Last news in Fakti

4 Февруари, 2021 13:52 59 505 143

Тези германски коли се развалят често и изискват много скъпи ремонти

  • германски автомобили-
  • скъпи ремонти

По последни данни на Dekra това са най-ненадеждните и скъпи за ремонтиране германски автомобили

Тези германски коли се развалят често и изискват много скъпи ремонти - 1
Снимки: Shutterstock

В повечето класации за надеждност, германските автомобили, наред с японските, винаги са в челото. Сега обаче ще ви покажем едно друго проучване, което показва няколко германски коли, които освен, че не са от най-надеждните, се славят и с това, че ремонтните дейности по тях излизат прекалено скъпо. Колкото и странно да звучи за някой дори и в германската автомобилна индустрия има модели, които често се развалят и ремонтът им не е евтин. Ето кои са те:

BMW M5 (E60)

Тези германски коли се развалят често и изискват много скъпи ремонти

Версията на "петицата", обозначена като E60 се прави през периода 2003 - 2009 година и въпреки първоначално недолюбвания от феновете дизайн се наложи бързо на пазара. Не така обаче стоят нещата с М-модификацията. Не са никак малко собствениците, които се оплакват от капризния двигател и скоростната кутия SMG, чийто ремонт струва наистина много.

Porsche 996 Carrera

Тези германски коли се развалят често и изискват много скъпи ремонти

Спортният автомобил на Porsche се произвежда от 1998 до 2005 година. И за разлика от прословутата надеждност на марката, този модел създава проблеми на собствениците си. Най-често проблемите са свързани с лагера на междинния вал, който не е в състояние да издържи натоварването. А само неговата подмяна струва около 500 евро. Но това не е единственият проблем: охлаждането на двигателя също дефектира често, което води до далеч по-сериозни повреди.

Mercedes-Benz ML (второ поколение)

Тези германски коли се развалят често и изискват много скъпи ремонти

Автомобилът с повишена проходимост е доста популярен у нас, като въпросната втора генерация се прави от 2005 до 2011 година. Но именно тя има редица проблеми. А те са свързани с капризни двигатели, чести неизправности по електрониката, повреди в регулирането и подгряването на седалките, слаба защита от корозия и още куп други, ремонтните дейности по които излизат "солено".

BMW 335i (E90)

Тези германски коли се развалят често и изискват много скъпи ремонти

Седанът се прави през периода 2005 - 2013 година, а гамата от двигатели се състои от различни агрегати, но един от най-нехаресваните от феновете на модела е бензиновият турбо двигател N54 с 306/340 к.с. Той обаче създава немалко проблеми, но по-основното е, че е много скъп за поддръжка.

Volkswagen Phaeton

Тези германски коли се развалят често и изискват много скъпи ремонти

Моделът се произвежда от 2002 до 2016 година и по това време се счита за флагман на марката. В момента този модел не се произвежда, като причината е слабо търсене, продиктувано от много скъпа поддръжка и капризни двигатели.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 103 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 200

    311 54 Отговор
    Абселютнише боклуцише. Каруцен!
  • 2 Марто

    345 39 Отговор
    За бмвтата потвърждавам. Имах ги и двете описани в статията. СкъсАха ми дроба, просто

    Коментиран от #31, #35

  • 3 За това

    357 17 Отговор
    За това си купуваш Опел Инсигния, заради гумичка за 5лв мотора отива в кофата, уплътнението на предния джам пропуска вода и като вали ти мокри краката, спира дисплея, километража и кутията дава дефекти и ти идва да се хвърлиш. Истината е че качеството отдавна не е приоритет, а продажби на евтини бокл_ци на скъпа цена.

    Коментиран от #5, #11, #55, #122

  • 4 гост

    222 16 Отговор
    за МЛ съм съгласен ,карах такъв бензинов 7-8 г. през ден в сервиза висях

    Коментиран от #6, #15, #25, #41, #79

  • 5 Опел

    49 25 Отговор

    До коментар #3 от "За това":

    Това за гумичката е вярно на инсигня А. Имал съм една А фейслифт и две Б (преди и фейс) и съм нямал абсолютно никакви проблеми.

    Коментиран от #8

  • 6 Фен на БМВ

    109 5 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Е, значи сте го карали 3,5-4 години, щом през ден е бил в сервиза.

    Коментиран от #88

  • 7 Gazoo

    188 121 Отговор
    Взимаш Тойота и нямаш проблеми.

    Коментиран от #37

  • 8 Опел 2

    133 5 Отговор

    До коментар #5 от "Опел":

    Е нормално ли е да има такива дефекти. Кадета ми дето още си го карам не съм му отварял мотора, вече минал 270к км, вода в купето не ми е текла, километража си му работи. Аз заради това си взех нов Опел, а то все едно си купих Москвич .. Сделано.. Дай парите, ай довиждане.

    Коментиран от #18, #132

  • 9 Голям Слон

    121 27 Отговор
    Как няма да се разваля нещо, което е навъртяло в родината си поне 500.000, а след това идва тук и попада на некачествени горива, части и майстори със съмнително реноме. На БМВ поне едно нещо не мога да им отрека: няма нещо, което да не може да се достави от официалния дилър. Дори и за много стари модели. Не стоят така нещата обаче с Мерцедес. Имам w220 и съм се видял в чудо, когато стане дума за части. Конкретно говоря за всякакъв вид гуми, уплътнения и тръби в двигателния (и не само) отсег. Стигнах дотам, че поръчах няколко тръби от Япония и една от Финландия. Тук дилърът ми вдига рамене и ми обяснява: това е спряно от производство, онова е спряно от производство, това не е доставя вече и пр. Та, по-добре нещо да се подържа скъпо, но поне да можеш да си купиш части за него. Отколкото скъпо да се подържа и да нямаш никаква друга алтернатива, освен автоморгите...

