Днес ще ви отведем към култовите години и няколко автомобила, които освен, че се превърнаха в колекционерски гордости, поскъпнаха значително в последно време. Машините на четири колела са доказали, че някои от тях могат да бъдат значително по-доходни от редица финансови инструменти.
Едно от малкото Porsche-та с предноразположен двигател - 944, бе леко противоречив модел, но по-добрите Turbo варианти се харесаха на много хора и точно те гонят небосклона. Докато първите бройки от стандартния модел са на цена от само 6-7 хил. лева, то Turbo-тата в отлично състояние достигат до потресаващите 100 хил.
Следва една малка баварска играчка, която определено промени играта - BMW 2002ti. Този модел стартира световния успех на монхенци и следите му продължават и до днес със 2-ра серия, която ще споменем и в следващия ни материал. Цената на това бижу започва от 12 хил. за най-изтезаваните екземпляри, преинава към 40 хил. за тези в добро състояние, а Turbo версията със 170 конски сили достига до колосалните 200 хил. лева.
Един от първите модерни автомобили на италианците от Ferrari - F355, вече започва да преминава към класиките. Това е и един от първите автомобили на компанията с бърза автоматична скоростна кутия. В интерес на истината, F355 никога не е бил много евтин, но сега е скочил до небето - цената му стартира от 110 хил.лева, достига до 250 хил. за отлични бройки от кабриото Spider и по-суровия GTS и преминава тази граница с полусъстезателния Challenge.
Ако не сте фенове на бързото каране, а предпочитате спокойното, но класно возене, то кабриото на Mercedes-Benz - SL от поколението R107 е един от любимците ви, но и на много други хора по света. Цената на тази красота започва от 11 хил. лева за неугледните и по-стандартни автомобили, като средното ниво е около 50-60хил лева, но достига до внушителните 180 хил. лева за най-запазения и пълен с екстри автомобил.
И достигаме до рекордьора в тук - единия от участниците в златните години на DTM - BMW E30 M3. Освен, че го няма на пазара и намерихме много малко обяви за него, автомобилът стартира от цели 90 хил. лева и достига до над 200 хил за най-добрия екземпляр от по-късната и по-мощна Evo весия на модела. Това е и може би най-печелившия за покупка автомобил, като цената му се очаква тепърва да поскъпва.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Джими
Коментиран от #9, #10
09:46 22.10.2016
2 Msux
Знам, че ще бъда нападнат от фенчетата на марката, но не мога да си кривя друшата , интериора прилича на свинска кочина, екстериора е толкова отвратителен и остарял, че изглежда направо налудничаво да караш такава кола. А като технически данни Голф/Сивик/Рено от тез спортните по 200 коня ще го направят диво.
Коментиран от #8, #11
10:10 22.10.2016
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 винтидж
10:31 22.10.2016
5 Христо Шуманов
Това си заслужава хиляди пъти повече от БМВ-то , от едни години са , но едното наистина изглежда демоде, а другото има перфектна класическа линия.
Коментиран от #6
11:07 22.10.2016
6 крантата
До коментар #5 от "Христо Шуманов":
BMW пускат нов модел и след 5 години вече изглежда крайно неактуален, това им е проблема. Мерцедес си залагат на финната линия и тя е актуална и след 20 години. Това е било винаги така.Коментиран от #12
11:20 22.10.2016
7 E30
Коментиран от #13
14:39 22.10.2016
8 тъйва
До коментар #2 от "Msux":
мноо ти МЯЗАА да ръсиш простотии...начи сички мязат убау, ама бемеветата са нааайубаи11:42 23.10.2016
9 hellmaker
До коментар #1 от "Джими":
С извинение - наистина,ама наистина не разбираш от коли.И мнението никога няма да има по-висока стойност от един пост.10:51 24.10.2016
10 hellmaker
До коментар #1 от "Джими":
Ти чете ли статията или само си приказваш?? Най -скъп е точно БМВ е30... и това ужасно те дразни :)10:55 24.10.2016
11 hellmaker
До коментар #2 от "Msux":
Най-красиви са 355 и 944,а Е30-ката има стабилна класическа линия.Нещо,което консуматорите,т.е. тези които не разбират от коли,няма как да проумеят и им се струва "налудничаво". А колкото до "Голф/Сивик/Рено с по 200к.с... не знам каква конкуренция са. От тези години не съм чувал да са с такива коне и да са печелили изобщо в DTM. А БМВ там са рекордьори.11:04 24.10.2016
12 hellmaker
До коментар #6 от "крантата":
Много ти се ще да е така,нали... Само ,че трябва м-а-а-алко поне да поразгледаш в историята моделите на 2те марки. Този Мерцедес си е един лъснат,луксозен.. кошник. Хрома не го прави модерен.Факт!Това е било винаги така.11:19 24.10.2016
13 hellmaker
До коментар #7 от "E30":
Да.Това е типичното ,чалгарско мислене - е30 било много ретро,а е36-м...лско. Ние сме си коне с капаци и това е. Грам не се замисляте в много по-големи държави ,как така не мислят като вас. Над 200 000 лв за тоз състезателен кошник..ее а, мани ги. Нали,Голф маниако? Тъмно син,1.9 ТД и бегом по чалготеките.Колко сме велики... тикви.11:26 24.10.2016