяка кола на около 200000 започват сериозните проблеми особенно ако е БМВ и осебенно ако е карано на пълна газ а аз не познавам някои да си е купил БМВ с друга причина от това да го Юри с 200 та да не говорим глупости а да се по замислим малко

    Коментиран от #57

  • 57 Някой си

    5 12 Отговор

    До коментар #56 от "Простака прост":

    Юркането с 200 започва още от подръжката колега, качествени масла, оригинални части по възможност, особенно предните спирачки задължително оригинални, честа проверка на окачването и гуми със съответния товарен и скоростен индекс, след като дадеш 2 хилки в евро тогава можеш да седнеш и да "юркаш" с 200, моторът на BMW е бързооборотен и позволява подържане на много висока скорост на магистрала, само трябва да е винаги загрял, а износването на двигателя се получава когато го "юркаш" студен и си любител на т. нар. kick start....но на магистралата натоварванията са съвсем други, там всичко става плавно и не е толкова опасно за мотора.
    Този шестак който имам в баира продължава да набира обороти и скорост вместо да се задъхва, хватката е да си над 4 500 оборота.....
  • 58 Анонимен

    13 11 Отговор

    До коментар #48 от "Някой си":

    Аз не хваля никой! Както казах, карам по 150-170к на даден автомобил и купувам нов. Не правя никакви ремонти, сменявам по 2-3 крушки, 2-3 биелетки и комплект предни дискове и накладки, толкова. Предпочитам сигурността в един автомобил да е на топ ниво, при никой над 12г не е! Там вече е до късмет. Както ти казах стискай палци да не разбираш, твоя автомобил реално в какво състояние е!

    Коментиран от #59

  • 59 Някой си

    4 7 Отговор

    До коментар #58 от "Анонимен":

    Знам реалното състояние на автомобила си, можеш да ми вярваш :)
    Колкото до биелетки, кормилни щанги и каквото се сетиш, всичко е проверено и което е не е било в ред е сменено, спирачките са чисто нови, оригинални, а сервиза в който подържам колата е тук в Германия и майстора който ми проверява и ремонтира колата се е учил и е работил преди в BMW и има само един-два кусура - работи само с оригинални части и в сервиза му влизат само автомобили BMW, чака се много, но за сметка на това си струва!

    Коментиран от #60

  • 60 Анонимен

    11 5 Отговор

    До коментар #59 от "Някой си":

    Мда, сигурно са ти проверили и стареенето на метала. Еърбегове до късмет, деформации ми зони пак така. Ти си проверявай щангите и спирачките. Вервай си! Всъщност състоянието на автомобила ти хич не ми влиза в работата. Пожелавам ти късмет да не разбираш в какво реално състояние е, както вече казах

    Коментиран от #62

  • 61 Иии

    8 3 Отговор

    До коментар #13 от "Рено Фен":

    Такива като тебе и 90% от българите
  • 62 Някой си

    3 10 Отговор

    До коментар #60 от "Анонимен":

    То верно баварката, че лети но няма нищо общо с авиацията :)
    Стареенето на метала е проблем в авиацията, в автомобилостроенето проблема се нарича "корозия", а деформации се получават най-вече ако както си летиш спреш по принуда в някой стълб, дувар или камион :)
    То верно, че BMW са започнали именно с двигатели за самолети, но нещата които си споменал се отнасят за авиацията.

    Коментиран от #64

  • 63 Николай

    3 2 Отговор

    До коментар #39 от "Марио":

    Първите модели от 2004 - 2007 година не се предлагат с този двигател.
  • 64 Анонимен

    6 5 Отговор

    До коментар #62 от "Някой си":

    Стареенето или умората на метала няма значение в автомобилостроенето? Нещо си в голяма грешка. А корозията е съвсем различно нещо

    Коментиран от #66

  • 65 Милен

    9 8 Отговор
    За това си купих нова кола от магазина, да нямам ядове, вече 5 г нищо, масла и филтри

    Коментиран от #72

  • 66 Някой си

    2 9 Отговор

    До коментар #64 от "Анонимен":

    Във всеки случай не такова каквото се опитваш да го изкараш, стареенето на метала има значение за носещите елементи, щанги, биелетки, лагери, амортисьори и всичко свързано с ходовата част на колата, но това са детайли, които рано или късно се заменят поради износване, колкото до купето там значение има само корозията..
    Апропо, демонтирай си задната седалка, зад нея ти имаш само няколко шини, на е 39 ливузината, която е горе на снимката там има цяла ламарина, не само шини, та като толкова много знаеш, кажи ми защо е цяла :)

    Коментиран от #67, #80

  • 67 Анонимен

    3 4 Отговор

    До коментар #66 от "Някой си":

    Къде съм казал че карам е39? Казах че си купувам нови коли. Сегашната ми е Пасат 8 2019та.