    Коментиран от #23

  • 10 Вечният кмет

    132 10 Отговор
    Те и много от шофьорите не са за тия сложни коли.

    Коментиран от #48

  • 11 5632

    44 14 Отговор

    До коментар #3 от "За това":

    колега, дай малко повече инфо за тия дефекти, че нещо ме надъхват за Insignia V6

    Коментиран от #50, #95

  • 12 РАДИО ЕЛТО

    17 238 Отговор
    Много разбирачи има тука аз имам Ауди най хубава кола е. Другото буклук. И трошки и бракми.

    Коментиран от #13, #33, #142

  • 13 Реалист

    30 195 Отговор

    До коментар #12 от "РАДИО ЕЛТО":

    Ауди е N:1 ❗❗❗

    Коментиран от #14, #57

  • 14 tfsi

    207 18 Отговор

    До коментар #13 от "Реалист":

    В горенето на масло, да номер едно е!

    Коментиран от #21

  • 15 гост

    98 5 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Особено подмяната на въздушното окачване( ако е с такова).Чудни цени...

    Коментиран от #16

  • 16 Голям Слон

    124 6 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Всеки сам решава какво да кара. Когато е избрал автомобил, който не му е по джоба, това се получава: подменят се въздушни възглавници (в случая с Мерцедес си е комбинация амортесьор-въздушна възглавница), купуват се заместители и накрая "защо нещото, което съм купил, не е това, което би трябвало да бъде".. Ами, защото очевидно си за Опел Астра 99-та, но по някакви неведоми причини си купил автомобил, който като нов десетократно е надвишавал годишната ти заплата. Не конкретизирам теб, спокойно.

    Коментиран от #109

  • 17 Пичове

    39 56 Отговор
    Кеф цена няма !! (визирам е60-то)
  • 18 Алфа Ромео

    39 31 Отговор

    До коментар #8 от "Опел 2":

    Имах навремето Кадет 1.4 това беше най проблемната кола която съм карал, скъса ми нервите!

    Коментиран от #111, #131

  • 19 ххх

    234 3 Отговор
    Тежкият комплекс на българина да изглежда "по-така в очите на другите" доведе до това, да се купуват автомобили със съмнителен пробег и още по-съмнително техническо състояние от хора, които не могат да си позволяват да поддържат подобни автомобили. Всички познаваме поне един, който има кола за 10000+ лева, но кара с 10 годишни гуми трета употреба. По същият начин е и с телефоните. Заплата 600 лв, но телефон за 2000 лв...

    Коментиран от #76

  • 20 viki

    152 35 Отговор
    Няма по големи отпадъци от трибуквените кочини Е46 - Е90 - Е60 - Е70!!! Няма място по двигателя безпроблемно още на 170-180 000 км. и около 5 годишни! Абсурдно рано почват скъпите и тежки проблеми за маркса с такива огромни претенции за елит! Ей сега колега си купи Х6 фейслифт ноември 2013 г. от Цюрих! - тече като лейка!

    Коментиран от #43, #141

  • 21 да питам

    19 56 Отговор

    До коментар #14 от "tfsi":

    Само си чул или си и карал ? Щото с моята Б4 нямам проблеми .

    Коментиран от #56, #62

  • 22 Ммммм даааа

    123 25 Отговор
    БМВ - Бърка Маслото с Водата.

    Коментиран от #29, #64

  • 23 Plameni

    14 31 Отговор

    До коментар #9 от "Голям Слон":

    Пълни глупости пишеш! В официалня представител на марката можеш да поръчаш всичко.До една седмица го получаваш,дори за по-стари модели. .

    Коментиран от #26

  • 24 абреее

    67 20 Отговор
    Хората са казали ЖЕНА И КОЛА НА КЪСМЕТ само сте разбирачи а сигурно карате некви алфи или голфове (ако въобще имате личен автомобил)
  • 25 Plameni

    33 5 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Абе излезе че много мерцедеси си сменил , BMW -та петици ,тесли,на комшиите колите ....

    Коментиран от #53

  • 26 Голям Слон

    72 7 Отговор

    До коментар #23 от "Plameni":

    Пълните глупости ги остави за кварталните раздумки по време на кафе. На мен тия не ги приказвай, защото пътека направих до Силвър Стар. И ти казвам, че в България за w220 не могат да се купят редица тръби и тръбички. Пробвай в същия дилър да купиш лява гумичка за между огледалото и вратата :-) Да ти дам ли номер? Може да опиташ да купиш и intake manifold, например за същата кола :-))) Та, въпросната w220-та има сантиментална стойност за мен: караше я баща ми, купена чисто нова 2001-а. В края на миналата година стоя 2 месеца в сервиз точно по горните причини. Слава на Господ, поне радиатор, интеркулер и турбо имаха оригинални. И то пак чаках 10 дена да ги съберат всичките и да ги доставят. Дискове и накладки, фарове, преден капак, датчици на колянов и разпределителен вал, датчик на масло и антифриз. Четири възглавници.... Красота просто. Та, конкретно за този модел не ми казвай какво има и какво няма. Наизуст го знам.

