Last news in Fakti

8 Април, 2021 12:20 12 530 85

Новите "хонди" не били удачни за студено време

  • honda-
  • cr-v-
  • civic-
  • проблем-
  • загряване-
  • двигател-
  • парно

Собственици на Civic и CR-V се оплакват от проблеми със загряването на двигателя

Новите "хонди" не били удачни за студено време - 1

Японската компания казва, че това е нормално предвид високата топлинна ефективност на 1.5-литровите турбо двигатели. Съвременните автомобили са оборудвани с безброй технологии и функции, които правят ежедневното шофиране по-лесно и по-комфортно. Развитието на двигателя с вътрешно горене и неговата постоянно подобряваща се ефективност обаче се отразява при някои нови собственици на Civic и CR-V, които се натъкват на необичайни проблеми.

Първите съобщения показват, че Honda Civic и Honda CR-V, оборудвани с 1,5-литров четирицилиндров турбо двигател, не се затоплят правилно. По-конкретно поради недостатъчно загряване на двигателя, отоплителната система не осигурява нужната топлина в купето при външни температури от около минус 9 градуса по Целзий и по-ниски. Стотици шофьори алармираха за проблема, като подадоха своите жалби до CarComplaints.com.

Новите "хонди" не били удачни за студено време

В крайна сметка Honda призна проблемите и обяви сервизна акция в САЩ, за да се опита да поправи някои от тях. В някои случаи кампанията направи актуализации на софтуера, в други - смяна на масло и нов блок за управление на климатичната инсталация. Honda обаче не е постигнала положителен резултат, тъй като много собственици твърдят, че сервизната акция не е решила проблемите. Очевидно високата топлинна ефективност на турбодвигателя е причината автомобилите да не загряват правилно през зимата.

„Тези, които карат Honda, оборудвана с 1,5-литров турбо двигател за кратко време или седят в задръствания и колата работи на празен ход при екстремно ниски температури, може да почувстват, че не става толкова топло в салона, колкото при автомобил с по-малко ефективен двигател. Тези, които излагат двигателя на по-големи натоварвания (като дълги пътувания и/или шофиране по магистрала) обикновено не изпитват същия проблем “, казва говорител на Honda в Канада, но отново не дава решение на проблема.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дфен

    9 15 Отговор
    Онда
  • 2 Така е

    9 48 Отговор
    При Тесла, няма проблем! Влизаш в топла кола! А тук изстива в движение!

    Коментиран от #5, #11, #20

  • 3 Хухуху

    15 34 Отговор
    На студено не работили, то щот на топло много работят хухуху

    Коментиран от #10

  • 4 Аноним

    20 7 Отговор
    10 генерация има парно да ти разтопи подметките
  • 5 Гост

    15 6 Отговор

    До коментар #2 от "Така е":

    Съседа ми си сложи 1 киловат парно в Аудито и загрява купето за минута. Нови кабели му пусна и кара така вече две зими. Какъв е проблема да сложат такова парно и в Хонда?
  • 6 SDEЧЕВ

    27 1 Отговор
    РЕШЕНИЕТО ОТДАВНА Е ИЗМИСЛЕНО ОЩЕ ОТ ВИСОКОЕФЕКТИВНИТЕ ДИЗЕЛИ И СЕ КАЗВА ДОПЪЛНИТЕЛНА ПЕЧКА С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ КЪМ ИНСТАЛАЦИЯТА,В СЛУЧАЯ НА БЕНЗИН. САМИЯ ПРОБЛЕМ ОБАЧЕ Е СВИДЕТЕЛСТВО ЗА ВИСОКОЕФЕКТИВЕН ДВИГАТЕЛ. А КАНАДА СИ Е КАНАДА
  • 7 Honda

    46 20 Отговор
    За тези, които само лаят - Honda си е Honda, това, което японеца е сътворил, другите могат само да гледат!!!
  • 8 пежо 307