    Коментиран от #75

  • 68 Случаен

    1 4 Отговор
    И кои са тия турбо бензини на Е87? N54/55? Те освен с нагнетателната помпа, други проблеми нямат. N45 има само разтегляща се верига, валвтроник няма, прост мотор. Дизел естествено никога не бих си взел, не и 4 цил.
  • 69 Случаен

    1 3 Отговор

    До коментар #17 от "Пунта Мара":

    Ще си кара каквото си иска, ти какъв си?
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Баро

    6 6 Отговор

    До коментар #13 от "Рено Фен":

    Само се виж на какво си фен и ходи да се прегледаш
  • 72 Баро

    5 3 Отговор

    До коментар #65 от "Милен":

    Я питай ти основите S класи от Балканстар Как се прибират от магистралата с автобус

    Коментиран от #76

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Xxx

    4 4 Отговор

    До коментар #45 от "Бакшиша":

    Ако гледаш на колата като консервна кутия, която да те закара от т. А до т. Б, Да така е!??
  • 75 Някой си

    2 2 Отговор

    До коментар #67 от "Анонимен":

    Със здраве да си я караш, и късмет , ще ти трябва :)

    Коментиран от #78

  • 76 Анонимен

    0 2 Отговор

    До коментар #72 от "Баро":

    Ко речи? Сам дали го разбираш?

    Коментиран от #87, #89

  • 77 БМВ повече не!

    22 4 Отговор
    Още преди година си казах - БМВ повече никога! Автомобилът не беше лош, даже много приятен за каране, но се разваляше през месец. И всеки път пари, пари, пари... Не ще и спор, беше купен на старо, аз го взех 12-годишен, кой знае как е бил поддържан. Иначе някои са прави, голямо удоволствие като ходих до Германия и шофирах по магистралите със 190-210, но... После сервиза, караш няколко седмици и пак сервиз... Повече стар автомобил никога! Седнах в нов Хюндай и забравих за сервизите и за мутрата на механика, който куп пари направи покрай мен...
  • 78 Анонимен

    8 2 Отговор

    До коментар #75 от "Някой си":

    Дали? :)

    Всъщност съм с 5г гаранция, нататък ще видим

    Относно какво значение има стареенето на метала, може да погледнеш краш тестове на 10тина годишни автомобили. Определено има значение

    Коментиран от #81, #82

  • 79 Леля Цецка

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "Някой си":

    Много филми гледаш. Имаш ли въобще книжка и кола

    Коментиран от #90

  • 80 Алоооо

    6 5 Отговор

    До коментар #66 от "Някой си":

    Тия коли за които спориш, се карат до фирма Надин. С 200. И там ги претопяват. Стига глупости. Скраб. Пожелавам ти да си вземеш кола до 5 години. Бъди здрав. Наздраве

    Коментиран от #83, #94

  • 81 Пунта Мара

    5 4 Отговор

    До коментар #78 от "Анонимен":

    Щом е фауве не ми го хвали. Карай 5 години гаранцията и го махай. Взимай нова. Ако можеш- браво
  • 82 Някой си

    5 13 Отговор

    До коментар #78 от "Анонимен":

    Бай бабо да не те срещне мечката, тогава ще разбереш що е гаранция и какво покрива .....
    И ми споменаваш за системи за безопасност, апропо знаеш ли, че доста от тях са изобретение именно на BMW?
    ABS например?
    Само запомни едно нещо от мен, най-добрата система за безопасност в колата е ШОФЬОРА, аз на електроника живота си не доверявам!

    Коментиран от #84

  • 83 Някой си

    0 2 Отговор

    До коментар #80 от "Алоооо":

    Стига бре, верно ли?
    ц ц ц ц цъъъъъъъ
    Как ли съм стигнал до Германия с нея......
    ц ц ц ц цъъъъ
  • 84 Анонимен

    10 6 Отговор

    До коментар #82 от "Някой си":

    Странно? АBS е патент на Bosch доколкото съм запознат. Дори е измислен от самия Роберт, далеч преди БМВ да почнат да правят автомобили.

    Аз също разчитам предимно на мен, но предпочитам да имам системи за сигурност, пред това да нямам. Давам прост пример, без тракшън контрол в локва от едната страна си се завъртял.

