Last news in Fakti

9 Септември, 2015 12:11 24 511 25

Ясна е мощността на BMW-тата с 4 турбини

  • bmw-
  • 7er-
  • турбо
Новият дизелов шестцилиндров двигател, който се разработва в момента от компанията BMW, ще разполага с цели четири турбо компресора. Базовата мощност на иновационния агрегат ще е 395 конски сили, като информацията е на BMW Blog.
 
По предварителни данни с агрегатите с четири турбини ще се оборудват BMW-та от 2016 година, като дебюта ще е на последното поколение на седмата серия на баварците. Тази нова версия ще получи индекс 750d.
 
Впоследствие моторите с четири турбо компресора ще се появят и в 5er, и в семейството на кросоувърите X5, X6 и в предстоящото X7. Новите двигатели ще се комплектоват изключително и само с осемстепенната автоматична трансмисия на ZF.
 
Те ще се монтират в BMW-та с фирмената 4х4 система xDrive. Към днешна дата все още не е ясно дали четирите компресора ще са традиционните или турбините ще са с електрическо задвижване.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ghost

    6 0 Отговор
    Тези добавят турбини като gillet ножчета. Тежко и горко на българина като си купи BMW след 10 години и ресурса на турбините е свършил и са за смяна.

    Коментиран от #3

  • 2 Сконфуций

    4 1 Отговор
    Затова карам чист атмосферен бензинов шестак. Може да не е много над 200 к.с. но поне нямам консуматива турбина, ели пък четири. Който може да си го позволи, евалла.
  • 3 незнайко

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ghost":

    След 10 години тези автомобили даже до БЪЛГАРИЯ няма да дойдат. Още там ще са за скраб. Как никой не се сеща да разработи 4 турбинен блок за 4 цилиндрови двигатели. Тогава всеки цилиндър ще си има екстрата-турбина.
  • 4 onq s konq

    3 2 Отговор
    Май не се сещате че "от много глава не боли"?Ако си с една турбина и се счупи-оставаш на пътя.Ако обаче си с 4 -и 3-те да се прецакат,пак няма да си капо!

    Коментиран от #8, #9

  • 5 шваба

    2 0 Отговор
    Точно ! Аз имам 3.2 бензин 211 конски сили -здрав атмосферен двигател ,без турбини и глупости - само бензин и това е -няма чупене !
  • 6 майстора

    2 1 Отговор
    До коментар #5 от " шваба ":


    Само дето забрави да кажеш твоя мотор как пука и криви глави и на две сипвания на бензин сипваш и литър масло


    Коментиран от #7

  • 7 шваба

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "майстора":

    Това някой ти го каза ли , или го прочете някъде ?
  • 8 аз

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "onq s konq":

    Бухахахаха,по-голяма смешка не бях чел.
  • 9 до оня с коня

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "onq s konq":

    Нещо ти не се сещаш, че като се скапе едната турбина, цялото табло ще светне като коледна елха и дори електронните системи да не изключат всичко, ще трябва да спреш, за да не размажеш и останалите 100 хиляди боклуци, натъпкани в тази кола...и понеже е автоматик, няма как да се дърпа, а ще трябва да се плаща на прехвалената Пътна помощ на км.:)

    Коментиран от #10, #16

  • 10 onq s konq

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "до оня с коня":

    А ти откъде знаеш че така става,след като не си имал такава кола?Аман от песимисти тука-ами като не може автоматика да се дърпа през лятото,през зимата МОЖЕ!
  • 11 Иво

    0 3 Отговор
    Нито един от вас тук най-вероятно не може да си позволи това. Който може да го купи, ще може и да го поддържа. Стига с тези размишления от типа - скъпата пътна помощ и ако се счупила едната турбина щяло да светне таблото. Какво го интересува човека който ще го купи, че щяло да му светне таблото... айде в сервиза и една седмица ще кара старата X5.
  • 12 ПризракО

    1 0 Отговор
    Ще дойде време да пишат, че шесттурбинният двигател има 4 цилиндъра.
  • 13 Ем незнам

    0 0 Отговор
    Те с 1 турбина неможаха да постигнат тея коне кадето ще е каде каде по читаво,кво остава пък с 4 ..... ноо те си знаят кво правят те са умове аз съм обикновен човек съм си,дано излезат читави двигатели.
  • 14 fena

    0 0 Отговор
    На BMW турбините са им най-малкия проблем!

