Last news in Fakti

29 Май, 2021 10:37 3 686 9

Десетки Trabant-и преминават по улиците на Трявна

  • трабант-
  • трявна-
  • trabant

Програмата предвижда забавления за публиката, награждаване на участниците и почетна обиколка

Десетки Trabant-и преминават по улиците на Трявна - 1
Снимкa: Shutterstock

Трявна е домакин на националния "Трабант фест". По улиците на града ще преминат 50 двутактови автомобила.

Програмата предвижда забавления за публиката, награждаване на участниците и почетна обиколка, която от Трявна ще продължи към Плачковци, съобщи Светослав Йотов от Национален клуб Трабант, организатор на събитието.

Притежатели на различни модели от всички краища на страната ще се съберат за откриването на фестивала в 11:00 ч. Най-старият трабант, който зрителите ще видят, е модел от 1963-а година и е собственост на Кольо Тончев от Добрич.

Програмата за феста ще бъде допълнена от изложба на стари български цигари, от периода 1901 - 1989 година. Те са част от колекцията на Димитър Георгиев от Силистра.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ХОДЖАТА

    9 1 Отговор
    ЧЕХИТЕ ЛАСКАВО КАЗВАТ НА ТРАБАНТА БМВ - КОЕТО НА ТЕХЕН ЕЗИК Е БАКЕЛИТ МОТОР ВОЗИЛО /БМВ/, ГДР АКО ГО БЯХА НАПРАВИЛИ ЧЕТИРИТАКТОВ ОЩЕ ЩЯХА ДА СИ ГО ПРОИЗВЕЖДАТ И ДА ПОКРИВА ЕВРО 6. ВАРБУРГА СЪСВСЕМ НЕ БЕШЕ ЛОШ- НАРОДНА КОЛА.

    Коментиран от #9

  • 2 Добре дошли при бай Марин

    3 0 Отговор
    Бае Марин не мое ли се вреди с дъртия Вартбург??? Те братчеди с картона бе!
  • 3 бай Киро

    9 0 Отговор
    За този клас Трабанта бе една от най добрите машини в света.Това,че го сравняват с Мерцедеси,бемвета,аудита и прочее си е за сметка на малоумниците които правят подобни сравнения.По мое скромно мнение,Вартбург и трабант ще си останат единственните автентични автомобили от Соц периода.Всичко останало бе копирано от западни версий.

    Коментиран от #8

  • 4 Моля????!!!!?

    1 0 Отговор
    Trabant-и??????!!!!!!???! Марките коли се изписват на български език, особено добре познатите като трабант. Има си правила, но журналистите явно са над тези неща, защото наблюдавам системно незачитане на правописни и особено на пунктуационни норми.
  • 5 Грета тумберг

    0 2 Отговор
    Не може. Ще замърсите галактиката. Край. Отменя се. Пуснете хомосексуален парад в балкана
  • 6 Да попитам

    5 0 Отговор
    Може лиТрабанта да тръгне ,ако влезе да се вози Искра Фидосова .

    Коментиран от #7

  • 7 Добре дошли при бай Марин

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Да попитам":

    Може.Ако е кабрио Трабанта и Фидосова я натовари мотокар.
  • 8 Грешиш бай Киро

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "бай Киро":

    Вартбургът е наследник на DKW 3-6. И се произвежда в бившите заводи на ДКВ. Т. Т данни. ДКВ 3-6 и ДКВ 3-6 лимузина. 896 куб. см. 3 цилиндров, двутактов. 45 к. с. при 4250 об/мин. Справка: Съвременни автомобилни конструкции. Издателство Медицина и физкултура. София 1958г. 1 към 1 с най-първия модел на Вартбург. Приличат си дори ипо форма.
  • 9 До Ходжата

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "ХОДЖАТА":

    Казваш, че Вартбурга е народна кола. Съгласен съм до толкова, доколкото се отнася до лесната поддръжка. И не само що се отнася до двутактовия двигател. Казваха, караш кола поддържаш мотор. Ще ти направя сравнение с най харесваната кола Жигули. Спирачната система на Вртб. е двукръгова но с два независими кръга, единия на предните колела със собственни спирачни цилиндърчета, а другия също с отделни цилиндърчета отпред и отзад. Така винаги имаш работещи предни спирачки. Знаете, че не можеш да спреш колата на ръчна. На Жигули единия кръг е отпред другия отзад. Като останеш със задния кръг все едно си на ръчна спирачка. Същото е и с останалите коли. Второ: никоя от колите в Б-я не е със саморегулиращи се накладки отзад. Вартбурга-да. Трето: напълно независимо окачване на четирите колела. 4-изключително комфортни седалки с луксозна тапицерия. 5. Отлична видимост. 6.Вартб. де лукс с радио. На жигули се монтираха тук български апарати в мототехника. 7.Фаровете се регулираха с лостче в зависимост от товара отзад. 8.Огромен багажник. 9. Изключително маневрен. Радиус на завой под 10м, на Жиг. 11м. Сигурно пропускам нещо, но и това стига....... като за "народен автомобил"!