    Коментиран от #85, #91

  • 85 Някой си

    7 5 Отговор

    До коментар #84 от "Анонимен":

    Влизал съм в безброй локви, но не съм се въртял все още, и от едната страна и от двете, там нещата опират до гуми, скорост, опит и хладнокръвие.
    Всъщност имам и две VW , но под прикритие :)
    Едното е Форд Галакси 1,9 TDI, което седем години се мъчих да счупя, но не успях и сега се сина ми се мъчи да го убие, но неуспешно :) вече е на 420 000 км, а скоро купих SEAT Cordoba 1,9 SDI, което си е чисто Поло, но комби и си мисля, че сеата ще надживее галаксито :)
    Форда е 1996 година, а сеата 1999 на 240 000 км и му предстои път до България по Коледа :)
    На собствен ход :)
  • 86 Потребител

    11 13 Отговор
    Говрих с един продавач на автомобили който от 15 години само бмв-та кара. Когато му казах че и аз съм карал бмв-та 10 години отговора му беше: със сигурност си нямал проблеми, защото аз нямам. И беше прав. 10 години без проблеми с бмв-тата. Сега карам мерцедес на 10 000 км и следващата няма да е мерцедес, бмв ще е ;)
    А пък вие си разбирайте с вашите опели и рена колкото си искате. Има факти които не можете да промените, опита си е опит
  • 87 Баро

    9 3 Отговор

    До коментар #76 от "Анонимен":

    Абе аз не знам дали съм разбрал какво съм казал Ама ти много добре разбра но за да изключим варианта че си много тъп все пак става въпрос за гордите собственици на S класи най-вероятно микрофона на лаптопа е написал това което му се е чуло имам личен приятел който за 12 хиляди километра осем пъти я прибира на пътна помощ до Балканстар кола платена 270 хиляди лв кеш не на лизинг Бъди щастлив
  • 88 Bmw

    6 5 Отговор
    Имам ги и двата модела е87 и е65 и двете са с мощните ДВГ по голяма глупост не бях чувал зааа тези два модела
  • 89 Баро

    2 5 Отговор

    До коментар #76 от "Анонимен":

    А защо си анонимен бе шубе

    Коментиран от #105

  • 90 Някой си

    6 6 Отговор

    До коментар #79 от "Леля Цецка":

    Имам да, горе в един от коментарите ми съм сложил даже снимката и :)
    Ако искаш ела да те повозя, но си носи памперс и торбички за повръщане, такива екстри BMW не предлагат :)
    Нищо че съм на 50 години, като се кача в баварката веднага се подмладявам :)

    Коментиран от #92

  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Баро

    4 9 Отговор

    До коментар #90 от "Някой си":

    Така е BMW то не е за всеки BMW то трябва да го можеш а тия дето не го могат се трепят и после BMW то било скапано скапано е ако си не можач
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Баро

    7 5 Отговор

    До коментар #80 от "Алоооо":

    Че той тикото когато го вземеш от магазина беше чисто ново и какво от това никога не е било кола даже беше забранено в западна Европа за продажба
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Баро

    0 3 Отговор
    До Модиджендарленд Надявам се да си ме разбрал
  • 98 101

    10 5 Отговор
    Тази марка стана синоним на скъп боклук.

    Коментиран от #99

  • 99 Психиатъра

    0 3 Отговор

    До коментар #98 от "101":

    А коя е твоята марка

    Коментиран от #100

  • 100 101

    2 7 Отговор

    До коментар #99 от "Психиатъра":

    Моята марка е Опел.Евтино, евтино , евтино. Има и едно мини за майтап - половин кола, обачеее частите са много скъпи, а екстрите и са скрити подводни камъни.Ако се развалят само БМВ- което значи пара, пара ,пара. А твоята марка кава е?
  • 101 Психиатъра

    0 2 Отговор
    Кажи де Не се срамувай

    Коментиран от #102

  • 102 101

    0 2 Отговор

    До коментар #101 от "Психиатъра":

    Искаш ли да поговорим?

    Коментиран от #104

  • 103 Психиатъра

    2 9 Отговор
    Естествено че BMW Имал съм четири две от които още имам Карал съм и други седем-осем и не се оплаквам от нито едно да не забравяме че няма кола без болни теми но при BMW те са най-малко и също да не забравяме че Опела и благодат за тенекеджиите кърпеж ти гнилочи

    Коментиран от #188

  • 104 Психиатъра

    1 3 Отговор

    До коментар #102 от "101":

    Нямаме обща тема
  • 105 Анонимен

    1 3 Отговор

    До коментар #89 от "Баро":

    И да си напиша името, по явен ли ще съм ти?

