Новият дизелов шестцилиндров двигател, който се разработва в момента от компанията BMW, ще разполага с цели четири турбо компресора. Базовата мощност на иновационния агрегат ще е 395 конски сили, като информацията е на BMW Blog.
По предварителни данни с агрегатите с четири турбини ще се оборудват BMW-та от 2016 година, като дебюта ще е на последното поколение на седмата серия на баварците. Тази нова версия ще получи индекс 750d.
Впоследствие моторите с четири турбо компресора ще се появят и в 5er, и в семейството на кросоувърите X5, X6 и в предстоящото X7. Новите двигатели ще се комплектоват изключително и само с осемстепенната автоматична трансмисия на ZF.
Те ще се монтират в BMW-та с фирмената 4х4 система xDrive. Към днешна дата все още не е ясно дали четирите компресора ще са традиционните или турбините ще са с електрическо задвижване.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ghost
Коментиран от #3
12:20 09.09.2015
2 Сконфуций
12:28 09.09.2015
3 незнайко
До коментар #1 от "Ghost":
След 10 години тези автомобили даже до БЪЛГАРИЯ няма да дойдат. Още там ще са за скраб. Как никой не се сеща да разработи 4 турбинен блок за 4 цилиндрови двигатели. Тогава всеки цилиндър ще си има екстрата-турбина.13:02 09.09.2015
4 onq s konq
Коментиран от #8, #9
13:54 09.09.2015
5 шваба
15:00 09.09.2015
6 майстора
Само дето забрави да кажеш твоя мотор как пука и криви глави и на две сипвания на бензин сипваш и литър масло
Коментиран от #7
16:51 09.09.2015
7 шваба
До коментар #6 от "майстора":
Това някой ти го каза ли , или го прочете някъде ?17:21 09.09.2015
8 аз
До коментар #4 от "onq s konq":
Бухахахаха,по-голяма смешка не бях чел.19:00 09.09.2015
9 до оня с коня
До коментар #4 от "onq s konq":
Нещо ти не се сещаш, че като се скапе едната турбина, цялото табло ще светне като коледна елха и дори електронните системи да не изключат всичко, ще трябва да спреш, за да не размажеш и останалите 100 хиляди боклуци, натъпкани в тази кола...и понеже е автоматик, няма как да се дърпа, а ще трябва да се плаща на прехвалената Пътна помощ на км.:)Коментиран от #10, #16
20:06 09.09.2015
10 onq s konq
До коментар #9 от "до оня с коня":
А ти откъде знаеш че така става,след като не си имал такава кола?Аман от песимисти тука-ами като не може автоматика да се дърпа през лятото,през зимата МОЖЕ!20:18 09.09.2015
11 Иво
20:34 09.09.2015
12 ПризракО
22:27 09.09.2015
13 Ем незнам
00:06 10.09.2015
14 fena
Коментиран от #15
09:36 10.09.2015
15 опсмопсус
До коментар #14 от "fena":
Това е истината, имат много други по-сериозни проблеми.Турбините навремето ги взимаха от Мицубиши.
Сега връзката с Тойота ще им даде хибридни технологии.
Това с турбините не мога да го схвана, особенно 4бр!
10:26 10.09.2015
16 Георги Бимера
До коментар #9 от "до оня с коня":
Ако не си забелязал, на автоматичните скоростни кутии има една буквичка N! Когато превключиш на тази буквичка може и с колело да си го теглиш, ако имаш силата естествено... :D10:57 10.09.2015
17 Врч
ДОГОДИНА САМО С ТУРБИНИ.
11:00 10.09.2015
18 ИВ
Коментиран от #19
16:53 10.09.2015
19 опсмопсус
До коментар #18 от "ИВ":
Пич, това е отговор за 10годишно хлапе!Турбо лаг се избягва по-други начини!
Според теб, малка турбина надува до 3000об/мин.
Друга от 3000 до 6000, щото бмв до там може.
Другите две за КО са?
17:21 10.09.2015
20 Под кайсията на сянка
19:14 10.09.2015
21 ИВ
19:56 10.09.2015
22 Japoneze
Сингъл съвременна турбина може да се развърти при пълна газ до 80 000 -100 000 об/мин.Пове4е турбини - "по-ниска" скорост на въртене на всяка= 80 000 / 4= 20 000 об/мин без проблем .така и по-дълъг живот на турбините.Друг е въпроса че ако изкарат до 200 000 км -което е напълно вероятно,после следва една по една смяна - по 3-4 хилки = 12-14 бона .
21:17 10.09.2015
23 Бхд БхД
За Българина най-добре Мерцедес 124 с 2.5 дизел.
На БМВ 3.0 дизела в последните години е най-известния с здравината си и невероятната мощност и нисък разход даже най-стария 3.0 дизел 184кс е много здрав и надежден щом вече има на над 1милион км.
21:56 10.09.2015
24 миседниш накура
22:14 10.09.2015
25 Електрик
09:34 11.09.2015