Last news in Fakti

22 Май, 2013 10:29 16 187 16

Забравените съветски кабриолети

  • кабриолети-
  • албум-
  • колекция-
  • ретро

Украинският портал ТопЖыр публикува фото колекция на някои от най-слабоизвестните кабриолети от времената на СССР като поздрав за настъпващото лято. Общото между тези автомобили е абсолютната им недостъпност за обикновения човек както днес, така и в епохата, когато са създадени. Нещо повече - ако не бяха старите снимки, повечето от нас надали щяха да подозират за съществуването на подобни екзотики.

ЗИЛ-111Д (1966-1967)

ЗИЛ-41044 (1981)

ГАЗ-21 Волга за паради (доработка на Авторемонтния завод на МО), 60-те години

ЗИЛ-117В (1972-1978)

ГАЗ-13Б Чайка (1959-1981)

Москвич-400-420А (1949-1952)

Москвич-404 Спорт (1954)

ГАЗ-М20 Победа кабриолет (1948-1953)

ЗИЛ-117В (1972-1978)

ЗИЛ-41044 (1981)

ГАЗ-14-05 Чайка (1981-1988)

ГАЗ-61 (1939)

ЗИС-101 Спорт (1939)

ГАЗ-24 кабриолет (доработка на Авторемонтния завод на МО), 70-те години

Москвич-408 Турист (1964)

ЗИЛ-111Д (1966-1967)

ЗИС-110Б (1947-1958)

ГАЗ-М20 Победа кабриолет (1948-1953)

ЗИЛ-111Д (1966-1967)

ЗИС-110Б (1947-1958)

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Симеон Тасев

    3 1 Отговор
    Москвич-408 Турист (1964) е българска разработка стига и вие като руснаците

    Коментиран от #3

  • 2 Иван Господинов

    4 1 Отговор
    Москвич-408 Турист - доста стилно изглежда за съветска кола
  • 3 Руснака Руския

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Симеон Тасев":

    Москвич 408 турист беше разработен на МЗМА. Аман от българския комплекс за малоценност!
  • 4 Тодор Тодоров

    1 6 Отговор
    90% oт автомобилите по-горе са чисти копия на американски коли....

    Коментиран от #6, #10

  • 5 Симеон Тасев

    7 1 Отговор
    Москвич-408 Турист (1964) така по този начин изглежда много добре а преди 40 г кои е давал дасе карат коли които неса монотони а разчупени спомнете си.
  • 6 comment

    1 9 Отговор

    До коментар #4 от "Тодор Тодоров":

    Които пък хамериканците са откраднали от разрушена Германия през втората световна война.

    Коментиран от #12

  • 7 бати батев

    3 1 Отговор
    Лошите имитации на американските кабриолети
  • 8 Евгений Чавдаров

    1 0 Отговор
    Липсва ми ожесточените спорове в този сайт между русофили и западняците събираше се по 50-60 коментара къде изчезнаха тези хора ???????

    Коментиран от #11

  • 9 Евгений Чавдаров

    1 0 Отговор
    Липсва ми ожесточените спорове в този сайт между русофили и западняците събираше се по 50-60 коментара къде изчезнаха тези хора ???????
  • 10 Георги Воденичарски

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Тодор Тодоров":

    100% от съветското автомобилостроене е крадено от други капиталистически модели
  • 11 skier

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Евгений Чавдаров":

    направиха коментарите с регистрация, за това е така
  • 12 Тодор Тодоров

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "comment":

    Благодаря за допълнениет,прав си :D
    Aз да питам сега,къде е Дошо?

    Коментиран от #13

  • 13 Heinrich

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Тодор Тодоров":

    дошо няма регистрация и си кара на воля ГТР-а
  • 14 Blagoi Popov

    0 1 Отговор
    Промишленият шпионаж е съществувал и ще съществува. Нима сега колите не си приличат (като че ли са от един конвейр) - ритнати отзад,настъпени отпред.
  • 15 мария спасова

    0 1 Отговор
    В шпионажа няма нищо лошо.Лошото е когато нещата се окипазят.Тези Руснаци като са шпионирали защо не са създали някакви копия да речем на Мерцедес а създадоха тези безумни возила като Москвича и Волгата примерно.

    Коментиран от #16

  • 16 Руснака Руския

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "мария спасова":

    защото в германия има малко народи и много производители, а в Русия имаше много народ, огромни разстояния и никакви производители на леки коли. Затова трябваше възможно най-бързо да се започне производства на проста кола (за да може да се произвежда в огромни количества). Накратко: защото целите на мерцедес и москвич се различават, мерцедес си е постигнал техните си цели, а москвич е постигнал нашите си цели