Last news in Fakti

16 Октомври, 2013 13:47 38 744 14

Съвсем истинско Ferrari F50 за $5000

  • ferrari-
  • f50-
  • обява

През 1995 г. нов модел заема върха в гамата на Ferrari. Кабриолетът F50 има 4.7-литров V12 с мощност 750 к.с., доразвит от двигателя, с който по онова време Скудерията се състезава във Формула 1. Шасито и каросерията за изработени почти изцяло от въглеродни нишки.



От модела са произведени 349 бройки, включително уникат със закрито купе на име Bolide за султана на Бруней. През 1995 г. F50 струва между $480 000 и $555 000, а днес цената е поне двойна.



Странната система на ценообразуване в САЩ обаче предлага наистина изгодна сделка за почитателите на култовото Ferrari. Стартовата цена на колата от снимките е... $5 000. Уловка, разбира се, има.



Черното F50 е катастрофирало, а ако се съди по състоянието на предното стъкло, водачът не е бил пристегнат с колан. Ниската цена обаче не се дължи на силния удар в главата на собственика.



Оказва се, че застраховката не покрива разходите по пълното възстановяване на автомобила, които са повече от стойността му. Ето защо Ferrari-то е пуснато на онлайн търг, за да постигне възможно най-висока цена.

Колата се намира в Ню Британ, Кънектикът. Катастрофирала е на 61 544 мили и засега няма потенциални купувачи. Може да се види в състоянието отпреди удара в това видео.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван Господинов

    10 3 Отговор
    Нашите джамбази ще я изпънат тука за една седмица с каквато си поскаш предница .
  • 2 Radostin Velchev

    1 6 Отговор
    В момента проверявам с митническия ми посредник дали може да я вкараме като "резервни части" :D Само дето после ще трябва да мине техно тест за да я пуснем в движение :D

    Коментиран от #5, #9

  • 3 Симеон Тасев

    0 7 Отговор
  • 4 Румен Янев

    5 1 Отговор
    Жалко за съдбата на хубавата колица ! Задкормилното устройство заслужава да бъде наказан така че на повече от фиат панда да не се качва .....
  • 5 Ts@r

    8 2 Отговор

    До коментар #2 от "Radostin Velchev":

    За да бъде сертифицирано едно реставрирано Ferrari, то трябва да мине обстойна проверка от специалисти от компанията. Максималното отклонение, което са готови да приемат тези хора е 0.008мм от оригиналните замервания на колата. Пожелавам успех на всеки желаещ да го реставрира.

    Коментиран от #11

  • 6 Niky Tashkov

    5 0 Отговор
    не знам дали забеляза някой че това е търг с начална цена 5000$ тя ще се вдигне многократно в зависимост от това колко ще струва ремонта там ще участват хора собственици на официални сервизи на ferrari ... за който ремонта ще е в пъти по евтин отколкото на досегашния собственик ще му излезе ... такива хора имат колекций от коли направени по същия начин ... Имам приятели със големи сервизи те само счупени коли си купуват ....
  • 7 иван иванов

    3 6 Отговор
    малките деца си мечтаят за ферарите, незнам кой човек разбиращ от коли може да харесва подобни боклуци... това са декоративни коли, изгъзици неставащи за нищо освен за псевдо колекционери
  • 8 Kiko Kikov

    2 1 Отговор
    ИТАР-ТАСС по-късно забеляза надпис "сделано в Чайна"
  • 9 Bata Mata

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Radostin Velchev":

    Предполагаме регистрирано 1+1 като "баничарка"
  • 10 Axel Zaimov

    2 2 Отговор
    Такива коли се предлагат непрекъснато в САЩ.
    Особено на този търг http://www.copart.com/c2/homeSearch.html?_eventId=getLot&execution=e1s1&lotId=24150933&returnPage=SEARCH_RESULTS

    Там се ще продава тази кола. Всички останали места са само франчайз. Колата може да се регистрира в България след ремонт примерно, не че много са се засилили да я купуват. Но цената далеч няма да е 5000. По документи се води на 1000000 долара, това се вижда в ляво горе. Ще се играе на жив търг като има заложена минимална цена, която все още не е достигната.
    Та нека авторът не си мисли, че тази кола има нещо общо с 5000 долара, освен транспорта й до България примерно.
  • 11 PROFESIONALISTA

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ts@r":

    Няма такова отклонение. Невъзможно е да се цитира каквото и да било точно число като допуск за абсолютно всички размери.
    А кой е казал, че трябва да се сертифицира въобще Ферарито? Ако беше по-близо, щеше да го купи някой бай българин, и да му присади предница от нещо друго, и ще стане готово за Горубляне- нов внос на реални км, без удари, карано само в събота и неделя и сервизирано само в оторизирани сервизи....

    Коментиран от #13

  • 12 Бай Иван

    0 1 Отговор
    Че те само гумите и джантите струват повече от 5000 долара.А двигателя не ми се мисли колко ,ще струва а както го гледам е незасегнат
  • 13 Бай Иван

    6 0 Отговор

    До коментар #11 от "PROFESIONALISTA":

    Ха ха ха прав си.По нашите салони има само накипрени мъртъвци които ако не им е скапан двигателя от многото изминати километри в най добрия случай са с по няколко удара тоталки които още миришатр на прясна боя в салоните,че дори и хартиеното тиксо стои немахнато по подкалниците и долните части на броните където бояджиите ги е мързяло да се навеждат.
  • 14 Владислав Димитров

    0 0 Отговор
    http://burntire.ru/tracks/nurburgring-nordschleife