Last news in Fakti

14 Декември, 2021 11:40 17 069 26

Ръчната спирачка, въздушната възглавница и предният капак на колите, които ще се правят у нас, са проблемни

  • e.go-
  • електромобили-
  • сервизна акция

Производителят на градски електрически автомобили Next E.Go е засегнат от сервизна акция за първи път

Ръчната спирачка, въздушната възглавница и предният капак на колите, които ще се правят у нас, са проблемни - 1

Производителят на малки електрически автомобили E.Go трябва да изтегли превозните средства, произведени между юни 2019 г. и юни 2020 г. заради проблеми с някои от възлите и агрегатите им.

Това ще се случи през този месец - декември 2021 г. Според проверяващите органи, сервизната акция се налага, защото могат да възникнат проблеми с ръчната спирачка, въздушната възглавница за предния пътник и с предния капак на автомобилите, които се очаква да се правят и у нас.

Ръчната спирачка, въздушната възглавница и предният капак на колите, които ще се правят у нас, са проблемни



Субкомпактният електрически автомобил E.Go попада в сервизна акция за първи път, се казва в доклад на KFZ-Rückzüge.de. Има няколко сериозни проблема, свързани със сигурността, които трябва да бъдат разрешени.

Например, в превозните средства, произведени между юни 2019 г. и юни 2020 г., жилата на ръчната спирачка ще трябва да бъдат подменени, фиксацията на капака ще трябва да бъде преработена и въздушната възглавница ще трябва да бъде сменена.

Ръчната спирачка, въздушната възглавница и предният капак на колите, които ще се правят у нас, са проблемни

Според говорител на E.Go, работата ще отнеме около осем часа. Колко превозни средства ще бъдат изтеглени първоначално не се съобщава. По думите на представителите на фирмата, до момента няма катастрофи, причинени от дефектните детайли.

Ще припомним, че E.Go е позиционирана в германския град Аахен, а след фалита през лятото на 2020 г. компанията бе рестартирана с помощта на нов капитал. Мажоритарен акционер сега е Nd Industrial Investments BV, част от международната компания за частен капитал Nd Group BV.

Ръчната спирачка, въздушната възглавница и предният капак на колите, които ще се правят у нас, са проблемни

Предвидени са още производствени обекти в България и Мексико. През лятото E.Go събра почти 50 милиона евро финансиране. Компанията вече се нарича Next E.Go Mobile. Към момента в компанията работят около 400 души.

В началото на декември компанията обяви, че бившият мениджър на Daimler Мартин Клайн ще бъде новият главен изпълнителен директор. През юни основателят на компанията професор Гюнтер Шух подаде оставка като ръководител на нишовия производител.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 31 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гого

    41 4 Отговор
    Трябва да изтеглят 3 коли 😆😆😆
  • 2 В Киреча

    46 7 Отговор
    Остап Киро каза, че са мнооо убай и ще ги правимЕ и те така!
  • 3 !!!?

    51 12 Отговор
    Това ли е на Кирил Петков инвестицията !!!?

    Коментиран от #12

  • 4 абг

    55 11 Отговор
    Като кирчо, менте са.
  • 5 Хахаха

    49 10 Отговор
    На Кирчо Измамника боклуците!
  • 6 Пилот на Ферари

    54 4 Отговор
    Добре че още не са почнали да ги правят у нас , защото ние щяхме да отнесем плувката.

    Коментиран от #8

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Фърчило

    35 1 Отговор

    До коментар #6 от "Пилот на Ферари":

    Няма такава опасност. Никога не е планирано да се правят в БГ, просто ще подарим инфраструктура за едни 35 милиона и после ще продадем "фалиралото" заводчче на тройна цена
  • 9 Амммм

    25 1 Отговор
    Това не е кола, това е MADE!
  • 10 За протокола

    36 0 Отговор
    Това недоразумение е абсолютно неконкурентно още сега, а след две години, когато уж трябва да започне да връща дадените от нас 34 милиона и да започнат истинските инвестиции, няма да може да отклати изобщо. Подозирам, че ако до тогава киркорчовците са на власт, че ще му направят държавни поръчки.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 БСП на Бунището