    15 7 Отговор
    От около 2 месеца следя специално HONDA CR-V,,,,уникален за мен дизайн имат,обем височина и разните им двигатели...гледам масовката сред тях са с 1.5 кубика със 174-190 к.с,,,,,супер...обаче много ме притеснява ДВИГАТЕЛЯ че е 1500 кубика..В този ред на мисли дали ще има МОЩ как ще се държи на натоварване и съответно на нагорнище.Цените са доста скъпи---следя ги в Орторизираните къщи на Хонда от цени на 72 000-84 000 лв..В зависимост от параметрите..но реално се оглеждам за двигател от 2000 кубика.Гледам в мобилето докато имаше 1-2 обяви преди 2 сведмици на Хонда CR-V,сега през последната седмица има над 20 обяви...и постоянно изникват нови и то на ПОЧТИ ПОЛОВИН цена като нови и то с 4000-20 000 км ..част от които се водят НОВИ защото са до 6 000 км...Не знам какво става с тоя модел но определено ми се сбъдват съмненията за лошата характеристика на двигател 1.5 ,,,,,ей за това под 2.0 двигател не искам и да мисля..Имам пежо 1.6 двигател,,307 109 к.--никаква мощ//ако съм сам или 2-3 ма да...но ако карам на нагорнище с 5 човека СКРЪБ ..никаква мощ

    Коментиран от #40

  • 9 пилот на Ферари

    24 2 Отговор
    Да си сложат допълнителна печка. А от Хонда да си направят термостат който да отваря на по висока температура.

    Коментиран от #15, #84

  • 10 Honda

    11 4 Отговор

    До коментар #3 от "Хухуху":

    Знаете ли какво означава марката, или като е японско, значи нестава? Много не разбирате...
  • 11 Само питам

    16 3 Отговор

    До коментар #2 от "Така е":

    Ти пък кога си карал Тесла ?

    Коментиран от #14

  • 12 пежо 307

    3 2 Отговор
    Колебая се между HONDA CR-V /2019 и Pegout 3008 /2019.......... Пежото е около 48 бона на 20 000 км,,а Хондата има различни цени,,от 40 бона до 58 бона като тази от 40 бона е на 7000 км...това възможно ли е или е блъскана преди това..не знам..а пък като нова е по скъпа от пежото с около 8 бона

    Коментиран от #79

  • 13 Типично за азиатците

    16 19 Отговор
    Типично за азиатците - този път от манията им за икономия и изтъняване са прецакали парното. Добре че са непретенциозните американци да се радват на пластмаса и педали с дебелина на клечки за уши. Ония жълтите и дребните толкова си могат.
  • 14 Само отговарям

    1 8 Отговор

    До коментар #11 от "Само питам":

    Карал съм!
  • 15 До пилота

    19 3 Отговор

    До коментар #9 от "пилот на Ферари":

    Термостата не помага, когато мотора е загрява! Може би малкия кръг, трябва да е по-малък, но проблема е както е при дизелите. Моторите не загряват, защото са ефективни, не отделят топлина. Трябва печка, която ще увеличи разхода заради увеличената консумация на ток!

    Коментиран от #17

  • 16 ГруЮ

    11 3 Отговор
    Глупости на търкалаци. Инеженерите на Хонда просто са изчислили криво отоплителната система на автомобила. Те и Волво имат високоефективни турбо мотори, но успяват да загреят купето за отрицателно време.
  • 17 пилот на Ферари

    21 1 Отговор

    До коментар #15 от "До пилота":

    Същия проблем го имах преди години с един бензинов Опел. Оказа се че има два вида термостати . Единия мисля беше за 82 градуса , а другия го водеха 88-92 градуса.
    Единия бил за топлите държави , а другия за северните. / Поне така го обясниха / .
    След като го смених с тоя за по висока температура - всичко се оправи.

    Коментиран от #21, #22, #31

  • 18 Иван

    8 30 Отговор
    Нормално за хонда. Боклуци
  • 19 ннвт

    8 33 Отговор
    Ханда са ръждиви боклуци

    Коментиран от #70

  • 20 Turbo

    20 3 Отговор

    До коментар #2 от "Така е":

    Най топло е в Телата като се запали хахахаха става баня.

    Коментиран от #24

  • 21 Антон

    18 4 Отговор

    До коментар #17 от "пилот на Ферари":

    Откъде изпълзявате такива....те у хонда не знаят за това и чакат бай кире с милионника нов внос да ги светне за термостатите.ахахахаххаха. Панелни хамстери, това сте. Има един израз - икономията е майка на мисерията. Като започнеш с икономиите , и започват мизериите, в случая тука е отоплението, при други производители друго.

