4 735 29

Най-продаваните коли в Европа за 2021 година

Ето кои са водачите в класирането

Най-продаваните коли в Европа за 2021 година

Въпреки, че 2021 година е в самото начало, статистика на JATO Dynamics показва кои са най-продаваните автомобили в Европа за първите два месеца на настоящата година. Пазарът е доста слаб, като бележи спад в почти всички държави на Стария континент.

Най-продавана от началото на годината е Toyota Yaris, която беше обновена за моделната 2021 година и предлага променен дизайн, запазвайки компактността на автомобила. Продадени са 18 094 броя от малкия хечбек.

Най-продаваните коли в Европа за 2021 година

Второ място се заема от Peugeot 208, последното поколение на което бе представено през 2019 година, а в статистиката виждаме 17 310 продадени автомобила от началото на 2021 година.

Най-продаваните коли в Европа за 2021 година

Челната тройка се допълва от един от най-евтините автомобили в Европа, а именно Dacia Sandero. Модела също претърпя доста промени за 2021 година, а повече за това може да видите в статията ни от премиерата на модела. Румънската марка отбелязва 15 922 продажби за два месеца.

Най-продаваните коли в Европа за 2021 година

На четвърто място попада Volkswagen Golf с общо 15 227 продажби, което бележи 42% спад в сравнение със същия период през изминалата 2020 година.

Най-продаваните коли в Европа за 2021 година

Петото място се заема от още един малък автомобил. Opel/Vauxhall Corsa, който споделя платформа с Peugeot 208, се е продал доста по-малко от френската си версия. 14 951 продажби са осъществени през новата година.

Най-продаваните коли в Европа за 2021 година

Peugeot 2008 е първият кросоувър в класацията, но пък заема шесто място по брой продажби. Сделките с лъвчето бележат 87% ръст спрямо тези през изминалата година, достигайки 14 916.

Най-продаваните коли в Европа за 2021 година

Седмо място се заема от Renault Clio, което също бе обновено съвсем скоро. Въпреки това, продажбите бележат над 30% спад, достигайки 14 446 за последните месеци.

Най-продаваните коли в Европа за 2021 година

Последната тройка започва с Fiat Panda и 14 122 продажби. Panda се превърна в първия електрифициран модел на гамата, но въпреки това продажбите му не се увеличават, а дори обратното.

Най-продаваните коли в Европа за 2021 година

Предпоследното място се държи от Volkswagen T-Roc. Компактният T-Roc също губи част от клиентската си маса, но това е с едва 7% спрямо миналата година или точно 13 986 продажби.

Най-продаваните коли в Европа за 2021 година

Последното място в десетката се заема от най-продавания модел на Skoda, който също претърпя промени наскоро. Octavia се е продала над 3.6 милиона пъти от пускането ѝ на пазара през 1996 година, а за тази година са осъществени 13 756 осъществени продажби.

Най-продаваните коли в Европа за 2021 година

Макар оше в началото на годината, може да се прогнозира, че автомобилите от челните места най-вероятно ще останат в десетката и в годишната класация, а някой от тези във втората петица, ще влязат в първата или изобщо ще напуснат класацията. Предстои да разберем.

Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 10 гласа.

Още по темата

  • Toyota показа електрически SUV с интересен дизайн

    Toyota показа електрически SUV с интересен дизайн

    Изложението в Шанхай се превърна в подиум за доста нови електрически автомобили и като една от най-големите компании в бизнеса, Toyota нямаше как да ...
    днес в 13:40 ч.
    1 421
    38
  • Новото Polo пристига на 22 април

    Новото Polo пристига на 22 април

    След като преди седмица от Seat представиха обновената Ibiza, а след няколко месеца очакваме да видим и новата Skoda Fabia, то не е изненада, че от ...
    днес в 10:55 ч.
    1 719
    8
  • Нова марка за новите спортни VW-та

    Нова марка за новите спортни VW-та

    * Като следва традициите на GTI и GTE, новата марка продължава историята на успеха на моделите с върхова динамика в гамата на Volkswagen и в света на ...
    вчера в 14:00 ч.
    1 949
    10
  • Каква ще бъде новата Dacia Duster?

