Новата Toyota Supra в много отношения разочарова феновете на марката и по-конкретно на модела, защото не се получи такава, каквато я очакваха. Автомобилът съществено отстъпва по динамика на Nissan GT-R и Honda NSX, а в предишните си поколения тези автомобили бяха преки конкуренти. Освен това Toyotata всъщност е преоблечено BMW. Новата Supra обаче е по-евтина и ще зарадва недотам претенциозните фенове на малката. Сега обаче ще ви покажем няколко преки конкурента, които, според нас, доставят повече удоволствие от шофирането.
BMW Z4
Най-близката алтернатива с идентични електроника и двигател и произвеждащи се на едно и също място - в завода на Magna-Steyr в Австрия. Разликите са, че BMW-то е кабриолет, и определено изглежда доста по-добре.
Porsche 718 Cayman
Малко са моделите, които могат да се мерят с Porsche. Та било то и четирицилиндрово. 718 Cayman е пряк конкурент на Supra, но определено е по-добър в болшинството от техническите и динамични показатели.
Audi TT
Моделът все повече губи позиции на пазарите в Европа и света и усилено се говори, че ще се превърне в купеобразен петврат лифтбек. Независимо от това, сегашното поколение на ТТ е далеч по-технологично от Supra.
Nissan 370Z
Това е последният представител на династията Z, която тази година навършва четвърт век. Моделът също не е млад. Той е на 10 години, но въпреки това изглежда по-добре от дългоочакваната нова Supra.
Alpine A110
Това е един уникален съвременен средномоторен спорткар от Франция, който очарова още от пръв поглед. Лекото купе, което се прави от една година, успя да събере доста голяма армия от почитатели и това определено не са носталгично настроени джентълмени.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Караиванов
Коментиран от #2, #9
13:58 12.02.2019
2 Безсмъртният
До коментар #1 от "Караиванов":
Да, бе, хвалят... Масово я разпориха от критика! На мен ми харесва и бих я взел нея вместо предшественика, който е в повечето случаи със свръхраздута цена. За мен реално единственият проблем е, че не е много по-мощна от четвъртото поколение.От алтернативите бих избрал Нисана и Аудито.
14:05 12.02.2019
3 Рено Каптур
14:07 12.02.2019
4 Руснак
14:07 12.02.2019
5 Driving pleasure
14:13 12.02.2019
6 Глупости
14:16 12.02.2019
7 гост
14:19 12.02.2019
8 карчи
14:21 12.02.2019
9 Каратупанов
До коментар #1 от "Караиванов":
Ти вече ги беше ги карал всичките, сега пробва и Супрата имаш мнение? Защото аз още не съм я пробвал, но една жена каза че е много по хубава от Алпина14:22 12.02.2019
10 асддса
14:32 12.02.2019
11 Антон
Коментиран от #13, #14
15:41 12.02.2019
12 Алфа Ромео
16:08 12.02.2019
13 Kirumo
До коментар #11 от "Антон":
Да 2019 година сме и Мерцедес почти достигнаха до нивото на Мицубиши отпреди 14 години. Справка : Mitsubishi Evo 8 FQ400 модел : 2005г. Задвижване 4х4. Кубатура : 2.0 Мощност : 400 коня. Ускорение от 0 до 100 : 3.5сек. Най-новия Mercedes A45 AMG. Задвижване : 4х4. Кубатура : 2.0 Мощност : 375 коня. Ускорение от 0 до 100 : 4.2сек. Интересно ми е какво оправдание ще измислиш относно това, че немските инженери от Мерцедес не могат да достигнат японските инженери от преди 15 години.Коментиран от #15, #17, #23, #35
18:10 12.02.2019
14 селянин 1
До коментар #11 от "Антон":
Тойота направи своя удар-придоби 51% от акциите на,,Панасоник,,до една год.ще пуснат,батерия с 50 пъти по голям капацитет,първо ще я усети,,Супра,,та,шестак-350 к.с.плъг-ин хибрид,с две моторчета от,,мацушита,,и 10-степенен автоматик от,,Лексус,,двг на,,БМВ,,спирачки,,Брембо,,гуми,,Мишелин,,..Супра-та,пазарува от Е.С.нема мита,такси,налози,а и завода е в Австрия..Коментиран от #16