    Коментиран от #34

  • 22 До пилота

    11 4 Отговор

    До коментар #17 от "пилот на Ферари":

    Че и много плюсове са ти нацъкали! Това е така, но термостата е за охлаждане на мотора! Когато мотора е студен, термостата си стои винаги затворен (освен ако не е развален) и антифриза върти в малкия кръг! За дава е слабо парното, антифриза нито е 72, нито 82 градуса, за да ти трябва термостата! Термостата поддържа температурата над тези градуси, а под тези гредуси, той си е затворен. Просто новите мотори, не отделят топлина, защото са ефективни (горят малко и не се отделя топлина), както са дизелите! Трябва електрическа печка, това е!

    Коментиран от #33, #37

  • 23 Зима друг път

    10 2 Отговор
    А от Шкода какво признават? През зимата дори и чистачките на кокетната "скала" не можеш да повдигнеш за да изчистиш снега. Един .i. признават.
  • 24 До Турбо

    4 7 Отговор

    До коментар #20 от "Turbo":

    Аз помня, че ти спореше, че цяла нощ при минус 30 ще си спиш в дизеловата кола на топло, като тя си работи на оборот? Писах ли ти, че при минус 30 не дизела на оборот ще те топли, а ти ще го топлиш! Ето тук е и бензина! На оборот не гори достатъчно гориво, за да поддържа топло, при такива температури!

    Коментиран от #25, #82

  • 25 Turbo

    13 2 Отговор

    До коментар #24 от "До Турбо":

    Карам дизелова кола и съм чакал през зимата с часове в задръстване да изтеглят някой тир.Колата работи на 800 оборота, антифриза е на 85 градуса, парното работи,достатъчно да ме стопли.Споря защото споделям личен опит.

    Коментиран от #26

  • 26 Аха

    7 5 Отговор

    До коментар #25 от "Turbo":

    И колко бяха градусите навън? Минус 2? Ако при минус 30 е достатъчно за отопление 500 грама за час, щяхме да се топлим с ДВГ! 500 грама на час, са достатъчни за отопление, но ако е печка която е директно за загряване на въздуха, а при ДВГ трябва да затоплиш и цялото ДВГ! Как става само със 500 грама на час?
  • 27 Шофьор

    8 3 Отговор
    Решение може да бъде печка Webasto. Само че на Хонда ще й излезе златно да я монтира при сервизна акция.
  • 28 Аха

    5 1 Отговор
    Същите са и проблемите при първите модели на ТСИ моторите на ФВ. Моторите са ефективни не отделят много топлина и от там, бавно загряване и слабо парно. Решили са проблема на по-старите модели, като поддържа по-високи обороти (около 1000)за да не изстива мотора (това е при температури под минус 10).
  • 29 До Турбо

    2 1 Отговор
    Ето за кое обяснявам! Във видеото долу, как е решен проблема при Шкода (ФВ).

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Синдикат на Ало Измамниците

    1 4 Отговор

    До коментар #17 от "пилот на Ферари":

    Термостите на хонда отварят преди 90 градуса. Обикновено са на 74 градуса по спомен. Дори и при старите модели е така, стрелката на температурата винаги седи доста преди средата, а ако почне да я доближава това е признак, че термостата си отива.

    Коментиран от #35

  • 32 Пич

    13 1 Отговор
    Това хубаво, двигателите са ефективни и не отделят много топлина,защото използват горивото за задвижване на колата ефективно. Въпросът ми е защо, Хонда не са направили нещо по въпроса с отоплението, като допълнителен уред за отопление, щом двигателят не отделя много топлина. Сигурно за да не оскъпяват още повече и без това много скъпите Хонди,които действително са сред най-скъпите коли в класовете си. Примерно CRV е умопомрачително скъп Сув от порядъка на 70-80 000 лева. Сивик няма под 45 000 лева с 1.0 мотор при това.
  • 33 пилот на Ферари

    5 0 Отговор

    До коментар #22 от "До пилота":

    Нещо се бъркаш май . А когато отваря рано - какво се получава ? Студен двигател и слабо парно ?

