Last news in Fakti

12 Юли, 2023 11:49 3 085 5

Renault обнови Arkana три години след дебюта

  • renault-
  • arkana-
  • rs-
  • megane

Промените са главно козметични

Renault обнови Arkana три години след дебюта - 1

В края на 2020-та Renault анонсира дебюта на компактен купеобразен кросоувър с името Arkana.Сега, почти 3 години по-късно, французите представиха фейслифт на популярния модел, който може да се похвали с над 160 хиляди продажби в Европа. Обновените части са главно в козметичната част, както и опростяване на гамата, която вече включва Evolution, Techno и Esprit Alpine. Последният заменя RS Line, като върхов модел в гамата на Arkana.

Новостите включват обновени светлини в предната част, заедно с нови решетки и хромирани или черни акценти. Моделът е един от последните, който получава новите емблеми на Renault. Дизайнерите на компанията са разработили специални 19-цолови джанти с двуцветен завършек, резервирани само за Esprit Alpine модификацията.

Няма промени под капака, където клиентите ще могат да избират между същите хибридни бензинови двигатели със 140 и 160 конски сили от 1,33-литров четирицилиндров агрегат с турбокомпресор. По-слабата версия предлага 260 Нм въртящ момент, докато по-мощната е с 270 Нм.. Ако се спрете на базовия двигател, ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнеме 9,8 секунди, докато по-мощният двигател може да достигне заветната скорост за 9,1 секунди.

Към тях се присъединява и хибридна конфигурация E-Tech със 145 к.с., получени от четирицилиндров 1,6-литров бензинов двигател с с 94 к.с., работещ заедно с 36-киловатов електромотор и 15-киловатов стартер-генератор. Renault монтира батерия с капацитет 1,2 kWh и твърди, че в градовете можете да се движите на ток до 80% от времето. В сравнение с конвенционалния бензинов двигател разходът на гориво се намалява с цели 40 процента.

От друга страна, Arkana E-Tech е най-бавният от групата, като му трябват 10,8 секунди, за да достигне 100 км/ч. Той е и най-тежък - 1435 кг, докато другите два модела тежат съответно 1336 кг и 1347 кг. Пълният хибрид използва автоматична трансмисия E-Tech в сравнение със седемстепенната EDC (с двоен съединител) на другите варианти. Друг недостатък на на E-Tech е практичността, тъй като товарният капацитет е намален от 513 на 480 литра.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Сектант🤠

    7 3 Отговор
    Рено и Дачия - създадени от човека, подпечатени от Бог!
  • 2 сектант

    11 2 Отговор
    щом е на платформата на Дачия Дъстър РедЛайн, значи нема чупене те тава
  • 3 ДА ВИ ОСВЕТЛЯ

    0 5 Отговор
    Пежо са по-качествени и надеждни от Рено.
    Да се знае и да се запомни.
  • 4 ДА ВИ ОСВЕТЛЯ

    0 5 Отговор
    Пежо са по-качествени и надеждни от Рено.
    Да се знае и да се запомни.
  • 5 ДА ВИ ОСВЕТЛЯ

    0 5 Отговор
    Пежо са по-качествени и надеждни от Рено.
    Да се знае и да се запомни.