Last news in Fakti

30 Януари, 2019 14:17 4 903 16

Най-големият работодател в света обещава заплата от 7300 USD

  • wаlmаrt-
  • шофьор-
  • компания-
  • работа

Компанията търси хиляди шофьори

Най-големият работодател в света обещава заплата от 7300 USD - 1
Снимка: Shutterstock

Професията на шофьора е сред най-търсените през последните години. Една от най-големите американски вериги супермаркети – Wаlmаrt, е успяла да назначи през 2018 г. 1400 шофьори, но изпитва „глад” за още. Компанията обещава месечно възнаграждение от 7300 USD. Също така към заплатата ще бъдат начислявани и допълнителни бонуси в зависимост от изминатото разстояние.

Основната причина за търсенето на повече персонал са нарасналите с 3% вътрешни продажби през 2018 г.

Предложението на Walmart е близо два пъти по-високо от средното за страната, което е 3700 USD на месец. Платената отпуска ще е три седмици, както ще има и допълнителни тримесечни бонуси, ако шофьорите се справят добре с работата си.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    26 0 Отговор
    Повтори я още веднъж,че не разбрах
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 NikNay

    11 0 Отговор
    Миленче, това нещо като Дюран Дюран ли е? Повтаряш го два пъти за да го запомним ли?
  • 4 асддса

    4 0 Отговор
    Това някаква нова СЕО тактика ли е ?
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 НекЪф Пич

    5 0 Отговор
    Не разбрах само , колко ще е заплатата (спрямо другите фирми) ? А бонуси ще има ли ? Процента вътрешни продажби расте ли ?
  • 7 Голям Слон

    20 1 Отговор
    Те даже малко дават.. Преди доста години карах товарен камион там. Ставката в началото на века беше около 40 цента за миля. Няма тахографи, няма дяволи. Само едни бележници, които можеш да си ги манипулираш колкото искаш. Ограничението на скоростта е колкото за автомобили - от 70 до 85 мили по магистралите! Карай колкото можеш. Гледах да карам по 1000 километра на ден, за да има смисъл. Без проблем се правеха по 8.000-10.000 долара още тогава. Но беше убийствен труд и липса на социален живот. И се наложи да сменя попрището. Естествено, има и доста разходи, но чисти пари оставаха прилично. Общо взето, искате ли бързо да направете легално пари в щатите - карайте камион.

    Коментиран от #8

  • 8 НекЪф Пич

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Голям Слон":

    Да , само че вече има тахографи. И се спазват почивките :)

    Коментиран от #10

  • 9 jambazina

    7 5 Отговор
    И при нас шофьорите на дълги дистанции взимат хубави пари, на който му се работи. Ама комунистическия интернационал в лицето на Макарон и баб Меркел са им вдигнали мерника.

    Коментиран от #11, #14

  • 10 Голям Слон

    6 0 Отговор

    До коментар #8 от "НекЪф Пич":

    Да, сега вече имат електронни джаджи. ELD, ако не се лъжа. Но така или иначе си остава вероятно една от най-доходните професии в щатите. Пък и WM са сериозна верига. Няма да имаш престои, групажи. Общо взето, тираджийството е в САЩ и Русия :-)
  • 11 Albert

    4 3 Отговор

    До коментар #9 от "jambazina":

    Какъв интернационал те гони пък тебе, има си правила не може да караш нон стоп, щом искаш да караш в техните земи ще следваш техните правила

    Коментиран от #12

  • 12 Бачо Киро

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Albert":

    Глупости. Нали ЕО, една територия. Май въобще не си запознат със случая.
  • 13 СелямУ Х’аллейкум

    1 0 Отговор
    Те мишо шамара може да кандидатства ско може да си скалъпи СВто хаха
  • 14 Голям Слон

    11 1 Отговор

    До коментар #9 от "jambazina":

    Макрон основно иска неща, които отдавна са залегнали в Реграмента. Който обаче едва 0.5% от шофьорите с СЕ са чели и осмислили. От друга страна иска да защити интересите на спонсорите си. Като разправях преди време, че ЕС има едничката цел да разшири пазарите си и да докара НАТО - бях плют и осмиван. В крайна сметка обаче и шофьорите ще са на далавера от цялата тая работа: ще получават, като колегите си в Европа. Не е ясно само срещу какво точно роптаят. Работодателите им, като са толкова богати, да направят база някъде в Европа, да плащат данъци и осигуровки и всичко ще е наред.

    Коментиран от #15

  • 15 El Torro

    9 0 Отговор

    До коментар #14 от "Голям Слон":

    Много добре написано. Проблема при наще алчници е , че не искат да плащат.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.