    Коментиран от #36, #39

  • 34 пилот на Ферари

    7 1 Отговор

    До коментар #21 от "Антон":

    Те и Опел сигурно не знаят и за това произвеждат термостати с различна температура! Като го внесеш от Италия - отваря на по ниска температура. Като го внесеш от Германия - отваря на по висока.
    Ама ти си спец и го знаеш това - нали ?
  • 35 пилот на Ферари

    9 1 Отговор

    До коментар #31 от "Синдикат на Ало Измамниците":

    74 градуса е много ниска температура . При загрял двигател термостата трябва да подържа температура 85-95 ° C . Пише го по дебелите книги !

    Коментиран от #49

  • 36 Аха

    6 3 Отговор

    До коментар #33 от "пилот на Ферари":

    Ако отваря на 82, наместо на 89, температурата пак, ще е доста висока за добро парно! Това ти обяснявам! Че доста преди термостата да тръгне да отваря, парното трябва да ти е силно! Парното духа топло, доста преди да стигне температура на отваряне на термостата! Тук проблема е, че мотора изстива, а той изстива, не заради отворен термостат, а заради нисък разход на гориво! Не можеш да движиш, мотора със сгъстен въздух и да получаваш много топлина! Трябва гориво!

    Коментиран от #38

  • 37 пилот на Ферари

    5 1 Отговор

    До коментар #22 от "До пилота":

    И другото е , че термостата трябва да подържа относително постоянна температура. Ако отваря рано - порно слабо и двигател на ниска температура. Сега ползват електронни термостати които се управляват с датчици и програма . Уж би трябвало да са по прецизни - но явно при тия все пак отваря рано . Те си знаят къде е проблема.

    Коментиран от #42

  • 38 пилот на Ферари

    4 1 Отговор

    До коментар #36 от "Аха":

    Не може парното да е силно ако отваря рано. Веднага топлия антифриз се смесва със студения и температурата пада. Ако е механичен - така е произведен.
    Ако е електронен - явно трябва да се програмира на ново - както пише че са пробвали да направят.

    Коментиран от #77

  • 39 Аха

    4 4 Отговор

    До коментар #33 от "пилот на Ферари":

    Ще ти дам и пример! В студен ден, с поне минус 5, по надолнище поне 300-400 метра, караш колата с 80-90 км/ч, пускаш газта (на скорост, на моторна спирачка, на 5-та),разхода на колата става нула, колелата задвижват мотора! Мотора изстива и виждаш стрелката, че започва да пада, защото нямаш разход на гориво, но имаш сериозно охлаждане от скоростта на колата на движение. След това, продаваш газ, температурата пак се качва, но по наклона надолу (малко по-дълъг) изстива!

    Коментиран от #41

  • 40 28188263

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "пежо 307":

    Кола колата в магазина е 2 литра, а ти искаш джип 1,5 л е няма как да стане. Правилно си се ориентирал
  • 41 пилот на Ферари

    5 1 Отговор

    До коментар #39 от "Аха":

    При това положение , термостата трябва да затвори големия кръг . Особено при тия новите електронни термостати . Във външния кръг температурата ще спадне , но в малкия кръг би трябвало да остане относително нормална. При случая който описваш най вероятно термостата не затваря до край или изобщо не затваря.

    Коментиран от #45

  • 42 Аха

    3 3 Отговор

    До коментар #37 от "пилот на Ферари":

    А ти не можеш ли да разбереш, че проблема е, че не отделя топлина, а не е проблем термостата?

    Коментиран от #44, #46

  • 43 един от стадото

    10 1 Отговор
    от толкова писане по горе какво излезе. Че двигателят на Хонда е много ефективен, доближава се до дизела по КПД и не можеш да я караш по бански при -30 в Канада. Но от -30 до +40 стрелката на температура кове на средата и не мърда, като залепена е. Няма баир, няма надолу, няма задръстване. Личен опит от щатите
  • 44 пилот на Ферари

    4 0 Отговор

    До коментар #42 от "Аха":

    А ти не разбираш ли че не говорим за Перкинс ?
    Как според тебе работи охлаждането на двигателя и отоплението на автомобила ? За какво служи термостата ?
    Това са начални познания .
  • 45 Ееееее

    4 4 Отговор

    До коментар #41 от "пилот на Ферари":

    Пилотчо, глей ся! Естествено термостата, затваря. Но малкия кръг и целия ДВГ от какво се топли, като не гори гориво, а го духа студен вятър? Антифеиза минава и през радиатора на парното, който също го охлажда! От къде, ще идва топлината, като не гори гориво?

