Last news in Fakti

12 Януари, 2018 10:23 4 843 35

Civic изпревари Golf по продажби

  • продажби-
  • статистика-
  • lmc automotive

Британската аналитична агенция LMC Automotive публикува статистика за продажбите на леки коли през 2017-а. Миналата година са купени 3% повече автомобили, а търсенето на всъдеходи и кросоувъри се е увеличило с 12%, докато популярността на традиционните каросерии спада с 2 на сто. Изненади носи класацията на 20-те най-продавани модела. В челото ѝ са настъпили неочаквани размествания.

20. Haval H6, 448 188 продадени автомобила


19. Toyota Hilux, 459 984 продадени автомобила


18. Chevrolet Silverado, 465 319 продадени автомобила


17. Volkswagen Tiguan, 470 158 продадени автомобила


16. Hyundai Tucson, 484 322 продадени автомобила


15. Volkswagen Lavida, 514 589 продадени автомобила


14. Toyota Yaris, 518 736 продадени автомобила


13. Honda Accord, 524 914 продадени автомобила


12. Nissan Qashqai, 526 970 продадени автомобила


11. Wuling Hong Guang, 534 251 продадени автомобила


10. Toyota Camry, 569 760 продадени автомобила


9. Volkswagen Polo, 614 827 продадени автомобила


8. Ford Escape/Kuga, 632 529 продадени автомобила


7. Ford Focus, 656 071 продадени автомобила


6. Ford F-Series, 730 596 продадени автомобила


5. Honda CR-V, 753 359 продадени автомобила


4. Toyota RAV4, 786 580 продадени автомобила


3. Volkswagen Golf, 788 044 продадени автомобила


2. Honda Civic, 833 017 продадени автомобила


1. Toyota Corolla, 1 160 495 продадени автомобила


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Якоо

    18 7 Отговор
    Уоу... тойотата е разбила всички...

    Коментиран от #29

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 PlimP

    7 25 Отговор
    японците са леваци, ако погледнете какво са постигнали китай за 15г. ще разберете за какво иде реч, корея също работи яко

    Коментиран от #21

  • 5 некойси

    13 11 Отговор
    Хубава новина, само че високите продажби не са критерии за качествата на един автомобил.

    Коментиран от #7, #20

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Тошко

    6 19 Отговор

    До коментар #5 от "некойси":

    Много точно.
    Това, че продаваш миксери с 5 степенна ръчна не е критерий за нищо освен едно. Хората търсят най-вече бюджетни решения! Като това в никакъв случай не означава качество, удоволствие, динамика.
    Аз бих се радвал да не карам толкова масова кола, да ми върши работа и да ми доставя кеф от шофирането..
    Короли, мороли, сивици и други масовки си ги карайте с гордост, все ми е тая

    Коментиран от #10, #18

  • 8 toyota

    24 6 Отговор
    Тошко ти си типичен селяндур ,който няма мозък и за 5 стотинки.Хората не са толкова прости като теб.Тойота и хонда предлагат най-много за парите си.

    Коментиран от #9

  • 9 Тошко

    3 17 Отговор

    До коментар #8 от "toyota":

    Ти като си толкова градски я да те питам, гледам страшен разбирач си.
    Колко струва Сивик и какво предлага за цената си??
    Каква кола караш, колко годишна е била и колко си я платил??
    Имаш ли отношение към пазара на коли, в сектора ли работиш или само имаш барутник с японски произход и го държиш пред блока под джанката??

    Ако много се затрудняваш, не ми отговаряй!
  • 10 гостенче

    27 2 Отговор

    До коментар #7 от "Тошко":

    Да вземем предвид пирвите 5 позиции..
    - Корлоата ли не екачествена ? Не е премиум но е на страхотно ниво на страхотна цена и разполага и с модели с автоматично скорости. Да не говориме, че модофикациите хечбек и комби се предлагат под наименование Аурис, че ако ги включиме и тях към бройката продадени цифрите ще излетят в космоса.
    - Сивика ли не е качествен ? Не познавам друг автомобил дето двигателя му да влиза в 9 000об и да изкарва по 300-500хил. км. Да не коментираме ако се кара внимателно. Окачването и електрониката са без коментар, то е ясно.
    - Може би Голфа не е качствен ? Дето станаха на по 30 години и още летят по улиците. На всеки 3г. илиза нов модел и все си приказват, че новия не бил като стария, бил боклук. И накрая пак си ги карат 5-600хил км. и като остареят и вика ееее тоя е железен ама новия.....
    - Може би РАВ4 или ЦРВ не са качествени ??? Трябва да си или пиян или надрусан за да го кажеш...... Това са най железните и безпроблемни СУВ които някога са съществували и продължават да са такива !!!!!!!! Удоволствието да го управляваш особено ЦРВ е уникално.

