Last news in Fakti

26 Юли, 2023 16:23 3 491 220

ИТН, "Възраждане" и БСП бранят 3-и март

  • итн-
  • възраждане-
  • бсп-
  • 3-март

Лидерът на "Възраждане" Костадин Костадинов каза, че "пипането на датата" показва омраза към всичко българско и това може да доведе до гражданска война

ИТН, "Възраждане" и БСП бранят 3-и март - 1

С декларация от парламентарната трибуна депутатите от Има такъв народ, Възраждане и БСП реагираха остро срещу идеята да бъде променен националният празник на страната ни - Трети март, съобщи БНР.

Ивайло Вълчев от "Има такъв народ" призова политиците да се замислят, като заяви, че историята не може да бъде променена с политика.

"Можете да променяте празниците, достатъчно много сте, но не може да промените историята! Хубавото и страшното на историята е, че тя вече се е случила и никога политиката не е успявала да победи историята. Едни искат да забравят заедно с кого сме воювали. Други искат да забравят против кого сме воювали, да не вземе да се обиди някой. Накрая ще искате да забравим и че въобще сме воювали за страната си".

Лидерът на "Възраждане" Костадин Костадинов каза, че "пипането на датата" показва омраза към всичко българско и това може да доведе до гражданска война:

"3 март е символът на българската свобода! Независимо какъв е бил статутът на българската държава, тя е факт. В нея не е имало турски войски и българите, когато са били подгонени и са бягали от турските кланета, е имало къде да отидат, имали са своя национален дом. Без 3 март нас нямаше да ни има! Опасността пред нас, българите, не е за подценяване. Хора, бдете! Искат да ни вкарат във война, във вътрешна война и тази цел сега, в момента, ние не трябва да допускаме да бъде осъществена".

Борислав Гуцанов от БСП предупредиха, че управляващата коалиция е опасна за България и трябва да бъде спряна:

"В България тази дата има огромно историческо, емоционално и политическо значение. Историческо, защото без 3 март и Освобождението на България, днес страната ни нямаше да я има на картата на Европа. Нямаше да сме с този български език, българска история, нямаше да го има българският химн и всичко щеше да бъде част от Османската империя. Не знам дали си давате сметка, уважаеми колеги, какво говорим днес и дали осъзнавате това какво точно се случва в нашата страна. Емоционално, защото ни се предлага да забравим и обречем на забвение националния ни подвиг и способността на българите да извоюваме сами свободата си, независимостта си и способността си да се самоуправляваме".


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 106 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Българин

    68 177 Отговор
    на изчезване са БГ копейките по нашите ширини

    Коментиран от #91

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Последния Софиянец

    135 47 Отговор
    Какво общо има днешна Русия със Царска Русия, която ни освобождава?

    Коментиран от #76, #97, #135, #190, #219

  • 5 рерi777

    146 23 Отговор
    Да мине през референдум проблеми няма!

    Коментиран от #207

  • 6 честен ционист

    23 109 Отговор
    Трети март е в историята. Иде ред на новият национален празник, датата на който е известна само на Вова.

    Коментиран от #17, #24

  • 7 Българин

    55 119 Отговор
    България ще бъде независима от Русия !!!

    Коментиран от #39, #48

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Лузерите

    27 86 Отговор
    в съюз ! И заедно заминават в небитието !
  • 10 Чудя се

    39 121 Отговор
    Какво бранят , руските интереси , нека службите си свършат работата
  • 11 Зипо

    125 26 Отговор

    До коментар #3 от "Българин":

    Прав си, Кирцата неграмотника предлага 24 май смях хаха
  • 12 Адрес 4000

    53 131 Отговор
    Няма какво повече да се каже освен
    Руски мекерета

    Коментиран от #111

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 нормално

    27 62 Отговор
    Те тези, кога са били така сплотени за работещия българин, когото в цял свят е познат като работещия бедняк? Но стане ли дума за господаря им веднага се разлайват
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Българин

    42 102 Отговор
    Доколкото си спомням, трети март не се честваше изобщо в НРБ. Честваха го едва през 1978-ма.
    Няма друга държава, която да чества край на войната между две империи!

    Коментиран от #35, #52, #209

  • 17 А на вас вардарците

    10 21 Отговор

    До коментар #6 от "честен ционист":

    Само потомците на Скендербеу знаят кой ще е новият ви празник!
  • 18 реру

    62 37 Отговор
    До 1991 год. той е най-обикновен работен ден за разлика от 7 ноември, който беше празник... съветски празник, но се честваше и в НРБ... тържествени събрания, "патриотични" концерти, армейски клетви и т.н....

    Коментиран от #21, #100

  • 19 Да,но само

    65 15 Отговор

    До коментар #1 от "Да си":

    до следващите избри!И тогава ще има,с вашите камъни по вашите глави! Всичко което правят,го правят за Възраждане,което е много добре!
  • 20 Българин

    78 25 Отговор
    След като въведат 24-ти май като нов национален празник, угаждайки на Козяк, ще изпъкне безродието им още по-силно. Тогава е добре да изработим 160 феса и да ги подарим на депутатите от тройната коалиция. Ще им прилягат.

    Коментиран от #82, #84

  • 21 честен ционист

    8 42 Отговор

    До коментар #18 от "реру":

    И 7-ми октомври трябва да празнувате така.
  • 22 Хаха

    25 54 Отговор
    ИТН, Възраждане и БСП е колективното БСП.
  • 23 реру

    35 23 Отговор

    До коментар #15 от "Последния Софиянец":

    Грешиш - прекратена е поредната война за проливите...
  • 24 Според мен ще е

    7 6 Отговор

    До коментар #6 от "честен ционист":

    догодина,а месеца и деня,ще се доуточнят допълнително!
  • 25 хммм

    27 48 Отговор
    Бранят комунизма...не 3=ти март!
  • 26 Софийски

    17 49 Отговор
    Братята украинци какво добро дело щяха да направят, защо го пуснаха оцапаната капейка..

    Коментиран от #45

  • 27 Стеф БГ

    49 18 Отговор
    Във връзка с предложение на ДБ, ПП, ГЕРБ и др. за промяна на датата на националния ни празник 3 март
    Предлагам да изберем между 2 ( две ) важни за България и българите дати :
    - 1 юли - Берлински договор от 1 (13 ст.стил ) юли 1878 г.;
    - 27 ноември - Ньойски договор 27 ноември 1919 г.
    На всяка от тези „любими“ за българите дати, дедите на тези, на които сега нашите евроатлантици целуват задниците са направили големи добрини на България !!!