    Коментиран от #47

  • 46 пилот на Ферари

    4 2 Отговор

    До коментар #42 от "Аха":

    Термостат на автомобила в системата за охлаждане!!!

    Термостат на автомобила се използва в системата за охлаждане на двигателя за контрол на потока на охлаждащата течност между двигателя и радиатора. В резултат на работата му се осигурява бързо загряване на двигателя при стартиране и поддържане на оптимални температурни условия във всички работни режими. Термостатът се използва в системата за охлаждане на двигателя от 1922година. Местоположението на термостата се определя от типа и модела на двигателя. Както и от дизайна на охлаждащата система. Термостатът в по-голямата си част се намира на изхода на главата на цилиндъра или на входа на помпата за охлаждаща течност. Твърдите двигатели са инсталирани на съвременни двигатели. Терминът твърд пълнител се отнася до физическото състояние на термодвойката.

    Коментиран от #48

  • 47 пилот на Ферари

    3 3 Отговор

    До коментар #45 от "Ееееее":

    Ти само по инерция ли караш ? Да не си открил перпетуум мобиле ?
    Да не минаваш 20 километра по инерция ?

    Принцип на действие.
    . Когато запалването е включено, този елемент е в изключено (затворено) състояние. Как работи термостатът? Вътрешната специална течност започва да се загрява. След като двигателят се затопли до 90 градуса, автоматично превключва в режим на охлаждане.

    Системата има два контура: малък и голям кръг. Когато колата е студена, термостатът не позволява на нагрявания флуид да проникне в големия кръг. Ако това се случи, машината няма да се загрее възможно най-бързо.

    Този елемент затваря циркулацията на антифриз по голям контур при температура до 80-90 градуса. Между другото, тя може да бъде различна в зависимост от модела на термостата. Има "лятна" и "зимна" версия. В първия случай, захранването на втория, основният кръг се извършва при температура от 70-72 градуса по Целзий. Опцията "Зима" няма да пропусне антифриз, докато се затопли до 80-85 градуса.

    Коментиран от #52

  • 48 Аха

    4 4 Отговор

    До коментар #46 от "пилот на Ферари":

    Ееееее, пилотчо, започна да ми омръзва! Много добре знам за какво служи термостата! Термостата отделя малкия и големия кръг, като малкия служи за по-бързо загряване на мотора, пилотчо! Но това ти се обяснява, че мотора не успява да загрее малкия кръг, не да започва да загрява големия, а малкия кръг изстива! Малкия кръг, минава през радиатора на парното в колата и мотора, не отделя толкова топлина за да загрее този малък радиатор в купето! Ако проблема беше в термостата, щеше да е лесен! Проблема е, че не се отделя достатъчно топлина! Виж и видеото, което съм качил по-горе за Шкода (ФВ) и ТСИ мотора! Там е същото и програмно, мотора поддържа по-високи обороти за да не изстива!

    Коментиран от #50

  • 49 Синдикат на Ало Измамниците

    2 4 Отговор

    До коментар #35 от "пилот на Ферари":

    Ами имал съм не една хонда, и е момента карам хонда. Сменял съм термостати и датчици не веднъж, запознай се с конкретната марка и нейните особености и тогава коментирай.

    Коментиран от #51

  • 50 пилот на Ферари

    4 2 Отговор

    До коментар #48 от "Аха":

    А на тебе колко пъти трябва да се обяснява че от малкия кръг при затоплено купе , антифриза не може да изстине толкова бързо че да стане студено вътре. Ще падне температурата в големия кръг , но в малкия - минимално. Двигателя все пак не е изгасен и е достатъчно за да подържа минимално някаква температура в малкия кръг.

    Бе ти каква каруца караш ???

    Коментиран от #54

  • 51 пилот на Ферари

    3 1 Отговор

    До коментар #49 от "Синдикат на Ало Измамниците":

    Говорим по принцип. Не можем да изброим всички марки и модели и техните особености. Има си форуми за тая работа. Който се интересува - ще намери.