    Може би само немските премиуми са истински автомобили, и е по добре да си вземеме един такъв, да му махнеме ДПФ че не ни е по джоба, но да си заспиме спокойно че е немска, че е премиум, има кожа, вози меко, тежка е и т.н.
    Но че пълно дробчетата на децата ни със сажди не е от занчение.

    Уважеаеми, купувайте си автомобили, които са ви по джоба за пддръжка а не за покупка. ДПФ е част
  • 11 bmw

    14 5 Отговор
    Toyotata е номер 1.Няма мерцедес няма бмв тойота са на върха от 15години.Убеждават се дори и хора каращи коли за по 200 000+лв и бързо бързо си сменят мнението щом покарат малко тойота.

    Коментиран от #16

  • 12 мм84

    16 1 Отговор
    В челната шестица няма никакви изненади. Добри, надеждни, качествени автомобили на сравнително достъпни цени. Точно какво му трябва на един нормален човек в 21 век.
  • 13 Премиума

    1 1 Отговор
    КОпувайтЯ си само премиум-марки, чисто нови. Другото ни е под нивото. С тези доходи не е проблем. Братчедът кара автомобил за 200 000 евро. Ама той е учител.
  • 14 Перник

    12 1 Отговор
    Първо и второ място.... Реално това са най-добрите коли в класа си, погледното комплексно и пазара ги оценява подобаващо. При голфа трябва да проучваш кой двигател е корав и кой се скапва, но има и инерция от стара слава.
  • 15 Чичу Ади

    6 8 Отговор
    Тази класация от британската аналитична агенция, се отнася до световните продажби! Защо не отбелязвате това, не знам. Колкото до заглавието, няма нищо по-нормално от това Сивик 10 от 2017-та да се продаде повече от Голф 7 от 2012-та. Освен това Голфа си е популярен предимно в Европа. Корола се продава добре в цял свят, Сивик наваксва от Щатския пазар, където Джета се продава много по-добре от Голф. Тази година като пуснат новия Голф, да няма рязани вени, когато ФауВе продаде 1 милион Голфа?

    Коментиран от #23

  • 16 говоря на меко

    6 1 Отговор

    До коментар #11 от "bmw":

    "..Убеждават се дори и хора каращи коли за по 200 000+лв и бързо бързо си сменят мнението щом покарат малко тойота."

    Факт! Имам познат с нови S Class 2017 и Ленд Крузер V8 взети от магазина. Брутално превъзходство за Тойотата, чоека само нея си кара. Със въздушно окачване, дизел, поддържа спокойно 240 на всякакъв път във всякакво време. Който не вярва да се качи да покара :)
  • 17 Баи уъо

    2 16 Отговор
    Какви сивици рафове црв и разни жълти боклуци.истината е една Folksvagen.
  • 18 въх

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "Тошко":

    Ааа, ти си по Гоуфовете, аха..
    ми карай си ги..
    ама като те гледам - най-много си на 3-ка с 2 таса от към дискотеката.
    благодаря за вниманието.
  • 19 Hondata

    10 1 Отговор
    Японското винаги е било номер 1! Няма съмнение!
  • 20 Аман вече от лекета

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "некойси":

    Недеи се прави на много умен и оригинален.
  • 21 Лошо

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "PlimP":

    Гледам с ушите си,и не чувам с очите си.Човек мисля,че ти трябва да изчезнеш от нашето общество.Нямаме нужда от тъпанари в БГ-то.
  • 22 123

    1 2 Отговор
    Щом тези модели са в тази класация, това означава че потребителите са си казали тежката дума. Друг е въпроса за цената на придобиване, която е може би основният критерий. И трето е сравнението с Голфа. Всеки иска да се бори с него, но малцина наистина го побеждават! Обективно, а не субективно!
  • 23 japbest

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Чичу Ади":

