Last news in Fakti

31 Януари, 2013 11:25 11 577 29

Новото Ferrari: 1.2 млн. евро, 950 к.с. и 370 км/ч

  • ferrari-
  • enzo

В интернет пространството се появи първата подробна информация за най-новия модел на Скудерията. Идеологическият приемник на Enzo най-вероятно ще получи индекс F70, но по-интересното е, че от него ще бъдат произведени 499 екземпляра, като всеки един от тях ще струва 1.2 млн евро. Данните са публикувани от един от потребителите на форума FerrariChat, който се позовава на заможен клиент на италианската марка, присъствал на закритата премиера на модела.

Новото Ferrari ще бъде оборудвано с хибриден силов тракт, включващ бензинов двигател и електромотор. Сумарната мощност от двата агрегата ще е 950 конски сили, като V-образният дванайсетцилиндров бензинов мотор ще развива 800 коня. Останалите 150 ще генерира електрическият двигател. Червената зона на оборотомера започва от 9 200 об/мин, а максималният въртящ момент е достъпен още след 1 000 об/мин. Точна цифра за пиковата му стойност не се споменава.

Електродвигателят ще бъде част от системата за рекупериране на спирачната енергия и според инженерите на Ferrari допринася доста за отличната динамика на автомобила. Тя се дължи и на изключително леката каросерия, изработена от въглеродни нишки. Масата на новото Ferrari е 1 280 килограма, в това число и 15-килограмовите батерии. От 0 до 100 км/ч приемникът на Enzo ускорява за 3 секунди, а до 200 км/ч - за 7 секунди. Максималната скорост на суперкара е 370 км/ч.

Още нещо интересно е, че при движение със скорост от 200 км/ч и екстремно натискане на педала на спирачката, колата ще бъде приведена в пълен покой след само 115 метра. Това е успял да установи Фернандо Алонсо, който направи първите тестове на колата на заводската писта на Ferrari във Фиорано. Алонсо изминава трасето за 1.20 мин, докато с F12berlinetta завърта същата обиколка за 3 секунди по-бавно. Според експерти на Северната дъга на "Нюрбургринг" времето на новото Ferrari ще слезе под 7 минути.

Премиерата на автомобила е насрочена за предстоящото през март тази година автомобилно изложение в Женева. Първите VIP клиенти ще получат своите автомобили в края на 2013. Що се отнася до външния вид на автомобила, на този етап няма официални снимки. В мрежата има множество рендери и предположения за това как ще изглежда новият суперкар на Скудерията. Официално обаче от компанията разпространиха само два тийзера, които ви представяме.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хонлуда

    2 1 Отговор
    Ей сега ще дойдат япончетата и ще го о....т от горе до долу.

    Коментиран от #3

  • 2 Име:

    1 2 Отговор
    Ferrari си е Ferrari

    Коментиран от #9

  • 3 Име:

    1 5 Отговор

    До коментар #1 от "Хонлуда":

    Тези които повече о...ат са едни други фенчета ако трябва да сме точни, то те даже и помежду си се с...т !
  • 4 в12 битурбо

    1 3 Отговор
    Тва да ти не е ваген че да го оплюеш!

    Ферари си е Ферари - еваларка!
  • 5 мм

    1 2 Отговор
    Страхотни характеристики. Колата със сигурност ще е истинско бижу. Ще чакаме и финален дизайн , но със сигурност няма да разочарова.
  • 6 Симеон Тасев

    0 1 Отговор
  • 7 Пкйхяъас

    1 6 Отговор
    Това, като се тунингова ще стане совалка.

    Коментиран от #8

  • 8 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Пкйхяъас":

    ферари с тунинг е като черен хайвер с кетчуп...