    Коментиран от #64

  • 52 Айде пак

    3 4 Отговор

    До коментар #47 от "пилот на Ферари":

    Пак да ти напиша! Енергията (топлината) отделена от мотора, не стига за затопляне на малкия кръг и големия, даже не е нужно да го отваряш! За това написах, по-горе, че може би ще помогне по-малък, малък кръг! За да може малкия кръг, да загрява по-бързо! Но може би, не може да е по-малък от това!

    Коментиран от #53, #55

  • 53 пилот на Ферари

    5 2 Отговор

    До коментар #52 от "Айде пак":

    Няма такъв автомобил който да не може да подържа нормална температура в малкия кръг - освен ако няма повреда. Набий си го в главата. Даже Ладите от преди 40 години го могат.

    Коментиран от #56

  • 54 Аха

    3 4 Отговор

    До коментар #50 от "пилот на Ферари":

    Е та питай, хората горе с новата Хонда ЦРВ, какви каруци карат? Що така, не им загряват колите, че и акции правят, за да ги оправят! Я иди им обясни с твоето интелигентно мнение и им обясни, какво прави термостата и дали са чували за термостат! Абе направо, да та взимат да им оправиш колите!

    Коментиран от #57

  • 55 пилот на Ферари

    4 2 Отговор

    До коментар #52 от "Айде пак":

    И вместо да пишеш простотии тука - вземи си оправи кошницата. Повредата не е в нашия телевизор. Явно е само в твоя.

    Коментиран от #58, #60

  • 56 Така е

    7 4 Отговор

    До коментар #53 от "пилот на Ферари":

    Защото Ладите горяха 10 на 100, а Хондата го мирише бензина, не можеш ли да загрееш? При Ладата, бензина се гореше за топлина, а не за движение!

    Коментиран от #59

  • 57 пилот на Ферари

    3 2 Отговор

    До коментар #54 от "Аха":

    Частния случай не е правило. Има дефект - оправят го .
    Колко сервизни акции има за мигачи , аербег , шарнири .......
  • 58 Ееееее пилотчо, чети

    4 4 Отговор

    До коментар #55 от "пилот на Ферари":

    Първите съобщения показват, че Honda Civic и Honda CR-V, оборудвани с 1,5-литров четирицилиндров турбо двигател, не се затоплят правилно. По-конкретно поради недостатъчно загряване на двигателя, отоплителната система не осигурява нужната топлина в купето при външни температури от около минус 9 градуса по Целзий и по-ниски. Стотици шофьори алармираха за проблема, като подадоха своите жалби до CarComplaints.com.
  • 59 пилот на Ферари

    5 2 Отговор

    До коментар #56 от "Така е":

    Мирише - таратанци. Я вземи погледай тестовете на Auto motor sport TV .
    Ще останеш изненадан колко горят новите автомобили в реални условия.
    И говорим за автомобили с 40 години разлика.
  • 60 Ееееее пилотчо, чети

    3 4 Отговор

    До коментар #55 от "пилот на Ферари":

    Тези, които карат Honda, оборудвана с 1,5-литров турбо двигател за кратко време или седят в задръствания и колата работи на празен ход при екстремно ниски температури, може да почувстват, че не става толкова топло в салона, колкото при автомобил с по-малко ефективен двигател. Тези, които излагат двигателя на по-големи натоварвания (като дълги пътувания и/или шофиране по магистрала) обикновено не изпитват същия проблем “, казва говорител на Honda в Канада, но отново не дава решение на проблема.

    Коментиран от #62

  • 61 карача

    3 1 Отговор
    Това е щото :"Cъврeмeннитe aвтoмoбили ca oбoрудвaни c бeзбрoй тeхнoлoгии и функции, кoитo прaвят eжeднeвнoтo шoфирaнe пo-лecнo и пo-кoмфoртнo" Оплакванията не са само от Хонда.
    За туй си карам Нивата и екф ти парно, кеф ти климатик-неща комфортно съвременно шофиране,което се състои в това да присъстваш в колата и да плащаш глобите.
  • 62 пилот на Ферари

    5 2 Отговор

    До коментар #60 от "Ееееее пилотчо, чети":

    Бе като не ти харесва Хонда - купи си нещо друго бе. Стига ни занимава с някакви измислици.

