Изглежда сегмента на хотхечовете вече има много сериозен нов член в лицето на представената преди часове Toyota GR Corolla. Най-наточената версия на японския хечбек бе представена с мощност от 300 конски сили, задвижване на четирите колела и агресивна визия още от завода. Подобно на по-малкия си брат – Yaris GR,новата Corolla е истинска рали машина, пригодена за пътя.
Приликите с компактния Yaris не спират до тук, по-големият хечбек също използва 1.6-литров бензинов двигател, но с увеличена мощност от 300 конски сили и максимален въртящ момент от 370 нютон метра още от 3000 оборота. Задвижването се предава към четирите колела, а благодарение на усъвършенстваната система на Toyota, въртящият момент може да се предава в съотношение 60-40, 50-50 или 30-70 процента в зависимост от предпочитанията на водача.
Спортната Corolla е получила и подобрена версия на платформата GA-C с допълнителни заварки за по-добро усилване на купето. Предният капак и вратите са направени от алуминий, а подът на колата е изцяло равен за по-добра аеродинамика. Спирачките са 14-цолови отпред с четирибутални спирачни апарати, а в задната част са 11.7-цолови с вентилирани дискове и двубутални апарати. При някои от версиите получавате и карбонов таван за по-ниско тегло.
Визията на Corolla GR също е много по-различна от тази на стандартния хечбек. Предната броня е с огромен отвор за повече приток на въздух, а два отвора в страничната част помагат за охлаждането на спирачките. Калниците в предната и задната част са получили огромни раздувки с отвори за охлаждане в предната част.
Задната броня също е с агресивен дизайн и черен дифузьор, където впечатление правят три накрайника на ауспуховата система. Двата кръгли са в лявата и дясната част, където сем свикнали да ги виждаме, а третият е с овална форма и се намира в центъра на бронята. Голям спойлер, подобен на този при WRC моделите завършва визията, простирайки се над задното стъкло.
Интериорът е модернизиран с добавянето на 12.3-инчов дисплей пред водача и 8.0-инчов екран в средата на таблото. От Toyota казват, че лостът за скоростите е поставен точно там, където ръката на водача отива при махане от волана.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мхм
Коментиран от #8
10:46 01.04.2022
2 Мамоуууу
Коментиран от #14
10:52 01.04.2022
3 089954
Коментиран от #4
11:04 01.04.2022
4 Притежател
До коментар #3 от "089954":
Ти какво предлагаш- всички да караме коли по 90к.с щото имало камери на пътя?Силата на този хотхеч е на пистата или по планински път с много завои, където можеш да почустваш пълноценно пътното поведение на автомобила. Единствено 3 цилиндровият двигател не ми е по вкуса...
Коментиран от #6
11:29 01.04.2022
5 jap
Коментиран от #7
12:27 01.04.2022
6 сектант
До коментар #4 от "Притежател":
може да почувстваш някоя канавка или дере и после да вадя колата с дъстъра13:22 01.04.2022
7 fon4o
До коментар #5 от "jap":
Сивика е само на предно, а Тойотата АWD... Така че ще ме прощавате Ондаджиите, ама GR ви натриха носаКоментиран от #13
13:40 01.04.2022
8 Qwerty
До коментар #1 от "Мхм":
А да изчакаме,а! Няма ТТ данни, а и със ръчка ще е тегаво, не е за всеки, една грешка и си секунди назад! Три цилиндров, интересно, да видим какво ще кажат ‘почитателите’ на TSI косачките? Сигурно нищо, нали е японска косачка, трябва да е най по!Коментиран от #10
18:09 01.04.2022
9 Бай Джап
20:34 01.04.2022
10 GOLF 7R
До коментар #8 от "Qwerty":
Е какво има да се казва…то се видя с 10-ки примери къде отива ЕА888/GEN3 само с периферия и какви времена дава….и няма проблем с разхода на масло…..21:12 01.04.2022
11 Феномен Д
22:09 01.04.2022
12 Баварецо мноо върви
23:59 01.04.2022
13 хонда
До коментар #7 от "fon4o":
Нищо де, хечовете на предно вървят повече от тия 4х4.00:04 02.04.2022
14 UDO
До коментар #2 от "Мамоуууу":
По същия начин като 130 бона за МБ 45 амг или а3 рс или над 100 бона за гилф .Та така11:39 11.04.2022