През 2002 година по време на автомобилното изложение в Женева, Volvo показва концепта ACC2 (Adventure Concept Car 2). Шведите описват колата като превозно средство комбиниращо висока мощност с функционалност. На практика това е повдигнато комби с 300 конски сили, което от мнозина е определяно като предшественика на спортните SUV-та като BMW X3M, Audi SQ5, Mercedes GLC 63 AMG и други подобни, които добиха популярност през последните години.
Подобно на повечето концепти, ACC2 се отличава с някои доста интересни функции. Така например можем да отличим 18-цоловите гуми с шипове дело на Michelin, фаровете, свързани с GPS навигацията, които могат да се адаптират в зависимост от това къде се движите или пък четириместната конфигурация в интериора.
Volvo е марка, която винаги е поставяла сигурността на първо място за това не е изненада, че и тук тя е един от приоритетите. Всяка седалка разполага с новоразрабтоен колан поставящ се от двете страни на седалката, а във вратите са разположени аптечки и комплекти за първа помощ.
Инфотеймънт системата също е била на ниво за 2002 година и е позволявала гласови команди и търсене, както и информация за времето навън.
Под капака работи добре познат петак с обем от точно 2435 кубика и мощност от 300 конски сили. Задвижването се предава към четирите колела, а трансмисията е автоматична с 6 предавки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Blackthorn
Коментиран от #2
12:47 28.01.2022
2 тъп
До коментар #1 от "Blackthorn":
Това е концепт не е колаКоментиран от #15
13:12 28.01.2022
3 Dani
Коментиран от #4, #5, #16
13:59 28.01.2022
4 Случаен
До коментар #3 от "Dani":
Айде бе, и кое им е общото?14:21 28.01.2022
5 локомотива
До коментар #3 от "Dani":
В голяма грешка си,нямат нищо общо,и двата автомобила ги имам и мога да направя разликата.Платформата на ауди а-6 с4 свършва 1997година и е тди,волво започва от 2002г и са комън райл,единствената им прилика е че са 5цилиндрови и еднакво здрави.15:09 28.01.2022
6 Волвар
Имам 100 000 километра с такова В70.
16:30 28.01.2022
7 Volvo
Коментиран от #9
17:00 28.01.2022
8 Врачанина
23:22 28.01.2022
9 тоз
До коментар #7 от "Volvo":
И после ги купиха китайците.Коментиран от #10
09:45 29.01.2022
10 Георги
До коментар #9 от "тоз":
Купиха ги, ама не им се месят. В момента Волво е още по - продавана марка от преди, и освен, че са сигурни, вече са и красиви.Коментиран от #11, #12, #13
10:51 29.01.2022
11 Макрон
До коментар #10 от "Георги":
И най-големият им двигател е 4 цилиндъра. Подигравка. Сув като ХС90 да е с 4 цилиндъра е като GL/GLS/Q7/X7 с 4 цилиндъра - немислимо! В Китай вече е предвидена 4 цилиндрова G класа явно по модела на 4цилинсровият ЖИП ХС90.16:34 29.01.2022
12 Случаен
До коментар #10 от "Георги":
Волво без 5 цилиндъра е като Ауди без куатро. Или бмв на предно. Позор16:46 29.01.2022
13 тоз
До коментар #10 от "Георги":
Вече са и по - пластмасови от Лего.17:34 30.01.2022
14 Грух Джуланов
11:09 05.03.2022
15 Ироничен
До коментар #2 от "тъп":
Почти същата се продава до 2016 година. Влез в Мобиле - то, потърси ХС70 и ще изпаднат наточени версии, за съжаление-неприлично скъпи за стара кола. Инак са много добри, дори със стандартния дизел със 185 коня. Чипосан отива много нагоре.20:21 05.03.2022
16 Ироничен
До коментар #3 от "Dani":
И ти, и коментатор 4 сте донякъде прави. След 1998 година Волво продължават да ползват редовия петак на Ауди с мощност 140 коня, имал съм такова Волво. Ауди смениха двигателя с шестцилиндров, по-болнав с мощност 150 коня, а три години по-късно Волво си направиха свой дизел Комънрейл с обем 2.4 и го има във варианти от 130 до 215 коня. Имах и такъв на Ес 80. Много по-добър от умрялата Инсигния, дето карам сега, защото е Евро 5.20:29 05.03.2022