    Коментиран от #42

  • 28 Супер

    23 50 Отговор

    До коментар #15 от "Последния Софиянец":

    От 200 годишно Византийско робство ни освобождават турците,да празнуваме и тази дата тогава. Какво казва Апостола, този който ни освободи той ще ни пороби. Не искам да празнувам датата на нашето поробване

    Коментиран от #173

  • 29 Курд Околянов

    65 23 Отговор
    Сега щяхте да пишете на книжовен турски език със столица Анкара, ако не е била Русия.

    Коментиран от #55

  • 30 Нещо много се активизираха

    20 47 Отговор
    Господарите от изток им натиснаха копчето.....
    Но еваа ли им пука за 3 март, по скоро е заради Лукойл.....
  • 31 История с документи

    24 45 Отговор
    Освобождение или окупация? Документалната истина.

    От публикувания в Държавен вестник през януари в далечната 1884 г. Указ № 1144 става ясно, че „безкористната“ помощ на братушките-освободители е струвала на изстрадалия български народ повече 10 милиона и половина книжни рубли и 43 копейки. По онова време реципрочната стойност на тези пари в злато е била точно 32,5 тона злато. Тези 32 тона злато са изплатени в Петербург в продължение на 12 години. Въпреки че България е била със силно намалено население и територия, българите плащат всичко до копейка.
    Във въпросния брой на „Държавен вестник“ буквално четем: „Ний Александър І с Божията милост и народна воля, княз на българите, провъзгласяваме: Народното събрание прие, Ний утвърдяваме следующата КОНВЕНЦИЯ за изплащане от България на Русия разноските по окупацията на Княжеството от Руските Императорски Войски, съгласно с определението на Берлинский договор”.

    Коментиран от #37

  • 32 Българин

    31 50 Отговор

    До коментар #1 от "Да си":

    Ako им бяха предложили 9ти септември вместо 24 май нямаше да бранят 3ти март ! Тия всичките родоотстъпници се борят против интересите на България и в полза на интересите на русия !
  • 33 Гост

    47 17 Отговор
    Да го махат, нали затова са на власт. Това е пътят към пълната украинизация на България. Вярно, тук нямахме майдан, ама пък с 2% гласове съставиха правителство. Затова го съставиха, да дават оръжие, Тагарев да праща и хора на фронта. Така де, ние евроатлантицили ли сме или лукови глави! Не ни трябва освобождение, не ни трябва трети марта, ще празнуваме Хелоуин или както един тук беше писал - Задушница. Като започнат да връщат българите в чувалите ще има много за празнуване по Задушница...
  • 34 Фактъ

    47 17 Отговор
    За 3-и март винаги ще има руски знамена !

    Коментиран от #182

  • 35 Понеже си неграмотен

    50 11 Отговор

    До коментар #16 от "Българин":

    Не знаеш че 3 Март е бил празник и преди 44г.

    Коментиран от #38, #220

  • 36 Исторически парк

    49 19 Отговор
    Който иска да забранява 3 март да отива в турция щом толкова му се живее под турско робство!

    Коментиран от #80

  • 37 аМИ

    18 3 Отговор

    До коментар #31 от "История с документи":

    Безплатен обяд няма.

    Коментиран от #85, #140

  • 38 Българин

    27 13 Отговор

    До коментар #35 от "Понеже си неграмотен":

    Не знаеш, че в НРБ чествахме 7-ми Ноември, съветски празник, като български!

    Коментиран от #44, #50

  • 39 гост

    14 2 Отговор

    До коментар #7 от "Българин":

    Само ти и група под логи сте зависими.
  • 40 Иван

    19 27 Отговор
    Другаря Тодор Живков не признаваше 3 март, тези са по наведени на руснаците отколкото другаря Живков
  • 41 Анонимен

    12 30 Отговор
    Да, къде ще развяват майчините си руски знамена, ако не на 3 март!?
  • 42 Българин

    19 25 Отговор

    До коментар #27 от "Стеф БГ":

    Дедите ни гониха руснаците из цяла Добруджа!
    Щом искате 3-ти Март, добре, обаче 1918-та!
  • 43 Гост

    41 3 Отговор
    Ето за подобно действие трябва да се пита народа, а не пет продажни маймуни да решават....

    Коментиран от #153

  • 44 Курд Околянов

    17 6 Отговор

    До коментар #38 от "Българин":

    Сигурен съм, че палачинка като теб го е чествала най-много.

    Коментиран от #176

  • 45 Както става ясно

    10 22 Отговор

    До коментар #26 от "Софийски":

    Братята украинци не са го забравили.След това,което им се случи и продължава да се случва,те никога няма да забравят тези,които са били на страната на убийците.
  • 46 ТаУмВзе

    37 5 Отговор
    Националните Празници ли са Проблемацията на тия Улави плавници? Че всичко ни е Наред ли? Тия са приключили Всичките и трябва да са в БЕЛЕНЕ!
  • 47 Гост

    30 9 Отговор
    Проблемът обаче е друг и той е мноооого сериозен проблем!
    Напоследък Путин и Русия също празнуват на 24 май, щото и те пишели на кирилица и почитали брятата! УжасТ! Окрадоха ни прзника, ами сега?! Кой ден да обявим за празник, мъмицата им, гадни крадци!?
    Дали ще ни разрешат от Козяк да имаме национален празник, който се празнува и в Русия? Едва ли....
  • 48 Това е безспорен

    5 5 Отговор

    До коментар #7 от "Българин":

    Факт.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Все по смешен

    6 3 Отговор

    До коментар #38 от "Българин":

    Ставаш.
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 гост

    27 6 Отговор

    До коментар #16 от "Българин":

    Не стига, че си безродник, но явно си необразован безродник.

