Last news in Fakti

2 Април, 2014 12:04 25 034 77

Натъпкаха V10 в баварска "единица"

  • bmw-
  • 1er-
  • 1m csl-
  • m5-
  • s85-
  • tj fahrzeugdesign-
  • тунинг

Немското тунинг ателие TJ Fahrzeugdesign превърна BMW 118d в 1M CSL, заменяйки заводския дизел на "единицата" с форсиран двигател от предишното поколение M5.



Мощността на десетцилиндровия S85 е увеличена до 555 к.с., които се предават на задната ос през 7-степенна трансмисия SMG. Тази комбинация позволява на малкото купе да ускорява от място до 100 км/ч за едва 4.0 секунди.



1M CSL спринтира от 0 до 200 за по-малко от 12 секунди, а след 36 скоростомерът вече сочи 300 км/ч.



Благодарение на покрива и капаците от въглеродни нишки, модифицираното BMW 118d тежи 1 575 кг. Автомобилът е обзаведен с 19-цолови джанти, пружини KW Clubsport Coilover Variant 3, спирачки от X6 M и някои компоненти от окачването на M3 (E92).



От TJ Fahrzeugdesign оценяват доработките на €85 000.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Никой

    5 3 Отговор
    Звяр! Само се чудя защо точно 118d са избрали
  • 2 Тодор Колев

    5 3 Отговор
    Яка машина!
  • 3 триста итридесети

    6 4 Отговор
    Нека табелката 318d да остане.

    Коментиран от #4

  • 4 ярослав станчев

    5 6 Отговор

    До коментар #3 от "триста итридесети":

    Хахаха,ще бъде скрита ракета.
    Само едно ми е интересно,защо количка 1500 кг. с V10 мотор,произвеждащ 555 к.с. прави 100 км/ч за 4 сек?Според мен спокойно могат да свалят ускорението под 3,5 сек.
    Е тогава вече щеше да е ниско прелитащ изтребител,то не че сега не е.Ама сякаш по-респектиращо щеше да звучи,примерно-0-100 км/ч. за 3,2 сек.

    Коментиран от #5

  • 5 Никой

    5 3 Отговор

    До коментар #4 от "ярослав станчев":

    Защото е със задно и много губи на старта. Ако беше 4х4 щеше да е по бързо ускорението. Мен лично дали е 4 или 3.5 сек. няма разлика, важното е да си върти задницата

    Коментиран от #6

  • 6 Vasik Atanasova

    1 12 Отговор

    До коментар #5 от "Никой":

    В ГРЕШКА СИ КОЛА СЪС ЗАДНО Е НАЙ БЪРЗА НА СТАРТА

    Коментиран от #8

  • 7 Дошo

    5 9 Отговор
    Ааааа това е много бавно и дори с газова уретба няма да може да бие GTR до морето и до Луната.Нали бе триста и осемнадесети?

    Коментиран от #9

  • 8 Никой

    3 3 Отговор

    До коментар #6 от "Vasik Atanasova":

    По-бавна е от 4х4, защото при 4х4 гумите зацепват веднага, докато при задното има доста време да се въртят докато захапят алфалта, особено ако е много нютони двигателя.

    Коментиран от #13

  • 9 Никой

    2 5 Отговор

    До коментар #7 от "Дошo":

    Къде е логиката, къде е разума в твоя коментар.... уреТба.

    Коментиран от #10

  • 10 Име:

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Никой":

    Това е сарказъм към логиката тристаитридесети. :) (стари радио спорове)
  • 11 триста итридесети

    3 5 Отговор
    Мушмуроците се давят, хващат се за кардана на 330-ката ми, ама им идва голям /не е японски/, с таз единичка ще си правя гавра, с не само досега произведените, ами и следващите гтри, и тогава няма да имам нужда от газ, щото ще има много спечелени мангизи от дръпки, за гориво.

