В интернет пространството се появи първата подробна информация за най-новия модел на Скудерията. Идеологическият приемник на Enzo най-вероятно ще получи индекс F70, но по-интересното е, че от него ще бъдат произведени 499 екземпляра, като всеки един от тях ще струва 1.2 млн евро. Данните са публикувани от един от потребителите на форума FerrariChat, който се позовава на заможен клиент на италианската марка, присъствал на закритата премиера на модела.
Електродвигателят ще бъде част от системата за рекупериране на спирачната енергия и според инженерите на Ferrari допринася доста за отличната динамика на автомобила. Тя се дължи и на изключително леката каросерия, изработена от въглеродни нишки. Масата на новото Ferrari е 1 280 килограма, в това число и 15-килограмовите батерии. От 0 до 100 км/ч приемникът на Enzo ускорява за 3 секунди, а до 200 км/ч - за 7 секунди. Максималната скорост на суперкара е 370 км/ч.
Премиерата на автомобила е насрочена за предстоящото през март тази година автомобилно изложение в Женева. Първите VIP клиенти ще получат своите автомобили в края на 2013. Що се отнася до външния вид на автомобила, на този етап няма официални снимки. В мрежата има множество рендери и предположения за това как ще изглежда новият суперкар на Скудерията. Официално обаче от компанията разпространиха само два тийзера, които ви представяме.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хонлуда
Коментиран от #3
11:36 31.01.2013
2 Име:
Коментиран от #9
11:41 31.01.2013
3 Име:
До коментар #1 от "Хонлуда":
Тези които повече о...ат са едни други фенчета ако трябва да сме точни, то те даже и помежду си се с...т !11:43 31.01.2013
4 в12 битурбо
Ферари си е Ферари - еваларка!
12:50 31.01.2013
5 мм
13:08 31.01.2013
6 Симеон Тасев
13:27 31.01.2013
7 Пкйхяъас
Коментиран от #8
14:23 31.01.2013
8 Име:
До коментар #7 от "Пкйхяъас":
ферари с тунинг е като черен хайвер с кетчуп...Коментиран от #18
14:50 31.01.2013
9 Maurice
До коментар #2 от "Име:":
Мммм,да!! Ферари си е Ферари,Трабант си е Трабант, Форд си е Форд............ Нещо искаше да кажеш може би?? Ферари е една от вече многото марки суперспортни автомобили. По-престижна от повечето,заради дълголетието и имиджа й в различни състезателни серии. Порше,Ламборгини,Мазерати,Пагани,Бугати-все коли от калибъра на Ферари.Инъче сравненито с черният хайвер и кетчупа беше нещо новоКоментиран от #10
15:11 31.01.2013
10 Име:
До коментар #9 от "Maurice":
Ами поне за мен Ферари стои пред изброените от теб марки. Порше станаха доста комерсиални с джиповете, въпреки че съм им голям фен, тяхната философия също е по-различна още от 1вата 911 насам. Ламборгини често са правели по-добри от Ферари, особено откъм дизайн, но все пак предпочитам Ферари. Що се отнася до Пагани и Бугати, ако бяхме 30те години щях много да харесвам Бугати, Пагани пък я нямат историята на Ферари, въпреки че правят страхотни автомобили... Ако говорим за Ферари като име, марка, емблема, история, са над горепосочените. За това колко добри са колите им в сравнение с горепосочениете е доста спорно. Но Ферари винаги е било не просто марка произвеждаща бързи коли, но и малко повече.Коментиран от #11
15:44 31.01.2013
11 Maurice
До коментар #10 от "Име:":
Порше,джипове,боксерки... Говорим за спортната марка Порше,а тя се олицетворява с Карера. Другото си е просто икономически приом,за използването на емблемата и докарването на много повече пари. Ако някъде можеш да направиш справка ще видиш,че Порше имат в пъти печалбата на Ферари за 2012-та година. Просто не смесвай двете неща. Карера ГТ, Карера 4S, Турбо S - коли с история и последователност.По нищо не отстъпват на Ферари. А за другите не случайно съм написал "една от вече многото марки", но това,че са нови на пазара,не значи по-лоши. Кьонигсег Агера е перфектен автомобил. Има дизайн,има динамика. Единствено не мога да включа лагерници,като Гъмперт Аполо и прочие,създадени само с цел добра обиколка на писта. Също Астън Мартин и Ягуар,които ми идват малко в повече с паркетната си британщина. Разбирам на къде биеш,но при този голям избор в днешно време,вече не важат максимите като "Мерцедес и всички останали"......Коментиран от #13
18:37 31.01.2013
12 Дамян Станев
Коментиран от #14
21:09 31.01.2013
13 Име:
До коментар #11 от "Maurice":
Така е 911 е страхотен спортен автомобил, но за разлика от спортните ферарита, те целят автомобилът им да бъде годен и за шофиране всеки ден, докато Фераритата са по-луди...по-сурови, нямат интериор (голяма част от тях ). Технологично смятам че Порше са по-добрата марка. Но що се отнася до усещане и скорост на писта Ферари винаги са били малко по-нагоре. Ако имах милион и исках спортна кола щях да си взема 911, ако имах повече милиони щях да имам Ферари. Порше е по-разумния избор, но не смятам че е по-вълнуващия автомобил.21:25 31.01.2013
14 Maurice
До коментар #12 от "Дамян Станев":
Абе не казвай голяма дума,че като нищо след 4-5 години видим на пътя дизелов джип и четириврато комби със ски багажник от Ферари. Във времена на криза,все повече се прибягва към нагаждане към обстановката,а традицията някак остава на заден план. Това име което са изградили,все някога трябва да започне да се отплаща. Далеч съм от мисълта,че Ферари ще фалира ако не се промени,но просто алчните акционери ще принудят Ферари да го направи. Примери безброй. Дори трите премиум марки БМВ,Ауди и МБ пуснаха коли съизмерни от бълхи до слонове. Само баничарки няма още,но съм убеден,че работят по въпроса.22:36 31.01.2013
15 ехаааа
Коментиран от #17
22:50 31.01.2013
16 цар киро
22:58 31.01.2013
17 хахо
До коментар #15 от "ехаааа":
хахах че бмв и опел го надбягва23:15 31.01.2013
18 Пкйхяъас
До коментар #8 от "Име:":
Съгласен, ферари ми е любима марка и мечта от дете. Това го казах заради не особено умните фенове на немски тунинг фирми, които имат неблагоразумието да сравняват "чисти" и расови автомобили с някакви мерцедеси и бмв-та на стероиди.13:10 01.02.2013
19 Луд мАкс
Коментиран от #20, #21
16:26 01.02.2013
20 Име:
До коментар #19 от "Луд мАкс":
Бугати Вейрон е инженерен камион.Много по-изпипаната технологично супер кола е Лексус LFA, тя е инженерен шедьовър.
Коментиран от #22
16:30 01.02.2013
21 Maurice
До коментар #19 от "Луд мАкс":
Новия Астон Мартин One 77,стария....все тая. Колата е добра,но вече разпродадена. Колкото до LFA,не ми го побира главата,защо има толкова слабо време на северната дъга,а уж от Лексус вложиха толкова много. По-скоро е конкуренция на 458 Италия,отколкото на Ф70.Коментиран от #23, #24
18:48 01.02.2013
22 ваг
До коментар #20 от "Име:":
Лексуса е една настъпана сапуниерка.Шедьовър на глупостта.19:54 01.02.2013
23 Име:
До коментар #21 от "Maurice":
LFA стана най-бързата серийна кола на ринга! Не знам защо си мислиш че времето и е слабо. Всичко по-бързо е или на сликове или доработки разни!20:52 01.02.2013
24 Име:
До коментар #21 от "Maurice":
Коментиран от #25
20:53 01.02.2013
25 Maurice
До коментар #24 от "Име:":
Може би си прав. Не бях гледал скоро листа с времената,но този е с Nurburgring Package,който включва заден спойлер и сликове. На мен ми се беше набило времето 7:38,което беше първо когато колата излезе. Ако виждаш,доста коли има пред това време. А за най-бърза серийна,Вайпър СРТ също със сликове даде 7:12. Това даже го имаше тук като статия преди време.Коментиран от #26
22:19 01.02.2013
26 Име:
До коментар #25 от "Maurice":
Ами информацията ти е грешна. LFA nurburgring package е със Bridgestone Potenza RE070 street tires. НЕ е със сликове! Viper ACR e със OEM Michelin Pilot Sport Cup R compound track DOT competition tires. (тоест със сликове). Освен това е много спорно доколко кола със сликове може да бъде road legal и къде това е позволено. Освен това този ACR е силно олекотен, и със много твърдо окачване и настройки, с 2 думи си е състезателен автомобил. Да 7:12 не е лошо време, но е много относително доколко е сериен и до колко е легален. Само предния сплитер на вайпъра му сваля по половин секунда на километър, а сплитер-ът му не е легален за пътищата... Дръпнал е 2 секунди на Лексуса на писта 20км. Тук идва разликата от сликовете. Стокова тойотка gt86 дава около 1.08 със шосейни гуми на Цукуба, която е дълга 2.045km, а със сликове пада на 1.03 1.02......13:30 02.02.2013
27 GOLF GTI
Коментиран от #28
22:49 04.02.2013
28 Laksk
До коментар #27 от "GOLF GTI":
Не съм съгласен,японските коли са най- качествени, но нямат и няма да имат аналог на Ферари. Знам още, че голфа е кола за масите.08:34 05.02.2013
29 yauuuu
13:12 05.02.2013