    Коментиран от #18

  • 9 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Име:":

    Мммм,да!! Ферари си е Ферари,Трабант си е Трабант, Форд си е Форд............ Нещо искаше да кажеш може би?? Ферари е една от вече многото марки суперспортни автомобили. По-престижна от повечето,заради дълголетието и имиджа й в различни състезателни серии. Порше,Ламборгини,Мазерати,Пагани,Бугати-все коли от калибъра на Ферари.Инъче сравненито с черният хайвер и кетчупа беше нещо ново

    Коментиран от #10

  • 10 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Maurice":

    Ами поне за мен Ферари стои пред изброените от теб марки. Порше станаха доста комерсиални с джиповете, въпреки че съм им голям фен, тяхната философия също е по-различна още от 1вата 911 насам. Ламборгини често са правели по-добри от Ферари, особено откъм дизайн, но все пак предпочитам Ферари. Що се отнася до Пагани и Бугати, ако бяхме 30те години щях много да харесвам Бугати, Пагани пък я нямат историята на Ферари, въпреки че правят страхотни автомобили... Ако говорим за Ферари като име, марка, емблема, история, са над горепосочените. За това колко добри са колите им в сравнение с горепосочениете е доста спорно. Но Ферари винаги е било не просто марка произвеждаща бързи коли, но и малко повече.

    Коментиран от #11

  • 11 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Име:":

    Порше,джипове,боксерки... Говорим за спортната марка Порше,а тя се олицетворява с Карера. Другото си е просто икономически приом,за използването на емблемата и докарването на много повече пари. Ако някъде можеш да направиш справка ще видиш,че Порше имат в пъти печалбата на Ферари за 2012-та година. Просто не смесвай двете неща. Карера ГТ, Карера 4S, Турбо S - коли с история и последователност.По нищо не отстъпват на Ферари. А за другите не случайно съм написал "една от вече многото марки", но това,че са нови на пазара,не значи по-лоши. Кьонигсег Агера е перфектен автомобил. Има дизайн,има динамика. Единствено не мога да включа лагерници,като Гъмперт Аполо и прочие,създадени само с цел добра обиколка на писта. Също Астън Мартин и Ягуар,които ми идват малко в повече с паркетната си британщина. Разбирам на къде биеш,но при този голям избор в днешно време,вече не важат максимите като "Мерцедес и всички останали"......

    Коментиран от #13

  • 12 Дамян Станев

    1 0 Отговор
    Ферари е религия... може би единствената такава марка нищо, че не винаги са най.

    Коментиран от #14

  • 13 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Maurice":

    Така е 911 е страхотен спортен автомобил, но за разлика от спортните ферарита, те целят автомобилът им да бъде годен и за шофиране всеки ден, докато Фераритата са по-луди...по-сурови, нямат интериор (голяма част от тях ). Технологично смятам че Порше са по-добрата марка. Но що се отнася до усещане и скорост на писта Ферари винаги са били малко по-нагоре. Ако имах милион и исках спортна кола щях да си взема 911, ако имах повече милиони щях да имам Ферари. Порше е по-разумния избор, но не смятам че е по-вълнуващия автомобил.
  • 14 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Дамян Станев":

    Абе не казвай голяма дума,че като нищо след 4-5 години видим на пътя дизелов джип и четириврато комби със ски багажник от Ферари. Във времена на криза,все повече се прибягва към нагаждане към обстановката,а традицията някак остава на заден план. Това име което са изградили,все някога трябва да започне да се отплаща. Далеч съм от мисълта,че Ферари ще фалира ако не се промени,но просто алчните акционери ще принудят Ферари да го направи. Примери безброй. Дори трите премиум марки БМВ,Ауди и МБ пуснаха коли съизмерни от бълхи до слонове. Само баничарки няма още,но съм убеден,че работят по въпроса.
  • 15 ехаааа

    0 0 Отговор
    Е тва ше надбяга и бмв-то.