    3 март се чества от 1880 година
  • 53 Козяк мрази 3-ти март

    46 13 Отговор
    Те може и да го бранят, но Господарят Хаитянец иска заличаването на тази дата. Следващата стъпка е махането на паметника на Цар Освободител, на негово място паметник на Зеленски с рокля. Събарянето на Шипка и издигането на паметник на Сюлейман паша с послание - Ордите ти велики Паша не можаха да сломят гя.в.у.рите, но Кирчо, Кокорчо и Мравояда се оказаха достойни продължители на твоето дело
  • 54 Демократ

    38 16 Отговор
    3 март и машите деца и нашите родите и нашите пра деди и пра деди са го празнували сега тука някакви харвардски бедуини идват да го махат. Да ама не

    Коментиран от #60, #124

  • 55 Ако не е била България

    16 21 Отговор

    До коментар #29 от "Курд Околянов":

    На какво щеше да се пише в Русия,и на какъв език щяха да говорят?

    Коментиран от #68, #109

  • 56 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    17 25 Отговор
    Рублочалгарска иzмет‼️
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Българин

    25 18 Отговор
    БЪЛГАРИЯ Я Е ИМАЛО МНОГО ПРЕДИ РУСИЯ,ЩЕ Я ИМА МНОГО СЛЕД НЕЯ

    Коментиран от #150

  • 60 Лъжеш!!!

    23 14 Отговор

    До коментар #54 от "Демократ":

    Даже през комунизма 3 март не е празнуван.Даже си беше обикновен работен ден.
  • 61 БСП на Бунището

    11 27 Отговор
    От Подветрената страна на Бунишето на Историята ще осъзнаете,че никога повече няма да има Руска Окупация на България...Там ,на Бунището,между комунистически огризки и боклуците на Руската пропаганда ,където ви запрати с шутове Народа!!!
  • 62 Прекалено много копейки

    8 27 Отговор
    Нека си остане 3 Март, но да премахнат "Възраждане".
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Ган Йо

    38 8 Отговор
    вече и 3 март ли стана обект на осъждане? Кое е следващото - знамето, езика, иманата ни? Посолството я е ясно, че няма граници, но собствената ни идеотия има ли?

    Коментиран от #194

  • 65 Българин

    35 17 Отговор
    Прекрасна снимка към статията! Това е България, това трябва да знаят децата - българи и руснаци вечни братя в борбата срещу тиранията!

    Коментиран от #103

  • 66 ТаУмВзе

    19 25 Отговор
    Всичко руско трябва да се заличи от България и цивилизования свят!
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Софиянец

    13 4 Отговор

    До коментар #55 от "Ако не е била България":

    Щяха да мълчат, то други езици няма! Крееееетен!
  • 69 Ехааа

    12 23 Отговор
    Костадинов споменава за Гражданска война,а иначе обвинява другите,че щели да пращат българи на фронта. А той ясно казва, че българи срещу българи ще се бием в собствената си страна за интересите на Костадинов. Този не може и не трябва да бъде в Българския парламент. Този е срещу България

    Коментиран от #74

  • 70 Полезна информация

    10 1 Отговор
    Нека да се знае - някакви негри искат Бразилия да е тяхна!
    Искат Бразилия да не е добре, значи тези хора не се знае какво ги очаква за в бъдеще!
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Курд Околянов

    27 12 Отговор
    Сега щяхте да сте като кюрдите - народ без държава, ако не е била Русия.
  • 73 Патока

    16 5 Отговор
    Национален празник по сегашните стандарти е Фтори феБруали. Добре ли е това, драги сънародници?
  • 74 Проктолог

    5 7 Отговор

    До коментар #69 от "Ехааа":

    Това ли измисли гладкото ти мозъче :)
  • 75 Браво на ИТН, Възраждане и БСП

    27 20 Отговор
    Стоят зад България!

    Коментиран от #89, #90, #156

  • 76 д-р Косев

    16 22 Отговор

    До коментар #4 от "Последния Софиянец":

    Общото е, че според руските шовинисти трябва да сме вечно благодарни на мадър Раша, независимо през какви метаморфози преминава тя и какви бесове са я обхванали. Трети март е символ на подчинения статут на българската държава и народ спрямо Раша и затова е този неистов вой на рашистите и местните им слуги, че може да сменим националния си празник.

    Коментиран от #83

  • 77 Факти

    22 11 Отговор
    България се напълни с Евроатлантически рендета !
  • 78 Последния Софиянец

    27 14 Отговор
    Руските терористи трябва да се сложат на мястото им, а то е в затвора.
  • 79 Кир и Кокор

    19 9 Отговор
    Там където Сюлейман паша се провали, Кирташки и Кокорчо успяха! Това вече трябва да пише на Шипка
  • 80 ХоХоХо

    10 19 Отговор

    До коментар #36 от "Исторически парк":

    До преди няколко години не беше национален празник,да не сме били под турско робство тогава? . Ама вие руските шпионин обичате много да плашите българския народ с насилие ,с робство, гражданска война,че ще бъдем пратени на фронта.... Чий го дирите тук,Тук е България,марш в Русия

    Коментиран от #127

  • 81 ОКУПАЦИЯ

    13 19 Отговор
    Никой няма да пречи на копейковците да си веят каквото искат чуждо знаме на 3 ти март, но не и на националния ни празник!!! Набийте си го в главата, на 3 ти март, България е била освободена от едни и ОКУПИРАНА от други!!! Честита окупация ли си казваме на 3 ти март ?
  • 82 Не фесове

    11 2 Отговор

    До коментар #20 от "Българин":

    А каубойски шапки трябва да им подарим
  • 83 Последния Софиянец

    12 20 Отговор

    До коментар #76 от "д-р Косев":

    Да, паметника на коняра пред парламента също трябва да се разруши, както и да се сменят всички имена на улици носещи имена на алкохолиците!

    Коментиран от #202

  • 84 Не фесове

    9 3 Отговор

    До коментар #20 от "Българин":

    А каубойски шапки трябва да им подарим
  • 85 копейката

    7 15 Отговор

    До коментар #37 от "аМИ":

    Затова и аз така защитавам руските интереси в България, понеже ми се плаща
  • 86 Някой знае ли

    14 8 Отговор
    Какво историческо събитие се е случило на 24 май за да честваме точно тази дата

    Коментиран от #112

  • 87 Курд Околянов

    6 8 Отговор
    Ник "Българин" щеше да е боец в Българска работническа партия, както са Кюрдската работническа партия /ПКК/, ако не е била Русия.
  • 88 О...

    10 11 Отговор
    Значи спуканаим е работата, те комунистите така браниха и 9-ти септември пък той изтече в канализацията
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Българин

    13 14 Отговор

    До коментар #75 от "Браво на ИТН, Възраждане и БСП":

    Стоят пред русия - наведени с разтворени бузки ...