    Коментиран от #106

  • 106 Баро

    1 2 Отговор

    До коментар #105 от "Анонимен":

    Не обаче така Имам чувството че ми говори стената
  • 107 Някой

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "jap":

    Има има, 135 бензин, N54 е мотора и е 3.0 с 2 турбини, по късните модели са със N55, който е с 1 турбина. Тези мотори ги има само в купетата обаче, на хечбека 130 е топ версията. И все пак това не променя факта че статия е скапана.
  • 108 Кракра

    2 2 Отговор
    ДВЕ?
    ВСИЧКИТЕ са така!

    Коментиран от #175

  • 109 Въчо

    1 4 Отговор

    До коментар #16 от "Вълчо":

    Колега купих Ауди а8 през 2016 друго освен масло и въздушни възглавници аз(веднъж) не съм пипал но задължително само в Ауди
  • 110 Borislav Popov

    4 12 Отговор
    БМВ си е БМВ,тази марка е икона и е смешно да се сравнява с ширпотребата ,всяка кола си има слаби места,но при БМВ са най малко,това е все едно да сравняваш оригинални маратонки Пума с турски от капалачарши,то е ясно че и двата модела ще се скапят,ама с едните ще ти е удобно и ще изкарат 2 години,а турските миризливки още на 2 месец ще дадат фира
  • 111 LEXUS

    10 4 Отговор
    LEXUS на 350,000 км, 2JZ мотор, сменям само дискове и накладки (освен масло и филтри) това е, само караш, ама наистина караш!

    Коментиран от #115

  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 113 Пешо

    5 5 Отговор
    BMW до едно са катраници
  • 114 Някой си

    0 2 Отговор

    До коментар #112 от "Мюнхен":

    Хахаха, браво :)
  • 115 Някой си

    5 1 Отговор

    До коментар #111 от "LEXUS":

    Добра машина, но твърде скъпа.
  • 116 Баро

    6 2 Отговор
    Гледам и не вярвам на ушите си моята кола е най-хубава А тя е таксито всеки ден имам по няколко и всичките различни Не сменям нито масло нито накладки А защо забравихте горивото касата в сервиза SDI и общината Бул Инс градска мобилност стационарните камери тези върху триногата и най-великата реплика Знаете ли защо ви спрях И какво ще правим сега всичко това са разходи

    Коментиран от #148

  • 117 агч

    1 4 Отговор

    До коментар #21 от "Де Факто":

    хмм тея дизели на рено 1.9 DCI ... не я сменям за нищо..
  • 118 Rusko Davidov

    9 15 Отговор
    Недейте да спорите!
    Има са две марки коли на света
    БМВ и всички останали!!!!!
    А за хейтърите които ще коментират това ,хайде обратно в онази дупка от която сте излезли!!!
    GGBMWF
  • 119 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "Бург":

    То с такива скъпи ремонти ,всеки почва да си бара макарите.
  • 120 Торанага Сан

    0 3 Отговор

    До коментар #112 от "Мюнхен":

    Знам знам Гледай го пък тоя с Дъстър грозен е и сигурно е женен с три деца а а пък тоя с хикса е**** пича даже не ме интересува дали е женен
  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 Някой си

    1 4 Отговор

    До коментар #121 от "Проклятието да си бълхaрин":

    Карай си дъстера и не се обаждай!
  • 123 Не,проклятието да си Байганьовец

    3 1 Отговор

    До коментар #121 от "Проклятието да си бълхaрин":

    Хаха,мЪ ти насила се правиш на т_п,човека ти е написал,че за 10 бона инвестиция( нов мотор, ново окачване и нова трансмисия) и Хикса става като нов,които сервизи те гонят?! По най бързият начин продавай тоя дарак,който караш,не ти влияе добре,превърнал е съня ти в кошмари и само сервизи бълнуваш
  • 124 Оня с коня

    7 12 Отговор

    До коментар #3 от "jap":

    Спри да се интересуваш за тези японски легени а се интересувай от БМВ само бацка туй е истината.Японецу не мой да прави коли туй го запомни от мене баце.

    Коментиран от #125

  • 125 Някой си

    10 2 Отговор

    До коментар #124 от "Оня с коня":

    Не е баш така, както го изкарваш, има японски коли (бензинови) които изкарват над милион километра, казвам ти го въпреки че съм фен и карам баварец!
  • 126 Александър

    3 2 Отговор
    Карам Bmw X6 M 555hp и съм доста доволен от мотора и като цяло от колата да подръжката е скъпа, но знаеш че имаш кола !
  • 127 бмв маняк

    7 1 Отговор
    Пълни глупocти пиcaни в cтaтиятa. Aмa пълни. Eдинcтвeнo 135 имa турбини. Мeхaничнитe cкoрocти ca пeрфeктни и държaт oгрoмнa мoщнocт при тoзи двигaтeл бeз никaкви прoблeми.