    Каква ще бъде новата Dacia Duster?

    Новата Dacia Duster вече е в процес на разработка. Третото поколение на кросоувъра трябва да бъде представено на пазара през 2024 година и първата ...
    вчера в 9:00 ч.
    4 997
    16
  • Въпреки че са евтини, новите

    Въпреки че са евтини, новите "дачии" не са опасни

    Наскоро, в интернет пространството се появи информация, относно новите краш тестове, проведени от Euro NCAP, в които новите автомобили с марка Dacia ...
    18.04.2021
    12 085
    39

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 БАЙ Х@Й ‼

    41 11 Отговор
    Абе тия Астън Мартин и Бентли явно не ги бива нещо! Щом не се харчат!
  • 2 Емил

    21 13 Отговор
    Тъжна статистика! Явно Европа се е напълнила с емигранти!
  • 3 механик

    30 6 Отговор
    Еййй, тези тойоти няма чупене ,бе !!Иначе салоните им са малко дърварски ,но наистина са здрави !!!!

    Коментиран от #6

  • 4 Камен

    26 7 Отговор
    Голям смях. Фолксваген и Опел са след Пежо и Рено. Няма нито един хибрид или електричка в статистиката.

    Коментиран от #15

  • 5 Морето

    16 4 Отговор
    Новия Ярис наистина го бива. За града и на близки разстояния е идеална. Не съм карал този модел, но седнах в него и да ви кажа, удобно е вътре. Има добра видимост към пътя, удобни седалки, таблото позволява да се следи всичко. Не я рекламирам, но ако имате възможност, вземете си тази кола. До нея в шоурума беше спряна най-мощната версия, GR, но този спринтов модел е за състезатели, не като мен. :)

    Коментиран от #7, #11, #18

  • 6 Смех

    14 13 Отговор

    До коментар #3 от "механик":

    Наистина няма чупене щом е правена от марокански емигранти във Франция.

    Коментиран от #20


  • 7 Гоуст

    8 12 Отговор

    До коментар #5 от "Морето":

    Страхотна е тая френска бангия същия кнеф като деугите френски недоразумениямправена от тунизиици ама за повече пари

    Коментиран от #10

  • 8 Знайко

    6 14 Отговор
    Берем плодовете на действията на зелените талибани. Съгласен съм, че Бугати Вейрон и наследника му с 16 цилиндъра и над 1500 к.с. . И разните Ламборджинитата, Фераритата, Кьонинсег, Астон Мартин ... с над 500-600 к.с. вдигащи над 250 км/ч, а някои дори и над 400 км./ч са безсмислени коли събиращи паяжини в тузарски гаражи. И препродаващи се на тузарски търгове. Двигателите V16 и V12 трябва да се забранят. Съвременните V8 и L6 са достатъчно мощни за тежкарски лимузини и джипове особено, ако имат и турбо. Също трябва да се забранят трицириндровите и дуцилиндровите еко недоразумения. Защото при малките коли електрическите двигатели и батерии са по-изгодни и по-приятни за каране. L4 двигатерите от 1,4 до 2,5 литра са достатъчно мощни, ефективни и ако се електрифицират ще са и екологични. Може да се завърне и Ванкеловия двигател и да навлязат по масово горивните клетки, които да заменят огромните батерии.

    Коментиран от #9, #28

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Морето

    1 2 Отговор

    До коментар #7 от "Гоуст":

    ....разбрах те...прекрасно!:))
  • 11 321

    16 14 Отговор

    До коментар #5 от "Морето":

    От горните картинки, Яриса е най-безмисления автомобил. Освен, ако нямаш пари за две нови коли в семейството. Една за града, една за семейни пътувания извън града с багаж. Ярисе е нелоша градска кола - но тясна, малка, без багажник. Единствената причина да е в тази класация е цената - за 20 000 лева има прилично оборудване. Много ги накупиха за фирмени коли и то от тези фирми, които се развиха в кризата - доставчици на храна, търгоски агенти и пр. За семеен автомобил - Октавията - Голф с голям багажник и много пространство вътре.