    Коментиран от #15

  • 15 опсмопсус

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "fena":

    Това е истината, имат много други по-сериозни проблеми.
    Турбините навремето ги взимаха от Мицубиши.
    Сега връзката с Тойота ще им даде хибридни технологии.

    Това с турбините не мога да го схвана, особенно 4бр!
  • 16 Георги Бимера

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "до оня с коня":

    Ако не си забелязал, на автоматичните скоростни кутии има една буквичка N! Когато превключиш на тази буквичка може и с колело да си го теглиш, ако имаш силата естествено... :D
  • 17 Врч

    0 0 Отговор
    ТАЗИ ГОДИНА ДВИГАТЕЛИ С 4 ТУРБИНИ .
    ДОГОДИНА САМО С ТУРБИНИ.
  • 18 ИВ

    0 0 Отговор
    Четирите турбини са за избягване на турбо дупката , която имат двигателите с турбини, разпределени са да се включват една по една още от ниските обороти и покриват по голям диапазон от оборотите на двигателя.

    Коментиран от #19

  • 19 опсмопсус

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "ИВ":

    Пич, това е отговор за 10годишно хлапе!
    Турбо лаг се избягва по-други начини!
    Според теб, малка турбина надува до 3000об/мин.
    Друга от 3000 до 6000, щото бмв до там може.

    Другите две за КО са?
  • 20 Под кайсията на сянка

    0 0 Отговор
    Големи капацитети и специалисти тук,бре.Сега ми става ясно защо България е толкова развита и напреднала държава,особено в автомобилостроенето. Като са знам къф съм инженер,ма е страх да ида на доктор. Тоя па опсмопсус , не му било ясно за кво са 4 турбини- а беее,малко по-умни от теб хора са ги измислили това -нема и да ти стане ясно. Ти си на галактически години от инженерите на БМВ- за тва не ти ражда кратуната. Ама иначе може да се пробваш да напишеш писмо на БМВ и да им кажеш ,че според теб ,много са сбъркали и не са на прав път.
  • 21 ИВ

    0 0 Отговор
    Ами гледал съм предаване за бмв с три турбини. Първата беше от около 1000 до 1500, втората до около 2000 и малко отгоре. Това по спомен. Предаването беше по ауто- мотор и спорт.
  • 22 Japoneze

    0 0 Отговор
    Колеги без да се обиждате, но нищо не разбирате от турбочарджъри!
    Сингъл съвременна турбина може да се развърти при пълна газ до 80 000 -100 000 об/мин.Пове4е турбини - "по-ниска" скорост на въртене на всяка= 80 000 / 4= 20 000 об/мин без проблем .така и по-дълъг живот на турбините.Друг е въпроса че ако изкарат до 200 000 км -което е напълно вероятно,после следва една по една смяна - по 3-4 хилки = 12-14 бона .
  • 23 Бхд БхД

    0 0 Отговор
    В България искаме много неща но те от БМВ си имат инжинери за всичко това.
    За Българина най-добре Мерцедес 124 с 2.5 дизел.
    На БМВ 3.0 дизела в последните години е най-известния с здравината си и невероятната мощност и нисък разход даже най-стария 3.0 дизел 184кс е много здрав и надежден щом вече има на над 1милион км.
  • 24 миседниш накура

    1 0 Отговор
    чета ви коментарите на разбирачите и се чудя кво правите аджеба в България вместо да идете да давате акъл на инженерите в БМВ
  • 25 Електрик

    0 0 Отговор
    Четири турбини за ДВГ не е кой знае какво постижение, защото примерно мега камионите на Катерпилар са с толкова от 6 години.