    Коментиран от #108

  • 91 Ти! Си!

    17 4 Отговор

    До коментар #2 от "Българин":

    Изчезнал вече. Но не си българин.
    Истината, истината, ще пребъде. И не само заради Великите Българи, дали живота си за нея. Просто така е устроена Вселената.
    На когото не му изнася - да се изнася!
    Да останем истинските!
  • 92 Ели

    19 19 Отговор
    Защо всичко в България е толкова тъпо и гнусно?Ако го нямаше 3 март,нямаше да има България,камоли 24 май.Толкова хорица са загинали за да я има тази България,а нашите продажници с лека ръка замитат всичко само да се харесат на посолството.Народ който не си тачи историята не е народ с минало и история а продажници,на където духне вятъра на там се обръща.
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Следя събитията

    4 4 Отговор
    Българската православна църква е определила 27 юли – Деня на успението на св. Климент Охридски, и за Ден на светите Седмочисленици.

    Тази дата е най-подходяща за ден на българската Просвета и култура

    Те са хората които са поставили началото
    И княз Борис не е за подценяване тъй като той ги е организирал
  • 95 Да гласуваме

    1 5 Отговор
    Минус за 3 март и плюс за Възраждане

    Коментиран от #104

  • 96 еалиста

    12 10 Отговор
    Браво Български депутати от опозицията , влюбената тройка са гробокопачи на МИЛАТА НИ РОДИНА ! Вън предателите американски и укрофашистки дарители!
  • 97 Ти пък

    7 0 Отговор

    До коментар #4 от "Последния Софиянец":

    Още ли си....тук?! И защо?!

    Коментиран от #121

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Бок Лук

    2 20 Отговор

    До коментар #18 от "реру":

    брачет каза ти да си слагаш по 30 плюса аванс, че много лесно те мачкам
  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 24май

    14 6 Отговор
    Махайте го този "празник на крепостните селяни".
  • 103 Ха-ха

    8 1 Отговор

    До коментар #65 от "Българин":

    Питай ги тях дали те имат за техен брат 😂😂😂
  • 104 Едното е

    6 0 Отговор

    До коментар #95 от "Да гласуваме":

    национален празник, другото партия! Прочети някоя книжка и пробвай без лазене и гърчене!
  • 105 Бранят васалитет

    13 8 Отговор
    Ако не беше СЪЕДИНЕНИЕТО /срещу което е Русия/ какво щеше да е България по предвиденото в договора от 3 март, кажете бе, несъгласните

    Коментиран от #122

  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 Никой

    15 8 Отговор
    Покажете на кой български празник българи развяват в несвяст американското знаме или знамето на друга западна държава. Българските слуги руското го развяват навсякъде .

    Коментиран от #113, #126

  • 108 Браво на ИТН, Възраждане и БСП

    11 23 Отговор

    До коментар #90 от "Българин":

    Не всички правят като платен от падък на националните предатели на България ПП, ДБ, ГЕРБ и ДПС!
  • 109 На "славянски"

    6 5 Отговор

    До коментар #55 от "Ако не е била България":

    От македонскитв земи, така наредиха от коминтерна, путин го препотвърди
  • 110 Ник

    13 12 Отговор
    Ей, аман от руски подлоги
  • 111 121

    8 5 Отговор

    До коментар #12 от "Адрес 4000":

    По добре мекере,отколкото подлога! Днес на този ,утре на онзи ,със силния на деня.Голяма гордост да се лензиш в днешно време,как се казва това ? И то си има име.

    Коментиран от #195

  • 112 Разбира се

    9 3 Отговор

    До коментар #86 от "Някой знае ли":

    На 24 май 681година(по пра българския календар) Хан Аспарух основава Българската държава
  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 Сухите факти

    14 6 Отговор
    Загинали българи от Руско - Турската война 1877-1878 г: 1 347 души от Българското опълчение. Загинали руски войници: 11 905 на Балканския фронт, предимно Украинци. И сега внимание, загинали Българи през априлското въстание 1876 - 30 000 – 60 000 според български изследователи.....
    Какво честваме точно на 3 март ? Нека националния ни празник да е 20 април !!!!

    Коментиран от #123

  • 115 Ами да

    8 8 Отговор
    Единствено вярното е, че политиката не може да промени историята!
    Отнася се за всички! За копейките също!
  • 116 Човек в 21 век

    1 3 Отговор
    Някои хора съвсем умишлено са лъгали , че аз съм обратен, за да нямам жена, деца, изобщо и хубав живот!
    Става въпрос за хора, които са ВЕЛИКИ мошенници!

    Коментиран от #120

  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 SSабрутев

    10 6 Отговор
    Трябва спешно да се промени и историята. Не може там да се отделя толкова място на страна агресор срещу демократичния свят и Украйна.
  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Добро а не зло

    2 1 Отговор

    До коментар #116 от "Човек в 21 век":

    Освен че са ношенници, те са и расисти !!!!
    Правете си реална сметка за какво става въпрос!
  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 Ако не беше Съединението

    19 8 Отговор

    До коментар #105 от "Бранят васалитет":

    Сега със сигурност Гърция щеше да граничи само със Сърбия .

    А Русия най много е била против Съединението.
  • 123 А какво ще честваш

    2 4 Отговор

    До коментар #114 от "Сухите факти":

    на 20-ти Април? Дата за почит, за далите си живота, а не за празник, че са загинали достойни Българи!
  • 124 реру

    34 4 Отговор

    До коментар #54 от "Демократ":

    "3 март и машите деца и нашите родите и нашите пра деди и пра деди са го празнували..."


    Много грешна информация са ти дали... След референдума под дулата на съветските автомати и танкове, през 1946 год. BG-болшевиките обявяват 3 март за част от великобългарския шовинизъм и през 1951 г. е отменен.