    Коментиран от #12

  • 12 Морето

    6 2 Отговор

    До коментар #11 от "321":

    Щом ти казваш.
  • 13 сектанта

    18 17 Отговор
    Дачия започва да мачка. Вече изпревари мърлявия гоуф, останаха само някакви японско-френски баклуци ама до края на годината ще ги изпапа и тях!
  • 14 Варна

    11 5 Отговор
    Евала, Секта....където, как беше "японско-френски баклуци", там и "румънско-френски" 😉
  • 15 Кои

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Камен":

    Тези спрямо цена качество са номер 1 а и не харчи нищо плюс това са супер евтини за подръжка
  • 16 Гоуст

    2 15 Отговор
    Скоро глпаците ще се разпознават в бензиновите и дизеловите кчини.Всички умни че са в еоектрическата лига.Никога няма да забравя тия глупости с полусъединители и тн.

    Коментиран от #29

  • 17 Драган

    9 13 Отговор
    Кой глпак би избрал ярис пред Клио или 208 да помислим...🤔
  • 18 Инж. Ганев

    9 9 Отговор

    До коментар #5 от "Морето":

    Тоест, да си купим Ярис, защото ти като си седнал, си се почувствал ОК? Не си го карал, ама е супер в града и на дълго🥸 И като гледам колко инженери са ти дали + , оле майко!
  • 19 Малеле

    7 8 Отговор
    Кви са тия консерви бе на нищо не приличат само Пежака 208 г/д става

    Коментиран от #21

  • 20 ддд

    13 5 Отговор

    До коментар #6 от "Смех":

    че ние не ги купуваме защото ги е правил японския император а защото не се чупят па ако ще и във факултета да ги правят

    Коментиран от #22

  • 21 гост

    8 2 Отговор

    До коментар #19 от "Малеле":

    Става не става това ще караме.Нали ги купуваме използвани. Какавото си купят ,това ще караме.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Това са

    6 7 Отговор
    кутии, кофи и легени, а къде са колите?
  • 24 онзи

    4 1 Отговор
    Само не се споменава какви държ.дотации ползват Пежо , Фв и др. и въпреки това чуждоземни далечни марки ги изпреварват по продажби.

    Коментиран от #25

  • 25 Гоуст

    5 1 Отговор

    До коментар #24 от "онзи":

    Кой ги изпреварва?Ярис се прави във Франция.Много от моделите на Пежо Рено и Ситроен се правят в Испания Португалия Словакия Словения и тн.При ФВ е същото.
  • 26 авто

    6 1 Отговор
    Много интересна класация,то все едно да спорим коя е най-хубавата жена,тази която най-много е ползвана, може би или най-желаната но която малцина могат да я имат.Кой което си харесва.
  • 27 Пламен

    1 0 Отговор
    Никой от долу-коментиралите не се хваща да направи генерално заключение. А то е: на 29г. момчето/момичето живее при родителите си, и си купува кола...
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Лукашенковец

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Гоуст":

    НА ВАС ДЖЕНДЪРЛЯТА , ГРЕТА ТУНДБЕРК ДАВИ НАБИЕ ПО ЕДНА МАНЙВЕЛА ОТЗАД ,ТА ДА ВИ ДОЙДЕ УМА , А ЗАБРАВИХ , И ЕДИН ЕВРО ФИЛТЪР , ТА КАТО ЯДЕТЕ СТАР ВАСУЛЬ ДА НЕ ПЪРДИТЕ ЩОТО СЕ ВМИРИСАХА ВИ ЗАДНИЦИТЕ ОТ ЛЮЛЙН ДО МЛАДОСТ , И ДА ВЗЕМЕ ЕДНА ТЕСЛА ОТ ЖЕЛЕЗАРСКИЯ И ДА ВИ Я НАБИЕ В ГЛАВИТЕ !!!👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.