18:44 12.02.2019
15 Антон
До коментар #13 от "Kirumo":
Като сте толкова велики щото пак ми говориш за кола била актуална преди 13 год и намесваш мерецедес, Кажи какво имат от митсубиши което да конкурира: s 65 amg, s 63 amg, e 63 amg s 2019, amg GT R, G 63 amg, G amg 6x6, Mercedes Vito. Когато това митсубиши е било актуално мерц са правели s клас с v12 , bi turbo над 600 коня.ОТ МИТСИБИШИ НЕ САМО НЯМАТ, ТЕ НИКОГА НЯМА ДА МОГАТ ДА ПРОИЗВЕДАТ НЕЩО ПОДОБНО.В момента сме 2019, жалки жалки защитници на японските недоносчета!!!!!Коментиран от #21, #26, #27
19:13 12.02.2019
16 Антон
До коментар #14 от "селянин 1":
Тебе кой те излъга че бъдещето е на ел.колите. След 5 год. примерно като измислят някакво друго задвижване, тоя завод фалира така както фалираха нефелните таката, правили дефектни еърбеци, заради които дефекти има десетки смъртни случаи. Най-големия корпоративен фалит на японска компания от края на световната война.Коментиран от #18, #20
19:17 12.02.2019
17 Антон
До коментар #13 от "Kirumo":
Абе какво ми даваш за пример фирма която към днешна дата има 4 модела, някои от които може би не се продават дори в Европа. Ходи им на сайта и виж, ако така продължават след 3-4 год. и те ше обявяват фалит.19:22 12.02.2019
18 Антиелектрика
До коментар #16 от "Антон":
Е как да не е бъдещето на миксерите - я питай многониковия трол, да видиш как с 3548 коментара ще те убеди :)))19:41 12.02.2019
19 Julio
Аре у лево...
От това което са сложили отгоре само франсето може да й бъде конкуренция. Бавареца го изключвам щото си е технологичен близнак...
20:04 12.02.2019
20 селянин 1
До коментар #16 от "Антон":
А,бе ти верно си цяла зима на картофи..чети,,14,,-плънг-ин хибрид,явно ти липсват витамините,че не можеш да различиш,хибрид от,,миксер,,20:15 12.02.2019
21 селянин 1
До коментар #15 от "Антон":
А,бе..ти си бил много бос,не виждаш ли че швабите издишат..форд ще купят ваг,за жълти стотинки,още тази година.бенц са помолили Ли Шофу,да купи още 20% от акците им..Geely,притежава Волво,Лотус,а след 2-3 год.ще имат 51% от мерцедес,а ти шашавш ората с некакви възглавници,тва сме го чули,дай нещо ново, например за,,новия,,12 степенен автоматик на Лексус..Коментиран от #22
20:36 12.02.2019
22 Антон
До коментар #21 от "селянин 1":
Не знам дали швабите издишат, но продават все повече и повече. Какъв 12 степенен автоматик те гони, това е вариатор, който практически има безброй много предавателни числа, а няма предавки вив вид на зъбни колела. Може да го напишат че и сто степенен. Точно по тази причина CVT е евтина за производство, скъпа за поддръжка /тотална смяна на около 150-180 хил.км, не става за динамично шофиране, не харесва колата д абоксува в кал и сняг, категорично не обича качване на наклони.Перфектна за жълти безлични коли. Виж какво правят шкода и къде стигнаха, виж къде са митсубиши. Кажи ми серизоен спортен автомобил със вариаторКоментиран от #29
21:03 12.02.2019
23 hienata
До коментар #13 от "Kirumo":
Имам някакъв спомен, че преди да ги купи Рено ,Мицубиши бяха в тесни връзки с Даймлер-Крайслер и по точно 37% бяха на Даймлер. Това някъде от 2000 до 2005г. Въпроса е на кого ли е този двигател 400 к.с на EVO , който толкова хвалиш :))Коментиран от #25
21:10 12.02.2019
24 CL500
Коментиран от #28
21:53 12.02.2019
25 Kirumo
До коментар #23 от "hienata":
Явно си много бос за да не знаеш толкова основно нещо. Всички Ево от 1 до 9 са с двигател 4G63T, може да го напишеш в гуугъл и да се образоваш преди да се опитваш да мислиш разни теории.Коментиран от #38
22:41 12.02.2019
26 Kirumo
До коментар #15 от "Антон":