    Коментиран от #17

  • 16 цар киро

    0 1 Отговор
    ферарито да си свали панталоните и гащите, и да се надупи защото PAGANI ще му ..... на пистата.
  • 17 хахо

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "ехаааа":

    хахах че бмв и опел го надбягва
  • 18 Пкйхяъас

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Име:":

    Съгласен, ферари ми е любима марка и мечта от дете. Това го казах заради не особено умните фенове на немски тунинг фирми, които имат неблагоразумието да сравняват "чисти" и расови автомобили с някакви мерцедеси и бмв-та на стероиди.
  • 19 Луд мАкс

    0 0 Отговор
    Ето една красива, динамична, различна и хващаща окото на пътя .. Новия Астон Мартин One 77 нещо ми се вижда прекалено семпъл за кинтите си, а бугати пък няма строината "ФЕРАРИ" извивка .. Безпорно Бугати е прекрасна инженерна играчка, но това тук е икона не просто играчка, а история и душа в автомобила !

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Луд мАкс":

    Бугати Вейрон е инженерен камион.
    Много по-изпипаната технологично супер кола е Лексус LFA, тя е инженерен шедьовър.

    Коментиран от #22

  • 21 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Луд мАкс":

    Новия Астон Мартин One 77,стария....все тая. Колата е добра,но вече разпродадена. Колкото до LFA,не ми го побира главата,защо има толкова слабо време на северната дъга,а уж от Лексус вложиха толкова много. По-скоро е конкуренция на 458 Италия,отколкото на Ф70.

    Коментиран от #23, #24

  • 22 ваг

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "Име:":

    Лексуса е една настъпана сапуниерка.Шедьовър на глупостта.
  • 23 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Maurice":

    LFA стана най-бързата серийна кола на ринга! Не знам защо си мислиш че времето и е слабо. Всичко по-бързо е или на сликове или доработки разни!
  • 24 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Maurice":

    Коментиран от #25

  • 25 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Име:":

    Може би си прав. Не бях гледал скоро листа с времената,но този е с Nurburgring Package,който включва заден спойлер и сликове. На мен ми се беше набило времето 7:38,което беше първо когато колата излезе. Ако виждаш,доста коли има пред това време. А за най-бърза серийна,Вайпър СРТ също със сликове даде 7:12. Това даже го имаше тук като статия преди време.

    Коментиран от #26

  • 26 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Maurice":

    Ами информацията ти е грешна. LFA nurburgring package е със Bridgestone Potenza RE070 street tires. НЕ е със сликове! Viper ACR e със OEM Michelin Pilot Sport Cup R compound track DOT competition tires. (тоест със сликове). Освен това е много спорно доколко кола със сликове може да бъде road legal и къде това е позволено. Освен това този ACR е силно олекотен, и със много твърдо окачване и настройки, с 2 думи си е състезателен автомобил. Да 7:12 не е лошо време, но е много относително доколко е сериен и до колко е легален. Само предния сплитер на вайпъра му сваля по половин секунда на километър, а сплитер-ът му не е легален за пътищата... Дръпнал е 2 секунди на Лексуса на писта 20км. Тук идва разликата от сликовете. Стокова тойотка gt86 дава около 1.08 със шосейни гуми на Цукуба, която е дълга 2.045km, а със сликове пада на 1.03 1.02......
  • 27 GOLF GTI

    0 0 Отговор
    LFA e naistina po dobar ot tva ferari f70.Karal sam gi i dvete i lexusa e dosta po dobre napraven i po stabilen.Kato cqlo ferarite mi e i malko grozno ,no ina4e i to se use6ta kato kola ot po sporten tip.S edna duma qponskite koli sa nai dobri.

    Коментиран от #28

  • 28 Laksk

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "GOLF GTI":

    Не съм съгласен,японските коли са най- качествени, но нямат и няма да имат аналог на Ферари. Знам още, че голфа е кола за масите.
  • 29 yauuuu

    0 0 Отговор
    yahuuu az vchera karah 2 bugatita(obiknovenno i supersport) sled tva karax audi r8 minah pred ultimate aero,lexus lfa,lambo,i ferarita mnou kachih sa na letqshta chiniq i izletqh s 1200 km v chas na 1va