    A зa ceдмицaтa - "възcтaнoвявaнe нa цялaтa eлeктрoникa" Ceриoзнo ? Aвтoрa мaй нe ce e кaчвaл в aвтoмoбил. Къдe видя някoй дa cмeня цялaтa eлeктрoникa нa 7цa бe или кoятo и дa e билo кoлa ?

    Пълнo c нeгрaмoтници.
  • 128 Аз съм на твойто мнение

    6 2 Отговор

    До коментар #35 от "Hellish":

    Карам 318д е46 комплект пълен ролки ремък т.н 162 лв... Не се сменят всеки ден, верига с обтегачи 120лв кво да кажа не ме оставила на пътя иконочна е и ми е удобна возя си семейството багаж се буха като патуваме и не мисля да я сменям, с някоя нова бангия нова да ми скъса нервите и джоба единствено което друго ми е харесва за мойте нужди е авенсисче, но за сега съм доволен и тва е :)
  • 129 Laoban

    17 3 Отговор
    Така...Имах огромната неблагоразумност да притежавам БМВ 745 от 2003 година. Невероятен автомобил, но може би не случих на добър екземпляр, или пък трябваше да послушам всеобщото мнение да отбягвам този модел. Безкрайна сага която ми костваше общо около 30,000 лева. Купих колата за 13,000 и се започна сагата. Пълна ревизия на колта в Бова Кар - 7,000 лева. Това включваше всички гарнитури по двугателя, дискове, накладки, части по окачването, изгорели с времето оплътнения и маркучи. Исках да карам колата дълго време. Не пожалих нито стотинка, за да имам сигурен и комфортен автомобил за мен и моето семейство. По време на първото ми пътуване извън страната се развали скоростната кутия. Едвам се завърнах. Последва ремонт и рециклиране. Закрепи се. По време на следващото ми пътуване извън страната се развали кормилната рейка. Ремонт, рециклиране. И тогава започна ужаса...Енджин чек и загуба на мощност. Оказаха се катализаторите. Отново Бова Кар - ремонта продължи над 3 месеца. Освен катализатори се оказа, че имаме износване в двигателя, разтегната верига и не знам си още какво. Пращаха ми клипчета по телефона, за да следя ремонтните дейности...Всичко това беше придружено от скъсване ня жилото на предния капак, както и липса на налягане в системата за автоматично затваряне на задния капак. Когато след дълго чакане и фактура зад на 9,000 лева си взех отново колата си помислих, че всички мъки са вече в миналото и ще мога да се порадвам на автомобила. Но не! След ня

    Коментиран от #139, #174, #176

  • 130 Laoban

    24 6 Отговор
    След 1000 км, енджин чек и загубата на мощност се появиха отново. Последва скандал и преглед на колата в Бова Кар. Експертното мнение на служителите беше, че колата е в перфектно състояние. Без забележка. Продадох я за 10,000 лева. Няколко дни след това с бодра крачка прекрачих прага на голям вносител на японски автомобили и си купих нов автомобил. И се зарекох, никога повече да не си купувам коли на повече от 3 години и с пробег над 50,000 км. И въпросът не е финансов. Напротив става въпрос за време и нерви, които са безценни. Няма лоши автомобили. Обожавам немското автомобилостроене, но ще му се насладя когато мога да си го позволя. Според мен е грешка да се купуват луксозни автомобили в напреднала възраст. Просто е прекалено рисковано.
  • 131 Жулиен Гаков

    9 3 Отговор
    БМВ НА СТАРО-НЕ!!!
  • 132 Транспортер

    2 4 Отговор
    Последното и най-истинско BMW е Е38 (седмицата), преди фейса, с бензиновите 8ци или 12така и преди VANOS системите. Е39 (петицата) е получила много дарове и екстри от Е38 и пак е по-нисък сегмент
  • 133 Blackthorn

    9 4 Отговор
    То немските кочини хич не е желателно дори нови да се купуват, пък нежели на старо!
  • 134 Blackthorn

    10 7 Отговор
    "Принципно, германските автомобили се считат за едни от най-надеждните, а марката BMW винаги е била еталон в иновации, бързина и технологии."