Като поставим настрана безумните ти сравнения между коли от напълно различни класове с напълно различни предназначения и цени. Сериозно ли мислиш, че S-class с тегло от над 2200кг може да е по-динамична от Ево с тегло от 1480кг. Явно въобще не познаваш законите на физиката.Коментиран от #34
22:49 12.02.2019
27 Kirumo
До коментар #15 от "Антон":
Кажи какво имат немците с което да конкурират старите Евота?22:52 12.02.2019
28 Kirumo
До коментар #24 от "CL500":
А110 е по-добро от Кайман според 80 процента от авто журналистите които са карали и двете. Джеймс Мей толкова го хареса, че си купи един Алпин след като го тества.22:55 12.02.2019
29 селянин 1
До коментар #22 от "Антон":
Не знам твоя вибратор,с колко степени е..но знам че Рено-Нисан,издухаха вагените от челното място,толкова завалиите се увлякоха да са първи,че сложиха и камьоните от ман,м/у колите.И тук не спират с манипулаците,а бе какво можеш да очакваш от дизелгеиии чета..23:01 12.02.2019
30 гощо
09:29 13.02.2019
31 Ресми
Коментиран от #32
10:00 13.02.2019
32 Дан
До коментар #31 от "Ресми":
Z4 и Supra са идентични автомобили.Коментиран от #33
12:24 13.02.2019
33 Ресми
До коментар #32 от "Дан":
Те са една разработка, но не са една и съща кола. Това вътрешни прибори, тракция, скоростна кутия за нищо ги нямаш. Няма шанс в японския кошник да има 8 steptronic. Z4 ще се предлага поне с 3 двигатела и множество модификации, а тойотката ще се предлага със средна фаланга максимум. Мерси.Коментиран от #36
13:17 13.02.2019
34 Антон
До коментар #26 от "Kirumo":
Колега не сравнявам МЕРЦЕДЕС с жълтата кола, просто ти казвам да видиш едните какво правят и другите какво правят ! Ти започна да сравняваш МЕРЦЕДЕС с митсубишу, да сравняваш някакъв седан с малка градска кола. за справка твой пост с номер 13 ! Между другото нисан гт-р спортна кола ли е според теб. Ако да как може спортен автомобил да гони маса от почти 1800 кг ? Ако не е спортна кола, какво е. Та не знам на кой му куца физиката. Казвам ви хващайте ръчния багаж и бегом към Азия да ручате ориз.Коментиран от #37
13:30 13.02.2019
35 Plameni
До коментар #13 от "Kirumo":
Митсубишито е разработка на състезателното отделение ADR Motorsport и струва 60 000евро .За тая цена купуваш старото А45 AMG за 50 000 евро,защо новото ще излезе през пролетта на 2019 г .с над 400кс.и за 3900 паунда купуваш тунинг пакета на RENNTECH и става 460 кс.Ако са ти малко за 11 900 евро купуваш тунинг на Posaidon и става 485 кс.Имат и версия с 550кс.17:18 13.02.2019
36 Kirumo
До коментар #33 от "Ресми":
Интериорът, платформата, 8-степенната скоростната кутия на ZF и двигателите и на двете са идентични. Разликите са в окачването, настройките на геометрията на шасито и в това, че едното е купе, а другото роудстър.19:11 13.02.2019
37 Kirumo
До коментар #34 от "Антон":
Съгласен съм, че в момента японците имат недостиг на мощни спортни автомобили. Сравнявам два автомобила с почти еднакво тегло, мощ, задвижване и кубатура. GT-R е най-тежката спортна кола съществувала някога и това могат да ти го кажат и немците. Погледни какво казва господин Кристиан Менцел относно GT-R и теглото му и ще си отговориш на въпросите.19:18 13.02.2019
38 hienata
До коментар #25 от "Kirumo":
Обул съм се. Ти и аз продаваме хляб. Ти го месиш и печеш, аз обаче ти казвам колко брашно да сложиш и го продавам. На кого е хляба? Може да отговориш и на въпроса, защо след 2000г емблемата (диамантите) не са червени. Ако си отговориш на тези въпроси, ще разбереш, че и аз съм прав. Между другото спориш с фен на Мицубиши. Знам много за истинските ( с червените диаманти). Бях собственик на 3000gt21:47 13.02.2019