10 546 47

"Шестица" за 90 хиляди лева!

Собственик на ВАЗ-2106 от Толиати иска за автомобила си шокиращите 4 млн. рубли (€44 824). Продавачът оправдава космическата цена с факта, че по червения седан все още стоят заводските пломби на резетата на триъгълните прозорчета, вратите, багажника и вентилационните отвори на капака на двигателя.

Пробегът на "шестицата" е едва 12 км, което означава, че най-вероятно е доставена с автовоз. Седалките все още са опаковани с фабричните найлони.

Собственикът твърди, че са отваряни само шофьорската врата и предният капак на колата. "Жигулито" дори не е преминало предпродажбена подготовка - липсват подкалниците и часовникът, а по дъното на каросерията няма и прашинка.

Макар да е на почти 26 години, автомобилът никога не е бил регистриран. Продавачът изрично подчертава, че в обявената цена не е печатна грешка и е готов да удостовери уникалността на колата с всички документи.

Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 29 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Гошко

    123 20 Отговор
    Ехеее, тия снимки ме върнаха в далечната 1982-ра година, когато и пред нашата къща се появи такава хубавица, само че с цвят резида, уникален автомобил, който баща ми още си кара...

    Коментиран от #14, #23

  • 2 Сектанта

    45 10 Отговор
    Това си е сделка от всякъде, мисля даже да я разменя за стария ми Дъстър

    Коментиран от #29

  • 3 Бай

    87 15 Отговор
    Уникална е браво !!!Гордея се на хора който пазят историята :)

    Коментиран от #6

  • 4 KALki4

    71 22 Отговор
    Съветско бижу!

    Коментиран от #28

  • 5 ха ха хаааа

    52 5 Отговор
    И акумулатора още има ток ..🤭🤭за цената даже не ми се и говори
  • 6 мдаааа

    33 6 Отговор

    До коментар #3 от "Бай":

    Италианската история ..

  • 7 Ушанка

    51 21 Отговор
    Тоз е прекалил с водката
  • 8 кенеф

    28 15 Отговор
    Само като видях окаяното състояние на двора в който е снимана и се отказах да гледам по натам

    Коментиран от #19

  • 9 Той

    15 6 Отговор
    Поне да беше 90 000 ЕВРО!
  • 10 Серсемин

    12 7 Отговор
    Ам пък нема касетофон.
  • 11 Съветско

    46 12 Отговор
    автомобилостроене с дъх на Италиански финес, не случайно Палмиро Толиати се прегръщаше и целуваше с Брежнев, най истинската лада-фиат, мечта за мнозина в годините на зрелия соц, че даже и днес изпитвам носталгия, хубава кола, и возия и вървеж, не се чупеше, и беше престижна.
  • 12 Foxhound

    26 7 Отговор
    А защо липсва часовника и подкалниците? ОткраднАти ли са още в завода или се заплащат допълнително, като екстра?🤔

    Коментиран от #21

  • 13 Плащам я

    15 4 Отговор
    ако е със оригиналния акумулатор,и бензин в резервоара,и запали със тях!!! Щом е пълен оригинал....

    Коментиран от #26

  • 14 Лошко

    35 11 Отговор

    До коментар #1 от "Гошко":

    Уникален, автомобил,и лада???!? Във едно изречение...уникално!!!!
  • 15 Roskata

    19 7 Отговор
    Тоя се е ваксинирал с руската ваксина срещу Ковид...
  • 16 Аз съм велик

    11 3 Отговор
    И затова я купувам.Чакам доставка пред дома ми и плащам в брой.
  • 17 АМОН

    16 5 Отговор
    И АЗ ПРОДАВАМ "МОСКВИЧ - 2140" НА ОРИГИНАЛНА БОЯ И С ОРИГИНАЛНИ ГУМИ, ГАРАЖЕН. ИМА ЛИ ЖЛАЕЩИ ДА КУПЯТ ТОЗИ ШЕДЬОВЪР НА РУСКАТА ТЕХНИЧЕСКА МИСЪЛ?!

    Коментиран от #18

  • 18 Asdfg

    18 3 Отговор

    До коментар #17 от "АМОН":

    Аз пък продавам MB 450SEL W116 6.9 1980г. Добре ли е? Пък не зная какво “техн.чудо” е твоето москве.
  • 19 тоалетна

    18 2 Отговор

    До коментар #8 от "кенеф":

    той,руснака двора,не си го продава! И аз като си карам Майбаха гледам само по персийски килими,да стъпва...хихихи.До като се събудя.
  • 20 Киро Краваря

    11 8 Отговор
    Аз продавам едно ремарке тор пък.😉Добре спечена.Подходяща за цветя по терасите на гражданята.
  • 21 Така беше

    26 8 Отговор

    До коментар #12 от "Foxhound":

    Просто идваха отделно за пратката коли. Монтираха ги при предпродажбената подготовка. Тогава сваляха и пломбите които се виждат на снимките. Тая кола явно при дилъри/продавачи не е стъпвала. Взета е направо от завода. Оригиналния часовник и калобраните не са проблем да се намерят. Самия автомобил в тоя си вид е уникален за колекционери. Цената е за пазарлък. Ще се плодаде за около 70% от това което е обявено. И си струва.
  • 22 В е л и к и я

    15 5 Отговор
    Без въздушни възглавници отпред и с подллавници измислени от пияния руснак таман да ти счупят вратът ...И отпред и отзад ако те лупнат по силно заминаваш .. ама ако не е силно си караш до вкъщи а сегашните боклуци не можеш щото стават на сол ...!
  • 23 Луд с кирка