    Принципно това щеше да е вярно ако го бяхте написали преди 20-30 години!
  • 135 Токо

    0 3 Отговор

    До коментар #5 от "Някой си":

    Пръц...
  • 136 Трол

    6 2 Отговор
    Страшни боклуци. По едно време се взеха на сериозно и почнаха да правят мотори за Формула 1. Трудно издържаха 30 обиколки
  • 137 105 л

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "Пунта Мара":

    Ела и ми покажи е 39 под 1000 е....ако не е ударено или незнаен километраж...
    Аз съм в Германия...
  • 138 анонимен

    0 2 Отговор
    Глупости е39 е много по-добра от е34 и дати кажа честно е34 гори повече от е39
  • 139 105 л

    0 4 Отговор

    До коментар #129 от "Laoban":

    Не разбрах ...от къде си закупил автомобила.
  • 140 Гххххх

    0 6 Отговор

    До коментар #50 от "viki lexus":

    Сметни какъв балък си ? Бмв130и най здравата кола по немския тюв проверете няколко години
  • 141 Циганите

    6 3 Отговор
    Много се кефят на раздрънкани bmv
  • 142 Лора

    0 4 Отговор
    Този модел вече наистина си струва,ако наистина е съвсем нов модел...!
  • 143 Автомонтьор

    16 3 Отговор
    Ох на батяя! Добре че са беемвеждиите,че двама студенти имам да издържам.
  • 144 Бат Рамбо с Е61

    1 7 Отговор
    Пета година не слизам от е61-цата...530xd,231к.с.,2006г. Докарах я от Италия,на 270 000км.,със сервизна книжка обслужвана до последно в сервиз на марката.Масла и другите чорби са сменявани по график. Сега гледам да го поддържам по същия начин,само че не в официален сервиз. Много съм доволен и от разход и вървеж,за пътно поведение особено на сняг и лед да не говорим.Вътре е като нова,качеството на материалите е страхотно,предишен собственик непушач,аз също.На всички шофьори пожелавам безаварийно пътуване и си карайте колите с кеф .Това е.
  • 145 Стари каруци

    13 3 Отговор
    Не мога да я разбера каква е тази мания. Да си купиш старо БМВ и да се чудиш как да му сложиш газ,ама да е БМВ. Да нямаш пари за гуми,щото са цифра,ама да е БМВ. Ами като нямаш пари,Ганьо,карай нещо,което можеш да си позволиш! Гладна кокошка,просо сънува. Тъжно е!

    Коментиран от #153

  • 146 Цонко

    0 2 Отговор
    Спрете да подвеждате хората ей, 1-ва серия няма турбини на бензиновите мотори. Не е лошо да се запознавата с нещата преди да пишете смешни статии.
  • 147 Ооо

    0 3 Отговор

    До коментар #2 от "автомонтьор":

    Тогава защо по-голямата част от автомобтьорите карат именно старо над 10г бмв ???
  • 148 Ооо

    1 2 Отговор

    До коментар #116 от "Баро":

    Лошото на това е че винаги се водиш до мангл!
    И това не е най-лошото че има българи мрънкалници дето са по-зле и от тях!

    Коментиран от #170

  • 149 Hellish

    1 3 Отговор

    До коментар #37 от "Някой си":

    Мерси за съвета, но не мисля, да те послушам.
    Дисковете са ми LPR накладките ATI. Дори преминах на размер за 540-ка отпред смених апаратите, колата спира чудно.
    Просто за Е34 частите са скъпи. Е добре де повечето, дебитомера е 1350 лева.
    Втора ръка не слагам, пак ти казвам по окачването нещата са евтини, обслужването мисля, че го написах, ремък и ролка Continental. Най-скъпият комплект за такава кола - 74лв.
    Иначе за теглото моята е точно 1400кг
  • 150 Админ

    6 3 Отговор
    Е нормално за бмв, трошливи ко@ини, и с това пикливо задно зимата, а и бърка масло и вода :)

    Коментиран от #177

  • 151 Anonym

    0 7 Отговор

    До коментар #21 от "Де Факто":

    Ти май съвсем се обърка, Мерцедес ползват само бензинови мотори на рено, а дизела на Пежо е железен. А за БМВ, който го опюва или не е карал или не го е поддържал както трябва за се счупи, като всяка друга кола всъщност.....
  • 152 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 153 Anonym

    4 5 Отговор

    До коментар #145 от "Стари каруци":

    И как точно гумите за БМВ са по-скъпи.... Ако си купиш Мишелин за БМВ или за Пежо на различна цена ли са.... По-голяма глупост никой не беше писал
  • 154 дойч

    11 3 Отговор
    Ако видите БМВ да мине покрай сервиз и да не спре в него, значи и спирачките са се развалили.
    Поне дузина специалисти в бранша и сервизни техници са ми казвали да бягам далеч от тази марка на старо. Не случайно я наричат "сервизна кола".

