Last news in Fakti

8 Април, 2024 17:54 1 111 15

Стана ясно кога ще видим електрическата G-Klasse

  • mercedes-
  • eqg-
  • g-klasse

Изглежда моделът няма да се казва EQG

Стана ясно кога ще видим електрическата G-Klasse - 1

Дългоочакваната изцяло електрическа версия на емблематичния Mercedes G-Klasse ще дебютира на 24 април в Пекин. Противно на предишните очаквания, тя няма да бъде брандирана като Mercedes EQG; вместо това ще се предлага на пазара като "G 580 с EQ Technology", което я приравнява по-тясно към съществуващата гама на G-Klasse.

Наскоро обновената обикновена G-Klasse вече разполага с няколко подобрения в цялата гама, включително два 12,3-инчови екрана с най-новата информационно-развлекателна система MBUX на Mercedes, преработен волан и тъчпад на централната конзола. Въведени са допълнителни офроуд режими, а адаптивното окачване вече е стандартно.

Въз основа на последните изображения изглежда, че електрическият G 580 запазва отличителните елементи на дизайна на своите събратя с двигатели с вътрешно горене. Той запазва суровата предна част, солидните линии на каросерията и агресивно разширените арки на колелата, макар и с променен дизайн на радиаторната решетка, обновени брони и аеродинамично оптимизирани алуминиеви джанти.

Някои прототипи, показани на изложението за потребителска електроника (CES) 2024 в Лас Вегас, разполагаха с традиционен капак на резервното колело на задната врата, докато други бяха оборудвани с квадратна кутия, вероятно предназначена за съхранение на кабела за зареждане - концепция, която първоначално беше видяна при Concept EQG на автомобилното изложение в Мюнхен през 2021 г.

Mercedes демонстрира забележителната маневреност на EQG на CES 2024, демонстрирайки впечатляващата му способност за G-образен завой - маневра, която позволява на автомобила да се завърти и да извърши 720-градусов завой на място.

Подчертавайки безкомпромисните си офроуд възможности, Mercedes твърди, че изцяло електрическата G-Klasse е готова да постави нови стандарти за офроуд представяне, оставайки вярна на своето наследство и линия.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 чудесно

    6 1 Отговор
    но ще се въздържа по независещи от мен причини
  • 2 Оффчар

    11 1 Отговор
    "изцяло електрическата G-Klasse е готова да постави нови стандарти за офроуд представяне"

    Голям майтап. С тоя клиренс от 10 см , "аеродинамично оптимизирани алуминиеви джанти" с нископрофилни оптимизирани гуми за мъгла, и три тона маса, голям "офроуд ще пада ...😃

    Коментиран от #6

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 карчи

    6 1 Отговор
    G ендер- Класе 🏳️‍🌈
    😉
  • 5 Чудесно

    5 1 Отговор
    Когато видя някой фермер или горски с такава G класа да си джитка из калното поле или по камънаците и баирите, ще кажа - Евала, браво. Иначе просто бизнес за Мерцедес а за клиентите - удължение на микроскопичнато его и ху…й.
  • 6 калъф

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Оффчар":

    Ми смени ги бе калъф. Някой да те е накарал да ходиш офроуд с тези джанти ? С офроуд джанти ли караш на пътя ?
  • 7 Койчо

    5 0 Отговор
    Какво значи 720 градусов завой ?!?!

    Само питам , че нещо не мога да се ориентирам.
  • 8 Бен тен

    2 0 Отговор
    Сигурно и нещо като 360 градусовия завой изпълнен два пъти последователно. Ха-ха-ха .
    Това е нещо като маневрите на нашите политици - пълен завой на 360° и газ напред.
    Само че това изобщо не е завой а прах в очите - 90° е завой в ляво или дясно, 180° е обратен завой, а 360° е завъртени в кръг след които си насочен отново в посоката в която си бил преди завъртането.
  • 9 В гората

    3 0 Отговор
    зарядни няма :)

    Коментиран от #10

  • 10 Ракета Пейтриът 📡

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "В гората":

    Ако не искаш да ходиш от Гинци до Петрохан и обратно всеки път за тунджа и до Костинброд за смяна ризи, бутала, сегменти, водна помпа, масло, ремъци, филтри, антифриз, дюзи, ГНП, турбо, подгревни свещи, водна помпа, ЕГР, верига, ДПФ, съединител, гърнета, повдигачи, гарнитури, семеринги, гумички клапани, водни съединения, радиатор, термостат и датчици - взимаш джип на ток. Поддръжка няма. Години маане из чукарите - автономно.
    Единствените майстори, дет вижда, са Баба Меца и Горския.
  • 11 Иво

    0 0 Отговор
    Кой?!
    Кой стои на прозореца и чака "дългоочакваната електрическа версия на G Klasse"?!
    Проблемите с електрическите коли са известни на всички, включително на теоретиците(зубрачи), които са като щрауси с главата в пясъка.
  • 12 Иво

    0 0 Отговор
    Кой?!
    Кой стои на прозореца и чака "дългоочакваната електрическа версия на G Klasse"?!
    Проблемите с електрическите коли са известни на всички, включително на теоретиците(зубрачи), които са като щрауси с главата в пясъка.
  • 13 Иво

    0 0 Отговор
    Кой?!
    Кой стои на прозореца и чака "дългоочакваната електрическа версия на G Klasse"?!
    Проблемите с електрическите коли са известни на всички, включително на теоретиците(зубрачи), които са като щрауси с главата в пясъка.
  • 14 Иво

    0 0 Отговор
    Кой?!
    Кой стои на прозореца и чака "дългоочакваната електрическа версия на G Klasse"?!
    Проблемите с електрическите коли са известни на всички, включително на теоретиците(зубрачи), които са като щрауси с главата в пясъка.
  • 15 Иво

    0 0 Отговор
    Кой?!
    Кой стои на прозореца и чака "дългоочакваната електрическа версия на G Klasse"?!
    Проблемите с електрическите коли са известни на всички, включително на теоретиците(зубрачи), които са като щрауси с главата в пясъка.