14 300 28

Единственият шанс на Hyundai да построят завода е да не им обърнем никакво внимание

В България всеки пречи на инвеститорите

Владимир Каролев
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Премиерът Борисов обеща, че ще обърнем внимание на Hyundai, ако дойдат да строят завод в България. Всъщност, единственият шанс на Hyundai да построят завода е да не им обърнем никакво внимание.

Това коментира в профила си във Фейсбук Владимир Каролев.

Иначе, еколози ще им обжалват ОВОС-а поне 5 години, след това будни жълтопаветници ще им спретнат протест 2-3 години, кметът ще се уплаши и ще им вземе разрешителното за строеж. Те ще го обжалват в съда и ще загубят поне още 5 години, после ще има нов ОВОС, който ще бъде обжалван пак 5 години.

След това правителството ще им сложи мораториум по политически причини, посланиците ще се разбучат и ще махнем мораториума, но пък няма да им прокараме ток и вода до парцела 3-4 години.

Накрая кадастърът ще тръгне да търси дюни в парцела 3 години и ще открие малка подземна дюна, което ще изисква пълно препроектиране на завода, като за капак археолозите ще открият гаванче от 5 век пр.Хр., което ще замрази всичко за поне още 2 години.

Така ще им обърнем внимание, че в оптимистичния сценарий, първата кола на Hyundai ще се произведе в България, когато президентът на Hyundai е най-старият човек на Земята.

*Заглавието е на редакцията

България


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Пешо
    Отговор
    1 09:45  27.10.17
    Нещата стават и бързо, ако си платиш където трябва!
  • незнайко
    Отговор
    2 09:57  27.10.17
    Има много голяма логика в написаната статия ! ВСИЧКО Е ВЯРНО !
  • JEEP
    Отговор
    3 10:14  27.10.17
    Разбира се, че ще им се обърне внимание. Нали трябва ясно да им бъде обяснено кого и с колко трябва да почерпят ако не искат да минат по описаният в статията път.
  • ГОСТ
    Отговор
    4 10:15  27.10.17
    Публикувано във факти.бг: Премиерът Борисов обеща, че ще обърнем внимание на "Хюндай", ако дойдат да строят завод в България. Всъщност обръщането на внимание трябва да стане поне година преди да решат да строят в България. И то истинско внимание а не изнудване. Справка - как Словакия привлича автомобилно производство.

  • Aleks
    Отговор
    5 12:50  27.10.17
    КАРОЛЕВ единствените причини големи инвеститори да не инвестират в скапаната ни държава е чудовишната корупция и беззаконието....оправдаваите се с глупости скоро ще получите полагащото ви се...

    Коментиран от #7

  • PlimP
    Отговор
    6 13:02  27.10.17
    за съжаление
  • Гошо
    Отговор
    7 13:36  27.10.17

    До коментар #5 от "Aleks":