    Единствено през 1978 год. се чества във връзка със 100-годишнината...
  • 125 Обединете се с/у чергите

    9 7 Отговор
    Браво, адмирации за опозицията, точно така трябва да се обединяват срещу всички политически извращения, които творят Герб, ПП-ДБ, ДПС, а не да си плюват в собствените градини. Разбирам, защо партия като ДПС гласува за смяна на датата, но, Герб-Борисов, това което правите е непростимо, опростачихте и корумпираните напълно тази партия, направихте я за посмешиште, гласувате с приоритет всичко с което облагодетелствате чужди държави и хора, но не и българските граждани. НИКОГА вече няма да гласувам за Герб, никога.
  • 126 Иван

    16 9 Отговор

    До коментар #107 от "Никой":

    Какво казва Толстой, че българското черноморско крайбрежие е руско,и копейковците ръкопляскат. Това са те, предателите на България. Всички знаем приказката Крадеца вика дръжте крадеца. Това са те, обвиняват, че другите,че са американски агенти,а копейковците са тези, които развяват чуждо знаме е България

    Коментиран от #129

  • 127 Исторически парк

    3 10 Отговор

    До коментар #80 от "ХоХоХо":

    Винаги е бил! Само в периода 44-89 не е бил!

    Коментиран от #160

  • 128 Истина в 21 врк

    1 2 Отговор
    Определени хора твърде старателно са настройвали други хора против мен, за да може НЯКОГА ЗА В БЪДЕЩЕ аз да бъда ПРИЧУКАН, сещате ли се за какви мошенници става въпрос?
  • 129 Бок Лук

    6 18 Отговор

    До коментар #126 от "Иван":

    киртака пък каза, че бългалското правителство е чуждо, и всичките козеци му ръкопласкахте. А сега де??

    Коментиран от #152

  • 130 Мъгла

    9 4 Отговор
    Отново крадците от Прехода разделиха народа с 3 март, за да крадат пак с новите закони, които ще приемат.
  • 131 Сериозна истина

    1 2 Отговор
    Определени хора ТВЪРДЕ СТАРАТЕЛНО са се опитвали да настройват СВЕТЪТ против мен, за да няма любов към мен и за мен и като цяло за цял живот аз да съм зле, а не добре!
  • 132 Кеопатра

    3 1 Отговор

    До коментар #117 от "Светослав":

    Не се коси,нас няма как да ни изтрият,нито мислите,нито мнението, нито интелекта.Да са живи и здрави,на никой лошо и пак си кофти.
  • 133 О...

    9 8 Отговор
    Трети март е Измислен празник. Освобождението на България е процес преминал през следните фази:
    1. Априлското въстание избухнало на 20 априлий 1876
    2. Цариградска конференциея от 23 декември 1876 до 20 яунари 1877 на която от ВСИЧКИ Велики сили беше РЕШЕНО да се възстанови Българската държавност.
    3. Руско-османска война от 24 април 1877 до 3 март 1878 г. която започва със СЪГЛАСИЕТО на ВСИЧКИ Велики сили и имаше за цел да РЕАЛИЗИРА взетото на Цариградската конференция РЕШЕНИЕ.
    4. Берлински Конгрес 13 юни - 13 юли 1878 г. имащ за цел ОКОНЧАТЕЛНО ДА УРЕДИ въпроса с възстановяването на Българската държавност, взетото на Цариградската конференция.
    Следователно изборът за национален празник (ако трябва да е свързан със създаването на Третата Българска държава) може да е или началото на ПРОЦЕСА за нашто Освобождение - 20 априлий 1876 г. или края 13 юли 1878 г.
    Тъй като края не беше никак удоволетворителен за нашият народ остова началото.
    То обаче е съзнателно принизено (въстанието е обявено за неуспешно....кой знае защо) и затъмнено (20 априлий изобщо не е е официален празник и под измислен предлог се честна на 1-ви май !!!!!!!!!!!!! )
    Всичко това е направено с цел да ни пробутат една измама.....междинен резултат от един процес , който междинен резултат със ПРЕДВАРИТЕЛНОТО съгласието на главният му реализатор- Русия (дадено в Райнщад и Лондон) е било ясно че е МЕЖДИНЕН.
    Ето защо ако националния празник трябва да е свързан с Третата Българска държава....

    Коментиран от #143

  • 134 Стършел

    10 9 Отговор
    Голям рев на руските изтривалки.🤣🤣🤣
  • 135 А какво общо има

    5 3 Отговор

    До коментар #4 от "Последния Софиянец":

    свободна България с днешна България?
  • 136 Гост

    10 6 Отговор
    Да беше си останал СУЛТАНА!
    Сега нямаше да имаме такива проблеми!
  • 137 Съединението

    7 4 Отговор
    Е много по български акт който сме извоювали напук на великите сили и е повод за много повече национална гордост отколкото 3 Март на който решават съдбата на България без наше участие и потвърждават че оставаме васални на Турската империя и плащаме данък. Но трите изброени партии нямат общо с патриотизъм.
  • 138 БСП на Бунището

    8 8 Отговор
    Падналите за Свободата на Отечеството ни,ще се обърнат в гробовете ако видят кои Държавни изменници и слуги на руския Окупатор си правят ПиАр за тяхна сметка и грачат върху гробовете им.Гнусни комунисти!!!!
  • 139 О...

    7 8 Отговор
    Трети март е Измислен празник. Освобождението на България е процес преминал през следните фази:
    1. Априлското въстание избухнало на 20 априлий 1876
    2. Цариградска конференциея от 23 декември 1876 до 20 яунари 1877 на която от ВСИЧКИ Велики сили беше РЕШЕНО да се възстанови Българската държавност.
    3. Руско-османска война от 24 април 1877 до 3 март 1878 г. която започва със СЪГЛАСИЕТО на ВСИЧКИ Велики сили и имаше за цел да РЕАЛИЗИРА взетото на Цариградската конференция РЕШЕНИЕ.
    4. Берлински Конгрес 13 юни - 13 юли 1878 г. имащ за цел ОКОНЧАТЕЛНО ДА УРЕДИ въпроса с възстановяването на Българската държавност, взетото на Цариградската конференция.
    Следователно изборът за национален празник (ако трябва да е свързан със създаването на Третата Българска държава) може да е или началото на ПРОЦЕСА за нашто Освобождение - 20 априлий 1876 г. или края 13 юли 1878 г.
    Тъй като края не беше никак удоволетворителен за нашият народ остова началото.
    То обаче е съзнателно принизено (въстанието е обявено за неуспешно....кой знае защо) и затъмнено (20 априлий изобщо не е е официален празник и под измислен предлог се честна на 1-ви май !!!!!!!!!!!!! )
    Всичко това е направено с цел да ни пробутат една измама.....междинен резултат от един процес , който междинен резултат със ПРЕДВАРИТЕЛНОТО съгласието на главният му реализатор- Русия (дадено в Райнщад и Лондон) е било ясно че е МЕЖДИНЕН.
    Ето защо ако националния празник трябва да е свързан с Третата Българска държава....