    Колега не ги виждам тези 1 милион след като пазара на ВАГ в Америка е почти на изчезване. Брат ми живее в Щатите, маниак е по VW и плачейки ми призна че ВАГ автосалоните затварят масово след Дизелгейт. Без американският пазар 1 милион е утопия, а също и факта че Голф няма хибридна версия и ще трябва да разчита предимно на бензинки, дизелите са белязани.
  • 24 Истината боли

    0 0 Отговор
    До всички които се кълнат в могъществото на VW, това е нацистка марка създадена от Фердинад Порш по поръчка на Адолф Хитлер. Най-интересният факт е че Фердинанд Порш е бил поканен от Сталин през 1933 за да създаде съветски VW, той обаче отказал заради проблема с езика, та благодарение на това ВАГ маниаците тровят света с нацистките си печки на колела. Още интересен факт от филма за който прилагам линк е че лидера в света Тойота има 380000 работника, а ВАГ втори по производство 640000 работника, за всеки с елементарни математически познания ще е ясно колко нерантабилна е ВАГ и всъщност продават почти без печалба. Ето линка за невярващите: https://www.youtube.com/watch?v=DNnV3Jb3pkA
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Наско

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "ВАГ":

    Важното е че са различни от скуката Фолксвагин.Вече и китайците правят по хубав дизайн от това дърво.
  • 27 Stef Soichiro

    1 0 Отговор
    Да не се сърдим на ора, които никога не са усещали превъзходството на джапанките, щото не са карали, а и не биха били критерий за цялостно творчество и качество. Да не забраяме, че ората са борат през океани и европейски закончета, за да ни направят съпричастни с нивото си.

    Коментиран от #30

  • 28 Драго

    0 0 Отговор
    Нещо Лада не вървят май?
  • 29 гощо

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Якоо":

    Шир потреба евтини лизинги малкият и среден клас са евтини и продават! Къде ми турили за сравнения някакви СУВ-вове огромни пикапи с малолитражки!?!?! Защо не кажат по високият клас на Тойота дали продава?!?!?

    Коментиран от #32

  • 30 гощо

    2 2 Отговор

    До коментар #27 от "Stef Soichiro":

    През годините карах 2 Тойоти и 4 Хонди! Много приятели вербувах за японските коли в частност за Хонда,и до сега карат тази марка! Идеята ми беше да не съм като масовката с БМВ 3 серия или Голф! В един момент след като бях покарал и 3 американски защото живях малко там се качих на немска кола! Аз до сега не съм живял,не съм шофирал не съм знаел какво е! Та с твойте джапанки изобщо не ми го вдигаш! Събуди се осъзнай се подкарай немска премиум марка и разбери какво е да се наслаждаваш на шофирането!!!

    Коментиран от #31

  • 31 потребител

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "гощо":

    Ти кое премиум си карал Lexus,Acura и кои модели и на коя немска кола си се качи че ти смени светогледа? Защото аз в тази класация премиум не видях.Тук са масови коли за среден потребител.CRV и RAV4 са коли над 20 хил. евро и все пак доста бройки са продали почти са на нивото на Голф.
    Естествено веднага можем да почнем с глупостите...ама ти ако се качиш на Ролс Ройс или Ферари няма да погледнеш тойотата.
    Давай реални неща.
    Имаме 40 000 лева примерно за тях каква по хубава немска кола ще си купиш от японска.

    Коментиран от #33

  • 32 някой

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "гощо":

    Камри и Акорд са среден клас като Пасат.Да виждаш някъде в класацията Пасат.
  • 33 123

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "потребител":

    Корейска? А може и европейска? Шкода Октавия или Форд Фокус? Новата Астра? Новият Меган? Доста са. И всичките имат турбо бензини, които може и да не са здрави като атмосферния на Королата, но са по икономични и бягат повече. Избор има!
  • 34 The TRAPPER

    0 0 Отговор
    Аз карам Тойота ,и оправям комшийката - Йота. И двете са супер.
  • 35 ЕмЕм

    0 0 Отговор
    Да ви кажа честно тази Хонда Сивик доста ми харесва. Бих я предпочрла пред Тойотата и Полото.
    Апропо моят колега в работата си купи същата Тойота чисти нова преди няколко месеца. Красота голяма, и от вътре е супер. За возене е ясно. Заслужава си !