    32 3 Отговор

    До коментар #3 от "!!!?":

    Това са му Инвеститорите на Кирчо,може да правим и левия преден мигач,ама не е сигурно....Въпрос на Преговори и Коалиционни споразумения е...
  • 13 симо

    24 5 Отговор
    Не напразно са избрали България ,Фолксваген избягаха заради рекета на тиквата който беше планирал със неговият човек горанов тогава. Даже и във чужбина никой няма да ги купи тия никакви колички .
  • 14 Механик

    33 4 Отговор
    Екектрически ЧЕПИК на 4 колела и с конструктивни недомислици. Иделна цел за зомбирани МОДЕРНИ с чорапки до глезените, бръснати крачета и розовки маратоники, дето светят в тъмното! ШИК!
  • 15 guest

    21 0 Отговор
    този боклук от който Кирчо ще лапа комисионна , койнормален ще си го купи ?

    Коментиран от #20

  • 16 гост

    20 10 Отговор
    Добре де, Греит Уол като направиха завод за сглобяване на коли, добри и хубави коли, тествал съм ги, знам го това, също така на добра цена и всички нужни екстри, защо не тръгна? Защо Боко ги посети и след това нищо не стана? Колко е поискал? И защо започнаха веднага след това посещение обвиненията срещу Ганчев? Никой не може да стигне убийственното поведение на Боко. Тези машинки са идеални за доставки и за хора имащи нужда от кола до работа и обратно, като втора, това е. Ако България последва примера на Румъния и отпусне по 7500евро на електрическа кола, тогава смятам, че ще е конкурентна оферта. Не виждам обаче как ще се конкурира срещу Дачия Спринг, която е на същата цена.

    Коментиран от #17

  • 17 Абе Главоч

    18 6 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    какъв Боко те гони насън, бе? Китайците и Гришата се писаха гяволи и решиха, че като ги сглобяват тук ще са с произход ЕС. Тяхната обаче не стана и за това зариха огъня.
  • 18 безпартиен

    14 0 Отговор
    За тази цена и с този пробег са НЕ продаваеми!Явно номерът е в субсидията!А и в комисионните!
  • 19 Бай Стою касапина

    8 4 Отговор
    Такава полубка няма да си купя никога. Дори и да ги дават по две за лев.
  • 20 Киркорчо

    6 0 Отговор

    До коментар #15 от "guest":

    Ще прави държавни поръчки и ще си взима комисионите.
  • 21 Лудогорец 9

    7 2 Отговор
    Съвсем нормално е някоя марка да пусне сервизна акция това се случва на всички марки автомобили които мислят за клиентите си .По скоро не би изглеждало добре ако някоя марка автомобили знае за проблеми,но не пуска сервизна акция. Няма нищо общо с Петков,хората са правят бизнес а ние вятър на устата тука....
  • 22 Кими Райконен

    7 3 Отговор
    Сигурен съм че като видят характеристиките на тази "кола" и учениците в 5ти клас няма да пожелаят да им е подарък за Коледа.
  • 23 КИКО И АСАН

    8 0 Отговор
    ЩЕ СЕ ЧАКА ЛИ РЕД 10 ГОДИНИ ЗА ТАЗИ КОЛА?
  • 24 незнайко

    5 0 Отговор
    При толкова милиона произведени коли те сега ще преработват начина на заключване на предния капак !!! Това е някаква смешка за тези които са го конструирали !!! Сигурно са ИТ специалисти !!! Защо в светован мащаб не се престане всеки да си измисля и открива ТОПЛАТА ВОДА !!!
  • 25 Kosta

    3 1 Отговор
    Как виждате да се поберат 4-ма човека в една такава лагерница.Никакъв шанс.Не е практично,мерси.По добре да си карам колата с ДВГ!!!🚗🚗🚗
  • 26 ДанъциМайка

    0 0 Отговор
    Важно е да се вкарат фирми, които 10 години не плащат данъци, никой не го интересува дали ще произвеждаме коли или не - това е само за пред хората оправдание, защо трябва тези "инвеститори" да не плащат данъци и да плащат най-ниската работна заплата в ЕС ... имено тук у нас.