    Коментиран от #196

  • 140 Ами да

    8 4 Отговор

    До коментар #37 от "аМИ":

    И, понеже няма безплатен обяд, не е било освобождение, а окупация! Платили сме си с кръвта и лихвите!
  • 141 Трите русколумпенизирани партийки

    8 7 Отговор
    Нека си се напъват.Нямат шанс!Те го знаят.3 март никой няма да го забранява.Ще бъде със променен статут.
    Жик так.
  • 142 Злати Минкова

    9 5 Отговор
    Тези деца трябва да лежат в ТВУ, заради руския парцал, който размятат. Едно време имаше такива ТВУ-та в България. Редно е отново да влязат в употреба. Стига толкова толерантност, качиха ни се на главите.
    Родителите на тези заблудени деца трябва да бъдат подведени под съдебна отговорност.
  • 143 Курд Околянов

    0 2 Отговор

    До коментар #133 от "О...":

    И при кюрдите процеса е дълъг, и продължава.
  • 144 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 145 Съединението

    9 5 Отговор
    Е много по български акт който сме извоювали напук на великите сили и е повод за много повече национална гордост отколкото 3 Март на който решават съдбата на България без наше участие и потвърждават че оставаме васални на Турската империя и плащаме данък. Но трите изброени партии нямат общо с патриотизъм.
  • 146 Алооу ,копейкитеее

    6 3 Отговор
    Нема да стане!
  • 147 Овратен

    4 4 Отговор
    Трябва веднага да Бъде арестуван за държавна измяна и подстрекаване на размирици !

    Коментиран от #161

  • 148 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 149 Империя като стратегия

    1 2 Отговор
    На хора, които са им били просъхнали устите, заради това че са защитавали някой човек, всъщност така е било , защото ДРУГИ ХОРА така искат , разбирате ли?
    Заради някои хора аз съм зле, а не добре и не знам какво да правя!
    Любовта е важна!
  • 150 Ама тебе

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "Българин":

    Не! Не! Не!
    Ти си знаеш.
  • 151 О...

    5 6 Отговор
    Трети март е Измислен празник. Освобождението на България е процес преминал през следните фази:
    1. Априлското въстание избухнало на 20 априлий 1876
    2. Цариградска конференциея от 23 декември 1876 до 20 яунари 1877 на която от ВСИЧКИ Велики сили беше РЕШЕНО да се възстанови Българската държавност.
    3. Руско-османска война от 24 април 1877 до 3 март 1878 която започва със СЪГЛАСИЕТО на ВСИЧКИ Велики сили и имаше за цел да РЕАЛИЗИРА взетото на Цариградската конференция РЕШЕНИЕ.
    4. Берлински Конгрес 13 юни - 13 юли 1878 имащ за цел ОКОНЧАТЕЛНО ДА УРЕДИ въпроса с възстановяването на Българската държавност, взетото на Цариградската конференция.
    Следователно изборът за национален празник (ако трябва да е свързан със създаването на Третата Българска държава) може да е или началото на ПРОЦЕСА за нашто Освобождение - 20 априлий 1876 или края 13 юли 1878
    Тъй като края не беше никак удоволетворителен за нашият народ остова началото.
    То обаче е съзнателно принизено (въстанието е обявено за неуспешно....кой знае защо) и затъмнено (20 априлий изобщо не е е официален празник и под измислен предлог се честна на 1-ви май !!!!!!!!!!!!! )
    Всичко това е направено с цел да ни пробутат една измама.....междинен резултат от един процес , който междинен резултат със ПРЕДВАРИТЕЛНОТО съгласието на главният му реализатор- Русия (дадено в Райнщад и Лондон) е било ясно че е МЕЖДИНЕН.
    Ето защо ако националния празник трябва да е свързан с Третата Българска държава.....(щото: За

    Коментиран от #155

  • 152 Иван

    15 4 Отговор

    До коментар #129 от "Бок Лук":

    Не съм видял някой да развява американско знаме, а вие развявате в България руско. Дали ще си толкова смел да развеете български знамена в Русия

    Коментиран от #166

  • 153 Да бе!

    4 2 Отговор

    До коментар #43 от "Гост":

    Ще се пита народа, когато си научи историята, не по-рано!
  • 154 Бю джет

    4 4 Отговор
    Като гледам защитниците на 3-ти март не са си направили труда да прочетат копието на санстефанския предварителен договор. Интересно защо Русия защо не показва оригинала?
  • 155 Курд Околянов

    1 2 Отговор

    До коментар #151 от "О...":

    И при кюрдите процеса е дълъг, и продължава.
  • 156 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 157 Алоооу, бранещите 3март

    8 7 Отговор
    Да си кажем истина, на дата:3 март е предвидено ВАСАЛНО княжество България от Дунав ди Стара планина, ако ме беше СЪЕДИНЕНИЕТО /срещу коеъо е Русия/как щеше да изглежда днес БГ и колко млн.българи щяха да са извън граниьите на дърцавата си, кажете патрЕоти с червени петолъчки на челата и сърпни чук на едно друго място, аман от вас, не давате на тази държава да диша свободно
  • 158 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 159 О...

    3 5 Отговор
    Трети март е Измислен празник. Освобождението на България е процес преминал през следните фази:
    1. Априлското въстание избухнало на 20 априлий 1876
    2. Цариградска конференциея от 23 декември 1876 до 20 яунари 1877 на която от ВСИЧКИ Велики сили беше РЕШЕНО да се възстанови Българската държавност.
    3. Руско-османска война от 24 април 1877 до 3 март 1878 която започва със СЪГЛАСИЕТО на ВСИЧКИ Велики сили и имаше за цел да РЕАЛИЗИРА взетото на Цариградската конференция РЕШЕНИЕ.
    4. Берлински Конгрес 13 юни - 13 юли 1878 имащ за цел ОКОНЧАТЕЛНО ДА УРЕДИ въпроса с възстановяването на Българската държавност, взетото на Цариградската конференция.
    Следователно изборът за национален празник (ако трябва да е свързан със създаването на Третата Българска държава) може да е или началото на ПРОЦЕСА за нашто Освобождение - 20 априлий 1876 или края 13 юли 1878
    Тъй като края не беше никак удоволетворителен за нашият народ остова началото.
    То обаче е съзнателно принизено (въстанието е обявено за неуспешно....кой знае защо) и затъмнено (20 априлий изобщо не е е официален празник и под измислен предлог се честна на 1-ви май !!!!!!!!!!!!! )
    Всичко това е направено с цел да ни пробутат една измама.....междинен резултат от един процес , който междинен резултат със ПРЕДВАРИТЕЛНОТО съгласието на главният му реализатор- Русия (дадено в Райнщад и Лондон) е било ясно че е МЕЖДИНЕН.
    Ето защо ако националния празник трябва да е свързан с Третата Българска държава трява да е 20 А

    Коментиран от #162

  • 160 реру

    21 0 Отговор

    До коментар #127 от "Исторически парк":

    "Винаги е бил! Само в периода 44-89 не е бил!"


