Украинският портал ТопЖыр публикува фото колекция на някои от най-слабоизвестните кабриолети от времената на СССР като поздрав за настъпващото лято. Общото между тези автомобили е абсолютната им недостъпност за обикновения човек както днес, така и в епохата, когато са създадени. Нещо повече - ако не бяха старите снимки, повечето от нас надали щяха да подозират за съществуването на подобни екзотики.
ЗИЛ-111Д (1966-1967)
ЗИЛ-41044 (1981)
ГАЗ-21 Волга за паради (доработка на Авторемонтния завод на МО), 60-те години
ЗИЛ-117В (1972-1978)
ГАЗ-13Б Чайка (1959-1981)
Москвич-400-420А (1949-1952)
Москвич-404 Спорт (1954)
ГАЗ-М20 Победа кабриолет (1948-1953)
ЗИЛ-117В (1972-1978)
ЗИЛ-41044 (1981)
ГАЗ-14-05 Чайка (1981-1988)
ГАЗ-61 (1939)
ЗИС-101 Спорт (1939)
ГАЗ-24 кабриолет (доработка на Авторемонтния завод на МО), 70-те години
Москвич-408 Турист (1964)
ЗИЛ-111Д (1966-1967)
ЗИС-110Б (1947-1958)
ГАЗ-М20 Победа кабриолет (1948-1953)
ЗИЛ-111Д (1966-1967)
ЗИС-110Б (1947-1958)
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Симеон Тасев
Коментиран от #3
10:58 22.05.2013
2 Иван Господинов
11:39 22.05.2013
3 Руснака Руския
До коментар #1 от "Симеон Тасев":
Москвич 408 турист беше разработен на МЗМА. Аман от българския комплекс за малоценност!11:41 22.05.2013
4 Тодор Тодоров
Коментиран от #6, #10
12:02 22.05.2013
5 Симеон Тасев
12:14 22.05.2013
6 comment
До коментар #4 от "Тодор Тодоров":
Които пък хамериканците са откраднали от разрушена Германия през втората световна война.Коментиран от #12
12:43 22.05.2013
7 бати батев
17:15 22.05.2013
8 Евгений Чавдаров
Коментиран от #11
18:17 22.05.2013
9 Евгений Чавдаров
18:17 22.05.2013
10 Георги Воденичарски
До коментар #4 от "Тодор Тодоров":
100% от съветското автомобилостроене е крадено от други капиталистически модели19:01 22.05.2013
11 skier
До коментар #8 от "Евгений Чавдаров":
направиха коментарите с регистрация, за това е така19:32 22.05.2013
12 Тодор Тодоров
До коментар #6 от "comment":
Благодаря за допълнениет,прав си :DAз да питам сега,къде е Дошо?
Коментиран от #13
23:21 22.05.2013
13 Heinrich
До коментар #12 от "Тодор Тодоров":
дошо няма регистрация и си кара на воля ГТР-а00:44 23.05.2013
14 Blagoi Popov
09:46 23.05.2013
15 мария спасова
Коментиран от #16
08:56 24.05.2013
16 Руснака Руския
До коментар #15 от "мария спасова":
защото в германия има малко народи и много производители, а в Русия имаше много народ, огромни разстояния и никакви производители на леки коли. Затова трябваше възможно най-бързо да се започне производства на проста кола (за да може да се произвежда в огромни количества). Накратко: защото целите на мерцедес и москвич се различават, мерцедес си е постигнал техните си цели, а москвич е постигнал нашите си цели10:38 24.05.2013