    Коментиран от #34

  • 27 cdc

    108 40 Отговор
    Извода е само един- не си купувайте коли които не можете да поддържате. Аз лично предпочитам нова Дачия или Щкода пред стар мерцедес,БМВ или други такива.
  • 28 сектант

    51 7 Отговор
    тази статия трябваше да се казва "коли, които се карат като крадени и за това се развалят често"
  • 29 прав си

    63 13 Отговор

    До коментар #22 от "Ммммм даааа":

    Затова на емблемата им е бъркалка. Бялото е водата, синьото маслото.

    Коментиран от #54

  • 30 хахаха

    80 12 Отговор
    Колите бяха коли до 99-та това е истината

    Коментиран от #78

  • 31 Притежател

    37 0 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    За М5 е ясно че лагерите на двигатела са консуматив. Въпроса ми обаче е към 335i/340i, понеже бях останал с впечатление че са сполучливи. Би ли споделил какви са проблемите с N54?

    Коментиран от #46

  • 32 Plameni

    28 10 Отговор
    Въпросната гумичка,ако не могат да ти я доставят означава че тя се предлага като комплект с някоя друга част. Като ти извадят схема ,примерно на дясна предна вратата разглобена на съставните и части и срещу тази гумичка няма номер значи се продава комплект с нещо друго .Имали съответно номер се продава самостоятелно.Купувал съм мигач за огледало на CLK W209 заради изгорели диоди в него ,много ясно че няма да ти продадат две диодни лампички .Също няма да ти продадат уплътнителя на мигача в стр.огледало ,защото е комплект с мигача.Всеки понеделник пристигат частите само зависи кога си ги поръчал,ако поръчаш в петък няма как да очакваш в понеделник да ти го доставят от друга държава освен ако го имат налично

    Коментиран от #60, #116

  • 33 Гацо

    59 9 Отговор

    До коментар #12 от "РАДИО ЕЛТО":

    Колега, аз съм имал 5 Ауди-та и 2 БМВ-та...за мен БМВ е по-добрата кола по много показатели. Но вземайки втора употреба, на късмет е.
  • 34 Hellish

    56 1 Отговор

    До коментар #26 от "Голям Слон":

    За Мерцедес, не съм компетентен, но карам Е34 - 89та и малко по малко я възстановявам. Та, прав си, има всичко. Сега, че оригиналният дебитомер е 1400 лева за кола на стойност 2000 лева е отделен въпрос, но факт, има всичко

    Коментиран от #39, #44, #135

  • 35 Ооо

    28 1 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    Имаше 2те М-КИ от статията и говориш за тях ? Не вярвам!!!
    Тия коли от статията не се купуват за да не им правиш ремонти и да не даваш пари за тях!
  • 36 BOSS

    83 26 Отговор
    Пичове,взимайте си НОВИ коли от автосалон но 0км и не се занимавайте с бракми и сервизи. Само си чупите нервите. На старо само вино и ракия!!!

    Коментиран от #66, #117

  • 37 Веселин

    20 29 Отговор

    До коментар #7 от "Gazoo":

    Я пак за трошльота авенсис 2.4 бензин с директно впръскване от 2005-а?
  • 38 Ал Капоне

    36 18 Отговор
    Тези марки, бяха име до 2002г. Сега всичко от тях е като КИА и другите евтини каруци.
  • 39 Гост

    33 0 Отговор

    До коментар #34 от "Hellish":

    Части като дебитомери и сензори в двигателния отсек не са проблем защото ги произвеждат външни производители и се споделят между много различни модели коли от подобни години. Проблем са едрогабаритни нови ОЕМ екстериорни или интериорни части. Например ново табло с уреди или мокета на пода, защото на 30-годишна кола ще са в окаяно състояние, а тези от моргите не са в по-добро състояние.
  • 40 efec

    73 2 Отговор
    Купуваш си кола , чиято поддръжка не те притеснява финансово. Желязно правило.
  • 41 волен сидеров

    20 27 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    ЩО СИ СИ ГО КУПИЛ КАТО ВИСИШ ПО СЕРВИЗИ-МЕРЦЕДЕС КАРАТ САМО ХОРА СЪС СТИЛ НА ЖИВОТ-А ТИ ВИСИШ КАТО ЧОРАП ПО СЕРВИЗИ.ДОБРЕСИ СТОРИЛ ,ЧЕ СИ ГО ПРОДАЛ НА НЯКОЙ КОЙТО СЕГА САМО ГО КАРА И СЕ ВОЗИ И СЕ КЕФИ.
  • 42 Манияка

    1 30 Отговор
    Можели съвет за ауди а4 алрора ели бмв.535 интересуваме кои е по здравия мотор на двата модела
  • 43 Веселин

    35 14 Отговор

    До коментар #20 от "viki":

    Как може да сложиш Е46 при тия кочини Е90 и Е 60? Карам втора Е46-тца с 6 цилинтъра бензин и единствено разни маркучета дето са се цепнали са ми били проблемни по двигателя, но това е нормално за кола на 17 годни все пак. Иначе мъркането на 6-така е уникално! При Е 46 единствения скапан двигател е 1.8 IS, ама bmw ако не е 6 цилиндъра поне , не е БМВ :)
  • 44 Някой