    Коментиран от #63

  • 63 Хе хе

    5 4 Отговор

    До коментар #62 от "пилот на Ферари":

    Абе айде, карай си Ферарито! На Playstation! Какво ни занимаваш с термостати!

    Коментиран от #66

  • 64 Синдикат на Ало Измамниците

    2 3 Отговор

    До коментар #51 от "пилот на Ферари":

    А ти що даваш мнения наляво и надясно без да си запознат!?

    Коментиран от #65

  • 65 пилот на Ферари

    4 1 Отговор

    До коментар #64 от "Синдикат на Ало Измамниците":

    А ти с кое си запознат бе отворко ? Сигурно и резервната гума не можеш си смени сам , ама седнал да пише тука.

    Коментиран от #75

  • 66 пилот на Ферари

    5 1 Отговор

    До коментар #63 от "Хе хе":

    А бе аз знам какво да карам , не като тебе да не мога да си пусна парното.

    Коментиран от #67

  • 67 ала бала

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "пилот на Ферари":

    Хаха вие двамата го обърнахте на майтап вече хахаха
  • 68 гост

    7 1 Отговор
    Имах същия проблем с голф комби тди, хич не искаше да стопли, просто ако не го натиснеш не вдигаше температурата, чука си и не затопля, не може да го планеш сутрон и за 3,4мин да ти стопи снега/леда. Минах на бензинка, направо да се родиш, на втората минута духа топло, харчи малко повече, но комфорта е осезаем, да не говорим колко по-тика и колко по-чиста е като отработени емисии.
  • 69 qwerty

    0 0 Отговор
    имам хюндай, изпълнение за ГДР и тъй като там са тъпи капиталисти освен електрическия нагревател на парното са монтирали и печка Webasto на двигател V6. Тъпанари зимата под 15 градско не пада с по час-два работа на място 4 дни в седмицата
  • 70 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "ннвт":

    Ръждива ти е главата. Може, ако живееш с модел от преди 30г
  • 71 GTE

    3 0 Отговор
    При всички нови, високоефективни двигатели, които извличат повече енергия от горивото и съответно по-малко топлина заминава на хаос, го има този ефект. Разбира се при дизела, с въвеждането на комън рейла, отдавна е така, но при бензина ставаше топло сравнително бързо. При директното впръскване се подава по-малко количество гориво, кубатурите са по-малки, турбото вдига мощността и подобрява още повече ефективността и ето го ефекта - няма толо. Трябва да се замести с един електрически реотан в радиатора на парното, но и той е ограничен от към ефективност в автомобила.

    Коментиран от #73

  • 72 Хонда

    1 0 Отговор
    Проблем е в радиатора имам дърта Хонда 92г. 1.6-170к.с. стокова без турбо радиатора е на полвина големината от новата ми Хонда 1.4-100к.с.
    И така дъртата Хонда на вън -2* една минутка след стартиране оборотите са паднали от 1500 до 1000 след около 3-4 минути работа на място има парно, не много топло, правя една две цедки на първа и втора предавка и парното започва да духа много топло след каране нормално още около 5-7минути парното става толкова брутално,че като си сложа ръката на въздуховода въздуха пари за това вентилатора ми е винаги на позиция 1. много лекинко да духа.Лятото ходая да раздавам газ по балкански пътища и оборотите се все в червено.Колата никога не е загрявала повече от колкото трябва с този малък радиатор просто перката вкл.по често и за по дълго време, ако не издевателствам с колата перката не се вкл.почти никога.На новата ми Хонда парното е леш не затопля добре в града и това е, вяла работа на извън градско е добре.Просто трябва да сложат по-малък радиатор и това е. От както ги правят тези коли в Европа не радват нещо, затова си карам повече дъртата Хондела произведена в Япония и много ме радва и забавлява.От Хонда да вземат да лепнат по-малък радиатор и всичко ще е Ок.така и колата ще загрява на място по-бързо като е студено времето иначе сега аз трябва да направя 2 обиколки на град Пловдив без да спирам за да има някво парно.

