Last news in Fakti

22 Август, 2016 05:30 39 312 27

BMW 9er или баварски отговор на Maybach

  • bmw-
  • 9er
BMW 9er или баварски отговор на Maybach - 1

Много интересна информация, касаеща предстоящите модели на BMW, се завъртя в интернет пространството. Според тези слухове, баварците се подготвят с отговор на новото свръхлуксозно предложение на Mercedes. Става дума за възродения бранд Maybach и по-конкретно за Mercedes-Maybach S-Klasse.

Отговорът от страна на BMW ще се нарича "девета серия" и ще представлява огромен и свръхлуксозен седан, пред който "седмицата" ще изглежда като по-малко братче. Според въпросната и все още непотвърдена информация, новото BMW 9er ще се прави на платформата на 7еr, но ще е с доста увеличено междуосие.

В момента най-голямата седмица разполага с 3210 мм междуосие, докато междуосието на Mercedes-Maybach S-Klasse 3365 мм. С използването на новото карбоново ядро, баварците могат да постигнат още по-голямо междуосие, като това няма да попречи на здравината на конструкцията. Така се очаква BMW 9er да е по-голямо от новия Maybach.BMW 9er или баварски отговор на Maybach

Според немската преса, новата девета серия ще се появи в своя сериен вариант през 2020 година, но се спекулира и с по-ранен дебют. Очакванията са BMW 9er да разполага с V-образен дванайсетцилиндров двигател с работен обем 6.6-литра. Два турбокомпресора ще доведат максималната мощност до 610 конски сили.

Този агрегат ще бъде модернизиран, но заимстван от M760Li xDrive. Друга информация пък спекулира с plug-in хибриден силов тракт. Стилистично, предстоящата девета серия ще прилича на шоукара Vision Future Luxury (на снимките), който беше представен на автомобилното изложение в Пекин през 2014 година.

Слухове за BMW 9er вървят в интернет пространството отдавна, но тези, които ви представяме сега изглеждат достоверни, защото се лансират от повечето авторитетни германски медии. Отбелязва се и, че баварците спазват собствената си система с четен индекс за купетата и нечетен за седаните. BMW 9er ще бъде по-голяма и луксозна лимузина от сегашния флагман 7er.BMW 9er или баварски отговор на Maybach


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 BRABUS

    0 1 Отговор
    пълен смях
  • 2 Саймън

    1 1 Отговор
    да не бързаме със смеха а????
  • 3 всички

    0 0 Отговор
    ръстът на размери,а не на качество.Очаквам ауди а10 над 6 метра да е !
  • 4 йес

    1 1 Отговор
    Специално за тях пътищата без завои.
  • 5 ViP

    0 2 Отговор
    Знаете ли кои хора си купуват нови Bmw-та ?!
    Богатите...
    А знаете ли кои хора си купуват Bmw-та втора ръка?!
    Много богатите .....
    Мерцедеса си е Мерцедес....
  • 6 piv

    1 0 Отговор
    Много богатите купували Bmw-та втора ръка.Господи.....ела да си прибереш вересиите.
  • 7 656

    0 0 Отговор
    Ала бала портокала.....2020 дрън дрън
  • 8 ИНН

    0 0 Отговор
    Ми то да вземат по почина на Майкрософт да стигнат до цифрата 10 и после само актуализации.К,во ли ще е ако извадят BMW 10er ...Малееее
  • 9 ww99

    1 0 Отговор
    по наблюдения в БГ ..голям % от купуващите BMW са чисто и просто комплексари .. и статистиката на катастрофите го доказва напълно
  • 10 Фенче на БМВ (баба меца)

    0 1 Отговор
    Уникално!
  • 11 Майна

    1 2 Отговор
    Супер е . Ей за това съм и фен, щото мислят.
  • 12 Тоя

    1 0 Отговор
    Да и докато дойде ред да бъде конкуренция от Мерцедес може и да са пенсионирали тази S-класа и да са изкарали нова генерация....
  • 13 Тошибиян

    0 1 Отговор
    Кои купува мерцедес богатите а бмв глупаците и комплексарите а тесла умните
  • 14 Трифонов

    1 0 Отговор
    Тесла??? Умните??? Няма такава марка коли... Тесла. Какво приказвате?
  • 15 Morgoth