    19 3 Отговор

    До коментар #34 от "Hellish":

    Какво съвпадение - 34-ти коментар и Е34
  • 45 нора

    46 8 Отговор
    В прехвалените немски автомобили отдавна не говорим за качество.
    Там то отдавна липсва,но хубавото е,че продължават да го търсят и рекламират!
  • 46 Реалист

    18 21 Отговор

    До коментар #31 от "Притежател":

    Не чакай да ти сподели тоя квото и да е - той е просто един от многото комплексирани хейтърчера дето освен да плюят от злоба и завист по адрес на баварските класики друго не може. Не само, че не е имал такива автомобили, а и много вероятно е изобщо да не се е качвал в БМВ. Такива като него - бол. Нека завистта ги разяжда бавно и мъчително!
  • 47 Туйто

    45 4 Отговор
    Всички двигатели, които се слагат на ML-a, се слагат на почти всички останли модели на Mercedes от тези години на производство. Проблеми с електрониката имат и мои познати и с Е-Klasse и C-Klasse. Въобще излиза, че Mercedes от тези години на производтство са пълни боклуци. За тези след 2011 не мога да кажа.

    Коментиран от #52, #136

  • 48 Колко да си вечен

    25 6 Отговор

    До коментар #10 от "Вечният кмет":

    Ти кмета на Попово ли си? Че само той може да се нарече вечен. Вече 30 години кметува комунягата
  • 49 аве

    8 21 Отговор
    опела купен в Бг не ститна до бялград и после се оказо полски боклук със сБъркана кабелна !!!
    от познат го знам! връщахя я даже и у булгаристаня, и велеките ужмонтьори си скъсаа ут чесане!!!
  • 50 опел фенче

    13 37 Отговор

    До коментар #11 от "5632":

    Като ще вземаш инсингния V6 поне да е гарга рошава- ОПЦ 325кс ! Правиш и ремап на 370 кс и и буташ една газчица и става бижуу !

    Коментиран от #100

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 А8 ВЕЧНО

    4 10 Отговор

    До коментар #47 от "Туйто":

    По големи
  • 53 Ам чи и

    2 8 Отговор

    До коментар #25 от "Plameni":

    Жените
  • 54 Ам Чи

    25 3 Отговор

    До коментар #29 от "прав си":

    Синьото е антифриза като се смеси с маслото побелява ,даже и косатати
  • 55 Сори

    29 1 Отговор

    До коментар #3 от "За това":

    Тази гумичка стои на маслената помпа и се сменя 200 000 км заложена е в интервалния сервиз ,но трябва да се подържа само в Опел и да се прави всичко което е заложено в интервалните сервизи
  • 56 tfsi

    11 4 Отговор

    До коментар #21 от "да питам":

    Имал съм разбира се първо една д2ка 4.2 по литър на 1000 - 1500, ама това е нищо в сравнение със следващата кола с която я земених - B8 което карах там разхода стигаше 2л на 1000км за ремонт ми обявиха 5к, едвам я продадох с голяма загуба с B4 съм убеден че там няма ядове, особено ако е дизел ;)

    Коментиран от #63

  • 57 Жоро

    3 7 Отговор

    До коментар #13 от "Реалист":

    Ама само на Джаро аудито :):):)
  • 58 Кирак

    9 24 Отговор
    Не=ия имаме два Фаетона, на жена ми на мен. Много сме доволни!
  • 59 мечо

    6 15 Отговор
    не сам сагласен за бмв виш ако е голф на бинзин може аз пак сам си дуволен от астрата варви и са не чупи аз се мача да я счупа тия са не чупи
  • 60 Голям Слон

    12 8 Отговор

    До коментар #32 от "Plameni":

    :-) На такива ремонти, които направих за тази кола, дали според теб ще съм наясно кое как се продава? Щом има отделен артикулен номер тази гумичка, то се продава отделно. И от дилърът ми казват, че е спряма от производство и не се доставя. Колко по-ясно искаш да ти го напиша? За тръбите същата работа. Какво се произвежда и доставя за w209 - силно не съм наясно. Ако не е така, както при w220, съвсем скоро ще стане ясно. Така или иначе веригите при най-новите мерцедеси се сменят на 100.000 км :-)))))) Придружено със сваляне на предна броня, маска и вадене на двигател. Както и да е. По тази мерзка причина карам 7 годишно БМВ за всеки ден. Понеже е същата такава еднодневна кола, както всички свои съвременници. С малката разлика, че и след 20 години пак ще можеш да я подържаш. А красивите антикварни мерцедеси държа в специален гараж за специални нужди. Там 220-ката е най-новата и най-ежедевна (от събота до понеделник).

    Коментиран от #68, #86

  • 61 Гост

    59 1 Отговор
    Селски гъзари купуват едномилионници а после врещят като хималайски мечки.....
  • 62 Коментара

    8 3 Отговор

    До коментар #21 от "да питам":

    И аз да попитам...Как успя да сложиш б4 до б8 ?
    Питам щото съм карал и двете...

    Коментиран от #128

  • 63 Коментара

    7 2 Отговор

    До коментар #56 от "tfsi":

    5К е много добра цена този ремонт...що не си остана на б4_ката?!