    18 4 Отговор

    До коментар #1 от "Гошко":

    Колата е супер но цената е за след 50 години. Иначе има пари в нея, но не такива. Не се ангажирам с мнение за котировката на цената в този момент.
  • 24 Знайко

    16 8 Отговор
    Продавача е избягал от лудницата. Да видим дали ще се намери и купувач избягал от лудницата.
  • 25 антрашпиц

    25 4 Отговор
    Съгласен съм : Струва 90 000 лв,ама на онези инфлационните през 1996 та...
  • 26 ха ха хаааа

    9 0 Отговор

    До коментар #13 от "Плащам я":

    ... с оригиналният акумулатор ..🤭😁🤭
  • 27 Гошо Монтана

    26 0 Отговор
    С такава карах по селата да продавам цигански печки. Ама и ладата и бизнеса умреха, българина неще ни руски коли ни цигански печки, он е европеец
  • 28 Росен

    7 6 Отговор

    До коментар #4 от "KALki4":

    Щом е на 26 г е Руска. След 90 г ладите са още по-големи боклуци.
  • 29 а всъщност

    3 6 Отговор

    До коментар #2 от "Сектанта":

    може и за новия...Или я дай и двата мамалигарски таралясника и си вземи истинска кола, а?! Но няма да ти стигнат леите, ще трвбва да доплатиш само 44000 евра...

    Коментиран от #40

  • 30 Бай Цвятко

    3 1 Отговор
    Собственикът е идиот. Съгласни ли сте? Защо ще я кучуваш, ако няма да я ползваш? Освен, ако не си я откраднал и бързо в гаража. Нямам думи, да си купиш такова нещо и да стои 36г. Цветът е Рубин, за който трябваше да се охарчиш.... Някой да е чивал за западна кола... такава...?

    Коментиран от #32

  • 31 потребител

    0 5 Отговор
    На никоя 2106-ца на капака на багажника нямаше надписът Жигули.

    Коментиран от #35, #38

  • 32 стоян георгиев

    1 2 Отговор

    До коментар #30 от "Бай Цвятко":

    баико 1995 собственика вероятно е можел да си купи голф три или ауди б четри и хич не му се е щяло да се вози на този дарак.сега си прави шега по форумите предлагаики дарака за тия луди пари.
  • 33 Alex

    9 2 Отговор
    За носталгиите, въздишащи по съвецкия. Соц, дори да се охарчите и да подкарате рубиненото бижу, това няма да ни върне в младостта. А технически, дори едно трицилиндров Сандеро с 65 коня ще отвее руската гордост. Фиат е правил прототипа си през 60-те, а руснаците остават концепцията в тези години, защото толкова могат и да правят мпс-та. Днешната лада е Дачия.
  • 34 ГТЕ

    5 0 Отговор
    Фиат след 80-те тотално нямат успешен автомобил. За сметка на това инвестират в развойна дейност на дизелови двигатели и 40 години правят такива мотори, които се монтират в 40% от европейските производители на леки коли, микробуси и камиони
  • 35 batkata

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "потребител":

    Възможно е да е производство за вътрешния пазар с този надпис
  • 36 batkata

    3 1 Отговор
    А тоя всъщност да не е откраднал тогава колата от завода или колата да е сглобена в домашни условия с крдени от завода части. Нямам обяснение защо ще няма часовник. Мисля, че чистачките трябва да са поставени още в завода за разлика на стрничното огледало, което всеки сам го монтираше.Пък и за кои подкалници става въпрос- мисля, че такива не се слагаха от завода. Акумулатора ми прилича на наш роден от Толбухин, но това си беше нормално за тях времена
  • 37 авто

    2 1 Отговор
    Странно е човек да даде тези пари,за какво,че никой до сега не го е карал 26години,но луди има всякакви.Това нито е рядка нито екзатична,никакви качества,дори не е оригинално създадена от марката,а лицензна.Трябва да имаш извратено чувство за стойност,но хора всякакви.
  • 38 Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "потребител":

    Само на произведените за вътрешния пазар (имам в предвид Русия) се слагаха табели с надпис Жигули. За колите за износ стоеше табела с надпис Лада.
  • 39 кочо

    0 4 Отговор
    ТОВА Е ВАЗ-2103.

    Коментиран от #41, #42


  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "кочо":

    Ваз 2106,2103 е с другите стопове
  • 42 Rado

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "кочо":

    Това е ВАЗ 2106, известен също като Лада 1500 S и 1600.
  • 43 За тия пари

    1 0 Отговор
    Е60.
  • 44 Docenta

    2 0 Отговор
    Кокошарник
  • 45 Вълко Червенков

    0 0 Отговор
    Малко се е поизхвърлил.Преко сили,една десета от тази цена.И то за някой ентусиазиран колекционер на соц каляски.

    Коментиран от #46

  • 46 abc

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Вълко Червенков":

    Някой стара номенклатура ще е тоя собственик. Струва ми се, че умишлено са я преоценили ладата за да я вземе някой много по-евтина и вероятно без ред. Липсват чистачки, запалка и др. дребни неща по нея.
  • 47 Оня с автосервиза

    2 0 Отговор
    Лада 2106 (1600) е със син цилиндров блок , а тази е със сив , значи би трябвало да е 21061 (1500S)! Сив е и блока на Niva1,7 но не знам монтира ли се в това купе .

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.