През 1995 г. нов модел заема върха в гамата на Ferrari. Кабриолетът F50 има 4.7-литров V12 с мощност 750 к.с., доразвит от двигателя, с който по онова време Скудерията се състезава във Формула 1. Шасито и каросерията за изработени почти изцяло от въглеродни нишки.
От модела са произведени 349 бройки, включително уникат със закрито купе на име Bolide за султана на Бруней. През 1995 г. F50 струва между $480 000 и $555 000, а днес цената е поне двойна.
Странната система на ценообразуване в САЩ обаче предлага наистина изгодна сделка за почитателите на култовото Ferrari. Стартовата цена на колата от снимките е... $5 000. Уловка, разбира се, има.
Черното F50 е катастрофирало, а ако се съди по състоянието на предното стъкло, водачът не е бил пристегнат с колан. Ниската цена обаче не се дължи на силния удар в главата на собственика.
Оказва се, че застраховката не покрива разходите по пълното възстановяване на автомобила, които са повече от стойността му. Ето защо Ferrari-то е пуснато на онлайн търг, за да постигне възможно най-висока цена.
Колата се намира в Ню Британ, Кънектикът. Катастрофирала е на 61 544 мили и засега няма потенциални купувачи. Може да се види в състоянието отпреди удара в това видео.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван Господинов
14:11 16.10.2013
2 Radostin Velchev
Коментиран от #5, #9
14:16 16.10.2013
3 Симеон Тасев
14:27 16.10.2013
4 Румен Янев
14:58 16.10.2013
5 Ts@r
До коментар #2 от "Radostin Velchev":
За да бъде сертифицирано едно реставрирано Ferrari, то трябва да мине обстойна проверка от специалисти от компанията. Максималното отклонение, което са готови да приемат тези хора е 0.008мм от оригиналните замервания на колата. Пожелавам успех на всеки желаещ да го реставрира.Коментиран от #11
14:58 16.10.2013
6 Niky Tashkov
16:13 16.10.2013
7 иван иванов
18:29 16.10.2013
8 Kiko Kikov
18:37 16.10.2013
9 Bata Mata
До коментар #2 от "Radostin Velchev":
Предполагаме регистрирано 1+1 като "баничарка"22:12 16.10.2013
10 Axel Zaimov
Особено на този търг http://www.copart.com/c2/homeSearch.html?_eventId=getLot&execution=e1s1&lotId=24150933&returnPage=SEARCH_RESULTS
Там се ще продава тази кола. Всички останали места са само франчайз. Колата може да се регистрира в България след ремонт примерно, не че много са се засилили да я купуват. Но цената далеч няма да е 5000. По документи се води на 1000000 долара, това се вижда в ляво горе. Ще се играе на жив търг като има заложена минимална цена, която все още не е достигната.
Та нека авторът не си мисли, че тази кола има нещо общо с 5000 долара, освен транспорта й до България примерно.
01:45 17.10.2013
11 PROFESIONALISTA
До коментар #5 от "Ts@r":
Няма такова отклонение. Невъзможно е да се цитира каквото и да било точно число като допуск за абсолютно всички размери.А кой е казал, че трябва да се сертифицира въобще Ферарито? Ако беше по-близо, щеше да го купи някой бай българин, и да му присади предница от нещо друго, и ще стане готово за Горубляне- нов внос на реални км, без удари, карано само в събота и неделя и сервизирано само в оторизирани сервизи....
Коментиран от #13
08:13 17.10.2013
12 Бай Иван
08:48 17.10.2013
13 Бай Иван
До коментар #11 от "PROFESIONALISTA":
Ха ха ха прав си.По нашите салони има само накипрени мъртъвци които ако не им е скапан двигателя от многото изминати километри в най добрия случай са с по няколко удара тоталки които още миришатр на прясна боя в салоните,че дори и хартиеното тиксо стои немахнато по подкалниците и долните части на броните където бояджиите ги е мързяло да се навеждат.08:51 17.10.2013
14 Владислав Димитров
08:38 19.11.2013