    Коментиран от #14

  • 12 Rock Stenley

    1 4 Отговор
    като оправят моста на 4ти километър ще го пробваме тва БМВ
  • 13 Vasik Atanasova

    1 8 Отговор

    До коментар #8 от "Никой":

    СПОРЕД МЕН МАСАТА Е РАЗПРЕДЕЛЕНА РАВНОМЕРНО НА 4X4 И Е ПОДХОДЯЩА ПРИ СНЯГ И ДЪЖД НО ПО БЪРЗА НЕ ЗНАМ ПРИ АУДИТО
    КУАТРОТО Е ПО БАВНО С СЕКУНДА
    ЗА БМВ НЕ ЗНАМ
    НО СЪМ СИГУРНА ЧЕ ЗАДНОТО Е ПО БЪРЗО ОТ ПРЕДНОТО

    Коментиран от #15

  • 14 Име:

    2 3 Отговор

    До коментар #11 от "триста итридесети":

    Иди си виж клипчето в статията за алфата и спри да говориш глупости!!!!!!! Като я пуснат тая 1ничка на ринга ще я видим. Ей видя 1 доработено БМВ и вече покори всички нисани. Да не стане така да си говорим за доработени японки?
    Иначе по статията: Много е готина 1чката, с тоя мотор ще е много забавна. Sleeper е от всякъде. От последните БМВ-та дизайна на 1-ва серия най ми харесва...

    Коментиран от #31

  • 15 триста итридесети

    1 8 Отговор

    До коментар #13 от "Vasik Atanasova":

    4 задвиващи колела са повече от две,
    въпроса е че ако имаш сцепление достатъчно отзад, тогава тежината от механизмите необходими за задвижването на предните колела пречи, не че няма да има някакъв ефект но той ще е неусетен.
    Ако вземеш да речем гтра и друга кола на задно, при тия килограми, мощност, гуми и прочие - жтра печели, но ако смениш да речем само масата - и двете коли да са да речем по 1 тон - гтра ще започва да губи или най-малкото няма да има преднината която е имал.
    Сложно изглежда .... ако беше 4х4 по-добре - формулата щеше да е така, но не е.

    Коментиран от #16

  • 16 Дошo

    4 4 Отговор

    До коментар #15 от "триста итридесети":

    Започна яко да си фантазираш вече.Значи при 1730кг GTR е по-бърз от по-леки автомобили ама ако олекне драстично ще е по-бавен от тях.Браво бе мислителю
  • 17 Maksito Mystafov

    0 3 Отговор
    Режи гумите!
  • 18 триста итридесети

    1 7 Отговор
    айде така да го кажа: ако формулата тежи 1730 ще е по-бавна, но поначало говорим само за ускорение
  • 19 Негрон Джеймс

    5 4 Отговор
    Тоа триста и тридесети нема ли да се събуди вече.
  • 20 триста итридесети

    1 6 Отговор
    При маса 1730 и мощност 500-600 коня 4х4 ще печели винаги на старт, на доускорение ще губи, на макс ще губи, както и се получава с М6 и М5 например

    Коментиран от #21

  • 21 Име:

    3 3 Отговор

    До коментар #20 от "триста итридесети":

    ТЦ, не се разбра нищо. Айде опитай се още веднъж да го кажеш, ама някакси да има повече смисъл. Кажи сега за разликата в теглото (не "тежината" ) и как точно ще се отрази на задното и двойното задвижване при повече и по-малко кг. Още малко ще се опитам да ти помогна: Да нямаш предвид сцепление, а не "ускорение", различни неща са. :)

    Коментиран от #28

  • 22 Georgi Georgiev

    2 2 Отговор
    Ето ви малко да гледате какво прави бмвето
    https://www.youtube.com/watch?v=dNKShdntSnU
    От официалният сайт на TJ Fahrzeugdesign

    Коментиран от #29

  • 23 zendera

    3 4 Отговор
    Колата си е много добра но аз лично не виждам логика с това 118д.Аз пък ако бях на мястото на тая тунинг фирма бих натъпкал в това купе трилитровия шестак и бих го доработил...И табелката не бих я махнал......
  • 24 Симеон Тасев

    1 6 Отговор
  • 25 Симеон Тасев

    2 8 Отговор
    бмв е марката не някоя китайска духалка
  • 26 Симеон Тасев

    1 7 Отговор
    расова машина
  • 27 Iveta Savovi

    0 2 Отговор
  • 28 Никой

    1 4 Отговор

    До коментар #21 от "Име:":

