През 60-те и 70-те години на пазара няма по-луксозен и технически съвършен автомобил от Mercedes-Benz 600 (W100). Въпрос на чест е да го притежават както знаменитости от шоубизнеса, така и диктатори. Новото му издание S Pullman, което ще дебютира догодина, ще се бори за същата слава.
Немската компания провежда заключителни тестове на лимузината, която все по-често попада в обектива на папараците. Според източници от Mercedes-Benz, в Щутгарт са твърдо решени да създадат най-добрия автомобил в света.
Засега немците крият техническите данни на S Pullman, но цената му вече е известна. Според Bloomberg наследникът на W100 ще струва $1 млн., почти два пъти повече от най-скъпия Rolls-Royce.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошo
Коментиран от #2, #4
10:13 27.06.2014
2 Естребовски
До коментар #1 от "Дошo":
Много си ПРОС баце!Има два вида автомобили.Мерцедес и всички останали.Коментиран от #7
10:30 27.06.2014
3 Киро Стоев
нека автора да не забравя че не сме в годините преди войната за да ни промива мозъците как немското е най-велико
Освен споменатия w100, нека обърне внимание на Cadillac Fleetwood 75, Lincoln Lehmann Peterson , Chrysler Imperial Crown Ghia както и моделите на Rolls-Royce, които в периода са доста по луксозни и технически по-добри
Коментиран от #10, #11
10:59 27.06.2014
4 ярослав станчев
До коментар #1 от "Дошo":
Ми и те като японците,бе.Тойота за 20 000 долара,малко поукрасена с друга емблема и хоп,става Ляхсус за 150 000 долара.Коментиран от #6
11:32 27.06.2014
5 Ferad Chakirov
12:13 27.06.2014
6 Дошo
До коментар #4 от "ярослав станчев":
Да мисли си12:23 27.06.2014
7 Дошo
До коментар #2 от "Естребовски":
Ама верно ли бе баце?Мерцедес взимат двигатели от Рено все пак.Коментиран от #8, #9
12:25 27.06.2014
8 Стоян Стоянов
До коментар #7 от "Дошo":
ама като им видях резултатите на Рено (новия Меган) от другата статия, силно се надявам ДВГ-те им да са по-добри от системите им за безопасност. Иначе на зле отиват нещата и към Мерцедес.А и всеки знае, че истински МБ фен едва ли ще си вземе C-класа с най-малкия дизелов ДВГ - само той мисля е от Рено.
13:24 27.06.2014
9 Ivo Stefanov
До коментар #7 от "Дошo":
Никога няма да видиш двигател от рено в Мерцедес с V813:28 27.06.2014
10 Никой
До коментар #3 от "Киро Стоев":
http://blog.caranddriver.com/grosser-gravy-10-things-you-didn%E2%80%99t-know-about-the-mercedes-benz-600/ - Прочети това и ще разбереш, колко сложен автомобил е всъщност за разлика от тогавашните Кадилаци, които са били като каруци отдолу. Дори Ролсовете от товва време не са били нищо особено за цената си, затова накрая БМВ ги спаси.14:26 27.06.2014
11 Никой
До коментар #3 от "Киро Стоев":
Особено фактът, че всичко от седалките, стъклата, багажника до окачването се оправлява с хидравлика, говори сам за себе си за това време. Изобщо не може да си сравнява с Кадилаци камо ли Крайслери.Коментиран от #14
14:38 27.06.2014
12 Vinse Vinse
14:38 27.06.2014
13 Кобрата
14:45 27.06.2014
14 Кольо Фильов
До коментар #11 от "Никой":
Преди да се изявяваш като псевдо-авто-гуру, не е лошо първо да прочетеш малко автомобилна история, а след това и да завършиш образованието си успешно, за да не бъдеш неграмотен като пишеш и да можеш спокойно да Оправляваш бъдещия си автомобилКоментиран от #15
15:31 27.06.2014
15 Никой
До коментар #14 от "Кольо Фильов":
Правят се грешки, въпроса е, че тъй като нямаш сега какво да кажеш се заяждаш. Най са ми смешни такива като теб.Коментиран от #22
17:36 27.06.2014
16 Кирил Яшев
da ne govorim che sa imali e stakla oshte prez 50 te kato i el sedalki \isa se prodavali po 250 000 koli godishno
Коментиран от #18, #19, #24
22:11 27.06.2014
17 Симеон Тасев
22:19 27.06.2014
18 Симеон Тасев
До коментар #16 от "Кирил Яшев":
брат много си назад с инфото свери си ташовника22:19 27.06.2014
19 Симеон Тасев
До коментар #16 от "Кирил Яшев":
мерца си е класа и отпреди и сега все пак22:20 27.06.2014
20 reho
Коментиран от #21
00:34 28.06.2014
21 Nickname
До коментар #20 от "reho":
да бе. вярвай си.повечето марки са започнали около годината на създаване на първия мерцедес. Само дето другите след това имат мащабно производство а мерцедес е сглобявал по няколко триколки с мотор на година
01:36 28.06.2014
22 Кольо Фильов
До коментар #15 от "Никой":
Тука да не ти е кварталното училище че да ти правя писмена разработка на тебе точно. Който иска да знае да си чете в нетаКоментиран от #23
02:18 28.06.2014
23 Никой
До коментар #22 от "Кольо Фильов":
Да си чете, въпроса е че няма от къде да се прочете това, което се опитваш да кажеш.19:17 28.06.2014
24 Никой
До коментар #16 от "Кирил Яшев":
И Мерцедеса е имал стъкла и седалки, само че управлявани от хидравлика, което е много по-сложно и ефективно. Харесват ми повечето американски коли отпреди 90-те, но при тях е предимно големи размери, емблема и голям V8, който повече ръмжи, отколкото да прави нещо друго. Впечатляващи - да, Технологични - не.Коментиран от #25
19:34 28.06.2014
25 Киро Стоев
До коментар #24 от "Никой":
Хивлавликата е архаична. Използва се активно през 19 век.Американските коли през това време са пълни с ел. оборудване, климатици и системи за сигурност без аналог в света. Американската автоиндустрия винаги е водела, така е и днес.
Коментиран от #27
02:53 29.06.2014
26 Киро Стоев
02:55 29.06.2014
27 Кольо Фильов
До коментар #25 от "Киро Стоев":
Така е. След 50-те години американците са били недостижими.За това който има пари кара само американски коли или Мерцедес
11:52 29.06.2014