    Коментиран от #159, #173

  • 155 Ха ха

    10 3 Отговор
    Добре че са WV и BMW че да работят сервизите и да правят кинти това са коли за хора с много пари и прости да ги дават останалите марки са само 10% общо по сервизите
  • 156 новобогаташ

    5 5 Отговор
    Когато бях беден и аз карах BMW .

    Коментиран от #168, #172

  • 157 Експерт

    0 5 Отговор
    ЗАЩО НИ ПОКАЗВАТЕ 15 ГОДИШНИ АВТОМОБИЛИ? СРАМ ЗА ПИШЕЩИЯ ТУК!!!
  • 158 Бат Кольо

    6 2 Отговор
    Абе,да си кажем истината......като погледнем какви 20+ годишни коли се движат все още по пътищата и разбираме кои са най издръжливи
  • 159 пророк Исай

    7 4 Отговор

    До коментар #154 от "дойч":

    когато БМВ - то се движи , то отива към сервиз или се връща от сервиз , но когато БМВ-то е спряла да се движи - това е паметник на БАВАРИЯ МОТОРИШЕН ВЕРКЕ !

    Коментиран от #171

  • 160 жител на София

    7 3 Отговор
    транспортна карта за 50 лева на месец всички линии най-доброто решение .

    Коментиран от #165

  • 161 жител на София

    4 3 Отговор
    транспортна карта за 50 лева всички линии най-доброто решение
  • 162 Ддддд

    5 1 Отговор
    Радостта от шофирането е много яка, който не е имал БМВ няма как да го разбере. То е така с всяка хубава кола, аз проста харесвам БМВ. Нищо лошо кой каквато кола иска да кара. За БМВ е ясно и много хора са някак лошо настроени към марката може би заради това че има много агресивни шофьори а също се чувстват засегнати когато някое старо но бързо БМВ ги задмине.

    Коментиран от #180

  • 163 Ха ха ха

    2 6 Отговор

    До коментар #13 от "Рено Фен":

    Ти на богат ли се направи, сигурно нямаш кола да пишеш така, айде автобуса и на спирката, клушар такъв
  • 164 Ха ха ха

    2 3 Отговор
    X3 do 2010 година е много здраво,
  • 165 Софиянец

    5 4 Отговор

    До коментар #160 от "жител на София":

    В това съм се убедил и аз. Въпреки че имам гараж и готина кола. Нервите, изгубеното време в задръствания, търсене на място за паркиране и висене по сервизи за ремонти си го спестявам, разходите също т.е. едно море и една планина безплатни и колата се кара предимно за кеф извънградско и така се запазва във времето.
  • 166 Кой

    6 1 Отговор
    В сервиза идват само нови коли, ако дойде някой Стара е за накладки, съединител, консумативи, направете си извод, шефа има много пари и кара дваисет годише......, да не стане че е реклама, аиде купувайте си новите чакаме ви,
  • 167 Ха ха ха

    3 3 Отговор
    Карах е39 150 коня за 8 сем години само консумативи, да скъпо е, но несе чупи, с газ само каране затова сложих газ,
  • 168 Ха ха ха

    2 2 Отговор

    До коментар #156 от "новобогаташ":

    Че кой е казал че си богат, ти кола никога си нямал
  • 169 без майстори

    5 2 Отговор
    цял живот карам японски коли, не знам какво е висене по сервизите и слушане на разни глупости от полуграмотни "майстори". не разбирам защо хората си го причиняват. първата ми кола беше сивик на старо, ръждяса много, но в сервиз не е влизал освен за масло, след това две хонди смених, енда стара и една нова от дилъра, никога не съм имал проблеми. иначе ми харесват по-старите баварци - е34, е30 ама не ми се занимава..
  • 170 Баро

    1 3 Отговор

    До коментар #148 от "Ооо":

    Какво ми дреме нали съм само за 10 минути а и няма да се женим за него Освен това ако се возиш на yellow или окей проблемът си е твой има фирми които няма м******
  • 171 Мюнхен

    0 4 Отговор

    До коментар #159 от "пророк Исай":

    Ало чифута Гледай си лихвите и остави колите на нас
  • 172 Психиатъра

    1 2 Отговор

    До коментар #156 от "новобогаташ":