    1 1 Отговор
    Красив автомобил, за разлика от другите спекулации по темата.
    Все пак докато не излезе официално не се знае какво ще представлява.
  • 16 Мерцалдо

    1 0 Отговор
    Алооооооууу, баварише моторише ве, до 2020 г. А - класата на МЕРЦЕДЕС, ще е дълга поне 6060 мм и ще има междуосие от 3456 мм., а за силовивия тракт ще се грижат 666 расови, щутгардски кончета...
  • 17 Трифонов

    1 1 Отговор
    По отношение на феновете на Мерцедес. Мерцедес не успяха да утвърдят Майбах. Единственият модел на Мерцедес, който се продава по-добре от съответния модел на БМВ е S класата, която, макар една добра луксозна кола, не е в състояние да утвърди Мерцедес като лидер в премиум сегмента. Такъв е БМВ, при това вече близо 10 години и на всички пазари. Стойността на компанията БМВ, според всички специализирани издания, включително и за тази година, е много по-висока от тази на Мерцедес. БМВ е най-скъпият премиум автомобилен бранд и вторият по ценност автомобилен бранд въобще след Тойота. Разликата между двата обаче, е четири милиарда, а Тойота все пак е най-големият производител на коли в света. Представеното онзи ден свръх луксозно купе на Мерцедес-Майбах, което също е все още прототип, е много красиво, но почива изцяло на ретро дизайнерска философия от миналия век. Не е нищо ново в автомобилния дизайн. Не е модерно. Не е екстравагантно. Не е перспективно, като философия на дизайна. Имаме едни изящни, но стари линии. При това, такова е положението с дизайна на всички модели на Мерцедес от... вече почти цяло десетилетие. Не могат да открият себе си в дизайна, затова много често започнаха да пускат откровено несполучливи автомобили. Разбирайте грозни във важни за тях сегменти. С предходната Е класа беше така. С настоящия ГЛС и ГЛЕ е така. Настоящата С класа също не струва. Дизайнът на S клас е ОК, но не става на малка кола. Впечатляващ е всъщност единствено във варианта на шест метрова лимузина. Да лепиш тоя дизайн обаче върху всичко в цялата гама просто, защото нямаш други добри идеи, много скоро ще установят, че няма да им върне първото място сред премиум автомобилите, което загубиха много отдавна. В същото време всички модели на БМВ в момента изживяват последни години. Мерцедес извадиха новите си модели в почти всички класове неотдавна. В същото време продажбите на БМВ продължават, като цяло да са по-добри. И положението ще става все по-добро за БМВ. В началото на 2017 пускат в продажба новата 5-та серия. В глабален мащаб продажбите й ще надминат сериозно тези на новата Е класа. Новата 5-та серия изглежда просто безупречно - едновременно е класическо БМВ, но е също така модерна и иновативна. 2017 ще има и нова Х5-ца. Тя също ще се продава много по-добре от ГЛЕ, точно както предишната и по-предишната бяха най-продаваният SUV в своя клас. Много по-добри, несравними с тези на МЛ. На фона на всичко това, концепцията Vision Future Luxury, е несравнимо по-добра от тази на Мерцедес-Майбах. Както се вижда и от снимките, става дума за съвършено нова дизайн философия. Колата изглежда различна, модерна и иновативна. Безспорно, това се дължи на участието на най-влиятелното дизайнерско студио в света - Пининфарина - но, очевидно, БМВ знаят към кого да се обърнат. Философията на бранда, като цяло, е напълно различна и много, много по-успешна от тази на Мерцедес. За да си номер едно в областта на премиум возилата, не е достатъчно да се изплискаш само с осем метра лъскав ковчег с приятни форми, обилно поляти с хром (който между другото има лошият навик да се свлича за около година, оставяйки новата ти, струваща почти 200 хиляди лева гордост, да изглежда като таралясник на 15 години - как пък вече повече от 10 години не го решиха тоя проблем), и да му плеснеш вътре едни огромни масажиращи задниците, плюшени кресла, като обсипеш всичко това в светещи бутони. Живеем във века на иновациите и телекомуникациите, в света на модерното, иновативното и авангардното във всяко направление. Не може да претендираш да си номер едно и да лежиш на концепции от миналия век, 350 CDI и амбиентно осветление в лилаво. Затова и не са номер едно. В САЩ много често отстъпват по продажби дори на Лексъс... компания на има, няма 30 години. Затова - Мерца си е Мерц, спор няма. Прекрасни коли са! Но-о-о... от много отдавна вече не са и едва ли някога отново ще бъдат единствените прекрасни коли. В момента има единствено два автомобилни бранда, чието бъдеще изглежда напълно безоблачно. Единият произвежда ширпотреба - Тойота, а другият - премиум возила - БМВ. За останалите... просто нищо не се знае. Идея нямате какъв огромен брой прекрасни автомобилни компании са били създадени, работили са, създавали са шедьоври и тихичко са потънали в мрака само през 19 и 20 век.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Аз бе

