Last news in Fakti

10 Ноември, 2022 10:21 3 832 10

Bugatti тества Centodieci над 350 километра със скорост до 380км/ч преди всяка доставка

  • bugatti-
  • centodieci-
  • chiron

Компанията иска да се увери, че всичко с автомобилите е наред

Когато си купувате чисто нов автомобил, обикновено той е изминал между 2 и 15 километра по време на транспортиране от една точка до друга, доставка и други логистични процедури. Когато купувате автомобил като Bugatti Centodieci, вероятно очаквате този пробег да е максимално нисък с цел запазване на стойността на автомобила.

На практика, обаче, нещата не стоят по точно този начин. Френската компания обяви официално, че всяко от 10-те произведени Centodieci преминава през специален тест преди крайната доставка до клиент, който включва маршрут от над 350 километра. По време на този тест колата се изпробва на летище за максималната си скорост от 380км/ч, а също така преминава през слалом, тест на спирачките, ускорение и други.

След като направят теста, хората от Bugatti сменят маслото на скоростната кутия заедно с филтъра, както и гумите и джантите. Centodieci, което струва девет милиона евро, се базира на Chiron и разполага с 8.0-литров W16 двигател с четири турбокомпресора. Мощността му е 1 577 к.с., което е с 99 к.с. повече от Chiron. Разбира се, най-голямата разлика между Centodieci и Chiron е персонализираната каросерия, която черпи вдъхновение от емблематичния EB110.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Електрофен

    3 25 Отговор
    При използвянето на твърд електролит енергиината плътност нараства неимоверно което позволява една клетка да заема 2-3 пъти по малко обем а това означава повече клетки и батерии с по висока енергиина плътност.
    Вече имаме енергиина плътност от 120квтч което е напълно достатъчно.
    Скоро тези пушилници като това на снимките по горе изобщо няма да са фактор и да представляват интерес

    Коментиран от #2, #9

  • 2 Коментар

    20 3 Отговор

    До коментар #1 от "Електрофен":

    Коя година според теб, е създаден ел двигателя???
    А коя година е създаден ДВГ???

    Ако успееш да отговориш, на горните въпроси, вероятно ще разбереш, че причината да няма масови електрички, никога не е била в ефективността на ел двигателя!

    Сега разправяш, че вече били постигнали голяма плътност на енергия в единица обем от т.нар. батерии за джиесеми, в т.нар. мобилни таблети?!

    А какво става с тая енергийна плътност, след 2 години???
    А след 5???
    А от какво се произвеждат тия т.нар. "еко" батерии???
    Главно от изкопаеми руди, чрез тежка минна техника на дизел!!!

    А рециклират ли се?
    Да, но е много по-скъпо и енергоемко от нови батерии, та производителите предпочитат нови!

    А с какъв ток се зареждат???
    Ами с ток от световния енергиен микс!
    А там кой е основния компонент/източник, захранващ човечеството?
    Ами въглищата!

    Т.е. да спрем двг автомобилите, за да караме мобилни таблети, захранвани главно от въглища???!!!

    И колко време/км траят тия мега гига хипер футуристични ел автомобили???
    Ами 5-10г и хвърляш батерия и ел двигател!

    Е ако е необходимо да се произвеждат толкова често основни компоненти, като ел двигател и батерия, тогава това не прави ли тоя автомобил още по-замърсяващ???

    За сравнение някои от ДВГ автомобилите карат доста след края на гаранционния период!!!

    Съвременните ел. автомобили са нищо повече от популизъм за наивници!!!

    Коментиран от #3, #4, #5

  • 3 До долният

    3 4 Отговор

    До коментар #2 от "Коментар":

    Веднага ти отговарям проблема ел колите да не се наложат не е в двигателя който поради по малкото се триещеи елементи им апо малки топлинни загуби и от там по голямо кпд а проблема е бил в неразвитите батерии именно там се постигна огромен напредък.
    Литиево йионните батерии са добри но несравними с новите твърдотелни батерии.
    Несъмнено германците разчитат на въглища но в Света работят огромно количество Аец Вец а скоро и геотермални източници на неизчерпаема енергия.Лошото е че не се работи достатъчно за ториеви реактори по вина на немците но и това ще стане.
    Та германия е основният виновник за въглищното използване не другите.
    Освен това двг е прекият виновник за градското замърсяване докато електеическите централи са масово извън градовете
  • 4 Чиче ти си като ония

    2 7 Отговор

    До коментар #2 от "Коментар":

    които са носели флагчета пред автомобилите.
  • 5 Електрофен

    0 4 Отговор

    До коментар #2 от "Коментар":

    Внергиината плътност при твърдотелните батерии НЕ се изменя с времето те са практически вечни

    Коментиран от #7, #10

  • 6 Опорка

    5 0 Отговор
    И мотора се отваря за осн. ремонт. Опс, пардон, модерните мотори не се ремонтират, директно се изхвърлят.
  • 7 Илон

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Електрофен":

    Тия твордотелните батерии кога ще се произвеждат и влязат в употреба ? Четох някакво заглавие, че най-рано след 10 год. Моля те кажи ми, че ще стане много по-рано.
  • 8 Електрофен

    1 2 Отговор
    Вече са влезли у Китай
  • 9 3-фазния

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Електрофен":

    Има ли гърнета, това не е кола. Смяна на масла и филтри след 350 км, понеже били го ръчкали... И спрях да чета. Plaid channel има вече 1700 старта без една смяна на масло и без една повреда.
  • 10 хо ха

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "Електрофен":

    няма нищо вечно и да пишеш за тея електрички като се пише за бугати в статията си е смешно и не може човек да те разбере какво изобщо изкаш да напишеш ако и ти знаеш ще е добре ако ли не зле.