    Да не би да си си купил вече трамвай
  • 173 Баро

    3 2 Отговор

    До коментар #154 от "дойч":

    Щом майсторите ти казват Каква кола да си купиш значи нищо не разбираш от коли и нямаш право да говориш
  • 174 Баро

    0 1 Отговор

    До коментар #129 от "Laoban":

    Ти като си купувал къде си гледал и другия път Вдигни поне капака
  • 175 Баро

    0 1 Отговор

    До коментар #108 от "Кракра":

    Ти си гледай голфо
  • 176 Мушмурок

    0 2 Отговор

    До коментар #129 от "Laoban":

    Ти си се объркала името май се казваш Марко Тотев А за наказанието ти не е виновна колата а си виновен само ти щото си голяма ливада и то неокосена
  • 177 турбо жигули

    4 1 Отговор

    До коментар #150 от "Админ":

    Ай стига с тва задно та задно, едно време руските коли бяха само със задно и пак зимата качвахме балкана. На калпав водач и 4х4 да му дадеш пак ше затъне.

    Коментиран от #178, #185

  • 178 Админ

    3 4 Отговор

    До коментар #177 от "турбо жигули":

    Ама жигулата е 17 коня, а баварецо е 200 и докато се усетиш и си се омотал с дървото.
  • 179 Някой си

    4 3 Отговор
    Баварките са си класа над останалите!
    Който не е карал, не знае!
    А тия дето плюят както каза един колега като си бръкнат в джобовете и единственото, което напипват са макарите си!
    Немаш кинти - плюеш баварците, имаш кинти - плюят те защото с дърта 20 годишна баракуда ги правиш криви на автобана!
    Това е истината!
  • 180 акъла им в гъ

    4 4 Отговор

    До коментар #162 от "Ддддд":

    Карам А-8 4.2 изпитвам удоволствие от шофирането - да , но когато някое старо и" бързо" БМВ ме задмине , то е защото аз съм му разрешил , и не се чувствам засегнат , нито страдам от комплекси , пускам всеки напред , който е решил да се трепе . Въпрос на манталитет и пътна култура.
  • 181 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 182 Този който....

    0 2 Отговор
    Бмв е39 б530 печка 227 кончета, 545 въртящ момент. Знам че мога. На правилното място в правилното време, през деня в града, на 2 ра до 50. Карам си и не се оплаквам!
  • 183 Д-р Бръкнипутев

    7 2 Отговор
    Живея в крен квартал в панелка, всяка вечер ям боб или леща с половин самун ляб, взел съм и заем даже за да купя пустото му БМВ, обаче като отида на центъра и особенно ако не пусна СМС за зелената зона, съм еб.ти гъзара с BMW-то. Какво да се прави тъп български манталитет.
    П.С . Много, много прости хора има в тая държава.
  • 184 ...

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "qwerty":

    Ама не бъркайте обслужване с ремонт,БМВ не ви е Фолксваген или Тойотките ,говоря за 5та и 7ма серия адски висок клас ,със скъпо обслужване са ,но нямат равни като комбинация от динамика,спорт и комфорт,при правилно гледане са несчупваеми,а това че група от хора до купуват коли,които НЕ могат да поддържат и са над стандарта им,не прави МПСто боклук,а човека-невежа.А и за псевдо Бавараджийте и 38цата ,и 39ката си имат адски скъпи компоненти.Здрави са и надеждни.Само БМВ!
  • 185 Fan forever

    0 1 Отговор

    До коментар #177 от "турбо жигули":

    Точно и ясно!
  • 186 Fan forever

    1 1 Отговор
    Всеки не може да кара БМВ.Като чуят за задно през зимата им настръхват косите!
  • 187 азазаз

    2 1 Отговор
    Първо карайте БМВ и после с малоумните постове. Аз на друга кола освен БМВ или Мерцедес може би , няма да карам ...... другото е компромис.
  • 188 Опелист

    0 1 Отговор

    До коментар #103 от "Психиатъра":

    Ко каза ко? За гниенето остаря тоя лаф на опелите. След 95-та работата седи по друг начин, ако не е удрян няма да гние. 2ри опел карам след 95 с купето и окачване няма проблеми, ама гледам, че спорите за пари за ремонти... на ЕКОТЕК под капака да не ти се налага да пипаш. Карам 2.0 дизел екошпек и гнп - 5к или 2к афтърмаркет.. Алтернатора е 800лв, верига обтегачи към 1000лв. Вече 5 години я търкалям и дано не се чупи нещо под капака ... че...