    Каролев казва абсолютно същото.
  • 8 14:12  27.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • gost
    Отговор
    9 14:17  27.10.17
    За съжаление, този път Каролев е убийствено прав, а написаното е единствено с илюстративно провокатовна цел спрямо споменатите. Жалко, но е прав.
  • ОСА
    Отговор
    10 14:26  27.10.17
    Държавата ни, е огледало.Заставаш, и трябва да си подготвен за това което искаш да видиш,много често е криво това огледало наплюто от мухи.
  • Гръмпи
    Отговор
    11 14:50  27.10.17
    Oхооо надушвам следващите врагове на еколозите :)))
  • Луи дьо Фюнес
    Отговор
    12 18:17  27.10.17
    Честно, боли ме това което говори м-ра!! Само забрави за комисионни те? А, и това е по неговата специалност, познания и компетентност да ги ликвидира! Желая му успех!
  • Гого
    Отговор
    13 20:02  27.10.17
    Като си платят комисионна на селянина от Банкя и в центъра ще вдигнат завод така стават нещата във България а после дни заплати по 400-500 лева!
  • зелен
    Отговор
    14 22:01  27.10.17
    Вярно казано,но причината е в калпавата държава,защото по лесно е да не допуснеш нещо да се построи отколкото да се бориш с нещо вече построено.Примери колкото искаш в цяла България.Ако имаше правова държава която да налага еко-нормите никой нямаше да обжалва ОВОС защото знае,че замърсяване няма да има.Докато държавата ни е такава и аз ще се боря срещу всякакви идеи за строеж на химически,металургични,добивни и др.замърсяващи производства.По добре малко по бедни отколкото напълно отровени.
  • ПИУ
    Отговор
    15 22:38  27.10.17
    Елате в Пловдив да видите как едни булеварди се ремонтират вече 3 година, как е блокиран целия център, как едно кръгово на малко кръстовище се прави 3 месеца, как се задръстват кръстовища с малоумни светофари. И изобщо неща, които съм виждал в Европа да се правят буквално за 24 часа, тук са месеци и години.Някой ще каже какво общо има със статията ... ами има, точно поради описаното в статията, ще се случи точно така. Попитайте хората от кв. Коматево. А бе и БМВ ще искат да построят два, не един завод...
  • Силвестър
    Отговор
    16 23:44  27.10.17
    Сега сигурно Тома Белев потрива щастливо ръчички и си мисли с колко ли кинти да ги избомби тия. Той успя да намери нередности оказващи пагубно влияние върху природата и при тв формата Фермата, та един завод ли ще му се опъне. Само да са направили първата копка и ще се почнат жалбите. 
  • волен сидеров
    Отговор
    17 00:31  28.10.17
    Булгаристан
  • ААА
    Отговор
    18 05:26  28.10.17
    По принцип гн. Каролев е прав, дефакто той е един от тези, които са смазката между инвеститор и държава, тоест помага срещу "скромно" възнаграждение нещата да се случват по-бързо , с правилните хора. И така мафиотско-бюрократичната държавна машина разцъфтява в небивали цветове и висоти. За да построиш барака на село ти трябва един шкаф бумаги, няколко месечно тичане по мъките , нерви като корабни въжета , и около 8500лв само за да платиш бумагите , които надвишават няколко пъти цената в злато. Да живее бюрокрацията- един милион трудещи се хранят един милион администрация . И второ ние сме незначителен местен пазар за всеки инвеститор, а когато си търсят нормални и естествено ниско платени кадри, направо се виждат в чудо. Работник който докара на работа друг работник ,получава възнаграждение върху заплатата.Аз предлагам една част от администрацията да бъде съкратена и да започне работа веднага в завода на Хюндай и др. такива.
  • СтарТИРаджия
    Отговор
    19 07:12  28.10.17
    Тези едва ли са решили да местят производството от Чехия и Словакия? Еле пък завода в Добра... Цял град! Най-много да направят поредният цех за чаркалъци. Край Пловдив естествено. Заплата 600 лева - от "помаклъка" доволни ще бъдат! На Ганьо няма да му се отвори парашута за скъп краен продукт. Не!
  • Shmeker
    Отговор
    20 08:39  28.10.17
    Ако построят завод тук ще е за винтчета и гайки. Просто защото няма кадри в тази индустрия в тази държава.
  • Гост
    Отговор
    21 09:39  28.10.17
    А комисионни и суджук за господата. После рошвети за кмета и главния архитект. Така е в гетото управлявано от нагли политици крадци.

    Коментиран от #23

  • Марио
    Отговор
    22 12:55  28.10.17
    Ако стане този завод ще е много добре.Ще се открият нови работни места и ще се вдигнат заплатите.А й Хюндай е добра и сериозна марка която се развива с бързи темпове и то качествено.
  • Марио
    Отговор
    23 12:57  28.10.17

    До коментар #21 от "Гост":

    Ама поне правят нещо и се опитват.По комунизма да не и по-добре.Да ни мислиш,чи преди не са крали.Крали са и то много повече.Но Борисов поне се опитва да направи нещо.А не като преди да ни можеш банан да си купиш.
  • Българина вика дръжте българина
    Отговор
    24 13:12  28.10.17
    Това е родната българска действителност - за жалост . И после що румънците били по- напред от нас......

  • хер флик
    Отговор
    25 18:14  28.10.17
    Тия хора не са свикнали да бутат рушвети,не-знам как ще стане сделката.
  • Хахаха
    Отговор
    26 19:48  28.10.17
    А самият Каролев не е ли от същите тези политици, които сочи с пръст?
  • Shmeker
    Отговор
    27 09:56  29.10.17
    Пичове, колкото и да си мислите, че производството на автомобил е просто, изобщо не е така. Това е много сложно и интелигентно производство, не е като да правиш домат в буркан. Не случайно Хюндай инвестира в Словакия, там където се правят и Октавиите и ред други марки, просто защото поколенията там са се занимавали с автопром и са в час. Тук е много сложно, тъй като операторите дори вече не могат да четат и да пишат, какво остава да следят толеранси.
  • ДДД
    Отговор
    28 19:53  29.10.17
    Владимир Каролев браво жестока статия не бях чел по добра

Напиши коментар:


Публикувай