    Не е точно така, а и има голяма разлика между честване и НАЦИОНАЛЕН празник...
  • 161 Веднага

    12 3 Отговор

    До коментар #147 от "Овратен":

    Забрана на ИЗРАЖДАНЕ!
    БСП сами ще се забранят.
    Чалгарите повече парламент няма да видят.Още не са казали тенкю на карадайъто и боцко,за прелятият 1%.
  • 162 Курд Околянов

    2 2 Отговор

    До коментар #159 от "О...":

    И при кюрдите процеса е дълъг, и продължава.
  • 163 Браво на ИТН, Възраждане и БСП

    6 20 Отговор

    До коментар #156 от "Стоят":

    Много е гнусно и жалко да гледаш някой да лази и да се гърчи в лъжите и глупостите на националните предатели ПП, ДБ., ГЕРБ и ДПС!
  • 164 Човек

    9 6 Отговор
    На трети март е сключен договор между Руската и Османската империя, а България сменя турското робство с руско. Всички наши възрожденци са били против Русия, защото е било ясно, че тя идва за да ни пороби и да ни вкара в империята си. Няколко години след трети март българите се добират до тайните документи на руските дипломати, в които се говори за окупационен фонд на Руско-Дунавска област. Така наричат руснаците България. За тях нашата държава не съществува и тя е тяхна територия. В този фонд те са разполагали с огромни суми пари за пропаганда, диверсии, бунтове, покушения и всякакви дейности с една цел - да се унищожи българското движение за съединение и независимост и България да стане част от Руската империя. Иронията е, че днешните фалшиви възрожденци, работят за нашата поробителка. За щастие заедно с БСП и ИТН имат общо под 30% и националният празник ще бъде сменен на 24 май. Този ден символизира българската писменост и култура, които са ограмотили и цивилизовали всички славянски народи, включително бъдещата Русия. Без делото на Църхо и Страхота (Кирил и Методий) и Преславската книжовна школа, руската държава изобщо нямаше да се роди и да се превърне в империя.
  • 165 3 март е първата война спечелена от

    4 4 Отговор
    Европейска Русия и българите на балканите с която се стига до Сан Стефано турците се предават и сключват мирен договор на всяка цена за да не се превземе Цариград и проливите след което 1979 на берлинския конгрес без участието на Русия и санстефанска България в преговорите се разделя санстефанска България на княжество България и източна Румелия
  • 166 И за какво

    7 7 Отговор

    До коментар #152 от "Иван":

    да вееш американско знаме? Колко американеца си дадоха живота, за да те има?
  • 167 Краставите

    14 5 Отговор
    Магарета пред 9 планини се надушват да правят мизерии.Трите партии се борят за най простия електорат защото и трите са без идеи и визия за страната и разчитат само на гол популизъм.Хитреци като Трифонов и Копейкин ще има докато има прости избиратели просто хитреците се сменят но глупаците които ги избират остават.
  • 168 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 169 По една телевизия дават времето над

    2 1 Отговор
    България на четири части вместо цяла България
  • 170 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 171 Ами да!

    18 6 Отговор
    Чалгарите от ИТН, лумпените от Възраждане и комунистите от БСП- Кремълските подлоги!
  • 172 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 173 Учи за да не се излагаш

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "Супер":

    На 26 октомври 1185 г. Асен и Петър се обявяват срещу византийската власт в българските земи и по-големият брат Петър е провъзгласен за цар Петър IV (по-късно по-малкият Асен поема властта). Ромейският пълководец Алексий Врана губи първите битки с въстаниците. През пролетта на 1187 г. самият император Исаак II Ангел обсажда Ловешката крепост, за да си върне контрола над Мизия. След тримесечна безрезултатна обсада той се отказва от намерението си и подписва мирен договор, с който de jure признава възстановяването на българската независимост и държавност. Този акт бележи за историографията хронологически началото на Второто българско царство.
    Под турско 200 г по - късно.
  • 174 Госあ

    9 14 Отговор
    Ако тоя народ приеме безропотно да му плюят върху празника на Освобождението от 5 века турско робство, не е народ, а м@рша. И няма абсолютно никакво значение какво се случва.
  • 175 В Турция оръжието е западно

    5 2 Отговор
    Както по време на робството така и сега в Турция са се сглобявали Ф16 на България и взеха 4 млрд за подписи на хартия
  • 176 Българин

    9 3 Отговор

    До коментар #44 от "Курд Околянов":

    Настолен празник на всички петолъчници!
    Питай родителите си как са го чествали!
  • 177 Българин

    3 3 Отговор
    Националните предатели ще започнат да пишат на латиница, отколкото да не празнуват на 3 март.
  • 178 Абе хора,

    2 3 Отговор
    що не се фокусирате на българския футбол. Празници бол. Който иска да си пие ракията на 3 март който иска на 24 май. Ква е тая буря в чаша вода? Колко енергия е изхабена по долу съвсем безмислено? А колелото на историята си се таркаля така или иначе. Това че някои имат интереси (финансови) в едната или другата посока е факт но тия дето нямате защо им се вързвате. Вашето битие така или иначе няма да се подобри независимо от изхода на този велик днешен спор.
  • 179 Наблюдател

    11 5 Отговор
    Депутинизацията е болезнен за русофилите процес, но без нея ще се превърнем в Задунайска губерния!
  • 180 Безродната русофилска измет

    17 5 Отговор
    Иска да не се променяла историята, но това е фалшифицираната русофилска история.
  • 181 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 182 Фактъ

    5 2 Отговор

    До коментар #34 от "Фактъ":

    Не пиши от моето име , рублояд !!!
  • 183 Който не иска 3 март да празнува

    4 2 Отговор
    Берлинския конгрес 1979 година
  • 184 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 185 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 186 Браво

    5 5 Отговор
    видя се кои са българските партии в парламента!
  • 187 българин

    9 4 Отговор
    "Лидерът на "Възраждане" Костадин Костадинов каза, че "пипането на датата" показва омраза към всичко българско и това може да доведе до гражданска война" - идиот, плаче за затвора или за лудницата, а и това, че "ИТН, "Възраждане" и БСП бранят 3-и март" е гаранция, че надали е български, но гарантирано е рашистки, то и историята го потвърждава.

