7 182 8

Honda поема по нов път на развитие

Радослав Славчев

Генералният директор на японската компания Honda Такахиро Хачиго заяви, че в края на следващото десетилетие марката ще продава над милион хибриди, водородни коли и електромобили.

Още по-любопитното е, че предполагаемите цифри се отнасят само за пазарите в Северна Америка. Според специалистите това е доста смело изказване, но Хачиго е на мнение, че това е напълно по силите на японската компания.

Работата по новия проект е вече в ход, като в близко време Honda ще разшири значително моделната си гама. Това ще се случи както в Honda, така и в бранда Acura. В серийно производство ще бъде пуснат голям хибриден седан, а така също и хибридни модификации на Civic и CR-V.

До края на тази година в продажба ще се появи и водородната Honda FCV. Що се касае до електромобилите, то към момента компанията няма особени резултати. Японците успяха да електрифицират един-единствен модел - Honda Fit EV (на снимката), но плановете са съвсем други.

В перспектива Honda е с намерение съкрати изоставането от конкуренцията, като за целта не е изключено да бъдат сключени договори за сътрудничество с различни партньори за съвместно производство на електромобили.

Решението за кардиналната смяна в курса на японците е продиктувано и от изменението на редица държавни законодателства, които искат да забранят двигателите с вътрешно горене.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • некойси (гост)
    Отговор
    1 14:17  26.10.16
    Харесва ми, в правилна посока тръгва любимата марка. Всъщност даже малко закъсняха.
    Спечелиха тези които развиваха иновативните технологии, а не "модерни дизели".
  • Хачико (гост)
    Отговор
    2 15:43  26.10.16
    Велика марка в автомобилната индустрия.Жалко,че в Европа е непопулярна.
  • hmhmhm (гост)
    Отговор
    3 17:02  26.10.16
    Толкова ми е смешно когато казват че автомобилите с електродвигател не замърсяват ? Как го изчислиха направата на батерии енергията необходима за зареждане? Както и да е слънчеви панели да но няколко не цяло поле ветро генератори не птиците загиват при удар в перките и какво за сега няма алтернативна енергия на атомната така, че природозащитниците и тези които мислят че има греда. Единственият плюс от електро автомобилите е че не дигат шум.

    Коментиран от #4, #5, #8

  • тони (гост)
    Отговор
    4 17:24  26.10.16

    До коментар #3 от "hmhmhm":

    Мога да те извикам някоя сутрин да постоиш 1 минута в гаража зад euro 6 дизела ми, да прецениш кое замърсява повече, ДВГ или електрическите автомобили.
  • Антон (гост)
    Отговор
    5 23:20  26.10.16

    До коментар #3 от "hmhmhm":

    Човек напъни си мозъка и помисли малко ако можеш,и тогава пиши че електромобилите замърсяват.Идеята на цялото това нещо е да не дишаш газовете и да не се превърнеш в един движещ се раково болен.Ти къде си видял завод за батерий в центъра на някой град.А,бе кво да се хабя да ти обеснявам на готово.Ако имаш мозък помисли,ако не бачкай си там кво'т можеш и остави другото на хората с акъл.
  • E.on (гост)
    Отговор
    6 08:09  27.10.16
    Електрификацията на транспорта само премества пушека от ауспуха на колите към комина на ТЕЦ-а. А като добавим и замърсяването при производството и рециклирането на батериите, сметката с СО-то става друга...

    Коментиран от #7

  • я пак (гост)
    Отговор
    7 16:24  27.10.16

    До коментар #6 от "E.on":

    А петрола докато се замъкне до рафинерията и се преработи в продукти и стигне до бензиностанцията, няма ли отделяне на пушек? А докато се произвежда или рециклира някой от многобройните елементи на цялата система за ДВГ, няма ли отделяне на пушек?
  • Бай Тен (гост)
    Отговор
    8 09:25  29.10.16

    До коментар #3 от "hmhmhm":

    Ток-а е най чистото нещо и 2-ве мнения по това не може да има. А това, че се произвежда по мръсни начини е друга история. Ток може да се прави дори и с камъни...екологично и чисто

Напиши коментар:


Публикувай