Last news in Fakti

2 Ноември, 2018 13:33 25 648 27

Автомобил на годината в Германия е...

  • coty-
  • германия-
  • jaguar-
  • i-pace
Автомобил на годината в Германия е... - 1

Първият изцяло електрически автомобил в историята на Jaguar, спечели престижната награда „Автомобил на годината в Германия за 2019 г.“

5-местният спортен SUV Jaguar I-PACE събра най-много гласове измежду 12 авторитетни автомобилни журналисти, които тестваха всички 59 номинирани автомобила в серия от разнородни тестове на различни терени и условия. Това, което отличи Jaguar I-PACE от останалите са изключителната му динамика, стилно излъчване и безкомпромисното му пътно поведение.

Автомобил на годината в Германия е...

Йенс Майнерс, член и говорител на журито в конкурса „Кола на годината в Германия“, сподели:„Jaguar I-PACE е не само първият премиум електрически автомобил от сериен производител, но и съчетава по неповторим начин предимствата и възможностите, които предоставя електрификацията в дизайна и изработката на автомобила.

Пътното му поведение е впечатляващо, а неговият дизайн и практичност изпъкват сред останалите. Това са само част от причините Jaguar I-PACE да бъде победителят срещу сериозната конкуренция.“

Приемайки наградата, Проф.Др. Ралф Шпет, CEO на Jaguar Land Rover, сподели: „Ние сме изключително горди да получим тази награда от немските медии за нашия първи в историята изцяло електрически автомобил – Jaguar I-PACE. Да спечелиш такава награда в родината на премиум брандовете е голяма чест за нас.”

Автомобил на годината в Германия е...


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 зарежете

    76 63 Отговор
    Германия вече никой за нищо не я брои,така че тази награда......не се брои.

    Коментиран от #3, #5, #25

  • 2 Гнида

    64 18 Отговор
    Много красив ягуар ....

    Коментиран от #13, #20

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 цистит

    60 25 Отговор
    значи това е на турците любимия автомобил, не знаех
  • 5 ванката

    42 14 Отговор

    До коментар #1 от "зарежете":

    аа недей така ще обидиш мюслюлманската общност по света това си е тяхна територия!!!
  • 6 гост

    58 11 Отговор
    Нали му направиха тест и се оказа, че при магистрална скорост харчи 27квч, повече от доста по-голямата и по-тежка Тесла модел Х, която се отчете с 23квч. И излезе, че репортерите не могат да стигнат на 300км разстояние, а пробега е 400км, като на 290км им е свършил тока. Тесла от друга страна е била с пробег от 360км и си ги е минала. Как става кола на годината с такива резултати?

    Коментиран от #9

  • 7 сноу

    36 11 Отговор
    Забравили да му сложат една рязана цигунскогаджалска емблема и едни любими на амуджите немски номера ,започващи с TUR и завършващи с KAY.

    Коментиран от #11

  • 8 въх

    51 5 Отговор
    много е хубав. Почвам да търкам билетчета, може и да спечеля много пари.
    Че с тая заплата - само велосипеда си смених.
  • 9 Жоро

    4 17 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Много просто. При коли по 400кс пробегът не е най-важен.

    Коментиран от #10

  • 10 мислете малко

    26 4 Отговор

    До коментар #9 от "Жоро":

    браво, значи ти ще си купиш кола 4000 кс с пробег метър и петдесет
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 гощо

    7 3 Отговор
    Най добрият Ягуар е продаденият.
  • 13 666

    12 1 Отговор

    До коментар #2 от "Гнида":

    Адски грозен Ягуар.

    Коментиран от #18

  • 14 ежко бежко

    1 5 Отговор
    Самото име на колата говори много,но няма къде да го зареждам......!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #21

  • 15 Гост

    5 6 Отговор
    А и гроздето едно кисело......
  • 16 Ввв

    7 0 Отговор
    Грозник
  • 17 С.Михайлов.

    4 2 Отговор
    Хората гледат много напред за разлика от вас , сега съществуват много добри безпетролнитехнологии никой не спори дали това е Toyota, jaguar, Tesla или Mersedes защото нито един от тях не достига техническите характеристики на нормална бензинова или дизелова кола. Но това е новият път на развитие безспорно и все още даже не е решено дали това е най добрият метод. А ние сме готови да го оплюваме без да знаем даже съвремието на събитието..

    Коментиран от #19

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Бай хой

    5 2 Отговор

    До коментар #17 от "С.Михайлов.":

    А вие дори не знаете колко петрол е необходим за да се произведе и подържа това недоразумение.
  • 20 Miusuka Madoto

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "Гнида":

    Красив и скъп трошлив английски бАклук! Всички англичанки - дори и тези от най-високият клас, са абсолютни трошляци на супер-висока цена, изборът на мазохиста!

    Коментиран от #22

  • 21 ОПЪАШ КАБЕЛ ОТ ТЕРАСАТА И

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "ежко бежко":

    ГОТОВО. СЕГА СВЕТА КАРА КАРУЦАТА ПРЕД КОНЯ.....

    Коментиран от #24

  • 22 Гнида

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Miusuka Madoto":

    Пак гроздето е кисело ...

    Коментиран от #23

  • 23 Miusuka Madoto

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Гнида":

    Ни позна! ..но на никнейм си го докарал!
  • 24 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "ОПЪАШ КАБЕЛ ОТ ТЕРАСАТА И":

    Ти така ли правиш?Каруцата пред коня!Виждам,виждам, казала Маша от коша на Мечо...!
  • 25 М981

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "зарежете":

    Добре казано. Немците вече нямат авторитет просто. Изложиха се много пъти по много. Би ме било срам, ако карах ваг.

    Коментиран от #26

  • 26 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "М981":

    Да де, ама немските журналисти като правят ревю на френска кола за 30х.евро, съпоставима с немска кола за 50х.евро, започват да мрънкат, че немското било по-добре изработено, по-добре изглеждало и вратите му се затваряли като на премиум, а не като на френското. Потребителят ще си реши дали да даде 30 или 50, при положние, че загубите на немските продукти са главоломни, обезценяването е много сериозно и вече тяхното име на премиум и качество не значат нищо.

    Коментиран от #27

  • 27 819

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Пълни боклуци са всичките немски марки, без изключения. Само човек, който не си цени парите ще ги налива в немско.