    Коментиран от #77

  • 64 halvata

    5 2 Отговор

    До коментар #22 от "Ммммм даааа":

    браво т*пак вкара лаф набор на баба ти
  • 65 И като ги знам

    25 1 Отговор
    по сервизите какви са специалисти ми иде да се гръмна.
  • 66 Ивян

    23 2 Отговор

    До коментар #36 от "BOSS":

    Да, купувай нова Дачия, технологично близо до СОЦ автомобил, хохо
  • 67 Истината

    34 5 Отговор
    Е че ако хвърлиш 30хил за нещо от изброените и си вътре с двата крака.
    В момента имам Е90 2011 в сервиза за двигател е за 2ри път от 2 години,въпреки че е обслужвана както трябва даже със смяната на вериги и лагари но не става. Купих я набързо колкото да има да карам защото в Германия разстоянието ежедневно е голямо. Е успях да я карам 55 хил и сега и слагаме двигател на 90хил и веднага се отървам, може и да я подаря . Отива се за чисто нова с гаранция спрял съм се на пежо 5008.Просто никоя гъзария не си заслужава щом е вече карана и търкана от кой знае кой карач,истината е само в новото с найлоните.
    Поздрави
  • 68 Пурко

    5 8 Отговор

    До коментар #60 от "Голям Слон":

    Ще има ли нов сезон на "Hell's Kitchen" Шеф Ангелов?!?
  • 69 аз съм на 67г

    41 26 Отговор
    През живота си съм купил само 2 коли на старо,и то поради финансови възможности,но сега купувам само ново,и го карам 8 години, а самия аз съм на 67г.Задължение на всички производители е,когато един модел бъде спрян от производство,да произвежда авточасти за неговата подръжка още 10 години.Няма начин,някой мухльо,водеш се дилър на някоя марка,да ми каже че няма части ако съм в рамките на тези 10 години.Длъжен е да ги търси,ако трябва и с минотърсач,иначе ще му отнема лиценза само с едно обаждане по телефона.Знам,че бедноста в България кара хората да купуват таралясници с неизвестна история,но има статистики от които може да се добие представа за ненадежност в различни аспекти.Най бързо ръждясващите коли са корейските и японските,след тях идват италиянските и от немските-форд и опел.Най ненадежните двигатели са бензиновите,които имат 1/3 от живота на аналогичния дизел.Най големия боклук от скъпите марки е БМВ,независимо с какъв двигател е или купе е.Тях на запад ги купуват само надрусани келеши,понеже моторите им заводски са форсирани и стават за гъзария заради задното си опасно предаване.Моторите гърмят от претоварване,глави,блокове,скорости,а и корозията не ги подминава.Най добрите скъпи марки са Ауди и Мерцедес.Ако не искате корозия,АУДИ има 14 години гаранция срещу нея.Ако искате милиони километри дизел Мерцедес е вашия автомобил.Всяка нова кола се поврежда повече от неадекватните шофьори от колкото от недоказани производствени слабости.Е,гаранция няма в

    Коментиран от #108

  • 70 аз съм на 67г

    37 5 Отговор
    Е,гаранция няма в нищо,че нещо няма да се развали,но това си зависи повече от нас от колкото от марката.В България и танк да си купиш,ще го разбиеш от добрите шосета и магистрали.
  • 71 Пацо

    30 0 Отговор
    Колите са си екстра. На годинки са. Ако колата е запазена и подържана добре . Иначе пак може да се стегне но с много пари, читави части и добри майстори. Иначе много проблеми. Малко са добрите и точни майстори. Мойте коли ги подържам в 5 сервиза защото едни са добри за едно,други за друго. И контрол на частите и какво става. Остави си колата и ела утре.... Няма го този филм. От 2 г и половина колите ми не са влизали в сервиз. Нищо не е мръднало. А какво виждам по сервизите не е за разправяне. Общо взето много разбирачи и мърлячи. успех колеги и късмет.
  • 72 Карал и БМВ и Ауди и мерц

    12 12 Отговор
    Извода е един- HILUX
  • 73 Тъпчо Балкански

    13 5 Отговор
    Немските ЕДНОДНЕВКИ
  • 74 Йосип Броз Тито

    27 4 Отговор
    И немската и японската надеждност отдавна умряха. С тези електроники, 5 години максимум и после не си струва разходите за поддръжка... В един момент се оказва, че ремонтите излизат по-скъпи от стойността на автомобила. То това е и основната стратегия на производителите, да не ремонтираш стария си кошник, а да отидеш и да си купиш друг. И все пак дори да решиш да го правиш, пак те пращат към оторизиран сервиз и ти смъкват 5 чифта кожа и парите отиват пак при марката.
  • 75 гост

    24 3 Отговор
    Прочетох доста коментари и с повечето съм съгласен, има доста коли втора употреба със супер скъпа и честа поддръжка, но само човек който е карал ауди Б4 1,6 бензин пълна инжекция и за капак отгоре сложена газ знае какво е да висиш през ден по майстори и никой да не може да я оправи за повече от месец хахаха!!!
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Tfsi

    13 2 Отговор

    До коментар #63 от "Коментара":

    Аз коментирах на колегата, който каза че не е имал проблеми с б4, иначе аз б4 не съм имал но имам близък приятел който от 12 години е с б4 1.9 тди 110кс и няма проблеми по мотора, само съединител маховик сменя. Иначе за ремонта просто ми беше писнало преди на а8 правих кутията и много ме дразнеше че постоянно трябваше да доливам масло и просто като пак случих на такъв проблем се отказах от марката.
  • 78 Vins

    3 4 Отговор

    До коментар #30 от "хахаха":

    Ей това е приказка човече признавам те карам w202 94г бензин 2,0 кубика и нямам грижи август месец (2020г) му сменях цялата инсталация и си бачка като часовник и си върви като автоматик, по нагорнище рядко се свалят скорости
  • 79 Абе еййййй

    11 2 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Кат си купил кола на 700000 км кво искаш.Не си давай мнението.не важи
  • 80 Ицо

    19 12 Отговор
    Купувам си ТОЙОТА и си свиркам,и си се возя,возя и нямам никакви проблеми.
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Васил

    21 3 Отговор
    То има ли Германски таралясник който не се разваля отдавана Немското качество е мит едвам изкарват и 100к бе да се развалят
  • 83 CCCR

    19 7 Отговор
    Братчет сига честно ти казвам, Алди е шукар кола, всякой в маалата я иска.Мирцедес само S класа, аз може да нямам книжка, но алдито го взимам напреди.Ощи на 16 си кат са женихми ми подариха Алди и Един Мьерцедес за жината и той да кара.
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Соренто

    11 14 Отговор
    Вече 3 год. карам Соренто 2014-та, или напролет, или догодина ще си купя по-новия модел, пак на 3-4 години... Пък вие си дрънкайте "премиум" DE кошниците.
  • 86 Plameni

    13 8 Отговор

    До коментар #60 от "Голям Слон":

    Купувал съм оригинални части за W124 която е по- стара от W220 с 15 години и не са ми казвали че нещо го нямат .Явно твоя дилър просто те е отсвирил.
  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Тест

    7 1 Отговор

    До коментар #6 от "Фен на БМВ":

    Може да го е карал 14 години
  • 89 ар146тс

    9 16 Отговор
    Имам две АЛФИ/146тс и 159 JTS/.Само обслужвам и карам.Никакви проблеми.Бях фен на BMW ,но добре ,че не се зарибих с немски прехвален автомобил.Само италианско и в краен случай японско.Техничарите германци да ме извиняват,но немски танк няма да си купя никога.
  • 90 MPOWERED

    8 18 Отговор
    Казаното за БМВ-тата е абсолютна ЛЪЖА !!!
    Имам и 2те и са адски здрави машини.
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Кореец

    9 1 Отговор
    E, Хюндайчето още си върви.
  • 94 Георги

    7 6 Отговор
    Toyota Celica е най-добрата кола.
  • 95 Oxoxo

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "5632":

    колега не си вземай бела на главата, не варви колкото се очаква, харчи много, скапа подражка и ремонти.
  • 96 Мишо

    32 0 Отговор
    Говорих с един майстор който шлайфа глави и същия каза , че ако не са БМВ-тата , да е затворил работилницата до сега!!!

    Коментиран от #97

  • 97 Все по голям

    23 0 Отговор

    До коментар #96 от "Мишо":

    Същото важи и за сервизите , и вносителите на авто-части. Някога когато са направили 124-ката на Мерцедеса , търговците с ужас коментират факта , че частите им не се продават , и залежават по рафтовете , не че съм фен на Мерцедес , само коментирам старата здравата база на автомобилите - направени да ти служат. Скоро четох някъде , че съсловие на германските автомонтьори , са решили да заведат дело срещу БМВ , защото не е нормално да направят двигателя така , че за да извършат нормалната обслужваща профилактика на двигателя , да се налага да го разкачват целият , заедно с част от окачването , за да достигнат до тези консумативи.
  • 98 хихи

    14 1 Отговор
    да си дойдем на думата за немското качество....
  • 99 Милен

    16 0 Отговор
    Пропуснали сте най- голямото автомобилно недоразумение - bmw серия1 с двигател ep6!
    Не стига, че bmw направиха този куц мотор, но и го сложиха в Пежо, Ситроен и Мини.
  • 100 9378

    5 1 Отговор

    До коментар #50 от "опел фенче":

    Повечето OPC-та дето се продават са голи откъм екстри колега, а цените за поддръжка там са друга бира в сравнение със стандартните модели. На v6 двигателя е абсолютно същия, но с други дюзи и на по-малко налягане
  • 101 ГоЩо

    10 2 Отговор
    E60 съм имал дизеловата версия-530. Освен слабичката ходава част,друго не е имало,само масла и филтри! Виж Мерцедес е друга работа,марката е страшен ТРОШЛЯК от 15г насам! И от него имах дизеловата версия-320. Пластмасови колектори,които с времето се скапват,отчупват се парчета от тях и попадат в турбото! Има опити да се рециклира,преправя и побългарява,но не става същото! Оригинално турбо с електроният блок е 6000лв. От третата серия съм имал 320 бензин. Нищо не се обади там,само каране!

    Коментиран от #134

  • 102 Vili

    9 4 Отговор
    Аз пък съм карал Х3 Е83 от 2007 с трилитровия мотор 6 години и мога да кажа че това е супер здрава кола.
  • 103 Премиум

    12 8 Отговор
    Най-големите разбирачи на BMV, Mercedes и Audi, са собствениците на фолксваген, Хонда, Опел и тнт.
    Те най-добре знаят от "личен" опит (чули от един приятел на приятел). А, даже не са се возили в премиум автомобил..... само гледат отстрани и си правят селфита за фейса с чужди коли. БГ факт
  • 104 коко

    5 7 Отговор
    само ланчия и фиат-никакви грижи
  • 105 чичо гошо

    2 3 Отговор
    карам а-80 в2 1.6д до 12години и ма боли дедовия за пластмасови щайги.
  • 106 Ретро

    13 2 Отговор
    Да е кола...не е кола, да е джип....не е джип, що е то? Отговор на гатанката - ML.
  • 107 Наръчник

    10 2 Отговор
    как да си купя надеждна кола и кинтите да не ми изтичат.Като фен и собственик на Хонда и Тойота няколко пъти, тези две марки ги забравяме и за тях няма нужда от тази процедура.Сменил съм по- няколко и от двете марки купувани от авто къщи на сляпо. Отивам правя едно кръгче оглеждам визуално дали е Ок. вадя кеша плащам и газ.Никога не съм има проблем с тези две марки.Ако на вас не ви допадат Ок.Тогава си харесвайте марка и модел и си вземете 1 ден почивен.Обиколете поне 10 сервиза и питайте за колата която сте харесали за минусите подръжка какво се сменя най-често и дефектира и т.н. Това са хората които знаят най-добре. Сравнете мненията и си направете сметката.Имайте в предвид, че в някой по-малки сервизи монтьорите са по-отворени и на вътре в нещата. Те работят на по-ниски цени и е нормално да имат повече познания. Точно този ден ще ви спести главоболия,нерви и средства след време, а пък и ще създадете запознанства.Повечето монтьори ще ви обърнат внимание но все пак не прекалявайте с тяхното време те са на работа и ги почерпете поне кафе те обичат. Другото което можете да направите е да попитате в магазини за авточасти кои части се купуват най- много за автомобила които сте харесали.Също да проверите и някоя друга морга ей това вече е 10+ там се продава доста скъпи части които дефектират и няма да си купите от магазина защото може и свят да ви се завие.Имам приятел с морга и на последък продава само скор.кутя за някъв Мерцедес казва ми не мога да им смогн
  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Програмистче

    4 7 Отговор

    До коментар #16 от "Голям Слон":

    Моята заплата е близо 4000, каква кола ми препоръчваш?

    Коментиран от #112, #114, #118, #138

  • 110 чичо гошо

    0 2 Отговор
    карам го от 12години ане до 12 такива -грешка.
  • 111 Един там

    4 1 Отговор

    До коментар #18 от "Алфа Ромео":

    Което точно е било проблем на Кадет 1.4, че не се сещам? Имах го същия на газ. Продадох го заради ръждата на 270 000 км, която беше единствен проблем по тази кола. Купих си след това Голф 4 с 1.6 мотора. Е повярвай ми това ми скъса нервите от проблеми и ремонти. Няма такъв бок*лук на света.

    Коментиран от #137

  • 112 ДоХтора

    12 1 Отговор

    До коментар #109 от "Програмистче":

    Пътувай с градския, за да ти е мирна главата! И без това нямаш книжка и си малък щом се хвалиш колко ти е заплатата и питаш какво да си вземеш.
  • 113 Неразбиращ

    9 3 Отговор
    Здравейте Колеги,чета тук за патилата и хвалбите на много от вас,и искам да питам някой чувал ли е за една марка Митсубиши,не ги ли карат в Бг,нещо не чета коментари за нея,защо ли.

    Коментиран от #115, #119, #120

  • 114 Соренто

    13 1 Отговор

    До коментар #109 от "Програмистче":

    Купи си премиум кошница, такава, че като и направиш месечната поддръжка, да ти остават 500 лв. за наем (щот вероятно си от село) и 300-400 лв. за ядене.... :-)
  • 115 Соренто

    12 1 Отговор

    До коментар #113 от "Неразбиращ":

    Знаеме ги, споко....но трудно се преборваш да вземеш думата от селтаците с "премиумите".
  • 116 ;дрф дкхефл

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "Plameni":

    В балканстар продават шайбата отделно и гайка 10 отделно !!!
  • 117 ;дрф дкхефл

    12 0 Отговор

    До коментар #36 от "BOSS":

    Само излизайки от магазина цената пада с 30 %.
  • 118 бай онзи

    5 0 Отговор

    До коментар #109 от "Програмистче":

    с такава заплата си най-обикновен кодер мойто момче :)

    Коментиран от #130

  • 119 бай онзи

    11 0 Отговор

    До коментар #113 от "Неразбиращ":

    Щото правеха хубави коли до един момент за съжаление - Galant, Lancer, Colt, Eclipse, 3000GT, Pajero ако щеш... днешните им модели са мани бегай. Въпросните модели са много стабилни коли ама вече остаряха
  • 120 ;дрф дкхефл

    4 1 Отговор

    До коментар #113 от "Неразбиращ":

    много хубави коли,никой не ги купува.
  • 121 Алфа Вълкът

    4 1 Отговор
    Астрата никога няма да я видите в такава класация - тече, не тече, какво те бърка!
  • 122 Insignia

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "За това":

    Нека само да уточним,че говориш за дизелова Имсигния от първо поколение, на която това и е слабо място. Бензиновите нямат проблем, а по-мощните версии 2.8 турбо 260 коня и 2.8 опц 425 коня ако оборудвани с Cosmo пръскат от екстри и не отстъпват по нищо на много премиум марки. А и пддръжката на тези два модела е по-скъпа от тая на бмв-тата, без М-ките разбира се.

    Коментиран от #123

  • 123 Insignia

    3 0 Отговор

    До коментар #122 от "Insignia":

    opc е 325 коня, а не 425, грешка
  • 124 E34

    5 2 Отговор
    хехехе сигурен съм нито един от коментаторите тук, не само че не е карал, но и никога не се е докосвал до м5, 996 и 335и
  • 125 Абе хора,

    4 2 Отговор
    Стига с тези курници и локомотиви, разлагбяйте пералнята, вадете електромотора, с малко литиеви батерии от старите нокии в шкафа и заварки, ще забравим за маркучи, дпф-и и там подобни щуротии :)
  • 126 Българин

    13 0 Отговор
    Те тия двете марки тук ги карат само цигани и селяни.
  • 127 Phahah

    0 2 Отговор
    "но един от най-НЕхаресваните от феновете на модела е бензиновият турбо двигател N54"
    Не знам от къде си гледат информацията :Д
    Хахаха N54 е причинта да наричат тези коли "супрата на 21ви век"
  • 128 да питам

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Коментара":

    Къде видя , че ги сравнявам ?
  • 129 познавач

    5 0 Отговор
    Ако искате здрава немска кола, купете си Голф 1! Стига да намерите...
  • 130 Програмистче

    3 2 Отговор

    До коментар #118 от "бай онзи":

    Споко, тепърва почвам 2ра година, ще има да расте ехеее
  • 131 Чшшш Алоооу

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Алфа Ромео":

    От 4 години съм собственик на Опел Капка(Кадет)1.3Карбуратор е тоя звер за 4 години масло и филтри само.Наскоро почна Предницата да лопа и ще трябва да сменям предното му окачване!Явно твоя си го зел от Бай Пешо пияницата дето не я облужвал откакто е собстеник е кажи ми другарЮ Българино как ще ти има угодия като ти самия не внимаваш какво купуваш.
  • 132 Реалиста Критик млатчи

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Опел 2":

    Е, ами какво очакваш, това е кола втора употреба и е много стара. Тези коли изискват много скъпа поддръжка, каквато ние не можем да си позволим и следователно те се развалят и са направо за моргата! Не разбирам защо всеки трябва да се прави на баровец и да си копува най големия трошляк само защото не му е по бюджета!
  • 133 Мариан

    0 5 Отговор
    Bmw n54 пълни глупости пишете това е един от най добрите мотори правен е от алпина и е най предпочитан мотор от всички маняци, мотора държи много на тунинг
  • 134 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #101 от "ГоЩо":

    Гощо ,явно не си имал Mercedes не си имал проблем с клапите на Mercedes 320cdi ,защото пишеш глупости.
  • 135 2000 лв?

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Hellish":

    Приятел, нещо нулите май са повече..... Кое струва 2000 лв на тази кочина?
  • 136 ела

    2 1 Отговор

    До коментар #47 от "Туйто":

    За съжаление рядко срещам човек да казва истината " Публикувано във факти.бг: Въобще излиза, че Mercedes от тези години на производтство са пълни боклуци. За тези след 2011 не мога да кажа." Защото имах и няколко пъти преди години бях писал ,че са много проблемни и искат скъпо поддържане" критикуваха ме кaкво ли не казваха а преди това съм имал и японска и френски коли така,че имах представа първата немска в 2006 и по-късно Мерседеса 2009 година " наивно " си мислих и вярвах в качеството на немските коли. Сега ли да купя - Никога !
  • 137 Алфа Ромео

    3 0 Отговор

    До коментар #111 от "Един там":

    Многобройни проблеми с Ел. инсталацията, три пъти проблеми с клапани на двигателя, калпави спирачки, блокиращи апарати, накрая взе да надува и да вкарва антифриз в 4 ти цилиндър, след ремонта изкара 3 месеца и пак същия проблем, по два пъти в годината ме дърпаха на буксир към сервиза! После имах Астра Ф 1.8 моно, абсолютно безпроблемна 5 години, като махнем ръждата.
  • 138 Голям Слон

    4 0 Отговор

    До коментар #109 от "Програмистче":

    Трябва да попрелистиш трудовете на Фройд. Там ще откриеш каква точно кола съответства на твоя месечен доход. За програмист обаче си доста нископлатен :-)
  • 139 Стефан

    5 0 Отговор
    Голф 2 е последното качествено нещо от Германия още го кара един познат и казва, не искам друга кола разбери ме, жена му има една мазда 2 и тя не се чупела.
  • 140 бъбълъка

    1 1 Отговор
    волво и всички останали
  • 141 е да

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "viki":

    абсолютна истина за всичко изброено + ауди 3,0тди алроод и А6 2,5 е няма такива курници коли на по 5-6 години КОЛИ!
  • 142 е да

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "РАДИО ЕЛТО":

    абсолютна истина за всичко изброено + ауди 3,0тди алроод и А6 2,5 е няма такива курници коли на по 5-6 години КОЛИ!
  • 143 прецакан

    1 0 Отговор
    всички немски коли на въздушно/адаптивно/окачване от ауди алроуд с тоя хубав 3,0тди и А 8 И ДРУГИ МАРКИ БМВ И МЛ СА АБСОЛЮТНИ ПИКНЯ