Last news in Fakti

7 Март, 2014 12:00 6 151 19

Китайската кола Qoros 3 Hatch навлиза в Европа

  • qoros-
  • 3 hatch-
  • 3 sedan-
  • салон

Наш екип от мястото на събитието

Миналата година на автосалона в Женева се появи една никому неизвестна китайска марка с име Qoros. Фирмата е позиционирана в Китай, но всъщност не е точно китайска. Сред акционерите са местната компания Chery и израелската фирма Israel Corporation. Сега в Швейцария отново имаше щанд на Qoros, като хората от компанията недвусмислено заявиха, че Qoros има амбициозната цел да се намеси в разпределението на пая при премиум колите в Европа.

В Женева марката демонстрира модел, конструиран специално за Стария континент. Той се нарича Qoros 3 Hatch и е направен на базата на 3 Sedan. Последният пък е признат от EuroNCAP за най-безопасния в класа на компактните седани. Акционерното дружество използва доставчици от водещи компании като Magna Steyr, Continental, Bosch, Valeo и Microsoft. Част от ключовите фигури в Qoros пък са доказани специалисти, работили за марки като Jaguar, Volkswagen, BMW и т.н.

Qoros 3 Hatch ще се появи в новоизграждащата се дилърска мрежа в Европа до края на годината. Първоначално хечбекът ще се предлага с два бензинови мотора. Базовата версия ще разполага с атмосферен 1.6-литров двигател с мощност 126 к.с. и шестстепенна механична трансмисия. По-мощният агрегат е снабден с турбокомпресор, също е с обем 1.6 литра, но мощността му е 156 коня. Ускорението до 100 е равно на 9.7 секунди, а средният разход на гориво е под 6.5 литра на 100 км пробег.

Европейската модификация Qoros 3 Hatch ще се предлага в четири комплектации - Essence, Experience, Experience Plus и Elegance. В най-базовата версия колата ще разполага с климатик, мултимедийна система с осеминчов сензорен дисплей, безключово палене на двигателя, пълен ел. пакет, круиз контрол и доста други екстри. Автомобилът ще се прави в китайския град Чанша, а ориентировъчната цена за Европа ще е 18 000 евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    6 1 Отговор
    яко изглежда
  • 2 Shmeker

    2 2 Отговор
    Муахахаа премиум пък 1.6 мотор

    Отпред прилича на субару, отзад прилича на американски джип форд
  • 3 Монго

    2 1 Отговор
    Учат се от корейците и след някоя година, като ги изпреварят..., ще има едно "муахахаа"...
  • 4 Монго

    4 1 Отговор
    Учат се от корейците и след някоя година, като ги изпреварят..., ще има едно "муахахаа"...
  • 5 Vasik Atanasova

    2 1 Отговор
    КИТАЙ ПРЕВЗЕХА СВЕТЪТ
  • 6 Никой

    2 1 Отговор
    Хм добре изглежда. Кефи ме, че е 1.6 120 к.с., а има два ауспуха
  • 7 Споок Армин

    5 1 Отговор
    За екстрите които предлага и цената е добра , а и дизайна не е лош.Дано да има успех,защото само така чрез конкуренцията на китайците ще паднат цените и на прехвалените немски кошници(макар че и аз карам немска кола по принуда).

    Коментиран от #9, #10

  • 8 Владислав Димитров

    3 1 Отговор
    Китайците полека, лека напредват..
  • 9 Никой

    1 2 Отговор

    До коментар #7 от "Споок Армин":

    Каква немска кола караш? Трабант?
  • 10 Shmeker

    3 3 Отговор

    До коментар #7 от "Споок Армин":

    Караш 15-20 годишна немска кола, която все пак става за нещо, докато корейско, японско, а сигурно и китайски на тия години вече окапват.
  • 11 Гост

    2 1 Отговор
    Велики сте, коментирате без да знаете нищо за производителя, фирмата производител притежава JAGUAR и ROVER, а и 50% марката е на фирма от Израел...
  • 12 Iaroslav Stanchev

    5 0 Отговор
    Абе нищо и няма на колата.Проблема е,че у нас ще струва колкото нова А4 или Авенсис. А в Германия ще е 6-7000 ойро.И швабата ще я спука от каране,а после нашите "жанбази" ще я вкарат в Горубляне "ноф фнос на реални километри",барабар с "паралията" на бабата на задната седала,а ние ще и се радваме и ще я ремонтираме.
    И после що сме с най-цветущите псувни в Европа.
  • 13 Ivan Popov

    2 2 Отговор
    ахахаха ако немските коли са кошници не знам китайските кви са :D то няма такава дума... когато направят кола да прави пробег 2 милиона километра като w123 да ми звъннат по водомера
  • 14 трезво мислещ

    1 0 Отговор
    Не знам къв пробив ще направят китайците с тази цена от 18 000евро,но едно е ясно,че нещо са изпуснали тренда на Европа,а именно големите залози в сегмента на бюджетните автомобили,защото вече залъкът развити пазари не е достатъчен поради липсата на традиционния и непрекъснат растеж на продажби на тези пазари.Сега точно там се наблюдава едно свиване и жаждата за борба за цокане от едно виме което не пуска млеко кат преди може да разочарова евентуалните очаквания на чинесите,те да не са тревопасни големите производители,които пак казвам се борят вече и в сегмента на бюджетните автомобили,ползвайки общи бази за сравнително голяма част от моделите си с цел по конкуренти цени.
  • 15 ннннн

    4 0 Отговор
    И тук няма да е много по-скъпа от 18000 ойро-та, но колко от българите ще могат да си я купят?. Или не си спомняте статията за продадените у нас 18000 нови коли спрямо 180000 стари през 2013 г. И там, в тези 18000 са и служебните коли и баничарките и малолитражките, та си направете сметката колко са купените нови коли, които са около тази цена.
    Голи и боси сме и това ни е проблемът.
    А що се отнася до китайците има един виц: Господ в първия ден създал света, а всичко останало го направили китайците.
    А че при нас ще дойде като "ноф фнос" със сменен "акомолатор" и "аморесиьори" си е повече от ясно, но щем не щем купуваме от жамбазите. Е не всички, но повечето от нас ...

    Коментиран от #19

  • 16 скар фейс

    1 1 Отговор
    Това бялото изглежда много добре според мен. Струва си човек да се замисли за такъв автомобил.
  • 17 ани иванова

    0 4 Отговор
    za 40000 kakvi koli mogat da se vzemat shte vzema kitaiski bokluk da be :D

    Коментиран от #18

  • 18 Shmeker

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "ани иванова":

    И какви коли могат да се вземат? Нито един Премиум няма за тия пари. Даже и най-малкото БМВ или Ауди или Мерцедес и т.н. няма за тая цена. При тва най-евтините от тия марки са с 2/3 врати.

    И лично аз не вярвам че ще е боклук. Щом Магна/Щайер са я проектирали ще излезе здрава.
  • 19 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "ннннн":

    Според мен ще трябва първо да се справят с Шкода, там един рапид седан или комби е доста по-евтин... а и Шкода имат доста повече двигатели. Да не говорим че за 40 000 лв. се взема доста добра шкода..............