    Коментиран от #74

  • 73 Аха

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "GTE":

    Така е! Това обяснявах и аз, но пича видя проблем в термостата! 😂😂
  • 74 Аха

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Хонда":

    Бъркаш! Когато колата не е загряла, термостата е затворен! До радиатора не отива никакъв антифеиз от мотора! Антфриза върти в малкия кръг! Проблема е, че моторите не загряват, това е!
  • 75 Синдикат на Ало Измамниците

    1 0 Отговор

    До коментар #65 от "пилот на Ферари":

    Като ти чета писанията, определено си "най-големия" капацитет у ваше село. И определено знаеш как да ремонтираш каруцата на тате.
  • 76 Мастер

    0 0 Отговор
    Някой написа, че трябва по-малък радиатор на охлаждането. Как пък никой не се сети, че трябва по-голям радиатор на парното?!
  • 77 Boxer 3.0

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "пилот на Ферари":

    Човека ти пише, че термостатът си остава затворен поради ниската температура.
    Проблемът на турбинираните мотори е силната вентинлация, твърде много студен въздух вкарва турбината и двигателя трудно загрява. А при много ниски температури - въобще не загрява, какъвто е случаят от статията.
  • 78 Alex

    2 0 Отговор
    Предишната ми кола беше 406 Хъски, 1800 кубика бензин 2003 г. с много малък радиатор за двигателя, на половина на другите 406 със същия двигател, съпоставял съм ги. И имаше електрическо нагряване в радиатора за парното. Серията е била за Дания, Норвегия, Швеция и Финландия. Зимата при -10, след запалване след 2- 4 минути започваше да дуга топличко от парното. Проблема беше лятото, в Гърция прегряваше при 36 градуса жега и започваше да чука аванса от детонации като на стара лада.
    Сега има Лансер 1800 кубика, който купих от Гърция. Зимно време загрява след 10 км каране, като съм посинял от студ. Един мой познат си взе същия 1800 кубика от Швейцария, правен и за Руския и Украинския пазар, с малък радиатор. Лятно време му прегрява и купи голям радиатор, с което си реши проблема с прегряването. А в радиатора за парното си има електрическо подгряване, което си е голяма благина за зимата.
  • 79 Абе тия бонове кьк ги прайте

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "пежо 307":

    Бе....... 50 бона накуп за 1 тон пластмаса.......
  • 80 и така е то

    2 0 Отговор
    Така е. Преди време имах Мондео3 с 2 литра дизел мотор. Мотора ми беше в перфектно състояние -компресия , дюзи , не гореше масло грам. Имаше подобен проблем- ако започнеш спускане по наклон, без газ, мотора започваше да изстива- видимо и бързо - по стрелкат на таблото. Помислих ,че има проблем с термостата - те са 2 бр. на този мотор. Смених и двата с нови от Мото Пфое. Същата работа- без промяна. После се зачетох в английските форуми - оказа се че този мотор 2.0 TDCI е много известен с този проблем - недозагряване, трудно загряване и т.н. Ако го натиснеш яко 150-160 -загрява за минути и си държи температурата без проблем. Караш ли го леко - не загрява . След всичко казано - това си е проблем на самия мотор- не е сметнат добре. После имах Рено с 1.9 DCI - въобще нямаше такива проблеми - държеше си температурата , независимо как го караш. Хонда тоя път са се осрали и не си признават. тва е цялата работа, иначе съм голям фен на Хонда двигателите - най -добрите и здравите са.
  • 81 охобохо

    1 0 Отговор
    Аз в казармата карах ЗиЛ157 ,зимата не го гасях и го спирах обратно на вятъра иначе водата в радиатора замръзваше!
  • 82 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "До Турбо":

    Първо покарай кола, после давай акъл.

    Коментиран от #83

  • 83 Аха

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "Гост":

    Какво да покарам кола, бе? Аз всеки ден съм с колата! Какво не ти е ясно и на теб, да ти обяснявам! И на теб ли термостата ти е проблем?
  • 84 МайкоУ

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "пилот на Ферари":

    Ясни са ти нещата! Да оставиш някакви координати, за да се свържат с теб от Хонда? Пропуснали са горките да изчетат коментарите във факти.бг и да си решат всички проблеми! Може и да има нещо вярно за парното на тоя модел, но аз досега само на шофьори на немски талиги съм виждал да слагат картон пред радиатора зимата.
  • 85 лъчезар йонов

    0 0 Отговор
    къде се намира сензора за температура на външната среда