Last news in Fakti

21 Март, 2024 14:03 4 020 8

Италианци възраждат култов модел на Renault

  • renault-
  • alpine-
  • a310-
  • erre-
  • tredieci

Известният спортен автомобил от 70-те години ще бъде възроден в нов формат

Италианци възраждат култов модел на Renault - 1

Alpine A310 - спортно купе от Renault ще се завърне на пазара. Той ще бъде възроден в Италия и ще бъде превърнат в електрически автомобил. Това се съобщава на уебсайта на компанията Erre .

Именно този стартъп от Торино планира да съживи Renault Alpine A310. Новият спортен автомобил ще се казва Tredieci, което се превежда от италиански като 310. Интересно е още, че новият електрически автомобил възпроизвежда възможно най-точно класическия Alpine A310 от 1971 година.

Италианци възраждат култов модел на Renault

Има "нарязан" дизайн и клиновиден силует със заострен "нос" и раздути задни калници. Фаровете са опънати по цялата широчина на купето, но са модерни - диодни. Монтирани са и аеродинамични колела с диаметър 19 цола.

Размери на Erre Tredieci:

дължина - 4150 мм;
широчина - 1760 мм;
височина - 1120 мм;
междуосие - 2270 мм.

Италианци възраждат култов модел на Renault

Салонът на Tredieci също е направен в ретро стил, но е монтиран модерен дигитален инструментален панел и спортни седалки. Няма задни седалки - на тяхно място е монтирана предпазна рамка.

За съжаление от компанията все още не разкриват характеристиките на Tredieci. Единствено се съобщава, че спортният автомобил ще бъде оборудван с регулируемо окачване.

Италианци възраждат култов модел на Renault


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 нашия

    20 1 Отговор
    това Рено стана известно чак след като модела произведен съвместно с България /в Сопотските военни заводи и част в Пловдивските такива/ под името Булгар-рено спечели рали Монте Карло.....да даааа имаше и такива времена....жалко ако не ги помним ...поне

    Коментиран от #4, #7

  • 2 нашия

    16 0 Отговор
    грешка...обърках се Булгар-рено беше "цивилната" версия ,а спртната беше Булгар -алпин....много могели много нещо....бърка се човек понякога...
  • 3 един от стадото

    8 3 Отговор
    е кое му е култовото. Всеки студент по графичен дизайн със задание/снимка/ на оригинала ще го докара на вид. После го мятат жичкаджиите, и воала. А и на времето не беше толкова популярен, да излизаше на писта, но не можа да засенчи Алпин А110. Който дори в съвременния си вариант е класика в жанра. Бих го карал с удоволствие и стария и новия. Само като пиша ми се вдига адреналина. Каква форма беше, какво табло, волан, рев и спомени незабравими...

    Коментиран от #5

  • 4 един от стадото

    2 5 Отговор

    До коментар #1 от "нашия":

    хайде коригирай се леко. Този модел ме стигна до тука. И не му преписвай славата на истинската легенда.
  • 5 Доста слабо си запознат

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "един от стадото":

    с модела наследник на А110,като А310 се провежда купа и то европейска,а при нас не е известен,по простата причина,че тук въобще не е писано за него през годините.Следващите модели от края на началото на 80-те са Алпин ГТ И турбо като еволюцията на модела е А610 турбо от началото на 90-те,което бе показан на първият автосалон в София ноември 1990г.Като моделите А310 и А610 са оринетирани повече към комфорта и ежедневната пригодност като ГТ модели,а не строго спортни.

    Коментиран от #6

  • 6 един от стадото

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Доста слабо си запознат":

    ако ще е фурор Фуего го направи. То отвори вратите на Америка, другите бяха по скоро шоурумни и подиумни екзотики. А Фуего и тука обираше точките, като соларна станция беше. Колкото стъкло, толкова и ламарина по него. А за комфорт само със Ситроена е спорел
  • 7 Доктора

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "нашия":

    Кога Alpine A310 се е произвеждал в България?
    Ти пишеш за А110, което си е беше световно известно, преди да започне да се сглобява тук, а тук са се сглобявали само най-базовите варианти на А110 с най-малките двигатели, които нямат нищо общо с по-мощните такива и тези от световните шампионати тогава.
  • 8 Знайко

    0 0 Отговор
    Най-накрая някакъв по-мъжки дизайн.
    Браво!
    Харесвам ръбатите, уздути форми, модерните фарове, както и скандалните джанти с отвори за охлаждане на спирачките.
    Относно Алпин-турбото Илия чубриков има доста титли с такъв автомобил, даже няколко пъти имаше по-добри времена от някои коли от горния клас и тайната е в лекото купе и доброто разпределение на масите, което в рали колите се подобрява , поставяйки резервните гуми по-към центъра на атомобила.