    Той ти казва човека, ама ти пак се правиш, че не разбираш. При старт от място 4х4 винаги ще тръгва по-бързо от задното, защото гумите зацепват веднага. Но при летящ старт това преимущество го няма и 4х4-то само "спъва" колата. Затова, ако две коли са с еднакво тегло и еднакви двигатели и трансмисии, едната 4х4, а другата със задно, тази с 4х4 ще има по-добро ускорение 0-60 и 0-100 примерно, но ще има по-малка макс. скорост и по-слабо ускорение 0-160 например. За това на новите xdrive при по-високи скорости, повечето мощност отива към задните гуми или направо остава само на задно, за да има повече мощност нагоре. Да въртиш 4 гуми е по-трудно отколкото две :)
  • 29 триста итридесети

    1 4 Отговор

    До коментар #22 от "Georgi Georgiev":

  • 30 Йордан Дончев

    2 3 Отговор
    ot toq klip https://www.youtube.com/watch?v=dNKShdntSnU deto e pusnal tuka edin kolega se ubedih napylno 4e BMW sa tolkova spreli 4e nemoje da bude. ima nqkkva mosht ama asmati4na :D Taka 4e ako iskate byrza kola doverete se na qponskite injineri ;) te znaqt kakvo pravqt. Ostavete germancite da pravqt drelki hladilnici peralni i pro4ie v tova dolu gore gi biva vapreki 4e N1 klimatici v sveta sa Daikin ... kakto i da e. BMW e samo da sedish na edno mqsto i da praish pushilka do nebesata. PS: ne sym heitar prosto faktite govorqt Текст към връзката

    Коментиран от #32, #33

  • 31 триста итридесети

    1 4 Отговор

    До коментар #14 от "Име:":

    Ще я видиш, само да си е сложил камерата, мноого малко са колите дето няма да и гледат ауспуха, гтра не е между тях
  • 32 samo nemsko

    0 3 Отговор

    До коментар #30 от "Йордан Дончев":

    Ти май си спрял от цялата историа аман от профореси то 4е ви е яд 4е БМВ са първи ви е яд ама гледал един клип и до6ъл да обижда лидера
  • 33 samo nemsko

    0 4 Отговор

    До коментар #30 от "Йордан Дончев":

    А и незнам къде видя в клипа 4е БМВ не върви 4е тва си 4ист самолет а до колко НИСАН ГТР е по бърз от БМВ от нула до 100 само после гледа стоповете на БМВ сток гтр нямя 6анс сре6ту стоково БМВ М5 М6

    Коментиран от #34, #37

  • 34 Име:

    1 3 Отговор

    До коментар #33 от "samo nemsko":

    Когато стоково БМВ падне под 7 минути и 34 секунди на Ринга ела ми се обади. Да не говорим че GTR stock има време със 7.24, а NISMO GTR дава време 7. 08. Най-бързото БМВ на nurburgring е М3 GTS 7.48. По права линия всеки може да сложи v8 турбо и многоо да върви. Друг въпрос е ако трябва да се направи да върви бързо по пистата. Тогава важи и тегло и окачване и спирачки и задвижване и куп други нещица, който оказват влияние, следователно е много по-трудно. Още повече ако трябва и цената да и е ниска - както GTR.
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
    поразгледай колко скъпи коли водят класацията!

    Коментиран от #35

  • 35 samo nemsko

    0 4 Отговор

    До коментар #34 от "Име:":

    Аз ти казвам 4е БМВ М5 М6 сток е много по бързо от гтр единствено гтр е по бърз от нуло до сто след тва остава назад и гледа на БМВ стоповете да не говорим 4е М5 е 2тона и пак го мина ама ти си знае6 некви писти и тва е па да не говорим за лукс при БМВ 4е ве4е гтр остава много назад по конфор а по визиа да не говорим

    Коментиран от #36

  • 36 Име:

    1 3 Отговор

    До коментар #35 от "samo nemsko":

    За мен ако е по-бавно на писта следователно е по-бавната кола в комплексно отношение. Ако е по-бърза на ускорение на права след 100км хич не ме *бе. Аз не се кефя да карам с 300 по магистралата, а да карам бързо през завоите. Там си личи коя кола колко може да завива, спира, сменя посоки и ускорява. Като е 2 тона какво? Още повече не ми харесва това че тежи много. Много вървяло за 2 тона голяма работа като не ти прави кеф колкото една 140кс мазда мх-5, която е 1 тон!

    Коментиран от #38, #48

  • 37 Йордан Дончев

    1 3 Отговор

    До коментар #33 от "samo nemsko":

    https://www.youtube.com/watch?v=bTxl8lRFrso ako stava duma za toq klip gledai vnimatelno i zabeleji 4e gtr-a e 480 konq a bmw to e 750 ... ??? kvo praim??? no po natataka ima oshte edin koito pak e s po malko kone i audito mu gleda stopovete. a za m5 i m6 hahahahahah asmatici palni.

    Коментиран от #46

  • 38 samo nemsko

    1 4 Отговор

    До коментар #36 от "Име:":

    Новото М5 Ф10 е избрано за най-добър автомобил в целия свят и официално признат за най бързиа седан пак в целиа свят кога се вклу4и режим спор става от семеен седан в звяр та на писта се представя доста добре завойте напрово ги яде без проблем с този режим може да си дрифти6 цял ден ако иска6 с едно натискане на коп4ето става пак луксозна лимозина просто гтр няма сравнение с тоая клас

    Коментиран от #39, #40

  • 39 Йордан Дончев

    1 3 Отговор

    До коментар #38 от "samo nemsko":

    mi da shtoto sa razli4ni klasove ednoto e 4 door saloon a drugoto e 2 door coupe :D logi4no e pomisli. Iskash li luks komfort i sqkvi drugi bazikacii da ti prai s..ka dokato karash ima lexus ls 500 infinity imat daje pove4eto im modeli sa lux razgledai malko pro4eti vij bmw ne e varha na sladoleda ;)

    Коментиран от #45

  • 40 Име:

    0 3 Отговор

    До коментар #38 от "samo nemsko":

    От кой е официално признат за най-бързия седан? После най-бърз от 0 до 100 е едно, най-бърз за максимална скорост е друго, най-бърз на писта е съвсем друго, най-бърз турбо седан също е различно от най-бърз седан с атмосферен мотор. Най-бърз може да означава хиляди глупости! Спорт и комфорт са несъвместими понятия или означава че имаш компромиси и от двата аспекта.

    Коментиран от #41

  • 41 Никой

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "Име:":

    Не е вярно. Точно при М5 от бмв винаги се стремят хем да имаш комфорт, когато искаш, хем да става стегнато и спортно в завоите. Затова е активното окачване. Колегата сигурно говори за Топ Гиър, които я бяха обявили за комплексно най-добрата кола на света. Това е целта на този голям седан - да бъде хем спортен, хем конфортен и просторен, а с f10 вече няма компромиси.
    https://www.youtube.com/watch?v=xTPCvylIBOQ
    https://www.youtube.com/watch?v=oAPGvFZHXnw
    Не е случайно, че го използват на Нюрбургринг като Ring Taxi:)

    Коментиран от #42, #44

  • 42 Име:

    0 2 Отговор

    До коментар #41 от "Никой":

    Не ме разбирай погрешно, аз също мисля че М5 е едно от най-добрите БМВ-та. В Топ Гиър обаче не F10 каза Jeremy Clarkson за най-добрата кола на света а e60, която е със атмосферен v10 мотор. Изгледал съм всички сезони на Топ Гиър, още когато Тиф същи беше там и знаеш ли колко много пъти Джеръми е казвал "най-добрата кола на света". По-късно каза че най-добрата кола която някога е карал е Lexus LFA..... каза веднъж че и една 18 годишна ръждясала алфа е най-добрата кола на света.

    Коментиран от #43, #47

  • 43 Никой

    0 2 Отговор

    До коментар #42 от "Име:":

    М5 е60 си е пак страхотна, но само заради двигателя, който губи по всичко от битурбото в f10 освен звук.Джеръми си пада по хардкор колите като вземем на предвид, че има Mercedes CLK AMG Black, и f10 не е толкова брутална като е60. Просто няма го същото усещане от допълнителните 2 цилиндъра. А и освен това f10 е много по-комфортно и спокойно в сравнение с е60(ако си гледал теста на Ричард):)
  • 44 samo nemsko

    1 2 Отговор

    До коментар #41 от "Никой":

  • 45 samo nemsko

    0 3 Отговор

    До коментар #39 от "Йордан Дончев":

    Само да ти кажа 4е инфинити е копирало толкова от БМВ 7 4е няма накъде затова не ми говири за лукс при тях
  • 46 samo nemsko

    0 4 Отговор

    До коментар #37 от "Йордан Дончев":

    Както видях БМВ пак мина гтр другото което тук се гледа за колко време изминава6 осе4ката а не кой първи фини6ира и си сме6ен да каже6 НА БМВ М5 М6 асматици поне има определен период които в по4ти секи град има преставителства на БМВ па може да пробва6 м5 м6 и тогава може да ми говори6 а сега като не си ги карал си мал4и
  • 47 zendera

    0 3 Отговор

    До коментар #42 от "Име:":

    Кво толкоз му харесвате на това тъпо предаване и на тоя смотаняк Кларксън немога да разбера...
  • 48 zendera

    0 2 Отговор

    До коментар #36 от "Име:":

    Ма то за това си има класове бе човек.ГТ-Р не е в класа на М5.Що винаги ги сравнявате немога да разбера..Нисан нямат ли някой седан който да е мощен и да е в горния премиум клас,там където е М5..всички немски коли имат представител в тоя клас.

    Коментиран от #49

  • 49 Име:

    0 2 Отговор

    До коментар #48 от "zendera":

    Тука някфи ми го сравняват, не започнах аз да говоря за това колко бързи са м5 и м6..... А предаването си е много готино, Кларксън също. Само че това си е техния начин да представят нещата. И Кларксън винаги намира правдоподобна причина. Fifth gear и другите авто ревюта са ми мега скучни и еднакви - хвалят всяка кола....

    Коментиран от #50

  • 50 zendera

    0 3 Отговор

    До коментар #49 от "Име:":

    Добре де,какво реално сравняване на коли има в това предаване?Гледах една серия как Джерами кара някакъв Ягуар и трябвало да пристигни от точка А до точка Б до изгрева на слънцето.Беше супер глупаво за мен.Истината за мен е реално съшпоставяне на модел срещу модела,двигател срещу двигатела и така на татък-това в неговото предаване рядко го виждам.Някакви врътки на обиколки и това е.И то и на малолитражки даже.Никой потенциален копувач на Тойота Ярис примерно,не се интересува от време за обиколка на еди коя си писта...............

    Коментиран от #52

  • 51 Atanas Nikolov

    0 3 Отговор
    Стоков автомобил,освен бугатито...не може да бие Годзила...приемете го и стига сте ревали м5...м6...премиум клас дрън дрън...слагай ги на старта с GT-R-a...и им гледай 500-те коня как клякат..аарее...

    Коментиран от #53

  • 52 Име:

    0 3 Отговор

    До коментар #50 от "zendera":

    Топ гиър, не правят реално сравняване на автомобили, двигатели неща. Те се опитват да изберат по-готиния автомобил, този който ще ти носи повече удоволствие или изглежда по-добре. Много пъти и 3мата са избирали именно неразумния избор, особено ако става дума за Алфа Ромео, защото е по-интересната кола, по-рядко срещана или има друга необяснима причина. Както се случва и в реалния свят, ПРИМЕРНО ще си купиш бмв 3ка кабрио вместо 3ка седан, щото повече ти харесва не за друго.
    51. Вейрона на писта е много по-бавен от GTR!!! На пистата на топ гиър примерно Veyron supersport дето е 1200+ к.с е по-бърз, но стандартния е доста по-бавен, а на ринга е трагедия. Отново както казва зендер - различен клас автомобили. Въпреки че винаги можеш да сравниш 2 автомобила било то и пежо 106 и ферари 360, защото винаги можеш да намериш нещо, в което единия е по-добър.

    Коментиран от #56, #77

  • 53 samo nemsko

    0 3 Отговор

    До коментар #51 от "Atanas Nikolov":

    За тва ли гозила му гледа стоповете на БМВ 4е са много бързи зел да го сравнавя с големите БМВ М5 М6
  • 54 Симеон Тасев

    1 1 Отговор
  • 55 Симеон Тасев

    1 1 Отговор
    САМО БМВ Е МАРКАТА
  • 56 триста итридесети

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от "Име:":

    Покажи ми коя отсечка от пътната ни мрежа, е подобна на ринга,
    и има писти /и те са много/, на които гтра няма да е по-бърз от ВСЯКА кола на задно с подобна и по-малка мощност, така че не ми казвай че бил по-бърз на писта.

    Коментиран от #57

  • 57 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #56 от "триста итридесети":

    Е ти пък само по магистралата ли караш? Колко много планински пътчета има в България. На тебе всичко ти е до състезания обаче 1 автомобил с по-добри характеристики на писта ще ти носи повече удоволствия да го позасилиш по завоите в планината отколкото някъф седан с огромен мотор. Казвам ти че е по-бърз на писта защото Е. Покажи ми една писта (със завой не драг писта) където М6 или М5 да дава по-добри времена и да са карани от професионалисти а не аматьорски гонки. Не знам защо не искаш да го проумееш, GT-R е много по-спортно ориентирания автомобил от м5 и м6, който са по туристически - да ги караш бързо, но не прекалено и да пътуваш на големи разстояния. В това отношение м5 и м6 са много добри, но те не са изцяло спортно ориентирани, разбери, не ги бутай там където не им е мястото и не си измисляй кой на кой гледа стоповете.

    Коментиран от #58, #59

  • 58 триста итридесети

    1 1 Отговор

    До коментар #57 от "Име:":

    Абе ти качвал ли си се в състезателна кола, да видиш как ще напълниш гащите, еле пък в планината, БМВ си прави колата каквато трябва и искат хората, имат си нишата и правят, гтрри, митиери дишат мъгел в продажбите, и друго в 100% от случаите когато ти караш гтра, а аз М3,4,5,6 ще гледаш стопове, че и с моята даже, така че не ми казвай че ГТР бил по-бърз,
    КАТО СИ КУПИШ ЖТР И МЕ ИЗПРЕВАРИШ тогава ще ми говориш, дотогава не ми казвай коя кола била по-бърза и какво време имала и какви състезатели я карали.

    Коментиран от #60

  • 59 триста итридесети

    1 2 Отговор

    До коментар #57 от "Име:":

    лапе
  • 60 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "триста итридесети":

    Бягаш от темата, защото няма какво да кажеш. Агресивен си, не знам защо нещо те ядосва GT-R -а и японските коли. Нещо ти пречат и те дразни. Нали ти си караш БМВ-то и си много голям цар на пътя. Какво се впечатляваш тогава? Кажи де?
    Карал съм състезално пежо!
    Беше ускорение, не стана, сега за продажби ми говориш. Един елемтарен въпрос/урок:
    Ти би ли си купил кроасан от най-богатия производител на кроасани, или би си купул вкусен кроасан от малка пекарна в центъра?
    кой - кого лъже повече - сам прецени

    Коментиран от #61

  • 61 триста итридесети

    2 1 Отговор

    До коментар #60 от "Име:":

    Грам не ми пречат, да са живи и здрави, но такива като тебе дето търсят под вола теле ме дразнят, нали знаеш че 2 години !!!!! по-късно произведен акорд, с по-голям кубик, с повече мощност, с по-малкото загуби от предното, == ускорява по-бавно, има по-малка максимална скорост, и по-голям разход на гориво !!!

    Коментиран от #62

  • 62 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "триста итридесети":

    И какво от това? Това трябва да означава че БМВ > Хонда във спортно отношени ли? ХАХАХА Да си поговориме ли как 1.6 литра бият на ускороение 2 литра БМВца, а на писта ще са по-бързи и от 330i? Хиляди безсмислени глупости могат да се кажат. По-голям кубик, кубик, кубик, кубик - какво е това кубик бе? :D :D :D А цени да сравняваме ли? Аре карай си 330ката и да се спира вече тоя радиоспор.

    Коментиран от #63, #65, #67

  • 63 триста итридесети

    1 1 Отговор

    До коментар #62 от "Име:":

    Айде пак отиде да търсиш под вола теле,
    мене не ме интересува нито формулата, нито пистите, нито никой когато си купувам автомобил, мен ме интересува как върви, на какъв разход, салона как е, и външния вид, историята на колата и т.н.
    Ти като си купуваш кола какво те интересува: кои състезатели са карали модела, за какво време е взел някоя от пистите в планините на Япония, и ако може 1.4 да е, ама да минава 3.0 литрови мотори....
    я ходи си пиши домашните.

    Коментиран от #64

  • 64 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "триста итридесети":

    Мен ме интересува пък да ми прави кефа. И изобщо не харесвам кожени салони, 2 тонни седани, лимузини, S класи, не знам си какви екстри и тем подобни лъскави коли. Може да е най-спартанската кола ама ако ми харесва дизайна и ми харесва возията, хич не ми пука че няма CD changer, климатроник или други глупости. Това тебе какво ти харесва, мен изобщо не ме интересува. Затова недей да пишеш глупости ПРОТИВ другите марки, а си хвали това което теб си ти харесва! Ами да ти кажа и 1 литър да е, ако е поизпилен мотора и на леко купе пак ме кефи.... и ?

    Коментиран от #66, #76

  • 65 samo nemsko

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Име:":

    Ти 4ува6ли кво говори6 1 6 хонда бие 2 0 на БМВ нали се се6та6 като се развирти тоя голям мотор на БМВ пикливата хонда може само да гледа как му се оделе4ават стоповете на бавареца
  • 66 samo nemsko

    0 1 Отговор

    До коментар #64 от "Име:":

    Като не те интересува ко си зел да спори6 за БМВ секити говори 4е гтр изостава от БМВ ти си знай6 гледами некви клипове дет са напомпали грт до 1000 коня и краи важно е 4е сток БМВ срет6ту сток гтр ГТР пада мойто мом4е както и 6те пада а за лукс и за визиа гтр може само да гледа от БМВ
  • 67 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Име:":

    А защо ли 1.6 хонда примерно бие 320i? Отговора е прост - защото в тая хонда имаш едно пластмасово табло и две седалки заедно с двигател развъртащ се до небесата, защото в първите обороти няма никой, а в е46 примерно има много поввече удобства и екстри следователно е по-тежко, а за е90 да не говорим. Искам да ми покажеш как 1.6 ще бие 330i??Това е невъзможно ако и двете са с ръчни кутии и в добро състояние. Всеки може да направи форсиран до небесата 1.6 двигател и после да го сложи в лек картонов кенеф с 4 тънки гуми и предно предаване и така ще направи много бърза кола. Трудното е да направиш хем бърза, хем удобна и използваема в истинския свят кола с двигател, който не харчи като ламя. И затова е46 е била толкова продавана - тя съчетава всички тези качества. Вие се радвайте, че сивика ви може да мине на права 320i ама то и аз ако сложа 120к.с. двигател на картинг ще направя бърза кола, но това не означава, че ще е по-добро.

    Коментиран от #68, #69, #71, #72

  • 68 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Никой":

    Така говорим за сивик Type R с мотори b16a2 или b16a5.
    Еми направи си сметката 1.6 160к.с (А JDM версията е 175к.с) и 940кг. Вярно ускорява до 100 за 7.2 секунди, но на същата писта от клипа ще е по-бързо от 330i защото:
    1во - по-лека = по-бърза в завоите, по-бързо ще спира
    2ро - спортни спирачки
    3то - спортно окачване, а 330i комфортно окачване => още 1 причина да изостава в завоите
    4то - по-къси скорости, 330i има по-дълги скорости => по-подходяща е за високи скорости, не за писти и планинско
    5то - гуми, хондичката излиза със спортни гуми от завода, 330i - излиза със тихи гуми от завода (с цел комфорт)
    6то - хондата има подсилено шаси => по твърдо, по-стабилно стоене на пътя = повече сцепление
    При такъв тип сравнение 60-70кс повече не ти достигат да компенсираш 450кг.
    Пак ти казах 330i e много хубава бърза кола, но тя е насочена повече към комфорт отколкото хардкор спорт. Не я бутай където не и е мястото че е смешно. Видя акорда от клипа, нали? Този сивик е доста по-бърз от него.
    Сега както ти ще кажеш да ако тръгнете за морето и си махнеш газовата а караш на бензин ще биеш и 2те хонди. (няма да коментираме ако те са доработени така че да се изравни цената на 2та автомобила ;)

    Коментиран от #73

  • 69 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "Никой":

    Повярвай не всеки може да изкара 100кс на литър от атмосферен двигател и то малък - 1.6 литра. И викаш да го сложи в картонено купе - ти не си запознат май с тая хонда, което даже нз как е възможно. Нали се сещаш, че пак не всеки може да направи една малка кола хем бърза, хем с малък мотор, хем на достъпна цена. За сравнение Най-бързия голф от нейното време е golf 3 vr6 който е 2.8 литра и е 174кс, навсичкото отгоре е по-тежък и по-бавен, а и доста по-скъп. Е това не всеки може да го направи. С големите двигатели е лесно. Е виж ги американците 4-5 литра v8 и на драг късат, ама като стане дума за тайм атак никакви ги няма. Обърни внимание ако искаш и в Българския тайм атак, ще видиш че често най-добрите времена са в клас до 1600!
  • 70 Име:

    0 0 Отговор
    Ето ти най-доброт време на хондата - 1.16.9 - на доста по-мокра писта
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=qIQW2mCUN5A#t=596
  • 71 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Никой":

    Ето ти най-доброто време на БМВ 330i - 1.18.19 -
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=a8Zgvwj0jAA#t=517
    мога да ти извадя и времената на 2те коли от сухи писти но нямам в момента това време
  • 72 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "Никой":

    На сухо сивика дава 1.10 време
    Не можах да намеря за е46 330i, но намерих за е36 М3, което мисля че е по-бързо даже, и неговото време е също 1.10!!!
    Е 46 M3 3.2 литра 343кс - 1.08.23

  • 73 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "Име:":

    Точно за това говоря, но ако си поръчиш е46 с м-пакет пак имаш спортно окачване.А и за времената не съм много съгласен, защото са правени от различни хора на различните коли, а човека е най-големия фактор в колата. Хондата е много лека наистина и от там й идва предимството в спорта, но не и в комфорта.Абе ясно е че няма да се разберем напълно така че няма смисъл да продължаваме.:Д Поздрави:)

    Коментиран от #74

  • 74 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #73 от "Никой":

    Така е факторите определящи времената са много, но поне тук са правени от професионални състезатели, не е някаква гонка между тинейджъри. Колкото и да не му се иска е46 330i (било то и М-sport) e много далеч от е46 М3! BTW именно е46 М3 (CSL обаче) според мен е най-доброто М3 правено някога. Въпреки че от друга гледна точка, ако го ползваш ежедневно, стандартното е по-добрия вариант понеже имаш екстрите. Всеки сам си има негово си разбиране и тъпите натяквания ня някой из форума са неоправдани.
    Поздрави!

    Коментиран от #75

  • 75 samo nemsko

    0 2 Отговор

    До коментар #74 от "Име:":

    Ти не разбрали 4е немои6 да сравнява6 хонда и БМВ
  • 76 триста итридесети

    1 2 Отговор

    До коментар #64 от "Име:":

    Кефаааааа, тука си прав, а той е в 330i впъти пове4е от всяка хонда еле пък ако е на предно, лукса съчетан със задното и 200+ коня, си казват думата, като пораснеш ще разбереш.
  • 77 Йордан Дончев

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Име:":

    chovek ne sa habi da obqsnqvash na kone s kapaci te taka ili ina4e nqma da razberyt. BMW e nai i te tva si znaqt. Zapomni tova ne sa mneniq na misleshti hora a na stoikajii deca i razni zabludeni tineijari. Prosto BMW e masov avtomobil qponskite sa v pyti po malko i nemogat da napravqt razlika + tva sa ograni4eni :) No spoko sled 4-tiq osnoven remont na BMW-to she si zemat qponsko :D