    0 0 Отговор
    Който е бил в Германия ,знае , че най-масовият автомобил там е audi- wolkswagen
  • 20 G design

    1 0 Отговор
    Бмв то е за гъзари а Мерцедеса е за тузари.
  • 21 ИНН

    1 1 Отговор
    Присъединявам се към чудесния и изчерпателен коментар на господин Трифонов и искам да добавя мое наблюдение с което не искам да ангажирам никого,а то е че BMW имат отлични продажби на Мини,най после именно те показаха на света как трябва да изглежда и стои на пътя един Ролс-Ройс,тясното им сътрудничество Тойота което доведе до серийното производство на водородния Мирай макар технологията да са я имали Мерцедес и Фолксваген по едно също време с BMW.Мерцедес не дотам добри продажби на Смарт,катастрофален съюз със американския Крайслер който Слава Богу приключи и рехава заинтересованост към водородната А класа ако изобщо са я пуснали в производство.И след всичко което избълвах до тук(без началните изречения)за мен най важното и единствено нещо е че BMW са първата немска марка която се е осмелила преди вече доста години да навлезе в сегмент в който Мерцедес са били традиционно силни и непобедими.Мисля че Щутгардци имат един достоен опонент в лицето на BMW.
  • 22 БМW

    1 0 Отговор
    Каквито циганите такива и българите защо си правите анализи от собственото ни окаяно дередже в България и плювате по признати автомобили в цял свят било то Бмв или др.Преди години се говореше че голфовете ги карат само селяндурите и от там,,пернишкият голф". Не ви ли омръзна да сте Бай Ганьовци.Собствените си комплекси ги преписвате на,, селяни,перничани,цигани.А пък най точен и истинен образ за българина е Бай Ганьо,но умен и интелигентен човек може да даде реални сравнения,Алеко Константинов един велик и истински Българин.
  • 23 бай Стоян

    1 0 Отговор
    От мерцедес и бмв съм се возил единствено в S класи абсолютно всички досега и 7-ци последните три.Е возията и усещането в мерцедеса е различно.
  • 24 Бургас

    1 0 Отговор
    Много грозни ми станаха тия BMW-та отпред с тези големи бъбреци и малки фарове!
  • 25 CL500

    1 0 Отговор
    https://money.bg/business/mercedes-nadmina-po-prodazhbi-bmw-za-parvi-pat-ot-11-godini.html
    От горе посоченото е ясно, че за 1-вото 6-месечие на 2016-та, Мерцедес минава пред БМВ по общи продажби. А за реализирани продажби на Ес-класа и 7-ца, въобще няма какво да се говори. Няма 7-ца, която и да се доближи до съответната Ес-класа.
    Друга статистика - в световен мащаб негативната класация за смъртни случаи при БМВ е много, много лоша, за разлика от Мерцедес! Със сигурност мога да заявя и, че надеждността на Мерцедес, дори и да не е като преди 15 год., все пак е много по-добра от БМВ, както и 'живота' на двигател и компоненти. За возия, усещане, комфорт и нововъведения, мисля няма смисъл да споменавам. Работата ми е свързана с чести пътувания зад граница и явно моето мнение, не е само мое. Навсякъде (вкл. Сингапур, Арабските държави и др. богати държави) на 10 Мерцедеса да видя 4 БМВ и 3 Ауди, приблизително.

    Коментиран от #27

  • 26 БМВ фенчеее

    1 1 Отговор
    БМВ закова пирон в ковчега на Мерцедес и вие го знаете.Пък ауди вобще не влиза в класацийте.
  • 27 е46 328

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "CL500":

    Можеш спокойно да провериш победителя в луксозния клас за 2016 , а колкото до продажбите по добре да продавате след заема от над 15 милярда евро които усвоихте ;)