    Коментиран от #189

  • 188 Който не му харесва

    7 10 Отговор
    3-ти март да стяга куфарите и да бега при кравите. И без това България е само за българите.

    Коментиран от #193

  • 189 Рашист е

    5 3 Отговор

    До коментар #187 от "българин":

    баща ти, пребоядисаното комуне.
  • 190 Хахаха

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "Последния Софиянец":

    Днешна крадлива продажна мафиотска България има ли общо с царска България и българите по турско робство?
  • 191 24567

    9 2 Отговор
    Кой друг да брани Мордор и орките- изброените, други няма.
  • 192 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 193 24567

    12 3 Отговор

    До коментар #188 от "Който не му харесва":

    И кои сте българите- русофилите ли?
  • 194 Няма!

    2 0 Отговор

    До коментар #64 от "Ган Йо":

    Собствената идиотия няма граници. Посолстовото все пак има някакви!
  • 195 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 196 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 197 Ха ха ха ха ха

    3 0 Отговор
    Сбогом покойници
  • 198 Госあ

    2 8 Отговор
    Безродните овчари на козяк, дори не си дават сметка, че за денят на независимостта Франция изпраща на краварите повече войници и кораби, отколкото самите те имат. Испания също помага. Редом до Джордж Вашингтон стоят имената на Жилбер дьо Лафайет и Луи 16. Обаче краварите си го честват и не плюят французите, нито скимтят че бил техен празник. Но така е, безродния полуграмотен слугинаж бива гаврен винаги от господарите си.
  • 199 Луд

    3 2 Отговор
    Аз съм за 24 май! Благодаря на гърците че са ни дали буквите!

    Коментиран от #200

  • 200 Госあ

    3 1 Отговор

    До коментар #199 от "Луд":

    Кои гърци са ти дали буквите па на тебе ве ?! Не са ли северномакедонците ?
  • 201 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 202 Орка

    1 1 Отговор

    До коментар #83 от "Последния Софиянец":

    АМИ ЧАКАМ ТЕ НА МАЙДАНА АМА ТАМ НЯМА ДА ИМА УКРАИНСКИ ГРЕШКИ НИКОЙ НЯМА ДА СЕ ЦЕРЕМОНИ С ТАКИВА КАТО ТЕБЕ
  • 203 Просто човек

    6 5 Отговор
    Трите путински партии са Позор!
  • 204 Алооооооо

    3 1 Отговор
    БЪЛГАРИТЕ И БЪЛГАРСКИТЕ ПАРТИИ ЗАЩИТАВАТ 3 ТИ МАРТ ВИЖ ПРОУЧВАНИЯТА НА ОБЩЕСТВЕННОТО МНЕНИЕ НО ЗА САМОВЛЮБЕНИ БЕЗРОДНИЦИ КАТО ВАС ТОВА НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ТА ОПРАВЯНЕТО ВИ ЩЕ Е САМО СЪС СПОА А ЗА ВАШЕ СВЕДЕНИЯ СЛАДУРИ РУСНАЦИТЕ ПАК МАЧКАТ В УКРАЙНА
  • 205 павлин

    1 1 Отговор
    Ей тая топка дето отнесе на трети март Кирето .....
  • 206 Коректен

    1 1 Отговор
    Итн мислех, че са го купили дпс, а то се оказа, че и те за копейки работели.
    .
  • 207 Просто Кирето

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "рерi777":

    Ама как така ще питаме народа какво иска? Това хич не е демократично!
  • 208 Отшелник

    0 2 Отговор
    Нито царска Русия прилича на днешната РФ,нито пък Османската Империя на съвременната Турска Република.Ката се вземе предвид,че в огромната география,наречена РФ се използува българската азбука най-хубавата алтернатива за нац.ни празник е 24 май.
  • 209 Историк

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Българин":

    Празнува се като Ден на Освобождението на България от османско иго от 1888 г.
  • 210 Стенли

    1 0 Отговор
    Някой от тези политици може ли да чете. Кирилицата е от България само във България. Реално дори Монголия има по голям шанс, защото същите тия политици нищо не са направили. Ако си свършат работата и целия свят признае тогава може да се помисли за смяна на празника
  • 211 Бай Иван

    1 0 Отговор
    Тая работа с декларации в НС не става. Тия Ви се подсмихват и си правят каквото трябва по указания на посолството. Съберете си поддръжниците обединени около поредните глупости на зависимите политици и драги народно представени и не само партии им покажете ,че не може да управляват и прегазват историята ни.
  • 212 Гай Турий

    1 1 Отговор
    Слугите на Сорос, опаричеин през Козяк, най-безсрамно, безочливо и подло изпълняват заопведиет на намигащия с едното око, целящи раздор сред българите, постоянин конфликти и гражданкска война. Подготовката за софийски майдан върви по сценария на Киевския майдан, планиран от ЦРУ и англосакските исторически вампири.
    България да се събуди и изрита тая продажна клика, назначена от Козяк уж да ни управлява, а всъщност да ни руши, обезбългарява и ликвидира. Целта е, след като ни утилизират, на наша благодатна земя да се заселят жидоянкини образци със сатнински души и мераци. Днешните НС и МС са вредни и опасни за България. Веднага оставка, предатели!!!
  • 213 Да бе да

    1 2 Отговор
    Като гледам + и - по коментарите под статията, може би е време ти и тези като теб, псевдо българи, да изчезнете. Скоро ще празнуваме освен 3.Март Деня на освобождението от турско робство и 8.Август като Ден на освобождението от "доброволното" Европейско робство преминало под диктата на Англия и САЩ!

    Коментиран от #214

  • 214 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 215 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 216 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 217 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 218 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 219 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 220 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове