Last news in Fakti

27 Юни, 2014 10:03 15 922 27

Mercedes-Benz за 1 млн. долара

  • mercedes-benz-
  • 600-
  • w100-
  • s pullman

През 60-те и 70-те години на пазара няма по-луксозен и технически съвършен автомобил от Mercedes-Benz 600 (W100). Въпрос на чест е да го притежават както знаменитости от шоубизнеса, така и диктатори. Новото му издание S Pullman, което ще дебютира догодина, ще се бори за същата слава.



Немската компания провежда заключителни тестове на лимузината, която все по-често попада в обектива на папараците. Според източници от Mercedes-Benz, в Щутгарт са твърдо решени да създадат най-добрия автомобил в света.



Засега немците крият техническите данни на S Pullman, но цената му вече е известна. Според Bloomberg наследникът на W100 ще струва $1 млн., почти два пъти повече от най-скъпия Rolls-Royce.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошo

    4 11 Отговор
    Удължена S класа за 100000 на цена 1000000.Също като Майбаха само където тук не са си направили труда дори малко да поприкрият приликата.Типичните немски номерца

    Коментиран от #2, #4

  • 2 Естребовски

    4 12 Отговор

    До коментар #1 от "Дошo":

    Много си ПРОС баце!Има два вида автомобили.Мерцедес и всички останали.

    Коментиран от #7

  • 3 Киро Стоев

    9 6 Отговор
    относно фразата - "няма по-луксозен и технически съвършен"
    нека автора да не забравя че не сме в годините преди войната за да ни промива мозъците как немското е най-велико

    Освен споменатия w100, нека обърне внимание на Cadillac Fleetwood 75, Lincoln Lehmann Peterson , Chrysler Imperial Crown Ghia както и моделите на Rolls-Royce, които в периода са доста по луксозни и технически по-добри


    Коментиран от #10, #11

  • 4 ярослав станчев

    6 6 Отговор

    До коментар #1 от "Дошo":

    Ми и те като японците,бе.Тойота за 20 000 долара,малко поукрасена с друга емблема и хоп,става Ляхсус за 150 000 долара.

    Коментиран от #6

  • 5 Ferad Chakirov

    3 1 Отговор
    Забравят за W140 http://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-S600_Pullman_Limousine_W140_1998_1024x768_wallpaper_01.jpg
  • 6 Дошo

    0 6 Отговор

    До коментар #4 от "ярослав станчев":

    Да мисли си
  • 7 Дошo

    0 5 Отговор

    До коментар #2 от "Естребовски":

    Ама верно ли бе баце?Мерцедес взимат двигатели от Рено все пак.

    Коментиран от #8, #9

  • 8 Стоян Стоянов

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Дошo":

    ама като им видях резултатите на Рено (новия Меган) от другата статия, силно се надявам ДВГ-те им да са по-добри от системите им за безопасност. Иначе на зле отиват нещата и към Мерцедес.
    А и всеки знае, че истински МБ фен едва ли ще си вземе C-класа с най-малкия дизелов ДВГ - само той мисля е от Рено.
  • 9 Ivo Stefanov

    6 2 Отговор

    До коментар #7 от "Дошo":

    Никога няма да видиш двигател от рено в Мерцедес с V8
  • 10 Никой

    2 4 Отговор

    До коментар #3 от "Киро Стоев":

    http://blog.caranddriver.com/grosser-gravy-10-things-you-didn%E2%80%99t-know-about-the-mercedes-benz-600/ - Прочети това и ще разбереш, колко сложен автомобил е всъщност за разлика от тогавашните Кадилаци, които са били като каруци отдолу. Дори Ролсовете от товва време не са били нищо особено за цената си, затова накрая БМВ ги спаси.
  • 11 Никой

    3 7 Отговор

    До коментар #3 от "Киро Стоев":

    Особено фактът, че всичко от седалките, стъклата, багажника до окачването се оправлява с хидравлика, говори сам за себе си за това време. Изобщо не може да си сравнява с Кадилаци камо ли Крайслери.

    Коментиран от #14

  • 12 Vinse Vinse

    2 8 Отговор
    Щутгартци пак ще изядат дървото, така и не им дойде акъла в главата, че срещу Ролс Ройс не могат да вървят :D
  • 13 Кобрата

    6 1 Отговор
    Супер е Mercedes-ът
  • 14 Кольо Фильов

    0 5 Отговор

    До коментар #11 от "Никой":

    Преди да се изявяваш като псевдо-авто-гуру, не е лошо първо да прочетеш малко автомобилна история, а след това и да завършиш образованието си успешно, за да не бъдеш неграмотен като пишеш и да можеш спокойно да Оправляваш бъдещия си автомобил

    Коментиран от #15

  • 15 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Кольо Фильов":

    Правят се грешки, въпроса е, че тъй като нямаш сега какво да кажеш се заяждаш. Най са ми смешни такива като теб.

    Коментиран от #22

  • 16 Кирил Яшев

    1 1 Отговор
    a mlakni be kadilaci sa bile s nai mnogo ekstri poonova vreme
    da ne govorim che sa imali e stakla oshte prez 50 te kato i el sedalki \isa se prodavali po 250 000 koli godishno

    Коментиран от #18, #19, #24

  • 17 Симеон Тасев

    0 0 Отговор
  • 18 Симеон Тасев

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Кирил Яшев":

    брат много си назад с инфото свери си ташовника
  • 19 Симеон Тасев

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Кирил Яшев":

    мерца си е класа и отпреди и сега все пак
  • 20 reho

    1 0 Отговор
    KOGATO MB SA SUZDALI AVTOMOBILA ostanalia svyat se e vozil v karuci kraysler i ostanalite ne sa i su6testvuvali..........

    Коментиран от #21

  • 21 Nickname

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "reho":

    да бе. вярвай си.
    повечето марки са започнали около годината на създаване на първия мерцедес. Само дето другите след това имат мащабно производство а мерцедес е сглобявал по няколко триколки с мотор на година
  • 22 Кольо Фильов

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Никой":

    Тука да не ти е кварталното училище че да ти правя писмена разработка на тебе точно. Който иска да знае да си чете в нета

    Коментиран от #23

  • 23 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Кольо Фильов":

    Да си чете, въпроса е че няма от къде да се прочете това, което се опитваш да кажеш.
  • 24 Никой

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Кирил Яшев":

    И Мерцедеса е имал стъкла и седалки, само че управлявани от хидравлика, което е много по-сложно и ефективно. Харесват ми повечето американски коли отпреди 90-те, но при тях е предимно големи размери, емблема и голям V8, който повече ръмжи, отколкото да прави нещо друго. Впечатляващи - да, Технологични - не.

    Коментиран от #25

  • 25 Киро Стоев

    1 3 Отговор

    До коментар #24 от "Никой":

    Хивлавликата е архаична. Използва се активно през 19 век.
    Американските коли през това време са пълни с ел. оборудване, климатици и системи за сигурност без аналог в света. Американската автоиндустрия винаги е водела, така е и днес.

    Коментиран от #27

  • 26 Киро Стоев

    1 1 Отговор
    Хивлавликата = ХИДРАВЛИКАТА
  • 27 Кольо Фильов

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "Киро Стоев":

    Така е. След 50-те години американците са били недостижими.
    За това който има пари кара само американски коли или Мерцедес